Арно Кларсфелд: Истински срам е, че западен парламент аплодира бивш член на Вафен-СС! Без Червената армия повече нямаше да има евреи в Европа

Арно Кларсфелд: Истински срам е, че западен парламент аплодира бивш член на Вафен-СС! Без Червената армия повече нямаше да има евреи в Европа

Автор: Андре Беркоф, радио “Сюд”

25 септември 2023 г.

"Това, което казвам от самото начало, е, че ако оставим украинците да прославят автори на геноцид като Бандера и други, които имат статуи и улици са наречени на тяхно име в Украйна, то тогава ще стигнем до реабилитация на Хитлер и други, понеже са воювали срещу руснаците. Това, което показа канадският парламент, ръкопляскането на този човек, който се е бил заедно с нацистите, защото кой друг може да е воювал срещу руснаците, аплодирането на този човек, понеже е воювал срещу руснаците, означава, че врагът вече не са нацистите, врагът са руснаците. Ще припомня все пак, че без Червената армия нямаше да има повече евреи в Европа и аз нямаше да съм тук, за да разговарям с вас". Това казва Арно Кларсфелд, френско-израелски адвокат, приятел на Антъни Блинкен, син на Беате и Серж Кларсфелд, ловци на нацисти, разкрили местонахождението на Клаус Барби в Боливия, наред с други, в интервю за Андре Беркоф по френското радио "Сюд".

 

 

- Преди два дни в Канада целият канадски парламент стана на крака, за да аплодира един 98-годишен ветеран. Знаете, че украинският президент Володимир Зеленски посети Джъстин Трюдо. След речта на Зеленски и речта на Трюдо се изправи някой си Ярослав Хунка. Той беше поздравен от трибуната от председателя на Камарата на общините като канадско-украински герой от войната. Ето каква каза председателят на Камарата: “Днес с нас в залата е един украинско-канадски ветеран от Втората световна война, който се е бил за независимостта на Украйна срещу руснаците и днес продължава да подкрепя войските, дори на своите 98 години”. Имаше бурни възгласи, аплодисменти със ставане на крака: очевидно Украйна срещу Русия. Само че, и това не беше казано, този Ярослав Хунка е бил част от Вафен-СС на Бандера по време на войната през 1940-1945 г. През 1943-1944 г. той е бил много млад, но това е проверено. Той не е бил част от Вермахта, а от Вафен-СС. Изумителното е, че никой в едно избрано, официално Народно събрание, с президенти, които знаят кого посрещат, никой не се е осведомил за миналото на този господин. След това имаше лавина от извинения. С нас е Арно Кларсфелд. Добър ден!

- Добър ден!

- Вие доста смело заехте позиция за онова, което се говореше, за отричането на всякаква връзка между определени батальони от типа на “Азов” и определена националсоциалистическа идеология. А после видяхме един 98-годишен човек, напуснал Украйна и заминал за Канада много отдавна, и научихме, че той е бил част от Вафен-СС. Какво мислите за всичко това?

- Очевидно аз, както и повечето евреи, сме възмутени, че бивш член на Вафен-СС получава овации в един западен парламент. Това е истински срам! Ще кажат, че не са знаели, че е бил от Вафен-СС. Но вие самият казахте, че председателят на Камарата на представителите е заявил, че той се е борил срещу руснаците през Втората световна война. Кой се бореше по онова време срещу руснаците, ако не нацистите и привържениците им, които бяха нацисти, украинските националисти? Значи или лъже, или наистина са глупави. Днес казват, че това е било недоразумение и аз наистина искам да вярвам, че е така. Бяха поднесени извинения, но това е истински срам! И забелязвам също, че освен вас, никой друг не зададе въпроси, нямаше съобщение на Агенция “Франс прес”, следователно има желание това да се скрие от хората на Запад.

 

Това, което казвам от самото начало, е, че ако оставим украинците да прославят автори на геноцид като Бандера и други, които имат статуи и улици са наречени на тяхно име в Украйна, то тогава ще стигнем до реабилитация на Хитлер и други, понеже са воювали срещу руснаците. Това, което показа канадският парламент, ръкопляскането на този човек, който се е бил заедно с нацистите, защото кой друг може да е воювал срещу руснаците, аплодирането на този човек, понеже е воювал срещу руснаците, означава, че врагът вече не са нацистите, врагът са руснаците. Ще припомня все пак, че без Червената армия нямаше да има повече евреи в Европа и аз нямаше да съм тук, за да разговарям с вас.

- И без руснаците може би във Франция щяхме да говорим на немски. Трябва все пак да го кажем, без да взимаме страна за онова, което се случва днес в Украйна. Благодаря, Арно Кларфелд! Наистина това, че човек е против руската инвазия, не означава…

- Трябва да се осъди руската инвазия, Путин нямаше нужда от нея, но трябва да казваме нещата такива, каквито са, да възстановим историческата истина и да не се опитваме да я замитаме под килима.

- Именно. Благодаря, Арно Кларсфелд!

Превод от френски: Галя Дачкова

Свързани статии: Синът на ловци на нацисти Арно Кларсфелд: Украйна не е невинна! Тя благоговее пред хора, избили десетки хиляди еврейски семейства

Арно Кларсфелд: Някои толкова сляпо защитават Украйна, че защитават дори чудовищни герои като Бандера

 

Коментари

  • Аха!

    28 Sep 2023 15:39ч.

    Скритото реабилитиране на нацизма си върви години наред. Що не се възмущава на ежегодните нацистки маршове в Прибалтийските републики, а? Има едно изказване на Бенямин Нетаняху от 21 октомври 2015 година, в което той оправдава Хитлер за унищожаването на евреите като прехвърля вината на мюсюлманския духовник Амин ал Хюсейни/ в нета има достатъчно инфо за него със зигуваща ръка и не една среща с Хитлер/. Лъжата става истина! Руснаците не са хора - те трябва да бъдат убивани! Хилядолетната война на англосаксите срещу славяните, от латентна, преминава в гореща фаза. Това историята вече е преживявала, днес отново се повтаря!:( Най-тъжното е, че от предателство не е застрахован нито един народ!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    28 Sep 2023 19:32ч.

    Червената армия е направила много грешки и откровени престъпления. Важното сега е, че евреите движат тази война и от двете страни !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Най- големият срам е, че след

    28 Sep 2023 15:55ч.

    Две световни войни, започнали в Европа в 21 век тук пак се води война за територии.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Sep 2023 18:09ч.

    Виш ся, младеш - разликата между Австрия и Юкрейн е огромна. Най-напред - Австрия е имала многовековна държавност - Австро-Унгарската империя е съществувала пет века. Имали са император, херцози, ерцхерцози унд зо вайтер. Аншлусът на Хитлер външно е бил с етнически мотив. И е бил подтикван, включително и от посланиците на "Великите сили" под една или друга форма, а от британската спирохета - в явна пряка реч. Русия нема никакво намерение да аншлусва Юкрейн, даже и сега. Русия не иска Лебенсраум - тя си има, иска сигурност на западната си граница, неутрална съседка и права на братята си, които не по тяхна вина живеят в Юкрейн, на извечно руски земи. А дали хохлите ще се държат като възпитани екземпляри, ще обиждат държавата и ще избиват братята и сестрите, не е само тяхна работа и бяха предупреждавани хиляда пъти. И тъй като "демократичният Запад" се правеше на ударен, се мина на варианта "по трудния начин". И тъй като освен, че се правеше на ударен, "Демократичният Запад" си отвори задника за несметните руски богатства, защото без тях няма папа-лапа, но вместо богатства, задникът беше подпрян от един чепат. Но много е лошо без папа-лапа и впрегнаха такива шестьорки като теб, за да повтаряш простотиите на разни педали. Но вариантът "по трудния начин" се отнася и за такива.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Това е поредния кошмар

    28 Sep 2023 16:08ч.

    Тия срам не изпитват, някакви си извинения, за да потулят истинската си идеология. Временно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трябва да се осъди руската инвазия, Путин нямаше нужда от нея

    28 Sep 2023 16:24ч.

    НАПРОТИВ ! Руската "инвазия"беше предизвикана и неизбежна. Виждате какво кафяво чудовище се оказа Украйна ! И г-н Кларсфелд го вижда, но си криви душата - "да не подкрепяме Путин" ? А защо да не го подкрепяме ? Нима не виждаме че Путин, с всичките му минуси, в крайна сметка върши ВАШАТА РАБОТА , доизтребва нацизма, който вие не успяхте да доизтребете ! "Инвазия в Украйна" ? А нима Сталин трябваше да прогони хитлеристите до полско-немската граница и да не осъществи "инвазия" в Райха ? Как може да се смаже нацизма без да се "инвазира" в страната която го създава и приютява ? Нацизмът в Украйна е ФАКТ ! Зловещ факт. И единственото в което може да се обвинява Путин е, че пипа много меко и непоследователно. Жалко че начело в Кремъл не е един груб семинарист, а един възпитан разведчик...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    28 Sep 2023 16:44ч.

    какъв срам сащ и канада са убиици по генезис какво толкова се учудвате и вдигате шум за тях това е естествено не чух гласовитите евреиски организации да се изказват

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    28 Sep 2023 16:54ч.

    не чувъм ништо по "казусъ" и отъ 3-те "Гооооолеми" бг tv-ty ( въ европъ нъ ценннностити -съштиъ отзвук)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    28 Sep 2023 16:51ч.

    и на циганите штяхъ дъ видят сметкътъ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Осъдителност

    28 Sep 2023 16:55ч.

    Станалото в Канада е нетърпимо безобразие. Ама ... пък ..., Владимир, ти нямаше нужда от всичко това, ти все пак прекали, затова трява да те поосъдим. Те са просто едни немирни и буйни момчета, какво толкова! Виж, ако момчетата от лен%гли бяха поискали нахално да се намърдат в Кремъл, тогава друга щеше да е работата, ама ти ... бързаш, бързаш! Затова те осъждаме! Знаш как е, брат, половината мангизи идат от Израел, другата половина от ..., къде ще ходим да не осъждаме?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    28 Sep 2023 16:56ч.

    част отъ специалните германци са били през Вторътъ война Не-човеци (казано ми отъ германски син,на когото башта му е изгорен въ газова камера) (каза ми :неееечовеци бяхъ)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ['!']

    28 Sep 2023 17:16ч.

    На евреина не можеш му угоди! Сталин бил добър, понеже му спасил кожата, ама виж Путин – той много лош, понеже му нарушавал рахатлъка, доубивайки фашистката напаст. Хем сърби, хем боли!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • информация за Фрееланд 2 важни материала

    28 Sep 2023 17:38ч.

    Тя не може да не е знаела тъй като укр. общност в канада има паметници на Бандера. Тя самата се снима с черно=червеното знаме и публикува снимка, после я махна. https://www.rebelnews.com/chrystia_freeland_s_uncle_dr_myroslav_shkandrij_defended_ukrainian_nazi_volunteers_as_fighters_against_russian_bolshevism Ето и втория за ъкр. общност: https://ottawacitizen.com/news/national/defence-watch/canadian-government-comes-to-the-defence-of-nazi-ss-and-nazi-collaborators-but-why

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Арно Кларсфелд, френско-израелски адвокат, приятел на Антъни Блинкен, син на Беате и Серж Кларсфелд, ловци на нацисти, разкрили местонахождението на Клаус Барби в Боливия

    28 Sep 2023 18:37ч.

    Като са били родителите му ловци на нацисти, защо украинските нацисти на Бандера и Шухевич са живели необезпокоявани в Канада и САЩ. Явно са им трябвали, което виждаме днес. Мътна игра играят евреите. Блинкин, Нуланд, Сорош, Зеленски днес са видната част от тях. Онези тъмнота е законспирирана дава нарежданията си от синагогата и парите от Уолстрийт. По този модел направиха и Октомврийската революция с Троцки, Ленин и кохорта. Такъв е планът от писанията им. Останолото е за наивници. .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • горд евро-гей

    28 Sep 2023 18:54ч.

    Гледах този цирк.Порази ме НЕВЕЖЕСТВОТО на канадските парламентаристи ! Нито един от тях не се замисли - ""Как този украинец е канадски герой, защото се сражавал срещу руснаците - СССР ? Нали Канада и СССР-руснаците тогава са били съюзници.Значи се е сражавал на страната на нацистите т.е. де юре срещу Канада ?"" Невежи циркаджий.....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жълтопаветник

    28 Sep 2023 19:40ч.

    И това голям проблем ли е?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 404

    28 Sep 2023 21:07ч.

    Изврaтенякът трюдо не се и замисля, че ако истинските СС-овци се върнат от оня свят, ще го заловят и добре ще се позабавляват? Сигурно ще го дадат на "оня доктор" да му извади мозъка без упойка, за да види какво е толкова деформирано в него... защото те такива като него много са ги "обичали"...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • я са видим кой запали две световни войни

    01 Окт 2023 7:28ч.

    От къде са парите?Кой взе парите? И чий е ФЕД? Много по-добре би било едните евреи да пребият другите евреи. А останалите народи да пият по една бира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • три

    01 Окт 2023 7:29ч.

    Три световни войни

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи