Русия предлага на ЕС 100 млн. дози от "Спутник" V

 Русия предлага на ЕС 100 млн. дози от "Спутник" V
Русия предложи да помогне на Европейския съюз да реши проблема, свързан със забавянето на доставката на ваксини, като изпрати около 100 милиона дози на коронавирусната си ваксина "Спутник V" през второто тримесечие на годината. Това обявиха днес от Руския държавен фонд за директни инвестиции (RDIF). Имунизацията също се извършва в две дози, така че предложеното количество би било достатъчно, за да ваксинират 50 милиона европейци.

В началото на годината руският президент Владимир Путин проведе телефонен разговор с германската канцлерка Ангела Меркел за сътрудничество в борбата срещу пандемията от коронавирус. При това били засегнати най-вече "възможните перспективи за съвместно производство на ваксини", съобщиха от Кремъл. Малко по-късно за това информираха и германските медии. Говорителка на германското правителство заяви, че канцлерката е изразила откритост по въпроса за използването на европейски мощности за производството на руската ваксина.

 

От фонда също така отбелязват, че чакат одобрение от Европейската агенция по лекарствата (EMA), която все още не е одобрила ваксината "Спутник V" за употреба в рамките на ЕС.

Отправената руска оферта е в резултат на продължаващия спор между ЕС и "АстраЗенека". След като компанията предупреди за спад на пратките със 75 на сто, не последва убедителен отговор на питането от Брюксел къде са поръчаните количества.

По-рано беше разпространен договорът на ЕС с "АстраЗенека". Документът носи гриф "Чувствително" и от 41-те му страници са заличени данните за предвидения график на доставки от ваксината по количества и срокове. Липсва също информация за цените на доставките.

 

 

 

Коментари

  • йеху

    29 Яну 2021 15:25ч.

    Россия великии держав !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 75% само в България си предпочитат руската ваксина

    29 Яну 2021 16:20ч.

    Путин от днес: Производството на ваксини изпреварва графика - https://bgr.news-front.info/2021/01/29/putin-proizvodstvoto-na-vaksini-izprevarva-grafika/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • трагедия, като оная с маските

    29 Яну 2021 16:29ч.

    Американска медия: Докато руската и китайска ваксини реално спасяват животи по целия свят, в ЕС се водят съдебни спорове за недоставени ваксини, а американските ваксини дават опасни странични за здравето отклонения - https://cont.ws/@contemplator/1901384

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 75% само в България си предпочитат руската ваксина на 29.01.2021 в 16:20

    29 Яну 2021 16:33ч.

    Проф. Иво Христов говори дори за 80%.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обаче,

    29 Яну 2021 16:38ч.

    cont.ws е руска медия, препечатва от друга руска медия - inosmi.ru. Толкова за американската медия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • висок

    29 Яну 2021 16:50ч.

    Абе хора, Раша едвам произвежда 300 000 дози на месец..... кога би изпълнила поръчката?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • висок на 29.01.2021 в 16:50

    29 Яну 2021 16:58ч.

    Тая лъжа защо я изтипоса сега? Това количество ще е първата пратка само за Унгария, а не общото произведено. Дай линк за твърдението си, защото през декември са произведени 2, 5 милиона дози, а само за януари руснаците планират вече десет пъти повече от онова, което ти си постнал, лъжейки като трансджендърен трансатлантик. - https://rdif.ru/fullNews/6218/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    29 Яну 2021 17:00ч.

    Не мога да кажа, а и дали има някой който може да каже без да излъже, колко хора предпочитат руската ваксина. Но е абсолютно сигурно, че рускта ваксина е доста по ефтина, по-сигурна и не дава странични ефекти. Е щом е така всеки би предпочел такава ваксина, пък дори някой да го смята за прост и да му се присмива, защото простия ще бъде който се присмива. А на мен не ми трябва никаква ваксина, независмо, че годините ми не са малко. Тези ваксини са абсолютно ненужни за хора които нямат сериозни здравни проблеми. Важно е всеки да си подържа добър естествен имунитет. Но за това никой от професорите, медицински “светила“ не говори! Защо ли!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За сега

    29 Яну 2021 17:03ч.

    европейската агенция по лекарствата ЕМА не е одобрила ваксината. Видяла бълхата, че подковават коня и тя дигнала крак. Като ви одобрят ваксината - подскачайте. Или требе да се изпълни нормата от 120 коментара дневно?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • маски и ваксини

    29 Яну 2021 17:17ч.

    Ще одобри, къде ще ходи? Като останат без ваксини, а кампанията трябва да тече...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Така де - къде ще ходи. Мечтите са безплатни.

    29 Яну 2021 17:24ч.

    И ние бяхме така преди Европа да ни отвори границите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • психологията на лакея

    29 Яну 2021 17:41ч.

    И като ти отвори границите, вирусите и всякакви гадинки, включително мигрантски нахлуха, щот вече няма кой да ги спре.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ако си мечтаеш за 45те години

    29 Яну 2021 18:03ч.

    нямаш проблем. Ким ще те прибере веднага.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "ГЛАСОВЕ"

    29 Яну 2021 18:18ч.

    отново рекламира руската ваксина. Дано да е срещу заплащане а не от самопожертвователна любов към "Руский Мир".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гмо-ваксина, западна

    29 Яну 2021 18:31ч.

    Финансист само нашия, любов не признава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ХЙде да оставим за малко агитацията и пропагандата, че на някои ни напомня едни други времена

    29 Яну 2021 18:32ч.

    Обективно погледнато, руската ваксина може да е много добра, също така е добре, че ще има и още производители. Но от нищо не следва, че е по-добра от другите или че е по-евтина (евтина не се пише с Ф). Последното е най-маловажно от всичко, ваксината няма да се плаща от гражданите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Байдъновица

    29 Яну 2021 19:00ч.

    "Недостигащите" ваксини заминаха за Щатите, глупендери!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    29 Яну 2021 19:50ч.

    Абе чакайте Астра Зенека. Не разбрахте ли че англичаните имат проблем не с производството.. Що се отнася до руската ваксина. вярно е че те нямат капацитет да я произведат, но Путин и Меркел нещо си гугуткаха да се прави в Бундесрепубликата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "вярно е че те нямат капацитет да я произведат"

    29 Яну 2021 20:42ч.

    Тая мантра си я запази за собствена консумация, не ни манипулирай нас с опорката си тука.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • qwerty

    29 Яну 2021 20:57ч.

    и каква стана тя? вместо да ни инплантират US чипове, ще караме на руски

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Колко дявола се въдят на върха на една игла ?

    29 Яну 2021 21:22ч.

    Съвършено безсмислена , идиотска дискусия. При липсата на каквато и да е ПАНДЕМИЯ нама нужда от каквито и да са ваксини. "Руската ваксина" ако се има доверие на официалните информации /а нямаме никакво такова доверие !/ е почти идентична с ваксината на Астра Зенека. Аденовирусна векторна ваксина. Това също не е "класическа ваксина" , но поне не е абсолютно вреден и неизвестен като късни резултати продукт , кавито са продуктите на Пфайзер и Модерна. Класическите ваксини са такива като антигенната ваксина на Санофи и Глаксо Смитклайн. Тя пък изобщо няма да види бял свят... И така , въпросът с ваксините като цяло може да се подреди в прогресия - безсмислени , тип гола вода /Санофи, Кюрвак , Астра Зенека , Спутник 5, Синофарм .../ , генетични убийци Пфайзер и Модерна. Избор между безсмисленото , лошото и най-лошото. Тогава какъв е изборът ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дано ЕС

    29 Яну 2021 22:18ч.

    внесе и руска ваксина, тогава ще имаме по-голям избор и повече българи ще се ваксинират, а от това печели само здравето ни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идеалист

    29 Яну 2021 22:27ч.

    Руската ваксина "Спутник - V" е векторна, каквато е на Астра Зенека. Разликата е, че вектора - приносителят на синтетичната РНК, кодираща част от спайк белтъка, с който корона вирусът се залавя за човешките клетки е човешки аденовирус, а на СЗ е маймунски. Тези ваксини на практика са също като Пфайзер и Модерна РНК ваксини. Разлини са ваксините на Синофарм - китайска, изработена по старите технологии с убит вирус ( с нея имунизират в Китай, Сърбия, Унгария и Турция ) и руската на "КовиВан" на института Чомаков, която скоро ще навлезе в трета фаза на изпитание върху доброволци. Развива се долна, мръсна търговия с геополотически привкус. На народа среден пръст! "

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    29 Яну 2021 22:45ч.

    Доколкото съм чела в пресата, едната руска ваксина не е същата като Пфайзер и Модерна и няма чужда РНК в състава си. Ако ЕС внесе руската ваксина, бих се ваксинирала с нея, въпреки многото си болести.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Д-р Хаус до Идеалист

    30 Яну 2021 0:04ч.

    Въобще не ти е ясна материята, както впрочем на мнозинството лаици. Няма нищо общо между аденовирусна векторна ваксина и РНК-ваксина , просто защото второто само условно може да се нарече "ваксина". Аденовирусната ваксина е омаломощен аденовирус /човешки или от шимпанзе, това няма значение/ , нарича се атенюиране. По принцип този аденовирус е НЕпатогенен за човек , той не предизвиква заболяване. В него е вкаран елемент от РНК на коронавирус. Аденовирусът служи за вектор на антигена РНК , той се посреща в организма ОТ КЛЕТКИТЕ НА ИМУННАТА СИСТЕМА. Т.е. аденовирусните ваксини предизвикват ваксинационен имунен отговор по естествен път. Обратното ! РНК ваксините на Бил Гейтс /Пфайзер и Модерна/ представляват вирусна РНК "опакована" в изкуствени капсулки наречени "липозоми" . Те се явяват векторът за проникване в клетките. Химическият състав на липозомите е абсолютна тайна ! Корпоративен секрет на Гейтс ! Инжектирани в кръвта тези липозоми се разпространяват в цялото тяло и проникван БЕЗРАЗБОРНО В КЛЕТКИТЕ ! Те не проникват само в клетките от белия кръвен ред , те проникват например в мускулните клетки ! В клетки на паренхимни органи , навсякъде ! Липозомите пенетрират /пробиват/ клетките влизат в цитоплазмата и според официалните твърдения на Пфайзер освободената РНК взаимодейства само с рибозомите /белтъчната фабрика на клетката/ където се синтезира S-протеин на вируса /шипчето/, то се освобождава в големи количества от клетките , и това вече би трябвало да провокира имунен отговор...Но това не е класически имунен отговор от ваксина. Това на практика е контаминиране /заразяване/ с огромно количество вирусен антиген ! Вие ставате производител на коронавирусни шипчета , ефектът още в ранните седмици след "ваксинациите" показват че ЗДРАВИТЕ СЕ РАЗБОЛЯВАТ ! А разболелите се боледуват по-тежко !!! Продуктите на Пфайзер и Модерна НЕ ПРЕДПАЗВАТ от коронавирусна инфекция ! Точно обратното - те ви разболяват с такава ! Двата продукта се явяват "гориво" за поддържане на епидемия и пандемия от ковид 19 /щото без тях такава НЯМА да има/ . Освен директния ефект , остава напълно неясно дали вирусната РНК попаднала в клетките няма да се свърже с ДНК в ядрото и да остане закодирана в генома ви ? Фирмите на Бил Гейтс отричат такава възможност. Топ-специалистите в света , като например проф. Александра Анрион , водещата френска специалистка и учен-експерт по РНК , твърдят точно обратното https://www.medicatrix.be/le-samedi-politique-de-tvl-recoit-la-geneticienne-alexandra-henrion-caude .Има реален риск продуктите на Пфайзер и Модерна да променят вашето ДНК и да нанесат необратими вреди както на здравето ви , така и на поколението ви ! Друг вече набелязан проблем от тези т.н. "ваксини" е увредата на гликопротеина синцитин. Директна причина за безплодие у жените /не може да се сформира плацента в зародиша - ранни аборти/ ... И да не пропуснем. Никой не знае състава на тези препарати. Нямате никаква гаранция че производителите на Гейтс не използват наночастици , с които могат да ви геолокализират , например. "Наночипирането" не е "теория на конспирацията" както грачат ковид-идиотите. То е технологичен пробив от поне 10-12 години , реализиран в Силиконовата Долина... Така че има огромна разлика между аденовирусна ваксина и РНК "ваксина". Това е разликата между новогодишна пиратка и атомна бомба.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    30 Яну 2021 0:34ч.

    Тази "помощ" е като онази в началото на пандемията към Италия, при която доставиха маркучи и ватенки, които италианците са пратили в Африка най-вероятно. А италианските вестници се забавляваха с допотопните камиони, слизащи от още по-допотопни самолети, които очевидно можеха да се ползват само да мият улици ръчно. Нормален човек на Запад никога не би си сложил руска ваксина. Единствено в пропагандата на Кремъл има такива опции.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    30 Яну 2021 1:16ч.

    Поредният пропаганден балон за вътрешна употреба. Като танкът Армата, като хипербързите ракети, като компютърът Елбрус, който щеше да удари американските в земята и пр. глупости. Една хиперизостанала в технологично отношение държава, която някаква си Турция на два пъти напоследък смачка като на шега в Либия и Нагорни Карабах, предлага 100 милиона ваксини!?!? И то на кого - на ЕС. Числото въобще не може и да си помисли, че ще бъде лансирано в Европа, защото би предизвикало най-искрен смях. Не само че никой не може и да си представи, че някой лекар в Европа би поставил тази ваксина на пациент, но никой и не вярва, че Русия ще произведе 100 милиона. Даже и да има разрешение. При това никой в Русия дори, от управляващите, не иска и да знае за тази ваксина, камо ли да се ваксинира. Да не говорим, че никой не знае досега колко са произведени, колко са ваксинирани, какъв е ефектът, кога ще подадат документи в ЕС за приемане, защото такива няма - има само предварителни разговори и контакти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    30 Яну 2021 7:24ч.

    Медицински факт е, че в ЕС и особено в САЩ хората ИЗМИРАТ, КАТО МУХИ. Лъсна голата истина за тези уж "напреднали държави". Без съмнение накрая ще клекнат и ще почнат да купуват и руски и китайски ваксини. Унгария вече го направи а съвсем скоро това ще стори и Чехия . Ако не го направят западняците ще продължават да измират в огромни количества, което всъщност е добре дошло за Русия и Китай! :))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП-е

    30 Яну 2021 8:28ч.

    Медицински факт от както прописа в СЕГА е че редуваш точни коментари с медицински глупости. Последните продуцираш когато си в спор по теми от които си нямаш хабер. В Западна Европа в момента хората НЕ ИЗМИРАТ нито като мухи , нито като комари. Общата смъртност във всички големи западноевропейски страни за 2020 не се различава статистически от всички предходни години от ВСВ насам. ПАНЕМИЯ няма. Болниците са полупразни. Някъде , където има забрани за прием и лечение, планови операции , са НАПЪЛНО ПРАЗНИ. Единственото мероприятие който гърми на шес е правенето на лавини от PCR тестове с което да се поддържа психозата.От месец психоатаките за ваксиниране тръгнаха. По-захлупените и страхливи се ваксинират, хората с глави на раменете пасуват. Освен в южните страни протестите се разрастват и на север. Във Франция и Германия къкри и нараства напрежението. Холандия и Белгия горят, цензурата е страховита и новини за ставащото няма да намерите, ако някой качи клип , бързо го свалят. Все повече народ се събужда и осъзнава че НЯМА ПАНДЕМИЯ а установяват глобална диктатура. Пиша ти го от Западна Европа и от Системата, от вътре.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    30 Яну 2021 8:41ч.

    Момче, не пиши глупости от които хал хабер си нямаш и не нагаждай фактите към собствените си теории.Преди дни Великобритания регистрира рекордна смъртност на годишна база от ВСВ насам. Аман от тези конспирации. Аксиоматичен факт е, че една конспирация е толкова по успешна колкото по-малко хора са замесени.Тук някой се опитва да ме убеди,че целия свят участва в конспирацията и само той разбираш ли я разкрива? :))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    30 Яну 2021 8:46ч.

    Пандемия има, но въпроса е, че реакцията е свръхголяма просто защото западняците не са свикнали да дават толкова жертви.Хората се изнежиха. Много добре си спомням как когато в Ирак загинаха некфи си шест английски войници целата страна беше в траур и дори Путин при посещението си в Бъкингамския дворец се наложи да отправя съболезнования.За некфи си ШЕСТИМА!!! Просто западняците са в шок, че сега умират ХИЛЯДИ.За тях това си е ВСВ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    30 Яну 2021 9:08ч.

    Големия американски геополитик Збигнев Бжежински имаше един термин "МЕГАСМЪРТ". Така той наричаше историята на Европа от първата половина на 20 век ! Европа тогава се превърна в едно огромно ГРОБИШЕ . За един англосакс е тотално налудно "бели хора" да измират в такива количества. Генерал Патън бе разжалван заради една плесница на войник, Бил Клинтън искрено се чудеше защо Русия чествала 9 май. Просто англосаксите, които задават тона на световното обществено мнение превръщат всяка смърт на "бял човек" в трагедия". Това са хора рационални, практични, които не си падат по "измите" в името на които може да се жертват милиони. Затова и се получи днешаната патова ситуация в която се вкараха.... Затова Борис Джонсън преди дни надълго и нашироко се извинява на британците за тези 85 000 загинали повече британци от средното за последните пет години....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Друг Доктор

    30 Яну 2021 9:11ч.

    НЯМА ПАНДЕМИЯ. В нито един момент от март 2020 до днешен ден , в нито една точка по света , в нито една страна не е имало критерии за обявяване на епидемия или пандемия. Ковид 19 е ОРЗ. Критериите за обявяване на епидемия от ОРЗ е достигането на 200 БОЛНИ /10 000 НАСЕЛЕНИЕ. Такава стойност никога не е достигана никъде. Да не говорим за клинично болните. Да приемем за истина лъжата на PCR тестовете и т.н. "заразени" и "безсимптомно болни" - неологизми СРАМ ЗА МЕДИЦИНАТА. Дори тях да броим за критериите ПАК НЯМАМЕ 200/10 000 . Да се говори за ПАНДЕМИЯ , когато НЯМА ПАНДЕМИЯ , е форма на психическа увреда. Медиен травматичен синдром. Но не само от чисто медицинска дефиниция пандемия няма. Пандемия няма и от правна гледна точка. За да се обяви "пандемия" СЗО трябва да свика своята Асамблея , и на нея представителите на страните членки да гласуват обявяването на "Пандемия". През 2020 такава асанблея не е свиквана. "Пандемията" беше обявена еднолично от воннопрестъпника и масов убиец Тедрос Гебресус... Нито научно , нито правно , нито фактически може да се говори за каквато и да е "пандемия".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сара

    30 Яну 2021 9:23ч.

    Опа! А шефовете? Веднага ще изтряскат поредната санкция!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кризата на Запад не е само с демокрацията, но и с гмо-индустрията

    30 Яну 2021 9:41ч.

    Повече от 50% от страничните ефекти при ваксинираните в Сърбия са свързани с Pfizer - https://bgr.news-front.info/2021/01/30/poveche-ot-50-ot-stranichnite-efekti-pri-vaksiniranite-v-srbiya-sa-svrzani-s-pfizer/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Друг Доктор

    30 Яну 2021 9:43ч.

    Фалшификациите с числата би трябвало вече да са ясни за всеки средно интелигентен човек. PCR тестовете се правят в гигантски мащаби защото хората са принудени да се тестват. Така стартира измамата. PCR тестовете произвеждат "заразени". Според нареждане на властите лабораториите могат да променят броя на ДНК амплификациите и така да променят "процента положителни проби" .Това се прави навсякъде според момента , и се получават смешките един и същ вирус един месец да дава 3 % положителни проби , а след месец 40 % положителни проби. Дори не е необходимо да сте лабораторен лекар или инфекционист, за да осмислите нелепостта на това... След като се произведат "заразени" идва момента да се произведат "болни". Тук отново се работи с фалшификата PCR. Болни от всякакви заболявания в болниците се тестват /самото хоспитализиране задължително става с тест/ - за болни със /!!!!!/ ковид се обявяват болни с каквато и да е белодробна патология , разбира се грипа и другите ОРВ , инсултно болни , диабетици , системни заболявания , хематология , нефропатии , онкоболни... Изобщо цялата нозология се ползва за "ковид 19". Затова самото ковид 19 няма фиксиран набор от симптоми , разтягат като ластик на кюлоти. От диария през кашлица , през болки в гърдите , през аносмия , адинамия, висок фебрилитет , липса на фебрилитет , главобол , липса на главобол... клиничен абсурд. Няма нормален лекар по света , който не е въвлечен финансово в операция К 19 , който да не ви го потвърди. И така, създаваме бройката болни /СЪС КОВИД ! И най-наглите се въздържат да обявят болните че са болни от ковид при наличие на инсулт, напреднал карцином или терминална БН , и мажат с "придружаващи заболявания"/ . Умрелите са лесни. Антемортем се правят отново PCR и според нареждането се създават необходимия брой "умрели от ковид 19". В България като специфика се добавя черния хумор да се плаща на близки и роднини постмортем, за да се пишат "умрели от ковид 19". Така вероятно се пестят тестове...И след като имаме триадата "заразени, болни, умрели" за цялостната шашма липсват /липсваха в началото/ само реалния брой умрели за година , статистически ръст на умрелите , който да потвърди "камарите от трупове". След "Първата вълна" към лятото , във всички страни , не само нямаше ръст на умиранията , а имаше СПАД . Ковид 19 намаляше общата смъртност ! Постепенно със засилващата се диктатура и с МЕРКИТЕ , тази "нелогичност" за сатанистите започна да се преодолява. Общата смъртност по страни наистина започна да расте. Но тя не е от ковид , защото вирусът SARS cov 2 практически не циркулира от юни 2020 насам. Общата смъртност бавно расте от закриването на здравеопазването или поставянето му на "командно дишане". Нелекуването на цялата медицинска нозолигия , неопериране на хирургичната патология , занемаряване на онкологията , спиране на скрининга на онкологичните болести. Психозата сред населението и фобия от болниците. Всичко това бавно но сигурно дава и ще дава увеличение на общата смъртност, и това целят сатанистите. "Пандемията" да служи за страх и съответно контрол над хората. /Уплашеният човек лесно се контролира/ . А реалната депопулация се върши от МЕРКИТЕ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кармалат

    30 Яну 2021 9:49ч.

    Прав е тов. ЗИП, необявената война срещу Запада (която всъщност Запада с безкрайната си агресивност сам си обяви) тече с пълна сила. И добре че избраха по-мекия вариант, за да не се нахъсват и озлобяват срещу предявен враг, както е било в предните световни касапници. Бог направи така, че да си понесат жертвите без особени последствия за останалата част от света, която беше наказаната от тяхната бездкрайна алчност и безскрупулност. Така че не кълнете ковид, а благодарете на Провидението, че навярно ковид ни предпазва от нещо къде-къде по-лошо, при което извечният (анунакски) крадец пак щеше да се представи за защитник на човечеството.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 888

    30 Яну 2021 10:03ч.

    Няма обявена война на Запада. Има обявена война на човечеството. Целта е нетно-чиста , депопулация на сегашните 7 800 000 000 до под 500 000 000 . Петнадесеткратна депопулация. Това е край на цивилизацията такава , каквато я познаваме. Сроковете са неясни но изглежда са си поставили за крайна цел 2030 , така че това е една колосална амбициозна задача. Всички страни по света са включени да изпълняват задачата по депопулация. Няма конфликти между големите сили САЩ , Китай , Русия , Европа ... ако има такива , те са привидни и не означава че на едно място ще се чисти население , а на друго не. Китай е пример за напреднала технологично тоталитарна диктатура. Там контролът над населението се прави от 30 години и вече имат огромен напредък. Днес една от най-големите публични тайни е намалялото население на Китай. То е не-повече от 800 милиона , но това не се обявява от ККП. Реално най-многолюдната страна в момента е Индия...Световните лидери - Байдъновци, Путиновци , Сидзинпиновци , Макрончовци , Борисджонсовци, Меркели ... почти всички са в ИГРАТА. Те самите изпълняват заповедите на Тъмните сили , които депопулизират планетата. В тази започнала война срещу хората няма политика , геополитиката е привидна и служи за камуфлаж на ставащото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • прав си, че в тази война няма политика, но...

    30 Яну 2021 10:10ч.

    А кои са "светлите сили" и как те се изявяват в предшествието си?! Дай да видим какъв е техният манифест. Защото, ако питаш мене, ако светлите сили не действат в позитив, както отдавна съм установил за себе си, тогава делото по спасение от тъмните е в ръцете не на външен Спасител, а на конкретно издействащия символиката на всяка една ситуация - и всичкото това отвъд История и обещания за външни пришествия в Писанията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 888 до на 30.01.2021 в 10:10

    30 Яну 2021 10:43ч.

    Това е най-смисленият въпрос който съм прочел тук от много дни насам. Благодаря ви за него ! Ще кажа моето скромно мнение. В момента "светли сили" на политическо ниво , в управленията на страните - няма. Светлите сили можем да търсим на две места. Първо, като се опрем на Библията. Там нещата са описани доста ясно. Светлата сила ще се появи , ще въздаде на всекиму своето. И това ще бъде ИСТИНСКИЯТ РЕСЕТ. Но в кой момент ще стане това не зная. Аз подозирам че навлезнахме в Библейското време, но там се казва че Бог ще се появи тогава , когато никой не очаква. Второ - светлата сила е в нас самите. Всеки човек е божествено създание и има заложена светла сила в душата му. Ако човечеството страда и загива , то е защото не открива светлата сила в себе си , хората все още не са единни, не създали това единно положително духовно поле. Според мен това започва и ще стане скоро. Бъдещето е амбивалентно. То хем е предначертано и видяно в картини , хем не е фиксирано като развитие. /За по-дълбоко разбиране на материята от научна гледна точка препоръчвам Теорията за Холографската вселена https://katzenpension-gollwitz.de/109762-kholografskata-vselena/ . Бъдещето е като една мрежа от енергийни точки /картини проектирани от Хиперреалността/ и ние преминаваме от точка в точка /от картина в картина/. Но всяка точка същевременно е "чвор" , водовъртеж , възможност да се тръгне наляво , надясно , нагоре или надолу... Т.е. ние имаме и СВОБОДЕН ИЗБОР. Нашите решения могат да предопределят посоките на развитие. Това напълно съвпада с мисълта че "Бог ни е дарил и с ум и разум" , освен с душа. Светлата сила е в обединението на душите на хората , създаването на единно позитивно духовно поле - нещо от което тъмните сили се ужасяват, и същевременно отваряне на разума на хората, информационно просветление , отсяване лъжите от фактите. Неизбежната поява на Външната светла сила не дава основание да не разчитаме и нашите сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ясно разграничаване на първичното спрямо вторичното

    30 Яну 2021 11:13ч.

    Общо взето съм удовлетворен от дадения отговор, с едно допълнение: значи светлите сили действат отвътре навън през/чрез нас, а не като познати структури от реалността ни. Но това въпросното "чрез нас" не зависи от никакви структурни обединения (политически или граждански, формални или неформални) в реалността, то е въпрос на обхода в самия теб, във всеки един от нас. Една такава обхода се нарича будност. Защото Единението е изначално в структурата на възприятието като светоносност, а не в някакви структурни обединения откъм съдържателните емпирични конфигурации на света. Т.е. светлите са светли, оставайки си отначало докрай светоносни. А ние, на свой ред, сме светло-тъмни - ние сме прицелени отведнъж светоносно, но и парадоксално причастни като световни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • обикновен Лаик по въпроса

    30 Яну 2021 11:39ч.

    Не разбирам много от ваксини .Но на кого да вярвам,на англосаксите ли или на Русия за ваксината пък и не само за нея ? На Бил Гейтс ли да вярвам или на Русия ? Знам ,че Русия има опит в тия работи и то от отдавна, а със своята ваксина ваксинира и армията си и флота,единствените верни приятели на Русия. Но основното е,че Русия е православна държава и каквото да ме убеждават вярвам повече на нашите отколкото на англосаксите. Тия последните са други хора познавам ги,нашите ,каквото и както и да са , са по свестни и много по човеци с морал и с други сърца ! За това избирам твърдо Руската ваксина без никакво колебание по въпроса . Ако трябва да се ваксинирам ,само с руска ваксина иначе абсурд, а ако потрябва да си купя кола ще взема или германска или японска,а не руска !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 888 до на 30.01.2021 в 11:13

    30 Яну 2021 13:52ч.

    Общо взето нещо такова. Въпрос на изразни средства, но съм съгласен. Има един косвен факт /не конспирация , а факт !/ . В стотиците описани и документирани случаи на Срещи от Трети и Четвърти вид , често харата попаднали в тях реагират много разумно и поставят умни въпроси , въпреки свръхестествената обстановка. Един от честите въпроси към представителите на Външния Разум е "Защо ТЕ не се афишират публично ? Защо не се появят тържествено ? Защо не кацнат пред камерите на поляната на Белия Дом , на Червения Площад , или на Тянънмън ? Отговорът /телепатичен/ е че ТЕ не желаят да осъществяват контакт с нас на нивото на нашите обществени организации ! Те не харесват , не признават нашите изградени структури - политически , граждански, формални и неформални... Не смятат че в тях ние сме вложили колективния си дух и това общо позитивно поле. За това те контактуват с избрани индивиди , на индивидуално равнище ! Контактуват от дискретност /до кога е друг въпрос/... Лошо е понякога да осъзнаваме, че сме само експериментални мишки в лабораторията на някой друг. Събитията днес , от март 2020 насам , аз съм абсолютно убеден - се извършват от хора. Но се дирижират от по-високо. Тъмните сили /светлите сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи