Хампарцумян: Не е работа на полуграмотното простолюдие да решава за еврото

Хампарцумян: Не е работа на полуграмотното простолюдие да решава за еврото

Следвайте "Гласове" в Телеграм

В академичните среди могат да правят докторантури на тема как ще се разпадне Еврозоната, но това са академични хипотези, които служат за развитието на финансовата наука. Те не са за споделяне с полуграмотното простолюдие. Съжалявам, просто има разлика. В държавата милион и половина са функционално неграмотни, което означава, че не могат да осмислят прочетеното. Такива хора не може да решават дали да сме в Еврозоната или не.

Това заяви в студиото на PrimeTime банкерът Левон Хампарцумян. По неговите думи към днешна дата влизането на България в Еврозоната е придобило и особен геополитически смисъл.

„Ние искаме да сме членове на ЕС и НАТО. Искаме да принадлежим към европейската цивилизация, а не към някакви азиатски военнолюбиви орди“, категоричен е банкерът.

Чуваме аргументи против еврото от хора, които са били начело на държавата в катастрофални събития за българската икономика и сега ни дават акъл какво да правим оттук нататък. Те имат два проблема – първо, че техният жизнен цикъл е към края си и второ, че са били на високи изпълнителни позиции в правителството при катастрофалното рухване на България през 1997 г.

Хампарцумян посочи, че тенденцията е да плащаме по-високи лихви по държавните дългове, когато сме по-нестабилни и по-трудно предсказуеми, защото възможните рискове за българската икономика са увеличават. Банкерът не смята, че има опасност да сме в състояние да не можем да погасим държавните си дългове.

Относно повишаването на лихвените проценти от ЕЦП, Хампарцумян коментира, че ефектите от решението няма да бъдат видими в следващите седмици.

„75 базисни точки не е много плавно, но пък всички са обезпокоени от увеличаващата се инфлация. Това повишение не е достатъчно, но ще забави темпа на нарастване на инфлацията. Целта е инфлацията да падне до 2-3%, което може да отнеме повече от година“, анализира банкерът.

Той прогнозира по-дълъг период с относително високи лихви.

Инфлацията е неизбежна, за да могат да се балансират нещата в икономиката. Тя означава, че на пазара има повече парични средства, отколкото стоки и услуги, които някой иска да купи с тези парични средства.

„Обикновено в инфлационен период губят хората с фиксирани доходи. По принцип заплатите също растат, макар и с известно закъснение. Инфлацията за икономически активните хора е по-малко опасна, отколкото за хората с фиксирани доходи“, отбеляза банкерът.

Енергийната криза, войната в Украйна, нарушените вериги за доставки заради Ковид ускоряват инфлационни процеси и тенденции, които иначе биха протичали години, а сега се случват в рамките на месеци, смята Хампарцумян.

 

 

Коментари

  • ХампарцумянЪт вече си мисли,

    28 Окт 2022 9:55ч.

    че е хванал бога за шлиферЪт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димов

    28 Окт 2022 10:15ч.

    7. Недейте се лъга: Бог поругаван не бива. Каквото посее човек, това и ще пожъне: /Гал. 6:7/ Гласове, предлагам да изтриете коментара на този богохулник!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Има предвид

    28 Окт 2022 11:04ч.

    Електората на вашия Копейкин, които са лумпени рубладжии.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хърпърцуцян показва истинското си лице на инженер-химик, получил поста си на банкер като отплата за участието си в Иван-Костовия грабеж

    28 Окт 2022 11:27ч.

    Поредният небългарин-българомразец, унищожаващ България в угода на Запада. Анатема за полуграмотния арменец!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ввв

    28 Окт 2022 12:00ч.

    Ами прав е, оФФцете като гласуват на 30% за негови соросоидни партии като Гроб, пп, бсп, дпс, дб, бв. Ито на всички избори, има правото, СЛУГАТА ВИНАГИ е ПРЕЗИРАН от ГОСПОДАРЯ СИ !!! В И Н А Г И !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • борба

    28 Окт 2022 13:41ч.

    Попитайте го Българските акции на Булбанк чия собственост са .Драгалевеца ходи при Берлускони 4 пйти за да стане сделката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанас Желев

    28 Окт 2022 13:47ч.

    „Свестните у нас считат за луди“. Нали така беше писал Геният? Пасва за преценката на Иво Христовите 80 %.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отнемете му българското гражданство

    28 Окт 2022 14:36ч.

    Този нагъл армен дуду да заминава за Карабах барабах.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Павел Асенов

    28 Окт 2022 10:02ч.

    Заглавието не е коректно! Тълкуват се думите на Х. ! Моля бъдете добри журналисти и си вършете работата! А иначе референдумите в България найстина не бива да засягат теми, който изискват експертни знания!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Грамотен

    28 Окт 2022 10:06ч.

    Павеле, ти самият с "грамотното" си писане се включваш в онзи 1,5 млн. население

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:10ч.

    "А иначе референдумите в България найстина не бива да засягат теми, който изискват експертни знания!" Ся. Пръво - тва за референдумите само за България ли се отнася? Фторо - а ако тоа дрисльо поиска образователен ценз, примерно да имаш докторска степен по нещо, той дъл ще изпревари Гечев - с изтичащия жизнен цикъл? Или да сложим и възрастов ценз? Не по-дърт от Гечев. Ами ако Жо Байдън чуе?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:16ч.

    Хъм, че то туй е с по-изтичащ жизнен цикъл от Гечев. Гечев е младо момче.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и двамата, и всички читатели тук тр. да гледме ТОВА видео

    28 Окт 2022 10:43ч.

    с няколко включени стратегически важни видеота на Западни експерти... https://www.bitchute.com/video/DBZmxLHZ89nP/ (без превод на Български) Преди г-н Х. да се изцепва толкова високомерно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 11:41ч.

    Загледах видеото, но като разбрах, че става дума за нова платежна система, която е основана на златото, спрях гледането. Факт е, че в продължение на години РЦБанка купуваше много злато, но това вече не е факт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Руската централна банка не е руска, също както нашата БНБ е соцственост на глобалистите

    28 Окт 2022 12:12ч.

    По една или друга причина Путин засега ги търпи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Освен кюлчетата

    28 Окт 2022 12:37ч.

    Питайте Боксън къде изпрати 28 тона българско злато и защо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванчо

    28 Окт 2022 20:08ч.

    Хампарцумян е инженер химик. Може да се приеме, че е експерт по специалността си, а не във финансите. Значи и той не трябва да изказва мнение при един референдум за еврото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • братът на Иван Георгиев от Попово

    29 Окт 2022 0:31ч.

    Какви експертни знания са те патили бе Асенов, вече сто пъти ти казаха, че мнението на експертите няма никакво значение, както и твоето-ни за еврозона, ни за закупуване на самолети, ни за членство тук или там, решението било политическо... Нали всичките парцумяновци това ти казват и решават вместо теб-какво искаш и какво не. Но на теб май ти харесва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    28 Окт 2022 10:03ч.

    А небългари като теб ли да решават за еврото в България ? И откога стана банкер ? Та ти беше химик и Костов те назначи за банкер, другарю.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:17ч.

    И му хариза Булбанк

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалността

    28 Окт 2022 10:54ч.

    Ама защото разполагаше и заплашваше с един-два важни компромата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Левон да свидетелства по грабежа на века - т.нар.приватизация

    28 Окт 2022 11:06ч.

    ВНС трябва да отмени давността за престъпления,свързани с най-мракобесата противодържавна организирана операция в историята ни -ПРИВАТИЗАЦИЯ,да възстанови на държавата неправомерно завзетите икон.активи.В частност сделката "Б.външно-търговска банка"с конкретно поименно заподозряни. За малките момиченца няма да говорим.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Приватизацията е престъпление срещу човечеството. Ня е едно от проявленията на евроатлантизма

    28 Окт 2022 12:14ч.

    Толкоз. От тук насетне думата има Втория Народен съд и фабриката за струни

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мъз

    28 Окт 2022 10:08ч.

    Може би имаме елит, който се състои от грамотни хора? Тогава едва ли щеше да има подобни нагли изявления.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила от Марс

    28 Окт 2022 15:59ч.

    Проблемът е, че много от хората с дипломи са функционално неграмотни. Начинът, по който се получава образование в днешно време у нас, а и не само, не гарантира способност за самостоятелно мислене и адекватни решения /виж Кирил и Асен/. Да не говорим, че далеч не гарантира морал и мисъл за доброто на народа. Гарантира предимно арогантност и надменност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила от Марс

    28 Окт 2022 16:08ч.

    Хора с подобно отношение към "простолюдието" нямат никакво право да решават въпроси, свързани с неговото бъдеще.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • mini96

    28 Окт 2022 10:09ч.

    Нали такива "супер специалисти"като него разказаха играта на държавата и в частност на данъкоплатците които му плащат високите хонорари!И от кога е аристократ!Те създадоха средно статистическия български тъпунгер за да не мисли за далаверите които си правят тези измислени "елити"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    28 Окт 2022 10:13ч.

    хъм пърцумян е инженер-химик...от гледна точка на финансовите въпроси е простолюдие, както и аз, който съм филолог, съм простолюдие от гледна точка на ядрената физика например...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • forsvaret

    28 Окт 2022 12:11ч.

    Хампарцуцата е инж.-химик, беше секретар на Комсомола в Кремиковци..... после завърши второ висше по банково счетоводство. не съм му фен....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eisblock - "Не е работа на полуграмотното простолюдие да решава за еврото"

    28 Окт 2022 10:22ч.

    - Малката подробност е, че "гадното простолюдие" е основният консуматор на "благата" ви и е фактора подсигуряващ вас - ПАРАЗИТИТЕ смучещи жизнените му сокове! Инфлацията , поскъпванията, войните и всички останали "цивилизационни" гадости са причиняват от т.нар. "умни и красиви" идиоти. Основната грешка на плебса, че не грабва сопите и пуска гилотините.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чезаре Ламброзо

    28 Окт 2022 10:23ч.

    Агресивен и нагъл невежа, който твърди, че останалите са невежи. Класически гьонсурат, досущ като оня асистент по политикономия, който впоследствие се преоблече в дрехите на виден кейнсианец.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:27ч.

    " ... виден кейнсианец." По-скоро последовател на Хайек (Тачър, Пиночет, Чикагската школа etc.)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • old_beggar

    28 Окт 2022 10:24ч.

    ...ликвидацията на българския лев носи ползи само за ШАЙКАТА! за обикновените хора прецакването е тройно: ако хлябът струва 2 лв, автоматично става €2; но ако заплатата му е 1000 лв, тя автоматично става €490; и ако човек има 10 000 лв спестявания, те автоматично стават €4900...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • фиба

    28 Окт 2022 10:26ч.

    В Англия, Дания, Швейцария простолюдието може да решава такива въпроси, в България не може. Щооо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Том Сойер

    28 Окт 2022 10:26ч.

    Абе, Пърцумяне, те ББ и Кирчо също са прости и неграмотни, те ли да решават, а?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    28 Окт 2022 10:27ч.

    Доколкото си спомням Хампарцумян е инженер по образование, от Кремиковци. Как попадна в една от най-големите банки, нямам представа. Ако има предвид референдумите, действително такива допитвания не са подходящи за България, тъй като повечето от хората не се интересуват и са мързеливи. Да се слушат само експертите, само двама-трима съм чула досега по въпроса, включително и чужди.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • особено в условията на рекламната кампания за еврото

    28 Окт 2022 10:47ч.

    подплатена с 10 000 000 лв от мизерния ни предвоенен бюджет!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    28 Окт 2022 10:27ч.

    Подробно прочетох плана за приемане на еврото на една от държавите, което ми дава основание за мнението ми против това начинание. И пак ще кажа - само ИСТИНСКИТЕ ЕКСПЕРТИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ....

    28 Окт 2022 10:27ч.

    Господин Хемпарцумян, когато народа решава нещо се казва демокрация, а когато само избрани люде решават нещо му се вика диктатура.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Том Сойер

    28 Окт 2022 10:29ч.

    Не случайно са известни като Тиквата и Простото....мда...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Безплатна Енергия

    28 Окт 2022 10:30ч.

    Браво Левоне, добре ги подреди полуграмотните. Ако това е така, защо ще им даваме право на гласуване, за НС например. Направо да се въведе образователен ценз за гласуване. Аз също съм за това. Обаче, после ще поискаме и имотен ценз, например, минимум от 100 000 лв собственост или бе право на глас. Последното, в този ред на мисли, ще е родов ценз, т е само патрициите да могат да гласуват.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Прекалено сте прости,

    28 Окт 2022 10:31ч.

    трайте и не знайте много, има кой да решава вместо вас (ясно е в чий интерес). По-ясно определение за това, че на плебса се гледа като на стадо овце, едва ли ще чуете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Безплатна Енергия

    28 Окт 2022 10:32ч.

    Разбира се, рода Хампарцумян е патрициански . Но дори в античния Рим плебеите са имали право на глас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    28 Окт 2022 10:34ч.

    Не е работа и на глобалните извратени ескимоси, да си врат дългите носове в живота на хората, ама го правят, по най гнусният подъл и манипулативен начин! Иначе не само лева се подменя с Евро, но и самото Евро се подменя с "зелена" дигитална социално кредитна система, за тотален контрол по заръката на Швааб, да не притежаваш нищо и да бъдеш щастлив!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    28 Окт 2022 10:40ч.

    На Хампарцумян ще кажа да си харчи паричките и да го удари на живот, защото усещам, че се има за привилегирован, ама не е! Глобалистите си правят едни сметки, но поради генетически повреди и тъпотия не им излизат, и няма да им излязат! Урсула е по глупава от средностатистическа чистачка, та провала е 100%сигурен, като с инжекциите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • без имена

    28 Окт 2022 10:35ч.

    "Ние искаме да сме членове на ЕС и НАТО. Искаме да принадлежим към европейската цивилизация, а не към някакви азиатски военолюбиви орди“. Значи и според Х. въпросът не е експертен, а политически. И от кога с нашият лев ние принадлежим към "азиатски военолюбиви орди“

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги

    28 Окт 2022 10:36ч.

    Типичен пример за това, как тези оядени свине гледат на народа. Искам да попитам тя отвратителен мърляч Хампарцумян - Кое, г-н Хампарцумян, гарантира, че експертите няма да бъдат купени и да подпишат подготвено на друго място решение? Аман от такива отлеполи де от реалността *висши създания*!!! Заради такива като Л.Х. държавата дълбае дъното десетилетия наред!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:36ч.

    "само ИСТИНСКИТЕ ЕКСПЕРТИ" Тук вече не става дума за експерти и екселски таблици. Самото то казва: „Ние искаме да сме членове на ЕС и НАТО. Искаме да принадлежим към европейската цивилизация, а не към някакви азиатски военнолюбиви орди“.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 10:37ч.

    Демек нещата далеч надхвърлят финансовите и икономическите граници - говорим за геополитика, нещо което много пряко засяга всеки един от "функционално неграмотното" население.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    28 Окт 2022 10:37ч.

    Ако следваме логиката на този наглец Хампарцумян, откъде накъде завършил химия, като него трябва да решава за еврото, а ние да нямаме думата! Този така се е самозабравил, че не се усеща, колко е тъп и елементарен. Както е казал българският народ: "Пази боже сляпо да прогледа!"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Смерш

    28 Окт 2022 10:44ч.

    Левоне, знаем че сте подсигурени в чужди банки и точно за това нямате право да решавате вие, нагаждачите в ризки. Решава този, който си оставя здравето, времето и силата просто за да оцелява, докаран до това положение от “начетени европейци” като вас. Ето ги финансовите резултатите ето ги и “дипломите” ви - извод вие сте некадърници!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cicero

    28 Окт 2022 10:44ч.

    Значи според този господин запазването на българския лев, който е символ на държавата и все пак някакъв признак за независимост означава да "принадлежим към към някакви азиатски военнолюбиви орди"? От къде ги намират тези клоуни, за да ги канят по телевизията постоянно? От друга страна глупавите им приказки подплатени с обилен снобизъм са най-голямата антиреклама на ЕС и НАТО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    28 Окт 2022 10:47ч.

    от лаборатория в кремиковци по времето на ив костов става директор на голяма банка и през ден е по медиите да дава акъл кои му вярва и думичка трябва да има мярка във всичко

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гражданин

    28 Окт 2022 10:47ч.

    А пък на мене ми омръзна да ми определят бъдещето "грамотни" идиоти!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Том Сойер

    28 Окт 2022 10:49ч.

    Все си мисля, че тоя път трябва истински Народен съд, не бутафорен, като последния......

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • е тука вече не позна

    28 Окт 2022 10:51ч.

    никой не може да ни налага, ако ще и да е неграмотен като хампарцумян

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • такива изявления показват само, че еврото не може да ни бъде наложено

    28 Окт 2022 10:52ч.

    Супер!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Неизненадан

    28 Окт 2022 10:55ч.

    Наглият химик, лакомо превърнал се в банкер, смята за простолюдие доц. Григор Сарийски, проф. Янис Варуфакис, проф. Стив Ханке.... Наистина неквалифицираните СДСкадри са ненаситни....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • аз пък мразя европейската цивилизация на хампарцумян и си харесвам азиатските народи

    28 Окт 2022 10:56ч.

    щом се е стигнало до това еврото да бъде защитавано с идеологически, а не практически аргументи, не мерси; не можете никого да убедите повече. яли сме ви идеологическите попари; това е само пропаганда; пържен въздух

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бела чао

    28 Окт 2022 10:58ч.

    И когато грамотното решение ,се окаже много неграмотно и се окажем отново на грешната страна - защото това несъмнено ще се случи- тогава къде ще Хампарцумян и всички проскубани ястреби като него?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 11:01ч.

    Ся, да поразчоплим малко фразата "азиатски военнолюбиви орди". 1. Може да се спори, да се сравняват геноми, така или иначе, нашта държава е основана от една такава орда. 2. В съседна одая Дж. Сакс (не ми е пръв любимец) е посочил най-насилствените държави от по-миналия, миналия и сий век. 3. Няма по-войнолюбиви, по-мрачни и по- кървави люде от викингите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Духът на времето

    29 Окт 2022 11:18ч.

    Викингите са направо хуманни в сравнение с нагло-саксите, трепали наред в Африка, Близкия изток, Индия, Китай и унищожили индианската цивилизация в Северна Америка, за да си направят държава-терорист, налагаща техния "световен ред" по света.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bodar4uk

    28 Окт 2022 11:01ч.

    Тоя химически Рабфаговец, превъплатил се в светая-светих банкер, по-добре да се пише доброволец при Зе, с такива познания със сигурност ще открие Мръсната бомба . У нас мръсотията е достатъчно голяма, от повече не се нуждаем!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отвратен

    28 Окт 2022 11:05ч.

    Каква простащина! Във всяка нормална държава този би бил изхвърлен на секундата от поста, който заема! Простолюдие сме, защото 30 години търпим крадци и разбойници да се разпореждат със съдбата ни!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Всичкото неграмотно, що дращи тука

    28 Окт 2022 11:06ч.

    Се обиди и го прие като лична обида .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    28 Окт 2022 11:11ч.

    Посането Ви показва колко сте грамотен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баце, Вие, навярно, сте еманация на мислата человеческая!

    28 Окт 2022 12:07ч.

    Но по-вероятно е да сте евроджендърче недоклатено, жълтопаветниче некъпано! Козяк, незачет! Опорките днес много нефелни, бе! Анадънму??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гражданин

    28 Окт 2022 11:10ч.

    Този е бивш работник в Кревиковци. Трябва да е благодарен на другия крадец от Драгалевци, който му позволи да стане милионер. Последното не може да скрие липсата на елементарно възпитание!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сабрутко Сабрутев от сабрутчетата на киро и кокоро

    28 Окт 2022 11:12ч.

    Не всички арменци са дебили, но този турски арменец със сигурност е! Петно, срам за арменците!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тошко

    28 Окт 2022 11:20ч.

    Левоне, недей тъй, че ще намразим арменците - тоз хубав народ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • йосарян

    28 Окт 2022 11:21ч.

    рядко нагла особа. това, че по стечение на различни обстоятелства, е успял да се нареди на софрата, не го прави нито грамотен, нито умен. един умен човек обикновено има чувство за такт и мярка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дедоф

    28 Окт 2022 11:28ч.

    @бати химика неграмотен , кога стана кюмюрджия нога ти поцърне дирника .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Откъде накъде ще ставаме солидарни с дълговете на държавите от ЕС

    28 Окт 2022 11:45ч.

    при приемане на еврото?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киро най-простия канадец и най-тъпия американски агент в България

    28 Окт 2022 11:46ч.

    Друго си е специалисти и експерти като тиквата, пкп, простите киро и кокоро, руди гела, ицо хазарта, мравояда, дуловската принцеса, сабрутко сабрутков, летящата козила и останалата сган парламентарни случайници да решават жизнено важните за народа въпроси!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    28 Окт 2022 11:51ч.

    тоъ ни си зне главата

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 11:56ч.

    Разнищили сте коректно професионалната биография на химика. Той не стана банкер дори след 20 години "стаж" на висока позиция в банка. Неговите занимания там са карикатурни, но тук няма място за тях. Поставен беше там за да следи за съдбата на тайно открадната част от Уникредит Бул. Единственото, което не знам - имал ли е дял и той редом с командира, или отплатата е служба.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ввв

    28 Окт 2022 12:01ч.

    Ами прав е, оФФцете като гласуват на 30% за негови соросоидни партии като Гроб, пп, бсп, дпс, дб, бв. Ито на всички избори, има правото, СЛУГАТА ВИНАГИ е ПРЕЗИРАН от ГОСПОДАРЯ СИ !!! В И Н А Г И !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария

    28 Окт 2022 12:02ч.

    Г-н Хампарцумян, Ви е сте класически случаи на "Ефектът на Дънинг – Крюгер ". И понеже съм сигурна, че сте функционално неграмотен обяснявам: Ефектът на Дънинг – Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, изразяващо се в надценяване на собствените познавателни способности.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария продължение

    28 Окт 2022 12:15ч.

    ..."Искаме да принадлежим към европейската цивилизация, а не към някакви азиатски военнолюбиви орди“...Ето, че имаме пропуски и по-история: България е една от създателките на европейската цивилизация. България е най- старата държава в Европа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:04ч.

    Заглавието е агресивно, привлича внимание, върши чудесна работа от журналистическа гледна точка, но в последна с/ка е некоректно. Изреченото от ЛХ е различно от твърдението. Тезата му е - абстрактни разсъждения на академични кадри за различни хипотези не са предназначени .... Той е повече политик, нещо като "инфлуенсър на статуквото", което го е позлатило

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:08ч.

    отплащайки му се пребогато заради обстоятелството, че в качеството си на шеф на АП, разреши "открадването" на един изключително ценен и скъп държавен актив, с/у плащане на обидно ниска цена. Очевидно е, че разликата м/у продажната цена и пазарната стойност, при ползване на инструмент е станала собственост ДРУГИМУ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кретен,

    28 Окт 2022 12:10ч.

    България няма да влезе в Еврозоната неподготвена, изключения за нея няма да се правят. Така, че мнението на експерти и неексперти от България не важи. Към 2050г. може и да успее да влезе...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До: СХЕМАТА

    28 Окт 2022 12:10ч.

    Опитите за оправдания са нелепи. Можещите да четат и да правят изводи не са малко! Бившият кремиковски работник, произведен в капиталист забравя, че социалистическа България подготвяше образовани хора, мнозина от които са все още живи, четат и пишат не само на матерния си език, могат да сравняват и анализират.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:12ч.

    Същият този политик-инфлуенсър си позволява сега да употреби думата "простолюдие". Не мога да имам друго отношение, освен да изрека: ОТВРАТИТЕЛНО! Аз съм простолюдие! В изблик на самомнителност, гордо ще изрека :)), че знам повече от теб ЛХ. Ти си за мен нещо като комиксов герой, но с голяма и услужлива уста, която в случая много сгреши!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:16ч.

    Това не е единичен случай - отделни представителни на нашата интелектуална прослойка си позволяват подобни опущения. За съжаление, проф. Иво Христов също го направи и въпреки огромните ми усилия, никога няма да забравя това. Нашият народ има някакви специфични особености и социални характеристики, но в никакъв случай не е тъп.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила от Марс

    28 Окт 2022 18:41ч.

    От всичко казано дотук за биографията на Л. Хампарц. разбирам откъде идва това високомерие, презрение и мизантропия към "простолюдието". Човекът просто си е бил част от него, и по не много читав начин се е оттласнал оттам. Просто мрази собственото си минало и произход, както много съвр. "демократи" , "либерали"и т.н.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила от Марс

    28 Окт 2022 18:46ч.

    ГОЛЕМИ комплекси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • black out

    28 Окт 2022 12:22ч.

    Не ми се мисли как ще се чувстват такива капацитети един ден, ако се случи black out в цяла Европа или в света, за което все повече се говори в Европа. Ако настъпи тотален срив на електрозахранването, единствено оцеляването ще е от значение. Без електричество цивилизацията ще отиде на кино, включително банките и банковите плащания.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:22ч.

    ЛХ обича да се прави на готин и симпатичен чичко, но в действителност е един изключително неприятен тип. Добре, че се изнесе да живее сам в богаташката си къща, та да не се налага да бъде "съпреживяван". Не познава темата с еврото! Говори изцяло политкоректно, което значи неаргументирано, тъпо. Намеквал съм и друг път - има тежащи, финансови аргументи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:26ч.

    говорещи специално в случая с България В ПОЛЗА НА ЕВРОТО. Вместо тях великите банкери посочват, арбитражните разноски, таксите, лихвите - т.е. сочат незначителни глупости в страна, където крадат с милиарди. Радев и особено Калин Христов много добре знаят за какво става дума, но мълчат! Има причини! За да не се получи недоразумение и двусмислие - НАСТОЙЧИВО И КАТЕГОРИЧНО ТВЪРДЯ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ай сиктир бе келеш!

    28 Окт 2022 12:27ч.

    Това “неграмотно простолюдие” ще отнесе шамарите (както винаги), докато този михлюзин си харчи милионите. Да пукнеш дано!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:29ч.

    че негативите на еврото са значително повече и то в дълбоката си същност Е ОТРОВА ЗА СТРАНИ КАТО НАШАТА. Силовото му налагане точно в този момент обслужва единствено чужди, дългосрочни, икономически и геостратегически интереси и е елемент от ПРИКЛЮЧВАНЕТО НА НАЦИОНАЛНАТА НИ ДЪРЖАВА И СЪДБА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ТОЗИ ФАШИСТКИ НАСТРОЕН БАНКЕР ФОРМУЛИРА ОСНОВНАТА ЦЕЛ НА ВЛИЗАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ В ЕВРОЗОНАТА И ТЯ Е....

    28 Окт 2022 12:31ч.

    Да може България да се кредитира!!!!!!!! Основните врагове на на финансовия елит са дуржавите с нисък процент на кредитна задлъжнялост - свободните и суверенни страни. България е сравнително с нисък процент на задлъжнялост в момента. Целта е да се пороби като другите страни в ЕС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Doktor

    28 Окт 2022 12:35ч.

    Голямо говедо,визира себе си,

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:35ч.

    Отиде си Антон Дончев, той е авторът на "Време разделно", изключително знаково и символно произведение! Авторът му сякаш избра момент за привличане на вниманието ни върху нещо съдбовно. Абсолютен факт е, че и борещият се от сутрин до здрач, достигайки предела на силите си гражданин, дори оклюманият и отчаял се от всичко лентяй, нямат реален шанс да осмислят

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • наложително

    28 Окт 2022 12:35ч.

    Яворе, след статия с такова заглавие си длъжен да разрешиш официално да може да се псува в коментарите. Това е абсолютно наложително, или не пускай такива заглавия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 12:38ч.

    Ся, заглавието било некоректно. Е, да е внимавал кво е приказвал. Какво не е искал да каже, а пък то му е вменено от журналята? Квото е искал да каже - казал го е, квото е искал да внуши - внушил го е. Ма проф. дин. Румен Гечев нямал бил право да дискутира - щото ... За какъв абстрактен академичен спор иде реч? Компетентност се доказва с дипломи и публикации. Тоз има ли ги? Гечев ги има.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 12:47ч.

    За народа ни. Абе и на мен не ми харесва някои работи, напр. как гласуват некои нашенци, но една думичка напреки не съм казал. Каквото е таквоз - част съм от народа, следвам го. На този екземпляр би трябвало да му татуират на челото или носа, че единственият субект на всички видове власти е "функционално неграмотният" народ. Като станем монархия, и тоз ни стане цар - друго ще е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:40ч.

    дълбоката същност на сложни явления, особено в динамика, особено във взаимодействие с други фактори. Тук иде моментът за предимно ПАТРИОТИЧНО настроените "учени глави", които много мотивирано, много отговорни трябва да потърсят единение ПЪРВО С ИНТЕРЕСИТЕ НА НАРОДА, рискувайки с прескачане на нарежданията на външните си ментори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГАГА

    28 Окт 2022 12:46ч.

    Ние кого да слушаме? Джефри Сакс, бащата на нашия валутен борд, всепризнат експерт, или това арменче химик, станало банкер заради "заслуги" по слугуване на Тоя и Оня? Арменецът може ли да отговори защо българското злато не е в нашите банкови хранилища, а е изпратено далече зад океана? Това не е ли полу грамотно действие, сериозно накърняващо националната ни сигурнаст и суверенитет?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оле Отвори Очички

    28 Окт 2022 12:47ч.

    Ненависта към хората е сърцевината на сатанизма. Същата тази неграмотност и глупост пречи на такива като ЛХ да разпознаят в себе си уподобяванети на дявола. Народа (простолюдието) казва: "Въшката като се ояде излиза на челото". Поне вече е съвсем ясно кой ни тласка към "еврото" и пълно ограбване и заробване. Дано Бог се смили над такива като ЛХ, та да се опомнят. Боже пази България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:53ч.

    Гечев, също доста неприятен тип (заради истината), ги направи за смях, цитирайки макропоказателите на Дания и Швеция и ги сравни с тези на великите еврови държави Германия и Франция. Средноевропейските държави с национални валути също стоят много по-добре от прасетата на Южна Европа. Датчаните вече 23 ГОДИНИ СТОЯТ В ERM2 и НЕ ДАВАТ дума да се издума за евро! ЗАЩО?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 13:01ч.

    Не мога да си обясня следното - снощи го писах, Гечев им задава простичък и естествен като усмивката на дете, въпрос - Как така Дания и Швеция, държави от ЕС, с референдумен отказ от €зоната, си въртят синджирчето и не се сещат, че ако продължават да слушат неграмотния си народ, ще я вапцат. Отговор - няма. Не сме дорасли, галиба.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ръшмор

    28 Окт 2022 12:56ч.

    Затова и "простолюдието" ще направи от "елитния" Харпуцмян храна за червеите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Схемата

    28 Окт 2022 12:57ч.

    Завършвам сутрешната лекция :)) с изказване на Обран: Ще прескоча назидателната дидактиката и опитите за преки внушения, просто ще споделя и ще оставя войнството само да размисли и да реши, за какво точно иде реч?!: Та Виктор казал: Евро??!! Да, може ще поговорим когато му дойде времето, но пърно трябва да станем богати колкото вас! Какво ни казва Виктор?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 13:05ч.

    "Какво ни казва Виктор?" Ми казва - евро не ни трябва, щото още не сме богати. Като станем богати - за къв чеп ще ни е?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор ви казва,

    28 Окт 2022 15:13ч.

    че биха го приели, когато биха имали ползва от него. Примерно унгарски компании, пръснати и произвеждащи из цял ЕС. Но това е позволено само на Германия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • римлянки

    28 Окт 2022 13:10ч.

    Прав е човека. Полуграмотни и неграмотни не могат да осмислят изобщо какво им се говори. За съжаление в последните години България се циганизира и турцизира и вече май не става за нищо, освен за територия. Много области са населени със хора, неразбиращи български език.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • полуграмотното простолюдие

    28 Окт 2022 13:16ч.

    Не ме интересува мнението на този банков кръвопиец.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    28 Окт 2022 13:17ч.

    Абе въртеше ми се некъв спомен в главата - отворих чичко Гугъл и на: От 1997 е почетен консул на Канада в Бг.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ncjvjvjgjgjcjg

    28 Окт 2022 13:17ч.

    Цялата работа е, че като влезем в еврозоната ще намалеят драстично изискванията за резервите на банките, т.е. псвободеният ресурс ще бъде откраднат и при една криза банките ще гърмят ( фалират) поголовно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ncjvjvjgjgjcjg

    28 Окт 2022 13:20ч.

    Цялата работа е, че като влезем в еврозоната ще намалеят драстично изискванията за резервите на банките, т.е. псвободеният ресурс ще бъде откраднат и при една криза банките ще гърмят ( фалират) поголовно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Разсъждения

    28 Окт 2022 13:20ч.

    Либералните идеи винаги изглеждат прекрасни, но проложени на практика носят катастрофални резултати.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тралала

    28 Окт 2022 13:20ч.

    Тази тъмна личност ще осветява пътя ни към еврото. И за да ни е по-хубаво, докато вървим към доживотния еврозатвор, ни обижда. Да, няколко езика и икономическо образование не са причина човек да се чувства грамотен, защото няма достатъчно пари като горния двукрак, за да се чувства грамотен. Просто на банките ще им е добре да се приеме еврото, но на нас от простолюдието жална ни майка България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тралала

    28 Окт 2022 13:21ч.

    В този ред на мисли явно и унгарци и датчани са от простолюдието. и чехите да не забравяме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Двойна обида

    28 Окт 2022 13:24ч.

    Значи хем полуграмотно, че и простолюдие. Можеше да бъде малко по-обран, например - полуграмотно население. Ама той, директно с бутонките влиза. Не че да нарича хора, които с данъците си издържат цяла България, полуграмотни не е обида. Но простолюдие..., ех гиди дряновица

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-и аз така казвам

    28 Окт 2022 13:31ч.

    ОБАЧЕ 1.Когато невежето простольодие е по-върховете на държавата?Искате примери.Че ако помнех всичко да съм полудял.Но Пекин е във Виетнам не мога да забравя !!! 2.Този Хръцпръц се е поставил по високо от Стив Ханке.Как да не сетя за Толостой и самооценката в знаменателя?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-Хвалипръцковците

    28 Окт 2022 13:36ч.

    Обикновено правят няколко съждения които едно след друго се самоизключват.Което говори за голяма каша в главата.Този го четох до тук;„Ние искаме да сме членове на ЕС и НАТО. Искаме да принадлежим към европейската цивилизация, а не към някакви азиатски военнолюбиви орди“,

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    28 Окт 2022 18:06ч.

    Днешните ''Гласове'' са публикували прекъснатата реч на Джефри Сакс-кратко,ясно ,точно https://glasove.com/intervyuta/dzhefri-saks-nay-brutalnata-darzhava-prez-19-vek-e-velikobritaniya-nay-nasilstvenata-strana-v-sveta-dnes-sa-sasht

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-противоречията

    28 Окт 2022 13:43ч.

    1.''Ние.........'' кои Вие?Експертите,простолюдието?Как решихте какво искат ''НИЕ........''2. ''..........азиатски военнолюбиви орди“,-е меко казано невежество.Ордите са отдавна минало.В Азия са2те най-големи държави с 50% от световното население.Да твърдиш че Китай или Индия е военолюбива държава еПЪЛНО НЕВЕЖЕСТВО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban--бедни ми хвалипръцко

    28 Окт 2022 13:53ч.

    Парвеньо от най-долнана проба;ЗАСТРЕЛЯЙ СЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban- към европейската цивилизация

    28 Окт 2022 14:06ч.

    България е носител на тази европейска цивилизация,Набийте му го в тъпата тиква на този.А тези дето до преди век не са се къпели и сега пак отиват на там нямат много общо с европейската цивилизация.Имат много общо обаче с ВАНДАЛИТЕ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    28 Окт 2022 14:08ч.

    България и българите НИКОГА в своята история не са държели роби.НИКОГА.Смята ли са го унизително и за роба и за себе си.Робството обаче е законна практика до преди 100г в САЩ.А де факто и днес в половината от евро/атлантизма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • това високомерно изказване вероятно е поръчано / платено

    28 Окт 2022 14:09ч.

    от онези грешни 10 млн. лв заделени за рекламна кампания (приемане на EUR). И става ясно, че ще огънат всички правила за да ни "приемат" възможно най-скоро, и от уважение към усилията на Влади Горанов/Борисов/Ананиев и плеадата държавници след тях, а защото еврочиновниците имат нужда от това. И да разчитаме на Марк Рюте да се противопоставя на членството на БГ е несериозно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Банкеръ

    28 Окт 2022 14:22ч.

    Решенията се вземат на геополитическо ниво. Местното население даже не го питат. България не може да бъде самостоятелен фактор във международната политика, защото няма потенциал - нито обединен народ, нито качествени политици, нито армия, нито нюкове. А без тези атрибути България е зависима територия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban не съм убеден

    28 Окт 2022 14:29ч.

    В моя кратък живот съм свидетел на възхода и падението на най=богатата държава/не е САЩ/ и възхода на много бедни държави.Практиката ПРАКТИКАТА само в последните 50г. показва друго.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мила от Марс

    28 Окт 2022 19:09ч.

    Ако още малко ядосате българите, че за нищо не стават, освен за зависима територия, ще вземат да ви опровергаят драстично. Да не би това да ви е целта?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-Демокрацията

    28 Окт 2022 14:24ч.

    Въвеждат я древните гърци.Но не защото са много умни или защото са много красиви.Въвеждат я защото ДЪРЖАВНАТА ИМ ПРАКТИКА показва необходимоста от демокрация.Плодчето на 'криворазбраната демокрация ''банкерат химик'' се изявява като супер гений.С нулеви познания и 40г. спорна социална практика отрича демокрацията.Бравос ГАНИЙ!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mamut

    28 Окт 2022 14:48ч.

    ама през това време им работят роби, а свободните граждани на Агората решават съдбините на държавата ете това е демокрация по старогръцки . сега се опитват робите да ги залъгват че имат право на глас, и тук там някой като левон им напомня че не е така.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban

    28 Окт 2022 19:20ч.

    Аналогиите и паралелите не са доказателство но могат да покажат посоката в която да търсим истината.Та за гражданите дето имали роби;Не робите са умирали на бойното поле а гражданите!Та аналогията на тогавашните граждани с днешните Харпуцинянчета не е издържана.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • #Идиоти вън

    28 Окт 2022 14:29ч.

    Да химията е наука за умни хора, има нюанси дали е органична или неорганична, но не ми е ясно какво общо има между химия и банково дело, в случая с Хампарцумян общото е Иван Костов, който ,,продаде" Булбанк и назначи Хампи . за шеф, защото му беше сол т@.к в кражбите и наглецът се изживява вече като грамотен мошеник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • colibri

    28 Окт 2022 16:38ч.

    Общото е може би това,че банкерите могат да направят от "оловото"-"злато", а други от тях от "златото"-"олово". :) Средновековните алхимици могат само да завиждат на такива парвенюта, като Левон. :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доц. Сарийски, БАН

    28 Окт 2022 15:02ч.

    Да станем член на клуб, в който ще поемем допълнителни разходи, не е най-доброто решение за България в момента. Това заявява доц. Григор Сарийски от Института за икономически изследвания на БАН по повод въвеждането на еврото в България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доц. Сарийски, БАН

    28 Окт 2022 15:02ч.

    "С влизането в еврозоната ще бъдем задължени да купуваме дългови книжа на страни като Испания, Португалия и Италия. Сега, когато все още не сме част от еврозоната, ние нямаме нито една ценна книга от тези емитенти. Това са ангажименти, които България не е готова да изпълни".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доц. Сарийски, БАН

    28 Окт 2022 15:03ч.

    "Иначе, един от основните мотиви за влизането ни в еврозоната е възможността правителството да тегли по-лесно по-голям дълг". Всички пари в обръщение у нас са почти двойно обезпечени в активи в евро в БНБ. Освен това, валутният борд ограничава възможността на централната банка да финансира директно министерството на финансите. Такава спирачка не съществува в еврозоната.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗА сведение на Хампарцунян

    28 Окт 2022 15:04ч.

    Доц. Сарийски не е неграмотен, нито е от простолюдието!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    28 Окт 2022 15:15ч.

    Господин пърцуцанян даже не е българин, че да дрънчи без да го натискат... еврото няма да бъде прието от България, колкото и да се натяга слугата жалък!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Необичаен

    28 Окт 2022 15:22ч.

    Що не си гледа пенсията и участията в "Черешката на тортата", където в ролята на арменския Дядо Коледа готви с безплатни продукти пред безплатна публика и взема безплатни награди ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кука

    28 Окт 2022 15:30ч.

    https://www.youtube.com/watch?v=u5gGNDSrRWQ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Простолюдието

    28 Окт 2022 16:15ч.

    скоро ще му налази къщичката на банкерчето.. Особено ако приемат еврото

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • а дали е така

    28 Окт 2022 16:37ч.

    Струва ми се, че трябва да се има предвид и процента на функционално неграмотните в управлението на държавата, който напоследък е огромен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Викт

    28 Окт 2022 16:54ч.

    На неуважаемия г-н Хампарцумян ще му кажа: Защо да е просто, като може да е сложно. Нека да да се изложат кратко и разбрано ползите и вредите дето ще донесе това евро за хората, а те нека да решат дали го искат. Доц. Г. Сарийски обясни: Еврозоната е пагубна за народа!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Един човек ,който смята себе си

    28 Окт 2022 16:59ч.

    за по умен от другите хора показва собствената си простотия.Става въпрос за ограбването на валутния резерв и за отнемането на суверинитета ни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Левон от дете презира плебса. "Най-омразните и скверни години от моя живота бяха социалистическите" - споделя той в своите мемоари и продължава -"Физиологическите обстоятелства понякога ме принуждаваха да дефекирам в пролетарски кенефи.

    28 Окт 2022 18:02ч.

    Помня тези в института по изчислителна техника. Беше омерзително - да поставям фекалната си квитесенцията в една и съща чиния, опръскана от лайната на комунистическата научно-техническа интелигенция. Често не издържах тази инквизиция - с такси се прибирах у дома и там дефекирах в златното си гърне, под звуците на Хиндемит или Хачатурян".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • майор Майор

    28 Окт 2022 18:35ч.

    Само ще напомня, че този беше изпълнителен директор на Агенцията за приватизация през 2000. Имайки огромния успех на същата, няма да говорим за полу, а за пълна неграмотност или просто чиста злонамереност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за правдата!!!

    28 Окт 2022 19:14ч.

    „Народът трябва да бъде колкото се може по-малко допускан до управлението. Народът е винаги склонен към заблуди“ (Р. Шърман).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за правдата!!!

    28 Окт 2022 19:15ч.

    „Бащите основатели“ на САЩ, събрали се през 1787 година на Конституционния конвент във Филаделфия открито говорят, че основната опасност произтича от демократичните членове на съществуващата конституция. В нея трябва да има установена бариера срещу демокрацията“ (Е. Рандолф).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • colibri

    28 Окт 2022 20:08ч.

    К.Фр. Бастия:"Държавата е измислица, в която всеки иска да живее за сметка на другите". Това е мисъл на един от теоретиците на либерализма от 20 век и Левон май се придържа към нея? :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • malart

    28 Окт 2022 20:08ч.

    Заради този смених банката, дето беше й шеф.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хърци, да ти кажа

    28 Окт 2022 20:45ч.

    Не е работа на пенсионер, който е към края на жизнения си цикъл, да хърца пред СМО. Още по-ограничено е правото му да оценява менталното състояние на цял един народ и сочи претенциозни прогнози за бъдещето на този народ. С няколко думи - не стой по високо от обувките си!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    28 Окт 2022 21:22ч.

    А нима жизненият цикъл на самия Хампарцумян също не е към края си? Доколкото знам е почти на 70...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 1984 -та

    28 Окт 2022 22:00ч.

    Правилно! Затова въпроса ще се реши извън България, а тука само ще прокарат решението...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    28 Окт 2022 23:29ч.

    Тоя зюмбюл си написа пътния лист за мината до края на живота. Къщата му с розите ще е старчески дом.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Те имат два проблема – първо, че техният жизнен цикъл е към края си

    29 Окт 2022 6:06ч.

    Това изречение е същото, когато наркоман се присмива на алкохолик, че не е като него. Хампарцумяне, хампарцумяне, какъв беше, в какво се превърна, не е истина просто.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еврова

    29 Окт 2022 7:29ч.

    Пак ще има национализация и конфискации. Тоя мазен тип до кога ще смърди в ефира

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До химикът станал банкер

    29 Окт 2022 8:16ч.

    Май беше с промяната на закона заради неговата особа. Защо Полша и Чехия не са в евро зоната?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Простолюдие?

    29 Окт 2022 8:43ч.

    На тоя пет коня му трябват да го ....... !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър

    29 Окт 2022 9:03ч.

    Аргументите на банкера са повече от безумни и гнусна пропаганда. Ние и сега сме част от НАТО и Евросъюза без да сме в еврозоната. Вижте всъщност какво ще стане ако приемем еврото: godlessera.com/article/kakvi-shte-sa-posledstviyata-ako-vlezem-v-evrozonata-/bg

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • легисти

    29 Окт 2022 10:00ч.

    И откога някакви жалки буржоа станаха аристократи, та говорят срещу простолюдието, след като самите те са такова?! Капитализмът, както всички се уверихте, ежедневно и ежечасно ражда профани и живее чрез тях. Съвсем противоположен е етосът на професорите (ако не са буржоазни назначенци), ала тях не искат да ги слушат. Служенето на Златния Телец не те прави синьокръвен по дифолт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи