ВМРО преговаря за коалиция с Валери Симеонов и Петър Москов

ВМРО преговаря за коалиция с Валери Симеонов и Петър Москов
За евентуална коалиция за предстоящите предсрочни избори започва разговори от понеделник ВМРО. Това съобщи лидерът на партията Красимир Каракачанов, който бе на освещаването на знамената в София по повод 6 май.

 

От думите му стана ясно, че потенциалните партньори са НФСБ на Валери Симеонов и КОД на Петър Москов. По думите му обаче нямало шанс да се проведат разговори с Волен Сидеров и Веселин Марешки. "Сидеров на втория месец започна да атакува Симеонов, а Марешки е на етапи - ако иска коалиция сме добри, като не стане започва да плюе", обясни Каракачанов.

 

 

 

 

Коментари

  • ивайло

    06 Май 2021 12:32ч.

    Почнахте ли с комбинацийките, за да се доберете по някакъв начин до парламента ?? Дано Възраждане ви ошамари на предстоящите избори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Найн

    06 Май 2021 12:44ч.

    Преговаряй с адвокатите си защото Каракачанов също е бил рекетьор над българи и първа патерица на бокомутрата Съд съд и само съд за Каракачанов

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АКО НЯКОЙ

    06 Май 2021 12:47ч.

    Гласува за тези измекяри значи поддържа продажните гербери. Те всички ни докараха до тази крайна нищета, простотия и унизителен слугинаж!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Драган от Драгоман

    06 Май 2021 13:00ч.

    Краставите катъри се подушват през десет села. Сега ги чакаме да видим как всичките лузари, низвергнатите с болното его, които не успяха да се умъкнат в новия парламент №45, как сега ще се сдушат и ще се обединят в една тотално безпринципна 'нова' коалиция. Която ще има само една, единствена "благородна кауза", да се набутат на всяка цена в парлар- МЕНТА №46. Дано да я нарекат коалиция "От кол и вЪже за "добруването" на България" ! Не се наядоха, не се накрадоха, тия дембели, ренегати и мошеници!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Г-жа Helleborus от ГЕРБ-ЖЕНИ е права!

    06 Май 2021 13:05ч.

    Г-н Ципов е много приятен. Докато Фидосова и Ангелкова - никак. Но, аз си падам по: https://glasove.com/media/2021/03/19/85162/180x120.jpg?_=1616138906

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Казвам се

    06 Май 2021 13:28ч.

    БОКЛУЦИ! Проф. Илчев - "Боже, какви нищожества....." Но трябва да "се отдаде" дължимото и на "Могучая", която в лицето на свои едни боклуци изостави и в някакъв смисъл предаде съратниците си преди 30-40 години...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ввв

    06 Май 2021 14:08ч.

    хаха, принципни коалиции, кат нестига за 4% ша са коалираме .. с който дойде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвет към Кракачанов

    06 Май 2021 14:48ч.

    С Магарешки и Пепи Белото, вместо да си съберете процентите, ще загубите и това което ВМРО постигат сами.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    06 Май 2021 15:49ч.

    Критично важно е в парламента да има патриотична партия, каквито и кусури да има, работим с това, с което разполагаме. И особено е важно да се неутрализира вота на псевдо партиоти, които са всъщност русофили, като Възраждане. Най-абсурдното, което чух в последно време е, че протестантите гласували за тях, защото се радвали, че се говорят традиционни ценности. Той и Путин говори традиционни ценности, но не е български политик. Традиционното е патриотично, а патриотичното в България е българското, а не руското, тъй като идва от патер - баща. Ние нямаме бащи руснаци, имаме бащи българи, а българите дори не са славяни, траки сме. Целенасоченият хейт по патриотични партии, по съдебна система и прокуратура, по специализирани съдилища, е явно симптоматичен за болките на мафията. Нямам никакво съмнение, че атаките не идват от обикновения българин, а от злонамерени субекти. В крайна сметка толкова много злоба не е характерна за демокрацията, нали гласуваш за твоите хора, не е нужно да обиждаш останалите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • пишман псевдоинтелектуалец

    06 Май 2021 15:54ч.

    "С Магарешки и Пепи Белото, вместо да си съберете процентите, ще загубите и това което ВМРО постигат сами." ( Съвет към Кракачанов на 06.05.2021 в 14:48 ) Точно така, колега. ВМРО получиха сравнително добър процент на изборите, именно защото бяха сами, без ония противяги Симеонов и Марешки. Сега ако се обединят, на хората ще им се пригади, и много от гласувалите за ВМРО изобщо няма да гласуват. Наистина, няма да е изненада, ако процентът падне още след обединението.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не е добре

    06 Май 2021 15:55ч.

    Хора, като този, да продължават да искат да са в управлението. Патриотичната партия е една - и тя е Възраждане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • реаго

    06 Май 2021 16:06ч.

    парламентарни избори 2014 АТАКА+НФСБ+ВМРО 387363 парламентарни избори 2017 АТАКА+НФСБ+ВМРО 318513 парламентарни избори 2021 АТАКА+НФСБ+ВМРО+ВОЛЯ 208019

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • реаго

    06 Май 2021 16:11ч.

    С Пепи, без Пепи ще гледат Народното Събрание през крив макарон. Тренда е низходящ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • helemele…каквото си там герберстке

    06 Май 2021 16:28ч.

    Путин не е български политик, но пък Байгънчо е, а меркелица е съвсем български политик, нали нарежда на тиквоча.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    06 Май 2021 16:34ч.

    Аз мисля, че част от патриотичният вот отиде към ГЕРБ, хората жертваха представянето на ВМРО, за да са сигурни, че няма първа политическа сила да стане някой шоумен и като цяло божковото лято да сработи. И за съжаление най-вероятно това ще се повтори на следващите избори. Ако държавата беше по-стабилна и ги нямаше тези мутри и мафиоти, които искат да набутат във властта адвокатите си, ВМРО щеше да привлече достатъчно хора, за да мине границата. Анти ГЕРБ обединението, предизвика про ГЕРБ глас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аз се чудя

    06 Май 2021 16:43ч.

    На тези, които са отишли и са гласували с "не подкрепям никого", както и на тези гласували за партия събрала 3000 гласа. Тези малки партии, и не подкрепящите никого, избират ДПС нали?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    06 Май 2021 17:01ч.

    До Helleborus. Няма ли най сетне да престанете с глупостите си. Били сме траки, преди, като бяхме съюзници на Фашистка Германия бяхме арийци. Били сме и тюрки и кави ли още не. По славяни от нас има ли бе хора? Чуйте българска реч, чуйте руска реч, чуйте полска реч, чуйте чешка реч, чуйте словенска реч, чуйте сръбска реч, за т. н. македонска не ща и да говоря, защото те са си чисти българи. всички тези са все славяни и да твърдиш обратното значи искаш на бялото да кажеш черно! Нещо повече, руската реч е най-близка до нашия старобългарски говор. Това дето днес наричат църковно-славянски си е чист старобългарски език, без влиянието на 500 годишното турско "присъствие" ( термин въведен в нашите училища от един български историк с предишно членство в СДС и който редовно се изявява в предаванията на БНТ История бг. Само не знам не го ли е поне малко срам.) Да се отричаме от корена си е най-малкото срамно, да не кажа престъпно и предателско. Разберетебе помияри, колкото и да се привеждате на наглосаксите, те няма да ви припознаят за свои. Само ще ви използват, като полезни идиоти и в момента в който вече не им трябвате ще ви изхвърлят и заплюят, защото никой не обича и уважава предателите, а всеки ги презира!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • pearo

    06 Май 2021 17:10ч.

    Бай Иване, то аз като се поогледам в Козаревец и в други наши метрополии се снажни славяни, славянки и славянчета покрай шават.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Прогноза

    06 Май 2021 18:15ч.

    Нищо чудно Коцето да ви отнесе на изборите....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    06 Май 2021 18:27ч.

    чудесна коалиция няма що видяхте ли какво стана с ик за турция сега дпс колко депутати ще получи вие какво направихте спряхте ли издаването на бълг документи и гласуването в турция където няма българи а турски граждани с бълг документи и пак сте се запътили към парламента много ви харесва да сте там нали нещастници продажници за колко продавахте паспортите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    06 Май 2021 18:49ч.

    на 06.05.2021 в 17:01 Ти не беше ли един от цитираните в руския сайт, както и да е... вероятно затова не ти отърва да приемеш, че името славяни е дадено на славяните от нашия Кубарих и то в същия момент, когато ние сме се нарекли българи. Когато траките избират да се нарекат по името на своя език, бохарския или богарски, да се нарекат богари, тогава възниква въпроса, а как да се наричат народите, които говорят нашия език също, но които не са богари. Тогава Кубарих казва, че ще ги наричаме словени, защото са словесни наши братя. Така че понятието славяни дори не е етническо. И е измислено точно, за да се разграничат богари от словени, независимо, че говорят всички един език, тракийския бохарски. Измишльотините за славянското море, дето изведнъж се появило на мястото на тракийския народ, обслужва руско-византийската доктрина, така тези два империалистично настроени народа, са освободени от почитта, която дължат на първородния, тракийския народ, първо създал елинистичната култура, която е тракийската култура на гръцките ни ученици, а после, под името България, отговорен и за християнската култура и вярата на руснаците. Която между другото тръгва точно от Велика България на Кубрат, от същата тази територия, населена от българи, която си остава населена от българи и във времената, в които вече не се води България, а става част от Русия. Сам забелязваш, колко жизнено важно за самочувствието на тези два народа е, траките да са изчезнали, гърците да са единствени приемници на културата им, а ние да сме част от славянското море, т.е. руснаците славяни, пак от славяни да са получили вяра. Нашата историческа наука е доминирана от тези два гиганта, Византия и Русия, още повече и по линия на православието. Много историци са доказвали тракийския ни произход, но само дето не са убити с камъни, предателите са голям бич за всяка нация.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Документирано

    06 Май 2021 19:09ч.

    Славяните и българите са се познавали далеч преди да основат обща държава. От началото на 6-ти век често са организирали и провеждали грабителски походи южно от р. Дунав и есенно време се се прибирали обратно на север. В един момент са установили,че византийската власт не е в състояние да ги прогонва и са започнали да усядат южно от Дунава. За първи път славяни презимуват южно но Дунава през 550 година в Босна. В Босна защото са планини,далече е от Константинопол и византийската армия няма за кога да дойде да ги прогонва. Византия също в един момент е проумяла,че е по-добре формално да признае славяните за колонисти,та да има кой да обрабатва земята и териториятя дя е няселена. По същите причини доста по-късто,поне 200 години, са допуснати и сърбите да се заселят. Сърбите обаче питат и им разрешават,докато нашите славяни не са питали,а просто са се настанили и поставили Византия пред свършен факт. Всичко това е документирано и от готски,и от византийски ,и от латински хронисти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мунчо спасов

    06 Май 2021 20:12ч.

    нека се съберат и опитат отново.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пас са си

    06 Май 2021 21:41ч.

    Три помияра като се съберат неправят нито немска овчарска ,нито българското овчарско куче на Боко. Пак са си помияри.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    06 Май 2021 22:41ч.

    Да му имам на Каракачанов втория акъл! Поговорката е: Да му имам аз на българина втория акъл." Друга подходяща поговорка е:"Сетила се Мара да се побара." Този се беше взел много на сериозно и затова изхвърли и Волен, а по-късно и Симеонов. Добре, че на времето ги бе събрал Волен та влязоха в парламента и те за благодарност го изхвърлиха от коалицията (не, че и Волен си няма трески за дялане).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    06 Май 2021 22:59ч.

    на 06.05.2021 в 18:57 Приказката, която разказваш, не е реалистична. Дори в днешно време при спадналото желание на жените да раждат деца, народите не изчезват. А тук говорим за втория по големина народ в света, след циганския, според Херодот. Не случайно става дума за „СТОТЕ тракийски племена“, много от които са си и днес живи и здрави, съществуващи под други имена, но известни в миналото с мегалитна култура, друиди и т.н. Готите, които споменаваш, са също тракийските гети, македонците пък са траките едони. Мисля, че е крайно неразумно да продължавате да твърдите, че Римската империя е завладяла траки, пък Аспарух е освободил славяни. То е все едно Османската империя да е завладяла българи, пък руската армия да е освободила французи. Такива нелепици са много любими на историческата манипулация, където хората губят представа за реалностите относно неща, станали преди много години. Тя и маймуната се предполага, че станала човек за много години, което е невъзможно. Несериозно е да се говори така за хора, хората в историята са се разклонявали, а не са изчезвали. При това говорим за силна цивилизация и култура, най-силната възможна, жива и до днес. Още повече е видно как преди Кубарих да вземе решението за името България, за българи никъде по света не се говори, защото такива няма, това са преименуваните траки, по новото име на своята нова държава. По нашите земи не е имало никакви славяни, римляните са употребявали само понятието склавени, за робите. А целия наш род, включително по-древните тракийски династии, стигнали и до Египет, са описани в Тракийските хроники. Самото име на Асп-арих се превежда през древния тракийски, който пък се разчита през египетския диалект. Арих означава пазител и е чин, даван след специално обучение, поради което арихи са били не много хора, но повечето ни царе са с имена, завършващи на арих, като Тел-арих, Асп-арих, Куб-арих и т.н., това са били велики хора със славна култура. Асп означава език и името на Асп-арих му е дадено, за да опази тракийския език, богарския, в най-старото тракийско землище.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мисли

    07 Май 2021 0:27ч.

    Зад всяка пропагандно-идеологическа догма стоят някакви икономическо-финансови интереси! А "българските" БКП+БЗНС+ДС-олигархични икономическо-финансови интереси в момента гледат МАКСИМАЛНО да се дистанцират от БКП-ГЕРБ ШАЙКАТА и ДС-патриотарстващата MAHГO-CГAH! Ако тръгнат да "оживяват" ДС-МВРо-то, то сами ще се самоубият!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СЛАБИ НЕРВИ = ГРЕШНИ РЕШЕНИЯ

    07 Май 2021 9:23ч.

    ВМРО пак се самопрецакват. Малко не им стигна да влязат сами. Сега ще има естествено отдръпване на много хора от НФСБ и Атака и най логично преливане във ВМРО, което просто трябва да се мобилизира и да бъде единствената патриотична алтернатива. Присъствието на безкрайно алчния и мразен Симеонов само ще отблъсне хората. А наркомана Пепи Белото с обвинения за турските ваксини няма и 9 х.гласа общо. Само че двамата ще извиват ръцете на Каракачанов за листите и водачите. Най много да го скачат с другите войводи и да го свалят. Дали пък това не е целта?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идеалист

    07 Май 2021 9:31ч.

    Ха, ха ....Москов, с далавери с ваксините и пръстовите отпечатъци, събирани при постъпване в болница, за службите. Долен тип!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Шива

    07 Май 2021 9:32ч.

    Смешка!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хвени едните,та....

    07 Май 2021 10:56ч.

    ВмОрото продаваха тескерета на македонците,военни имоти и кепуваха цигански гласове. То като им гледаш скаталия се от войниклък Жамбазко,евреина Сиди, и латиноса Контрера ..... мнооого българска е тая партия. Валерко Винкелов пък се накреде в Дебелт,гепна каквото можа от оградата,направи се хотели и порно канали. Деiба и патрЕоторците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пи4

    07 Май 2021 11:02ч.

    "Гласове"преговаря за коалиция с Боко мутрата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    07 Май 2021 12:04ч.

    ВМРО - Вътрешна македонска революционна организация. Тези идиоти, ако си пазят кремъклийките е най-добре да се гръмнат с тях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ако имаше справедливост д-р Петър Москов трябваше да лежи в затвора за геноцид над българските деца!

    07 Май 2021 13:53ч.

    Направи си бартерната сделка с R-доган, по схемата 'кон за кокошка' замени 1.5 МИЛИАРДА българска БЦЖ ваксина с доказано високо качество, за 400 000 пет-валентна ваксина, която съдържа живачното съединение Тамерисол, забранено в ЕС, защото предизвиква АУТИЗЪМ! След това тихо-мълком пусна тези 400 000 ваксини в здравната мрежа и за нула време всичките бяха употребени на българските деца!!!!, броят на които всяка година и без такива отрови се стопява... И после майките от "Системата ни Убива" протестират с години, докато намерят някаква дребна помощ за отглеждане на децата със съсипан живот, да не споменаваме - техния собствен пропилян живот, а този мерзавец-доктор пак се готви за депутат в НС. Много се надявам, че справедливият Бог вижда всичко това!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи