"Монд": Европа се върна към идеята да изпрати войски в Киев

"Монд": Европа се върна към идеята да изпрати войски в Киев

Европейските държави възобновиха обсъжданията относно евентуалното изпращане на войски или войници на частни военни компании (ЧВК) в Украйна. Това съобщи вестник Le Monde, позовавайки се на неназовани източници.

По тяхна информация през последните седмици в Европа са се възобновили дискусиите за изпращане на западни войски и частни отбранителни компании в Украйна. Отбелязва се, че това е свързано с възможното оттегляне на САЩ от подкрепата за Украйна след встъпването в длъжност на Доналд Тръмп като президент на САЩ на 20 януари 2025 г. Изданието твърди, че разговорите са възобновени след посещението на британския министър-председател Киър Стармър във Франция на 11 ноември. Междувременно редица държави от ЕС се противопоставят на плановете, изразени за първи път от френския президент Еманюел Макрон по време на срещата на съюзниците на Украйна в Париж през февруари 2024 г.

„Между Великобритания и Франция се водят дискусии относно сътрудничеството в областта на отбраната, особено с оглед на създаването на твърдо ядро от съюзници в Европа, фокусирани върху [подпомагането на] Украйна и [осигуряването на] сигурността на Европа в широк смисъл“, заяви неназован британски служител в областта на отбраната пред вестника. Френското ръководство и Министерството на въоръжените сили на републиката не са давали разрешение за изпращане на войски или изтребители на ЧВК в Украйна, подчертава Le Monde. Въпреки това предложението се обсъжда от няколко месеца.

Френският президент Еманюел Макрон заяви на 26 февруари, че на среща в Париж с участието на представители на около 20 западни държави е била повдигната темата за евентуално изпращане на сухопътни войски на западни държави в Украйна. По думите му участниците не са постигнали консенсус по този въпрос, но такъв сценарий не може да бъде изключен в бъдеще. Говорителят на руския президент Дмитрий Песков заяви, че появата на чужди военни контингенти в Украйна ще бъде съпроводена с изключително негативни последици, до непоправими такива.

 

 

 

 

Коментари

  • Отчаян

    25 Ное 2024 11:05ч.

    "...създаването на твърдо ядро от съюзници в Европа, фокусирани върху [подпомагането на] Украйна и [осигуряването на] сигурността на Европа в широк смисъл". Гаранция,че нашите слуги ще ни набутат в това ядро, за да се спасят. Изобщо не им пука за нас / народа /.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • @Отчаян 25 Ное 2024 11:05ч.

    25 Ное 2024 11:10ч.

    това е ключовото изречение - Великобритания както винаги ще вади кестени от огъня с чужди ръце. не е случайна и "появата" на севернокорейците в 404 . Очевидно руснаците разполагат с информация, че англо-саксите имат огромно желание да влязат във войната, само ако не ги беше страх толкова. И иначе у нас - човекът, който официално ще ни вкара във войната е Пеевски.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мордвичев

    25 Ное 2024 13:14ч.

    "...От тайги до британских морей, Красная армия всех сильней!..."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Европедерастията ще получи един четвъртит

    25 Ное 2024 13:43ч.

    Всъщтост те за това се борят май, евроминдилите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ами да си напишат завещанията преди да тръгнат тези

    25 Ное 2024 14:05ч.

    "войски"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БЛЪФ

    25 Ное 2024 14:13ч.

    Който се хване... номера от селски вечеринки. Le Monde се позовава на неазовани източници, по слухове отпреди месец, и които включват "някои европейски страни"...Макрон се чуди как да си присвои някаква главна роля и да привлече вниманието на напускащата публика в разпадащия се европейски театър. Селски плашипутарник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Серафим

    25 Ное 2024 11:07ч.

    Да идва 20 януари и чичо Дони, че аман от евро-слагачи и клакьори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 4i4o 4ep

    25 Ное 2024 11:42ч.

    Няма смисъл да се бърза. Чичо Путя каза, че лешници ще има за всички!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Белята може да стане и по-рано- Военните специалисти за Орешник говорят друго!

    25 Ное 2024 12:22ч.

    Накой да се сети , че с 7 Орешника може да се унищожи американския резерв атомни бомби в Европа? ВСИЧКИЯ!!! При това към днешна дата НИКОЙ не може да направи нищо срещу него... А САЩ нещо не им стиска Директен ядрен удар над Русия,

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не ви ли омръзна, фатмаците ?

    25 Ное 2024 18:43ч.

    От сутрин - до вечер ! Унищожавате, остъклявате , разгромявате, изпепелявате, разбомбвате, Запада ! Западните градове ! По дест пъти на ден - Вашингтон, Ню-Йорк, Лондон, Париж, Берлин, Варшава... Камък върху камък не оставихте вече ! Ден след ден, от сахбалян - до вечерния калциев антагонист ! И бой беше , и тъпчене, и какво ли още не... И на следващия ден пак едно и също. А междувпрочем урките, със западните ракети, безпардонно удрят в Русия всеки ден ! През ден ! ...И нищо съществено не последва, Орешки-морешки, показухи и кьорфишеци ! Имате челен сблъсък между старческите си фантазии и реалността ? Не се ли усещате бе, фатмаците ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • марги

    26 Ное 2024 0:57ч.

    Абе "непознато другарче", много ли се натискаш да те подпукат руските ракети? С нетърпение ли чакаш "нещо съществено да последва"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    25 Ное 2024 11:09ч.

    Какво е общото между ЧВК и държавите, та изпращането им да бъде обсъждано от изпълнителната власт? Каква е тогава разликата между ЧВК и редовната армия, щом изпълняват задачи, дадени им от един същи държавен център?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какво е общото между ЧВК и държавите ?

    25 Ное 2024 11:16ч.

    Ами бодни тоя въпрос към Кремъл и “Вагнер” ! А сега има и нови руски ЧВК… чия политика защитават зад граница ? Не е на собствениците им…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    25 Ное 2024 11:20ч.

    Като се проследи кой им плаща заплатите, ще се види има ли връзка между ЧВК и държавите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    25 Ное 2024 11:24ч.

    Западните ЧВК и прокси войни са много преди Вагнер и други руски проекти. Руснаците просто взимат пример.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • много преди Вагнер

    25 Ное 2024 11:44ч.

    И то доста... East-Indian Company е имала армия на моменти ДВОЙНО по-голяма от тая на държавата Британия: до 250 000 души...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    25 Ное 2024 12:22ч.

    ЧВК са добрите, стари, комодори.Или конкистадори, корсари...нищо ново.Нр плащаш пенсии, не се занимаваш с вдовици, работят за пари(и юплячка), при успех Държавата се ползва, при провал казва"частна инициатива". Индиите са колониализирани от "частни" компании.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Претоплена манджа

    25 Ное 2024 11:12ч.

    Няма новина, ама поднасяме стара новина от … февруари ! Зър публиката трябва да се плаши и страхува ! Аман от нео-ковидистки номера… Шоуто СВО е пред закриване, идва Доналд .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban- Аман от нео-ковидистки номера…

    25 Ное 2024 12:27ч.

    Е тук удари десятката.Излезе изказване на нидерландси министър/бивш или настоящ/ не обърнах внимание но.........Пандемията Ковид19 е била пряко управлявана от комитет на..........НАТО! И като се замисли човек само Швеция беше по-различна в мерките!Не беше в НАТО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    25 Ное 2024 15:40ч.

    но по тази логика РФ беше в НАТО

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Класически ковидистки номер !

    25 Ное 2024 18:47ч.

    Скрои Путин на руснаците като през май 2020 ги лиши от Парад на Победата ! И то юбилееен, 75-годишнина от Победата ! Путин унизи руснаците по безпрецедентен начин ! Никога от ВСВ до тогава не е бил отменян Парадът на Победата ! А под брутално лъжливия повод "цовид" Путин го отмени ! Ей-това се казва "ковидистки номер"...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тоз парад

    26 Ное 2024 10:31ч.

    колко века според вас трябва да се провежда? Не е ли анахронизъм? Или докато има живи ветерани?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ElCondor

    25 Ное 2024 11:26ч.

    Европа се връща към идеята за посрещане на руски войски в Европа. За кой ли път?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • La concha de la Lora

    25 Ное 2024 12:04ч.

    Добре де, преди Европа няма ли първо да превземат Покровск ?😆

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    25 Ное 2024 13:08ч.

    Средствата,инстроментите са коренно различни.След Курск и Сталинград на всички е бил ясен изхода на ВСВ.Минават 3г. за да приключи.Нещо такова и сега.Изхода ясен,но кога........?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Възраждане

    25 Ное 2024 11:28ч.

    Това е вариант който подкрепям, има много евроатланти готови да се бият срещу "империята на злото", нека им дадем шанс, за всички ще е по-добре

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да ама Евроатлантите няма да си вдигнат собствения Г.З

    25 Ное 2024 12:26ч.

    да се бият с Русия, а ще мобилизират и тебе и нас, които хич не искаме такава глупост

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дидо

    25 Ное 2024 15:04ч.

    Да, подкрепям, ми само другаря ПЕЕф е колкото 3 Абрамса, каква сила, каква мощ, то един Дубай не му се опъна, та какво говорим за Русия.....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    25 Ное 2024 11:32ч.

    Мужик, идва и твоето време! Грабвай пушката и мешката. Заедно с другите ти инкарнации можеш да направиш страхотна армия, която да се изпрати в Украйна. Орките, само като чуят, и ще търтят да бягат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мужикът май е дъртото тролско пърдило, 90-годишното

    25 Ное 2024 11:48ч.

    дето помни Фердинанд, ако не и Багенберг... то няма да свърши работа, ами има друго младо тролче, дето все плаши опонентите, че има е време за Орландовци... то 50 години сигурно му се струват грохнала старост... то да купува едни камуфлажни прашки и след Глигито!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Адолф Зеленски

    25 Ное 2024 11:37ч.

    Аз също призовавам мужици,копейковци,зелени чорапи,нови кметове и прочее борци да заповядат да браним заедно бандеронацистките ценности!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Dimitrov

    25 Ное 2024 13:29ч.

    Адолф Зеленски, призоваваш, ама мисли как свърши онзи Адолф!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    25 Ное 2024 11:49ч.

    Явно са изпратени покани за поне "Кипър"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трудничко

    25 Ное 2024 11:50ч.

    ще бъде на руснаците да стъпят в Лондон /едно от малкото останали места в Европа, където на са посрещали руски войски, но като гледам" Орешник", ще се справят

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    25 Ное 2024 12:06ч.

    Защо не слушате какво говори Путин? Русия не е заинтересована да стъпва където и да е. В Украйна са не за територии, а за да защитават руснаците, които живеят там и за да подсигурят Русия като отблъснат НАТО. С НАТО няма да воюват с танкове за да "стъпват". Ще пометат Европа и САЩ. Започне ли се ядрена война, най-напред ще ударят САЩ, след това Европа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да,

    25 Ное 2024 12:45ч.

    Прав сте, видя се че Русия не иска да стъпва никъде. Не РУСИЯ е предизвикала нападението от Наполеон , както и от Хитлер /каквото и да твърдят днешните "историци"/ Бяхме свидетели, че реално нападението срещу Украйна бе предизвикано от НАТО и САЩ, които разположиха по границата на Русия свои войски и бази. Понастоящем те продължават тази политика като вече разполагат и ядрени оръжия. Е, какъв трябва да бъде отговора на Русия. Питам, ако в Куба или в някой латиноамериканска държава бъдат разположени руски бази и ядрени оръжия какъв ще бъде отговора на САЩ.Не, не казвам че трябва да има война, но с примера от Украйна се видя, че оръжейната мафия е неудържима в стремежа си за печалби. Тук включвам и нашите безотговорни оръжейници.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кат' има излишни войски - да праща

    25 Ное 2024 12:28ч.

    И после да ни риве, като дойде времето да плаща. Хубаво е да бъдат осъзнати причинно-следствените връзки, но знаем добре, че разумът и прозорливостта не са сред евроатлантическите ценности.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    25 Ное 2024 12:32ч.

    Всички ползват ЧВК. От времето на Ръмсфелд войната се приватизира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • D-r D

    25 Ное 2024 12:35ч.

    Докато Путин излиза и казва всичко, каквото има да се казва, ясно и разбираемо, Западът мълчи и реално масмедиите управляват процесите, чрез информацията от "неназовани източници". Не знам някой jd; на избори да е гласувал за FT, NYT, WP, Reuters и пр.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    25 Ное 2024 13:03ч.

    Световните медии са подконтролни на БЛЯК РОК!Същите които ще възтановяват Украйна.Бедната Украйна имала мин.ресурси за.....от 1 до 7трл$.За сравнение оценката на цяла България е 400млрд.Като извадим разходи за войната/до 1трлн/ прибавим геноцида на населението/-30%/се получава много лакомо парче.Отделно можете да разсъждавате колко жизнеспособни са били ДНР и ЛНР.''Кувейт'' от руснаци,богат анклав между Русия и Украйна?И ето съвпадение на интереси на св.капитал.Анклавът или трябва да се унищожи или под пълен контрол.Е вече е под пълен контрол на Путин и ко.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тдгънбът б

    25 Ное 2024 12:37ч.

    А към каменната ера иска ли да се върне?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    25 Ное 2024 12:50ч.

    И защо да бомбят САЩ?Ще бомбят Европа и САЩ освен да си траят нямат друга опция.Ще почнат от военни заводи.Явно могат и без ЯО да се справят.И ще почнат от сателитите.Ние сме кандидат №1!!!Защо ?Щото решаващо в Украйна е артилерията а бг. основен доставчик.Ескалацията ще върви плавно.Това че НАТО ще вкара войски в Украйна го писах 2022г./ако Русия проточи конфликта/.До вчера мислех,че Путин е слабо характерен.Днес имам съмнения.Ами ако цели военен разгром на Европа?Как би действал в такава хипотеза?Да да.Точно както до момента.Щото сега има или подкрепа или неутралитет на света извън НАТО.И ако смаже Европа никой няма плаче.Цялата 2ра св.война беше за господство на ФЕД.ЕЦБ поиска и отхапа част от баницата световна валута в мирно време.А такова нещо не се прощава.САЩ ще наблюдават пак.Както през ВСВ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател13

    25 Ное 2024 12:57ч.

    Не мога да разбера какъв им е проблема който иска да праща който не ще да не праща? Макарончо плаче от година време и все се върти като улав и не смее сам да вземе решение. Един съвет, да установят главните квартири на тези ЧВК далеч от Париж някъде в Алпите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Проблемът

    25 Ное 2024 13:11ч.

    ... е в отговорността. Ако всеки решава за себе си, после всеки ще отговаря за себе си. А ако има колективно решение, ще има и колективна, демек - никаква, отговорност. Затова е важно да има стадно блеене - за да не се чуе и знае после, кой първи и най-силно е блял.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател13

    25 Ное 2024 13:11ч.

    Le Monde: Дискусия за изпращане на европейски войски. Част 1/3. ▪️Докато конфликтът навлезе в нова фаза на ескалация, се възобновиха дискусиите за изпращане на западни войски и частни военни компании в Украйна, съобщава Le Monde от потвърдени източници. Чувствителните дискусии, повечето от които класифицирани, бяха възобновени на фона на възможно американско оттегляне на подкрепата за Киев, след като Доналд Тръмп встъпи в длъжност. ▪️Дебатът за изпращане на „войници“ в Украйна, който френският президент Еманюел Макрон стартира с голяма фанфара на срещата на съюзниците на Киев в Париж през февруари, предизвика силна опозиция от някои европейски страни, начело с Германия. Този сценарий обаче не беше погребан. ▪️По наша информация тя дори е възобновена през последните седмици след посещението на британския премиер Кийр Стармър във Франция по време на церемониите на 11 ноември. ▪️„Водят се преговори между Обединеното кралство и Франция за сътрудничество в областта на отбраната, по-специално с цел създаване на солидно ядро ​​от съюзници в Европа, фокусирани върху Украйна и европейската сигурност в по-широк план“, каза британски военен източник пред Le Monde. ▪️Тези коментари съвпадат с тези, направени от френския външен министър Жан-Ноел Баро по време на посещение в Лондон на 22 ноември. В интервю за BBC на 23 ноември той призова западните съюзници "да не поставят... червени линии" в подкрепата си за Украйна. Запитан за възможността за изпращане на френски войски в региона, той каза: „Не изключваме никакви варианти“. ▪️Министерството на отбраната и Елисейският дворец в момента нямат официално разрешение да изпращат конвенционални войски или частни изпълнители. Но от месеци предложенията очевидно са на масата. ▪️Един от тях е от Défense Conseil International (DCI), основният оператор на френското Министерство на отбраната за наблюдение на експортни договори за доставка на оръжия и трансфер на съответно военно ноу-хау. DCI е 55% собственост на френското правителство. ▪️Съставен от 80% бивш военен персонал, DCI ще бъде готов да продължи да обучава украински войници в Украйна, както вече прави във Франция и Полша. При необходимост може да обслужва и френска военна техника, изпратена в Киев. ▪️Британската компания Babcock, която вече присъства в Украйна, се обърна към DCI с предложение за споделяне на своите съоръжения. През май Babcock обяви, че „се работи“ за създаване на съоръжение за техническа поддръжка в Украйна, „включително ремонт и основен ремонт на военно оборудване“, се казва в годишния доклад. #Франция #Украйна #Русия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    25 Ное 2024 13:17ч.

    На тъз карта -> https://politikus.info/uploads/posts/2024-11/1732483604_2024-11-24-22.25.02.jpg, нас ни няма. Вот что "Орешник" животворящий делает.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ади давайте напред!

    25 Ное 2024 13:55ч.

    Ние отново ще включим във втората фаза - когато трябва да бъдете отново натикани, където ви е мястото . Болклуци!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Красимир

    25 Ное 2024 14:04ч.

    Каквото успях да прхвърля от писанията в информационните сайтове, стигнах до извода, че запада е много уплашен и в ступор! някде прочетох, че имало лекарство срещу хиперзвуковите "Орешник" и това било системата THAAD, която щяла да унищожи "орешник на височина 100 - 120 километра?! Само, че достигането на такава височина на ракетата е в разположението на руска територия! Само, че този авиационен "специалист" не споменава за ПРК С-500 чиято основна задача е унищожаването на такива ракети и спътници. Така, че работата стана като откриването на лекарство лекуващо всички форми на рак!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обективни истини

    25 Ное 2024 14:25ч.

    И кой луд ще иде щ? Трябва да си авангардно универсален глупак, за да те изпратят някъде, където да те убият доброволно Опазил ме Господ, че не съм тъп военен

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • британския министър-председател Киър Стармър

    25 Ное 2024 14:44ч.

    трябва да предвожда войските, за да е ясно кой за какво се бори. Зад него може да препуска и Макрончо, подбутван от жена си, красива гледка ще бъде!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • новина от днес

    25 Ное 2024 14:52ч.

    След удара, нанесен с противокорабни оръжия от страна на хуситите в Червено море, американският самолетоносач "Авраам Линкълн" е бил внезапно презачислен от Шести към Седми флот и отправен на капитален ремонт в една от базите на тихоокеанското крайбрежие. Разбира се, официални съобщения за това планиран ли е бил такъв ремонт и какво точно ще се ремонтира, не са дадени на обществеността.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и да триете, 14:52ч. е тъпак

    26 Ное 2024 0:08ч.

    Хутите са на Червено Море и Арабския залив. Там действа V-ти американски флот, Шести флот е в Средиземно Море. Просто тъпак.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Омуртаг

    25 Ное 2024 16:03ч.

    В стремежа си да се покажат значими,западните наполеончовци,станаха за смях на кокошките за пореден път.Такова шубе ги гони,че тия ЧВК,могат да ги изкарат и извънземни,за да не поемат пряка отговорност.От друга страна,ако това наистина се случи,по фронтовете ще видим една съвсем различна война.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    25 Ное 2024 16:23ч.

    Значи започва истинската война. ЕС вече открито ще влиза войната. Ние едва ли ще пратим войски. После обаче не се чудете, ако Айфеловата кула падне и Елисейският дворец се превърне в руини.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • четвърти райх

    25 Ное 2024 16:34ч.

    Тоя неосъветски колхоз се оказа обикновено фашистко образувание. Закривай!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 2790

    25 Ное 2024 16:38ч.

    Не съм сигурен, че българите така си представяха членството си в ЕС

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    26 Ное 2024 10:07ч.

    фатална идея

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    26 Ное 2024 11:49ч.

    Думи на нашия Господ Иисус Христос (Лука 14:28-32)„ Защото кой от вас, когато иска да съгради кула, не сяда първо да пресметне разноските, дали ще има с какво да я довърши? Да не би, като положи основа, а не може да довърши, всички, които гледат, да почнат да му се присмиват и да казват: Този човек почна да гради, но не можа да довърши. Или кой цар, като отива на война срещу друг цар, няма да седне първо да се съветва, може ли с десет хиляди да устои против този, който идва срещу него с двадесет хиляди? Иначе, докато другият е още далеч, изпраща посланици да искат условия за мир.“ Зеленски явно е броил грешно възможностите си, би трябвало още много преди началото на войната, да иска условия за мир и да се съобрази с правата на руснаците живеещи там, а и в съседство. В крайна сметка не можеш да промениш факта, че едни са по-големи от други, с претенцията, че искаш съвършена справедливост и равенство, има си реалности.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    26 Ное 2024 17:24ч.

    """че искаш съвършена справедливост и равенство""" Равенство няма никъде и никога не е имало. Най много се иска равноправие. Дори и тогава, по силният е по прав. Зеленото направи грешна аритметика /уманитар, кво да го прайш!/. Помисли си, че той плюс краварите са по силни - демек по прави. Е - сърбат си попарата и той и други дето си помислиха така, че то в последните 20-30 години в институтите им не моеш да видиш жив бял да учи смятане. Смятане! Не математика!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи