Петър Волгин към еврокомисаря Макграт: Кога ще премахнете забраната върху руските информационни канали?

Петър Волгин към еврокомисаря Макграт: Кога ще премахнете забраната върху руските информационни канали?

„Някога, не много отдавна, в Европа имаше свобода на мисълта и на изразяването, а медиите бяха свободни да представят различни гледни точки. През последните пет-шест години обаче Европа се е превърнала в пространство на елементарното единомислие, където е забранено различното мнение.“ Такова мнение изрази Петър Волгин в Специалната комисия относно Европейския щит за демокрация. Евродепутатите имаха възможност да задават въпроси към Майкъл Макграт, европейски комисар по демокрация, правосъдие и върховенство на закона.

Петър Волгин, представител на групата „Европа на суверенните нации“, посочи, че медиите в Европейския съюз са обект на жесток натиск от страна на властите. Според него в медиите се допускат само журналисти, които изповядват „разрешените“ възгледи, а като гости в предаванията се канят само хора, които изговарят „правилните“ тези.

Волгин, за когото темата „медии“ е много лична, заради дългогодишната му журналистическа дейност, каза още: „В несвободната Европа са забранени руските информационни канали. Евровластите ни обясняват, че те разпространявали дезинформация и затова трябвало да бъдат цензурирани. Изобщо всяко мнение, което противоречи на спусканите от Брюксел указания, бива заклеймявано като „дезинформация“, а всяка медия, която се отклони от правия път, бива забранявана.“

Накрая евродепутатът на „Възраждане“ отправи неприлично директен и смел въпрос към еврокомисаря по правосъдието и върховенството на закона. „Кога ще премахнете забраната върху руските информационни канали?“, попита Волгин. В отговор Майкъл Макграт поясни, че подкрепя забраната, защото не е добре европейските граждани да бъдат подлагани на лъжи и пропаганда. И допълни: „Говорим за медии, които са под пряк контрол на Руската федерация, която сама по себе си не е демократична държава. Може да има различни мнения за войната в Украйна, но мисля, че няма съмнения относно това кой кого нападна.“

 

 

 

 

Коментари

  • Нивга, затова и ни скубят данъците

    10 Апр 2025 8:42ч.

    с вековен расизъм и ненавист към всичко слвянско, ромско и не елитно европейско.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гето

    10 Апр 2025 9:59ч.

    Ромското пък за какво си го изтипосал...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коректор

    10 Апр 2025 10:40ч.

    Защото е трол. Нямат ненавист към ромското. Даже го обичат - Сорос му направи цяло "Десетилетие на ромското включване".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обора с приназки няма да се изчисти

    10 Апр 2025 11:06ч.

    Трябва да се рине. И второ. България не е учасрвала в осирането. Наше право е да се отдръпнем - за да си го ринат те.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • напротив, мафията от магураджии даже иска да ни присъединява към риненето

    10 Апр 2025 11:11ч.

    Ще ни о-нанизват на шиите гердана с токсичното евро, при туй ще ни пишат, че сме доброволци да им чистим изпражненията. Да бе, как ли пък не... Що куче ни е залайвало, все е побеснявало...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • old_beggar

    10 Апр 2025 16:14ч.

    фашистката идеология винаги е привличала хора с ниско ниво на културно и морално развитие. колкото по-лумпенизирана е една страна и колкото по-откъснато от културата е населението й, толкова по-голяма е склонността й към фашизъм... а най-жестоките кланета са извършени от хора с изключително добър външен вид, тих глас и кротки обноски…колониалните власти у нас установиха фашистка диктатура: когато си на страната на мира срещу подпалвачите на войната - ти си престъпник (?), а подобно мислене е много опасно и ще изпращат в затвора всеки, които не приема НАТОвската политическа линия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анти-Путин

    10 Апр 2025 8:45ч.

    Волгин , по-дълбоко погледнато, е прав ! Пуснете руските медии в Европа ! Европейците са достатъчно интелигентни и сами ще си направят изводи от материалите. А те в момента в руските медии са изключително ПРОПАГАНДА и наистина много, много лъжи ! Пуснете руските емисии, пък им добавете превод /повечето европейци не ползват руски/ , добавете им коментари ! Нека наистина се видят противоположните гледни точки, руската със сигурност няма да спечели европейците. Така само се придава вкуса на "забранения плод" на нещо, което е безвкусно... Но за да стане това се иска МНОГО ТРУД , много журналистическа работа, много усилия. А мързелът е обхванал придворната западна журналистика , ленност , повтаряне на брюкселски опорки...що да си дават зор ? Може и така да се живее спокойно. Западната журналистика днес не е това, което беше преди десетилетия. Упадък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    10 Апр 2025 8:54ч.

    За невежите и слабо ограмотени зомбирани от евроатлантическа пропаганда е естествено руските медии да са само пропаганда и лъжи.А всъщност там има изключително начетени и способни журналисти и анализатори от които може много да се научи.Особено показателно е,че някои експерти по-добре са запознати с историята и състоянието на запада,отколкото западните експерти!И още:от руските предавания се научава много повече за западната политика,отколкото от нашите.Аз и затова от много години съм елиминирал нашите ужасяващи в простотията си телевизии.Пък и си пазя психическото здраве.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Все едно Хитлер да нареди руски агитки

    10 Апр 2025 8:55ч.

    в концлагерите на смъртта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    10 Апр 2025 9:24ч.

    "Европейците са достатъчно интелигентни и сами ще си направят изводи от материалите. А те в момента в руските медии са изключително ПРОПАГАНДА и наистина много, много лъжи !" - ударил си го през просото... не са хубави тез раб'ти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпрос към анти-путинИСТЧЕТО

    10 Апр 2025 9:31ч.

    А ти някога гледал ли си руски информационни канали или руска телевизия изобщо?! Явно не, защото и руски не знаеш... Ти си гледкаш само Сорос-ТВ-тата - НОВА, БТВ и БНТ, където 24/7 ви мият мозъчетата с демагогия, лъжи и чиста проба долна пропаганда, нали?! Така де, блажени сте глупаците, защото всичко ви е просто,... защото сте прости. Ето, толкова е ПРОСТО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Антипутя

    10 Апр 2025 9:56ч.

    С повечето неща съм съгласен. Но ми е малко странно човек, който пише "леННост" на майчиния си език, да оценява руската или която и да е друга пропаганда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 9:56

    10 Апр 2025 10:49ч.

    Защото българският език на този ибрикчия не му е силата,Пеевски така и не ги заведе на уроци по грамотно писане

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    10 Апр 2025 10:50ч.

    Най обичам укропитеци да ми разказват какво пишело в руските медии хахаха

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    10 Апр 2025 9:04ч.

    И от двете страни има само пропаганда и насъскване на природонаселенията към война.Тва е палажението. И двете страни се обвиняват една друга в "нацизъм". Не мисля, че може да има какъвто и да е компромис и рано или късно ще се мине през горещ конфликт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • @!@

    10 Апр 2025 9:39ч.

    Горещият конфликт е само в главата ти ЗИП-че. Нищо няма да има, просто защото поредния кръстоносен поход на запднаЛИте демоНОкрати и нагло-саксонците, ОТНОВО се провали! ОЧЕВАДНО! Сега вече има само прахоляк, сополи и вой... Но скоро всичко ще притихне и меките китки ще си ближат наранените задници през следващите десетилетия, докато кроят следващите си подли планове. Така че, споко. Импотентния колективен запад няма сили и ресурс за никакви "горещи конфликти", просто защото от "златния милиард" се превръщат в КАЛАЕНОТО милиардче...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    10 Апр 2025 9:52ч.

    Горещия конфликт и в момента си върви. Всеки ден загиват няколко хиляди човека. И видеа има в огромни количества. Тва са студените факти. В момента се колят грандиозно по границите на Сумска и Белгородска области...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе

    10 Апр 2025 11:01ч.

    Ципче, ти нищо ли не чул за бандеризма и неговите наследници в Укрорайха или се правиш на малоумно ампе само? Всъщност най-вероятно си такъв.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Темно, брате, темно

    10 Апр 2025 9:09ч.

    Цялата Мара втасала, само руските канали са ни проблема. Волгин, къде е политическата ви програма (не декларация, програма!) и как тази тема се вписва в нея? Партията, от която бяхте издигнат има претенции да управлява България, а заедно с присъдружните ви европейски партии има претенциите да формирате дневния ред в Европа. Достъпът до руски СМИ ли е основна тема за гражданите на България и на Европа?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ква програма, кви 5 лева

    10 Апр 2025 9:15ч.

    окупирани кьопеци сме и за дълго.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Врачката от Алдомировци

    10 Апр 2025 9:27ч.

    Тъпо и нагло заяждане. И неграмотно писане. Колко ти плащат?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алекса

    10 Апр 2025 9:28ч.

    С думи прости какво ни казва комисаря ! Вие европейци сте ТЪПИ и ние комисарите ще решаваме какво да виждате и чувате и какво не !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Темно, брате, темно

    10 Апр 2025 9:45ч.

    Те го правят с вас и с активното ви участие близо 20 години в уж свободния Интернет, вие сега сте забелязали, че сте жертва на цензура, при това заради канали, които надали гледате (иначе сигурен съм, щяхте да си осигурите достъп въпреки ограниченията). Кога за последно при търсене в Google сте виждали повече от 100 - 150 резултата? Ако сте средностатистически потребител (запознал се с И-нет след 2005-2006 г.), вероятно никога. Защо не протестирате срещу цензурата, наложена от Google, който наистина ограничава информацията, редуцирайки броя на резултатите до 1/1000000 от действителните ресурси? Наистина ли вярвате, че на което и да търсене отговарят само 100-150 резултата, а често пъти и по-малко? Ако Google прави това в глобален план, представете си, какво правят присъдружните му компании като Meta (FB, Instagram), Twitter (днешната X) и подобните им в собствените си страници? Защо не протестирате срещу икономически мотивираната цензура, която е много по-дълбока, много по-всеобхватна и много по-непробиваема от административната цензура на ЕК и която за разлика от първата, засяга всеки аспект от вашето ежедневие - достъп до информация, покупки, плащане, лична неприкосновеност?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Щото

    10 Апр 2025 10:24ч.

    гугъл е частна компания и може и прави каквото си иска, с или без регулации, kоито се заобикалят, дори формално да ги спазваш. Що информация има изписана по темата... А цензурата на ЕС-еско ниво е прост въпрос на регламент на ЕС, ако искаш, мога да изровя и номера. Колкото до "икономически мотовираната цензура", то е горе-долу едно и също с повдигнатия от Волгин въпрос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • корпоративната цензура също трябва да се сваля, ако противоречи на морала и законността

    10 Апр 2025 10:33ч.

    Частното е производно от хетерономни ефекти на опубличностяване, така че неприкосновеността му от обществен контрол е либерастичен утопизъм. Не го привилегирова с нищо. Виж, личното е вече друга работа - отговорността пред Лицето е вече отговорност за Личност, което значи - за свобода.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мани философията и "либерастичния утопизъм", ,

    10 Апр 2025 11:54ч.

    тези компании винаги са няколко крачки пред регулаторните органи (ако въобще има такива, обикновено работят ръка за ръка, не в наш интерес) и имат милион начини да заобиколят регулациите, което показва и практиката. Както каза леля Якарино от туитър - "you may have freedom of speech, but not freedom of reach".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Миловидна

    10 Апр 2025 9:33ч.

    Наистина тези еврочиновници много си позволяват.Ама те правят това,което им наредят. .Хората не са толкова глупави,колкото ги мислят в Брюксел.Колкото и да цензурират истината излиза на яве.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ./.

    10 Апр 2025 9:44ч.

    За образованата част от света, всъщност няма проблем. За щастие все още има интернет и тези, които знаят езици и имат желание да са информирани и да са наясно имат възможността да гледат и четат, каквото си искат... Останалите си живеят на тъмно, но пък то, така си е било винаги. В крайна сметка Истината винаги излиза наяве и тогава има едно множество от гледащи и мигащи на парцали овце, които са стреснати и учудени, разбирайки че, "совите на са това, което са"... ;-)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Темно, брате, темно

    10 Апр 2025 10:03ч.

    Самодоволно изказване. Едва ли подозирате, колко грешите. Вижте коментара ми по-горе. Свободният Интернет се счупи 2000-та година, когато в него влязоха (за да излязат само няколко месеца по-късно) големите пари и приключи окончателно след 2005, когато мнозинството от хората, поне в западния свят към който се числим, както ние така и руснаците (това за тези, които ще ми скочат), се превърнаха от читатели и зрители в онлайн потребители. И тук не коментирам техническите възможности или познанията, с които мислите, че разполагате, а действителното състояние на нещата - няма как да намерите ресурс, за чието съществуване не подозирате и който не търсите изрично. В свят с няколко милиарда активни домейна (и трилиони страници с разнородно съдържание), случайните попадения, които в значителна степен оформяха Интернет до 2001 г, са напрактика невъзможни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 1984 (ръководна и направляваща сила)

    10 Апр 2025 9:58ч.

    Не е добре да се слушат черни станции, Партията най-добре вижда как и какво трябва да се слуша и гледа. "Войната е мир. Свободата е робство. Невежеството е сила" - отговорът на еврокомисаря се е оказал в такъв ултракомунистически стил. Доживяхме го пак де... макар че никога не сме се съмнявали какво точно дреме в тия храсти неокастрени - евромошетата...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еех, мъко рубладжийска

    10 Апр 2025 10:15ч.

    Нали сте във война с НАТО, бе копейка ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • в каква война сме бе, двугънково, нали бяхте уж безупречните вие

    10 Апр 2025 10:22ч.

    Къдя ви е демокряцията бря?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    10 Апр 2025 10:52ч.

    До 10:15 - ти още ли не си заминал на фронта като си във война,гьотферен ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еех,мъко ибрикчийска

    10 Апр 2025 11:04ч.

    Да замине ама го е шубе от "севернокорейците"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бялджип

    10 Апр 2025 10:49ч.

    "Европейци" се самонаричат онези държави, които са в Европейския съюз. По-точно първите, които го създадоха. Франция, Германия, Италия, Бенелюкс, по-късно и Великобритания. Останалите държави, макар в Европа, особено живеещите на Изток, са смятани от тях за диви зверове, варвари! С тях "европейците" могат да работят само когато имат интереси! Затова на запад се заражда ненавистта към тях, така се е зародил фашизма...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бялджип

    10 Апр 2025 10:52ч.

    Ще допълня мнението си, че такива са и гражданите в Съединените щати. Макар целият континент да се нарича Америка, те са си присвоили правото да наричат себе си американци! Само те! Останалите са мексиканци, бразилци, латиноси, мучовци...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • европа е дето има катедрали лувъри замъци валансиенски дантели и мерлезонска смрад

    10 Апр 2025 10:55ч.

    извън тези благини са подчовеци и диваци

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Петков

    10 Апр 2025 13:03ч.

    Е как даняма руски информационни канали? Имаме си поглед инфо и гласове.цом :D

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петко Георгиев

    10 Апр 2025 20:25ч.

    Иначе аз се информирам от Шиши

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ТОЧКАТА

    10 Апр 2025 20:02ч.

    Майкъл Макграт поясни, че подкрепя забраната, защото не е добре европейските граждани да бъдат подлагани на лъжи и пропаганда. И допълни: „Говорим за медии, които са под пряк контрол на Руската федерация, която сама по себе си не е демократична държава. Може да има различни мнения за войната в Украйна, но мисля, че няма съмнения относно това кой кого нападна.“!!!!!Ооооу,нямало съмнение!!!кой кого НАПАДНАЛ!!!!!...Всички мурафети,измами,лъжи и фъкове бяха за да се НАСАДИ ТОВА!!!!!Но явно още ги е страх,да не би съмненииченченченце някакво да се появи!!Иначе цялата джендър ,зелена,еко,въглеродна ,ковид,Минск 1 и 2,Истамбул инфо си е ...божие откровение!!!!Впрочен КОЙ кОГО нападна си личи от картата!!!!Москва е на 300км,берлин на 3 000,париж на 5 000 а Вашингтон на 15 000!!!Много ясно се вижда КОЙ напада!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи