Тръмп се пошегувал с Трюдо: Канада може да стане 51-ия американски щат, а ти негов губернатор

Тръмп се пошегувал с Трюдо: Канада може да стане 51-ия американски щат, а ти негов губернатор

След като канадският премиер Джъстин Трюдо заявил, че евентуалното повишаване на митата ще унищожи икономиката на страната му, новоизбраният президент на САЩ му предложил Канада да стане 51-ви американски щат, а той негов губернатор. Това обяви "Фокс", цитирайки източници, присъствали на срещата между двамата лидери миналия петък. Тогава Трюдо пристигнал в Мар-а-Лаго без предварително обявяване, след като Тръмп заплаши да наложи обширни мита върху канадските продукти. Тръмп заплашва с 25% мита върху Канада и Мексико заради неспособността им да ограничат потока на нелегални имигранти и наркотици към САЩ. Сега започват да се появяват подробности за срещата между двамата лидери, която Тръмп определи като "много продуктивна."

Преди да се насладят на раци и стриди, основните теми на разговор са били митата, сигурността на границите и търговските дефицити. Според двама души на масата, които са чули разговора, Тръмп, макар да е бил любезен и приветлив, е бил много директен относно това, което очаква от своя северен партньор.

Парафразирайки разговора, Тръмп е казал на Трюдо, че Канада е провалила САЩ на границата, като е позволила преминаването на големи количества наркотици и хора, включително незаконни имигранти от над 70 различни държави.

По време на тричасовата вечеря Трюдо е помолил Тръмп да не въвежда новите мита, защото тя ще „убият“ икономиката на Канада, според Fox News. 

„Значи вашата страна не може да оцелее, ако не ограби САЩ със 100 млрд. долара?“, отговорил Тръмп, визирайки търговския дефицит на САЩ с Канада. 

След това новоизбраният президент се пошегувал, че Канада може да стане 51-вия американски щат, а Трюдо да бъде негов губернатор.  

Въпреки това Тръмп признал, че „министър-председател“ е по-добра титла за Трюдо, отколкото „губернатор“.  

Трюдо и другите на масата се засмяли „нервно“ на забележката, съобщиха източници от вечерята пред Fox News. 

Когато някой на масата отбелязал, че Канада ще бъде „много либерална държава“, бъдещият президент предложил тя да бъде разделена на две - либерална и консервативна. 

 

 

Коментари

  • thenewone

    03 Дек 2024 9:57ч.

    А Украйна?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ъхъ

    03 Дек 2024 10:41ч.

    Половината Канада може! Другата половина може да обяви референдум и присъединяване към РФ ! 😂🤣😂😂

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    03 Дек 2024 9:57ч.

    А Украйна?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    03 Дек 2024 9:59ч.

    А Украйна? А Зеленски?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кимчи

    03 Дек 2024 10:04ч.

    В Покрайната не смее. Там друг се разпорежда и може да получи "Орешник" по гърбината.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    03 Дек 2024 10:00ч.

    Извинявам се за потретването.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ретранслатора

    03 Дек 2024 10:16ч.

    Хм, може да е шега но издава начина на мислене на Тръмп, а това е доминираща Америка. Пак повтарям, че вероятността от използване на ТЯО при Тръмп е много по-голяма отколкото при Байдън!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • това е характерно за мутризма

    03 Дек 2024 10:21ч.

    Да, те мутрите тека си обичат да доминират... Вместо да се занимават пак с вадене на пищови, да вземат да си оправят кочината.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • baba Pena

    03 Дек 2024 10:18ч.

    Явор Дачков за протестите на фермерите: https://tribune.bg/bg/mrezhata/yavor-dachkov-za-protestite-na/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eisblock

    03 Дек 2024 13:11ч.

    Мерси за линка. На мнението на г-н Дачков съм, но с едно голямо НО! Неговите разсъждения и доводи са правилни и точни, НО могат да се отнасят само за една що-годе функционираща държава. Някъде срещнах, че сумата за компенсиране на 1 брой Офца е далеч по-малка при изплащане, отколкото се отделят от ЕС средства по това перо - за тази цел. Ерго: - някъде изчезват сериозни суми, които действително трябва да обезвъзмездят стопаните и те няма да останат фалирали от раз! Излиза, както винаги, че управляващите некадърници и в повечето случай - разбойници, са провокаторите и с техните действия държавата и принципите 'и - инак тя няма смисъл - се рушат непоправимо... Както казва Поета, как от нийде взор помощ не види (перефразирано)!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • baba Pena

    03 Дек 2024 13:55ч.

    Да, скоро чух, че на животновъдите от община Болярово още не са им изплатени обезщетенията. Там събитията бяха през 2018 г. Няма как хората да имат доверие в институциите при това тяхно поведение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Bacho Кольо

    03 Дек 2024 10:29ч.

    Ето така, в шеги и закачки минават срещите на Тръмп. Бих искал той да даде подобни оферти на Моди и Си ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    03 Дек 2024 10:32ч.

    Винаги съм се чудел на реднеците и тяхната "либералщина". Имат за северен съсед англосакси точно ама точно, като тях.ТВА СА ЕДНИ И СЪЩИ ХОРА, като култура.Оставяме настрана 8 те милиона жабари, които шпрехат френски. Тва са 10 милиона кв км в които живеят 30 милиона човека. САЩ, като "демократи по душа" оставахиха тая територия на грохналия английски лъв, който сдаде дори Лабрадор през 1948г. По границата нема кьорав полицай.И вместо да са благодарни, че съществуват тия канадчета пълнят САЩ с мигранти и наркотици. На тва ще се сложи край и въобще не са ШЕГА думите на Тръмполино. Да се готвят другите англосакси -ингилизи, австралийци и прочее новозеландци . САЩ казват на Англия : Отстъпи Татко, аз поемам оттук нататък. Мъск каза, че Стармър требе да си ходи.... 🤣

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Имат за северен съсед англосакси точно ама точно, като тях.

    03 Дек 2024 15:21ч.

    Канада отдавна не са никакви англосакси, които си мислиш. Провинция Квебек са френско говорящи, най-голямата провинция Онтарио е напълно завладяна и доминирана от индусите, даже на неофициалното име на района около Торонто е Нова Индия, все още доминират англосаксите в Алберта, но тяхното влияние намалява с разните зелени програми и редуциране употребата на нефт, а западното крайбрежие отдавна е завладяно от китайци, като голямата експанзия започва от мигранти Хонг Конг преди четвърт век. След 15 години белите хора в Канада ще бъдат малцинство и това изобщо не е фантастика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Някой

    03 Дек 2024 17:22ч.

    https://www.youtube.com/watch?v=txyjmNXcWiU

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    03 Дек 2024 10:38ч.

    Корекция: Няма кьорав войник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Може

    03 Дек 2024 11:53ч.

    Но може да има няколко куци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Може

    03 Дек 2024 11:53ч.

    Но може да има няколко куци. Войници, де.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Страдащ фатмак

    03 Дек 2024 10:42ч.

    Тръмп се гаври с копелдака на Фидел, ох ! УжасТ 🥲

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател13

    03 Дек 2024 10:51ч.

    Не съм сигурен, че е още така но преди двадесетина години по самолетите на Австралия и Канада имаше надписи Royal Air Force. Крайно време е САЩ да ги прибере а губернаторите да се връщат в мъглата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    03 Дек 2024 11:07ч.

    Ами юридически до 1982 г Канада е част от Англия Австралия мисля до 1986г! Виж Canada act 1982г...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Някой

    03 Дек 2024 17:31ч.

    На канадския паспорт ясно е записано чия собственост е той, питайте наш Кире от пепедебето. Ако той изобщо е чел какво пише на паспорта му ;-) . Не случайно корабите за охрана са с абревиатура ХМСШ ;-) . Проверете си сами какво означават първите две. Първата може да е женска или мъжка в зависимост от случая ;-) . Но не става за джендърска. Има си институция на губернатора и двамата го знаят. Както Трюдо, така и Тръмп. Така, че ако Трюдо искаше да е губернатор ... воала ;-) : https://en.wikipedia.org/wiki/Governor_General_of_Canada

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • казал е истината

    03 Дек 2024 10:58ч.

    Изобщо не се е пошегувал!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не баш

    03 Дек 2024 11:55ч.

    Ще са няколко щата. Сега не им знам имената как бяха, но единият е Квебек.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    03 Дек 2024 11:49ч.

    Че те и Калафонята и Техаса са по големи по население от Канада! Колко му е Дони да ги прибере и тъй и тъй квот каже чичо ви Сам онези само изпълняват. Ми то си е като Сибир за Русия. Майтап, майтап амааа...все им се е дръпнала фъш....от майтапа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • САЩ погръща Британската империя, а Русия - Европа! :)

    03 Дек 2024 12:14ч.

    Така най-справедливо се разделя многополюсно или двуполоюсно - около две супер велики сили и държави заемащи почти цял континент. (САЩ + Канада прави Сев. Америка) Когато са доволни всички - тогава ще има мир и любов! :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • САЩ поглъща Британската империя, а Русия - Европа! :)

    03 Дек 2024 12:16ч.

    Поглъща! ..... Тръмп идва в Европа на 7 декември - в Париж ще бъде на тържеството за откриване на новоремонтираната супер катедрата Нотр Дам!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нищо ново

    03 Дек 2024 12:18ч.

    Ами то сега Канада и Австралия какви държави са? Те са си американски губернии, само на хартия се водят самостоятелни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Македонска сценка

    03 Дек 2024 12:57ч.

    Ще бъде хубаво Радев да се пошегува така на посещение в Македония....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зодия Прасе

    03 Дек 2024 14:03ч.

    Не му трабва. Шегаджии - бол. Не ми се мисли, ако бай Ердо реши да се пошегува на развален кърджалийски.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    03 Дек 2024 13:04ч.

    Канада и Австралия не са американски губернии.Лондон все още има голямо влияние там. Но, кат манталитет хората в Австралия и Канада са несъмнено по близо до Вашингтон отколкото до Лондон. Англия излезе от ЕС за да създава подобие на "Британската Империя", но не отчита факта, че англосаксите извън Острова меко казано недолюбват МОНАРХИЯТА и аристокрацията. В САЩ направо не могат да дишат всичките Тея лордове, барони и прочее перове. Ако линията на Кромуел беше победила нищо чудно и до ден днешен "13 те колонии" да бяха продължили да са част от "добрата Стара Англия". Републиканизмът е издигнат в култ в Америка.Те се гордеят , че всеки може да бъде всеки. В Англия ако се родиш в семейство на водопроводчик 99% ще свършиш, кат водопроводчик....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Някой

    03 Дек 2024 17:57ч.

    Дори и дедо Сорос го бе разбрал. В книгата си за кризата 98-а пишеше, че в Лондон няма значение какво знаеш, а кого знаеш. Докато в Америка е обратното. Което е и основната разлика между Монархията и Републиката. Каквато между другото все още България е. Докога ли ;-) ! Всъщност българската История е доминирана от Монархията, така че много българи се чувстват "прити комфортабъл" в Канада, за разлика от щатите. Виж темата колко е останало от американската Република е далеч по-сложна тема. Особено след банкрута на Великата Депресия ;-) . Когато е въведена инком таксата, социалната осигуровка и т.н. "имперски" придобивки. При Канада това си е естествено, тя никога не е била Република в Историята си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    03 Дек 2024 14:29ч.

    Сто милиарда търговски дефицит значи че Канада е предоставила стоки и услуги(разбирай труд, суровини ) за куп зелена шума. Не знам кой кого ограби....САЩ са "потребител от последна инстанция".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зад кулисите на капУталистическия рай

    03 Дек 2024 17:15ч.

    Малко хора произвеждат за много. Проблемът е, че срещу това предлагане не стои достатъчно платежоспособно търсене. По-голяма част от хората по света не са потребители. Те имат неудовлетворени базови нужди, навярно биха развили и потребности, но си нямат парички, горките. Те не са част от капиталистическата система, нищо че страните им са здраво обвързани с нея. На света има само два пазара, които могат да предложат осезаемо платежоспособно търсене - САЩ и отчасти ЕС. Канада, Австралия, отделената Великобритания - това са малки и смешни пазари, географски отдалечени един от друг и с малко над 100 млн. съвкупно население. Дори смазаната от десетилетна стагнация Япония е по-голям пазар от тях (в значителна степен задоволен от собственото им вътрешно предлагане). От тези два големи, достатъчно локализирани пазара, каквито са САЩ и ЕС, американският е не само най-широк и дълбок, но и най-хомогенен (сравни със страните от ЕС, които най-малкото говорят на различни езици). Затова и всички (включая и аз самият като производител и износител) се целят в този дълбок и широк пазар, който на този етап от капиталистическото развитие на света не разполага с алтернатива. Продаваме стоките си срещу шума (или електронни символи в таблици - от стотиците хиляди долари, които съм спечелил през годините, не съм видял ни една купюра - просто числа в сметките), но алтернативата е изобщо да не продаваме. И в това се крие една от най-жестоките измами на съвременния капитализъм. Ако хаджи Днчо постигне мечтата си за положително външнотърговско салдо, икономиката на света ще потъне главоломно. Защото няма друг пазар, който да поема с такава охота и в такива невъобразими количества реалните блага, които останалата част от света създава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Някой

    03 Дек 2024 18:56ч.

    Имате частично право. Австралия е ресурсен пазар за Китай, Канада за САЩ. Така, че икономиката на Канада е свързана със САЩ както бе НРБ със СССР ;-) . Не случайно и на двата долара, канадския и австралийския им викат комодити долари. Канадския износ около 80% е за щатите. При НРБ бе сходно. Това което прави бай Дони е форсмажор. Той просто огласява нещо което в тия среди се знае отдавна. Именно това обяснява и Мартин Армстронг, което дадох в една друга тема. Периферията гърми първа, това се знае още от Рим насам. За тия които са чели разбира се. Като първо тръгва периферията на периферията. И започва чистенето на ненужното и противоестественото. При виртуални пари и стоката е виртуална ;-) . Не че я няма, но малко могат да я усвоят. Повечето са жертви на собствената си наивност и фантазии. Огромна част от айтишниците са шлака, давам само пример. Купчина бъгав софтуер, надути акции на "великолепната" седморка, вече тройка и т.н. Само вижте прахосничеството на така наречената "зелена" сделка. Банкрутите на компаниите около перки/солари/Ивита и т.н. Но има някой неща които са смислени според мен. Ето ви например един "дизел" генератор ;-) . https://www.powersystems.rehlko.com/hydrogen-fuel-cell-systems

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • докато си мерите орешниците

    03 Дек 2024 15:04ч.

    Знаменателно събитие за всички християни по Света ! В събота отваря врати възстановената напълно катедрала Нотр Дам в Париж https://media.sudouest.fr/22375741/1000x500/20241129165305-5111812.jpg?v=1733159245 Ще има милиони присъстващи и гости, очаква се Доналд Тръмп ! Жалкото е че в Европа се вдига много по-малко шум за този Европейски /не само френски/ християнски символ, отколкото в Америка ! По решение на американския консилиум на архиепископите, в събота във всички щати църквите ще бият тържествено камбаните си в чест на възкресяването на Нотр Дам ! Не зная в някоя европейска страна да има такава инициатива, хайде - в източните православни църкви това е разбираемо. Но в Централна, в Западна Европа ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи