Не сме се видели нито на на Луната, нито под земята, в метрото, в банята, в тоалетната

Не сме се видели нито на на Луната, нито под земята, в метрото, в банята, в тоалетната
"От поне година и половина-две, когато Георги Първанов напусна Президентството, между клетвата на Плевнелиев и Първанов, той ме покани на кафе, отидох до неговата вила, говорихме. Оттогава не само в Банкя, в хижи, вкъщи, на Луната, под земята, в метрото, в банята, в тоалетната ми не съм се срещал с Първанов”, разпалено обясни Бойко Борисов.
<p>&quot;Не съм толкова вярващ в сегашните служби на МВР и ДАНС. Напомням &quot;Галерия&quot;, &quot;Гном&quot;, &quot;Мишо Бирата&quot;. После носят флашките в някои медии, цензурирани, и си вземат каквото им харесва или части от разговора, за да направят монтаж,&nbsp;но това си е тяхна работа&quot;, заяви Бойко Борисов.</p> <p>&quot;Постъпил съм както повелява законът. Описал съм всичко, което знам и което съм гледал в националния ефир. Пуснал съм сигнал до главния прокурор за шантаж и заплахи. Очаквам незабавни мерки&quot;, каза Борисов.</p> <p>&quot;Когато в Пловдив откривахме поредната детска градина, казах как ще стане технологията на подслушванията &ndash; чрез нерегламентирани подслушвания. Аз не съм толкова вярващ в сегашните служби на МВр и ДАНС, защото през годините те се забъркаха имено в такива скандали&quot;, обясни лидерът на ГЕРБ.</p> <p>&quot;Кристина Патрашкова каза, че има запис, който доказва, че аз, Първанов и Румен Петков сме се срещали. Преди година и половина или две говорихме. Оттогава на сме се срещали. Нито на Луната, вкъщи, в тоалетната ми, банята ми, на село, под земята, в метрото не сме се срещали&quot;, отсече ядосан Борисов.</p> <p>&quot;С кого се срещам, е моя работа. Никой няма право да ме подслушва&quot;, категоричен беше Бойко Борисов.</p> <p>&quot;Ако този разговор, за който споменах, е записан, това е разговор между премиер и президент. Ако има нерегламентирано подслушване, това е тежко престъпление.</p> <p>Не знам кой е бил вътрешен министър по това време. Ясно ми е, че искате да изкарате Цветан Цветанов виновен.</p> <p>Никога не съм коментирал АБВ.</p> <p>Всичко не можете да ме питате, личния си живот няма да коментирам с вас&quot;, скара се Борисов на водещите.</p> <p>&quot;Няма да влизам в опорните точки на Моника. С Румен Петков съм говорил за АЕЦ &quot;Белене&quot;. Каза, че има американци, които искат да откупят проекта, и че Орешарски е съгласен. Дойдоха 5-6 човека. Дилян Добрев също беше на тази среща&quot;, коментира още Борисов.</p> <p>Той разказа, че е видял джип &quot;Мицубиши Паджеро&quot; с антена пред дома си.</p> <p>&quot;Шофьорът слиза, техниката си, записва, после се носят записи насам-натам. Тяхна работа е да установят дали е техника на МВР. Говоря само това, в което съм сигурен&quot;.</p> <p>Георги Първанов отрече за подобна срещи и заяви, че ще съди изданието за клевета.</p> <p>Само Румен Петков призна, че е разговарял с Бойко Борисов преди три месеца по много важни според него въпроси: среща с чуждестранен инвеститор за проекта &bdquo;Белене&rdquo;.</p> <p>&quot;Аз лично съм щастлив от това, че такава среща се проведе и го считам за един от личните си политически успехи, защото в срещата Борисов пое ангажимента, че ПГ на ГЕРБ би подкрепила рестартирането на проекта &quot;Белене&quot; и преосмисляне решението на Народното събрание.</p> <p>Разговарял съм с Бойко Борисов на темата &quot;Белене&quot; и съм настоявал да приеме чуждестранните инвеститори.</p> <p>Увери ме, че ако те поемат всичките разходи, групата на ГЕРБ ще участва в разговори с тях.</p> <p>Ако има запис на мой разговор с Първанов и Борисов, в който говорим за проекта АБВ, ще отида да гледам кокошки на село&quot;, заяви Петков</p> <p>&quot;Гордея се с този разговор. Бойко Борисов постъпи изключително отговорно, като прие да се срещне с тях.</p> <p>Има ли значение къде сме се виждали - в Лондон, София, Банкя&quot;, коментира Петков.</p> <p>Той повтори, че в разговора са били засегнати спортната зала в Плевен и наемът, който плаща мотофедерацията.</p> <p>Румен Петков заяви още, че пред вътрешния министър Цветлин Йовчев и шефа на ДАНС Владимир Писанчев е &quot;формулирал техни разсъждения с президента Георги Първанов, че са обект на подслушване и проследяване&quot;:</p> <p>&quot;Те ме увериха, че няма такова нещо и държа да подчертая, че им вярвам&quot;, добави Петков.</p> <p>Румен Петков отново предупреди уж случайно избрани бивши служители на МВР, но повтори фамилиите, които обяви преди това пред БНТ - Симеонов, Петров, Мицова, Найденов, Желязков.</p> <p>&quot;Искам да им кажа, че ако си вярват на боса, че контролът върху прокуратурата е тотален, бъркат и трябва да знаят, че ако бъде установено по надлежния ред, че се занимават незаконно с проследяване, филмираме, подслушване и т.н., ще берат ядове&quot;, предупреди Петков, но отказа да назове &quot;боса&quot; - били много.</p> <p>&quot;Подслушвали са ме, но това е трошене на държавни пари&quot;, твърди Петков.</p> <p>Скандалът започна, когато журналистът Кристина Патрашкова, главен редактор на в. &quot;Галерия&quot;, съобщи, че лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов е провел поотделно срещи с Румен Петков и с Георги Първанов.</p> <p>&quot;Заявявам категорично, че такива срещи с Румен Петков и с Първанов са провеждани. Имаме доказателства от няколко източника за това. Разполагаме със записи. Не мога да кажа точно на коя дата и кога са направени, но разполагаме с такива записи&quot;, каза Патрашкова.</p> <p>Тя бе категорична, че срещите са провеждани поотделно, а в редакцията на разполагат с аудиозаписи от срещите, провеждани в Банкя.</p> <p><strong>Ето и цялото интервю на Бойко Борисов:</strong></p> <p><strong>Водеща: </strong>И вие вчера съобщихте, че подозирате, че МВР в момента ви следи. Влезте в детайли на това твърдение.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Аз преди двайсетина дена ви казах, в Пловдив бях, когато откривахме поредната детска градина, как ще стане и технологията на всичко това.</p> <p>Казах ви, че през нерегламентирани подслушвания, аз не съм толкова в сегашните служби на МВР и ДАНС, защото именно през годините те се забъркваха точно в такива скандали. Напомням &bdquo;Галерия&rdquo;, напомням &bdquo;Гном&rdquo;, напомням &bdquo;Мишо Бирата&rdquo; и много други такива, а след това флашките хората ги носят в едни медии, цензурирани и оттам си взимат пикантни неща, които им харесват и части от разговора, с който да направят, след това анализират&hellip;<br /> &nbsp;</p> <p><strong>Водещ: </strong>Значи, говорим за нерегламентирано подслушване, г-н Борисов, и вие казвате същото, което казва и г-н Петков. Знаете ли тези имена Желязков, Найденов, Мицова? Говорят ли ви нещо?</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Аз бих добавил и други към подобни фамилии, дори бих добавил и познати автомобили. Но това си е тяхна работа. Аз вчера съм постъпил така, както повелява законът. Описал съм всичко, което знам, което съм гледал в национален ефир, чувал съм шантажа и заплахите, свалил съм ги тези записи с шантаж и заплахи и съм ги предоставил на главния прокурор. Оттук нататък очаквам техните незабавни мерки и действия и съответно крайно време е, както Емил Йорданов, каза някой от тези хора да си понесе наказателната отговорност.</p> <p><strong>Водеща: </strong>Дайте примери със записи, които от медийни изяви сте свалили и сте ги дали като доказателство за този шантаж, това ли казвате?</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Точно това казвам.</p> <p><strong>Водеща:</strong> Дайте пример, дайте пример за повече яснота.<br /> Бойко Борисов: Ами в предаването на вашия колега Милен Цветков слушах госпожа Патрашкова, която каза, че има запис, който доказва, че аз, Първанов и Румен Петков сме се срещали.</p> <p>Аз казвам, че поне от година и половина или две, когато той напусна президентството в този период между клетвата на Плевнелиев и Първанов, ме покани на кафе, отидох до неговата вила, говорихме и оттогава не само в Банкя, в хижи, вкъщи, на Луната,под земята, в метрото, в банята, в тоалетната ми не съм се срещал с него.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Това за Първанов, а Петков?</p> <p><strong>Водеща:</strong> Само още един въпрос за Първанов, извинявайте. Когато сте се виждали тогава, когато той напуска поста президент и стъпва в длъжност Плевнелиев, говорихте ли си за АБВ, защото към онзи момент АБВ съществуваше, макар и в замразен вид.</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Пак искам да ви кажа, цинизмът, шантажът, който правят в момента за това, че БСП се цепи или хора в БСП си правят проекти, аз не желая по никакъв начин да ми замесват името.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Не отговорихте на въпроса на Ани дали към онзи момент в замразения вариант на проекта АБВ все пак сте говорили за този проект.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Г-н Николаев?</p> <p><strong>Водещ: </strong>Да.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Аз с кой човек какво говоря, си е лично моя работа.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Ами наша работа е да ви питаме дали е така, защото това така или иначе е от сериозните обвинения спрямо вас май.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> И никой, г-н Николаев, никой няма право нерегламентирано, противозаконно да ме шантажира.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Затова ние ви питаме, не ви шантажираме, питаме ви дали в онзи момент сте говорили за АБВ.&nbsp;Т.е. вие подозирате, че онзи разговор, провел се преди около приблизително колко трябва да е, две години няма, та онзи разговор е записан според вас незаконно. Това ли казвате? И сега евентуално може да се появи&hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Ами това е, ако е записан този разговор, това е разговор между премиер и още действащ президент. Аз не знам тогава да е имало съгласно закона разрешение от съда.</p> <p><strong>Водеща: </strong>Е, съгласно закона, да.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Може да е, нали сам казвате, нерегламентирано подслушване.</p> <p><strong>Водеща: </strong>Ние говорим за частно, нерегламентирано.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Ако има нерегламентирано подслушване, това е тежко престъпление и тези хора трябва да влязат в затвора.</p> <p><strong>Водещ:</strong> Ама тогава кой беше начело на МВР? Преди две години.</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Нямам представа. Който и да е&hellip;</p> <p><strong>Водеща: </strong>Цветан Цветанов, който е обвинен за подобни деяния&hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Не, не, аз разбирам, че искате да изкарате и Цветанов виновен. За да не останете с никакво впечатление за неясност и неточност, АБВ по никакъв начин с Първанов не съм се интересувал докъде, как и какво ще прави. Това си е лично негова работа.</p> <p>Вие като журналисти можете да ме питате &hellip;</p> <p><strong>Водеща: </strong>Всичко можем да ви питаме.</p> <p><strong>Бойко Борисов</strong>: &hellip; като политически лидер. Не, всичко не може да ме питате.</p> <p><strong>Водеща:</strong> Можем.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Всеки човек има личен живот&hellip;</p> <p><strong>Водещ: </strong>Вие може да не отговаряте.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> В Банкя вчера, когато минавах покрай минералния извор, да си раздвижвам крака сега, хората почват да оставят тубите с водата и шишетата и бягат да не ги запише някой, че им казвам добър ден. Що за наглост е това.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Вие сами разбирате&hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Не, не, не го хиперболизирам&hellip;</p> <p><strong>Водещ: </strong>Кажете за това &hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong>&nbsp;&hellip;. аз съм се родил тук и няма да допусна, че е дошъл, повтарям, той никога не е идвал, но ако е дошъл бивш президент и бивш вътрешен министър, това е за дискредитираща среща. Откъде накъде?</p> <p><strong>Водещ: </strong>Затова говорете открито. Г-н Петков каза, че е ходил при вас и че сте говорили за проекта &quot;Белене&quot;&hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Разбира се&hellip;</p> <p><strong>Водещ:</strong> &hellip; и че вие сте се съгласил за продължаването на проекта, ако има инвеститор чужд, на свой риск &hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Ама аз така няма да влизам в опорните точки на Моника какво да правят БСП, какво да говорят, за да не говорим за трите нови милиарда, които взимат, да не говорим за чудовищната безработица и контрабанда, а да се оправдавам дали съм се виждал с някой или не.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Ами не се оправдавайте, просто да изчистим този въпрос дали сте говорили за &quot;Белене&quot; с г-н Петков &hellip;</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>С г-н Петков съм говорил за &quot;Белене&quot;, той ми се обади няколко пъти, настоя, че имало американци, които искали да откупят проекта от държавата, сиреч да вкарат към 1,5 млрд., колкото е горе-долу дългът на НЕК, че Орешарски и правителството били окей за това&hellip;</p> <p><strong>Водещ: </strong>Орешарски е знаел за тази среща.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Сега дали е знаел или не е знаел, аз с Орешарски не съм говорил. Аз говоря само за това, което знам. Обади ми се, каза, дойдоха пет-шест човека тука, аз им казах следното: даже поканих Делян Добрев мисля, че беше също на тази среща и им казах моите условия.</p> <p>Като политическа партия в парламента, ако си го вкарат за рестартиране, какво мога да подкрепя.</p> <p>Ако не се дават държавни пари, държавна гаранция, договор за изкупуване на тока и колко ще е преносът от тази централа и кой ще го плаща. Ако тези условия ги има, за мен няма лошо да има частен проект. Това е.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Пет-шест човека сте били, т.е. това не е била среща само между вас и Румен Петков. Това също уточнихме.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Може и седем да са. Но аз няма да се броя сега, няма да се подреждам, за да броя хората, които идват в нас заради &hellip;</p> <p><strong>Водещ: </strong>Добре, последен въпрос, свързан с подслушванията.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> &hellip; и вие сте публичен човек, преди две години идвал ли е някой във вас, я се сетете и ми кажете.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Ами сигурно е идвал.</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> Ами я сетете се.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Трудно ми е да се сетя дали е имало &bdquo;Паджеро&rdquo; с две врати отпред, нещо, което обяснявате, че сте засекли. Можете ли да конкретизирате? Смятате, че са записвани и филмирани хора, които влизат в дома ви ли, това ли казвате, разпознавайки някакъв автомобил?</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Разпознавайки някакъв автомобил, в който има монтирана камера, шофьорът слиза, отива си, все едно нещо да си върши работа, а камерата си работи през това време.</p> <p>След това тези записи, ако има някой интересен посетител или нещо, което да може да стане за компромат, се праща на босовете и те казват, абе това става, това не става, това, ако го пипнем малко, може да излезе нещо.</p> <p>Айде това за тоя вестник, айде за другия&hellip;</p> <p><strong>Водещ:</strong> Кои са тия босове?</p> <p><strong>Водеща: </strong>Това са средства на МВР незаконно? Незаконно според вас се прави, но с техника на МВР ли се прави?</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Аз съм сезирал прокурора. Оттук нататък те много добре знаят как да установят дали е техника на МВР или не.</p> <p><strong>Водещ:</strong> Ама вие тая кола я познавате, очевидно че твърдите, че е техника на МВР , само че тя се отчита не по каналния ред, а на някой бос, който разпределя компромати. Това твърдите, така ли?</p> <p><strong>Бойко Борисов:</strong> За разлика от други хора, аз говоря само за това, в което съм сигурен. А вашите слушатели от всичките тези глупости, с които се занимаваме, трябва да знаят едно нещо. Между ГЕРБ и АБВ коалиция няма и няма да има. Това като публична личност и вие като журналисти имате право и сте длъжни да питате.</p> <p><strong>Водещ: </strong>Желязков, Найденов, Мицова, Петров, казахте, че потвърждавате за такива имена и подозирате, че се занимават с нещо нередно. Ще добавите ли други имена?</p> <p><strong>Бойко Борисов: </strong>Други имена? Опорните точки на Моника Йосифова и черният пиар, който прави с клиповете между мен и Радан Кънев, между мен и Първанов, Петков и Станишев. Между Иван Костов и Бойко Борисов &ndash; всичките тези неща и този черен пиар идват вследствие от подобни манипулации. Това съм казал.</p>

Коментари

  • wagner

    17 Яну 2014 20:26ч.

    обшуването със свиня е не само опасно. това ужилено прасе още квичи. не беше ли той казал,че трбе да се подслушват министрите, а те, милите шопарчета не бяха ли съгласни,че било здравословно да имат завярян отзад микрофон(също и така поставеният за президент комсомолец роско).брюксел приема на дарго сърдце тая дружина, която беше дружно съгласна,че е в реда на нещата да носиш под мишниците бръмбърчета. поведението на брюксел ми е ясно. до ден днешен все още нямам отговор, що за говедо требе да е човек, да се подложи на този тип, наречен пунта мара, на такова унижение, и що за народ сме тоя да бъде показван на обществото. колко време ще чакаме този да сере в лицето на бг обществото, кога ще да бъде най-сетне застопорено това краставо животно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • V

    17 Яну 2014 21:52ч.

    В главата ми се въртят всякакви обидни и нецензурирани квалификации относно тази персона,но тъй като немога да ги изрека гласно правя си едно обобщение. Всеки,който работи за Борисов или е готов да си сътрудничи с него, е плюл на достойнството си! Ако и медиите го поставят в изолация,тогава може би ще си отдъхнем от него,а и той ще престане да лети в облаците!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 11

    18 Яну 2014 0:26ч.

    до V,напълно съм съгласен с вас,има негови медии ,които го боготворят,ако спрат тази тяхна дейност ,досега щеше да бъде забравен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Танчо

    18 Яну 2014 1:07ч.

    Абе не сте се видели,ама може ли да се каже колко сте си говорили по мобилните телефони? Като имаме в пред вид че разговорите ви са кодирани,това го имате за недоказуемо!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Големия Маргин

    18 Яну 2014 17:47ч.

    Боко, Боко-о, тикво проста, пак ли се осра? (с) Щом не сте се срещали, значи не сте си говорили! Защо тогава плачкаш на Цацаров, че са те подслушвали незаконно?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи