Петър Волгин пред "Гласове": България не трябва да бъде въвлечена в украинската касапница!

Петър Волгин пред "Гласове":  България не трябва да бъде въвлечена в украинската касапница!

Интервю на Калина Андролова с Петър Волгин, втори в листата за Европейския парламент от партия „Възраждане“, бюлетина номер 12. Снимка Ани Петрова, БНР. Акценти:

- НАТО или по-точно САЩ директно превръщат Европа в мишена. Трябва да спрем нашите войнствено настроени изпълнители на чужди поръчки и да спасим България от поредната национална катастрофа!

- Външната политика на САЩ не се ръководи от политическия разум и политическата интелигентност, а от безконтролния нагон на корпорациите за господство, за придобиване на ресурси, за пари. Затова и няма преговори с Русия.

- Брюксел ще направи всичко възможно да отпадне правото на вето като задължителна норма. Така в Евросъюза ще бъдат вземани решения, които ще задължават държавите в целия ЕС, независимо че някои от тях няма да са съгласни. Това е отмяна на демокрацията!

- В момента ЕС е гротескно обязден и се ръководи от американски наместници, които нямат грам разум и ментална свобода извън американската директива. Затова ЕС вместо да бъде глобален фактор, е посредствен подизпълнител, който се самоубива с шокиращо безразсъдство.

- В момента никой не може внятно да обясни защо толкова бързо сме се устремили към членство в еврозоната, защо летим натам като мухи без глави. Задължително е да има референдум по въпроса. Но демокрацията, питането на народа се отменя, защото влизането в еврозоната ни прави още по-зависими от наднационален контрол, а именно това е целта. Затова се бърза.

Следвайте "Гласове" в Телеграм и Инстаграм

- НАТО се готви за продължителна война с Русия. Отбраната на Украйна не може да продължи без подпомагане с човешки ресурс. Тоест въвличат ни във война, която не е наша. Имаме ли опция за изход?!

- Всеки ден, в който България продължава да членува в НАТО, увеличава рисковете страната ни да бъде въвлечена в украинската касапница. Резултатите от срещата на НАТО в София са поредното доказателство за реалността на тази мрачна перспектива. Беше приета декларация, с която се позволява на Киев да използва западните оръжия, за да поразява цели в Русия. И сега си представете какво ще стане, ако една ракета удари Москва. Или Санкт Петербург. Или ключова инфраструктура. Тогава няма да има значение коя държава е доставила тази ракета. Казано простичко, НАТО или по-точно САЩ директно превръщат Европа в мишена. Някакъв чужбински натовец казал, че трябвало да подкрепяме режима на Зеленски до пълната му победа. Никой сериозен анализатор дори и сред най-яростните русофоби вече не обсъжда възможността Русия да бъде победена. Тази война се води, за да бъдат нанесени колкото се може повече щети на Руската федерация. Путин да бъде провокиран още и още, за да си изпусне нервите и да употреби тактическо ядрено оръжие. Западът очаква тогава Китай да спре да подкрепя Русия. САЩ съвсем логично се притесняват от близостта между Русия и Китай. „Миролюбивият“ Запад не се интересува, че продължаването на войната ще унищожи живота на още хиляди и хиляди украинци, които Западът се кълне, че подкрепя. Ето защо предстоящите избори са толкова важни. Можем еднозначно да посочим кого подкрепяме - партиите на войната или партиите на мира! Искаме ли България да бъде въвлечена в бойни действия на страната на режима на Зеленски или искаме да опазим страната си от подобна катастрофа. Евроатлантическите партии ще следват заповедите на своите господари. От партиите, които са за мир, и категорично заявяват, че няма да изпратят нито един войник на украинския фронт, единствено „Възраждане“ има шанс за победа. Само „Възраждане“ може да спре нашите войнствено настроени изпълнители на чужди поръчки и да спаси България от поредната национална катастрофа.

- Едно уточнение, понеже упрекваш Западът в това, че не му пука за украинците. Все пак Русия започна войната в Украйна. За да изтласка САЩ от демонстративното усвояване на украинската територия за цели, свързани с възпирането на Русия и защитата на американската глобална доминация.

- Сама посочваш, за да изтласка САЩ. Точно така. Войната започна много отдавна с невоенни средства и чрез начините, които САЩ перфектно владеят – раздаване на пари за граждански протести, грубо лансиране на проамериканска власт, натиск да се вдигат разделителни линии спрямо Русия, идеи Украйна да влиза в ЕС и НАТО, тоест да се разполагат военни бази срещу Русия, изобщо Украйна се превърна в един истеричен враг на Русия, който включително беше подготвян и обучаван за война. Напрежението ескалира през 2013/14 г., когато САЩ направиха безцеремонен преврат срещу Янукович и поставиха свое марионетно правителство. Тогава Путин показа, че няма да позволи Украйна да бъде превърната във военен инструмент на САЩ, каквото, апропо, се случи с цяла Източна Европа. И сега виждаме как България е нужна по същия начин, като една територия за провокации към Русия. Движим се точно по украинския сценарий. В същото време „Уолстрийт джърнал“ пише, че когато президентът Байдън се срещнал с лидерите на Конгреса, за да договарят финансирането на Украйна, той говорил толкова тихо, че някои се напрягали да го чуят, четял от подготвени бележки, правил продължителни паузи, понякога затварял очи толкова дълго, че хората се чудели дали не е изключил напълно. Казвам това, защото отдавна е ясно, че САЩ са на автопилот, който обслужва военно-промишления им комплекс и корпоративното задкулисие. Външната политика на САЩ не се ръководи от политическия разум и политическата интелигентност, а от безконтролния нагон на корпорациите за господство, за придобиване на ресурси, за пари. Затова и няма преговори с Русия.

- Има предложение правото на вето да отпадне при вземането на някои решения и особено такива, свързани с извънредни ситуации, каквато е войната например. Това крие ли рискове за България?

- Въпреки всички публични „клетви“, че всички държави в ЕС имат абсолютно еднакви права, дори и на най-незаинтересованите от политиката хора е ясно, че това не е така. Обществена тайна е, че в Евросъюза става това, за което са се договорили „държавите-началници“, като Германия и Франция. На останалите, особено на такива като България, е отредена ролята на безгласни изпълнители. И все пак, днес поне на хартия е фиксирано известно равноправие. Най-важният пункт, който гарантира това равноправие, е правото на вето при взимането на решения от областта на външната политика, разширяването на ЕС и правосъдието. Идеята на Урсула фон дер Лайен, която иска да получи втори мандат като шеф на Европейската комисия, е ветото да отпадне и да бъде заменено с квалифицирано мнозинство. Зад това предложения застават Франция и Германия. И ето конкретен пример какво ще стане, ако тази промяна бъде реализирана на практика. Ако „държавите-началници“ решат ЕС да изпрати военен контингент в подкрепа на режима на Зеленски, достатъчно е една страна да гласува против подобно решение и то няма да мине. Ако обаче правото на вето отпадне, в Евросъюза ще бъдат вземани решения, които ще задължават държавите в целия ЕС, независимо че някои от тях няма да са съгласни. Това е отмяна на демокрацията! Между другото, в края на миналата година Европейският парламент подложи на гласуване идеята за отпадането на ветото. Интересно е да се знае кои български евродепутати гласуваха в подкрепа на това антибългарско решение и кои го отхвърлиха. „За“ гласуваха Цветелина Пенкова и Елена Йончева от БСП, Илхан Кючюк, Атидже Алиева и Искра Михайлова от ДПС и Ева Майдел от ГЕРБ. „Против“ бяха Иво Христов от БСП, Александър Йорданов от ГЕРБ/СДС, Ангел Джамбазки и Андрей Слабаков от ВМРО. Останалите български евродепутати или се въздържаха, или изобщо не бяха в залата за гласуване. В крайна сметка предложението за отпадането на ветото мина с минимално мнозинство - 291 срещу 274 души. За щастие, това решение няма задължителни правни последици. Но е повече от ясно, че след изборите ръководните институции в Брюксел, както и „държавите–началници“ ще направят всичко възможно да вкарат отпадането на правото на вето като задължителна норма. Основно заради решенията, свързани с войната, санкциите и зеления преход. Това ще означава, че България не само де факто, но и де юре ще загуби каквото и да било влияние при вземането на решения в Европейския съюз.    

- Реалистично ли е да мислим, че евродепутатите от „Възраждане“ могат въобще да променят нещо, когато бъдат избрани в ЕП?

- Депутатите в новия ЕП ще бъдат 720. Ясно е, че само представителите на „Възраждане“ не могат да направят революция там. В случая обаче има нещо много по-важно от елементарната аритметика. Изключително важно е в новия Европейски парламент да попаднат колкото се може повече представители на партии, които поставят смисъла на националната държава извън контрола на наднационалните институции. Имам предвид партии, които изповядват политически философия, сходна с тази на „Възраждане“. От публичните изявления на големите брюкселски началници в последно време става ясно, че те много се страхуват точно от такава възможност. На провелия се последен дебат между политиците, желаещи да заемат поста ръководител на новата Европейска комисия, сегашната шефка на ЕК Урсула отново, както и преди месец, спомена „Възраждане“ като партия, която „има за цел да разруши Европа“. Разбираемо е, че в паниката си хора като Урсула фон дер Лайен заливат аудиторията с подготвени клишета за дамгосване. „Възраждане“ и подобни партии не желаят да „разрушават Европа“. Такива партии искат генерално да реформират Европейския съюз. Искат да върнат демокрацията и равноправието в тази структура. И вероятно за Урсула и господарите й това е „разрушаване“. ЕС беше създаден като обединение на свободни държави. Никой тогава не си е представял, че след време този съюз ще се превърне в конструкция, където правото на глас на отделните държави ще бъде премахнато и всички важни решения ще се взимат от неизбирани от никого анонимни брюкселски чиновници! За да възродим Европа, за да върнем духа на свободата на нашия континент, трябва да из основи да променим начина, по който изглежда днес ЕС .

- Зелената сделка закрива българските тецове. ПП включиха намаляването на емисиите като условие в ПВУ. Вместо да се борим за запазване на тецовете, ние сами си въвеждаме задължения. Това свръхраболепие ли е или става дума за брокерство на корпоративни интереси?

- И двете, разбира се. Партиите, които управляват България, са известни с това, че полагат усилия да отгатнат колкото се може по-рано бъдещите желания на чуждите си началници. Те се стремят да започнат да изпълняват нарежданията още преди въпросните нареждания да са формулирани. Това е манталитетът на престараващите се лакеи! За тях безропотното изпълнение на задачи, които най-често са в разрез с националния интерес, е най-висша ценност. За българските политици, изповядващи религията на евроатлантизма, които отново се готвят да управляват, няма никакво значение, че Зелената сделка ще доведе до загуба на хиляди работни места. И тук не става дума само за работниците във въглищните централи, които ще бъдат изхвърлени на улицата. Имам предвид и стотици малки и средни предприятия със съпътстващи дейности, които също ще се окажат в много трудно положение след затварянето на тецовете. Тоест Зелената сделка обрича на глад десетки хиляди българи. Но ние я приветстваме и сами си я вкарваме като условие в ПВУ. Защо?! Подчертавам и още един изключително важен момент. Въглищата са наши собствени ресурси, елемент от енергийния ни суверенитет. Това е независимост! България няма природен газ и нефт, но има въглища. Няма никакъв разум в това да се откажем от тецовете, които са базови мощности, а енергетиката ни да бъде тотално зависима от чужд ресурс. И още един допълнителен дебилитет – искаме да строим батерийни стопанства и ВЕИ върху плодородни земи! Това е истинско безобразие. В основата на тези ветрогенератори се излива огромно количество бетон... Ние искаме да изграждаме бетонови полета върху безценната земя на България ли?!

- ЕС предприе икономическо самоубийство – да се откаже от евтините руски ресурси в подкрепа на националната доктрина за надмощие на САЩ. Същевременно САЩ очакват ЕС да повишава способностите си за отбрана. Липсва икономическа логика.

- През последните години ръководителите на Европейския съюз взимат решения, които не просто са лишени от икономическа логика. Те са лишени от най-елементарната човешка логика. Пример – войната в Украйна! Тъй като говорим за война на територията на Европа, най-логичното нещо е ръководителите на ЕС да правят всичко възможно, за да бъде сложен край на този конфликт. Но какво правят шефчетата на ЕС? Постоянно изпращат още пари и оръжия на режима на Зеленски. Милиарди се изпратиха и какъв е резултатът? Зеленски скоро няма да марширува на Червения площад. Но украинците загиват. Скоро една украинка през сълзи ми разказваше как 20-годишният й братовчед се криел, за да не го намерят и изпратят на фронта. Обаче го намерили, изпратили го и след две седмици го убили. Това е реалността в Украйна. Колкото повече ресурси се изпращат на режима в Киев, толкова повече ще воюва Русия. Западът изобщо не познава руския манталитет, национален характер и светоусещане. Русия воюва за самоопределението си и присъствието си в глобалния свят. САЩ провокираха Русия като й отнеха най-близкото и родно – Украйна. За руснаците Украйна е сърцето без което не могат да бъдат глобална сила. Затова войната в Украйна беше неизбежна. Европа на Меркел, Саркози и Берлускони беше много внимателна в отношенията си с Русия. Но в момента ЕС е гротескно обязден и се ръководи от американски наместници, които нямат грам разум и ментална свобода извън американската директива. Затова ЕС вместо да бъде глобален фактор, е посредствен подизпълнител, който се самоубива с шокиращо безразсъдство.

- След приемането на новия пакт за миграцията ще ни разпределят ли мигранти на квотен принцип?

- Основният проблем дори не е в това какво точно предвиждат новите правила. Основният проблем е в поведението на българските управляващи. То е сходно с поведението на героите от пиеса на абсурда. Винаги правят така, че да навредят на собствената си страна. По принцип управляващите в която и да било държава действат така, че страната им да има полза. При нас е точно обратното! Вземете действията на правителството, ръководено от Николай Денков. В името на изпълнението на „заветната“ цел, а именно допускането ни във въздушно-капковия Шенген, тези управляващи се съгласиха да ни бъдат връщани неограничен брой мигранти. Съпартийците на Денков ни успокояват с факта, че миналата година само около стотина мигранти били върнати. И пропускат да добавят, че са само стотина, защото само толкова е поискала да експедира австрийската страна. А ако утре ни каже, че трябва да приемем хиляда, или десет хиляди или сто хиляди? Нали нямате съмнение, че евроатлантическите управляващи ще вземат толкова мигранти, колкото им заповядат. И по никакъв начин няма да възразят. Сега ни обясняват, че новият пакт за миграцията бил по-добър за България, отколкото предишния. Само че имайки предвид безгръбначието на нашите управляващи, със сигурност можем да кажем, че те ще направят така, че страната ни да бъде наводнена с мигранти, просто защото ще бъде поискано от тях да направят това. Или ако предположим, че проявят нетипичната за тях дързост да се противопоставят на подобно искане, тогава според новия пакт за миграцията ще трябва да плащаме солидни суми за всеки мигрант, когото не сме допуснали на наша територия. Така че съм скептичен, когато някой ме убеждава колко полезни за България са новите правила за миграцията. Всъщност отговорът на въпроса какво трябва да прави ЕС по темата е много ясен. Просто държавите в Европа трябва категорично да затворят границите си за нелегалните мигранти. Милиардите не бива да бъдат давани на Зеленски, за да бъде обслужвана русофобската американска кауза, а трябва да се използват за укрепване на европейската сигурност. Апропо, сигурност в Европа без добри отношения с Русия не може да има.

- Много хора не се задълбочават какво точно означава това да загубим националната си валута. Вървим необратимо към еврозоната.

- Опорните точки, с които си служат защитниците на тезата, че България трябва да влезе в еврозоната, са удивително елементарни. Задължително било да приемем еврото, казват те, защото иначе българите сме втора ръка европейци. Не съм забелязал гражданите на Швеция, Дания, Полша, Чехия, Унгария да се чувстват втора ръка. Много европейски държави имат свои валути и това няма негативни последици върху икономиките им, тъкмо обратното. И гражданите на тези държави се гордеят с факта, че имат своя валута, вместо да изпитват неудобство от този факт. Другата, доста често срещана евромантра е, че еврото ще ни предпазва от влошаване на икономическите показатели. Нека обаче си припомним случаят с Гърция. Гърция е член на еврозоната от 2001 г. И това не попречи на факта там да се разрази унищожителна финансова криза. В момента никой не може внятно да обясни защо толкова бързо сме се устремили към членство в еврозоната, защо летим натам като мухи без глави. Приемането на еврото нито ще увеличи доходите ни, нито ще намали инфлацията, нито ще направи икономиката ни по-ефективна. Нито една страна, член на еврозоната, в момента на присъединяването си не е била с толкова лоши икономичски показатели като България. При нас рисковете са по-големи отколкото са били за всички останали, присъединили се досега. Задължително е да има референдум по въпроса. Но демокрацията, питането на народа се отменя, защото влизането в еврозоната ни прави още по-зависими от наднационален контрол, а именно това е целта. Затова се бърза.

- СЗО се опитва да наложи т.нар. пандемично споразумение. Нов глобален инструмент за защита от бъдещи пандемии. Но има ли рискове за здравния суверенитет на нацията ни?

- На практика подготвеното от СЗО пандемично споразумение представлява точно това - отнемане на здравния суверенитет на България. В споразумението се предвижда създаването на международен орган, в който ще влизат представители на страните-членки, както и на всевъзможни корпорации и лаборатории. Именно този орган ще решава какви задължителни мерки за всяка държава трябва да бъдат взимани, в случай на пандемии, какви лекарства и ваксини да се ползват. Помните, че по време на Ковид кризата всяко правителство само решаваше как да се справи с нея – ограничения за движение, маски, ваксинирането беше въпрос на лично убеждение. Някъде мерките бяха драконовски, другаде по-щадящи. Докато въпросното споразумение обвързва държавите да правят едно и също. Това е отнемане на суверенитет. СЗО, функционираща към ООН, е една наднационална организация, която се финансира от вноски на държавите-членки, но големите спонсори са частни дарители с интереси във фармацията. Сред най-мощните дарители са фондации като „Бил и Мелинда Гейтс“ и „Рокфелер“. Тоест ръководството на СЗО се контролира изцяло от частния капитал във фармацията и не можем да очакваме грижа за народите, алтруизъм и пр. Очакваме ситуации, в които ще се извличат милиарди от населението на планетата към няколко фармацевтични фирми с любезното съдействие на националните власти. Това е идеята на споразумението, да се уреди съдействието на държавите в този процес под предлог на „извънредни пандемични ситуации“. Бил Гейтс е един от най-големите лобисти за ГМО в света и за всякакви експерименти с ваксини, нови лекарства, генно инженерство и пр. СЗО се е превърнала в една де юре не, но фактически частна организация, инструментализирана от своите частни дарители. Това пандемично споразумение няма за цел да укрепва здравето в глобален мащаб, както се афишира, а има за цел да гарантира максимизиране на печалбите по време на пандемии. Така че със сигурност пандемии ще предстоят, те просто са необходими. Защото патогените са опция за бизнес, за правене на пари.

 

 

 

 

 

Коментари

  • Копейкин

    06 Юни 2024 12:20ч.

    Тоя след краха на Матушката му ще го прекръстим на Мисисипин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А натебе ще ти направим колостомия. Само свирки ще можеш да правиш

    06 Юни 2024 16:58ч.

    За сметка на това пък ще можеш да продължиш да сереш пред очите на всички, както сега.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Копейкин

    06 Юни 2024 17:08ч.

    Имах предвид,че след краха на Хегемона,Волгин ще е все така актуален,а аз ще съм си същия ибрикчия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lindentown

    06 Юни 2024 12:38ч.

    Привличането на П. Волгин се оказа умен ход от страна на "Възраждане", защото де факто той им изнесе основната предизборна битка в медиите. Със сигурност неговото присъствие качва резултата на партията. Според мен в стратегията на "Възраждане" има някои слаби неща и едно от тях е настояването да се излезе (едва ли не веднага) от НАТО. А това не дава убедителни отговори каква точно е алтернативата. Пък и в България няма политически ресурс да се стигне до подобно решение. Има обаче възможности за нещо друго, с които биха спечелили и повече подкрепа. Така, както настояват ЕС да се промени, да се демократизира и деамериканизира, трябва да настояват и НАТО да бъде дълбоко реформирано. На първо място ЕС да изгради собствени въоръжени сили и армия с централно европейско (на страните от ЕС) командване. Така ЕС ще бъде член на една по-децентрализирана военно-политическа организация (може пак да се нарича НАТО), с по-слаби зависимости и връзки. Членството да се преформатира - отделните страни, членки на ЕС, да формират общ блок, общо членство в този военен съюз. Този общ блок ще формира обща децентрализирана военно-политическа организация заедно с другите отделни страни, които не са членки на ЕС- САЩ, Великобритания, Канада, Турция и т.н. Именно европейското разединение дава допълнителни механизми на американците да властват безпардонно във военно-политичския съюз и да налагат решения изключително в техен интерес.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    06 Юни 2024 12:48ч.

    Има два въпроса, на които трябва да се отговори. 1. Каква част от електоралния потенциал на "Възраждане" е за реформиране на двете основни евроструктури - ЕС и НАТО. 2. Какви са настроенията по реформирането в останалите страни от Европа? И като подвъпрос - каква ще е нашата тежест в гласуванията в ЕП във връзка с реформирането. Не отговорим ли на тези въпроси, значи се присъединяваме към еврокудкудякането на Урсула Премудрая и подобните ѝ. Лично за мен стои въпросът: Каква е официалната позиция на Възраждане по евробъдещето на България - ще седим ли в евроструктурите, борейки се за Евросъюз и НАТО с човешко лице, за гласност и перестройка или ще тръшкаме вратата. Като чета господина Волгин, той е за първото, което пък според мен е кауза пердута.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lindentown

    06 Юни 2024 13:07ч.

    По-време на президентсвото на Тръмп ( 2017-2021) имаше отлична възможност да се направи крачка към формиране на общи въоръжени сили на ЕС и да започнат разговори за преформатиране на НАТО. Макрон дори спомена за обща европейска армия. ЕС не бе готов да обсъжда и решава подобни въпроси, самата Меркел се оказа много пасивна и неориентирана. Втори прозорец от възможности може да се появи при предстоящия втори мандат на Тръмп. Но очевидно с Марсули начело няма да стане...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Незнам Влогин добро решение ли е за Възраждане

    06 Юни 2024 16:01ч.

    Но мен мен дразнят и Волгин и Костадинов, защото начинът по-който предлагат едно или друго, е само фишек, изборен, а идея си нямат как може да се осъществи, а и не ги интересува. ..... Точно като подписката за референдума за лева. Дай да стреляме във въздуха да ни видят, пък после ще видим

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • северомакедонец

    07 Юни 2024 9:23ч.

    За Костадинов е ясно, че е спойлер - не само референдумьт за еврото го доказа. За Волгин не знам, но прави стратегическа грешка - Възраждане няма да допуснат да качи над 15-18% изобщо - за това е създадено и да отказва всякаква колаборация с другите про национални сили и ограничава евроскептицизма . А като отиде в Брюксел ще му се загуби гласът в БНР и дефакто ще му затворят устата. Разцепването на БСП от 2018 г тече именно за преток на членска маса и гласоподавателикъм много псевдо или наистина патриотични, но малки формации, и усилване на пробрюкселските тенденции. Ама Нинова се опъна и процесът малце се деформира и забави, но си тече. Та в парламента БСП +Възраждане +ИТН + газпром +ВТБ няма да имат блокаж и ще сме във война, ако решат да я има...Това е и смисъльт на днешните избори - чистка в корпусите на ГЕРБ и ДПС и плюс ограничаване на ресурса на киро и василев ( ВТБ /газпром) - и ето ти коалиция на войната или коалиция "кво каже Амбасадата" - Парамагнитски . Ако пък стане кантар или някой в ДПС или ГЕРБ се освести - в нужния момент патетично Костадинов ще "излазе " от парламента, както няколко пъти до сега и готово....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Убит" в Буча запали цигара

    06 Юни 2024 12:46ч.

    За да не ви карат да преплувате Волга с лека картечница на гръб,гласувайте за Волгата...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • momo

    06 Юни 2024 16:19ч.

    Според евроатлантиците нашата заплаха идвала от Русия. :) А според повечето българи основната заплаха е от Турция. Лошото за нас е, че НАТО няма да ни помогне, независимо кой ще ни нападне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кузелич

    06 Юни 2024 17:09ч.

    Волгин е изключително интелигентен човек!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ъхъ

    07 Юни 2024 18:48ч.

    Станаха двама! Да не е и тя кандидат?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • old_beggar

    06 Юни 2024 17:53ч.

    за да определите какъв човек стои срещу вас - просто му задайте въпроса "одобрявате ли фашизма?" и по отговора веднага ще лъсне истинската му същност... нормалният човек ще отговори: НЕ ! психопатът ще отговори: ДА! педерастът ще започне да увърта за "евро-атлантически ценности" и за „Триморие“...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан-1

    06 Юни 2024 21:42ч.

    Синът на мой познат на 42г. получи инфаркт и почина. Той бе ваксиниран против Ковид. Познат лекар ми каза,че за последната седмица знае четири подобни случаи. Истината излезе наяве. Западните ваксини против Ковид значително увеличиха смъртността. Днес бе публикуван доклада за смъртността в 47 западни страни от учени от холандския университет Vrije Universiteit Те констатират,че от 2020г. "безпрецедентно" е нараснала смъртността на хората доста над нормалната. Изследването сочи,че в САЩ, Европа и Австралия има над 3 милиона смърти, които може да се обяснят с последици от ваксинацията. Учените констатират много случаи на исхемичен инсулт, коронарен синдром и кръвоизливи в мозъка и др. последици непосредствено причинени от ваксинацията със западните ваксини. Нищо чудно и у нас нещата да са същите, но истината да не се казва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • северомакедонец

    07 Юни 2024 9:36ч.

    Отклоняване на вниманието. Това са ветеринарни рнк ваксини за добичета, които след два три месеца или година или три ги колят. От тридесет години се използват, но без статистика как реално влияят в дългосрочен план. Биг фарма захлеби просто. Но сега се измества въпросът съзнателно: хем ще са виновни ( но в ЕС, не в САЩ), хем ще дадат пари в бюджета за въоръжаване. Въпросът с вируса е много по-важен : кой, кога и как, защо и кога пак?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дедо

    06 Юни 2024 22:03ч.

    Руска касапница, не украинска..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • северомакедонец

    07 Юни 2024 9:29ч.

    или Новороссийска териториално. Но основно от двете страни вече рускоезични хора воюват. Виж как стенат или псуват украинците като се бият или умират....Много малко крещят и псуват на украински. На руски или на суржик ама без прехода от о на и....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ям Леминг

    06 Юни 2024 22:44ч.

    Стефко,а има ли статистика за руската антиковидна ваксина?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Антон Сираков

    07 Юни 2024 9:47ч.

    Руската ваксина не е предизвикала смъртни случаи. А при генерал Лукашенко дори не спряха футболното първенство, да не говорим за елементарните житейски дейности. Съжалявам, че Ви разстроих със споменаването на генерал Лукашенко, който наскоро получи и атомно оръжие, а с този истински генерал не можете да разчитате на "договорняк"; така че, "надежда всяка тука оставете"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • в тила на врага

    07 Юни 2024 18:47ч.

    Копейката Волгин ще се бори с Европейския съюз от Брюксел! Нещо като "Шат на патката главата" ! Предполага се, че заплатата не го интересува! Няма да цица от две майки я! Всичко Э за родину!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи