НАТО готов да изпрати военни части в Турция

НАТО готов да изпрати военни части в Турция
Генералният секретар на НАТО Йенс Столтенберг определи в четвъртък военната дейност на Русия в Сирия като “тревожна ескалация”, съобщава АФП. НАТО е готов да изпрати военни части в Турция, за да я защити от заплахите по южната й граница, заяви още Столтенберг, цитиран от “Ройтерс”, след нарушенията на турското въздушно пространство от руски изтребители, които извършват въздушни удари в Сирия.

 

“В Сирия наблюдаваме тревожна ескалация на руските военни действия. Ще анализираме тяхното развитие и влиянието им върху сигурността на Алианса”, заяви пред журналисти Йенс Столтенберг, пристигайки за заседанието на министрите на отбраната от НАТО днес в Брюксел.

“НАТО е готов и има начините да защити всичките си съюзници, включително и Турция, срещу всяка заплаха”, подчерта Столтенберг.

Руските удари в Сирия се очаква да бъдат сред темите, които те ще обсъждат на срещата. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Офицер от БНА

    08 Окт 2015 17:42ч.

    След тази часовникарско-прецизна военна демонстрация , дори и домашните хлебарки вече разбраха , че НАТО фактически се е превърнало в една голяма НУЛА ! Това е тъжната истина уважаеми Евроатлантици ! В момента Европа няма абсолютно никаква защита от Крилатите Руски ракети и това е факт който трябва да бъде казан пред всички на висок глас ! Провалът на алианса е факт ! А какво ще правим оттук нататък ли ??? Това КРЕМЪЛ ще каже ! А Вие си скъсайте пагоните и върнете парите от военния бюджет ! Щото вече са излишни ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • КГБ

    08 Окт 2015 18:16ч.

    Като няма какво друго да каже...На всички вече е ясно, че системите на ПРО базирани в Полша и Румъния се обесмислят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    08 Окт 2015 18:54ч.

    И какво ще изпрати НАТО в Турция, която и така е с най-голямата армия? Холандци и датчани, може би? Да не си припомняме битката при Галиполи и великата Британска империя. Същият ефект ще има и ако изпратят Кончита Вурст да ги весели.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    08 Окт 2015 19:07ч.

    Ситуацията действително е много тревожна за НАТО. Оказва се, че срещу руските крилати ракети в момента няма ефикасно противодействие. Дори и да има нещо, с което да се прихващат, то е невъзможно е да се покрие цялата територия, след като те могат да си изстрелват и от търговски кораби и контейнери. В даден момент НАТО може да се окаже в обкръжение. То затова битката за Украйна е толкова жестока, но се оказва безсмислена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Офицер от БНА

    08 Окт 2015 19:24ч.

    Колкото баба ми е офицер, толкова си и ти! "В момента Европа няма абсолютно никаква защита от Крилатите Руски ракети и това е факт който трябва да бъде казан пред всички на висок глас !" От къде накъде? Да не би руснаците да са обстреляли Европа и тя не е могла да се защити? Путин обстрелва враговете на Асад, които нямат никакви средства за ПВО и "офицерът от БНА" прави извод , "че НАТО фактически се е превърнало в една голяма НУЛА"!! Американците използват крилати ракити в Близкият Изток повече от 20 години. Значи ли това, че Русия няма никаква защита от американските крилати ракети? Или, че Русия се е превърнала в една голяма НУЛА? Путлероидите освен тъпотии друго не могат да измислят!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Джастапраста

    08 Окт 2015 19:32ч.

    нато- ама от кои държави-чичо Сам ще каже!- ред 2-3 години Меркел изпрати германски части с ракети в Турция- германци възмутени от лошите битови условия и лошите и неприяни отношения на турският аскер към тях. По скоро Туция мож е да изпрати воени части Б-я да ни пазят от руснаците- нали сме братя по оръжие! САЩ категорично провалиха плановете на ЕС да състаи своя армия,навремето иаше едни ЗЕС/западноевропейки сили/ в Югославия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вашите имена /задължително/

    08 Окт 2015 20:37ч.

    айде бе, разтревожил се бил генералния секретар, от какво, от кого, нали руснаците били нищо, слаба им била икономиката, ракията, били само на нефт, сега от 30 самолета се разтревожиха; на кого да вярваме?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ХАРИ

    08 Окт 2015 20:46ч.

    Тревожно е, много е тревожно! Войските на сирийското правителство могат да смажат опозицията и тогава какво ще правим?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нито САЩ, нито НАТО се притесняват за себе си:

    08 Окт 2015 21:44ч.

    Русия: Total Population: 142,470,272 Available Manpower: 69,117,271 Total Aircraft: 3,429 Fighters/Interceptors: 769 САЩ: Total Population: 320,202,220 Available Manpower: 145,212,012 Total Aircraft: 13,892 Fighters/Interceptors: 2,207

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    08 Окт 2015 22:08ч.

    Доста дразнещи са мераците Русия да обстреля я Западна Европа, я Америка. Някои са по-кръвожадни и от ислямски терористи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дедо

    08 Окт 2015 23:22ч.

    Та кой са бомбили краварите преди двадесет години в близкият изток с томахавки ,че не стана ясто от поста на разбирача от ПВО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    08 Окт 2015 23:25ч.

    Ислямска държава действа с подкрепата и на други държави в региона. Действа и със скритата подкрепа на САЩ. Лошото е, че те освен, че са насочени против Европа и християнството, засягат директно и България, и животът на всички нас. Походът за ислямизирането на Европа с пълна сила засяга и нас, макар много хора все още да не го осъзнават. А да се чака от Гей-Европа да реагира адекватно, е една неизпълнима мечта! САЩ не искат да предприемат решителни действия –нали търгуваха с ИД!! Европейските държави /и България/ са васали на САЩ, а НАТО е реално инструмент на САЩ. По такъв начин Европа /и ние/ загива - една от целите на САЩ. Единствено Русия, независимо дали я харесваме или не започна такива действия за ликвидирането на чудовището Ислямска държава. И веднага враговете на Европа и християнството /и на нас/ ревнаха срещу Русия. Дано Бог даде сили на православна Русия да спаси Европа и нас!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До дедо

    09 Окт 2015 0:41ч.

    Дедо, дедо хич не си за завиждане с тази памет! 1991г, oперация "Пустинна буря", Ирак - 297 крилати ракети. 1998г, "Пустинна лисица", Ирак - повече от 370. 1999г, "Решителна сила", Югославия - повече от 700. "Несъкрушима свобода", Афганистан - повече от 600. 2003г, "Свобода за Ирак" - не по - малко от 800. Oбщо повече от 2700 крилати ракети!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Краси

    09 Окт 2015 3:16ч.

    Тук има един соросоид, който просто толкова му е замъглен мозъка от психотропните вещества които му слагат в купичката вечер от "Козяк", че се изказва по въпроси, за които изобщо си няма предства. Пише до "до Офицер от БНА" но нищо конкретно освен да почва да говори поредните глупости за "путлер" и ред други простотии. То като си със замъглено съзнание и освен това некомпетентен трай си бе, ама не то рупа ли рупа. Ко да го праиш, говедо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Венко Венков

    09 Окт 2015 5:00ч.

    Не наблюдавахте тревожна ескалация,докато ислямска държава режеше глави в Сирия. Ескалацията, винаги ще бъде тревожна, там, където вие се появявате, и се опитвате със сила да налагате ''демокрация''.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Краси

    09 Окт 2015 16:45ч.

    Зададох няколко въпроса на" Офицер от БНА'. Той мълчи като комунист на разпит! Вместо него се обаждаш ти. Можеш ли да отговориш защо "НАТО фактически да се е превърнало в една голяма НУЛА" след като САЩ използват крилати ракети от 1991г? Можеш ли да отговориш защо Русия до сега не е била една голяма НУЛА след като има подобни ракети от сума време? Явно не можеш? Такива сте всички путлероиди! Изтърсите една тъпотия и като ви отговорят, почвате да блеете: козяци, соросоиди, Америка за българия и т.н. Ти си измислил нова тъпотия: психотропни вешества. Като ти чете човек постовете, му става ясно, че на теб не ти трябват никакви вещества!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До "До Краси"

    09 Окт 2015 18:24ч.

    И като ги изстреляха в посочените от Вас държави какво последва? Хаос,тероризъм и рязане на глави,заради които сега руснаците вадят кестените.Именно в това се състои цинизма на НАТО и САЩ - вършат безумни агресии,но никога не си признават фаталните последици.А най-пресниня пример е от сега - било обезпокоени от нарастналото нарежение след намесата на Русия!!!! Моля,кой създаде нарежението и кой сега го преодолява.Да вярно - има напрежение,но то е сред терористите.За тях ли се безпокоят?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До До "До Краси"

    09 Окт 2015 21:10ч.

    А руснаците като влязоха в Афганистан, какво последва, не помните ли? Гражданска война! СССР загуби 15000 убити и поне три пъти повече ранени и осакатени. По различни данни загиналите афганистанци са около един милион. Вие тези жертви някак си сте ги забравили! Не Ви ли идва наум, че ако не беше афганистанската авантюра на Андропов, Громико и Устинов (по това време Брeжнев беше напълно изкуфял) може би нямаше да ги има талибаните, Бин Ладен, Ал Кайда? Ислямистите се надигнаха на джихад срещу неверниците - руснаци и после се сетиха, че американците също са неверници. Напълно съм съгласен, че демокрация не може да се "изнася". Но не може да се "изнася" и комунизъм. А точно това се опитваше да прави СССР! И последно. Писах един пост до "Офицер от БНА" по дадена тема. Той млъкна! Обади се някой си "Краси" с вечните путлероидски тъпотии. Отговорих и на него. И той млъкна! Сега се обаждате Вие по съвсем друга тема. Когато някой няма аргументи, се мъчи да смени темата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до "До Краси"

    10 Окт 2015 15:57ч.

    Съгласен съм с един от изводите Ви / този за износа на революции/ е се радвам,че с хора като Вас може да спори принципно и без простотии.Но,пак се показва принципна слабост - не бъркайте Русия с комунизма,това е фундаментална грешка на тези,които мразят по някакава причина всичко руско.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Офицер от БНА

    10 Окт 2015 16:04ч.

    Нямах намерение да влизам в задочен диалог с некомпетентни хора , но тъй като интереса към моя коментар е видимо голям , ще допълня няколко изречения : 1) Траекторията на ракетите "Калибр" мина по допирателна на Южната Турска граница. Нито един радар на Алианса обаче не успя да ги засече. Системата за ранно ракетно известяване на НАТО се оказа по-мълчалива дори и от популярния в цял свят Комунист на разпит ! 2) Радарите на НАТО се оказаха безупречно ефективни само и единствено срещу повече от 30 годишните Съветски самолети ! 3) Генералите на НАТО научиха за тази образцова военна демонстрация единствено и само от Медиите . ( При това от РУСКИТЕ !!! ) 4) По време на провеждането на тази изключително отговорна и опасна операция , Първият и Вторият човек във военното командване на РФ ( Путин и Шойгу) , най-невъзмутимо си разцъкваха хокейната шайбичка на живо по телевизията . От това по-голяма ГАВРА с Алианса - ЗДРАВЕ му кажете . 5) Прочетете тази разкошна статия на Руски език , където е казано всичко по темата : http://rusnext.ru/recent_opinions/1444452734

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Офицер от БНА

    10 Окт 2015 20:46ч.

    По добре да си беше останал само с намерението! Какви доказателства предоставяш на "некомпетентните хора" в подкрепа на твърденията си? Да караме по ред. "1) Траекторията на ракетите "Калибр" мина по допирателна на Южната Турска граница. Нито един радар на Алианса обаче не успя да ги засече. Системата за ранно ракетно известяване на НАТО се оказа по-мълчалива дори и от популярния в цял свят Комунист на разпит!" От къде е тази информация? Да беше дал някъкъв линк! Какви радари на НАТО има в Северен Иран Северен Ирак и Североизточна Сирия? "2) Радарите на НАТО се оказаха безупречно ефективни само и единствено срещу повече от 30 годишните Съветски самолети!" Това е просто повторение на 1)! "3) Генералите на НАТО научиха за тази образцова военна демонстрация единствено и само от Медиите . ( При това от РУСКИТЕ !!! )" Същия въпрос: От къде е информацията? "4) По време на провеждането на тази изключително отговорна и опасна операция , Първият и Вторият човек във военното командване на РФ ( Путин и Шойгу) , най-невъзмутимо си разцъкваха хокейната шайбичка на живо по телевизията . От това по-голяма ГАВРА с Алианса - ЗДРАВЕ му кажете." И двамата са профани във военната област, така че където и да са се намирали, няма никакво значение за успеха на операцията! "5) Прочетете тази разкошна статия на Руски език , където е казано всичко по темата : http://rusnext.ru/recent_opinions/1444452734" Много разкошна статия! Като че ли е писана за деца т.е. за путлероиди! Само хвалби и нищо конкретно! Този генерал казал това, онзи генерал казал онова! Кога и къде го е казал, един Господ знае! Авторът, също като теб и комуниста на разпит, не си разкрива източниците! Авторът Виктор Баранец е военен експерт на "Koмсомолская газета". Що за "експерт" е, може да се види тук https://www.youtube.com/watch?v=sB3yM7F-dMI&feature=youtu.be и тук https://www.facebook.com/vadim.lukashevich.7/posts/494408354032535 На тези, които се интересуват от въпроса за крилатите ракети и не искат да четат глупостите на "Офицер от БНА" и Баранец, препоръчвам тази статия http://topwar.ru/31118-aktualnaya-tema-krylatye-rakety-i-kak-s-nimi-borotsya.html Основният извод е, че засега не съществува ефикасна система за противодействие на крилатите ракети. Такaче, засега американците не могат да свалят руските ракети, а руснаците- американските! P.S. До "Офицер от БНА". Вземи да си смениш името! Недей да позориш българското офицерство!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Офицер от БНА

    10 Окт 2015 23:52ч.

    Няколко уточняващи момента към репликиращия : 1) Информацията със сигурност НЕ Е от CNN , така , че бъдете спокоен . 2) Със сигурност си нямате грам понятие от радиолокация щом твърдите , че за да бъде засечено нещо в небето на Иран и Ирак , радара трябва да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в Иран или Ирак . 3) Владимир Путин е ОФИЦЕР от КГБ ! Този човек ВЪЗРОДИ и превъоръжи Руската армия ! А за това се изисква огромна компетентност и познания , каквито той много пъти е доказвал , че има ! Профанът всъщност сте Вие ! 4) Руснаците от доста години имат оръжие срещу крилатите ракети на САЩ . Най-старото което още е на въоръжение се нарича " Тунгуска " а най- новото - " Панцер" С1. Добре е да се ограмотите малко преди да пишете небивалици ! 5) Ако САЩ и ЕС пропагандата разчита на хора като Вас - то в такъв случай със сигурност им е спукана работата . Не само в БГ ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Офицер от БНА

    11 Окт 2015 6:54ч.

    "1) Информацията със сигурност НЕ Е от CNN , така , че бъдете спокоен ." Старата, изтъркана плоча: Знам го от едно сигурно място, но няма да кажа от къде! "2) Със сигурност си нямате грам понятие от радиолокация щом твърдите , че за да бъде засечено нещо в небето на Иран и Ирак , радара трябва да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в Иран или Ирак ." Къде тогава са били тези радари на НАТО, които е трябвало да засекат ракетите и не са могли? Или и това е тайна? "3) Владимир Путин е ОФИЦЕР от КГБ ! Този човек ВЪЗРОДИ и превъоръжи Руската армия ! А за това се изисква огромна компетентност и познания , каквито той много пъти е доказвал , че има ! Профанът всъщност сте Вие !" Що за ОФИЦЕР е, човек може да разбере като се запознае с "кариерата" му в КГБ. Например от тук http://gordonua.com/news/politics/Byvshiy-sovetskiyrazvedchik-V-KGB-Putina-nazyvali-Okurkom-posle-Blednoy-Molyu-seychas-Botoksom-78150.html. Или от тук http://newsru.com/world/23oct2003/ussss.html Само три изречения: "Попасть в Краснознаменный имени Андропова институт КГБ СССР было чрезвычайно сложно. Но если уж попал, то с вероятностью 99,9% тебя направят в разведку. То, что Путина направили не в разведку, а в ленинградское управление КГБ означает, что на фоне сослуживцев его интеллектуальные способности были ниже среднего." За "подвизите" му през 90-те в Санкт Петербург в Интернет има един куп статии! Кой назначи за министър на отбраната крадеца Сердюков? Май не е мислил толкова за ВЗРАЖДАНЕТО на РА, а как да уреди роднините на приятелчетата си! Да наливаш огромни пари в бездънния и крадлив руски ВПК в ущърб на здравеопазването, образованието, пенсионерите не се иска много акъл! Ето тук https://www.youtube.com/watch?t=43&v=ELz8wkQyMIU даже арабите се подиграват на "доблестната" РА! Армията, която се срамува да носи герба на униформите си! "4) Руснаците от доста години имат оръжие срещу крилатите ракети на САЩ . Най-старото което още е на въоръжение се нарича " Тунгуска " а най- новото - " Панцер" С1." Комплексът се нарича Панцирь-С1, но това не важно. Знам нещичко за него. Не съм сигурен, че е ефикасен против крилати ракети. Но аз съм профан! Дайте примери за използването му в реални условия срещу тези ракети. Мисля, че няма да можете! Но това също не е важно. Готов съм се съглася, че руснаците МОЖЕ БИ имат оръжие срещу крилатите ракети, но първият ми пост го провокираха следните Ваши твърдения: "След тази часовникарско-прецизна военна демонстрация , дори и домашните хлебарки вече разбраха , че НАТО фактически се е превърнало в една голяма НУЛА ! Това е тъжната истина уважаеми Евроатлантици ! В момента Европа няма абсолютно никаква защита от Крилатите Руски ракети и това е факт който трябва да бъде казан пред всички на висок глас !" Като че ли руснаците са обстреляли военни обекти на НАТО и атаката им не е била отразена! Нали няма да сравнявате ИД с НАТО? Този телешки възторг е съвсем неуместен и, бих казал глупав и най-важното преждевременен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Офицер от БНА

    11 Окт 2015 17:26ч.

    Факта , че задавате въпрос КЪДЕ са НАТО-вските радари които трябваше да засекат обектите в Иран и Ирак - това само по себе си говори ДОСТАТЪЧНО за вашата компетентност в тази сфера. За Ваше сведение - радарите са в Турция , ама както се видя - ползата от тях е НИКАКВА ! Защото общата бройка на ракетите които профучаха покрай Турската граница Не беше една и две ... Не бяха даже пет и десет ... Бяха ТЪКМО 24 / двадесет и четири / ! А информацията всъщност е от Първи канал на Държавната Руска телевизия ! ( 1tv.ru ) . Там директо в ефир , министъра на отбраната на РФ - ДОКЛАДВА ЗА ЦЯЛОСТНОТО ПРОВЕЖДАНЕ на операцията ДИРЕКТНО на Руския президент и върховен главнокомандващ Владимир Путин ! От това по- официална информация - няма и не може да има ! Само за сравнение - CNN изнесе " новината " , че видите ли Руските ракети ИЗПОПАДАЛИ в Иран ... Значи - няма ракети - няма проблем ! Направо да се чуди човек, КАК в такъв случай ГРЪМНАХА ( при това съвсем синхронно ) ВСИЧКИ набелязани за унищожение обекти на ИДИЛ ! ( За доказателство има и сателитни снимки ) ! Лично аз признавам си , не вярвах , че CNN ще паднат толкова ниско... Има и още един , доста уместен въпрос : Щом като Руските крилати ракети са изпопадали в Иранската пустиня ( според CNN ) , тогава защо е цялата тази международна НАТО-вска истерия ???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Офицер от БНА

    11 Окт 2015 22:45ч.

    1. Значи това бил тайнственият източник - Първи канал на Държавната Руска телевизия ! ( 1tv.ru ) Шойгу докладвал на "Руския президент и върховен главнокомандващ Владимир Путин" ДИРЕКТНО! ДИРЕКТНО!!!! Да ти настръхне косата от величието на момента!! Шойгу свършил една работа и после се хвали колко добре я е свършил. "Всичките цели са унищожени и всичките са на ИД!" Който не вярва, да иде в Сирия да провери дали са на ИД! 2. Лъжльото Путин, верен на себе си, не пропусна случая да изтърси нова лъжа - за "предложението" на Оланд. Разбира се, още на другия ден французите го опровергаха, но той е свикнал! Не му е за пръв път! 3. В Мрежата се появиха съобщения, позоваващи се на някакъв азербайджаноезичен ирански сайт, че ЧЕТИРИ ракети са паднали в село Гизгапан в иранската провинция Западен Азербайджан. "Иранское информационное агентство IRNA подтвердило, что в среду неизвестный объект действительно упал в иранской провинции Западный Азербайджан, которая находится на пути пролета российских крылатых ракет." http://haqqin.az/news/54622 Тази информация не може да се потвърди от независими източници 4. И най важното! Вие даже не сте гледали доклада на Шойгу! Защото там НЕ СЕ КАЗА И ЕДНА ДУМА за радарите на НАТО дето не засекли руските ракети!! Значи така действате Вие: изтърсвате тук една новина, която сте изсмукали от пръстите си и после почвате да ахкате и охкате, че НАТО се било превърнало в кръгла нула! 5. Ако руската пропагандата разчита на хора като Вас - то в такъв случай със сигурност им е спукана работата . Не само в БГ ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до "До Краси"

    12 Окт 2015 23:11ч.

    А с тезата ми за Афганистан не сте ли съгласни? За радикалните ислямисти няма никакво значение какво им се изнася, комунизъм или капитализъм. За тях е важно че ги изнасят християните - неверници. Какво стана в Афганистан? За пръв път в най - най - новата история армията на една, условно християнска страна, нахлу в една чисто мюсюлманска. И това отвори кутията на Пандора! По законите на Студената война САЩ подкрепяше враговете на СССР, a СССР - тези на САЩ. След краха на съветската авантюра БинЛаденовци се обърнаха срещу тези които ги подкрепяха. И тръгна, та се не видя! Не мразя всичко руско. Даже ми е жал за този безкрайно търпелив народ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи