Служебен кабинет не е опция. Ще се възпроизведат същите изборни резултати

Служебен кабинет не е опция. Ще се възпроизведат същите изборни резултати
Мнозина неосведомени наивно му възлагат големи надежди. Щял да “окошари” управляващите, да им извади корупцията наяве, да осигури честни избори. Щял да вади далавери и да ги пуска по медиите?! За да унищожат ГЕРБ медийно. Срещу Борисов по борисовски. Реалността: Никого не може да окошари такъв кабинет без събрани по НПК доказателства и съдействие на съдебната власт. Съдействие е наивно да се очаква сега. За това се иска време. От друга съдебна власт. Даже се учудвам, защо Борисов толкова го е страх от служебен кабинет!

 

За тези, които още си мислят, че the show must go on и в политиката:

Позволявам си да открехна само малко вратата. Да видят какво ги очаква.

Медиите дават думата на разни съмнителни политолози и уважавани специалисти по конституционно право, които да кажат какво ще се прави сега.

И Славчо реши, че е много мъдро да спомене във Фейсбук, че ще следват стъпките по основния закон.

Но професорите по конституционно право могат да говорят само за стъпките:. следва това, това и това.

Да ги запознаем малко със съдържанието.

На тях това не им е известно. И не се преподава в правните факултети.

 

Хипотеза за служебен кабинет

 

Мнозина неосведомени наивно му възлагат големи надежди.

Щял да “окошари” управляващите, да им извади корупцията наяве, да осигури честни избори.

Щял да вади далавери и да ги пуска по медиите?! За да унищожат ГЕРБ медийно.

Срещу Борисов по борисовски.

 

Реалността:

 

Никого не може да окошари такъв кабинет без събрани по НПК доказателства и съдействие на съдебната власт.

Съдействие е наивно да се очаква сега.

За това се иска време. От друга съдебна власт.

Даже се учудвам, защо Борисов толкова го е страх от служебен кабинет!

За далаверите: По кои медии?! При пълното медийно превъзходство на корумпираните, това ще е контрапродуктивно. “Кьрфишеци, компромати, измишльотини…”. Така ще го квалифицират и парират с лекота.

Служебният кабинет не може да промени Изборния кодекс, нито който и да било закон.

Няма да има парламент.

Може да смени областните управители и ръководството на МВР в центъра и по места, които са се политизирали с ГЕРБ. Ако намери хора. Не виждам някой да има готов списък с такива кадри.

Нещо повече. ЦИК, доминирана от ГЕРБ, остава; изборната администрация остава. Тази, която саботира машинното гласуване и осигури пълен хаос на изборите; старите правила остават.

Ролята на МВР: Никак не е ясно как за два месеца нови шефове в МВР ще успеят да намерят подходящи честни и безпристрастни хора, които да са достатъчно компетентни и саможертвени.

Които, при неуспех на изборите, ще бъдат уволнени и подведени под отговорност по измислен повод.

Кметовете остават. С цялата администрация.

Няма време за изчистване на списъците на ЕСГРАОН.

И не забравяйте, няма как да намерите толкова много хора, които да си жертват кариерата, без осигурено бъдеще.

Най-успешният служебен кабинет за прехода беше този на Софиянски.

Извади страната от национална катастрофа.

Защото беше ясно кой ще спечели изборите. И страната беше в пропастта.

Знам, името ще подейства на мнозина като червено на бик..

Но спомнете си само част от кабинета - световно известният диригент Емил Табаков - министър на културата, прочутият д-р Емил Таков (Бог да го прости), министър на здравеопазването, Иван Нейков - труд и социални грижи, Светослав Гаврийски - министър на финансите, Даниела Бобева - министър на търговията и външноикономическите връзки… за самокритика, но по вина на Петър Стоянов и наш срам, министър беше и Румен Христов, който сега е в коалиция с Борисов.

С голяма доза самоирония - министър на вътрешните работи, кой ли беше.

Но тогава спря рекетът. Изчезнаха лепенките. Унищожаването на дребния и средния бизнес, което сега се възроди, силовото застраховане, бизнесът на мутрите по онова време, когато не бяха на власт. Съучастниците на Борисов научиха какво е това данъчна декларация, Мутрите се изпокриха, въпреки съпротивата на тогавашния главен прокурор; беше отнет лицензът за охранителна дейност на Борисов за хулиганство. Това за сведение на неговите фенове, които ме питат сега защо тогава не съм смачкал мутрите тогава. Смачках ги, доколкото позволяваше законът. Спирам, че това, което в програмата на Славчо за МВР се нарича инструментариум за разкриване на престъпления, щели да го възстановят. Няма такъв термин в криминалистиката, но карай.

Те даже не знаят тогава какво е направено, съсипано и трябва да се възстановява.

Пардон, отплеснах се от темата за служебния кабинет.

За редовния на тема МВР лекцията може да продължи цял семестър.

Сега никак не е ясно кой ще се осмели да поеме такава отговорност в един служебен кабинет - камикадзе.

И много трудно някой за два месеца ще си сложи главата в торбата.

За ревизия на сделките от десет години на управляващите трябва много повече време от два месеца.

И кой точно ще направи това?! Администрацията, която е участвала в корупцията?!

Как ще смените такъв брой хора и къде ще намерите нови компетентни, честни и неподкупни за толкова кратко време?! Които, пак повтарям, да си сложат главата в торбата при неясното политическо развитие.

Служебен кабинет сега не е опция, защото може само да възпроизведе сегашните резултати от изборите.

Или да стане още по-зле.

 

Хипотеза за кабинет в малцинство анти-ГЕРБ,

 

подкрепен от партия на “статуквото” антиIГЕРБ (БСП), въпреки че се е борила срещу ГЕРБ в последните четири години безкомпромисно.

Тогава, когато партиите на протестите се спотайваха.

Или участваха в кабинети на Борисов, или приемаха от него омбудсмански длъжности.

Предимствата: Най-малкото - има парламент, може да промени изборното законодателство, може да промени изборната администрация (там винаги ще се намери начин), има време!

Време за всичко, включително да подготви страната за един служебен кабинет, който трябва само да осигури спокойствие на изборите.

И не го мислете Румен Радев, че му трябва сега успешен служебен кабинет, за втори мандат.

По-скоро не му трябва. Вече го е спечелил.

Тук може да се приключи с to be continued...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Иван Иванов

    08 Апр 2021 9:16ч.

    Запомнете числото 126. Депутатите на Бойко и Слави. И хайде живи и здрави!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • много наивен

    08 Апр 2021 9:23ч.

    Най-важният въпрос сега е външно-политическият. Кой от кое пасольство е зависим, кого ще погалят по главичката, кой какви ангажименти поема и т.н. За това не се говори въобще. Цветанов изгърмя - три пъти ура!!! Ръкавелите на ЦРУ не му помогнаха. Безобразията, за които говорят партиите и Бонев трябваше да бъдат извадени преди изборите, но никой не го направи. Сигурно не са имали информация? Били са инструктирани отвън да си траят, или са в комбина с ГЕРБ, или и двете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • да бе значи

    08 Апр 2021 9:23ч.

    Като му скръцнат от козяк и става "щял"... отдавна вече се знае кой кого командва тук!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До много зависимите

    08 Апр 2021 9:28ч.

    Всички, с изключение на БСП, ГЕРБ и ДПС са на пряко командване от козяк... другите са мешана скара, ГЕРБ и ДПС са многополюсни, там главен мюфтия е Ерджолан, а БСП са двуполюсни. Слави... той се чуди къде да се скрие за да умре, имаше задача да спаси БОКО, но не се очакваше да получи главната роля - сега ще трябва да си плюе на мутрата, а не иска! Сега ще ме изтрият естествено, тук свободата на словото вече е мираж!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Иван Иванов на 08.04.2021 в 09:16

    08 Апр 2021 9:35ч.

    Да ! Нека видим шоуто !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пламен Станчев

    08 Апр 2021 10:14ч.

    Служебен кабинет само при променен изборен кодекс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За ГЕРБ не е съвсем вярно,

    08 Апр 2021 10:15ч.

    но всички от БСП, ДПС + Президентчето + Божков завалията са на пряко командване от Кремъл. Личи си им от 100 километра. 70години се нагледахме на прякото командване на Кремъл. А стига вече, че на нормалния българин му с повъща от това "пряко командване"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГЕШ

    08 Апр 2021 10:21ч.

    То ако не е време за служебен кабинет Банкянският бандит нямаше да бяга от него като дявол от тамян !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пергел

    08 Апр 2021 10:21ч.

    Бонев тук е точен, само с твърдението, че Радев ще бъде преизбран, не съм съгласен. Зависи какво ще наредят на ГЕРБ-авите от Щатите, ако е пак да издигнат за кандидатка Цецка или Фидоска, ще стане, с приличен кандидат - няма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо спасов

    08 Апр 2021 10:22ч.

    много хвалби , а вече ви няма. що така? хайде стига глупости от коня....скромност трябва .....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    08 Апр 2021 10:53ч.

    Радев ако иска да прави сериозна политическа кариера и втори мандат трябва задължително да мине през служебен кабинет.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СМЕХХХ

    08 Апр 2021 11:04ч.

    Бонев, до тук се стигна поради много причини, НО !!! Вместо да вкарате мутрите по затворите, ги узаконихте и както казваше косто - по-добре да плащат данъци! Е, сега се вижда, че то е една много огромна грешка! Защото, не само, че не плащат данъци, а крадат както те си знаят и урпавляват държава, както те си знаят - с рекет, кражби, изнудвания и куп други престъпления!!! Бонев, мястото на престъпника е само едно - в затвора! Не в икономиката, не в управлението! Иначе се стига до тая ситуация, в която сме!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър

    08 Апр 2021 11:07ч.

    Много добър анализ. Автор, който е част близката история и материята МВР.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • трябва правителство

    08 Апр 2021 11:35ч.

    Богомил Бонев - вътрешен министър, Мая Манолова - министър на правосъдието и Татяна Дончева - главен прокурор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    08 Апр 2021 11:38ч.

    Доста смислено изложение! И разумно от практична гледна точка. Първо 3 месеца 45 НС, след това Служебен кабинет и избори 2 в 1. И е вероятно да се каже, "32 годишният преход" , свърши. Дано има умни в 4-те партии, без победителите и ДПС. Иначе Цбоковизма" ще се върне на бял кон.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Кой от кое пасольство е зависим, кого ще погалят по главичката, кой какви ангажименти поема и т.н. За това не се говори въобще."

    08 Апр 2021 11:41ч.

    Както казва уважаемият г-н Вацев, къде ли изчезна този човек, липсват ни мислите му, та, както казва г-н Вацев, за да разберете кой кой е в бг-политиката вижте на кого в коя държава са му спестяванията и къде му учат децата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанасов

    08 Апр 2021 12:09ч.

    Благодаря за изтрития коментар! Бонев си прави самореклама. И "налива вода в чужда воденица". Кой печели, кому е изгодно да няма служебно правителство?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    08 Апр 2021 12:46ч.

    Няма да се стигне до служебен кабинет. Важното е, избраната партия която съставя кабинет, да получи подкрепа в НС. За тази цел НЕ Е нужно да има коалиция с мнозинство. При последният кабинет на Борисов, в НС имаше коалиция на ГЕРБ с патриотите. Но те имаха общо 116 депутати - МАЛЦИНСТВО. С подкрепа на партии (подлогата Марешки), които НЕ БЯХА в коалиция с ГЕРБ, не само, че успяха да съставят правителство, но и проваляха всеки опит за глас на недоверие. Напълно възможно е ИТН да състави правителство на малцинството. Със сигурност ще получи подкрепа от БСП, дори официално да не са в коалиция, защото БСП ще правят всичко възможно да не допуснат ГЕРБ да имат думата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Най сетне нещо разумно от ген Бонев

    08 Апр 2021 12:56ч.

    Богомил Бонев е най удачната кандидатура за Министър на МВР, в едно редовно правителство, което ЩЕ бъде избрано.Знаем какво може.И няма нужда г-н Бонев да търси и подменя половината БЪЛГАРИ в МВР.Както няма нужда да се търсят 100-300 000 държавни служители, просто трябва да се освободят, чрез законови гаранции от зависимостите и страха от една шепа МУТРИ и МУТРЕСИ, Знаем какво е ГЕРБ-това е Бойко.Няма Бойко- няма Герб.Просто като фасул.Експертизи, МУТРЕСИ, олеле, колко е сложно и отговорно краденето и насилието.Ама това са политически неща и ги дефинираха и в 4-те партии, за които си дадохме гласа. без ДПС и ГЕРБ естествено.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    08 Апр 2021 12:59ч.

    напълно подкрепям гн бонев идват трудни времена връх са взели дебилите и платения вот

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ivan Ivanov

    08 Апр 2021 14:04ч.

    Като Ви слагат лампазите ,трябва да Ви режат показалците,че сте големи локумаджий у фейсбука

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде стига вече

    08 Апр 2021 14:28ч.

    сме одумвали тоя и оня. Защо да ги одумваме? Като че ли те са се пръкнали онзи ден и дай сега да вземем мерки. Българите правим избори вече десетки пъти /не съм ги броил, а и не искам/, но никой не се сеща да насочи вниманието върху основният избор, който направихме с действието си, а и с бездействието си, а именно - членство в един по същество - престъпен военен съюз /по всичко личи, че е наужким/, наречен - НАТО, а също така и членство в Съветск ..., пардон -Европейския съюз, от който не само, че не видяхме полза /парите не са полза/, а само и единствено - вреда. По-общо - избрахме да се лишим почти напълно от суверенитета си, за да членуваме в тези две престъпни организации, наречени .... еди как си /това няма значение/. Ние за пореден път се нахендрихме яко в киреча, но този път е много и ще е за дълго. Няма какво сега да критикуваме Нинова, Слави, Бойко, Шкембе-войводата и т.н. Те са продукт именно на генералния избор, който направихме през 90-те, а именно - да се откажем от суверенитета си и да станем членове на някакви бандитски банди, в които развратът и покварата не спират да текат и да вземат връх във всичко, което се сетите. Накратко - избрахме регреса, вместо прогреса. Вече не можем да слушаме Бетховен. Най-малкото - не е прилично. Кой би могъл у нас да коригира всичко това? Слави ли? БСП ли? ГЕРБ въобще не влизат в сметката при такива въпроси. А може би Не-Воля? Или продажните ибрикчии от ВМРО? Да не изреждаме всички боклуци. Б.Бонев е една от малкото природно-интелигенти личности станали известни през т.нар. "преход". Винаги слушам/чета с интерес всяко негово изказване или пост. С горния текст мисля, че горе-долу казва същото, което и аз в този. Нещата са оплескани и омазани до такава степен, че вторачването в този или онзи акт, изказване или личност, няма да свърши никаква работа. Както наскоро каза В.Вацев - преход започнал с Филип Димитров, няма как да не завърши с Бойко Борисов. Това е важното. Нещата са взаимно свързани, което ще рече - и предопределени. Няма изненади в такива случаи. Изненадани може да са само глупаците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • trasporter

    08 Апр 2021 14:58ч.

    Разумен коментар от разумен човек.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Апр 2021 15:17ч.

    Всичко това е изкривена картина, изборните резултати също. Понеже нямаше дебати за идейната рамка. Хората не разбраха кои са десни или леви по отношение на ценностите, не се каза ясно кой работи по идеологията на отворено общество за семейството и публичните взаимоотношения, кой работи за историческите така наречени библейски ценности. Не се разбра кой подкрепя еврото безрезервно и кой играе за руснаците и американците, които искат разделена Европа. Не се разбра кой вижда нуждата от силна държава като институции и ще работи за силни институции, а не власт на улицата и кой ще срути държавата, понеже идеологически е анархист. Нямаше дебат дори за това какво е власт на народа и как тя се осъществява в една демокрация - дали през мултипартийна система или с крясък от улицата. Целият вот е основан единствено на вземане на страна в едно остро и недемократично противопоставяне, в което недемократични сили искаха да променят реда и системата на демокрацията. И по незаконни начини да я накарат да работи за тях, да уволнява когото те искат, да узаконят каквото им хрумне, да се ползва за бухалка и т.н. Т.е. едно малцинство поиска да създаде такова цунами от недоволство, че на гребена на високата вълна, да се изкачи до едни недостижими за него висини и изведнъж да употреби енергията за целите си, без тези цели изобщо да са коментирани. Истинските демократи защитиха дясното, но не просто ГЕРБ, а преди всичко самата демокрация, която изисква спазването на правилата и законността, спазването на резултатите от един справедлив ПРОПОРЦИОНАЛЕН вот. А слабохарактерните и мутрите направиха опит за преврат, като продължават да обясняват как ще правят едно или друго против всякакъв закон, ще сменят кадри, ще уволняват, ще вкарват в затвора, нещо, което не изисква политически монопол, а доказуема причина. И се прави от институциите, институциите са научени да работят и трябва да се научат да работят независимо от политическата среда и когато има причина за уволнение или за осъждане, да осъдят и да уволнят, да накажат. Политиката не може да се използва за разчистване на лични сметки, защото политикът поначало не може да се занимава с правораздаване, това е другата система! Мисълта ми е, че всички тези избори са емоционални, нереални, нямат нищо общо с това, което хората биха избрали, ако можеха реално да видят истинските промени, които биха настъпили при управлението на един или друг политически субект, ако можеха да го видят, да речем след десетина години власт, какви ще ги е натворил. Затова трябва да спре истерията кого мразим и кого ще сваляме и да обсъдим реалните идеологии и политики, които стоят зад играчите. Защото тези политики са по-важни от самите играчи, тези политики ще влязат във всеки дом, ще оформят дори начина, по-който се отнасяте към семействата си, колегите си и т.н. Протестърите, заедно с Бонев разсъждават, все едно няма битка на идеологии, сякаш е без значение каква сила ще управлява, стига да не била корумпирана, това е лъжа. Корупцията не е само финансово облагодетелстване, тя е преди всичко посяването на зли семена, чрез политици носители на зли идеологии, с които те ще изкривят живота на целия ни социум така, както се изкриви през периода на соца. И хората имат право на дебат по тези въпроси, дали ти ще възпитаваш детето си или то теб, дали държавата може да те осъди, ако го възпитаваш добре и т.н. Няма такъв „спасител“, който да оправи всичко и всички да са доволни, ще са доволни едни, които са лика прилика с него, другите ще са недоволни, затова представителната демокрация създава нужния баланс!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus на 08.04.2021 в 15:17

    08 Апр 2021 15:26ч.

    Ако смяташ, че някой ти чете глупавите фермани, си в голяма грешка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нямало дебати, според Хелеборус

    08 Апр 2021 15:48ч.

    И какви точно дебати? Че американците и руснаците искали разделена Европа? Ами че това е велика глупост! Руснаците не искат нито разделена нито неразделена Европа. Руснаците искат мирно, ползотворно сътрудничество с ЦЯЛА Европа, от която те също са част. И това е ясно без дебати. Онези, отъд океана, както и онези от острова отвъд Ламанша, искат само едно - това, първото, никога да не се случи. Въобще не им пука за Европа, пък била тя разделена или неразделена. И това също е ясно без дебати. А това, първото, е естествено обусловено, обусловено е географски, природно, а и геополитически, ако щеш. За какво са нужни тогав дебати? Дали слънцето наистина изгрява от изток, щото според някои /със силни ментални увреждания/ то изгрява от запад? Колкото до дясното и лявото - те отдавна са в миналото и за тях също не са нужни никакви дебати, тъй като нямат нищо общо с ценности, каквито са библейските.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    08 Апр 2021 16:10ч.

    Задействаха спящите си агенти, Кукловодите. Русото Майче. https://mobile.frognews.bg/article/215032/ Няма да по слушат Бонев, в полза Роду, " партиите на не статуквото".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Do За ГЕРБ не е съвсем вярно, на 08.04.2021 в 10:15""

    08 Апр 2021 16:53ч.

    Кога майкопродавците в подмандатната на чичо САМ територия станаха "нормални българи"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Апр 2021 17:48ч.

    на 08.04.2021 в 15:48 Следя политиката от достатъчно дълги години, за да знам какво са говорили русофилите през цялото това време и то не е в полза на казаното от теб. Русофилите българи не само бяха евроскептици, те се бореха България да излезе от членството си в ЕС, твърдяха, че е колонизирана, искайки самите те да я колонизират чрез свои пионки тук, за което сме видели не едно доказателства, за придобиване на бизнеси и партии! Ние имаме глас в Европа, но нямаме глас в руския парламент, то кой ли има, така че не сме били колонизирани. Стремяха се да не приемаме еврото, да няма европейска интеграция, стремяха се хората да намразят европейците, заради което противопоставяха народите по православна и католическа линия, по едно време изопачаваха и историята, като измисляха някаква нова „славянска“ пропаганда, основана уж на миналото, изобщо в момента не мога да се сетя и да изброя всичко, на което се нагледахме и наслушахме. Руснаците твърдяха, че България трябва да се присъедини към група, лидирана от тях, за да защитят те нашите ценности, всички знаят, че на местна почва у тях си ни упрекват в черна неблагодарност и предателство, задето сме в ЕС. Ако те са искали да съжителстват заедно с нас в ЕС, то никой не е разбрал това, щяха да обсъждат членството си където е нужно и нямаше да развиват подривна дейност и да гъмжи от русофилски партии и тролове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Резултатите няма

    08 Апр 2021 17:54ч.

    да са същите, ако служебният кабинет си свърши работата - ако постави на мястото им тези, които са грабили от държавата, ако възстанови справедливостта, като въздаде заслуженото на тези, които са злоупотребявали с парите на народа. Един служебен кабинет не е партиен кабинет, партийният винаги ще е благосклонен към прегрешенията на неговите членове. Това, което трябваше да се прави от съд и прокуратура, но не се правеше, защото и съдът и прокуратурата особено се избираха от управляващото мнозинство по приети от тях правила! Трябва законът за съдебната власт да се измени така, че тя да е надпартийна и да не зависи от моментните управляващи..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Направо

    08 Апр 2021 18:45ч.

    ставаш смешен, Хелеборус. Ами че ние в момента сме класически пример за колония на западняците. Само ти ли не си го разбрал още. А това, което пишеш, че руснаците го били казвали, аз не съм го чувал, но в много отношения са прави. Разбира се, че е по-добре да не приемаме еврото, защото така ставаме още по-зависими от западните парично-емисионни центрове, макар че и сега сме достатъчно зависими с този фиксиран курс на лева към еврото. Ако е плаващ, тогава можем да играем с него и да регулираме външнотърговския ни баланс, така че да няма сътресения, ако отвън пак гръмне някоя криза. Когато бяхме пък в СИВ, тогава ние бяхме метрополията, а СССР колония, защото от там внасяхме суровини, а изнасяхме готови продукти, друг е въпроса на какво качество. Също така, православните и славянски народи никога няма да бъдат като западняците и е съвсем естествено от Русия първо да искат да приобщят нас. Дори нашият проф. Емил Георгиев говори за цивилизация на кирилицата и православието. Ти, обаче, с твоята про-западно ориентирана и доста нескопосана пропаганда, всъщност плюеш на православието. Иначе все голям библеец се пишеш, но не мисли че са много тези, които ти вярват.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бонго

    09 Апр 2021 10:45ч.

    Смешно ми става, когато чета Богомил Бонев да натяква за това или онова. Манолова стана омбудсман със съгласието и с подкрепата на БСП. Официална подкрепа за нея бяха ДЕКЛАРИРАЛИ парламентарните групи на БСП, ДПС, АБВ и Патриотичния фронт (НФСБ и ВМРО). Да бъде обвинявана Манолова в съглашателство с ГЕРБ по тоя повод е смехотворно и доста гнусно. В замяна на това може, да си спомним ролята на БСП в избора на съдебен съвет (Нинова отави ГЕРБ да си подбере трима от шестима кандидати на БСП за Съдебния съвет), сценката с гласуването на Цацаров за председаел на КПКОНПИ и редица други случаи на сътрудничество. По повод кабинет на ИТН с подкрепата на БСП. Това означава кабинет, който ще зависи от БСП. Несмнено за подкрепата си, БСП ще иска и участие в изготвянето на Въстановителния план )свързан с милиардите евро от ЕС), както и за други неща. Също така, настрана останалите, но БСП е наясно, че на едни скорошни избори ще се представи дори по-зле. Затова и натискът в посока за правителство, подкрепяно от БСП. . Аз лично нямам против правителство на ИТН с такава подкрепа, но с ясен хоризонт - примерно нови избори заедно с президентските и ясна програма за промени и мерки за стабилизиране на здравеопазване и икономика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Колонията

    09 Апр 2021 11:34ч.

    Хеле, ние сме колония на запада, управлявана с притискане на главата в земята. И зависимостта ни от запада е в десетки пъти по-тежка от зависимостта от СССР или СИВ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стига вече!

    09 Апр 2021 14:42ч.

    Helleborus на 08.04.2021 в 15:17, може да следиш политиката, но доказано не я разбираш и си тенденциозен/на! Отдавна няма леви и десни партии! Има малко горни и долни - недемократични - масово! Има и хора с тежки предрасъдъци, захласнати по Русия, по САЩ, по Герб, по корупция, но неграмотни за ценности, за политика, за български обществен интерес и за морал! Айде, че вече ви идва краят!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ехо

    09 Апр 2021 14:48ч.

    До Наблюдател на 08.04.2021 в 12:46 : Правителството на малцинството на ИТН може да просъществува само без реформи! Ще бъде поставено в зависимост! Всеки опит за промяна на политическия модел ще бъде бламиран от Герб, БСП и ДПС и недопустим! Което означава край на ИТН и на опита за просперитет на България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи