"Възраждане": Защо Радев подписва декларация, в която Русия е посочена като агресор?

"Възраждане": Защо Радев подписва декларация, в която Русия е посочена като агресор?
"Ръководството на Възраждане категорично заявява, че Русия не ни е враг. България е страна със стратегическо значение, която би могла да бъде свързваща сила между изтока и запада, а не да бъде насила превръщана във фронтова територия. В разрез с българския национален интерес е държавата ни да бъде поставяна като страна в конфликт между две велики сили." Това се казва в позиция на политическа партия Възраждане относно Съвместна декларация на държавните глави от "Букурещ 9".

Лидерът на партия "Възраждане" Костадин Костадинов

 

На 10 май 2021 г. Румен Радев и президентите  на Чешката република, Естония, Унгария, Латвия, Литва, Полша, Румъния и Словашката република са провели среща в платформата за консултации и диалог Букурещ 9. Присъствали са още президентът на Съединените американски щати - Джоузеф Байдън и генералният секретар на НАТО - Йенс Столтенберг.

 

На срещата са обсъдени:

 

  • развитието на сигурността в евроатлантическата зона;
  • развитието на НАТО до 2030 г. и след това;
  • Русия е определена като агресор, застрашаващ евроатлантическата сигурност;
  • осъждат се руските актове на саботаж на територията на Алианса, като конкретизират експлозията в Чехия и забележете: изразяват загриженост относно съобщения за подобен модел на поведение на територията на България, както се вижда от съобщението за продължаващото разследване в София;
  • обсъждат, че глобалният възход на Китай има отражение върху евроатлантическата сигурност и се обединяват за това, че трябва да се справим заедно с тях като съюз;
  • остават ангажирани със сигурността и стабилността в Западните Балкани;
  • потвърждават твърда подкрепа за независимостта, суверенитета и териториалната цялост на Грузия, Украйна и Република Молдова, в техните международно признати граници.

 

Държавните глави са  подписали и  декларация, която съдържа  всички решения, около които са постигнали съгласие  на срещата, чийто пълен текст може да намерите на сайта на Президентството на Румъния: - https://www.presidency.ro/en/media/press-releases/joint-declaration-of-the-heads-of-state-bucharest-9-meeting

На сайта на президентството на Република България няма публикувана информация за срещата, в българските медии също.

 

Във връзка с това, Възраждане пита президента Румен Радев:

  • Защо българският народ не е получил информация за провелата се среща?
  • Защо не е оповестено какви решения са взети?
  • Защо българският Президент, който днес има още по-отговорна позиция в държавата, не само като президент, но и като човек, който към момента носи отговорност и за изпълнителната власт, подписва декларация, в която Русия е посочена като агресор?
  • В съответствие с българския национален интерес ли е подписаната декларация?
  • В съответствие с българския национален интерес ли е поставянето на България между две велики сили?

         

Ръководството на Възраждане категорично заявява, че Русия не ни е враг. България е страна със стратегическо значение, която би могла да бъде свързваща сила между изтока и запада, а не да бъде насила превръщана във фронтова територия.

В разрез с българския национален интерес е държавата ни да бъде поставяна като страна в конфликт между две велики сили.

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • хъката мъката

    12 Май 2021 10:29ч.

    Ако си мълчим, пак ще ни вкарат в днешния аналог на Тристранния пакт. Само че този път няма Г. Димитров и Сталин да ни спасяват териториите. Ще загубим всичко. Да не допуснем историята да се повтори!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Твърдо

    12 Май 2021 10:31ч.

    имат моя глас на следващите избори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отче Ваш

    12 Май 2021 10:40ч.

    Г-н президент, дошло е време разделно, а ние никога няма да воюваме срещу руските ни братя!!!! Трябва да се да се спре с дразненето на Русия и незачитането чувствата на българския народ, ние не сме овце, водени на заколение !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цирк 1936

    12 Май 2021 10:43ч.

    Най-любопитното е, че всичко е предварително подготвено и разчетено да се случи точно сега. Декларацията се появява, като писана преди да бъде обявено активното мероприятие с взривените разни там частни складове с нелегална и контрабандна продукция изнасяни от членките на НАТО за терористите в Сирия и за украинските фашисти. Всичко се случва в една стройна верига от последователни причинно следствени действвия, които имат за цел трайно подчиняване на територията на източните православни държави и насъскването им срущу Русия. В това отношени България е най-удобната като разположение държава, но и най-трудната от гледна точка на настроенията сред народа, затова и малко преди това бяха направени и едни социологически проучвания, които показаха, че за да се задържат тука натовските кучета, трябва да се действа хитро по всички фронтове на овластените предатели на националните интереси. Не случайно точно когато на Баце му се разклатиха краката и той стана най-яростен в русофобските си изказвания, но това беше условието да си съхрани кожата цяла пред сгромолясването си. Сега си имаме двама русофоба един явен и един скрит, който ще го играе доборото ченге, до изборите за президент. Играта ще бъде, че единият ще обвинява другия за руски агент, като така му създава имидж и алиби пред оределите му редици от привърженици. Къдравата Сю вече беше активирана в тази посока, като новата любимка на подопечния на ЦРУ канал. Така, че циркът продължава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шоуто на Тиквата

    12 Май 2021 10:57ч.

    Отговорите на въпросите са ясни.Защото единствено важното за Радев е да остане втори мандат, само посредством Щатите може да стане това и всички русофили у нас му трябват само за гласове, но ако разберат какви ги върши, ще го бойкотират. И затова лъже.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    12 Май 2021 10:58ч.

    Предателството на Радев е особено болезнено,защото той беше последната ни надежда,че в България се е появил политик,ей така от нищото,който да даде нова насока в развитието на страната.Уви!Той се оказа високоценен агент за влияние на САЩ,добре подготвен и грижливо обслужван,докато го инсталират на такава позиция,на която да може да обслужи големите цели на кукловодите си.Това за мен е краят на каквато и да е надежда за мирна,спокойна и просперираща България.Оттук нататък само чудо може да ни спаси.След толкова предателства сигурно и Бог се е отвърнал от нас!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    12 Май 2021 11:00ч.

    За цивилизованите народи никой не е враг, освен по причина на реално случващи се събития. Русия през Първата и Втората световна война, воюва по-скоро на страната на Съюзниците, макар на друг фронт, който не е атлантическия, по чисто географски съображения. Но воюва заедно с атлантическите държави. Тя се превръща във враг не само на САЩ, но на целия цивилизован свят, по времето на СССР и е извадила голям късмет, че не е санкционирана за този режим така, както беше санкционирана Германия след световните войни. Управлението на СССР е отговорно за твърде много неща, включително човешки животи, изтезанията, политическите затворници, проследяването на хората и сриването на кариерите на инакомислещи. За разлика от Германия, обаче, която дълги години е потискана по всякакъв начин и си изтърпя наказанието, Русия не се покая за действията си, по-скоро тя възприе един двуличен стил на покаяние, в който същите агенти на стария режим, възприеха друга риторика, православна. Но налагат своето православие и правота със същата агресия, с която СССР налагаше влиянието си над завладените от него. Не претърпяха и санкции по отношение на възможностите си за трупане на оръжия, така че сега те са и въоръжени до зъби и налагат правото на силата. Водят едни хибридни войни, с многото си подставени лица, като Копейкин, за да си осигурят подкрепа от обществото за всичките си действия. Тук няма да споря колко и какви среди водят хибридни войни, ясно е, че не са само руснаците, демокрацията предоставя чудесни условия най-черните и антихристки идеологии да се разпространяват, чрез всякакви организации, чрез частните медии на задкулисията, чрез мрежа от зависимости. Но е ясно и друго, лъже се само този, който иска да повярва тези небивалици и който не иска да върши добро, измамите са пратени на света и за да се пресеят хората. Все пак си остава някаква правова рамка, в която злото се разпространява без да накърнява поне буквата на закона и се дава възможност за реакция, ако изобщо е останала воля за това сред масите. Но руснаците продължават да правят болшевишки революции и да искат да сменят правителства чрез агресия, както по времето на СССР. Най-малкото взривове, отравяния и въоръжени нахлувания в съседни държави, трябва да си останат средства на миналото. Но руснаците е време да обяснят на народите, какви игри всъщност играят и защо повечето русофили подкрепят същите лидери, които подкрепят и така наречените соросоиди. Наясно съм със заклети русофили в България, подкрепящи натовските генерали които са възприели и идеите на Отворено общество. Бяха заедно и на протестите. Така че нека не си вдигат взаимно акциите, както навремето ДПС и патриотите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    12 Май 2021 11:01ч.

    Опозиционните ни очаквания са за партията на Жан Виденов, „Възраждане“ и донякъде БСП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ало, Helleborus на 12.05.2021 в 11:00

    12 Май 2021 11:09ч.

    Не ни занимавай с двуличните си проповеди за Русия. Става въпрос за съществуването на Баългария. Аман от натовски близачи, подлоги, отцеругатели и майкопродавци! Продавате и децата си, нищо че на много от вас децата са ви в чужбина. Там и ще си останат. Защото няма да има къде да се върнат. Турция не случайно е пуснатла политически карти на Балканския полуостров, в които цяла Източна България е турска територия. Оставено е едно пристанище на България - Балчик, - за което претендира Румъния. България загива, ти песни за покаяние на Русия пееш. Фалшив си, та се не траеш!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шоуто на Тиквата

    12 Май 2021 11:12ч.

    Много важен детайл от тая позиция на Копейкин е това, че националните медии не казаха нищо за манипулацията на президентството и добре, че няколко сайта, които не обслужват медийно льотчика, осведомиха обществото за позорното поведение на Радев да не информира народа за безобразията си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus на 12.05.2021 в 11:00

    12 Май 2021 11:18ч.

    По-добре млъкни, защото се излагаш! Пак си в откатна фаза на циклофренията, избягвай теми, в които разсмиваш даже гаргите. Не ти се отдава...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Между другото

    12 Май 2021 11:39ч.

    Преди време казах, ще повторя: поредната национална катастрофа ще е последната. Ще е краят на историята за България. Който живее и подчинява мислите и действията си само в тесния хоризонт на пет, десет, двадесет годишно настояще, е обречен да няма бъдеще.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    12 Май 2021 11:42ч.

    12.05.2021 в 11:09 И кое е полезно за България, русофили, които не се посвениха да се обединят със соросоидите, за да нападнат партия, която строи православни храмове, а те ходеха да оскверняват всякакви български институции на протестите. Дадоха електората си да работи за издигането на кадри на Новия ред и Великата перестройка на милиардерите, само за да свалят Борисов, съгласиха се да изповядват идеология за срутването на силната държава, силната партийната система и силните институции, в полза на протестърска демокрация, която превръща народите в килимче за тъпкане от задкулисията. „Демократизираха“ си бившата комунистическа партия до неузнаваемост, докато не я разбиха, подкрепиха Резидент с тайна Конституция и кадър на Отворено общество, обединиха се с ъндърграунда като Божков, Василев и други. Сринаха имиджа на България, като някакви зомбита не гледаха по какво плюят и какво рушат, защото им се сторило, че е в полза на Русия, понеже толкова им е акъла и патриотизма. А днес пак чуха думата Русия от устата на своя идол Радев, обаче като противник и запяха друга песен, че са били излъгани. Да, но докато вие се заключвате и отключвате с думата Русия и все ви лъжат, сте напълно безполезни за България, с думата Русия на уста можете да нанесете такива поражения, които не можем да оправим с години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    12 Май 2021 12:10ч.

    Хелето отново и отново с примитивни манипулативни поучения! Не мога да приема, че този навлек е толкова елементарен и неграмотен. Не е толкова прост, просто си заработва пари, което е не само срамно, а и гнусно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сартъров

    12 Май 2021 12:12ч.

    Аман от кремълски гъзолизци!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сталинка

    12 Май 2021 12:18ч.

    В плен на Евроатлантизма България не спасяемо умира .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    12 Май 2021 12:20ч.

    Ама от Възраждане побързахте да дадете подкрепата си за втори мандат на Радев преди изборите. С каква цел? Вероятно да привлечете заблудени гласове от БСП, тоест на хора, за които се оказа, че е от жизнено важно значение прибързана подкрепа за Радев. Май Нинова ще се окаже най-умна. Да се надяваме и на проглеждането на голяма част от левия електорат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лудия кон

    12 Май 2021 12:36ч.

    Пределно ясно е, че Радев събира русофилския вот. Кой му създаде тая легенда не е ясно, но до изборите за втори мандат тя ще се поддържа? Съдейки и по визитката и на министър председателя му - тия са си американски оператори от всякъде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • добрутро

    12 Май 2021 12:53ч.

    Копейкин, ти тъп ли си или да?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Политиката е изкуство на възможното

    12 Май 2021 13:02ч.

    не на реализиране на идеални желания, това е добре Костадинов да разбере щом иска да става политик. Ред обстоятелства докараха България до плачевното състояние в което се намира сега. Къде бяхте всички вие когато това ставаше, на Луната ли? Сега обаче искате да покажем независимост при липсата на каквато и да било сигурност. Същевременно искате и да нямате нужда от виза за да работите в ЕС, да пътувате лесно до САЩ и където си пожелаете. Да, ама не, няма такъв филм. Независимостта струва скъпо и изисква усилия и лишения от всички граждани, не само на един политик пък бил той и на най-високия пост. Не може хем-хем или както е казал Левски пред съда: "Българите искат свободата, но очакват някой да им я донесе вкъщи на тепсия". Той не е доживял да види, че и да им я донесе някой пак ще са недоволни че не е ангел белоснежен ами имал и странични интереси. Като искате свобода и независимост платете цената им, а не се жалвайте от политиците. Западът не е Русия и нищо не дава от близки чувства, ако още не сте го разбрали. През 1941 г. цар Борис Трети се чудел дали да приеме предложението на Хитлер да влезе в Тристранния пакт и да получи желаните територии или да бъде окупиран от германците които имали нужда от стратегическото положение на България. Обърнали се към англичаните с обяснение на ситуацията и те им отговорили "Нека ви окупират, тогава няма да ви броим за врагове иначе сте ни врагове". Вие как бихте постъпили? Щом си слаб единствената ти свобода е да избереш по-малкото зло и да трепериш да не би да пострадаш повече с този избор отколкото си мислил. Ако не ти харесва, стани силен като правиш нужните жертви.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • С Борисов приключват врътките с руснаците. От тук натаък - “вечна дружба” с USA

    12 Май 2021 13:06ч.

    Радев успя да излъже много хора, в това число и мен. Срам ме е от това, защото рядко се лъжа в хората, но този на фона на всички останали, ми се видя свестен? Не се излъгах в Желев, прецених го на секундата. Малкият ми син му викаше "малкото ортумордуче" (има такъв анимационен герой). Не се излъгах в Петър Стоянов, защото бях депутат, а той зам. министър на правосъдието и не хранех никакви илюзии. Не съм се лъгал и в Първанов, защото го познавах лично и поради тази причина нямаше как да се разочаровам допълнително постфактум. Радев беше за мен енигма, изскочи изневиделица от нищото и спечели симпатии на много хора. Не е корумпиран, няма тъмно минало, няма сикаджии и висаджии приятели, изглежда прилично, говори смислено и разбираемо, човек на честта, а бе сладур отвсякъде. Но грешката ми е, че съм натоварил с много големи очаквания понятието "български генерал", което за мен означава много, но се оказва, че пропускам тая дребна подробност, че той всъщност е "натовски генерал". Американците изстискаха като лимон Борисов, взеха си всичко, което можаха от него: координационен натовси център във Варна, алтернативни доставки на ядрено гориво, да не пипа американските "Марици", да разиграе театъра с "руските шпиони", да плати на куп три милиарда за несъществуващи самолети, да провали всички руски енергийни проекти (без един). Оставиха го да затъне до шия в корупция, за да могат лесно да го махнат по всяко време и да сложат край на план "А". Радев е вече план "Б". Идва на чисто и започва с "Триморие". От там нататък е лесно, капанът е заложен и връщане назад няма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Христо

    12 Май 2021 13:09ч.

    Г-жа Helleborus (ГЕРБ-ЖЕНИ), лелче, що си не гледаш кухнята, че лукът загоря? Кой ли чете обширните ти постове? Никой. Не се мъчи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Копейкин и ти като БСП загряваш като “албански реотан”

    12 Май 2021 13:11ч.

    Свързаността на региона", по плановете на тази полско-американска инициатива е концентрирана единствено в комуникациите и логистиката между съществуващите американски бази в Италия, Гърция, Кипър, Турция, Косово, Македония, България, Румъния и Полша. НАТО тук е извън играта. Целта е да се осигури максимално улеснено придвижване на американски, войски и бойна техника между тези бази, на Балканския театър на военните действия, срещу Руската федерация. На този регион е отредена съдбата на фронтова зона, в която ще бъдат разположени радарите и установките на ПРО, командно-логистични центрове, летища, складове с боеприпаси и хангари за бронетанкова техника. Никой нищо не развива във фронтовата зона, предвидена за разрушаване при първи удар. Тези приказки за наука, образование, високи технологии, цветя и рози са за баламурници. И както винаги досега, всичко ще се плати от нас. Американците няма да дадат и един долар. Те са муфтаджии. Всичко това се прави "за нашата сигурност". Дали?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Всичко става тайно и зад гърба на народа

    12 Май 2021 13:13ч.

    Някой отговорен фактор ще направи ли сериозен геостратегически и военнополитически анализ на ситуацията. Какви са плюсовете и минусите на ангажимента, който България поема с това участие в инициативата "Три морета". Кои са съветниците на президента Радев по този въпрос? Кой е взел това решение и с какви пълномощия? Има ли санкция на Народното събрание? Какъв мандат има президента и при какви условия? Защо всичко е толкова потайно? Не ни питаха нито за членство в ЕС, нито за НАТО. Нещата продължават по същия безобразен начин. Оставили сме се в ръцете на малоумни идиоти, които правят каквото си поискат с живота ни, а ние трябва да сме им благодарни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да затвърдим 112-тото място

    12 Май 2021 13:28ч.

    Хайде, както сте започнали да триете, изтрийте и Сартъров на 12.05.2021 в 12:12 за кремълските гъзолизци. Все пак премахнатите коментари са само ответен отговор и нямаше да ги има, ако липсваше провокацията за тях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поредно овче стадо

    12 Май 2021 13:36ч.

    Това което ни пробутва Радев е поредното зарибяване на стадото с либерастка пръдня под формата на чалгарската партия. Бившите седерасти,костоваци,царедворци... от години нямат електорат да се намесят в политиката.ГЕРБ им иззе масата неграмотници и помияри и останаха без електорална тежест.Сега чрез ИТН-айците Радев им докарва поредното овче стадо за рециклиране на дясно-либерастката политика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    12 Май 2021 13:44ч.

    Защо тъкмо съветски възпитаници, бивши агенти-доносници на ДС, деца на активни борци против "фашизъма и капитализъма" или служители на комунистическото разузнаване (активно изкореняващи американската агентура" у нас), които през 80-те пламенно изобличаваха "престъпленията на ционизма" и представяха близкоизточните терористични организации за "национално-освободителни" движения, сега са най-пламенните борци срещу "руската напаст"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хора, мислете с главите си

    12 Май 2021 13:49ч.

    Служебното правителство като отделни личности е добър избор. Но това един отявлен пронатовски кабинет, явно предварително съгласуван с “Козяк”, за да няма изненади. Янаки там е за заблуда на врага. И престанете да делите хората на “русофили” и “русофоби”. Това е примитивно! Не бих казал, че съм русофил, но нямам никакво желание България да участва, под каквато и да било форма във война с Русия. Русия не ни е враг. Бъдете обективни. Ако САЩ смятат, че Русия им е враг, какво общо имаме ние с това?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не се зареждайте

    12 Май 2021 13:55ч.

    с напразни илюзии. Не за друго, ами след това по-трудно се понасят разочарованията. И аз съм разочарован от Радев, но не и изненадан, защото винаги съм имал едно наум. Преди години гласувах за него най-вече заради това, че Плевнелиев беше по-голям срам и позор за България и от Б.Борисов. По-добре няма да става, докато продължаваме да мислим, че най-доброто измислено досега е капитализмът и демокрацията. Докато продължаваме да приемаме тези две неща като "безрезервна истина" - добро няма да видим, а само лошо и по-лошо и по-лошо. Най-лошото в момента е това, че единственият ни истински геополитически съюзник - Русия, също се е подвел по тези илюзии за капитализма, пазара, демокрацията и пр.утопии. Те също няма да видят добро скоро, единствено само дето се осъзнаха /на държавно ниво/, че на западът в никакъв случай не трябва да се има доверие и винаги трябва да си отварят очите на четири, когато си имат работа с него. Ние обаче - не. Виденов твърди, че у нас перестройката била свършила. Изобщо не съм убеден, защото тя въобще не е започвала. Откакто са ни освободили от турско, ние все копираме чужди модели на развитие и заради това все сме принудени да мислим, че трябва да догонваме този или онзи. А историческото развитие не е линейно. Можеш, вместо да тичаш по прахоляка с изплезен език, да направиш крачка встрани и след това една напред и да се озовеш точно където трябва, пък нека отстрани да викат, че по света не е така, че от Брюксел изразили негодувание по този въпрос, а от Вашингтон били много разочаровани. Ситуацията, в която сме изобщо не е за завиждане. Точно между чука и наковалнята. Но това не ни се случва за първи път и виновна не е географията, а алчността и късогледството на нашият политически, а преди него - "бизнес" елит. Това, което ще се случи без съмнение, е, че вероятно ще изчезнем като държава. А ако случайно останем - ще бъдем с орязана територия, като поне една трета, ако не и повече, ще бъде придадена на Турция. Това е предсказано още от Слава Севрюкова, макар че тя, горкичката казва - не бойте се, най-тъмно е преди разсъмване. Аз лично съм скептик. Нищо вече не може да ни спаси и причина за това е единствено и само капитализмът и т.нар. "демокрация". Има и трети път, но той е толкова малко вероятен, че направо си е невъзможен - ние, заедно със Сърбия Македония, Хърватска, Черна Гора, правим Балканска федерация. Без Гърция и без Румъния, защото те не говорят нашия език, нищо, че са православни. Те са си про-западни и ... нека да си останат такива. Проблемът е, че няма да можем да я защитаваме. На Русия не можем вече да разчитаме, защото и тя се напъва да следва западния капиталистически път, а той както вече се убедихме, не е нашият път. Той е чужд за нас. И какво - от къде ще вземем оръжие? Само не ми казвайте - от САЩ. Това значи да си вземем капсула с отрова и да си я изпием. Трябва сами, но как, след като нямаме технологии. Така че - отиваме си и това е. След нас какво ще става - ще видим. Нали шопът за това е забил в земята всички западни философи, които са прекарали живота си в търсене на смисъла на живота. Попитали го защо живееш, а той отговорил - Е, па да видим що че стане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ивайло

    12 Май 2021 14:00ч.

    Възраждане , все повече ми допадат... Радев, не бързам да го отписвам , нооо... Нещо взе да се гъне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ще повторим ли отново грешките от миналото?

    12 Май 2021 14:03ч.

    Нито Станишев някога отговори на въпроса: “Кой предложи Пеевски за шеф на ДАНС, нито Корнелия някога ще отговори: Кой и предложи кандидатурата на Румен Радев за президент. Това ще си останат две неразгадани тайни, но отговорите на тези два въпроса можеха да спестят изразходването на огромно количество обществена енергия, която можеше да се използва много по-ефективно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВЪПРОС към поста на 12.05.2021 в 11:09

    12 Май 2021 14:17ч.

    Вярно е , че има в Уикипедия карти на източна тракия , която влиза в полезрението на южната съседка. И вероятно в желанията и да я приобщи. Логично е след като има доста области в България в които българският език е непознат. Но все пак ще остане нещо от България, няма да се затрие. Западната част ,северната част , Велико Търново, Царство България без източната румелия. Все пак е въпрос на политически пазарлъци от великите сили но едва ли ще са в полза на България. Ще се види.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    12 Май 2021 14:23ч.

    Бог да пази Русия като крепост на Православието и благодарност за това , че ни освободиха от турско робство !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Причината

    12 Май 2021 14:26ч.

    "Въпрос" Ако си отговориш на въпроса каква е разликата между съветския комунизъм и сегашнния руски патриотизъм....ще намериш отговора. Съветският комунизъм от времената на Ленин,Троцки,Хрушча,Андропов и Горбачов има доста съвпадения с днешните културни марксисти,троцкисти и либерастни либертарианци в днешните САЩ,Франция и Германия. В СССР троцкистите никога не са изкоренявани докрай вапреки усилията на Сталин. След дядя Льоня троцкизмът и либерастията в СССР поникнаха бързо като гъби след дъжд. Никакъв особен идеологически проблем не беше на нашата и съветската номенклатура бързо да се ъпгрейтва към сащианския и европейски вариант на културния марксизъм и троцкизма. Изначално,по идеология и Маркс,и Енгелс,и Ленин,и Троцки,и Димитър Благоев,и Васил Коларов мразеха Русия. Това е причината. Затова днес Дай България и ГЕРБ гъмжат от номенклатурчета, малки и големи,а доскоро гъмжаха и в БСП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Живка Павлова

    12 Май 2021 14:30ч.

    Кукуряче, чета с удоволствие мненията ви, когато заставате зад ценностите на хуманизма и/или християнския морал. Но не мога да се съглася с вас, че Путин или който и да било у нас, се опитва да прави болшевишка революция или да инициира война. САЩ основно, подкрепяни от Запада, се стремят към военни конфликти, за да поддържат икономиката си чрез военно-промишления си комплекс – термин, употребен за пръв път от Айзенхауер през 1961г. Русия отговаря с „отбранително-промишлен комплекс“ и да, има поколения руски учени, маниакално отдадени на каузата да предотвратят следваща война като тази, в която народът им, а по-точно – народите в състава на СССР през ВСВ, дават над 25 милиона човешки жертви. Напишете в Гугъл „Списък на страните по военни разходи“, има данни от два международно признати източника към 2017 г., за да добиете представа за какво иде реч. Вижте дела на САЩ и го сравнете с този на Русия и на останалите страни. Искаме доходи, искаме просперитет, е, дали ще ги постигнем като наливаме авансово едни милиарди на акулите от военно-промишления комплекс на САЩ от позицията „болен здрав носи“, а си затваряме пазарите и си гоним туристите от морето?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какво не е ясно?

    12 Май 2021 14:33ч.

    България трябва да престане да участва в чужди войни. Нямахме работа нито в Камбоджа, нито в Косово, в Ирак и в Афганистан. Няма да се бием нито за Украйна, нито с Русия. Ако САЩ утре си намерят друг враг, например Китай, и с него няма да се бием. Президента Радев да изпрати да се бият за САЩ синовете си, нашите остават тук!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво!

    12 Май 2021 14:35ч.

    Ако някой нападне България (който и да е той), бием се до смърт, но в чужди войни не участваме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Живка Павлова

    12 Май 2021 14:48ч.

    С "изкупуването на вина" също не съм съгласна. Конкретно за Германия - спрямо нея безспорно се прекали. Има една немска рок група, „Рамщайн“, вижте клипа на песента им „Дойчланд“. Впрочем, името на групата „Рамщайн“ е заимствано от трагедията на авиошоуто Flugtag’88 в базата на американските военно-въздушни сили Рамщайн в Германия на 28.8.1988г., обърнете внимание и на датата на трагедията. Обяснението, което американската правозащитна организация ADL - лигата срещу поругаването, дава на символа 88 /hate symbol/, е „white supremacist numerical code for „Heil Hitler“, H is the eighth letter of the alphabet, so HH - Heil Hitler“. В резултат от сблъсъка на 3 самолета от италианската ескадрила и падането им върху публиката, загиват 70 души, в това число 16 деца. Остава да гадаем и трагедията в Рамщайн ли е „изкупуване на вина“.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанасов

    12 Май 2021 14:53ч.

    Прав сте, "Капитана"! "Ще има пак звезди. . . и кучета. . . ще има, виещи към тях. . . като преди. Яснее този мирен ден отвъд. На път! Човекът е човек тогава, когато е на път!"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво! на 12.05.2021 в 14:35 Ако някой нападне България (който и да е той), бием се до смърт, но в чужди войни не участваме.

    12 Май 2021 14:55ч.

    Да. Ако е ръкопашен бой. Но няма да е такъв. Ще те видя как ще я отбраняваш, ако ни нападне Турция. Защото, да не мислиш, че днес турците ще се бият, както в 15-ти век. Те и тогава не са ни завладяли с бой, а постепенно - за около 25-30 години, като първо сме ги викали за съюзници срещу този или онзи. След това, уж случайно те оставали тук или там. Постепенно си създали тяхна организация на живот и така, постепенно, докато сме се видели техни роби. Точно, както се сварява жаба. Ако днес не направят така, пак няма да се бият. Достатъчни са два самолета и две установки, да ти гръмнат тецовете, основните пътища и 5-6 язовира, след което ще продължат да си седят там, на Босфора и да си пият кафето, като ни гледат сеира. А ти се бий, ако искаш и до смърт. Ако ще се биеш с руснаците - няма да е по-различно. Но ще се биеш ти. Да не мислиш че от НАТО или въобще от запада някой ще си мръдне пръста за теб? Не. Няма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Госпожо Helleborus на 12.05.2021 в 11:42

    12 Май 2021 14:58ч.

    Много си червива. Не ставаш вече и за четене. Аз ти казвам че не се траеш от лицемерие, а ти ми се обясняваш за някакви партии. Аз ти казвам, че България загива, а ти плачеш за ГЕРБ. Нямаш срам. Впрочем, гади ми се от двуличното ти християнство и от двуличното християнство на твоя Борисов. Затова и не те чета вече, а поглеждам твоите пасквили по диагонал, но до половината. Не се хаби напразно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Прави особено лошо впечатление

    12 Май 2021 15:24ч.

    даването на думата на продажници като тоя. А хоровата подкрепа на троловете обезсмисля всякакво участие в дискусията. Ами мразете си Радев на воля, ваша си работа, подкрепяйте изникнали отникъде маргинали. Видяхте що за парламент се събра последния път. Галевата, Бабикяна, Тошко Африкански и надрусания с фейсбука.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Живка Павлова

    12 Май 2021 15:25ч.

    И последно включване /за днес/, Костадин Костадинов е преди всичко български патриот, който преди доста години още се противопостави на опитите да се налагат на децата в училище политкоректните понятия от сорта „османско присъствие“ вместо робство. Това, на което бих искала да обърна внимание още е, че русофилството не е „болшевизъм“, „комунизъм“ и не е непременно вляво. Напротив, реваншизмът, свързан с „вината на бялата раса“, джендър теорията, политкоректността са "ценности" на доведената до степен на превъртане лява позиция и са съществени елементи на идеологическото въоръжение на САЩ и Запада. Националните ни интереси с оглед геополитическото ни географско положение са да не допускаме каквито и да било чужди военни бази на наша територия. С оглед предстоящата икономическа и финансова криза, свързани с ковид-пандемията, за която алармират световни експерти, националният ни интерес е да запазим лева в условията на валутен борд, а не да го заменяме с евро. И т.н., но без ИТН.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    12 Май 2021 15:36ч.

    вместо да задавате въпроси почнете кампания за референдум излизане или оставане на българия в нато и ес ще се подчиним на болшинството това е осн въпрос ген радев е пред избори бълг народ е добронамерен към русия така че неговото положение е деликатно ние сме съседи с русия русия не ни е враг и няма да ни напада други са ни враговете и защо българия ще попада в списъка на неприятелските държави в 1941 попаднахме в същата ситуация и видяхте какво стана 111 000 кв км

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • а бе вие нямате ли си друга работа?

    12 Май 2021 15:50ч.

    Споровете за ингилизите и московците явно не са свършвали никога и скоро няма да свършат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ха ха ха

    12 Май 2021 15:52ч.

    Корнелио, ти какво чакаш?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Онзи

    12 Май 2021 16:18ч.

    Костадин Костадинов не е патриот, нито е националист, а обикновен политически кариерист, много амбициозен при това. Първо беше във ВМРО, после - в НСФБ, след това - в „Атака“. „Възраждане“ е проруска партия, вероятно с руско финансиране, подобно на „Атака“ и Движението на Николай Малинов. Руските агенти за влияние в България са не по-малко от американските. По темата: Не изключвам руска връзка при взривовете на оръжейни складове на наша територия и отравянето на Е. Гебрев, който отдавна е трън в очите им. Да напомня и че десетина дни преди Радев да подпише декларацията руските медии ни обявиха за неприятелска държава, което предизвика недоумение дори във верните русофили у нас. Въпреки че не беше официална позиция на Кремъл, е ясно, че такова нещо няма как да се тиражира без неговото одобрение. Пресилена реакция, с която ни предупредиха да внимаваме и за пореден път напомпаха антибългарското говорене в Русия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus на 12.05.2021 в 11:00 Управлението на СССР е отговорно за твърде много неща, включително човешки животи, изтезанията, политическите затворници, проследяването на хората и сриването на кариерите на инакомислещи.

    12 Май 2021 16:44ч.

    Да се чете: "Управлението на САЩ е отговорно ли е за твърде много неща, включително човешки животи /Панама, Никарагуа, Куба, Югославия, Сомалия, Ирак, Либия/, изтезанията /Гуантанамо, затвори на ЦРУ в Полша и Румъния/, политическите затворници /Асанж/ , проследяването на хората /NSA/ и сриването на кариерите на инакомислещи /Едуард Сноудън/."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    12 Май 2021 16:46ч.

    Споровете за ингилизите и московците явно не са свършвали никога и скоро няма да свършат. Няма да свършат за такива като вас. Колко години? Колко години се опитвате да свършите с московците? Колко бе? 100? !40? Колко бе? И кво? Успяхте ли? Ще успеете, когато прекарате през зимната Шипка Пършинги на гръб, когато вдигнат на щикове не подп. Калитин, а некое америкачче, което спасява не Самарското знаме, а Арканзанското знаме (нема такова? Ма наистина?) . Нема да стане вашта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шоуто на Тиквата на 12.05.2021 в 10:57

    12 Май 2021 17:04ч.

    веднъж да напишеш нещо умно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • референдум!

    12 Май 2021 17:28ч.

    Без референдумза НАТО, няма да стане. Искаме да се преброим. Аз не съм за НАТО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    12 Май 2021 17:37ч.

    @референдум Работата е там, колега, че сички вече говорят, че тва било решението на българския избирател! И, как стигнаха до тоа извот? Балимааму! Не тряба да заставаме в позата на величава преебаност! "Ма ний нищо не можем да напрайм, но иначе сме горди!" Кое ни е гордото?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поручик Ржевски

    12 Май 2021 17:42ч.

    Кръвта вода не става, НАТО се лъже ако си мисли че ние ще воюваме против Русия. Следващата война ще стане както в предната - ще се появят про-руски военни формирования (партизаните преди 9 септ) . Просто ние сме славяни, с подобен език и подобна култура. Не сме англичани или немци и няма как да стане. Ще има пак много изненади, но жалкото е че отново се подготвя война с Русия и отново сме против тях. И отново ще ядем (напълно заслужен) бой.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Питанията

    12 Май 2021 17:44ч.

    са формулирани добре, ясни са, но са много закъснели. Точният адресат на подобни питания трябваше да бъде към онези, които вкараха страната ни в НАТО без референдум, питания трябва да има и към ревльото с Трабанта - той знае защо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    12 Май 2021 17:49ч.

    Живка Павлова на 12.05.2021 в 14:30 Аз винаги заставам зад ценностите на хуманизма и християнския морал и точно те ми позволяват да се дистанцирам от светска политика, която чрез пропаганда, иска да се представи за един такъв морал. Руснаците и Американците взаимно си помпат егото и се правят на важни, за тях дори е изгодно да имитират някакви жестоки вражди. Същевременно светът е доста „разпределен“, ако забелязвате и това разпределение не е като да не е по взаимно съгласие. Мисля, че Русия и САЩ просто не искат трети субект да заеме лидерското място, например обединена Европа. Двете суперсили са достатъчно „цивилизовани“, за да карат хората от техния лагер да им се надяват и да ги уважават, същевременно достатъчно нецивилизовани и авторитарни, за да плашат противниковия лагер и да правят каквото си искат. На запад все още се плашат от руснаците, съвсем искрено, а тук ни плашат с НАТО, както виждате, всичко е въпрос на пропаганда, но те си приличат по едно нещо, че имат имперски амбиции и са страшно агресивни. Затова ако малко спрете да се плашите, може и да си поемете въздух и да се окаже, че за Европа е много по-добре да не се връзва на дрънкането на оръжие, да организира своя отбрана, да посредничи за мирно уреждане на проблемите по света и да гради своята независимост и авторитет. Само че това не може да стане, ако троловете на двете супер сили продължават да ни делят и да ни противопоставят. В момента на американците и руснаците им е изгодно да разделят Европа, да настройват източна против западна, да създават граница, което е и Триморието и да внушават, че ние сме много различни. Но аз не мога да забравя едно, че нашата кръв е в Европа, включително в западна и че синовете на нашия праотец Кубарих се разселиха из Европа, като само един от тях остана по нашите земи. Неговата цел беше да имаме съюзници и приятели по целия континент, да не бъдем самотна точка, атакувана от враждебни комшии, без приятели. Защото България си е имала проблеми предимно по комшийска линия, враждувала е стотици години с гърците, както и да са се наричали през вековете, а по-късно са завладени от Римската империя. След което пак подчинени на гърците, а после и руснаците. Затова визията на Кубарих е била такава, да създаде нерушими съюзи по кръвна и културна линия, които да привържат България към останалата част на Европа и тя да има постоянна подкрепа. Може да му се доверите, че познавайки по-добре от нас древната история, решението му е било много тежко, да раздели народа на пет части и да ги пръсне из цяла Европа. Но е било стратегическо. В Европа има толкова много тракийска-българска кръв, че който с пропаганда разделя източна от западна Европа, не ни прави услуга. Нашият народ е в основата на сформирането на държавите и е имал водеща културна роля дълги години, затова не захвърляйте с лека ръка тяхното дело, заради руснаците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    12 Май 2021 18:06ч.

    И кой ще воюва срещу Русия? И с какво? С пехотинци в окопите? И видите ли, българските русофили ще се борят това да не стане? Що пишете глупости, не ви ли е неудобно от себе си? По повод на тоя, варненския, видите ли някой да се представя като патриот, разберете най-сетне, това е просто бизнес. Копейкин някакъв. Който мисли и работи за страната си, не се самообявява за такъв. Поне стихотворението на Ботев си спомнете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    12 Май 2021 18:18ч.

    Кое точно е бизнес, партнер?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не понасям демагогията на Helleborus на 12.05.2021 в 17:49

    12 Май 2021 18:52ч.

    Трябва да бойкотираме изборите при издигане на познатите лица на статуквото и чалгаджии в политиката, и да издигаме лозунги за пронародно управление, демокрацията у нас е пълна бутафория, а държавността я няма - администрацията изпълнява директивките на американската амбасада, приемат се всички възможни инфантилно-глупави антируски решения на НАТО, и всичкото това е грубо незачитане от политическата прослойка на народната воля, която не желае нова война в Европа срещу Русия, както и подайгъзовска политика спрямо налудничавите интереси на САЩ. Едно правителство трябва да служи преди всичко на народа си, ако не го прави и игнорира народната воля - го изхвърляме! А нашите назначенци изобщо не се съобразяват с настроенията сред българския народ, тяхната единствена цел е да служат на задокеанския господар. Извод: трябва инициатива на смели и интелигентни хора отдолу да излезе с инициативи, които да задължат нашингтонските назначенци да напуснат постовете и да възстановят суверенитета ни, включително и подобрявайки отношенията ни с Русия и Китай. Примерът с Унгария, Сърбия и Турция е налице, нека не следваме сополивия пример на безгръбначните Чехия, Словакия и др. лимитрофи, подлайващи срещу руските ни братя и в ущърб на интересите си, по свирката на НАТО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кукуряк/хелеъОБРУСИ СЕ!

    12 Май 2021 22:18ч.

    спирай да говориш за христиански ценности.Точно ти не трябва да мърсиш и цапаш подобни понятия,които са светиня за хората.Говори за гроБ ,за себе си ,но не се домогвай до христианските ценности.Те са непонятни за теб ,а и ти не си християнин.Ти си плъзмодий обслужващ чичковците за голямата локва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да де, но руснаците са част от скитите, т.е. от тракийско-българската кръв

    13 Май 2021 0:51ч.

    на 12.05.2021 в 17:49: " В Европа има толкова много тракийска-българска кръв, че който с пропаганда разделя източна от западна Европа, не ни прави услуга. Нашият народ е в основата на сформирането на държавите и е имал водеща културна роля дълги години, затова не захвърляйте с лека ръка тяхното дело, заради руснаците." Но западняците не искат нищо друго, освен да ни изчегъртат. Еничарският пример е прорасъл в западното общество. Никой там не знае това, което ти мислиш. И никой не го интересува нищо друго освен да му е пълен търбуха, да сере и да има свобода за порно. Там са нашите боклуци. Нашите еничари. Навеждаш ли им се? А на свините отвъд локвата на колене ли им заставаш?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Микаил

    13 Май 2021 10:15ч.

    Президентът се простреля сам. Остана само ПП "Възраждане" да защитава българите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • един българин

    13 Май 2021 14:36ч.

    Сега разбрахте ли , че Румен Радев е най-обикновено американско дьонме? Аз това го говорех още от 2017, ама няма кой да слуша и чете..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рис

    15 Май 2021 21:00ч.

    току що два огромни на вид натовски хеликоптера прелетяха ниско над нашия блок. (привечер, почти тъмно) - в посока изток. Нека helleborus и подобните не си въобразяват, че може да гледаме по телевизията война, без тя да ни засяга. Неутрялитет няма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи