Къде изчезна Анна Петренко, диспечерът на полет MH17?

Къде изчезна Анна Петренко, диспечерът на полет MH17?
Холандските следователи така и не успяха да намерят свидетели на катастрофата на малазийския Боинг 777 в Донбас. Безследно изчезна диспечерката от Днепропетровск Анна Петренко, която ръководеше полет МН-17 в деня на страшната катастрофа. Няма го и пилотът Владислав Волошин, за когото се предполага, че е изстрелял ракетата, насочена към малайзийския граждански самолет.

Мистериозно изчезналата Анна Петренко

 

Одиозният съветник на министъра на вътрешните работи, депутатът  от Върховната Рада Антон Герашченко, неведнъж в скандални екстремистки изказвания е твърдял, че правозащитни украински власти разполагат с повече от двама свидетели и това е достатъчно. Става дума за „хора от Донбас, запечатали инцидента с помощта на фотоапарати“. Впрочем дори те не бяха представени на международното следствие.

И руски правозащитни органи, и представители на международната разследваща група, са отправяли запитвания до украинското Министерство на външните работи за възможността да осъществят контакт с Волошин и Петренко. Никой така и не е получил отговор.

Следственият комитет на Русия все пак успя да открие един свидетел по делото за падналия Боинг 777 – украинския гражданин Евгений Агапов, отбиващ военната си служба като авиомеханик във военно-въздушните сили на Украйна. Днес в Русия му е предоставена държавна защита.

Агапов разказа, че малайзийският лайнер е бил свален от капитана от украинските ВВС Волошин, за което веднага получил орден от Порошенко. А след това заедно с наградата сякаш се изпарил.

За диспечерката Анна Петренко е известно, че спешно са я пратили в отпуск. След което никой никога не я е виждал. Изчезнала и страницата и в социалните мрежи.

На 13 октомври тази година Международната комисия за разследване на трагедията обяви своите заключения. Само дето в доклада липсват показанията както на Петренко, така и на Волошин. Липсват и въпросите къде и кога са изчезнали тези ключови свидетели. Журналисти от тв-програмата „Моментът на истината“ попаднаха на следи от пропадналата диспечерка, но самата тя не бе открита.

 

Анна Петренко и Владислав Волошин най-вероятно не са между живите. Още повече, че дори най-близките им нямат връзка с тях. А „фотографиите“ също потънаха вдън земя…

 

 
 
 
Превод от руски: Елена Дюлгерова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Емил

    19 Окт 2015 5:16ч.

    Лъжливият вестник "Правда" омтово се опитва да усложни историята по... забележете, "делото за ПАДНАЛИЯ Боинг 777". Разбирате ли, самолетът е само "паднал". Миналата година версията беше че украинците са сбъркали Боинг-а със самолет в който щял бил да пътува Путин. Днес диспечерката станала "ключов свидетел" а пък" малайзийският лайнер е бил свален от капитана от украинските ВВС Волошин, за което веднага получил орден от Порошенко" Госпожата журналистка няма нужда от анкета, всичко и е ясно. Трагедията че Дачков и Гласове с излагат, вземайки се за Работническо Дело.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • факти

    19 Окт 2015 7:49ч.

    "Версията беше че украинците са сбъркали Боинг-а със самолет в който щял бил да пътува Путин." Ами тази версия беше предложена от редактора на опозиционното либерално радио Ехото на Москва, Венедиктов :) А диспечерката се търси не от днес, ами още от миналата пролет. Не са разпитали и десетките свидетели, че близо до боинга е имало и друг самолет - за това даже съобщи репортаж на BBC , ама видеото беше свалено....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • петренко

    19 Окт 2015 8:10ч.

    Известно, кто именно из диспетчеров вел Boeing. "Данный рейс вела Анна Петренко, которая работает в днепропетровской компании "Укроаэрорух" уже четыре года. Известно, что сразу после трагедии более двух часов она находилась в компании сотрудников Службы безопасности Украины, а также в компании транспортных прокуроров. После этого она резко ушла в отпуск", — рассказал Константин Кнырик, руководитель информационного центра "Юго-Восточный фронт". Анна Петренко, 1987 года рождения, закончила Кировоградскую летную академию Национального авиационного университета. На одной из ее фотографий "ВКонтакте", - надпись: "10 тысяч долларов за москаля". 31.8.2014 http://www.vesti.ru/doc.html?id=1934652

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • mav

    19 Окт 2015 16:36ч.

    То и "испанския диспечер" изчезна безследно ... :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хоремаг

    19 Окт 2015 17:06ч.

    Много ясно къде е изчезнала, горката. А тя е най-ключовият свидетел! Дано поне да е жива, ала това е доста съмнително. Лъжата на Запада взе още една невинна жертва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Любезни ми Емиле — шалом!

    19 Окт 2015 19:05ч.

    Хайде ние с теб като добри евреи си се разберем, без да обръщаме внимание на тези жалки гои, които се опитват да се правят на «осведомени» по въпроса с Боинга. Аз се питам — с надеждата, че и ти като умен евреин ще си спомниш — какво стана с ИСПАНЕЦА... Споменаха, че в диспечерската кула, насочвала Боинга, е имало някакъв испански гражданин. Какво стана с него? Да не би и той да е изчезнал?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    20 Окт 2015 2:41ч.

    Никъкъв испанец не е имало! Само глупаци могат да вярва на тези глупости! Напишете в Гугъл "испанский диспетчер карлос" и ще видите какво ще излезе. А в pravda.ru има толкова правда колкото имаше и във вестник "Правда" навремето!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българин от Б

    20 Окт 2015 3:12ч.

    ако такива статии минават в руските медии, значи природонаселението там е много зле, точно толкова зле както човека, решил да ги публикува и на български. Месец след 'падането' на малазииския самолет конструкторът на СУ-тата излезе със статия(намерете я на руски в нета!), че украински пилот не е в състояние да вдигне неговия самолет на 10 км височина и да прехване Боинг(защото нито има такива опитни укр. пилоти, на 10 км височина скоростта на СУ е по-ниска от тази на Боинг-а , а и най-важното:ракетите, с които се въоръжава СУ-то НЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА СВАЛЯТ ГОЛЯМ САМОЛЕТ като БОИНГ 777 дори и ако е на по-малка височина, въпрос на мощност на ракетата Р-еди каква си , с която те са въоръжени). Но за руското природонаселение такива подробности са незначителни, щом е написано в Правда, значи нЕма начин да не е правда:) Примката се стяга постепенно около врата на Тов. Путин, неговите кучи синове в изт. Украйна се издъниха със свалянето на самолета и сега Путин ТРЯБВА ДА ПОЕМЕ МАСРАФА. ПС.забелязахте ли как точно на 30 септември, когато РФ започна военни действия в Сирия, точно на същата дата сепаратистите обявиха, че спират военните действия в Украйна, не е никак лесно за руснаците да се водят военни действия на 2 фронта, а и имаше покана към желаещите руски "запасняци" да се изтеглят от Украйна и да заработват в Сирия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дачков, Дачков,

    20 Окт 2015 4:54ч.

    не те ли е срам да публикуваш подобни дивотии?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    20 Окт 2015 16:29ч.

    Колко много "умни" лакейчета са се навъдили! А най-вероятно лакейчето е едно, но се подписва с различни имена за да изглежда по-внушително - като пуяка, който се надува и перчи за да привлече вниманието на пуйките. За всеки що-годе нормален човек е пределно ясно, че от неправилни и непълни предпоставки можеш да стигнеш до каквито си искаш заключения. Затова анализът на диспечерските записи и разпитът на свидетелите от момента в който украинците са поели самолета до момента на катастрофата е абсолютно задължителен! При това, този анализ трябва да се направи веднага след катастрофата за да се ограничат възможностите за манипулиране на записите и за стиковане на свидетелските показания. Някой съмнява ли се, че ако украинците нямаха нищо общо с катастрофата, този анализ щеше да бъде направен веднага и щеше да бъде гръмко огласен? Квиченето на лакейчетата ме подсеща за следния виц: Някакъв шофьор спукал гума пред една психиатрия и два часа се опитвал да я смени, а през оградата го наблюдавал пациент на психиатрията. По едно време пациентът казал "Най-напред отвий болтовете с които е захваната гумата", а шофьорът възкликнал "Браво бе, как се сети, а аз мислех, че си изкукуригал". Пациентът отвърнал "Аз може да съм изкукуригал, но не съм идиот". Нашите лакейчета са не само изкукуригали, те са направо идиоти, което се вижда от коментарите им по-горе.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явоооре

    20 Окт 2015 16:52ч.

    Прясно-прясно- къде изчезна или не се появи брейкинг! новината за англичанката Джаки Сатън 50г. намерена вчера само!-обесена в тоалетната на летището в Истанбул. Нещатен кореспондент на ББС и експерт по арабско-мюсюлмански теми в австралийския иститут за "Мира и войната". Камерите в коридора към тоалетните не работили!? Случаят Петренко е ясен и остава тема за писатели-криминалисти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    20 Окт 2015 19:34ч.

    "въпросче" отново захапа любимата си тема за "лакеите", този път във връзка с МН17. Разбира се, той нищо не знае за катастрофата, освен лъжите на кремълската пропаганда. Не знае и защото го мързи (или не може?) да търси допълнителна информация. А информация бол! Преди известно време на този сайт дадох линк към една много интересна статия http://www.buran.ru/htm/mh17.htm#brifing Ако я беше прочел, сега нямаше да пише глупости за "диспечерските записи"! На 09.09.2015г. беше публикуван Предварителният отчет на Холандския Съвет за сигурност http://www.buran.ru/MH17/b3923acad0ceprem-rapport-mh-17-en-interactief.pdf Ако го беше прочел, сега нямаше да пише глупости за "диспечерските записи"! Но той е писател, а не читател:) Какво е важното в този отчет? Полетът е протичал абсолютно нормално на височина 10300 м в определения коридор. Не е отклоняван, нито му е нареждано да намали височината. "Записи обоих бортовых самописцев, голосового и полетных данных, остановились в 13:20:03. Никаких сообщений о непредвиденных ситуациях с борта не поступало". http://www.buran.ru/htm/mh17.htm#brifing Това е цитат от Предварителния отчет. Разговоритe се записват и от "черните кутии" на самолета. Как могат украинците да ги манипулират при условие че не са имали достъп до тях (намериха ги опълченците, те ги предадоха на Русия и тя—на холандците), питайте "въпросче"! Не вярвам да може да отговори! На него му е по лесно да врещи, че "ако украинците нямаха нищо общо с катастрофата, този анализ щеше да бъде направен веднага и щеше да бъде гръмко огласен?" Под "гръмко огласяване" той явно разбира, че лично на него е трябвало някой да му предостави анализа! Много е лесно да наричаш опонентите си идиоти. Всеки идиот може да го направи. Но когато трябва да се спори с АРГУМЕНТИ, такива като "въпросче" си плюят на петите като последни страхливци!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    20 Окт 2015 21:51ч.

    Уточнение. Доколкото ми е известно "черните кутии" ги предадоха на Малайзия. Но това не променя нищо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ре: Георги :)

    20 Окт 2015 23:48ч.

    Георги, не ти ли е ясно, че всеки може да даде бол линкове към подбрани материали с версията, която му допада, и които напълно оборват противната версия. И не ти ли ясно, че както има "кремълска" пропаганда, така има и "киевска" , "вашингтонска" и т.н. В края на краищата, Западът владее основно световното медийно пространство, така че именно той най-ефективно може да манипулира и да пропагандира. Умилителен е опитът ти да се включиш в този доминиращ пропаганден поток по всеки повод тук ... Човече, дано поне отработваш някой и друг НПО грант, че иначе си за оплакване със самозомбиращите си постове...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • фактите

    21 Окт 2015 1:54ч.

    "(намериха ги опълченците, те ги предадоха на Русия и тя—на холандците)" Дрън-дрън... Власти самопровозглашенной "Донецкой народной республики" (ДНР) передали два "черных ящика" с разбившегося в Украине Boeing-777 экспертам из Малайзии, с условием предоставления доступа к ним международным экспертам ICAO, вторник, 22 июля http://korrespondent.net/ukraine/politics/3395479-opolchentsy-peredaly-chernye-yaschyky-boynha-ekspertam-yz-malaizyy Само че... никакво ICAO не се заема с тях, макар че група експерти на ICAO пристигат в Киев още на 21 юли. О том, что расшифровкой черных ящиков малайзийского самолета будут заниматься британские эксперты, заявил премьер-министр Англии Дэвид Кэмерон. «Мы согласились с запросом Нидерландов о том, чтобы эксперты по расследованию авиаинцидентов в Фарнборо расшифровали черные ящики МН17 для международного анализа», — написал он во вторник в своем твиттере. Чувствуете расклад? Ящики получают малайзийцы (владельцы самолета), и тут откуда ни возьмись вылезают голландцы, которые запрашивают расшифровку ящиков у англичан (что естественно - Голландия под англичанами и лежит). Но пардон - с какого хрена тут голландцы? Борт малайзийский, потерпел крушение он над Украиной, обвиняют в этом почему-то Россию - но Голландия тут при чем? Что с того, что на самолете летело сколько-то там голландцев - не они одни там летели, и что теперь, каждая страна, гражданин которой оказался на борту этого Боинга, будет выеживаться и требовать особых условий экспертизы?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До "Ре: Георги :)"

    21 Окт 2015 6:20ч.

    Ти чете ли статията на Вадим Лукашевич? Ако си я чел, кажи с какво не си съгласен! Ама май нямаш никакви аргументи! Поинтересува ли се що за човек е той, какъв специалист е? Според мен не си я и погледнал. Разбира се, ти знаеш че този руснак е част от "вашингтонската пропаганда" и "вашингтонското медийно пространство" и за това не искаш да четеш! Както казваха навремето в СССР: "Не читал, но гневно осуждаю!" А Предварителния отчет чете ли? И него не си го погледнал! А Окончателния отчет? Също ние си! Защо да го четеш, като са го писали омразните западняци и нацистите — бандеровци от Украйна? Това ви е последния аргумент на вас, путлероидите: "Щом са го писали американци, англичани, холандци, малайзийци, украинци значи е лъжа! Само Русия казва истината! Ние не искаме да четем нищо! Hие не искаме да разсъждаваме! За нас е важно едно нещо — кой го е написал! Ние сме като кучетата на Павлов, реагираме на най — простите сигнали!" Ако само осъзнавахте колко сте жалки!Човече, дано поне не вярваш в това което си написал, защото иначе си само за оплакване с този интелект!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    21 Окт 2015 6:48ч.

    Явно лакейчето Гошко не знае какво е истина и как се достига до нея. То не му и трябва да знае за да лае. Ето още един факт, който хич не се връзва с вменяваната на опълченците вина. Да, черните кутии бяха намерени от опълченците! Ако те имаха вина щяха ли да кажат, че са ги намерили? Нямаше ли просто да им хвърлят по една граната и работата да приключи? Вместо това те обявиха, че са ги намерили и поискаха да ги дадат на Русия, защото на нея вярват, а не на някаква си уж независима международна комисия. Но Русия отказа да ги вземе и посъветва опълченците да дадат кутиите на разследващата комисия. Ако Русия имаше дори най-малка вина за тази катастрофа щеше ли да направи това? При тези действия на опълченците и на Русия трябва наистина да си идиот за да ги обвиняваш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги до фактите

    21 Окт 2015 6:51ч.

    И ти използваш един любим номер на путлероидите: да се хванат за нещо второстепенно, което няма никакво значение за същността на спора. Дали опълченците са предали "черните кутии" на руснаците и те — на малайзийците или опълченците са ги предали направо на малайзийците, няма никаква връзка с написаното от мен! Аз твърдя, че "черните кутии" не са минали през ръцете на украинците и нищо повече! Интересното в твоя пост е това, че докато за първия цитат даваш линк, то за втория няма нищо! Кой го казва това, кога, един Господ знае! Ето тук можеш да прочетеш кой участва в разследването, защо участва кой кого е поканил и още много неща. Честно казано, не храня големи надежди, че ще го прочетеш и ако го прочетеш, ще го разбереш, но на мен съвестта ми е чиста!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги до фактите

    21 Окт 2015 7:01ч.

    Към предния ми пост: Ето тук https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_Boeing_777_%D0%B2_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8#.D0.9D.D0.B0.D1.87.D0.B0.D0.BB.D0.BE_.D1.80.D0.B0.D1.81.D1.81.D0.BB.D0.B5.D0.B4.D0.BE.D0.B2.D0.B0.D0.BD.D0.B8.D1.8F_.D0.BF.D0.BE_.D0.BF.D1.80.D0.B0.D0.B2.D0.B8.D0.BB.D0.B0.D0.BC_.D0.98.D0.9A.D0.90.D0.9E можеш...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Veteran Intelligence Professionals for Sanity

    21 Окт 2015 7:28ч.

    July 22, 2015 A year ago, the U.S. government issued a sketchy report on the Malaysia Airlines Flight 17 shoot-down citing “social media” and other flimsy data implicating eastern Ukrainian rebels and Russia, but then – as hard intelligence became available – went silent. Now, U.S. intelligence veterans are demanding release of that intel. https://consortiumnews.com/2015/07/22/obama-should-release-mh-17-intel Obama Should Release MH-17 Intel A public report detailing the investigation of the incident by the Dutch Safety authorities is expected by October but the draft is reportedly already in the hands of the United States government. There is speculation that the report will dovetail with media and leaked government sources that have placed primary blame on the ethnic Russian Ukrainians in southeastern Ukraine opposed to the government put in place after the Western-engineered coup of Feb. 22, 2014, in Kiev…. On July 29, 2014, we Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS) suggested that the United States Government report publicly what intelligence it actually had relating to the shoot-down lest the incident turn into another paroxysm of blaming Russia without cause. We are still waiting for that report... It would not be the first time for a tragic incident to be exploited for propaganda reasons with potentially grave consequences. We refer to the behavior of the Reagan administration in the immediate aftermath of the shoot-down of Korean Airlines Flight 007 over Siberia on August 30, 1983.... If the White House has concrete, probative intelligence regarding MH-17, we strongly suggest that the time is right to approve it for release before the “blame Russia” narrative becomes completely dominant. ... We are hearing indirectly from some of our former colleagues that the draft Dutch report contradicts some of the real intelligence that has been collected. Resorting to another “Government (not Intelligence) Assessment” to sidestep the accountability issue is not appropriate and is itself an insult to the integrity and professionalism of the intelligence community

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    21 Окт 2015 7:32ч.

    Явно" въпросче" не знае какво е това логика! То не му и трябва да знае за да лае! Първо. Самолетът е паднал на територия, която е във владение на "опълченците". Ако те бяха скрили "черните кутии", това щеше да породи мнооооого големи съмнения относно тяхната вина! Донбас не е океан и кутиите не могат да изчезнат просто така! Освен това те излъчват сигнали и не толкова лесно да се скрият, както си мисли "въпросче". Второ. Ако те им бяха "просто хвърлили една граната", както пише големия познавач на истината< една експертиза веднага щеше да установи, че този взрив няма нищо общо с взрива на ракетата, свалила Боинга. Още повече, че "черните кутии" се намират в задната част на самолета. много далече от мястото на взрива. И това ще породи още много, много, много по—големи съмнения! На мене не ми е съвсем ясно защо "въпросче" е написал подобна тъпотия> Човек просто не може да бъде чак толкова глупав!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • фактите

    21 Окт 2015 8:52ч.

    Е, Уикипедията казва същото - твърдението ти нямаше нищо общо с фактите - ама един любим номер на соросоидите е да пренебрегват фактите като нещо второстепенно. Важно е какво казват подбраните събеседници на Дождь, Новая Газета, Ведомости и пр. - все "независими" пропагандистки медии, подхранвани от американски, холандски, британски и пр. фондации.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    21 Окт 2015 16:17ч.

    Явно лакейчето Гошко "знае" какво е логика (преди време дори се беше опитал да формулира парадокса на плешивия, но нещо му засече картечницата). Затова, надявам се, Гошко ще ни обясни каква е разликата между "съмнение" и "доказателство за вина". Да напомня само, че Гошко отдавна беше обвинен, че в опитите си да наложи спуснатата му опорна точка той често се хваща за нещо второстепенно, което няма никакво значение за същността на спора. Сега виждам, че използва обвинението, отправено срещу самия него за да "громи" своите опоненти. Но и тук, в коментарите му, има най-вече препратки (може би предоставени му от неговите работодатели), но не и ясни аргументи или контрааргументи относно същността на статията. А може би аз не зная какво е "същност" и Гошко ще ми обясни? Може би този път няма да обясни въпросните понятия наум, както постъпи преди време, когато беше подканен да обясни разликата между "практически се съгласява" и "твърдение"? А може би просто не си заслужава да се обръща внимание на такова улично помиярче като Гошко?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ана

    21 Окт 2015 17:03ч.

    Не знам какво е станало с диспечерката, но със сигурност не е "пропаднала". При толкова често цитиране на руски медии си намерете грамотен преводач!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги до фактите

    22 Окт 2015 2:22ч.

    "Е, Уикипедията казва същото - твърдението ти нямаше нищо общо с фактите - ама един любим номер на соросоидите е да пренебрегват фактите като нещо второстепенно." Какво точно казва Уикипедия? Кое мое твърдение няма нищо общо с фактите? С кои факти няма нищо общо? Един коректен (нормален) опонент би приложил цитат с линк. Но вие, путлероидите, не давате цитати или ги давате, без да посочите от къде са! Mоят предишен пост до теб беше отговор на твоя от "20.10.2015 в 18:54" и по точно на следните въпроси: "Но пардон - с какого хрена тут голландцы? Борт малайзийский, потерпел крушение он над Украиной, обвиняют в этом почему-то Россию - но Голландия тут при чем? Что с того, что на самолете летело сколько-то там голландцев - не они одни там летели, и что теперь, каждая страна, гражданин которой оказался на борту этого Боинга, будет выеживаться и требовать особых условий экспертизы?" Както виждам, ти не си чел статията в Уикипедия. Хич не се учудвам! Понеже съм коректен, давам цитат който отговаря на тях: "Уведомление о происшествии в соответствии с Приложением 13 к Конвенции о международной гражданской авиации было направлено 18 июля 2014 года в 6 утра Малайзии (государству регистрации и государству эксплуатанта), США (государству разработчика и государству-изготовителю), Международной организации гражданской авиации, а также Нидерландам и Австралии, как странам, чьи граждане погибли в катастрофе[48]. 20 июля 2014 года правительство Украины пригласило к участию в расследовании представителей властей Малайзии и Нидерландов, Еврокомиссии, американской компании Boeing, Международной организации гражданской авиации (ICAO), американского Национального совета по безопасности на транспорте (NTSB) и Европейской организации по безопасности воздушной навигации (Eurocontrol)[46]. 23 июля 2014 года Украина передала Нидерландскому Совету по безопасности полномочия по техническому расследованию авиакатастрофы в соответствии с приложением 13 правилами ИКАО[49]. Содействие расследованию осуществляли эксперты из Австралии (ATSB[d]), Франции (BEA), Германии (BFU[d]), Индонезии (KNKT), Италии (ANSV[d]), Малайзии (DCA[d]), России (Росавиация), Межгосударственного авиационного комитета, Украины (Национальное бюро по расследованию авиационных происшествий), Великобритании (AAIB[d]), США (NTSB) и Европейского агентства авиационной безопасности. Помощь предлагали и другие страны, однако на момент публикации предварительного отчёта экспертной группы (9 сентября 2014 г.) их представители к расследованию не привлекались ввиду отсутствия необходимости. Кроме того, для контроля соблюдения установленной процедуры расследования привлекались представители Международной организации гражданской авиации." Моят пост "До "Ре: Георги :)" на 20.10.2015 в 23:20 се отнася и до теб, и до "въпросче", и до всички такива като вас, които не искат (или не могат?) да мислят. Вие наистина сте като кучетата на Павлов: като ви покажат червено, въртите опашка, като ви покажат синьо, лаете! Лайте, лайте! Кучетата си лаят, керванът си върви!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    22 Окт 2015 3:15ч.

    Някой разбра ли какво е искал да каже" въпросче" с последната си писаница? Моят пост от 21.10.2015 в 00:32 беше отговор на негов от 20.10.2015 в 23:48: какво щели да направят опълченците, ако са виновни. Обясних защо това, което е написал е една голяма глупост. Днешният му пост би трябвало да бъде отговор на моя отговор. И какво пише той? Нито дума за опълченците, за кутийте и т.н. Вместо това започва да разправя истории от преди няколко месеца: как ме поканил да обясня нещо и аз не съм отговорил. Сега ме кани да обясня нещо друго. Ако му се хвана на въдицата, ще последва нов поток от словоблудие, как не съм можал до го обясня! При предишни спорове няколко пъти то хващах, че лъже. Всеки път спираше да отговаря, т.е. дезертираше от "битката". Сега като му наврях муцуната в собствените му лъжи и глупости, той само примигна и продължи да ти плещи! Не само глупав, но и нахален, и неграмотен! Но обикновено тези неща вървят ръка за ръка, най - вече първите две. Всичките му писаници обикновено са общи приказки. Никога не дава цитати или препратки. Подозирам, че е толкова неграмотен, че не може да копира един текст! Познанията му по история са на нивото на 1989г. Постоянно повтаря едни и същи неща: лакеи, опорна точка, господари. Добре поне, че последния път не пише за "лизане на посрани задници"! На едно място беше цитирал думите на Шандор Петьофи при екзекуцията му! Представяте ли си, ЕКЗЕКУЦИЯТА НА ШАНДОР ПЕТЬОФИ?! Вижте какво пише в енциклопедиийте за Петьофи и ще ви стане ясно какво му е интелектуалното равнище. Като на всички путлероиди!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    22 Окт 2015 20:57ч.

    Явно лакейчето Гошко е изключително тъп папагал след като пише "...какво щели да направят опълченците, ако са виновни. Обясних защо това, което е написал е една голяма глупост". Всеки, който може да разграничи "съмнение" от "доказателство за вина", сам ще се убеди във "високо интелектуалното" и "страхотно аргументирано" гошково "обяснение". И понеже по-горе стана въпрос за понятието "същност", ето още един нагледен пример за гошковата простащина. Аз много добре си спомням кой и кога ми каза (спомням си и повода по който ми го каза!), че преди да бъде екзекутиран Шандор Петьофи заявил, че "на света има само един човек по-презрян от палача - това е лакеят на палача". Аз напълно съм съгласен с тази мисъл, но тя не е моя и коректността изисква да я цитирам така, както ми е предадена. Въпросът е, къде е същността? Дали е в мисълта или някъде другаде, както се опитва да се извърти лакейчето Гошко? Какво значение има дали Петьофи е бил екзекутиран и дори дали точно той е изказал тази мисъл? Да напомня ли пак, че малко по-горе Гошко обвиняваше своите опоненти, че се хващали за нещо второстепенно, което нямало никакво значение за същността на спора? Очевидно е, че лакеите на палача (всеки сам би трябвало да си отговори, кой е палачът в момента!) са по-големи нищожества дори от своя господар. Затова вниманието към тях трябва да бъде само дотолкова, доколкото да се разкрият техните лъжи и манипулации.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    23 Окт 2015 1:14ч.

    Не аз обяснявам какво биха могли да направят опълченците, ако са виновни, а "въпросче": "Да, черните кутии бяха намерени от опълченците! Ако те имаха вина щяха ли да кажат, че са ги намерили? Нямаше ли просто да им хвърлят по една граната и работата да приключи?" въпросче на 20.10.2015 в 23:48 Аз пиша, че ако го бяха направили, това щеше да породи много големи СЪМНЕНИЯ относно тяхната вина. И се обосновах защо. "Въпросче" е неспособен да ме обори и, като не може да измисли нищо, пише следното: "Затова, надявам се, Гошко ще ни обясни каква е разликата между "съмнение" и "доказателство за вина". въпросче на 21.10.2015 в 09:17 Няма да обяснявам каква е разликата, всеки средно интелигентен човек я знае. Ще кажа само още нещо и този път ще пиша б–а –в–н–о, та даже и "въпросче" да ме разбере! Ако е извършено престъпление и някой с поведението си предизвика СЪМНЕНИЕ, че може да е престъпникът, то това ще предизвика усилено търсене на улики и ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ВИНАТА именно на този някой! Както става сега в случая с МН17! За "екзекуцията на Петьофи" съм написал три изречения! На всеки що годе интелигентен човек, като чуе думите "екзекуция" и "Петьофи" ще му светне една червена лампичка. На "въпросче" нищо не му е светнало! Изводите остават за вас!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българин от Б

    23 Окт 2015 3:28ч.

    историята с измисления украински военен самолет, който свалил МН 17 беше интересна в юли 2014г, когато не се знаеха детайли от случая(а се знаеше със сигурност, че ВСИЧКИ военни самолети в Украйна са украински, т.е. хванахме ги укропитеците!) Погледнете руската карта, представена по СМИ 1-2 дни след свалянето на самолета: http://www.buran.ru/MH17/vesti1b.jpg Измислен е украински военен самолет СУ-25 (с #3505), който се появява сякаш се е качил на 10 км с вертикално излитане(няма такива СУ-та), стреля по малазийския самолет и изчезва.Погледнете другите самолети-има два Боинг 778(такъв модел няма), но по-интересен е пак този боен СУ-25, който на 10 км височина се движи с 400км/час скорост(на практика при по-малко от 700км/час на тази височина СУ-то ще падне, а той не може да вдигне над 800км/час, т.е. на 10 км височина това не е самолет, който може да изпълнява атака и да свали Боинг-а).Така се родиха измислиците за Анна, за конкретния укр.пилот, който свалил Боинг-а, за испанския диспечер-абе все нещо ще хване дикиш сред мурзилажа, а некои ще си заработят копейките.2 седмици по-късно главният конструктор на Су-25 изяснява, че неговия самолет не е в състояние да свали Боинг777 на 10 км височина дори и да има такива ракети(а той няма!). Случаят беше издоен чудесно, но се оказва, че има още за доене-ама какво стана с Анна, горката, да запалим в църква свещички, защото укропитеците не си поплюват Да се готви испанският диспчечер, който се закле във всички светии, дано те да му помогнат, защото укропитеците не си поплюват. Ама и него ли го няма? И него са го ликвидарали, мам.ка им фашистка! Ами укр. пилот, свалил самолета? ( та даже и награден!)Жалка работа...но копейките се накапват, накапват...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • правда

    31 Окт 2015 0:13ч.

    Неможах да разбера ,защо следкато украинците са свалили самолета ,Путин отказа да се създаде международен трибунал за съдене на виновниците за свалянето на Малайзийския самолет

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Извикайте Волен !

    31 Окт 2015 0:17ч.

    Той ще обясни как украинските фашисти са искали да свалят него ,но по грешка са свалили украинския самолет.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЧАЛГА

    31 Окт 2015 0:21ч.

    Ай сиктир бе. И руският чалгар Кобзон и той знае истината за самальота. Пратете Фикито , Бат Милко и Дупнишката мадона да му подкрепят позицията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи