Захарова: България опасно пренаписва историята

Захарова: България опасно пренаписва историята
Говорителят на руското министерство на външните работи Мария Захарова посочи в интервю за ТАСС, че България се занимава с пренаписване на историята, заявявайки за донесените от Червената армия така наречени "репресии". Захарова определя това като опасна тенденция.

 

Изказването на Захарова е по повод на официалното изявление на външното ни министерство от вторник във връзка с подготвяната в Руския културно-информационен център у нас изложба под наслов „75 години от освобождението на Източна Европа от нацизма“.

 

В изявлението се посочва, че "щиковете на Съветската армия са донесли на народите в Централна и Източна Европа половин век репресии, заглушаване на гражданската съвест, деформирано икономическо развитие и откъснатост от динамиката на процесите в развитите европейски държави".

 

„Прекрасно разбираме, че във всяка страна съществуват свои политически преференции и тенденции. Отчитайки, че това изявление беше направено по официална линия, нашето посолство реагира. Ние открито се изказахме, че е недопустимо да се изопачава историята", подчерта Захарова.

 

Тя добави, че пренаписването на историята е опасна тенденция, защото е противозаконна.

 

Източник: БНР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • БАЙ ХОЙ

    06 Sep 2019 17:10ч.

    БУДА, дали изобщо разбира как го пържи секретарката на Плевнелиев ? То "НАТО не е военна организация!" , то сега Русия да се извини ..... , ама за газ и нефт , и ток , и туристи тя ли ще ходи ???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кто то курица, но ето не Болгария

    06 Sep 2019 17:10ч.

    Машенка, радвай се на вилата, която ти подариха, танцувай в нея...и не се занимавай с историята на БГ.Тя, историята на БГ, е една и съща, но понеже не е угодна на тези, които ти подариха вилата, затова вдигаш шум...а колкото до промяната, единствената промяна е, че сменихте наслова на изложбата, вече не е само за освободената БГ от нацизма, а освободената Източна Европа от нацизма. Най-напред вие се освободете от имперското си високомерие, и не бъркайте болшевизма си, който ни натресохте, с освобождение. В крайна сметка нали вие вече не харесвате болшевизма си и станахте баш капиталисти, защо другите трябва още да го харесват??? Защото не разрешавате??? https://echo.msk.ru/blog/oreh/2495287-echo/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    06 Sep 2019 17:26ч.

    Срамота е да се отрича факта , че Русия освободи неблагодарна Европа от фашизма с цената на милиони жертви, но друго не може да се очаква от малоумниците от колониалната ни администрация ! Това са същите продажници , които до вчера бяха членове на БКП и плюеха запада , а сега планомерно унищожават страната и населението на България по заповед на новите господари ! Бог да пази България !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маша прави всичко

    06 Sep 2019 17:33ч.

    да изтрие русофилството ни от главите. То, драги сънародници не е рожба на обиди и обвинения от екрана, а на делата на едни други руснаци. Е-е-е, преди повече от век.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дължим днешната си държава на Русия, но ...

    06 Sep 2019 18:03ч.

    Няма по-големи неблагодарни задници от нас българите. Зададе ли се война, ние сме срещу Русия (до сега в две световни войни), после се залепяме за победителя и се правим на разсеяни, че сме били на другата страна. Сега отново е така. Но всяко нещо до три пъти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пешо Ницшето

    06 Sep 2019 18:24ч.

    Захаровна, проблемът не е в изложбата, която посолството ви организира - правете си каквито искате изложби. Интерпретирайте си едностранчиво и "черно-бяло" историята както ви изнася - всяка държава в света прави това, за да се изкара колкото се може по-героична, велика, праведна...Ако искате, направете на вашата дипломатически неприкосновена територия и една изложба, в която възхвалявате живота и делото на Йосиф Висарионович Сталин - нали днес е пак много ценен и уважаван в Русия. Може да я допълните и с вечерно четене на откъси от събраните му съчинения. Когато, обаче, организирате изложба на тема "Освобождение от нацизма" на една изключително противоречива историческа дата, към която обществото не е изострено чувствително и поляризирано и интерпретациите й са твърде неездонзначни, това не е нищо друго, освен откровена политическа провокация!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бае Захария:

    06 Sep 2019 18:37ч.

    "Да се не бои Европа от нашата песен „Бой, бой, искаме бой!" Нека тя подпише нашето народно обединение, та да ни остави на мира. Ние притежаваме такива природни богатства, ние имаме реки, широки пасбища, небутани планини в замяна, но при това нямаме манчестерски работници, лионски фабрики, австрийски интереси; не се владее България от десетина души лордове."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Половин век репресии на картинка

    06 Sep 2019 18:41ч.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7b/Bulgaria-demography.png Нашта Захариева пак е цвете - хърватката се изцепи, че хърватския народ е дал най-огромния принос в борбата срещу Третия райх - при положение, че Хърватската легия е стигнала до Сталинград, където е разгромена окончателно. Румънците, дето още ги помнят в Южна Русия и дето също са разгромени окончателно при Сталинград, и те чуруликат какви антифашисти били. Също като нашия Цар - Обединител: https://ic.pics.livejournal.com/shrek1/6366867/755819/755819_600.jpg

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дали в Русия един ден ще разберат,

    06 Sep 2019 18:48ч.

    че другите народи също имат право на човешко достоинство? Дали са били прави от Външно министерство, дали реакцията им не е на място точно по този повод, ами това е друга страна, не можете да се разпореждате. Когато на националния ни празник един патриарх с меко казано противоречива биография съзнателно обиди българския президент, как реагирахте? По същия начин. Ние не сме ви слуги, ако очаквате уважение, дръжте се подобаващо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ние не сме ви слуги, ако очаквате уважение, дръжте се подобаващо.

    06 Sep 2019 18:53ч.

    Ние сме слуги на чичо САМ, но с достойнство?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Любомир Чолаков

    06 Sep 2019 19:15ч.

    Русия плати за Съединението и независимостта на България Русия плаща българската независимост с 80 милиона златни франка, тогава равни на 674 тона злато. България никога не връща “заема”. 674 тона злато, платени за свободата на чужд народ, който ”обяви” освободителите си за врагове… ________________________________________ На 6-ти септември 1885 г. Захари Стоянов прочита една прокламация в Пловдив и това се смята за Деня на българ¬ското Съединение. Честваме го тържествено, честваме го с много казионни прояви. Какво се опитвахме да съединим през 1885 г. ? Не знам дали отго¬ворът на този въпрос се търси. Когато съм присъствал на по¬добни тържества, не съм чувал някой български политик да говори всъщност защо имаше Съединение. Говори се, че това е акт на българска идентичност, на българска самостоятелност, че това сме го направили въпреки или против великите сили, което не е така, но така се говори за повдигане на националния дух. Няма лошо. Хубаво. Нека да си казваме, че някога сме направили нещо със собствени сили. Макар, че то не е съвсем така. Който познава историята знае много добре, че Съединението е позволено от великите сили, защото Русия плаща цената за него. Ние се съединяваме с т.нар. Източна Румелия през 1885 г. Княжество България е една оря¬зана територия от Санстефан¬ска България, за която пледира граф Игнатиев, за която пледира руският цар, руското правител¬ство, а това, което получаваме реално на Берлинския конгрес през 1878 г., няма нищо общо с истинските етнически граници на България. Получаваме едно орязано парче земя между Дуна¬ва и Стара планина, което бива наречено Княжество България. То не е суверенно княжество, а е подчинено на султана, на Ви¬соката порта. Всъщност получа¬ваме попечителство на султана над Княжеството. Източна Ру¬мелия или южната част от Бъл¬гария, и то не цялата остава като провинция, в която има българ¬ски управници, но е изцяло под администрацията и контрола на Турция. Съединяването между Кня¬жеството и Източна Румелия става, защото на Берлинския конгрес дядовците на днешни¬те лидери в Европейския съюз седнаха и нарязаха България като баница. Ей така, насякоха поне минимум пет парчета, след което многострадалния българ¬ски народ тръгна да обединява себе си. Сръбско-българската война от същата 1885 г. е пър¬вата война, която младата бъл¬гарска държава води. Спечелва я успешно, с героизма на своите съвсем млади офицери и вой¬ници. Това е причината Съеди¬нението да бъде оставено без последици, да няма военна на¬меса на Турция и ново разкъс¬ване на България. България побеждава, но е ос¬тавена така, защото Русия пла¬ща цената. Също една дребна подробност в историята, която се прескача от днешните писа¬чи на учебници, тъй като не е политически коректно. Трябва да се каже, че независимостта на България идва чак през 1908 г., когато в султанска Турция се прави един масонски преврат на младотурците. Да, но младотур-ци-немладотурци, те тогава ис¬кат контрибуция. Контрибуция е заплащане като обезщетение срещу нанесени щети. Тогава през 1908 г., за да при¬ключи сагата с независимостта и Съединението на поне две части от България, Османска¬та империя поставя на масата едно изискване – 125 милиона златни франка. Да й се платят за това, че България обявява неза¬висимост.. Ако не – война. Кой спасява положението? Велико-британия?! Франция?! Италия?! Германия?! Не. Русия спасява България, като опрощава взема¬нията, които има да получава от Турция, заради Руско-Турската освободителна война. Т.е. Ру¬сия плаща за независимостта на България. Това го казвам за сведение на патологичните ру¬софоби, които в момента упра¬вляват България, които препода¬ват в университетите като Нов български, които учат подра¬стващите студенти на неверни глупости за историята на Бъл¬гария и които внушават омраза към Русия – Освободителката на България. Един от грешните изводи, които се набиват и които днес се учат и се вкарват в съзнание¬то на младите хора, е, че Вели¬кобритания тогава е подкрепила нашето Съединение. Ще кажа само, че тази същата Велико-британия, за която се казва, че защитила България, всъщност представя българите като ди¬вашко племе, което не заслужа¬ва въобще да получава разшире¬ние на юг от Балкана. Пише го в английската книга „Българите такива каквито са”. Издадена в Лондон през 1885 г. Какво пише в тази книга? В нея пише, че българите са вар¬вари, дивашки племена, които са дошли в територии, които се владеят от великите гърци, тъй като Гърция дава цивилизация¬та на целия свят и това, което се нарича Източна Румелия, всъщност принадлежи на Гър¬ция, казват англичаните. В тази книга пише още също така, че българите са едно дивашко пле¬ме, което е правило какви ли не зулуми и диващини на Балкани¬те, докато дошли турците, кои¬то въвели ред и хармония сред населението по тези земи. Ред и хармония са въвели турците! Това го пишат англичани през годината на нашето Съедине¬ние. Турците са били една пре¬красна цивилизована раса, така се изразяват авторите на книга¬та, която е наложила ред и се е отразила много благотворно на дивашките племена като бълга¬рите. Напоследък се убеждавам, че много често трябва да припом¬ням азбучни истини на някои папагали тук, на някои излъс¬кани мозъци в България, които продължават да твърдят, че Уин¬стън Чърчил е велик политик. Този дегенерат-алкохолик често е казвал, че България трябва да се затрие. Той какво е повтарял? Повтарял е същите тези от тази книга. Той е повтарял същите виждания на английския елит спрямо България. Хайде, продължавайте да обяснявате, че Англия била за¬щитила България. Защитила я е на кукуво лято. Англия винаги е играла срещу България. Англия, основният фактор, който удъл¬жава турското робство на Бъл¬гария с поне 50 години. Проектираната от Англия Гърция още от 1828-ма годи¬на получава автономия. Защо? Защото над нея е английският политически чадър, защото Ос¬манската империя е абсолютно послушна спрямо Великобрита¬ния, става нейна колония и слу¬ша всичко каквото й се каже от¬там. Защото всичко това трябва да работи срещу основната, ог¬ромната, единствената, право¬славна империя, тогава царство Русия. Всичко, което работи срещу Русия, е добре за Англия. Западна Европа, тогавашни¬ят европейският съюз Англия – Австро-Унгария – Франция – Германия нарязаха България по един дивашки, варварски начин. Кои са диваците и варварите? Англичаните, французите, гер¬манците, австро-унгарците. Те са диваците. Те са варварите на Европа. Ние сме цивилизатори¬те на Европа. Ето това трябва да се учи в учебниците, но то ще се учи в учебниците, когато изхвърлим националните преда¬тели от политиката и когато Бъл¬гария се управлява от наистина мислещи и познаващи истинска¬та история хора. Защото на мен ми омръзна от невежи бездарни¬ци, които претендират да са по¬литици и които искат да забра¬вим това, което е било. Искат да не узнаем каква е истината. Русия винаги е стояла зад нас и е била готова и да ни освободи и да ни защитава, освен, ако раз¬бира се, не се държим идиотски и кретенски, както сега го прави поредното българско правител¬ство кабинетът „Борисов 2”, президентът „Плевнелиев 1”. ________________________________________ 1. След Съединението Австро-Унгария насъсква сърбите срещу нас; а когато българската армия побеждава и стига до Пирот, австро-унгарците заявяват, че трябва да спре, иначе ще се бие с австро-унгарски войски. Пише го във всеки учебник по история, но на русофобите не им изнася. 2. Стефан Стамболов настоява руските инструктори да напуснат България. Русия уважава желанието на българския премиер и руските инструктори напускат България. Интересно, как така русофобите настояват руски инструктори да са останели? Та нали са били „окупатори“? 3. Никой не поставя в изолация България след Съединението. Ако има някой да се опитва да я изолира, това е Сърбия. 4. Бунтовете срещу Батенберг са извършени от патриотични български офицери, които са недоволни от слабото му и безволево управление. 5. Князът се оттегля от престола поради собствената си некадърност, защото не се справя нито с вътрешната, нито с външната политика. 6. След Балканската война (няма Първа балканска война) Фердинанд нарежда да нападнем бившите си съюзници. В отговор всички ни нападат, румънски войски стигат до Враца и само намесата на Русия спасява България от пълна окупация от страна на Гърция, Сърбия и Румъния. 7. България нахлува в Добруджа през Първата световна война. Тогава Добруджа е румънска според Букурещкия мирен договор от 1913 г. и румънците просто си я защитават, подпомогнати от руснаците, на които са съюзници. А България няма доблестта дори да нахлуе самостоятелно в Добруджа, а го прави, като подчинява армията си на германския корпус на генерал Макензен. 8. Никой не открадва целия златен резерв на България. Това са поредните русофобски измислици. 9. Половината парламент (ако е толкова) е наказан съвсем справедливо, защото обявява война на САЩ и Великобритания. 10. И допълнително: през 1908 г. Русия плаща компенсация на Турция, за да не нападне Турция България след обявяване на българската независимост. Компенсацията е 80 милиона златни франка, което по тогавашния курс на франка е 674 тона злато. България никога не връща “заема”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 674 тона злато?

    06 Sep 2019 19:31ч.

    Да, според Bultimes. Други говорят за 32 тона платени обаче от България. Тъй като никога досега, дори през социализма, не е споменавано за платени от победителката Русия на победената Османска империя 674 тона злато за хатъра на България, с която, забележете, Русия дори скъсва дипломатическите си отношения, можем да заключим, че това е поредната плоска лъжа на кой знае защо нареклия се на английски Бултаймс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Благодарение на черен Ваньо и бозавия Симо нашите ракети бяха унищожени!

    06 Sep 2019 20:02ч.

    /КРОСС/Турция успешно изпита първата си крилата ракета с проникваща бойна глава, обяви министърът на науката и промишлеността Мустафа Варанк, цитиран от "Дейли сабах". Ракетата е турско производство. Тя е разработена от Института за научни и технологични изследвания в областта на отбраната (SAGE) към Съвета за научни и технологични изследвания в Турция (TÜBİTAK). Ракета SOM-B2 е модернизиран и усъвършенстван вариант на ракетата SOM. Варанк сподели видео в профила си в "Туитър", което показва ракетата успешно да поразява целта - бункер с бетонен покрив. Исмаил Демир, ръководител на Председателството на отбранителните индустрии (SSB), обяви, че с последното пробно изстрелване успешно е приключило разработването на SOM-B2, наземните и полетните тестове. Ракетата е използвана от турската армия срещу укрепени наземни цели и цели дълбоко под земята. Ракетите SOM са разработени срещу наземни и морски цели. Те са с повече от 250 километра обсег на действие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лошото е

    06 Sep 2019 20:09ч.

    Че не само историята се пренаписва спрямо новите господари, а няма никакъв шанс България да има тепърва достойна история!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дали в Русия един ден ще разберат, на 06.09.2019 в 18:48

    06 Sep 2019 20:13ч.

    че в Балканската война са се били тракийския, македонския, добруджанския и шопския народ? Смешно? Също толкова смешно беше изказването на Радев за украинците. Който му е писал речта, му е вързал тенекия. Дано да го е уволнил.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Любомир Чолаков, посмали, манго!

    06 Sep 2019 20:20ч.

    Осемдесет милиона златни франка са 4 милиона 20-франкови монети. Умножено по 6,4 грама прави 25 600 килограма; умножаваме по 0,9, колкото е пробата, и получаваме 23 040 килограма чисто злато, или 23 тона и малко.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    06 Sep 2019 20:21ч.

    България е една треторазредна колония, без външна политика и армия, управлявана от Козяк 16. В този смисъл какво казва външно не би трябвало да вълнува Москва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Квинтесенцията на демокрацията на картинка

    06 Sep 2019 20:22ч.

    https://ic.pics.livejournal.com/ifc/46678941/1303074/1303074_900.jpg - работно място в Амазон. Патентовано.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мнение

    06 Sep 2019 20:52ч.

    Ех, Маша, Маша! На теб ли да обясняваме какво е прокси война? Новият голям брат на бугарите твърде дълго мисли, докато го измисли: как да разбие българо-руската връзка! Продажници и предатели ще се намерят във всяка държава, ние не правим изключение. Това изказване е тролинг на най-висше ниво някакви си там задлоквенски и европейски ценности! Задачката е много проста: да ви писне от "изцепките" на малкия брат и да се отвърнете от него! Това решава много задачи на Балканите: Турция си връща някогашния вилает, а съседите ни отщипват колкото могат от територията! Проста математика: всички печелят, а губещия е само един! Пардон: с Русия ставаме двама! Сърбите няма да могат сами да поемат щита за защита на славянството и православието на Балканите! Трябваме им ние! А вие не се сърдете на българите, а просто накажете политиците им! Ама така ги накажете, че в следващите 100 години и да не помислят за ганювските си номера! Иначе Маша, и вие, и ние ще загубим!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Минчо Минчев: Провокация с многовекторна насоченост

    06 Sep 2019 21:42ч.

    Провокация с многовекторна насоченост 06.09.2019, 21:24 Минчо Минчев https://pogled.info/bulgarski/provokatsiya-s-mnogovektorna-nasochenost.108344 /Поглед.инфо/ На 3 септември т.г. МВнР на РБългария разпространи Съобщение, относно събитие, организирано от Посолството на Руската федерация – изложбата „74 години от освобождението на Източна и Централна Европа от нацизма“. Изложбата предстои да бъде открита на 9 септември и МВнР намира, че тя е „намеса във вътрешно-политическия дебат“ на страната ни. Преразказвам съобщението и не зная да се смее ли човек, да плаче ли, или да пита и разпитва кой, кога и защо насели етажите на дипломатическото ни ведомство със сламени хора, само контурите на които и имената, наподобяват на нещо българско. Като например кадърът на „човека от плевнята“ Екатерина Захариева. Фактите са повече от драстични, но нека най-напред отбележа, че за 140 години дипломатически отношения между България и Русия, не е известно нито от българска, нито от руска страна, да е излизъл официален документ с подобна демонстративна враждебност. На първо четене Съобщението носи характер на начеваща криза в отношенията между двете страни, криза от различен, от по-висок порядък. Но още отсега може да се каже, че ако от това ниво тръгва „ефектът на пеперудата“, то ураганът „Денис“, който тези дни бушуваше над Бахамите, ще ни се стори прохладен ветрец. Съобщението несъмнено е акт на провокация с многовекторна насоченост. От една страна има чисто икономически измерения в съгласие с т. нар. „политика на сдържане“ на Русия: торпилиране възможността газопроводът „Турски поток“ да продължи през българска територия; както и осуетяване строежът на АЕЦ „Белене“ с руско участие; със сигурност са задачи от непосредствен характер, които стоят на първо място в забранителния списък на съответни централи и посолства....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Демек, Захарова, репресии не е имало??

    06 Sep 2019 21:51ч.

    Така ли да го разберем, как ли? Това ако го кажете та патагонците може и да ви повярват, но да го говорите на българите, чиито изтезавани и убивани близки още помнят? Просто не ви отива. Русия отдавна трябваше да си извини на народите от Източна Европа за това което сътвори комунизмът и сталинизмът у тях. Не се извиняват и туй то. С други думи ние сме виновни за всичко. За репресиите, а сега за това, дето настояваме че е имало репресии. Що не дойде госпожата тука да я заведат в Белене и да и покажат свинарника, чиито прасета са хранени с остатъци от човешки тела? Или да и покажат ямите, в които са държали непослушните лагерници? Когато човек иска да се раздели с миналото си, той трябва да си покае. Без покаяние няма прошка. А за тези, които ни повтарят как ни била освободила Русия от турско робство мога да кажа следното. Готов съм /и не само аз/ да падна на колене и да благодаря на руския Цар, който ни освободи, както и на хилядите, които оставиха кости тук. Но ТОВА няма нищо общо с геноцида на Сталин както срещу руския народ, така и срещу много други народи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И кво иска да ни каже Захаровна?

    06 Sep 2019 21:57ч.

    Щом не искате да наведете глави и държите, че сме ви убивали и сме довели страдание за народа ви, значи няма тръбопровод, няма Белене и изобщо ще ви мразим до дупка. Ама, че въведоха този строй, който ни премаза няма значение. Няма да признавате, че сте убивани и влачени по лагери. Ако признаете правете му сметката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не знам дали Захарова или Путин,

    06 Sep 2019 22:04ч.

    осъзнават, че с поведението си разбиват последния бастион на русофилството в Европа. Каквото и да са направили нашите от Външно, може би не беше сега моментът да го кажат, но в декларацията им няма една лъжа. И ако в Русия са нормални, бе трябвало да го разберат и да се осъзнаят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    06 Sep 2019 22:09ч.

    Демек, Захарова, репресии не е имало?? на 06.09.2019 в 21:51 Ефенди, империите не се извиняват. Колкото Горно Мексико се извини на Япония, че и изби хиляди мирни граждани /не само не се изниви, ами и в момента я е окупирала и я кара да си плаща за окупацията/, толкова и Русия ще се извини на такива като тебе и Иво Инджев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българин

    06 Sep 2019 22:12ч.

    В бр. 2 на Държавен вестник от 10 Януари, 1884 г. Указ 1144, пише: "България признава да дължи на руската окупационна армия сумата 10, 280, 260 книжни рубли и 52 копейки". Батемберг е формулирал указа като "разноските по окупацията на Княжеството от руските имперски войски". По тогаващния курс сумата се равнява на 32 тона злато и се изплаща 12 години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ами горно мексико да не се извинява,

    06 Sep 2019 22:16ч.

    негова си работа. Мисля, че горно Мексико поне не претендира от японците да са му благодарни. Ние българите, колкото и да ни смятат за боклуци имаме някакво достойнство и ни писна да ни третират като роби. Освободиха ни от турците, за да могат сега те да ни третират като роби ли? А тука некви се държат като изкормени и реват, че сега нямало да имаме хъб. Ми то и без това нямаме. Погледнете Унгария, бе хора! Орбан каза къщите неща в Съвета на Европа, и Путин не получи апоплектичен удар. Но нас трябва да ни унижават колкото си искат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    06 Sep 2019 22:44ч.

    Освободиха ни от турците, за да могат сега те да ни третират като роби ли? Ефенди, едни други /арменци и кюрди/ никой не ги освободи, да те светна ли какво им се случи или сам ще се сетиш. Това, че ти и Иво Инджев страдате не означава, че българите са страдали.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    06 Sep 2019 22:45ч.

    Българин на 06.09.2019 в 22:12 тебе специално Роналд Рейгън те е освободил безплатно от комунистическия терор, бъди рахат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вече писах 1000 пъти!

    07 Sep 2019 0:39ч.

    ДА, МНОГО СМЕ ИМ БЛАГОДАРНИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИУТО ОТ ТУРСКО РОБСТВО! ДА, АРМЕНЦИТЕ НЕ ГИ ОСВОБИДИХА ОТ ТУРСКО РОБСТВО ДА, ДА, ДА!!! Това, че са ни освободили от турско робство НЯМА НИЩО ОБЩО със сталинско комунистическите издевателства! Трябва ли да сме благодарни на комунистите, че избиха десетки хиляди? И двете неща нямат нищо общо! Имам познато семейство, бащата изпратиха в Белене, а селският секретар на компартията ЗАБРАНИ ДА СЕ НОСЯТ ДЪРВА ПРЕЗ ЗИМАТА НА ЖЕНА МУ И ДМЕТЕ МУ МАЛКИ ДЕЦА! и ДНЕС 30 ГОДИНИ СЛЕД КАТО СМЕ УЖКИМ ТИ ВЕЧЕ `ДЕМОКРАЦИЯ` ТОВА НЕ ТРЯБВА ДО СЕ ГОВОИ ДА НЕ ОБИДИМ УБИЙЦИТЕ! Захарова и путин имат среден пръст от мене!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Днешните русофили ги са ги наели

    07 Sep 2019 1:14ч.

    измежду българофобите май май.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Есен в Ню Йорк

    07 Sep 2019 5:12ч.

    https://www.liveinternet.ru/users/bo4kameda/post428433704/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • геноцида на Сталин както срещу руския народ, така и срещу много други народи

    07 Sep 2019 7:42ч.

    Може ли факти и документи? Или лъжем, без да мигаме?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Относно “геноцида на Сталин както срещу руския народ, така и срещу много други народи“

    07 Sep 2019 8:55ч.

    Изисква се особена наглост, съчетана с глупост, за да зададеш въпроса си. Но ясен отговор, уви, няма. Едни говорят за 40 и дори за 70 милиона жертви, днешните сталинисти ги оборват, че жертвите са били “само” един милион. Истината, както винаги, е някъде по средата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • `Геноцида на Сталин`.....

    07 Sep 2019 10:12ч.

    Има тонове литература, имаш ГУГЪЛ, Трябва да си безочливо и арогантно копеле, за да питаш. Най-малкото дори прочети любимеца на Сталин - Константин Симонов и трилогията му `Живи и мъртви`. Най отвратителното е, че още има хора, които имат наглостта да задават такива въпроси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Днешните сталинистчета,

    07 Sep 2019 10:37ч.

    които още не са се отказали от престъпленията си и само чакат сгоден момент, се надяват да са изгорени и унищожени всякакви документи на предшественицете им. Да ама не. В Библията е казано - `Няма нещо тайно, да не стане явно`. Особено при мащабите на сталинския терор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    07 Sep 2019 13:01ч.

    Днешните сталинистчета, на 07.09.2019 в 10:37 Как не ми омръзна да пишете едно и също това сороспиите - демократичната икона Чърчил /личност на 20 век с огромна статуя в Лондон, икона на демокрацията/ е военнопрестъпник виновен за гладната смърт на поне 7 милиона индийци които вече се престрашиха да го съдят. Сталин остава в историята с победата си над Хитлер без която България щеше да бъде сведена до Софийски санджак, а не с репресиите си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    07 Sep 2019 13:04ч.

    Днешните сталинистчета, на 07.09.2019 в 10:37 Как не ми омръзна да пишете едно и също това сороспиите - демократичната икона Чърчил /личност на 20 век с огромна статуя в Лондон, икона на демокрацията/ е военнопрестъпник виновен за гладната смърт на поне 7 милиона индийци които вече се престрашиха да го съдят. Сталин остава в историята с победата си над Хитлер без която България щеше да бъде сведена до Софийски санджак, а не с репресиите си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо, не се напъвай да защитаваш незащитимото.

    07 Sep 2019 13:23ч.

    Това, че престъпника Сталин победи другия престъпник Хитлер не омаловажава престъпленията на първия. И не намесвай другите престъпници. Тука Захарова се мъчи да търси под вола теле, вместо да удари чело и да каже - хора прави сте , избихме милиони, повече няма да правим така. Или си отварят вратичка ПАК да правят така? А що се отнася до репресиите на Сталин - те са ГРАНДИОЗНИ, НЯМА ДРУГ ПРЕСТЪПНИК, КОЙТО Е ИЗБИЛ ТОЛКОВА МИЛИОНИ ЧОВЕШКИ СЪЩЕСТВА. Дори изверга Хитлер не може да му стъпи на малкия пръст. Досега е ДОКУМЕНТИРАНО, че най-големите престъпления са вършени от комунистите. Да си признават вината, да не се халосват. И да се опитват да шикалкавят, и да се опитват да извъртат, човечеството няма да забрави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи