Каролин Галактерос: Путин показа, че Русия е разумна сила, а ние сме неразумни с желанието си за разрушение и ескалация

Каролин Галактерос: Путин показа, че Русия е разумна сила, а ние сме неразумни с желанието си за разрушение и ескалация

Автор: Алекси Пулен, радио “Сюд”

"Мисля, че той показа в това интервю не само голяма далновидност, но, и мисля, че това беше целта му, че Русия е разумна сила, а ние сме неразумни, едновременно с нашите желания за дестабилизация и разрушение, но и с насърчаването на ескалацията, начина, по който използваме Украйна и т.н. Така че смятам, че това е много интересно интервю и приканвам всички слушатели да отделят време, за да го чуят, защото в крайна сметка никога не изслушваме руснаците". Това казва Каролин Галактерос, политолог, доктор по политически науки. Тя ръководи мозъчния тръст GEOPRAGMA, в предаването “Безрезевно” на Алекси Пулен по френското радио “Сюд”. Каролин Галактерос е а втор на книгите Guerre, Technologie et société (Война, технология и общество, 2014 г.) и Vers un nouveau Yalta. Recueil de chroniques géopolitiques 2014-2019 (Към нова Ялта. Сборник с геополитически хроники, 2019).

 

 

- Минаваме на друг континент и ще говорим за един друг президент с вас, Каролин Галактерос. Вие сте политолог, доктор по политически науки и ръководите мозъчния тръст GEOPRAGMA. Искам да се върнем към интервюто-събитие на американския журналист Тъкър Карлсън с президента Владимир Путин в Кремъл, което някои медии смятат за “пропагандистко”, а не за журналистическо, двучасов разговор, който вие сте гледали. Какво трябва да запомним от тези два часа?

- Определен брой неща. Наистина два часа изглеждат много, но ако погледнем колко речи на Володимир Зеленски трябваше да изтърпим от две години насам, човек си казва, че в крайна сметка може за първото интервю на Путин. Още повече, че продължителността беше важна. Това може да изглежда въпрос на форма, но всъщност е въпрос на съдържание. Според мен в това интервю формата беше по-важна от съдържанието, тъй като той веднага взе надмощие - първо, над Тъкър Карлсън. Може да говорят каквото си искат за Тъкър Карлсън, но той е забележителен журналист. Упрекваха го главно, че е близък до Доналд Тръмп…

- Че е пропагандатор, полезен идиот.

- Именно, че е от грешната страна, накратко, че е в лагера на злото, но извън това, мисля, че Владимир Путин се настани много добре от самото начало, впрочем по един малко ироничен, малко снизходителен начин, казвайки му “шоу ли ще правим или ще говорим сериозно?”. И оттук той тръгна в една много дълга историческа ретроспекция, повече от половин час. Тъкър се опита на два пъти да попита дали това наистина е уместно, но то беше. Той наистина показа, първо, че Русия е от памтивека; второ, че Украйна общо взето е изкуствена държава; трето, че поляците имат претенции към нея, защото в даден момент една част от днешна Украйна е била полска и т.н. Тоест той преразгледа отново всичко това и, докато го правеше, всъщност даде перспектива на този конфликт, защото от две години в тази война все повтарят “Русия нахлу в Украйна на 24 февруари 2022 г.“ и т.н. А той ви обяснява всичко и едно от основните му послания е “ние отидохме в Украйна, за да сложим край на войната в Донбас и на западната война, която се води срещу нас”.

- От 2014 г.

- От 2014 г., но той дори се върна по-назад, защото споменава трите големи момента на разочарование на Русия от Запада след Студената война: първият - разширяването на НАТО…

- За което Русия беше кандидат впрочем.

- Да, тя поиска - “защо не и ние?”. По онова време ѝ казаха “да”, а три години по-късно “не, няма да е възможно”.

- По времето на Клинтън и Буш.

- Това беше така, но имаше и цялата подкрепа - и аз добре го знам - цялата подкрепа на ЦРУ, т.е. американската подкрепа, за терористите в Южен Кавказ за дестабилизирането на Русия и накрая, продължението на т.нар. “Брилянтни камъчета” (Brilliant Pebbles) от времето на Роналд Рейгън, т.е. противоракетният щит в началото на ХХI век, което всъщност беше начин да се разклати напълно баланса на силите в Европа и да бъде заплашена Русия.

- Той говори също за неспазените споразумения, които бяха подписани с Франция и други.

- Минските споразумения, но, разбира се. А после и за началото на разполагането на първите бази в Украйна. Тоест, мисля, че той показа в това интервю не само голяма далновидност, но, и мисля, че това беше целта му, че Русия е разумна сила, а ние сме неразумни, едновременно с нашите желания за дестабилизация и разрушение, но и с насърчаването на ескалацията, начина, по който използваме Украйна и т.н. Така че смятам, че това е много интересно интервю и приканвам всички слушатели да отделят време, за да го чуят, защото в крайна сметка никога не изслушваме руснаците.

- Друг важен момент - “Северен поток”. Кой саботира “Северен поток”? Той се пошегува с Тъкър Карлсън, казвайки му “Не сте ли вие?”, а после “Не, това е ЦРУ”. Но после казва, че няма доказателства или поне не иска да даде доказателства, че е достатъчно да се види кой има интерес да саботира “Северен поток” и кой може да го направи и тук отговорът е очевиден, но че в пропагандата американците са шампиони и дори руснаците да дадат доказателства, няма да има голяма полза. Ето това каза той. Не е ли учудващ този отговор?

- Поразена съм от голямата логика в думите на Владимир Путин, т.е. той показва, че е разбрал играта. Непрестанно упрекват Русия, че е лоша, упрекват я за нейните вмешателства, за много неща, но донякъде я упрекват, както упрекваха сърбите през 90-те години, за тази неспособност да играе по правилата на западната пропаганда. Но всъщност това не ги интересува. Тоест, те много добре знаят, първо, че другите знаят какво са направили, и второ, знаят, че те знаят. Всички знаят.

- Швеция каза, че в крайна сметка закрива разследването за “Северен поток”, тъй като не е в нейната юрисдикция, че е много сложно, а тя, Швеция, също иска да влезе в НАТО. Така че естествено, че няма да посочи с пръст член на НАТО.

- Това е ясно.

- Това е игра на глупци.

- Разбира се, че това е игра на глупци и това е игра, в която в крайна сметка европейците са глупците и на първо място германците.

- И французите, когато видим позицията на Еманюел Макрон.

- Ние сме никъде в тази история. Влачим се след Съединените щати и в момента, в който в Съединените щати започват да си задават въпроси за нейното продължаване и какво да направят, дали ще успеят и дали е разумно да продължават ескалацията, Франция, както обикновено, е на линия.

- Да, за да поеме щафетата във финансирането на войната в Украйна, но също и от интерес, защото в крайна сметка от финансирането на войната в Украйна се възползват американските производители на оръжие, но и европейските, независимо дали това са производителите на снаряди, на артилерийските оръдия “Сезар”, все пак това подпомага военната икономика, ние сме във война. Това е радикален начин да предизвикаме растеж, дори с производството на оръжия.

- Това е много, много вярно за американците и те впрочем го казват, няколко официални американски представители го казаха ясно - американската икономика е много по-добре от началото на войната в Украйна, европейските арсенали се изпразват, после ги пълним с нашите оръжия.

- Плюс втечнения природен газ.

- Именно. На нас тази война ни показа, че в крайна сметка имаме много малко неща и че наистина трябва да започнем отново производството на оръжия. Мисля, че наистина трябва да възстановим не само запасите си, но и определени способности и сили. Въпросът не е в това. Въпросът е дали наистина да го правим, за да се противопоставим на Русия, която би трябвало да бъде наш съюзник, на която се противопоставихме, която избутахме в нейните укрепления, която е напът да спечели - и той беше много ясен вчера, той каза “не, Полша, балтийските страни...”

- Ще говорим за това след малко. Ще направим малка пауза. Ако искате, задайте въпроси на нашия гост. До след малко.

- Отново сме заедно с нашия гост Каролин Галактерос, за да говорим за интервюто с Владимир Путин на Тъкър Карлсън, но също и за ситуацията в Украйна. Вие сте политолог, ръководите мозъчния тръст GEOPRAGMA, а също така стартирахте свой канал в You Tube - Paix et guerre - по тези геостратегически въпроси. Говорехме за силните страни на това интервю. Владимир Путин обяснява, че няма никакъв интерес и никакво желание да нахлува в Полша или Латвия, както НАТО се опитва да покаже - че Русия е хищническа сила, а той казва, че не, това би означавало да се тръгне към световна война и че никой няма интерес от нея, най-вече Русия.

- Тук си даваме сметка, че живеем в алтернативна реалност, за да забравим, че губим залозите, които направихме. Това е очевидно. Защо Русия да напада държави, ядрено защитени от Съединените щати в съюз от типа на НАТО? Това е самоубийство! Владимир Путин не е самоубиец, всичко друго, но не и самоубиец!

- Той не е самоубиец, но задава въпроси за избора на Германия, с желанието ѝ да не иска сега отварянето на съществуващата газова тръба и факта, че германската икономика е напът да рухне заради твърде високата цена на енергията и санкциите. Той не го разбира това.

- Напълно съм съгласна. Той обяснява, че не разбира и това е доста неразбираемо, но честно казано от “Северен поток” насам сме неприятно изненадани от реакциите на канцлера Шолц, който периодично ходи във Вашингтон, за да “уточняват” разказа за онова, което се е случило, за това, което не се е случило, за това какво да кажат. През това време германската икономика страда значително и германското общество и народ страда. Междувременно Полша печели, защото аз смятам и го казах още преди шест-осем месеца, че американците настройват Полша срещу Германия.

- Две големи страни в Европа като население и площ.

- Все пак трябва да се върнем в началото, а началото е, че САЩ искаха да разбият енергийната връзка между Германия и Русия. Това стана.

- Бяха отправени дори заплахи към “Северен поток 2”, веднага след изграждането на газопровода.

- Това се случи и поляците, които са добрите ученици, примитивните антируснаци, които познаваме, са изобилно настройвани, подпомагани, подтиквани и във военно отношение са много напред, и много силно желаят ескалацията да продължи.

- Защото виждат в нея отварянето на зона на влияние в Украйна.

- Да и тук има едно послание, което беше ясно изречено, много набързо в интервюто, но беше казано: Русия знае всичко, което става в Украйна, всичко! И той каза: има много наемници - американци, той споменя поляците, мисля, че спомена германците и каза “докато има наемници - въпреки че знаем, че това може да са бивши войници - интересното е, че не спомена англичаните, защото англичаните са много маневрени, - но в деня, в който те са войници, за Русия това става напълно различно”.

- Да, това е сигурна ескалация. Не е желателно.

- И той припомни също какъв е интересът на Съединените щати да разполагат американски войници на украинска територия?

- Когато виждаме броя на американските бази в Близкия изток, той е впечатляващ.

- Да, но има проблем. И защо?

- На телефона е Шантал от Бастия, която иска да ви зададе въпрос. Добър ден, Шантал!

Шантал: - Добър ден, Алекси Пулен! Очарована съм от вас, вие сте човек, на когото се възхищавам изключително много заради всичко, което правите! Да не говорим за Каролин Галактерос - Guerre et paix е много, много добра идея и се надявам, че каналът ѝ ще има голям успех. Преди известно време зададох въпроса на Жак Бо, като му казах, че за мен във войната в Украйна САЩ имаха за мисия - и това впрочем се вижда с Шолц и Макрон - първо, да унищожат германската индустрия, второ, да унищожат френските технологии. Защото преди всичко те не искаха Европа като такава да се развива, нейната икономика, а още повече Русия да се сближава с Европа. Не бива да забравяме, че Байдън в интервю на 8 февруари каза на една германска журналистка, че “Северен поток” няма да го бъде. Това беше преди 24 февруари 2022 г.

- Много преди това.

Шантал: - Точно така и хората не бива да го забравят. Аз мисля, че Путин не е смахнат, за какъвто искат да го представят. Няма никаква причина да нахлува в балтийските страни, но те са контраогън. Полша - той няма желание НАТО да му излезе в гръб, той вече е срещу него в Украйна. Но бих искала да попитам Каролин Галактерос какво мисли за позицията на Франция? На последната си пресконференция в Швеция на г-н Макрон каза, че е готов да отиде докрай в Украйна, с нашите пари все пак.

- Да дадем думата на Каролин Галактерос, защото наистина в Швеция Еманюел Макрон преразгледа френската ядрена доктрина, обяснявайки, че френската атомна бомба не е само за Франция, а и за цяла Европа. Все пак това беше желанието на ген. Дьо Гол. Това беше казано с изключителна лекота, с почти никакъв коментар във френските медии, сякаш е нещо нормално, понеже това е Европа.

- И във френските армии също.

- Да, и във френските армии. Какво правят генералите? Какво става във Франция? Мек преврат ли се случва или Европа ще надделее над това, което е останало от малкия суверенитет на Франция?

Каролин Галактерос: - Имаме европеист начело. За него Европа е бъдещето на Франция и окончателната форма, която може да приеме това, което е останало от Франция. Той просто забрави, че, първо, атомът не се споделя! Люсиен Поарие, който все пак е един от бащите на френското ядрено разубеждаване, наред с други, с Бофр, ми го каза, когато бях съвсем млада студентка - атомът не се споделя и изравнителната мощ на атома прави така, че малки сили с няколкостотин ядрени глави могат да бъдат в отношение на разубеждаване и баланс на страха с много големи сили, като САЩ или Русия.

Намираме се във фаза на разлагане, на осъзнат отказ от това, което е останало от суверенитета, което е много, много сериозно. Така че в речта си в Стокхолм той наистина каза - това е реторика, но реторика със сериозни последствия - той каза “повечето жизненоважни интереси на Франция са в Европа и следователно е логично нашият ядрен инструмент да може да се разпростре над Европа, за отбраната на Европа, за да бъдат съхранени нашите интереси”. Първо, основните стратегически интереси на нацията умишлено са неясни и второ, когато в Европа са най-големите войнолюбци, най-опасните луди, поляците, балтийците, спрямо Русия, да кажеш това е просто  покана за провокация, за ескалация. Всъщност се превръщаме в мишена.

- Мисля, че нямаше споменаване на Франция в интервюто на Путин.

- Не, той дори не ни спомена.

- Помним срещата на онази огромна маса по времето, когато Еманюел Макрон все още се опитваше да ръководи и едните, и другите. Това, което се случва днес, казвате вие, е постепенното отслабване и рискът от ескалация. Благодаря ви много, Шантал, че зададохте въпроса си. Принудени сме да спрем дотук това връщане към интервюто на Карлсън, но също и към ситуацията. Бих искал да поговоря с вас и за смяната на генералите начело на украинската армия тази седмица. За съжаление времето е кратко.

Превод от френски: Галя Дачкова

Свързани статии: Каролин Галактерос: Европа подкрепя хунтата на Зеленски, а не украинския народ. Това е болна русофобия

Каролин Галактерос: Путин показа на целия свят, че може да се възпротиви на Запада

Следвайте "Гласове" в Телеграм

Коментари

  • непреклонна

    11 Фев 2024 8:53ч.

    Галактерос е права.Съгласна съм.Догуша ми дойде от официалната пропаганда.Некадърници и продажници,алчни мошеници ни управляват.И ние сме длъжни да слушаме години наред опорките им. Стига,не ви вярваме,глупаци.Искаме истината,но вие няма да ни я дадете,защото за вас това е неизгодно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Копейкин

    11 Фев 2024 9:32ч.

    Показа, че живее в 19 век и няма място в Европа. Затова го наместиха при С. Корея и Иран и други пропаднали режими.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    11 Фев 2024 10:07ч.

    Биби и Израел ли имате предвид? Съгласен съм, действително върнаха Газа в 19 век, демонстрирайки геноцидната си природа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Копейкин

    11 Фев 2024 13:28ч.

    Били е избран и се бори да не влезе в затвора, а ваш Путин е цар и се бори да не го ликвидират.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    11 Фев 2024 13:42ч.

    Твоят Путин, от когото явно си обсебен и ти се привижда навсякъде, умрЕ още 2022 г.! Питай МИ-6. Затова не го мисли, тъй като мъртвите не се боят от смъртта. Виж другият ти идол, по който си вманиачен, със сигурност се бои да не бъде свален от киевския престол, тъй като ще бъде ликвидиран. Затова и отмени изборите, вкопчвайки се във война до последния украинец.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Опак човек

    11 Фев 2024 14:03ч.

    Браво, не ти ли омръзнаха на теб и подобни, опорни словосъчетания като, това го има само в Белорусия, Русия, С. Корея, Виетнам и Иран. Никаква фантазия. Това изречение се експлоатира вече десет години и показва колко са семпли използващите го.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Опак човек

    11 Фев 2024 14:04ч.

    Браво, не ти ли омръзнаха на теб и подобни, опорни словосъчетания като, това го има само в Белорусия, Русия, С. Корея, Виетнам и Иран. Никаква фантазия. Това изречение се експлоатира вече десет години и показва колко са семпли използващите го.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гичо

    11 Фев 2024 10:17ч.

    От интервюто на Галактерос, което току що прочетох, виждам две положителни неща. Първо, направила си е труда да чуе интервюто с Путин. Второ, разсъждава и си е направила правилните изводи от него!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Даам

    11 Фев 2024 10:44ч.

    Игра за глупаци! А срещу света една маймуна с ядрена граната! Велико интервю, което показва, че на Запад има мислещи глави! Във Франция са наясно с голямата игра на стария континент! И опасната игра на Макрон! Благодаря Ви за това интервю, ГЛАСОВЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 4i4o 4ep

    11 Фев 2024 10:59ч.

    Това интервю си беше насочено за западните евроатлантици - да го гледат, слушат и да си правят изводи. Признавам, че съм го гледал директно наполовина, но се запознах със съкратени анализи - нищо ново. Малко ми идва в повече когато Карлсън прекъсва Путин с просташки смях, но това очевидно е американския стил. Основното което исках да разбера и не беше споменато е какъв беше точно механизма да набутат Украйна във война, защото и нас това ни чака! Ясно е за продажния, зависим и корумпиран елит, но да се хвърлиш на Русия...сам...!?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галактерос: "Имаме европеист начело. За Макрон - Европа е бъдещето на Франция" !?!

    11 Фев 2024 11:05ч.

    Супер важно от анализа на Галактерос: "Намираме се във фаза на РАЗЛАГАНЕ, на осъзнат отказ от това, което е останало от суверенитета, което е много, много сериозно. Така че в речта си в Стокхолм Макрон наистина каза - това е реторика, но реторика със сериозни последствия - той каза “повечето ЖИЗНЕНОВАЖНИ ИНТЕРЕСИ на Франция са в... Европа и следователно е логично нашият ядрен инструмент да може да се разпростре над Европа, за отбраната на Европа, за да бъдат съхранени нашите интереси” Те безумните евролидери (наднационалите) се готвят за ядрен удар в Европа?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Паралелката "Млади Глобални Лидери"....

    11 Фев 2024 11:16ч.

    И у нас същото - Европа е бъдещето на България - какъв суверенитет, кви 5 лева? Заличаваме всичко българско, няма такава народност българска, ВСИЧКИ НАЦИИ СЕ РАЗЛАГАТ в бозата "европейци"! На кого е нужно това, защо?! Появи се информация из сайтовете, че: "Кирил не е учил съвсем в Харвард, а е бил в паралелката за „млади глобални лидери“, заедно с Асен, Лена и Мария Г. под надзора на Клавус Шлаб." Без думи за безумието на трансформацията процес на - РАЗЛАГАНЕ ЗАЛИЧАВАНЕ на НАРОДНОСТИТЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галактерос: За Макрон - Европа е бъдещето на Франция ....

    11 Фев 2024 11:25ч.

    Супер важно още за загубата на суверенитет на Франция: "Първо, основните стратегически интереси на Френската нацията умишлено са неясни и второ, когато в Европа са най-големите войнолюбци, най-опасните луди, поляците, балтийците, спрямо Русия, да кажеш това е просто покана за провокация, за ескалация. Всъщност се превръщаме в мишена." Мдааа, ... и националните интелигенции, духовните водачи на нацията, не могат да реагират срещу процеса на РАЗЛАГАНЕ и размиване на народността, понеже са яко напазарувани със спечелени чужди "проекти" и ще загинат народностно консумирайки пари, пари, пари ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бяла или черна котка

    11 Фев 2024 12:29ч.

    НАТО откачи вагонът Русия от локомотивът ЕС работещ с газ и фашизъм. И закачи Русия за локомотивът Китай, на магнитна възглавница. Така НАТО и ЕС, ускориха икономически Русия, а те са само на инерция без газ. Но на Путин не му харесва Китай, и още иска да се закачи за ЕС. Понеже е психодесен, обича Милтън Фридман и Пиночет, и приватизацията, неолиберал номер едно е той, направи частна армия. Китай са комунисти, а Путин е номер едно антикомунист.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бацко, котков, на какво си, с какво се друсаш?

    11 Фев 2024 16:41ч.

    Или, викаш, новият подход на галето и козяк - първом малко истинка, за цвят и приспиване, а после - тряс, и дезинформация, par excellence! Но, ако това е новата козяшка стратегия - жална ви майка, евроджендърчетата недоклатени, жълтопаветници недокъпани! Анадънму??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Два акцента

    11 Фев 2024 13:04ч.

    Изключитерно ценен материал! Огромно <Благодаря> на Дачкова за споделянето! Супер телеграфно само по два подбрани акцента. 1. Галактерос заявява, Русия е разумна и балансирана, ние "а ние сме неразумни, едновременно с нашите желания за дестабилизация и разрушение, но и с насърчаването на ескалацията, начина, по който използваме Украйна и т.н." Тук не става дума за някакво ЖЕЛАНИЕ, разбирано като неосъзнат, почти дивашки напън и инстинкт за разрушение! В този контекст винаги трябва да се подчертава нарочно: Т.н. желание е резултат от обективна неизбежност! Западът "произвежда" обществен боклук, който предвещава скорошен, трагичен край! Отлагането (с поне малко време в исторически план), може да се случи по няколко начина. Някои начини са напълно нереалистични, доколкото трябва основно да преразпределят обществени роли и позиции, богатство и власт, което няма да стане. Други са още относително далеч - примерно огромни технологични пробиви, които да идат за благото на обществото, а не да засегнат интересите на сегашните мъгъщи от сенките. Какво остава? Ако отнемем от някого ресурси (Русия е първият "кандидат"), ама да минем евтинко и по нашите "правила", ще можем да продължим предсмъртните си гърчове още едно-две десетилетия. 2. Повсеместно в Европа са инсталирани елити, които работят в посока отказ от национален суверенитет. Защо го правят? Вярват, че като се съберем заедно, ще бъдем хармонични, разбиращи се, отстъпвайки си един на друг, спокойни, щастливи, доволни и най-вече МНОГО ПО-СИЛНИ И УСПЕШНИ?! Колко може да си незрял и тъп, че да вярваш в пдобно нещо?! Или може би не си нито незрял, нито тъп, но работиш за някакъв резултат, който няма да има нищо общо с описаното в предното изречение, но този резултат устройва някого, но не и теб?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тикет ту хевън

    11 Фев 2024 13:47ч.

    Резултат не може да има, всичко се свежда до отлагането на неизбежното и преизпълненост с надежда за някакво чудо, посредством което Русия ще сбърка фатално, за да заиграе пак играта, която й отреждат, подставяйки я в познатата сценка. Така опираме до едно непрекъснато дебнене, при което дяволът се опитва да хитрува по старому, ала не може, докато Синовете Божии повече не искат да живеят по старому, затова и са принудени да бъдат бдителни, ако е нужно заради това да търпят доброволни лишения.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В бъдещия наследник на ООН повече или по-малко държави ще членуват?

    11 Фев 2024 14:34ч.

    От Северна Америка ще са повече, от Европа - по-малко.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Омуртаг

    11 Фев 2024 15:10ч.

    Жената ги усеща нещата.Има и правилно разбиране за събитията които се случват.Констатацийте които прави са обосновани,но въпреки всичко си остава в западната матрица,което е съвсем разбираемо." А ние сме неразумни, едновременно с нашите желания за дестабилизация и разрушение, но и с насърчаването на ескалацията,"казва тя,но не посочва истинските причини,които са простички,а именно продължаване грабежа над народите,включително и техните собствени.Другата нейна констатация е,"в крайна сметка никога не изслушваме руснаците."Няма отговор (а отговора е очеизваден)защо това се случва,но за сметка на това както е показала историята и Бисмарк,те руснаците винаги се връщат за своето.След толкова повтарящи се събития,урокът би трябвало да бъде научен. А дано,ама надали.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Единственото интересно,

    11 Фев 2024 15:21ч.

    което показа интервюто, е че Путин има тремор. И на ръцете, и на краката. Въпросът е каква е диагнозата и колко му остава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Гилотен

    11 Фев 2024 15:38ч.

    Това е един от двойниците, с тремора. Той, Путин, си отиде от този свят още през 22 г. Тогава свършиха и ракетите. Ти май не четеш правилна евроатлантическа преса!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • baba Pena

    11 Фев 2024 18:44ч.

    Едно забавно видео, само няколко секунди, за отношенията Русия-Украйна: https://www.youtube.com/shorts/st7qozuHmhY

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гггггг

    13 Фев 2024 13:16ч.

    разумен политик и нападна "изпреварващо" съседна държава. не .мерси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Rtoday

    13 Фев 2024 17:18ч.

    Медийното резюме на интервюто на Владимир Путин с Тъкър Карлсън в прости цифри: традиционните западни медии бяха победени. Само за сравнение: Fox News е най-гледаната кабелна мрежа със средна аудитория от 1,85 милиона зрители на вечер в най-гледаното време. MSNBC има средно 1,22 милиона зрители. Популярният американски телевизионен канал CNN има средно едва 582 хиляди зрители. Интервюто на Тъкър Карлсън с Владимир Путин получи над 68 милиона гледания в "X" само за няколко часа. Хаштагът „Путин“ стана най-популярният в областта на политиката в американския сегмент на тази социална мрежа. Много потребителски коментари под поста на Тъкър Карлсън с публикуването на интервю с Владимир Путин и популярни карикатури в социалните мрежи гласят: „традиционните американски медии са мъртви“, „те нямат какво повече да предложат“ > https://disk.yandex.ru/i/8Q-6diBprGpSxA

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи