Част I
Част II
като ревахте и скачахте през 90 година какво си мислихте това е резултата от пиянството на един народ сега няма нужда да се излагате повече
Драги, Рашко! Проблемите с театрите са заложени още от соца, когато театрите се използваха като пропагандни центрове на Партията. Тук-там се отпускаше въжето и се пропускаше по някоя постановка на Сатирата и другаде, където публиката ходеше за да чуе по нещо по-пиперливо или за да види някоя голотия. Днес времената са други, театри бол, а публиката става все по-неинтелигентна, защото откровени простаци вилнеят по разни сцени. Разни там агенции за фолк-чалга работят усърдно с композитори, със силиконови красавици и прочие, за да опростачават целенасочено нацията. Колкото и да ми е трудно да го кажа, спасението е в закриването на НАТФИЗ и в откриването на театрални школи към големите театри, както това е било преди доста време. Така и ще се отсеят и театрите, а не да се спасяват с оздравителни планове. Ще останат само тези, които имат и публика, и по нЕкой "кръстюсарафовец", който буквално спи и "гори" в театъра с неговите постановки и атмосфера. Другото е спасяване на неспасяемото. Виж, Рашко, как се правят филми в Америка. Добрите режисьори взимат заеми по няколко милиона, правят филми и от продажби връщат парите на банките и нещо им остава, за да живеят. Ти направи опит в Сатирата, но те издухаха, защото манталитетът на нашенецът, вкл. и на посредствения актьор е свързан с това, че другите са длъжни да го финансират, да го издържат, а той да играе като пианиста в бара - колкото може. Е вече не става така. Бъде здрав!
Ние и нашите партньори използваме технологии като “Бисквитки” за персонализиране на съдържанието и рекламите, които виждате, както и за да анализираме трафика на сайта. Изберете “Приемам”, за да приемете използването на тези технологии. За повече информация, моля запознайте се с обновените “Политика за поверителност” и “Политика за бисквитки” на Гласове.ком ЕООД