САЩ направиха четири ключови отстъпки пред Русия преди да са започнали преговорите

САЩ направиха четири ключови отстъпки пред Русия преди да са започнали преговорите

В рамките на последните 10 дни американската администрация направи предварително четири ключови отстъпки пред Русия:

1) Украйна няма да е член на НАТО. Тази позиция не е радикална, доколкото се споделяше и от предишната американска администрация, както и от някои значителни европейски държави като Германия. Отказът от членство на Украйна в НАТО не съответства обаче на споделената от европейците и американците цел мирните споразумения да гарантират независимостта на Украйна. Обърнете внимание - ЕС и САЩ говорят именно за независима Украйна, а руснаците - за неутрална Украйна (по примера на Финландия по време на Студената война, когато Хелзинки нямаше право да води самостоятелна външна политика).

2) Украйна няма да върне контрола върху териториите си, окупирани от Русия. Това също е закономерно, предвид съотношението на силите между Киев и Москва. Но текущият провал на Вашингтон се състои в това, че не успява да "замрази" конфликта по фронтовата линия. Непосредствено преди срещата между Рубио и Лавров в Саудитска Арабия Киев отново бе подложен на интензивни удари. Тръмп не успява да респектира Путин поне на този етап.

3) САЩ отказват да участват в материализиране на гаранциите за сигурност на Украйна. С това Вашингтон чупи принципа на солидарност между държавите членки на НАТО и предефинира сътрудничеството си в сферата на отбраната и сигурността с европейските страни-членки на Алианса. Това е очевиден бонус за Русия.

4) САЩ и Русия ще върнат своите посланици в съответните столици и ще създадат условия за развиване на двустранните им отношения. Това означава ли и ревизия на наложените на Русия санкции? Тръмп и Путин имат споделено разбиране, че Украйна не трябва да бъде спирачка на нормализацията и развитието на двустранните им отношения.На днешната среща в Риад Лавров заяви, че тя е била полезна, тъй като американците са започнали да разбират гледната точка на Русия.

Предварителната заявка на администрацията на Тръмп, че ще сключи мир от позицията на силата, засега не се осъществява. Дотук виждаме само отстъпки от Вашингтон и не е налице нито една такава, направена от Москва. А апетитът идва с яденето. Оттук Лавров заяви също днес, че за Москва е неприемливо европейско присъствие в Украйна под каквато и да е форма (мироопазващи сили или не). Ако тези преговори продължат в същия дух, то те ще касаят вече не бъдещето на Украйна, а това на Европа. Понеже Кремъл вече заяви, че войната в Украйна не може да бъде разрешена, ако не бъдат адресирани причините за нея: разширяването на НАТО в Източна Европа.

Слабата дипломация на американската администрация е формула за още повече рискове за Украйна и Европа.

Коментари

  • Забравете за бившата УССР

    19 Фев 2025 10:44ч.

    А трибалтийските измирати и т.нар. Финландия сами са си виновни за това, което ги очаква.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димо К.

    19 Фев 2025 12:04ч.

    Този Табаков явно е минал по всичките степени на дресировка на Сорос и ко. Дошло е време да смени боята. Трябва да знае обаче, че лицето Мартин Табаков е регистрирано там където трябва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    19 Фев 2025 12:09ч.

    "САЩ отказват да участват в материализиране на гаранциите за сигурност на Украйна. С това Вашингтон чупи принципа на солидарност между държавите членки на НАТО" - глупостта е обида към читателя. може ли авторът на въпросното скудоумие да обясни поради что ще бъде "счупен" въпросният принцип, кое налага "солидарността", от правна гледна точка да речем и пр.? и дори от гледна точка на здравия разум - това, че еврогейците искат да се давят, предпоставка ли е да го сторят и всички останали?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо, отново

    19 Фев 2025 12:14ч.

    p.s. прочетох, че особата била "доктор по политически науки от нбу". извинявам се за коментара, напразен е бил.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аха!

    19 Фев 2025 12:25ч.

    Джо, не коментарът ти е бил излишен, а излишно е било това, че си отделил време за тази помия. Както и аз!:) Но щом съм почнала, да довърша: Квиченето на сороските угоени прасета ще бъде до небесата! И кво? Коледа винаги идва! :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • old_beggar

    19 Фев 2025 14:37ч.

    hello, колониални роби! „сексуалният злодей“ Тръмп замени джо „деменцио“, но това което ще получите от него, ще е само репродуктивния му орган! намеренията на Тръмп и на MAGA са повече от прозрачни: Америка с бързи и точни удари да внесе разнобой и да дезорганизира БРИКС и ЕС, след което поединично ще улавя страните от тях в „приятелска прегръдка“, ще изсмуква жизнените им сокове и ще си осигури още 15-20 г. просперитет. а за целта ще продължи да печата зелени хартийки - на всеки три месеци по $1 трилион (без златно и без стоково покритие), посредством които ще получава от нас, колониалните роби, безплатно стоки и услуги: $100 всъщност струват само 3 цента, защото толкова струва хартията, на която е отпечатана банкнотата (за разлика от рублата, доларите от 1971 г. насам нямат златно покритие)... www.usdebtclock.org

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • С.В.

    19 Фев 2025 10:45ч.

    Може и да е слаба , но поне я има. НИКАКВАТА такава от САЩ и Европа доведоха до милиони загубени живота...но за някои т.н."дипломати" това е маловажно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    19 Фев 2025 10:51ч.

    Още един евроатлантик който бавно разбира накъде духа вятъра. Гледам булшит мейнстрийм медиите още са в шок.Продължават да запълват екрана с мухлясали жълтопаветници.Един път засякох Краевски. Журнашлюшки, много сте зле. ИМА НОВ ШЕРИФ ВЪВ ВАШИНГТОН! Тва със снишаването ще е толкова успешно колкото беше при Тато.... 🤣

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какво ново имало във Фашингтон?

    19 Фев 2025 11:20ч.

    Какво точно каза сега, пак нищо не ти се разбра...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 11:20

    19 Фев 2025 11:49ч.

    ЗИП не е виновен,че си функционално неграмотен

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • по-кротко и по-разумно

    19 Фев 2025 11:54ч.

    Не го превъзнасяй толкоз, ами направо ти обясни вместо него какво точно разбра от поста му?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 11:54

    19 Фев 2025 13:05ч.

    Няма как да ти се обясни нещо,което не можеш да схванеш от няколко прости изречения. Ако българският език те затруднява,това е твой проблем

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Преговори с Мазепа???

    19 Фев 2025 10:57ч.

    Вековният исторически опит от поведението на хохолите показва ,че те никога не са спазвали каквито и да било договорености и винаги са удряли в гръб. Никакви мироопазващи войски няма да възпрат хохолите от диверсии и подли удари и пърформанси - цялата история на бандеризма показва това.Никакви миротворци не биха ги спряли от диверсии и удари с дронове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Особено докато съществува терористичната държава Западен Пакистан

    19 Фев 2025 11:09ч.

    Няма терористичен акт по света през последните няколко столетия, който да е минал без съдействието на Лондонабад, включително приписваното на военното крило нелегалната тогава БКП взривяване на църквата Свети Крал в София.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • >>>

    19 Фев 2025 10:57ч.

    От тоя пасквил става ясно само едно, а именно, че авторът му е със силно скопен умствен капацитет, което не му позволява да види голямата картинка и какво всъщност се задава... Не можеш да се изживяваш, като "анализатор", след като не си способен да осъзнаваш причинно-следствените връзки и да не отчиташ реалностите. Оставаш си само един обикновен АНАЛ-ЛИЗАТОР…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    19 Фев 2025 11:37ч.

    Аз пък искам да питам този брадат Анал-Лизатор той какво иска? Може би ще му е много приятно да бъде изпарен, опечен, умиращ от радиоактивно облъчване или просто смърт на фронта, разкъсан от снаряд, куршум или граната на фронтовете на Третата термоядренна война! Може би си мисли, че той е безсмъртен, а само "орките" измират на фронта? Като чуя за евроатлантик си представям вече малоумен самоубиец и подпалвач на трета световна война! Да припомня на брадатия автор да направи справка с Историята преди 80 години, каква е съдбата на подпалвачите на война!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ./.

    19 Фев 2025 10:59ч.

    Тоя "мислител" да си смени името на Мартин ТЪПаков! Така всичко си идва на мястото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан-1

    19 Фев 2025 11:02ч.

    САЩ били направили отстъпки. Според този човек отстъпки трябва да прави единствено Русия. Тя направи доста такива след разпадането на СССР. И за какви отстъпки говори той, след като всичките до момента са теоретични и само мнения на отделни хора, и не са скрепени с договор? Ами ако при разговорите между Путин и Тръмп се приеме друго? В своята твърдо евроатлинтическа мисъл автора явно не допуска такова нещо дори теоретически.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Накратко!

    19 Фев 2025 12:27ч.

    Човекът не знае какво е дипломация!:)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • доктрината Бжежински

    19 Фев 2025 11:07ч.

    Това не са никакви отстъпки, това са задължителните крачки назад на един доскорошен експанзионист спрямо руския свят. Не забравяйте, че САЩ и днес са страна в тоя конфликт, защото признават Зеленски за президент и продължават да снабдяват хунтата му с оръжие. И освен това... дайте да не се лъжем, САЩ са в компанията на 50 антируски настръхнали играча срещу себе си, а Русия е сама със себе си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ==>

    19 Фев 2025 15:42ч.

    Без Русия нямаше да я има независимимата и могъща държава САЩ, а американска територия на Британската империя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Milena

    20 Фев 2025 2:59ч.

    Абсолютно вярно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Георгиев

    19 Фев 2025 11:09ч.

    Само един поглед върху физиономията на автора дава ясно да се разбере,че става въпрос за гладкомозъчен укропитек

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не бъркайте тактиката със стратегията.

    19 Фев 2025 11:11ч.

    Започна дълга игра на надхитряване. Добре е поне, че руснаците тоя път май са наясно. Че и китайският опит не е безупречен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • топ 10

    19 Фев 2025 11:16ч.

    Не може да е довод за отстъпка споразумението за връщане на дипломатите, сякаш няма никакво международно право и сякаш нормалното положение е страните да не поддържат дипломатически отношения. Същото се отнася и за санкциите - уж щели да свалят санкциите след подписването на мира. И двете тия работи са били инициирани от САЩ като едностранен акт на враждебност, и Русия само им е отговаряла реципрочно, според възможностите си. Не е изначална работа на търг, а на обикновен цигански пазарлък, да се изтъква това като довод в полза на "сговорчивостта" на САЩ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • PaZведка

    19 Фев 2025 11:17ч.

    Публикуван е документ "Протокол" от срещата 1991г. за обединението на Германия, в която участват САЩ, СССР, ГФР,ГДР, Великобритания, Франция където е записан ОТКАЗЪТ ОТ РАЗШИРЯВАНЕТО НА НАТО НА ИЗТОК, СЪГЛАСУВАН МЕЖДУ СТРАНИТЕ -УЧАСТНИЧКИ. Протоколът е изваден от британски архиви от американски професор и вече е разсекретен и е публикуван във Der Spiegel.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гггггг

    19 Фев 2025 11:17ч.

    сега е златен шанс на ес да се освободи от пълната опека на сащ. нека ес да се вземе в ръце за да има респект.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сега е златният шанс да се отървем от ЕС, че и от НАТО

    19 Фев 2025 11:36ч.

    Те са вредни за нас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Албена

    19 Фев 2025 13:18ч.

    ЕС сам се постави в изолация. И докато същества като урсулището, оня с "цветната градина", МакроКона, Калас, Бербок и сие са начело, ЕС няма да има нито уважение, нито достойни поддръжници. Неговите лидери изобщо не се съобразяват с доминиращите настроения на своите съграждани, плюят върху техните интереси. Те предадоха изначалната идея за Европа като демокрация, единение, многообразие в единството и т.н. и се потиват да наложат модел, чиято същност, независимо от "целофановата обвивка", е нов тип колониализъм. Затова и САЩ, и Русия няма да ги уважават.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За жалост в Европа няма политици.

    19 Фев 2025 11:28ч.

    Тя има потенциал да се справи сама и е по-добре да го използва по-скоро. Но първо трябва се разчисти терена. Също като у нас. Навсякъде нацвъкани досадници/интересчии, но не чак толкова прости като нашите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    19 Фев 2025 11:29ч.

    Тва момче не е много неглупаво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    19 Фев 2025 11:29ч.

    А, че то и изпускането на аналлизатора може да се приеме като част от пазарлъка и играта - естествено, че то ненапразно грантаджиите си получиха парите до 2028 г. и сега се активират един по един. Което е нормално де, нали трябва да си заработят центовете. Елементарно - за първите две "отстъпки", че то затова почна войната, какво значи отстъпки? А къде бяха надменните подмятания на сенилния и блинкения, че няма да обръщат внимание на естествените руски искания? За какви "отстъпки" говорим? 3-о, САЩ отказвали да участват - ами да участват бе г-н анализатор, ако се опитват пробитата им дупка в лодката да я оправят с още по голяма дупка /че да изтича по бързо водата/ - да участват! Пази Боже от такива съветници! Четвъртото - на нормализирането, му викали "отстъпки". Брях! Това отказвам да го коментирам, че зер наскоро бях с бан.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ще можем ли?

    19 Фев 2025 11:46ч.

    Аааа я да преброим отстъпките на Русия от 1991г досега? Ще можем ли да ги преброим?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ай чиба

    19 Фев 2025 13:07ч.

    Когато Русия започна с отстъките на САЩ и НАТО тоя шушумигел е бил още сополанко. Ай чиба келеменце.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    19 Фев 2025 11:55ч.

    На тоя,а и на много други умнокрасавци и възпитаници на сороските школа не им ли минава през зомбираните им глави варианта,че Хегемона няма възможност да налага мераците си и му се налага да прави някои отстъпки,за да запази лидерството си в други области?Явно не,като гледаме с какъв плам в очите и убеденост в речите си продължават възхваляват стария,но изчезващ световен ред.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    19 Фев 2025 11:58ч.

    Що за глупости пише този човек? 1.) САЩ никога не са казвали, че Украйна ще стане член на НАТО. 2.) Териториите отдавна не са украински. 3.) САЩ винаги са казвали, че няма да се намесват ПРЯКО в конфликта. 4.) Подобряване на дипломатическите отношения НЕ Е отстъпка на една от страните. Изобщо не е отстъпка. Но след като този драскач е запознат, нека да каже какво са си говорили 4 часа и половина при ЗАКРИТИ ВРАТИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Красимир

    19 Фев 2025 12:22ч.

    Мартин тапаков коментира във фейсбук! Глупак соросоиден!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Викт

    19 Фев 2025 12:23ч.

    Мартин Табаков е доктор по политическите науки от НБУ и т.н. Тръмп обяви преди изборите, че виновен за войната е Байден и че ако бъде избран ще я прекрати за 1 ден, после за 100 дни и т.н. избори ще има след две години в САЩ и ще го питат тогава какво е направил по темата. Путин каза, че за разрешаване на конфликта трябва да се търсят причините за възникването му. 1. Има ли интерес САЩ да бъде Украйна член на нато в близките 20тина години- НЕ! Има ли интерес САЩ да замразява конфликта - НЕ - доставките на оръжие от САЩ не спряха, даже Тръмп обяви, че няма да е против европейците да купуват оръжие от САЩ за Украйна. Имат ли интерес САЩ за гарантират сигурността на Украйна - НЕ и след отказа на Зеленски да подпише договора за отдаване на концесия на САЩ всичко в Украйна. 4. не разбрах каква е отстъпката. Дипломацията на САЩ защитава интересите на САЩ и олигархията, която стои зад управляващите там. Рисковете за Европа и Украйна са си техен проблем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Беснейте, Румпита!

    19 Фев 2025 12:26ч.

    Дано мимолетното страдание (макар и за повечето само по служба) донесе на бесноватите по-трайно смирение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мари

    19 Фев 2025 12:49ч.

    Авторът бил прогледнал за истината? Сменял посоката? Странна заблуда. Не разбрахте ли, че демократите пуснаха траншовете и подсигуриха своите хора по места за следващите 4 години? Сега постоянно ще излизат "анализи" и "коментари", в които се обяснява колко лоша и некадърна е сегашната администрация в САЩ и как Тръмп е клекнал пред Русия. Продължение на епичната партенка "Рашагейт" от предишния мандат на Тръмп. Авторът на тази публикация просто продължава да пее в хора. Нищо не се е променило освен това, че песента на демократите ще се изпълнява от "независими" коментатори, блогъри, инфлуенсъри и т.н., докато официалната власт ще го дава по-мазно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Любомир Русев

    19 Фев 2025 13:12ч.

    Откога неутралитетът на Финландия през Студената война се третира като невъзможност да води независима външна политика? Ами Швейцария и Австрия - и те ли не могат да водят независима външна политика?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Путин е един от нах-слабите ръководители на Русия

    19 Фев 2025 13:25ч.

    Слабата дипломация на путинската администрация е формула за още повече рискове за Русия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аха

    19 Фев 2025 13:52ч.

    И както е така пак ви нарита хохълските задници - смятай значи киевското ви фюрерче плюс НАТО импотентите колко струват

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Веска

    19 Фев 2025 13:36ч.

    Явор Дачков нарочно е пуснал този "коментар" на института, за да видят всички колко му е капацитета на този соросоиден кадър - шеф на институт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • аз пък не виждам КАКВО..

    19 Фев 2025 13:54ч.

    НЕ Е вЕрно от НАПИСАНОТО от "господинАт"!!!????ВСИЧКИ ТОЧКИ от 1 до 4 са ВЯРНИ!!!ТОВА,че не ви ХАРЕСВА ИСТИНАТА не може да ОТМЕНИ ФАКТИТЕ,а ,че имате НЕПРИЯЗаН към "лицето" си Е вАш ПРОБЛЕМ!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Веска

    19 Фев 2025 14:29ч.

    От кога укрина е в нато, че този ни написал точка 3 "САЩ отказват да участват в материализиране на гаранциите за сигурност на Украйна. С това Вашингтон чупи принципа на солидарност между държавите членки на НАТО..."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жорката

    19 Фев 2025 14:00ч.

    Мартин Табаков е цвете в сравнение с една сянка от миналото, но често гостуваща по медиите - Чавдар Стефанов тази сутрин в БНТ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жорката

    19 Фев 2025 14:02ч.

    Ето го Чавдар Стефанов: https://bnt.bg/news/sreshtite-za-voinata-v-ukraina-v-riyad-i-parizh-komentar-na-valeri-todorov-i-chavdar-stefanov-v384767-336935news.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тръмпист

    19 Фев 2025 14:00ч.

    Този е очеизваден либераст и е натряскал точки, които нямат нужда от оборване. 1-Украйна няма да е член на НАТО и дори предните /Байдън/ го даваха да се разбере. КАК една страна може да е член на НАТО когато не само има неуредени проблеми със съседите си но направо е ВЪВ ВОЙНА със съседа си ??? Та това противоречи на устава на НАТО за прием на кандидати ! 2-Че Украйна няма да върне контрола си върху загубените територии го знаят и жабите в Гватемала, колкото по-късно се сключи Договорнякът, толкова повече километри ще отмъкне Путин ! Въпросът е - а от къде авторът приема , че "Вашингтон не успява да "замрази" конфликта по фронтовата линия ? При условие че конфликтът все още не е "замразен", не се знае къде ще е линията при спиране на огъня ? Велика загадка ! 3-Глупост номер три. За каква "счупена солидарност" с Украйна става дума, след като НИКОЙ НЯМА ЗАДЪЛЖЕНИЯ за сигурността на Украйна по простата причина че тя НЕ Е В НАТО ??? Каквото е получила от Европа и САЩ за Украйна е ДАРЕНИЕ ! Добра воля ! Жест на симпатия /че е нападната/, който жест Киев упорито искат да докажат, че е бил напразен.Няма никакво задължение за никаква солидарност ! 4-Какво по-добро от това двете най-големи ядрени сили на Света да размразят дипотношенията си ? Да върнат дипломатите си една на друга ? Или този соросов пишурко наистина иска да се пърже на радиоактивна пепел ? Баси тъпия текст... Тръмп ! MAGA ! MEGA !!! 👍👍👍

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Здрасти

    19 Фев 2025 14:18ч.

    Who the fuck is this Martin Tapakov?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Здрасти

    19 Фев 2025 14:18ч.

    Who the f*ck is this Martin Tapakov?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Знаещ

    19 Фев 2025 14:20ч.

    Сороски храненик, който взема завоя и в момента е във фазата "умерен".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ==> Не плачи на чужд гроб, жълтопаветнико!

    19 Фев 2025 14:23ч.

    Тръмп, респективно, САЩ си знаят интереса. Не слушат жълтопаветните пудели на Байдън, които квичат от София.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пацо

    19 Фев 2025 14:34ч.

    Този ТАПАКОВ ли се казва,ако не, трябва да се прекръсти,ще му отива повече.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Изкарайте Тръмп и агент на марсианците , защото ви е кисело гроздето

    19 Фев 2025 14:52ч.

    На Тръмп му дреме за коментарите на БГ байдънистите . Само дето заради тях България е от не особено приятелските колонии . Тръмп е бизнесмен и даже да е направил ''отстъпки '' на Русия , те са заради печалба за САЩ . Или тук се изненадваме ,че хората работят за благото на Родината си . Не като ЕС - ''ще запаля на Путе плевнята , нищо ,че нашите къщи 9 икономики ) ще изгорят .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тцъкащия

    19 Фев 2025 15:10ч.

    Жалки сте в отчаяния си копнеж "Князът на този свят" да е вашият Спасител.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хаирсъзин

    19 Фев 2025 15:19ч.

    Автора да не се кахъри за сигурността на Европа ! Макрон ще ни пази !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Володзимиеж Поляковский

    19 Фев 2025 15:28ч.

    Уважаеми, г-н Табаков! Напълно прав сте, че са налице четири ключови отстъпки на САЩ пред Русия, а, бъдете сигурен, ще има още много такива! Както Русия заяви, трябва да се вземат предвид причините, довели до избухването на кървавия украински конфликт, който Западът провокира и разпали, и отстраняването на всички причини за този грозен конфликт /или война, както е прието да го наричаме/. Но имам чувството, г-н Табаков, че Вие роните крокодилски сълзи за "рисковете за Украйна и Европа" !!!! Какви са тези рискове, г-н Табаков??? Вие наистина ли смятате за рискове, това че руснаците поддържат добре въоръжена армия, имат супер напреднали технологии във въоръжението, кадърно военно командване и силно развит военно-отбранителен комплекс? Ами те са длъжни да го имат! Защото около тях е пълно с "хиени", които се опитват да разкъсат богатата руска необятна земя!!! Не забравяте, че победиха Хитлер и издигнаха знамето на Червената армия над централната берлинска сграда - Райхстагът, с което Германия капитулира /вярно, под името СССР, но пък Русия е пряк наследник на СССР/! Или Вие искате само Вашингтон и Западна Европа да бъдат единствено първи и във военно, и в икономическо, и в ресурсно отношение! И защото Русия има потенциал да развива и доразвива военния си капацитет, това са били рискове за Украйна и за Европа, чийто политически естаблишмънт се пука по шевовете??? Не разпространявайте подобна дезинформации, г-н Табаков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЯДРЕНИЯТ БУКСИР е ВЕЧЕ у

    19 Фев 2025 16:11ч.

    КОСМОСА НА полу-ВЕЧНА ОРБИТА а ПОСЕЙДОНЪТ "ЧАКА" в океана КОМАНДА!!!ЗА това трАмп и зАпАдАт започнаха УЖ ПРЕГОВОРИ ,за да УСПЕЯТ да НАВАКСВАТ загубите,НО НЕ Се ЗНАЕ ДО КОГА!!!???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лъжи

    19 Фев 2025 16:27ч.

    Защо са нужни на автора дребни лъжи, като че Русия и САЩ щели да върнат посланиците си, като ясно се чу, че става дума не само за посланиците, а за връщане на дипломатическите мисии в предните количествени състави. Защо е нужда лъжата, че руснаците не искали европейско присъствие, като ясно се чу, че Русия няма да допусне военно присъствие на страни от НАТО в Украйна, независимо как и под какво знаме е маскирано - на отделни страни, на група държави или на ЕС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • >>>

    19 Фев 2025 17:21ч.

    Като обобщение на всичко, което се случи през последното десетилетие може да се каже накратко, че: Западът ОТНОВО и за пореден път се опита да захапе една голяма за нейната уста хапка - Русия... И ОТНОВО се задави, при това пак фатално. Но така се получава, когато малоумни, необразовани и алчни политици не взимат предвид ПОУКИТЕ НА ИСТОРИЯТА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Milena

    20 Фев 2025 2:56ч.

    Отлично казано!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Омуртаг

    19 Фев 2025 17:27ч.

    Този като кадър на НБУ,може би ще схване,ако му се обясни по американски.Има нов шериф в Европа. Този шериф,обяви как смята да действа,който не е съгласен,ако му стиска да му се противопостави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Красимир

    19 Фев 2025 18:41ч.

    Да видим утре след днешните изказвания на Тръмп какво ще пее?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    19 Фев 2025 20:17ч.

    Русия не воюва с пълния си капацитет с Украйна и затова цивилните жертви са минимални за Украйна. Украйна продължава да нанася удари във вътрешността на Русия. Русия направи много отстъпки в началото на СВО вкл. се изтегли от Киев, за да спре изострянето на конфликта. Но най-важното. Въпреки, че Русия воюва на практика срещу НАТО, НАТО наемници и оръжия, тя печели войната. Затова САЩ няма много полезни ходове. Алтернативите са или да затъне още повече финансово и с жива сила в тази война, като очевидно е кой побеждава, или да отстъпи и да спасява собствената си държава от провал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    19 Фев 2025 20:24ч.

    Прави са някои от коментиращите, че в дългосрочен период Русия няма да бъде оставена на мира. Надявам се руското ръководство на държавата отчита това, но след победата в Украйна положението ще се облекчи за Русия. Силно се надявам, защото това зависи от крайното споразумение за мир с Украйна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Milena

    20 Фев 2025 2:56ч.

    Всеки свързан с НБУ. Американски университет в Благоевград, Институт за пазарна икономика, е свързан и с Отворено общество = мрежата на соросоидите. Правете си изводите за автора на статията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи