Радан Кънев: Аз съм консервативен, семеен, хетеросексуален мъж, но подкрепям Прайда

Радан Кънев: Аз съм консервативен, семеен, хетеросексуален мъж, но подкрепям Прайда
"Подкрепям провеждането на парада. Включително и най-вече поради факта, че той има социални и политически искания. Всеки гражданин трябва да бъде свободен да изразява позициите си, а и защитен, когато го прави. Всяка позиция, която не призовава към насилие, трябва да бъде изразена и изслушана". Това написа избраният за евродепутат от "Демократична България" Радан Кънев в профила си във "Фейсбук".

 

Публикуваме целия коментар, без редакторска намеса:

 

"Минаха 11 години от деня, в който за сефте подкрепих провеждането на София Прайд и правото на участниците да заявят и защитят позициите си. Какво ли не се изсипа на главата ми оттогава, но нищо не се промени - нито позицията ми, нито - за съжаление - атмосферата на напрежение и нетърпимост. Атмосфера, която възпрепятства и заглушава всеки опит за смислен, спокоен и умерен разговор.

 

И под този статус няма да е различно. И все пак ще изразя позицията си, с надежда разговорът някога да започне:

 

- Подкрепям провеждането на парада. Включително и най-вече поради факта, че той има социални и политически искания. Всеки гражданин трябва да бъде свободен да изразява позициите си, а и защитен, когато го прави. Всяка позиция, която не призовава към насилие, трябва да бъде изразена и изслушана.

 

- Не подкрепям узаконяването на гей бракове в България. Обществото ни е дълбоко консервативно в това отношение (макар - парадоксално - да е твърде освободено в отношението си към съжителство без брак, например). Подобна законодателна инициатива има потенциал единствено да изостри обществените отношения до опасни крайности.

 

- Подкрепям узаконяването на отношенията на гей двойките без въвеждане на брак и без съответна конституционна промяна.

 

Убеден съм, че в основата на модерното общество стои ненакърнимостта на индивидуалните права и свободи, която често е антитеза както на дискриминацията по групов признак, така и на стремежа към групови привилегии.

 

Още веднъж напомням, че отношенията между гей двойките не са предмет на европейското, а на вътрешното законодателство. И обратно - всяка форма на накърняване на лични права и дискриминация е общоевропейски проблем.

 

Оставам си консервативен по светоусещане, семеен хетеросексуален мъж и баща. И пожелавам на участниците в София Прайд свобода и кураж при отстояването на позициите. Всеки опит за възпрепятстване на тяхното събитие е както неморален, така и противоконституционен."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Прот

    07 Юни 2019 14:10ч.

    А може ли да си защитават правата без да ми крещят в ухото и да ми навират космати гърди, в сутиени, в лицето ?!! Българина не уважава алтернативните, но ако са кротки не ги и преследва. Българина е против демонстрацията, а не против тях. Продължавайте с прайдове и ще получите точно това срещу което се "борите". Не се прави на глупав, бедни ми хетеросексуален Радане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    07 Юни 2019 14:39ч.

    И защо подкрепяш парад на ненормални хора!? Тяхна си работа, но защо ПАРАД, ЗАЩО!? Добронамерен и жалостив човек съм, но не разбирам защо хора с тежки психосексуални отклонения трябва да парадират с тях!? Затова ли стана евродепуттат с квадратчето "не избирам никого". Или нещо не съм разбрала!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Харалампи

    07 Юни 2019 14:43ч.

    В лични си блог Кънев пише следното по повод на гей-парадите в България: "През 1968 г. двама млади мъже дежурят на фронтовата линия, в очакване на възобновяване на военните действия между Държавата Израел и съседите й... Там, сред обстрела, те разбират, че искат да прекарат остатъка от живота си (с доста неясни перспективи за продължителността му...) заедно.Как го разбират - това е информация, която ще си отиде от този свят заедно с тях. Любовта между двама души е неведома за околните...." Днес, 40 години по-късно, чичо ми Алберт Моис Кордова и неговият партньор Шимон все още са заедно. 40 години съвместен живот, научна работа (и двамата са университетски професори), политически борби, надежди за мир (попарени от фанатизъм и тероризъм), провалени бизнес начинания и успешни кариери, здраве и болест, бедност и охолство, дълги години на борба с едничка цел - да не криеш любовта си в едно консервативно общество... Една възрастна двойка в заника на бурен, но щастлив живот."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Радан либерло

    07 Юни 2019 15:21ч.

    Кураж Радане в борбата за повече правана смелите геьове!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Радан подкрепя извратените !

    07 Юни 2019 15:30ч.

    Радан подкрепя извратените ! За Радан дори се говореше, че е обратен и съм готов да повярвам в това ! Нормален мъж не би подкрепял тези тълпи от крещящи извратеняци ! Да, има хора с обратна ориентация (за съжаление са повече от 10%), но откъде-накъде ще ни натрапват извратеността си ! Евро-Гейския съюз и по-специално - Евро-Гейската комисия, активно подкрепят всякакви содомистки отклонения ! Говори се, че голяма част от комисарите в Евро-Гейската комисия са с обратна ориентация ! А знаете ли, че преди няколко години в Евро-Гейския парламент бе внесено предложение от германската партия на зелените за узаконяване на педофилията ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Няма съмнение

    07 Юни 2019 15:34ч.

    Много се изпедераси политиката. Какво ли не правят, какви ли не позиции заемат, какви ли не възгледи приемат, само и само да се представят като хора демократи с ценности. А то, поредните говна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киек

    07 Юни 2019 15:39ч.

    "Здравей гъз! Ти си наше знаме!"- така поздравяват тоя неговите приятели, както съобщава самият той. Насмукан с необясними евротунти кванти...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Радке ма,

    07 Юни 2019 15:42ч.

    Защо лъжеш? Нито си консервативен, нито си хетеро!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аззз

    07 Юни 2019 16:47ч.

    Този образ е двутактов

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Петков

    07 Юни 2019 20:31ч.

    За последен път гласувах за този човек. Благодаря за честността ти и за това че ще ме улесниш в бъдеще във вота ми. Има граници които не се престъпват Радане и е редно да знаеш какво значи “ консервативен“ а за това дали си хетеросексуален ти си знаеш и един Бог.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Юни 2019 21:19ч.

    Г-н Кънев нека пред себе си отговори на следните въпроси. Първият е, откога човешки права се отстояват в неприлично облекло? За кое право се борят хомосексуалните, за правото да са такива или за правото да ходят по улиците в закупено от секс шопа бельо? Това да си вулгарен също ли НЕ е въпрос на избор? Вторият ми въпрос е, не е ли ясно на г-н Кънев, че няма начин да създадем свят, в който да са спазени правата на джендърите и неджендърите едновременно. Законът трябва да изтрие старите нравствени норми, за да създаде нови. Законът не е лишен от идеология и субективизъм, неговата основна цел е да разграничи правилното от грешното и да бъде учител. Първите и неотменими закони произтичат от Бога и Неговото виждане за добро и зло, което над човека е наложено по силата на едни правомощия, с които не можем да спорим. Бракът между мъж и жена, изискването за чистота на брачното ложе и въздържанието от блудство произтичат от Бога, а не от човека, спазването им от хората е въпрос на почтителност и смирение. А неспазването им не дава права те да се отменят. Промяната на законите в посока да унищожим изначалното право и да създадем право по субективното виждане на джендърите, съдържа огромно психо насилие над света. На нас не може да ни бъде отнето правото да живеем, все пак по закон, който вярваме, че е нравствен. Християнството винаги е проповядвало толерантност, но джендърите не са учени на такова нещо. И последен въпрос, могат ли различни по природа същества да имат равни права? Чели сме приказки, че и костенурката искала да лети, но не се получило, пък охлювът искал да е спринтьор. Законът не може да манипулира обществото с идеи за равенство, каквото не дадено от природата. Нито може да манипулира с идеи за равенство между хора, които се подвизават законно и незаконно. Така че нито мъжете са равни с жените, нито децата с родителите си, нито хомосексуалните двойки със семействата. Тук не става дума за дискриминация, а за една абсурдна манипулация от страна на феминистките, която се опитва да обезличи стойността и ДАРБИТЕ на напълно различни естества и природи, които носят своите особености. Това, че има толкова различни природи е за да си служим един на друг с тях, в любов и зачитане, а не да се правим на еднакви, каквито не сме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • М-Д

    07 Юни 2019 21:36ч.

    Никой грях не може да бъде законен. Содомският също. Според учението на св. Православна църква, човекът не трябва да се премирява с греха, а се бори с него и да го изкоренява. За това Бог ни е дал могъщи средства - св. Тайнство Кръщение, пост, св. Тайнство Изповед, св. Тайнство Причастие и пр.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • М-Д

    07 Юни 2019 21:47ч.

    Извинете за правописната грешка! Естествено е, че се пише примирява, а не премирява.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Раданчо мамин,

    07 Юни 2019 22:23ч.

    не се мъчи да защитаваш незащитими неща. Джендърската политика и защитата на хомосексуалистите не защитава неоправдани нещастници, които се нуждаят ат защита. Самото им агресивно поведение показва не опит за борба за правата си, а опит да се изнудва цялото хетеросексуално нормално общество само с техните желания и с нищо друго. Някъде да си чул педераси да защитават нечии чужди права, някаква социална политика? Няма такова нещо. Това са болни хора, които се опитват да обявят за норма на поведение болестта си. Между другото ако се прегледа историята ще се види, че в края на всяка епоха преди разпадането и хомосексуализмът взима връх в междучовешките отношения. Педерастията е туморът на днешното човечество. Метастазите вече са огромни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ами като те видя по жълти гащи на прайда наистина ще те разбера!

    07 Юни 2019 22:41ч.

    Ама колко ме е еня, дали си мъж! То си личи! Боже, какво усилие да има величествен вид! Жалка костовка близалка!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    07 Юни 2019 22:43ч.

    Довчера беше една най-обикновена либерална сороспия, откак Тръмп стана президент стана консерва...ееех, на маймуни ви направиха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отговорен

    07 Юни 2019 23:38ч.

    Тоя си е сбъркан. Като види микрофон и поле за изява се улисва все едно е на прайд. Е, не си. Цялото пеераско и лесбийско войнство не можете събра 10-15 хил калпака. Останалите са позьори и сбъркани психики с тежка потребност от внимание. Ай, сиктир. Аман от сълзливо интелектуалничене. Интелектуалец не е синоним на пеерас, Раданчо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето я агресията! Когато тия с пишките започнат да пикаят седнали, може и да започна да им съчувствам!

    08 Юни 2019 7:32ч.

    А не да ми говорят разни психолози и тем подобни умници, че хората срещу Стратегията за детето били агресивни! Ето я същинската агресия, агресивно да налагат с болните си мозъци, как да седнеш като пикаеш!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Биологична жена

    08 Юни 2019 14:51ч.

    Мъка, мъка ... Всяка година едно и също. Нямам нищо против хомосексуалните, само едно нещо не разбирам - защо смятат, че откровената безвкусица, която ежегодно държат да ни поднасят, е от полза за исканията им.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • този кой е

    08 Юни 2019 20:57ч.

    че чак мнението му съобщават?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПапаТа

    09 Юни 2019 21:35ч.

    Радан Кънев: Аз съм консервативен, семеен, хетеросексуален мъж, но подкрепям Прайда КОРЕКТЕН ТЕКСТ: Радан Кънев: Аз се определям за консервативен, семеен, хетеросексуален мъж, част от Прайда

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Подкрепял Той!

    09 Юни 2019 21:39ч.

    А аз не подкрепям измамата наречена евроизбори: Не подкрепяш никого - получаваш Радан с 58 гласа под бариерата! Няма ли да се намери някой политически мъж да жали в КС тази откровена изборна фалшификация, а?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи