„Хората не се притесняват да подарят гърди на дъщеря си, но се притесняват от една ваксина”, каза специалистът пред Нова телевизия.
Проф. Момеков: Страхът на хората от ваксините зависи от тяхното IQ

 

„Издаването на сертификат след първа доза от ваксината е един прагматичен подход да се стимулира ваксинирането у нас. У нас има настройване срещу всички неща. Човекът, който не иска да се ваксинира – не иска да прави нищо. Не иска да носи и маска. С тези мерки се надявам, че ще започнат да се спазват някакви правила”. Това заяви в студиото на NOVA председателят на Българското научно дружество по фармация проф. Георги Момеков.

 

Той коментира и ваксинацията за хора с автоимунни заболявания. „Много от тези болести по никакъв начин не налагат ограничаване във ваксинацията. Има случаи, в които наистина трябва да се консултираме с лекаря провеждащ терапията. В света са поставени над 6 млрд. дози и много от тези хора са с автоимунни заболявания. В САЩ ваксинира и хора с онкологични заболявания”, обясни проф. Момеков.

 

„От най-честите странични ефекти не трябва да се притесняваме изобщо. Това е просто една инжекция, която трябва да проведе учение на нашия организъм. Температура за един ден и неразположение не са проблеми, особено сред нация, в която се подаряват силиконови протези на ученички. Хората не се притесняват да подарят гърди на дъщеря си, но се притесняват от една ваксина”, каза специалистът.

 

„Говорим за нация, в която има строг имунизационен календар. Българите са преживяли десетки ваксинации и аз наистина не разбира тази фобия. Тя може би беше индуцирана”, добави той.

 

„Страхът на хората зависи от тяхното IQ. За хората с определено такова се говори за чипове. Когато си една идея по-интелигентен започват да ти говорят, че няма да можеш да се възпроизведеш. В Израел масово ваксинират бременни и е доказано, че компонентите на тези ваксини нямат никакво отношение към фертилитета”, каза проф. Момеков.

 

 

 

Още от категорията

71 коментар/a

КОЛКОТО на 24.10.2021 в 09:31
и да ни обиждате„вашата НЯМА да стане!!!Това НЕ Е ваксинация„а НОМЕРАЦИЯ!!!
девиант заради вас на 24.10.2021 в 09:32
Гласове, защо давате трибуна на мизантропи-манипулатори? Тоя преобърна конституцията и превантивната медицина с краката нагоре. кое му дава право така да обижда 80% от българските граждани, подразбиращо наричайки ги глупави?! Поне оставете свободна дискусия под темата и спрете с цензурата - гражданите имат право да се защитят от срамните нападки срещу достойнството им!
Rattrack на 24.10.2021 в 09:36
няма начин да не се съгласим.... като гледам какво е IQ-то на ковид папагалите
Д-р Хаус на 24.10.2021 в 09:39
Нов вариант на тезата за 80% дебили, добре че имаме и такива извисени гении, като шефа на дружеството на продавачите на ваксини Момъков... Те ще спасят държавата на дебилите...
Спиноза на 24.10.2021 в 09:39
Проф. Момеков д.ф. е председател на Българското научно дружество по фармация и ръководител на катедра „Фармакология, фармакотерапия и токсикология” при Фармацевтичен факултет на МУ, София. От къде тази самоувереност, че разбира от вирусология и имунология, та той е само търговец, дилър на голямата фарма индустрия!
грейки на 24.10.2021 в 09:43
Не е въпросът дали разбира от вирусология и имунология, въпросът е, че ни втръсна от удобно подбрани медицински медийни обработки на тема, която е удобна за отнемане на правата и свободите на човека от държави и транскорпорации. Каквото и да говорят по въпроса, си остава една манипулация, защото не засяга конкретен човешки опит и не уважава суверенни решения на отделния гражданин.
ashurbanipal на 24.10.2021 в 09:47
Хората с IQ под "определено" ниво са се възбудили. Това да сте с IQ под "определено" ниво не е голяма беда, ако осъзнавате, че е добре да слушате доказалите се в областта си експерти. Ето, проф. Момеков ви казва да се ваксинирате. И вместо да си губите времето в неприсъщи ви действия като разсъждения, послушайте професора, ваксинирайте се и ще направите добро за себе си и околните.
Ниско IQ на 24.10.2021 в 09:48
Като е толкова безобидно защо производителите не носят отговорност?
логореята на 24.10.2021 в 09:54
По същата логика бихме могли да изтъкнем основната ограниеност на медицинския подход, особено когато се отнася до ваксиниране - на човека се гледа като на обект, а не като на субект. Подобна пациентщина не е мъдър начин да подходиш към граждани, имащи опит и самосъзнание на самостоятелни личности. Гражданинът е субект на суверенни решения и избори, особено що се отнася до превенцията на здравето си. Той не е обект за въздействие от страна на експертни тричленки или петчленки, нито на каквито и да са априорно безусловни властови репресии, освен ако не се признае на всеослушание, че повече конституция нямаме и отменяме демокрацията поради това, че Западът фалира и сега му се иска да оцелява някак чрез гражданската наивност и доверчивост в един преходен период към инклузивен капитализъм, т.е. новото цифрово робовладелство.
злобар на 24.10.2021 в 09:55
Докога трябва да четем бръщословията на подобни илитерати. Ако ваксините са сигурни защо карате хората да подписват че не поемате отговорност при фатален случай. Измислени за ден-два ваксини и хоп като д-р Менгеле дай да пробваме и бодем наред та парички да падат . Намерихте една дълбока яма с пари и драпате със зъби и нокти да я направите бездънна.
Поредният на 24.10.2021 в 10:05
Биг Фарма и ЦРУ - ваксини две в едно, двувалентни.
на 24.10.2021 в 09:48 Като е толкова безобидно защо производителите не носят отговорност? на 24.10.2021 в 10:08
Може би, защото са с IQ като на Минеков?!
Атанасов на 24.10.2021 в 10:08
Твое право е да ме ругаеш, мое право е да не те слушам. Аристип
Сравнени1: на 24.10.2021 в 10:16
Австралия беше в пълен локдаун мнооого дълговреме. О 20.07. е в пик, броят на жертвите е сходен с броя на жервите от първия преди точно една година, а "заразените" - пет пъти повече. Израел: над 60% ваксинираност - нова вълна с по-голям брой "заразен", смъртните случаи гонят тези от предишните вълни. Беларус: ваксинираност, сходна с нашата. Смъртността е почти постоянна -20-25 човека на ден. Сравнете го с нашата смъртност. Броят на новите случаи е сравним с нашия. У нас - "откриваемостта" или "положителността на тестовете е страшно различна. ПВР дават около 30%, антигенните - около 10%. Не може да мериш една и съща величина с различни уреди и получаваш коренно различни резултати. Или единият прибор не е верен, или не мерят едно и също и затова са неизползваеми за целите на диагностиката, или методът на изследване не е верен. Това трябва да боде очите на "професорите".
100% дебил на 24.10.2021 в 10:19
Какво можем да очакваме от дилър на ваксини, освен да ни призовава да се ваксинираме. Ако беше продавач на кебапчета, щеше да не агитира да ядем кебапчета. Другарят Ашурбанипал, от едноименния иракски ресторант в София би трябвало да е наясно с това...
Не става, cretin такъв! на 24.10.2021 в 10:19
Пробвай пак.
фобия на 24.10.2021 в 10:40
"Българите са преживяли десетки ваксинации", както и стотици опити с лекарства!!! Не подценявайте хората. А това че "човекът, който не иска да се ваксинира – не иска да прави нищо" го кажете на колегите си лекари, които не се ваксинират и техният пример доминира над всякакви кампании.
Високо IQ на 24.10.2021 в 10:46
Само по сравнението между имплантиране на гърди и ваксинация личи ниското IQ на "професора". Колкото родители са подарили гърди на дъщерите си, толкова и ваксинирани трябва да има у нас. :-)) :-))
"Българите са преживяли десетки ваксинации", както и стотици опити с лекарства!!! на 24.10.2021 в 10:52
Защо не каже истината. Тези ваксинации, през които е преминал българина в миналото са направени с ваксини изпробвани поне 12-14 години преди да влязат в употреба, а тези - новите, на колко години са ...?
Д-р Семов на 24.10.2021 в 10:56
Момеков, за разлика от тебе дипломата ми и IQ-то ми са признати от солидна западна клиника, където ПРАКТИКУВАМ всеки ден. За разлика от теб. Смея да заявя че не само IQ-то ти е нефелно, но нещо по-лошо. Липсват ти дори зачатъци от морала на лечител, какъвто все пак си с образование на фармацевт. За съжаление отдавна във вашата гилдия, в България, огромното мнозинство сте не сълечители, а амбулантни търговци и печалбари. Психиката ви е деформирана до крайност, познавам добре порочните ви методи в търговията. Пробутвате в аптеките си това от което ще спечелите, а не това от което пациентите имат нужда. Правите системно ЗАМЕНИ на лекарства, често абсолютно престъпно и променяте смисъла на лекарските прескрипции. Съчетавате некомпетентност /защото не разбирате клиничната медицина/ с нахалство и меркантилност. Логично са ви сложили за "лице" на гилдията, логично днес са ви хвърлили на амбразурата да защитавате най-мракобесната история от Разпъването на Христос до наши дни - ЛЪЖАТА КОВИД и налагането на Новия Световен Ред. Отношението ви към т.н. "ваксини" е както отношението на квартален аптекар към залежала стока. Давай да я пробутаме на пациентите - НА ВСЯКА ЦЕНА да я пробутаме. Ясен си ми като прочетена книга, Момеков. Даже нещо повече. За разлика от множество колеги /лекари/ на високи позиции, които го играят КОВИДИСТИ по финансови причини, преструват се, но дълбоко в себе си знаят че това е една ЛЪЖА ,защото все пак имат IQ-то на лекари, ти 100% си убеден в "ползата от ваксините". Вервам ти. Наистина вярата във ваксините е в зависимост от IQ-то, обратно пропорционално.
Проф. Момеков: Страхът на хората от ваксините зависи от тяхното IQ на 24.10.2021 в 10:58
Така ли? Аз пък си мислех, че е функция отдължината на пишката. Този малоумник не може да разбере прости неща. Има разни причини човек да не желае ваксинация. Има много хора , които по един или друг начин, без или със усложнения са изкарали това заболяване, без да са регистрирани като болни в здравната система. Лекари твърдят, че ваксинация при този случай е все едно да гасиш пожара с бензин. Трябва да се изчака поне три месеца, а до тогава какво да правят? И те ли са “страхливци”?
observer на 24.10.2021 в 11:08
Въпросът не е в образованието, интелигентността и научните знания, а в крайния индивидуализъм на българина и твърдата му убеденост, че някой пак ще го измами. Наследство от селските ни времена и подозренията към всеки другоселец.
див селянин на 24.10.2021 в 11:22
Нямам вяра на никого и имам хиляда причини за това. Другоселците са идиоти.
observer на 24.10.2021 в 11:08 на 24.10.2021 в 11:26
Не е така. Българинът е древен и препатил. Животът под робства го е научил, а и Бог наказва тоя, когото обича. Индивидуализмът е изкуството да се занимаваш със себе си. Това е подход към живот, по-конкретен от което и да е директивно лозунгаджийство, идещо откъм масовките. Владеещият изкуството да се занимава със себе си е бдителен. Бдителността е признак на иманентна мъдрост. "Бдете и се молете!" - ни е завещал Господ.
ДЕБИЛ от БУЛГАРИСТАН на 24.10.2021 в 11:27
Доктор Хапчев ще ви каже как да поумнеете с хапчета, прахчета и инжекции. Удари си една игла и стани професор като него.
Да бе, да, бе на 24.10.2021 в 11:41
Вий сте откъдето правилните: "гении таланти протестанти оратори агитатори фабриканти въздухоплаватели педанти писатели генерали съдържатели на локали музиканти и черносотници)", а останалите са: "селяци работници груби простаци безимотни неграмотни профани хулигани глигани - скот като скот: хиляди маса народ". На вас, една шепа абонирани медийни пропагандатори, ли да вярваме, или на Гео все пак. Аз на Гео вярвам: "Глас народен: Глас божи С хиляди ножа прободен народ - затъпен унижен по-нищ и от просяк, останал без мозък без нерви - въстана из мрака тревожен на своя живот - и писа със своите кърви: СВОБОДЕН!"
333 на 24.10.2021 в 11:49
Ето един типичен пример за това, защо сме в тази ситуация. Заради гениалните прозрения на уж експерти на държавна служба или високи обществени длъжности, като това лице. Може да е експерт по фармакология, но както казва и друг колега по-горе, няма никакво понятие от клиника. Нима е признак на високо IQ да убеждаваш някого в ползата от нещо, казвайки му, че е "идиот" ?
OLD на 24.10.2021 в 11:55
Заприлича ми по "фейс и прическа" на политолог Стойчо Стойчев. И не само.
Желев Желязко-този ще бъде бит на 24.10.2021 в 12:07
От човек с достойнство.За интелекта на бияча няма споря,но съдията трябва да вземе впредвид смекчаващи вината обстоятелства; налаган постоянен стрес а напоследък и обиди от страна на потърпевшия.В древен Рим такива като тоя са ги екзекутирали.За предизвикване на размирици.
Чезаре Ламброзо на 24.10.2021 в 12:27
Този защото е дилър на ваксините и представител на ненаситното фарма лоби, започва да си изтърва нервите, защото бизнеса му с ваксините в България не върви и обижда на IQ. Не съм сигурен какво обаче ще покаже неговия тест по въпроса.
Карачибук на 24.10.2021 в 12:33
Започнаха есенните маневри на ваксинационната Ковид рота. Мобилизирани са всички запасни с чинове от доцент нагоре. Разкарват ги из телевизиите като танцуващи мецани. Водещите телевизионери им свирят на гъдулчица, удрят дайренца и подканят гастролиращите: "Я покажи, бабо Мецо, как на бабин ден се търкалят неваксинираните акушерки!". Днес в БНТ танцува феноменалната мечка доц. Гломб. Хем се търкаля, хем оборва Питагоровата теорема, че квардатът от ковид-хипотенузата не е равен от квадратите от антителата на ковид катетите. На арената на НОВА ТВ се представя подполковник проф. д-р Момеков, танцуващ фармаколог. Той изпълнява бърз степ с неравноделни подпръцквания. Накрая развява байряк, заобиколен от голи цицорести фармаколожки с плакати в ръце. На тях е изписано: "Гаранитирано вдигаме всяко IQ! Всеки трети пеолучава бустерна доза!" и "Ей антиваксерче, ела да си направим кефа!".
Зодия Прасе на 24.10.2021 в 12:40
След като проф. Момеков не се страхува то ваксините, как възприема идеята да му подарим един чифт гърди? Те нямат странични ефекти и ще бъдат едно своеобразно учение с неговия организъм. Следователно няма от какво да се притеснява. Освен всичко друго новите гърди ще му припадат по-естетичен вид, с който ще може да се момее. Ако все пак той откаже подаръкa, според неговата собствена логика това би било белег за ниско IQ.
Самуел на 24.10.2021 в 12:48
Не страхът, а разумът спира хората да се бодат. Страхливия човек можеш да манипулираш като маймуна. Обезумелите тълпи са лесни за манипулация и внушения - а те обезумяват от насаждани страхове. Базова психология. Управление на тълпите. Мустакатия го доказа преди години със цяла нация като ги направи на маймуни.
слаба работа на 24.10.2021 в 12:50
Осланянето предимно и само на интелекта до къде ни докараха! Ушите ми са под нивото на очите, значи имам ниско IQ, т.е. няма смисъл да се правя на нещо, което не съм.
и този ще отече в канала на 24.10.2021 в 13:28
Готови са да оставят милиони хора без работа или заплата, да погубят хиляди бизнеси, да мръзнем от студ само и само да ни покажат че сме толкова глупави, че не искаме да вземем нещо толкова съмнително и опасно срещу вирус-фантом. И в същото време не могат да си обяснят защо не вярваме, че много милеят за здравето ни. В такъв случай кой има ниско IQ?
Комодор на 24.10.2021 в 13:39
Да обясняваш на 80-те% плоскоземци, че земята е КРЪГЛА, е causa perduta!
Може да е експерт по фармакология, на 24.10.2021 в 13:45
Ай стига бе! До преди скоро беше квартален аптекар, ово е експертиза … ха ха ха
Остап Бендер на 24.10.2021 в 15:10
А ето тук мнението на учени, които са учени, а не фармаугодници. Интересно дали "проф.-а" не участва във вноса на ваксини!? https://www.actualno.com/interest/frenski-ucheni-za-vaksinite-sreshtu-kovid-nie-ne-sme-antivaksyri-nie-sme-antispajkyri-news_1655716.html?fbclid=IwAR07tmXh72kRIjjctlepOecFs6-1jls_PduFH1uBzZ4SOSsCvhq0slZ1KLQ
Мечо Кух на 24.10.2021 в 15:24
Само некачествена или с изтичащ срок на годност продукт се рекламира толкова агресивно. И отказът от приемането на подобен продукт е проява на здрав разум, а не страх. Страхуват се, всички онези които са се ваксинирали по собствено желание, иначе защо са се ваксинирали, сигурно са били водени единствено от благородната кауза да предпазят другите.
„Страхът на хората зависи от тяхното IQ" на 24.10.2021 в 15:49
„Страхът на хората зависи от тяхното IQ" - да, така е ! ПЪРВИ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ ВАКСИНИРАТ ВСЯКАКВИ ПРОСТОФЕЛНИЦИ И СЕЛЯНДУРИ ! Интелигентните хора четат и анализират, информират се обективно оитносно реални случаи на пострадали от т. нар. "ваксини" ! Аз всеки ден научавам за нови и нови случаи за хора, които сериозно са пострадали и дори са загубили живота си, защото са допуснали да им бъде инжектирано това, което се представя за "ваксина", но тези случаи се крият от нас ! Как бихте си обяснили факта, че във Великобритания, където процентът на "ваксинираните" е над 80% всеки ден се регистрират над 50000 (петдесет хиляди) случая на новозаболяли на ДЕН !?! Добре би било да почерпите допълнително информация относно графена - той се съдържа в "маските", но и във въксините : https://bnppress.com/2021/08/24/%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B4-%D0%BD%D0%B5-%D0%B5-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%81-%D0%B0-%D1%85%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%B5-%D1%81/ , https://bgprevedi.com/graphene-remember-that-12832-2/ , https://thebulgariantimes.com/s%D0%90rs-%D0%A10v-2-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%B2%D1%81%D1%8A%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%B5-%D1%81-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2/ !!! Четете и разпространявайте тази информация !!!
мара канибала на 24.10.2021 в 17:05
Още един фолк-певец почина внезапно, само на 21 г. Причината не се съобщава, навярно по политкоректни причини, свързани с ваксата-убиец - https://blitz.bg/shoubiznes/tragediya-pevetst-denis-teofikov-pochina-na-21-godini-video_news847724.html
Научен работник на 24.10.2021 в 17:11
Не мисля, че IQ на аптекаря Момеков е по високо от моето, обратното - опитвам се да чета нестандартни и полузабранени научни статии относно този цирк. просто не вярвам, не искам, а не че ме страх !
Папа Францис (род. Jorge Mario Bergogli) на 24.10.2021 в 17:25
призова миналата седмица hi-tech корпорациите и Силиконовата Долина да пресекат фейк-новините и "лъже-твърденията", че ваксините са опасни и вредни... Естествено, проверка на авоарите на Ватиканската Банка доказаха, че "светите отци" притежават значителен брой акции в ... БигФарма, и по-специално на Pfizer. 'Интересът клати феса', казва нашият мъдър народ.
форма на съпротива на 24.10.2021 в 17:30
Сръбският тенисист Новак Джокович отказа на австралийските власти да разкрие публично своя ваксинационен статус. "Това е прекалена намеса в личния живот на човека и не считам за нужно да обяснявам на когото и да е нито дали съм ваксиниран, нито дали имам положително отношение към двойното ваксиниране, каквото изискват австралийските власти за достъп до страната им" - https://cont.ws/@Skuratoff/2116293
Бойкот на NOVA (ЦРУ) TV ! на 24.10.2021 в 17:43
И на всички, които застават против нашите жизнено-важни интереси (здраве! и живот!) в полза на хам. БигФарма, които внасят $$ от продажбите на ваксини по света в хам. бюджет!
БВС на 24.10.2021 в 17:45
"Професоре",покажи ни съдържанието на една ваксина!Да го обсъдим.
Очевидно всички слушаме изказванията по Bojko was live TV... на 24.10.2021 в 18:04
https://glasove.com/categories/novini/news/borisov-vaksinirat-khorata-s-vaksini-s-iztekl-srok-na-godnost#comments
София на 24.10.2021 в 18:14
Очевидно Българите имаме висок коефициент на интелигентност щом не се поддаваме на неистовата гьобелсова агитация да ни набучкате с експерименталните "ваксини" с изтекъл срок на годност, платени с нашите пари , за да ни ползувате като безплатни опитни зайчета !
Ваксиниран съм и с трета доза, на 24.10.2021 в 18:19
Но съм категорично против зелените сертификати и каквато и да било принуда, особено по отношение на младите хора и децата. А сега кажи какво ми е IQ-то, щото ти може да си професор, а аз съм и доктор на науките. Не ви ли е срам, бе, вие учени ли сте, или парвенюта надничари.
Helleborus на 24.10.2021 в 18:25
Това да се обвиняват хората в малоумие, ако не се ваксинират, е вече белег за някакъв тоталитарен ред. Не говорим за ваксина, а за генна терапия. От друга страна българската ваксина вероятно ще я купи някоя друга държава. Генната терапия означава последствия във времето, много различни от температура за един ден. Означава също, че ако днес приемат тази генна терапия, утре ще отворят врата за нови и нови генни терапии. По-добре обществото сега да каже не, да е бдително и да си пази гените непокътнати. Защото хора, дето им орязаха непоправимо детеродните органи, вече са поискали евтаназия, чувствайки се като някакви уроди в безизходица. Науката не може да ги извади от щетите, които им е нанесла. Да не си мислим, че наивността и глупостта ни да вярваме сляпо в системата и науката, ще накара системата и науката да носи някаква отговорност. Хората се разписват, че сами поемат отговорност. Всяко следващо поколение отчита научни гафове, изложили на опасност живота на хората в предишните поколения, като това с радия. И винаги доверчивите са жертва и изглеждат на децата си като глупаци. Днешните доверчиви, утре историята да не ги направи за посмешище и обеца на ухото за собствените им наследници.
Страничните ефекти... на 24.10.2021 в 18:51
За сега са документирани следните странични ефекти от ваксиниране: проблеми на кръвоносните съдове, кръвосъсирване и причинените от него сърдечни и мозъчни "удари"; кардиологични проблеми - миокардит и периокардит (включително при МЛАДИ АКТИВНИ ХОРА!); спонтанни аборти (около 3 000 случая документирани чрез VAERS в САЩ; потенциално безплодие; AIDS - 40 % от напълно ваксинираните в UK 40 - 70 годишни, показват редуциране на естествената им имунна система с 40% т.е. Синдром на Придобитата Имунна Недостатъчност! ... Дори този списък не е изчерпателен, защото никой не може да предвиди дългосрочните последици от новата mRNA технология за произвеждането на тези "ваксини", понеже се употребява съвсем от скоро. Какво може да мотивира един здравомислещ човек да си постави такава токсична "ваксина", освен страх насаждан методично от медиите? Само мерки като задължителен "зелен сертификат" който ограничава личния избор и свобода на всеки.
Междувпрочем, тазгодишните ОБИКНОВЕНИ противогрипни ваксини на 24.10.2021 в 18:53
са изработени по същата mRNA технология, за да се обхване съвсем цялото население, включително нашите възрастни хора, които нямат никакво намерение да пътуват или да ходят на ресторант / театър и по тази причина се колебаят дали да се подложат на иглата...
Управляващите тази епидемия не бива да правят нищо на 24.10.2021 в 19:05
защото всички мерки, вкл. локдаун, само удължават агонията. И този пик ще мине. Да се затварят училища заради К-19 е безумие, защото опасността за децата е почти 0% (0.00023%). Още по-лошо е да се ваксинират тези млади тела. Запасете се с Ивермектин, с Vit. D3, и с Аспирин 81 мг. (антикоагулант) и се наблюдавайте - ако телесната температура надвиши 37.5 С, вземете профилактичната доза. Няма да пиша стойности, защото ще ми изтрият поста, а и може да не е правилна за всеки... Без паника! Потърсете помощ от личен лекар, ако не се оправите от ивермектина. Пийте чай от джинджифил, лимонов сок и мед. Zink + Quercetin (помага на абсорбирането на цинка, който пък е нужен в по-големи количества за белите дробове, които се борят с инфекцията). Не падайте духом. Ще се преборим и с тази вълна и с тези мерки!
Чезаре Ламброзо на 24.10.2021 в 19:11
Тези психопати целенасочено търсеха до сега някаква връзка с цикличността и нумерологията(примери от 2001 насам много) но очевидно притиснати от обстоятелствата ще издърпат новия фашизъм в 20-години. Естествено мащабите сега са много по-големи.
Сега ще е така на 24.10.2021 в 19:35
Не е до страх и до IQ. Българинът не вярваше на държавата и преди 1989г. ,а след това като минаха 10-на години и ЦарОт не оправи икономиката за 800 дни,българинът направо си стана Андрешко и не ебава държавата за слива. Докторите пък за 30 години с хищната си лакомия паднаха по-ниско и от държавата. На българина му искат по 3,4,5000 лева да доплаща за операция,а сега де та де ела да изядеш сиренцето за без пари. Българинът знае,че сиренцето е без пари само в капана за мишки. Като сте си sрали 30 години на доверието сега ще е така....
Ала-бала на 24.10.2021 в 19:42
Вече ми изтриха едни коментар, щото казах, че лъже. Ама, нейсе! Ето тук мнението на човек, който обяснява защо няма как да не лъже! https://www.facebook.com/1414066161/videos/555383532407074/
Мартин на 24.10.2021 в 20:06
Ако се ваксинираш само защото си се засегнал от забележка за IQ-то ти, не говори ли това зле за IQ-то ти?
някой си на 24.10.2021 в 20:59
Момеков,разбрахме че айкюто ти е много голямо.Где си ти,где сме ние смотаните неваксинирани.А спрете се бе умници.Не ви ли напомня ситуацията с една подобна в средата на миналия век.Е,разлика има.Преди цвета е бил жълт и документа се е носил на ревера,сега е в по модерния зелен цвят и се носи в смартфона.И в двата случая обаче се налага с доброто отношение към здравето и благоденствието на хората с ниското ай кю.Абе да те питам:ние мнението ти искали ли сме?
Кики на 24.10.2021 в 21:06
Добре де, прочетох всичко и всички под това заглавие и не видях някой да предлага вариант за справяне със ситуацията Ковид 19. От 2 седмици мои приятели, семейство, са уж сравнително леко болни, а едва събират сили да отидат до другото им необходимо място след леглото в апартамента. Лекарската грижа се изчерпва само с изписване на рецепти след ПСР-текста и...нищо повече. Според мен въпросът не е дали да се ваксинираме, а какво да се прави - сега или утре.
Мария на 24.10.2021 в 21:30
Да съгласна съм, че iq-то определя поведението. След като тази тълпа от хленчещи антиваксъри не реагира когато водачът и каза: Аз съм прост и вие сте прости затова се разбираме!?!?!? Тя - тълпата неможе да мисли, а само да следва простотията
на 24.10.2021 в 21:30 мила Марийко, на 24.10.2021 в 21:43
"Тя - тълпата неможе да мисли, а само да следва простотията " и в случая следва предполагаемо най-успешния ни евролидер Светиня Му Бойко Методиев Борисов: "Ваксинират хората с ваксини с изтекъл срок на годност"... и съвсем правилно си реагират. https://glasove.com/categories/novini/news/borisov-vaksinirat-khorata-s-vaksini-s-iztekl-srok-na-godnost#comments
Д-р Семов на 24.10.2021 в 10:56 на 24.10.2021 в 22:08
и коя западна клиника призна IQ-то ви, че и ПРАКТИКУВАТЕ в нея всеки ден, та пък ви остана време да хабите интелекта си, за да громите меркантилния аптекар?
Искра Искрива на 24.10.2021 в 22:13
Кой ти даде титла на теб, човекомразецо?
Helleborus на 24.10.2021 в 22:58
Кики на 24.10.2021 в 21:06 Когато изборът ти е от трън, та на глог, какво ще избереш? Ако вирусът е лабораторен продукт, инжениран да прави по-дълбоки увреждания от естественото, а ваксината, най-вероятно налагана от същите хора, кое ще избереш? Избирам да се оставя в ръцете на съдбата, там има повече милосърдие. Но гените, това е закона на тялото ти и живота ти, как ще позволиш да пипа човек там? ГМО продуктите са достатъчно опасни и грозни, за да се превръщаш в ГМО.
Силвестър Дръмбозов на 24.10.2021 в 23:21
Е, що така бе Хелеборке? Баце ти се набоде с ГМО пред камерите, а ти ...? Да не искаш да кажеш, че Той и ГМО к@р в г@з@ си ще навре, стига само да се закрепи още малко на власт, мммм?
Женевиев Миндилколева на 24.10.2021 в 23:35
Понеже един комент вече ми изтриха, ще се опитам да го перифразирам, както любезно съветва "Гласове": Този тип е арогантен почти колкото доказания плагиат Петър Илиев, затова предизвиква почти същото отвращение. Аре бегай да си харчиш сребърниците от производителите на ваксини, дарени на Българското научно дружество по фармация.
Страхът зависел от IQ-то, добре! на 25.10.2021 в 08:01
А "вярата" във ваксините на какво св дължи? .........................................................Колко трябва да си малоумен, за да повярваш пъво в изчезването на грипа, щото вече грип няма, а само ковид, та колко трябва да си малоумен, господине, че да повярваш, че днес се умира само от ковид! Тук за IQ няма да говорим! ............ Щото само това твърдите по всевъзможни медии. Дайте малко статистика и колко народ днес си отива от инфаркти, от инсулти, дайте същата статистика днес и за другите, да видим как е там! ........ За АйКю тръгнали да говорят, малоумници! ........Когато за първи път отидох в Америка се втреших от огромния брой на буквално осакатени деца. И да, осакатени от ваксини! ........ Идете и вижте, там са доста напред с материала. У нас се мълчи откъде такъв бум на ауитизъм след вкарването на чужди ваксини у нас. Аутизъм почти непознат преди, сега поголовно събаря децата ни! Престъпници!
Свръх напомпано IQ на 25.10.2021 в 09:42
Тамън да отида да се боцна и този ме отказа. Опасявам, че ще стана умен професор като него, а това ще ми дойде в повече.
Тяната на 25.10.2021 в 12:03
Правилно, хората с висок КИ, не се ваксинират. Момето нещо се е объркал.
Софиянец на 25.10.2021 в 12:48
"Страхът на хората зависи от тяхното IQ". Прав си, "професоре". Колкото по-интелигентен е един човек, толкова по-малка е вероятността да се ваксинира. Нали правиш разлика между интелект и образование? Защото дипломата не дава интелект. Той е Божий дар.
веган на 25.10.2021 в 13:30
Покрай опитите да се предизвика масова психоза и покрай политическите глупости, се нагледах на тъпи и продажни медици, философи, психолози, математици...Не съм запозната с материята, но ми се струва, че България гони рекорди в раздаването на титлите генерал и професор, вероятно е нещо като спорт, компрометиран като вдигане на тежести. И след като гостите на елитна сватба във БГ ще са наредени професор-генерал, пропагандата трябва да извади академици и генералисимуси. Истински умните биха приемали съвети само от мъдреци, защото интелектът без мъдрост и истинност нищо не струва. Тед Бънди също е бил с високо IQ. А Джокович е веган от доста години вече, само за сведение на калцираните мозъци.

Напиши коментар