Кирил Петков: За нас Крим е окупиран. България трябва да влезе в еврозоната през 2024 г.

Кирил Петков: За нас Крим е окупиран. България трябва да влезе в еврозоната през 2024 г.
Премиерът Кирил Петков потвърди визията на правителството за влизане на България в еврозоната на 1 януари 2024 г. Това стана ясно от негово интервю за международния гигант Bloomberg. “Знаете, аз идвам от бизнеса и аз съм напълно запознат с ползите от членството в еврозоната. Едно от тях е, че няма такси за транзакции особено, ако развиваме експортен бизнес. И кредитният рейтинг на страната ще се подобри. Така че, да ние напълно сме решени за тази дата”, каза Кирил Петков.

Интервюто на премиера Кирил Петков за Bloomberg.

 

Премиерът посочи, че правителството трябва да създаде и подготви голяма информационна кампания за приемането на еврото, така че българското общество да не се сблъска със същия проблем както ваксинирането за Covid-19.

 

Кирил Петков заяви, че правителството се стреми да не изненадва никого и ще даде информация за практически въпроси. Например, колко дълго ще има цени и в лева и в евро в малките магазини и т.н.

 

Премиерът дори посочва, че част от неговата работа в Харвард е била да установи какъв ще бъде ефектът от увеличаващите се цени, когато някоя страна приеме еврото. Изследването на Петков е показало, че инфлацията, която се поражда в следствие на такава стъпка е 0.3%

 

“Така че ние искаме да се присъединим към Еврозоната, но трябва да сме сигурни, че всеки в българското общество може да оцени тази стъпка”, казва Петков.

 

На въпрос вижда ли рискове за присъединяване на България към еврозоната, Петков посочва, че в момента инфлацията, която се наблюдава там е нормална на база на отпуснатото финансиране за Covid-19 и помощите за подкрепа на бизнеса.

 

Конкретно за България премиерът посочва, че вече няма пенсионери под линията за бедността, защото правителството е повишило техните пенсии. Тези разходи от своя страна също са се отразили на инфлацията.

 

Премиерът потвърди, че съотношението евро към лев няма да бъде променяно и ще остане - 1.95583.

 

Пред Слав Оков премиерът коментира още породените напрежения между Украйна и Русия, ситуацията с Крим, енергийната криза в ЕС, пласиране на дълг на международни пазари и още ключови икономически въпроси.

 

"Досега основната част от вниманието бе насочено към историческия дебат. Но смятам, че по-важно е да поставим всички дискусии на печелившата основа за всички. Затова отваряме пет нови групи – за инфраструктурата, икономиката, културните обмени, присъединяването към ЕС и историята. Надявам се, че това няма да са само правителствени срещи – искам тези групи да работят изключително ефективно в следващите 6 месеца и да постигнат реални резултати. Например не разбирам защо трябва да летя през Виена, за да отида в Скопие. Би трябвало да имаме полети София-Скопие. Не разбирам и защо нямаме жп връзка София-Скопие", казва Петков относно преговорите за приемане на Северна Македония в ЕС.

 

България е разтревожена от последните напрежения между Украйна и Русия и ангажимента на САЩ за реакция в случай на руска инвазия в Украйна. 
 

"Разбира се, че се тревожим, защото сме близо. Всеки конфликт и риск от ескалация на конфликта в съседство е лоша новина за всички от региона и цяла Европа. Ясно заявихме, че нашето правителство ще бъде конструктивен и активен член на ЕС и на НАТО. С други думи – във външната политика искам да България бъде приемана като надежден партньор", каза Петков. 
 

България трябва да мисли за създаването на стратегическа инфраструктура, която би могла да помогне на възможностите на НАТО да има по-добра логистика, по-добра военна мобилност в свързването на Александруполис с Констанца например. 
 

"Не сме обсъждали с никой от партньорите ни от НАТО, нито вътрешно в правителството нищо конкретно за допълнителни военни части или друго. Ще има дискусии, но бих искал да видя проектите по Механизма за свързване на Европа и военната мобилност на НАТО, наред с осите от Гърция до Румъния през цяла Източна България." 
 

Премиерът изцяло подкрепя становището на ЕС и НАТО, че Украйна е единна и понеже Крим в момента е окупиран, става дума за окупация. "За мен няма никакво съмнение в това. Ние напълно подкрепяме европейската позиция, без никакво отклонение от нея.
 

Петков каза, че правителството му ще търси начини за финансиране на инфраструктурни проекти, които „могат да помогнат за способността на НАТО да има по-добра логистика“,включително повече мостове по река Дунав и пътни връзки, които ще помогнат за свързването на Гърция и Румъния, северните и южните съседи на България. 
 

Според Петков трябва да има устойчив подход към реформите от Зелената сделка, за да не намалее конкурентоспособността на региона. 
 

"Може би по-бавен ръст или някои регулаторни процеси, с които трябва да го постигнем. Иначе рискуваме да станем най-бързо най-зелени, но и най-бързо да намалее конкурентоспособността ни. А тези две неща трябва да се развиват ръка за ръка, за да постигнем наистина зелените цели на зелена икономика, която да е устойчива и която подкрепя своите граждани." 
 

Запитан за затварянето на въглищните електроцентрали и замяната на мощности, Петков коментира, че "ако заменим местен източник на енергия с вносен, зависимостта ни се увеличава." 
 

"Относно сроковете на затваряне на ТЕЦ-овете, бихме могли да ги заложим например до 2040 г., но това няма значение. При сегашните цени на въглеродните емисии и ако продължават да растат, тези ТЕЦ-ове наистина трудно ще работят на пазара. 
 

Мечтая след няколко години, да кажем до 2040 г. да успеем напълно да заместим всички въглищни източници с чисти енергийни източници, които да са местни. 
 

Не искам да ги замествам с газ например. Заместването им с газ е временен процес и за нас няма смисъл. 
 

Първо, защото увеличава зависимостта ни. Второ, след 10 години може да водим същия разговор за газа, както днес за въглищата." Според Петков България може да разшири сегашната АЕЦ в Козлодуй с евентуално нов реактор, но не може да се говори за проект в Белене. 


В коментар за Северна Македония Петков заяви, че възнамерява да засили дискусиите със Скопие. 

"Затова отваряме пет нови групи – за инфраструктурата, икономиката, културните обмени, присъединяването към ЕС и историята. Надявам се, че това няма да са само правителствени срещи – искам тези групи да работят изключително ефективно в следващите 6 месеца и да постигнат реални резултати." 


Петков добави, че няма конкретни срокове за преговорите, но "поставихме много ясна дата на първото ми посещение, вероятно още на 18 януари. От наша страна въпросът е уточнен и искам да обсъдя с нашите македонски партньори един много стегнат график на тези междуправителствени и бизнес срещи, както и културни групи от двете страни с много ясни цели. Според това как напредваме по всички проблеми, очаквам да определим окончателната дата за приемане на Македония."

 

Източници: "Блумбърг", mediapool.bg, "Епицентър"

 

 

 

 

 

Коментари

  • Мечтателите да си ходят в Канада

    06 Яну 2022 7:35ч.

    Пожелавам си тази година нови избори, та това недоразумение да се разкара надалеч, в гори тилилейски канадски.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "За нас Крим е окупиран"

    06 Яну 2022 7:50ч.

    Слугинаж.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "За нас Крим е окупиран"

    06 Яну 2022 7:52ч.

    И кои са тези "нас"? Смешният процент "умници", които "гласуваха" за тебе&асенчо, пардон, които "машинките" показаха, че са гласували за тебе&асенчо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bot

    06 Яну 2022 7:54ч.

    пълен аматьор е този. чак страшно. завършен ЕС чиновник. парашутист отвсякъде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Каро си такъв курназ,

    06 Яну 2022 7:56ч.

    Иди в Симферопол, а най-добре в града герой Севастопол и го съобщи лично и публично на кримчани. Ще ти гледаме с удоволствие сеира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Госпожо посланик,

    06 Яну 2022 7:58ч.

    Откъде ги кОпате все по такива? Или приличните и нормалните не щат?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Целта на кастинга на Посолството

    06 Яну 2022 8:01ч.

    е да произведе 85 % сащофоби сред българските граждани?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тоя

    06 Яну 2022 8:02ч.

    Жена му не го взема за помощник в сладкарницата, вий за премиер си го избрахте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ниновааа,

    06 Яну 2022 8:05ч.

    Гласа ли си продад..., пардон, изгуби?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киркегоренко

    06 Яну 2022 8:08ч.

    Кире, а разберете се с батко ти Румчо, Крим руски ли е или е окупиран от рушняците!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Менте харвард

    06 Яну 2022 8:13ч.

    Ще трябва да го разкараме това по сценария " февруари 2013 + " И стига с този "Харвард", не е завършил пълния курс образование там, карал е някакъв ПУЦ под логото на "Харвард". Ментак, каквато е и декларацията му за гражданство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кримеруски

    06 Яну 2022 8:15ч.

    Под позиция на кабинет Петков винаги да стои звездичка с уточнението "избран с машинен вот без засечени отрязъци на бюлетините".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ха ха ха

    06 Яну 2022 8:19ч.

    Премиер, който говори лъжи от името на всички - няма как да бъде премиер на когото и да било!!! Събаряйте тази коалиция, докато има време!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поздрави за всички от бай Тошо Правешки:

    06 Яну 2022 8:32ч.

    в. Сега: "Градове гасят уличното осветление заради скъпия ток. Общинските управи са в потрес от главоломно повишената цена на енергията"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан Петров

    06 Яну 2022 8:34ч.

    От всички политолози, които говориха за този човек най- прав излезе Вацев, който направо каза,че Петков е проект на американското посолство за прокарване на техните интереси. Този човек вече показа ясно,че мисли като запада и против България. Очаквайте и реално да започне да работи против интересите на страната ни- например да прокара Истанбулската конвенция.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • от историята

    06 Яну 2022 8:35ч.

    Този или не знае историята или е много глупав' Въпрос-България незвисима държава ли е или ОКУПИРАНА ОТ ФАШИСТИ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • България е окупирана

    06 Яну 2022 8:39ч.

    И тези, променливите, са специално селектирани и турнати да съдействат за пълната й окупация и окончатвлната загуба на сувервнитет. С любезното мълчание и съдействие на госпожа Корнелия Нинова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • информиран

    06 Яну 2022 9:15ч.

    На българските евробанкноти ще бъде Петков и неговата декларация с невярно съдържание. Ако обстановката с Русия се нажежи, на някои банкноти ще има и Петков, който се усмихва от американски танк.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дежа вю

    06 Яну 2022 9:19ч.

    крим наистина е окупиран. защо и как е друга тема. за рсм усещам напън за отстъпление. това трябва да се следи изкъсо. мостове без разрешение на съседа не стават. досега са били трудни за убеждение. и с тръбата за газа беше така.дано. но пък необходимостта киро да мине курс по история и география не е отменена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Klil Bintan

    06 Яну 2022 9:23ч.

    Мисля че ключовата реплика на Петков е "Премиерът потвърди, че съотношението евро към лев няма да бъде променяно и ще остане - 1.95583.". Инфлацията през последните месеци застрашава Валутният Борд. Това е в интерес на онези среди в България, които искат отмяната на Валутния Борд или промяна в курса Евро/Лев!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нещо му се размъти мозъка

    06 Яну 2022 9:27ч.

    И още по-смешното е че българското знаме, нашето знаме е с неправилните цветове! Зеленото е тъмно, а червеното не е червено!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Moronic variant

    06 Яну 2022 9:46ч.

    Запознат бил Кире с "ползите" от членството в Еврозоната. Може ли да ни светне и нас какви са те, щото не се сещаме за нито една? Това с евтините транзакции не минава, щото и сега са евтини - превод към банка в ЕС е под евро - точно колкото и към българска банка. За сметка на това загубите са неизброими. Референдум да организираме? Крим - айде да не НИ буташ между шамарите, може ли? Колкото до енергетиката - що да не може Белене? С "енергийните помощи" за няколко месеца току-виж сме го построили. А Кире как си представя "слагането" на реактор в Козлодуй? Спуска го някъде и всичко тръгва? Надежда всяка тука оставете - може само да се разходите до сайта на парламента и да видите състава на постоянните комисии (включително и тая за енергетиката), председателите и зам-председателите - пълен ПОТРЕС - "експерт" до "експерта".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо

    06 Яну 2022 9:49ч.

    И аз , по същата ХАРВАРДСКА ЛОГИКА ( интересно , Международното право к'во УРЕЖДА при Кримския РЕФЕРЕНДУМ. А ? М ? ) казвам : ,, За нас Косово е НАСИЛСТВЕНО ОТНЕТО и ОКУПИРАНО ( кой там настани огромна военна база и разполои УЖмиротворчески корпус , който на практика е окупационен ) от суверенитета на Сърбия - без ИЧ да Аресвам таз държава . По исторически и най-паче ,,македонски" причини. Аре аршина да еднакъв за всички , а не нЕкак си АНГЛОСАКСОНСКИ ЕДНОСТРАННО УГОДЕН. И накрая : Крим винаги е бил РУСКИ и завинаги ще си остане такъв. Русия ще го отстоява дори с цената на световна ЯДРЕНА ЗИМА. Русия може да си го позволи. За останалия УРЕДЕН и ПОТРЕБИТЕЛСКИ ЗАПАДЕН свят дълбоко , дълбоко , дълбоко , дълбоко се съмнявам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • trassporter

    06 Яну 2022 9:51ч.

    Нормално е премиерът да мисли и говори по външнополитически теми солидарно със съюзниците. Ако искате Орбан ето ви Нинова, но не ви стиска. Между другото зад Петков по отношение на Украйна стои внушително мнозинство като почнем от ДБ, минем през ИТН, Герб-СДС и и стигнем до ДПС. БСП и Възраждане по тази тема са малцинство в НС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Azе

    06 Яну 2022 9:56ч.

    Абсолютно недоразумение !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За президента и за министъра на отбраната Крим е руски,

    06 Яну 2022 10:01ч.

    а за Петков е украински. С две думи, казваме и на Русия и на Запада, че сме с тях, който както си иска да тълкува нашата двойствена позиция. Само че, ако дойде Видовден, какво ще правите тогава ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Г-н Дачков, според вас един, двама или трима пропутински трола

    06 Яну 2022 10:05ч.

    олигавиха вашия сайт за нула време ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Може ли редакторът да не допуска граматически извращения, когато

    06 Яну 2022 10:07ч.

    види как някои тук се гаврят с разваления си българо-руски език.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Кук

    06 Яну 2022 10:15ч.

    Факт, Крим е окупиран от рашистите, които в момента се опитват да окупират и Казахстан!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Между другото зад Петков по отношение на Украйна стои внушително мнозинство като почнем от ДБ"

    06 Яну 2022 10:20ч.

    Тези действително са нооо внушителни. И то не само като мнозинство :))))))).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кой?

    06 Яну 2022 10:27ч.

    Им дава правомощия на тия смотаняци да говорят от името на историята? Или от името на народа?Кои сте "вие"....Аз съм любител по история....в смисъл много чета за свое удоволствие.Такава страна "украйна"не е съществувала до 1 световна.Имало е самоопределили се една част от населението като "украинци".Само толкова.Болшевиките им дават територията.Тая територия е много отговор по голяма от върху която живеят украинци.Получават земи от разпадналата се Австроунгария.Дават им част от Молдова.Дават им районите на Донбас заради индустрията.Защото е една голямо село без промишленост.Целта е да се повиши % на работниците спрямо селяните.СССР им дава Донбас. Той исторически никога не е бил към Украйна. За Крим е същата работа. За Крим векове са воювали турци и руснаци.Дори за Крим има голяма война 1852-Кримската.Та момчета от Харвард. Не говорете от мое име .Това може да е твое лично мнение,но си го изказвай на маса, не пред журналисти,защото както дойде,така ще се тръгнеш.Тъпанари.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гербераст

    06 Яну 2022 10:28ч.

    А вие какво предлагате ? Копейкин с тълпа лумпени да завземе парламента на 12- ти и да обяви от трибуната, че Крим е руски.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кейбридж училища в колонията.

    06 Яну 2022 10:34ч.

    Кейбридж училища в България. Знаете ли какво е това? Това са средни училища, квартални занимални и др. елементи, които си купуват от издадтелство Клет препечатаните учебници по английски на издателство Кеймбридж. Като видите този надпис някъде, имайте го предвид. Няма никакъв Кеймбридж, всичко е ала бала в колонията...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    06 Яну 2022 10:35ч.

    Няма нужда да озвучаваш позицията си. Никой не те е питал. А какъв е Крим няма пряко значение за нас. Но искаме или не военно присъствие на чужда държава е важно, и искам да знам личното ти мнение преди гласуването, Кире.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Крим

    06 Яну 2022 10:44ч.

    За кои ВАС ???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чезаре Ламброзо

    06 Яну 2022 10:46ч.

    България се управлява от лаици и некадърници, обстоятелство което в случая, предвид комплицираната вътрешно-политическа и особено външно-политическа обстановка, клони към знак на равенство с недееспособни лица, неразбиращи свойството и значението на постъпките си (малолетни деца или идиоти).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • hdh

    06 Яну 2022 10:51ч.

    Без значение е окупиран ли е крим или завзет, важно е да се разположат военни натовски бази на територията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не само Крим е руски

    06 Яну 2022 11:22ч.

    Скоро такава ще е по-голямата част от територията на СССР, а в перспектива и остатъчна България. Каквото оцелее от американското робство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за кои Вас

    06 Яну 2022 11:27ч.

    даже украинците си знаят, че Крим винаги е бил руски, защото живеят 99.99 % руснаци там, те сами си поискаха автономията, те се самоприсъединиха с Русия никой не ги е анексирал. Или може би беше много нормално, тези руснаци в Крим да влязат заедно с Украйна в НАТО и да настояват НАТО да разположи ракетите си на Крим, та да пази руснаците в Крим от руснаците в Русия ? Но логиката на лъжеца и манипулатора се прави, че не го забелязва това

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еврозоната няма да съществува след две години

    06 Яну 2022 11:30ч.

    Самия ЕС няма да го има през 2024 г.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За мен Крим е руски

    06 Яну 2022 11:33ч.

    За мен Крим е руски. Населението там се самоопределя свободно като принадлежащо към Русия. Киро иска заедно с НАТО и Украйна да подкрепи агресия спрямо суверенното население на Крим. Киро, кримчаните те виждат като агресор, а не като освободител, ракети ли ще им пращаш. Ти искаш да освободиш Крим от Русия, въпреки волята на хората там. Това е като с ваксините. Това е увреденост на мисленето, да решаваш, какво е добро за някого, без да го питаш. То се нарича и фашизъм, то е зло.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нито Крим е бил винаги руски, нито там живеят 99.99% руснаци

    06 Яну 2022 11:33ч.

    Въпреки, че изселвания и преселвания е имало от Екатерина Велика до Сталин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пенсионер

    06 Яну 2022 11:34ч.

    Е сега наистина установих, че в Харвард не ви учат на история на света! Иначе нямаше да говориш глупости младежо! Ако се направи референдум за това, ще научиш истината каква е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тарильома

    06 Яну 2022 11:34ч.

    САЩ искаха да освободят Крим като създадат там военни бази. За беда кримчани не искаха и се самоокупираха. Но ние сме напълно неокупирани, защото САЩ имат бази тук. СССР не успя навремето, но САЩ е истински освободител. Може да изглежда неразбираемо, но е така, защото "Войната е мир. Свободата е робство. Невежеството е сила.", както казва Оруел.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тет

    06 Яну 2022 11:34ч.

    Киро лъжата не дава вид на силен лидер, предвид че е сложен там по волята на народа, демек демократично, само допълнително го компрометира, той и другаря адолф хитлер най демократично спечели изборите по волята на народа, въобще - народа винаги бърка, защото не знае какво иска, а когато знае, не знае как да го постигне, т.е. негоден е да взима решения за съдбините си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Нито Крим е руски

    06 Яну 2022 11:36ч.

    Прав си, не са етнически руснаци всички, имах предвид самоопределянето им при референдума

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хаха

    06 Яну 2022 11:37ч.

    Значи с нашите пари ще се подобрява инфраструктурата за американците? Аз съм против приемане на еврото и еврозоната. Против това правителство съм, но, за съжаление, не виждам алтернатива. Възраждане не са алтернатива за мен. Кой тогава?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    06 Яну 2022 11:49ч.

    За министър-председател си избрахте марионетка на САЩ. Мислете му докъде ще ви доведе този Буратино. Той няма да има проблем. С канадското си гражданство, всеки момент може да се измъкне от България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кирил Петков: За нас Крим е окупиран

    06 Яну 2022 11:53ч.

    Косово не е? А за мен Кирето е поредният глупак, който иска да ни поскача по главите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Ха Ха

    06 Яну 2022 11:53ч.

    Проблемът е, че явлението Партията на Предателството е подготвяно отдавна и народът просто не знаеше какво му се готви. Всичко беше режисирано по план - ако си спомняте протестите срещу Бойко, ДБ - остриетата на Сорос, после вдигнатите юмруци на Радев, после отказът на ИТН да направи правителство, на ИТН им беше казано да се държат така, за да се проправи път на проекта на предателите, които трябваше да смачкат народа и подарят България на чуждите интереси, тъй като са най-"подготвени" - разбирай най-убедени анти-българи. В кюпа са всички, освен Възраждане, които са естествен антагонист. Но народът ще се съвземе постепенно и ще се появят и други политически субекти, тъй като българският народ, колкото и спящ да изглежда, има едно ядро от милиони хора, за които националният интерес и ценности означават нещо, тук включвам всички етноси. Харвардците даже не могат да обяснят тези понятия. На този етап, до появата на нови политически субекти, аз съм за Възраждане, тъй като те припокриват поне на 50 % моите убеждения. Не съм краен националист, но не искам и децата ми да бъдат прелъстени и превърнати в джендъри от сатанистите, нито да бъдат ваксинирани с всяка следваща експерименталка, може би всеки месец, защото "ваксинирането" едва сега ЗАПОЧВА. няма да има край на пандемията, ако не я прекратим ние

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • !!!

    06 Яну 2022 11:54ч.

    "Премиерът изцяло подкрепя становището на ЕС и НАТО, че Украйна е единна и понеже Крим в момента е окупиран, става дума за окупация. "За мен няма никакво съмнение в това. Ние напълно подкрепяме европейската позиция, без никакво отклонение от нея." Да, де ! Окупация, дето и една пушка не гръмна срещу "окупаторите". Това че имаше референдум, за разлика от Косово например, явно е без значение. Народните тържества след него не могат да минат за съпротива срещу "окупаторите" - вежливи, добри зелени хора. Защо последните бяха там ли ? За да няма същото като в Одеса и Донбас. А самата "окупация" се изучава в много от военните академии по света. Дори оценката на професионални американски военни е - блестяща операция.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За нас, Машинно-инсталираните губернатори

    06 Яну 2022 11:57ч.

    на колония България, важно е да си заработим парите за новите машини за следващото гласуване.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киро не иска газ, превъзходителството надзирава конектора с Гърция

    06 Яну 2022 11:58ч.

    Ето сега как премиера "просто Киро" (назован така от тибуната на НС) ... САМ си изпроси - опъване на уши от прелестната мисис Херо Мустафа, усърдно работеща за "стратегическите интереси на САЩ за .... ЕНЕРГИЙНА независимост на България" !? ... :) ... : .... Кирил Петков: Мечтая след няколко години, да кажем до 2040 г. да успеем напълно да заместим всички въглищни източници с чисти енергийни източници, които да са местни. .. !? .... ..... НЕ ИСКАМ да ги замествам с ГАЗ например. Заместването им с газ е временен процес и за нас няма смисъл. ............ Първо, защото увеличава зависимостта ни. ..!? ... Второ, след 10 години може да водим същия разговор за газа, както днес за въглищата. Според Петков България може да разшири сегашната АЕЦ в Козлодуй с евентуално нов реактор, но не може да се говори за проект в Белене. " .... .... .... .... Скъпата ни мисис Мустафа, която навсякъде дори в последния доклад пред американските инвеститори наскоро подчертава - колко много настоява за изграждането на интерконектора с Гърция за да бъдела България енергийно независима! ... И колко пъти вече превъзходителството Мустафа посещава на място за да нагледа строителството на интерконектора. Ти да видиш каква загриженост за България! ............. За България ли, я да видим фактите! .... ПЪРВИ АМЕРИКАНСКИ ВТЕЧНЕН ГАЗ влиза в България на 31 май 2019 г. през Кулата - Сидерокастро 90 млн.куб.м обаче капацитета на Кулата позволява реверсирвно да влизат до не повече от 5 млн.куб.м на ден! ..................... Производител на втеченения природен газ е АМЕРИКАНСКАТА ШАНИЙР, която имаше интерес да резервира капацитет от прясно започната газова връзка България - Гърция, за която днес се изпокараха в НС! ... Смешници са нашите, спрямо натиска и нахалството на "диверсификаторите" загрижени за чуждата (в сл.нашата) енергийна независимост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    06 Яну 2022 11:58ч.

    "Нито Крим е бил винаги руски, нито там живеят 99.99% руснаци" Нито България е била винаги българска, нито там живеят 99.99% българи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българският народ

    06 Яну 2022 11:59ч.

    Българският народ се разграничава от изявлението на своя премиер. Изявленията на Киро ЗаМалко Премиер, да се считат негови лични изявления, необвързващи Българския народ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МАКО

    06 Яну 2022 12:01ч.

    Този Ю род какво искаше? В Крим да стане същото, както в Одеса на 2 май? Сус, бре, керата! Нацита вилнеят в Окраината, а слугинажът фъфли за дермократия и включване в отан. Мари пуста дрянова тояга!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДрОгарее,

    06 Яну 2022 12:09ч.

    Пак ви направиха разногледи от "Козяк".До вчера възхвалявахте младите и красиви,почтени лица на промяната, а днес се обърнахте гъзурщините обратно. На кого да вярваш сега? Курнито се предаде заради министерско кресло,а оня Мунчо от президентството не смее открито да заяви позицията си и бута други да му вършат работата.Да се чуди човек към кого да се обърне.Но не тъжете дрОгаре.Вие сте със бронебойна закалка и за нея няма куршими.С революционния си усет гледаме вече един век само в една посока.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до ДрОгарее

    06 Яну 2022 12:12ч.

    да, така е, те умеят да лъжат, на къси и дълги пързалки - моля, прочетете какво написах "до ХА ХА" - народът ще ги измете всичките, защото все още в България има народ и ценности, а не биоконсуматори /биоотделители само, това не го предвидиха тия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • все още в България има народ и ценности,

    06 Яну 2022 12:28ч.

    Пази боже от народа, но ной вероятно е да дойде скоро диктатор на власт след киро лъжата, пак от народа ще е подкрепян като в германия 20те и 30те години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Една парламентарна група

    06 Яну 2022 12:30ч.

    Е прочела декларация в НС срещу настаняването на НАТОвски войски в България. Защо не е публикувана тук?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Русофилистиците пак се дерат като изоглавени.

    06 Яну 2022 12:34ч.

    И в Македония допреди 70 години всики се смятаха за българи, но днес не се смятат. Крим в момента е УКРАИНСКИ. КОЛКОТО И ДА СЕ ДЕРЕТЕ. По всички международни закони. Западните ни покрайнини какви са? Нищо, че голямата част от хората там се определят за българи. ТЕ СА СРЪБСКИ. А пък България преди 600 гоини е била на три морета. Това не значи да натрупаме войски на гръцката и турската граница и да вием, че си искаме земите както прави любимия ви Путин. То на него за каквито и земи да му говориш, веснага ще определи, че някога са били руски. Половината Белгия говори на френски и се смятат за французи, но Франция няма да нападне Белгия за да си връща територии. Русия няма ли да върне Кьониксберг на Германия? Хич не се и кани. Путин реши да прекроява Европа. Същото направи и Хитлер. Краят му го знаем, но повлече след себе си милиони жертви.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "До дрОгаре от 12.12 часа.

    06 Яну 2022 12:34ч.

    Та и дрОгарката/госпожа Нинова все се обръщаше към"народе мой"А пък Радевия народ с неговите"ценности" си ги оприличил -биоконсуматори/биоотделители само това си предвидиха.Факт,за месец декември 2021 год. издухаха 7.5 милиарда,НЕЗНАЙНО ЗА КАКВО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    06 Яну 2022 12:38ч.

    Наистина ли някой си въобразява, че Крим е украински? Когато украинец от Киев пътува до Одеса трябва ли да мине през УКРАИНСКИ граничен контрол? Когато украинец от Киев пътува до Крим, трябва ли да мине през УКРАИНСКИ граничен контрол? Ако в някой от тези два случаи минава през УКРАИНСКИ граничен контрол, това означава, че излиза от Украйна и ще навлезе в ЧУЖДА държава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идеалист

    06 Яну 2022 12:47ч.

    Остап Бендер Канадски нещо се е приел много на сериозно. До 3 Март трябва да е заминал за истинската си родина Канада. Там да прави синергии с господарите си байдънисти. Никога повече на власт чужденци!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Герой на Новото време!

    06 Яну 2022 12:49ч.

    Кои сте вие нас, е ясно! Да те светна, пич! И за нас, другите нас, Македония е окупирана! Ама нас, другите, кой ни пита? Виж обаче какво става в Казахстан днес и мисли за България, умнико!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Само преди 10тина дена руското посолство в Скопие разпространи филм, на който най-нагло БЪЛГАРИЯ ЛИПСВА ОТ КАРТАТА НА ЕВРОПА-

    06 Яну 2022 12:57ч.

    Защо нито един русофил не се възмути, че ви изтриха от световната карта.Това отвратитлно деяние мита покрай ушите на русофилите като бърз влак покрай малка гара и не остави ни следа. ЗАЩО ЛИ? Ами българските русофили са готови да турят кръст на България , да я изчегъртат от световната карта само и само другаря Путин да е доболен. Няма по-отвратително племе от блгарските русофил. Между другото любимият ви Радев обяви Крим за руски, но подопечното му президентство трябваше да се обяснява пред света, че Крим е украински. Просто началникът им не пое отговорността на каже на глас истината. Пита се ЗАЩО? Да не и пък като е одобрявн за кандидат-президент от Реетников и Путин да е поел ангажименти, които продължава да отстоява и до днес??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    06 Яну 2022 13:18ч.

    крим е руски това че вие го отричате нищо не означава при последната изб активност на изборите вие кого представлявате че да правите такива изказвания

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р

    06 Яну 2022 13:20ч.

    Да гледаме фактите. Крим Е окупиран от руски военни, скоро след това се провеждат напълно нормални избори и 94% от хората гласуват ЗА присъединяването към Русия, просто защото се имат за руснаци. Така след това Крим е руски и вече НЕ Е окупиран, а Е част от Русия. Кирето ясно казва, че искат да бъдат верни съюзници на Вашингтон и НАТО, но не той е вкарал България в алианса, нали! Същата линия още по-ясно заяви Синергика Триморец Радев. Ако на власт бяха гербаджиите с депесарите и Борисов начело, пак щяха да заявяват същото като сегашните, възможно в по-меки форми и изрази. Защото са същите помияри на чича си Сама. Sons of bitches, родолюбиви българи Чичата не допуска в колониите си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А, бе, на 06.01.2022 в 12:57

    06 Яну 2022 13:21ч.

    Дай линк към руското посолство в Скопие, за да видим филма. Чак пък посолство да разпространява филми, малко глупаво звучи. И много ми е интересна тази карта, дето на нея я нямало България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До д-р

    06 Яну 2022 13:24ч.

    Не другарю изборите не бяха напълно нормални. Просто в Крим вече бяха дислоцирани руски военни части, които позволиха крайният резултат да е такъв какъвто е. И това се знае от целия свят. Само българските русофили така и не разбраха за това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гейбераста "А вие какво предлагате ? "

    06 Яну 2022 13:26ч.

    Нищо не предлагаме за Крим. Това все едно мравката да се прави арбитър на бой между два слона. България не е страната, която да дава на външно политическо ниво оценки - чий е Крим ! Този проблем ( ако изобщо е проблем ) не е наш. Виж, ако народа нахлуе на 12-ти в НС и изхвърли узорпаторите на властта и фалшифициралите последните избори, би било чудесно !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "А бе...."

    06 Яну 2022 13:31ч.

    Самият ви Дачков преди седмица показа картата и стрелките които сочат меката на писмеността, която не била българска. А пък самата ви Митрофанава рипна да се обяснява, че Русия не може такова нещо да направи. Щом се стигна до положение самата Митрофанова да влиза в обяснителен режим, значи че наистина на филмчето е казано и показано нещо, което е нелицеприятно за Русия.?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кики, за тебе може Крим да е окупиран, но това си е твое мнение, така че не трябва да говориш от името на някакви „нас“.

    06 Яну 2022 14:12ч.

    И аз имам мнение за тебе, че ти си не българин, а циганин, или нещо такова, но официалното становище на подлизурковците, които крепят твоята власт е, че ти си вероятно „КАНАДЕЦ от най-благороден индиански произход“: може би велик вожд на племето ХАЙДА — от остров Ванкувър… Вярно е, че България беше напусната главоломно през последните тридесет години от българсклото си население, тъй че останаха общо взето само циганите (като тебе), но все още е рано да правиш от тленните останки на България циганска република, на която ти да си „индианския“ вожд.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поне в последните 100 години

    06 Яну 2022 14:45ч.

    Крим винаги е бил под контрола на руската армия с оглед стратегическото му местоположение. За следващите 100 години, не се очертава нещо в тази посока да се промени.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • vessi

    06 Яну 2022 15:21ч.

    Това недоразумение ,който ни го натресе ,да си го прибере и да си го отглежда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • няма да влезе

    06 Яну 2022 15:35ч.

    защото целият декадентен съюз ще се разпадне!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Референдумът в Крим бил ненормален

    06 Яну 2022 17:35ч.

    Защо не питате БЪЛГАРИТЕ в Крим за това, а не да дращите ЛЪЖИ??? А референдумът в България за НАТО и ЕС кога ще се проведе??? Никаква демокрация, чиста ДЕМО К Р А Д И Я е днес ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гербераст

    06 Яну 2022 17:45ч.

    Болни русофилски мозъци - България умира, те се загрижили на кой бил Крим. То за руснаците съм сигурен, че вече тоя въпрос вече не им е толкова важен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    06 Яну 2022 17:53ч.

    доло саш грим и на ракия туй секи гу знай имаши рифирендум и сички глъсувъхъ зъ ракия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Omicron се разпростанява по-бързо сред ваксинирани според датско проучванеWithin Vaccinated Individuals: Danish Study

    06 Яну 2022 18:28ч.

    „Сравнявайки домакинствата, заразени с Omicron с Delta VOC, открихме 1,17 пъти по-висок SAR за неваксинирани, 2,61 пъти по-висок за напълно ваксинирани и 3,66 пъти по-висок за бустер ваксинирани индивиди, демонстрирайки силни доказателства за имунно избягване на Omicron VOC“, каза предпечат на изследването. SAR се отнася до степента на вторична атака.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    06 Яну 2022 18:45ч.

    Този Кирчо е възможно да е необразован независимо от Хардвар, а по вероятно е да е просто купен. Той не знае ли, че в Крим има не един, а два референдума за обявяване на независима република Единият е две години преди Крим да обяви независимоста си от Украйна! Този незнае ли, че в Крим живеят руснаци над 95 процента. Само платени, купени хора казват, че Крим не е руски! Бил е, сега е, и ще бъде винаги руски!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Проблемът е, че американците искат Крим да е американски

    06 Яну 2022 19:23ч.

    Бяха се наточили да си сложат базичка там, но се спънаха от бързане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гербераст

    06 Яну 2022 21:42ч.

    "Всяка следваща туземна на чичо Сам колониална администрация е по-некадърна от предишната." Четвъртият закон на г-жа Паркинсън

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дали Кирчо Канадчето не е в US-програмата за защита на доверени политици, известна като “Strictly Protect”?

    06 Яну 2022 21:44ч.

    Преди седем години изтекли дипломатически документи в “Уикилийкс” показаха, че по предложение на посланик Байърли у нас има трима “стриктно защитени” по тази програма: Соня Янкулова (сега в КС), ген. Никола Колев, Елена Поптодорова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Туземната на чичо Сам колониална администрация дори не си представя какво я чака в близко бъдеще, когато прогоним от „Земята на Ботев и Левски”американските колонизатори:

    06 Яну 2022 21:46ч.

    “Англичаните, когато бягаха от посолството на 15 август, забравиха или просто хвърлиха на територията му документи с личните данни на афганистанците, които са сътрудничили с тях или са кандидатствали за сътрудничество. Британски журналисти телефонираха с помощта на някои от тези документи, които просто лежаха около посолството, и установиха, че някои от хората в тези списъци все още са в Афганистан. Отличен подход за евакуация на вашите съучастници. Заслужава да се отбележи, че Съединените щати наскоро предадоха на талибаните личната информация на граждани, сътрудничили със САЩ, които не могат да стигнат до летището. Всъщност те бяха предадени на милостта на талибаните. Талибаните“““““““““““““““““““““‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ милостиво ги пуснаха на летището, за да ги зарежат. .”.” https://colonelcassad.livejournal.com/7013463.html Полша, след провала на САЩ в Афганистан, разработва „План Б“; неконтролираното изтегляне на САЩ от Афганистан показа, че „Съединените щати не са напълно надеждни“ и са способни да предприемат действия „в интерес на своите вътрешна политика, за която могат да плащат отделни държави, които са твърде тясно свързани с Вашингтон и смятат за съюз с него стабилен и сигурен. Това би могло да има големи последици за бъдещата политика на толкова много държави, които, така да се каже, „слагат всичките си яйца в една кошница“. Не казвам, че не трябва да се занимавате със САЩ, но трябва да имате „план Б“ в случай „ако“.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    06 Яну 2022 23:26ч.

    Като окупирания Крим ти е такъв проблем що не скочиш да го освободиш? Или е лесно да раздаваш интервюта и да не отговаряш за думите си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • НЕОБОРИМО ПРАВИЛО

    07 Яну 2022 4:08ч.

    Когато империите се разпадат, териториите придобити, или отстъпени на други страни, те ги губят безвъзвратно, историята го е доказала, и защо джуджето реши да нахлуе след повече от 20г. след розпада на ссср?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • зас

    07 Яну 2022 9:12ч.

    Петков каза, че правителството му ще търси начини за финансиране на инфраструктурни проекти, които „могат да помогнат за способността на НАТО да има по-добра логистика“. Петков, това ли ни е най-големия проблем на държавата бе, бастун!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Експерт

    07 Яну 2022 9:49ч.

    Няма никакво значение как се казва валутата. Най важното е валутния борд да остане още 100 години. Както в Хонг Конг.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • stefan

    10 Яну 2022 21:21ч.

    Нито Крим е окупиран, нито България трябва да влиза в еврозоната 2024г.. През 2024г. еврозоната ще бъде вероятно най-уродливото място на планетата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Историк

    11 Яну 2022 0:22ч.

    Кирчо, за да се впишеш, направи си труда да прочетеш и българската история, и тази на света!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи