ГЕРБ не инициира и не подкрепя процедура по импийчмънт

ГЕРБ не инициира и не подкрепя процедура по импийчмънт
ГЕРБ няма да инициира процедура по импийчмънт на президента Румен Радев. Не желаем да има напрежение или война между институциите, заяви вицепремиерът Томислав Дончев.

 

 

"Във връзка с появилите се спекулации. Имало заседание на Изпълнителната комисия - ние като партия да не инициираме и да не подкрепяме процедура по импийчмънт. Аргументите са: не желаем да има напрежение или война между институциите. Не желаем да инвестираме в политическо противопоставяне и не желаем да допринасяше за разделението", заяви Томислав Дончев.

Председателят на ПГ на ГЕРБ Даниела Дариткова заяви: "Войната между институциите не беше по наша инициатива, но нямаше как да не отговорим на предизвикателството. Разчитаме на разумен подход. През тази седмица бяхме свидетели на постове на Корнелия Нинова, която направи воаяж из Брюксел, в които тя твърди, че ни е отказала нещо, което тя не ни е предлагала. Ние не сме отказвали на БСП коалиция. БСП следват политиката си чрез внушения и мантра". 
 
 
 

 

Коментари

  • 111

    07 Фев 2020 11:57ч.

    ей габровския" политик",не може да си признае,че нямат 160 гласа,а прави еквибилистрика на думи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде, айде!

    07 Фев 2020 12:03ч.

    Нови президентски избори означават, ново изборно наакване на ГЕРБ. И те много добре го разбират това. Защото дори фалшификациите няма да им помогнат на президентски избори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Констатация

    07 Фев 2020 12:15ч.

    Просто се уплашиха от послеиците...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шобее

    07 Фев 2020 12:16ч.

    Радев им каза: ще напълните площадите и не лъже, та затуй де

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ..................

    07 Фев 2020 12:38ч.

    Един нормален и с разум да се намери от герб Дончев. Раздайте им апчета на мисирките от парламента като Гошето посинелото , Биков , ...които късаха ризи и бълвахма хмии и гущери срещу президента Радев.Кажете им че са жалки слагачи и хората им се смеят

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГЕРБ не инициира и не подкрепя процедура по импийчмънт

    07 Фев 2020 12:40ч.

    Дали не предлагат примирие срещу мълчанието на Президента?! Трагедията на Републиката ще продължи, ако той приеме. Премълчаването на изтината дали няма да се превърне в омерта?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • milevan

    07 Фев 2020 12:48ч.

    ами ако САЩ поискат

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поручик Ржевски

    07 Фев 2020 13:14ч.

    Импичмънт, после какво? Президентски избори - Радев срещу кой? Да видим кой от Герб е на нивото на Радев? Май няма желаещи :) Може би гжа Цецка? Или гн Даниел съдебния министър? Или може би имате нов лауреат на техникума по ветеринарна стоматология с разширено изучаване на логика? Как ми се гледа нов дебат между Радев и Цецка....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Фев 2020 13:20ч.

    Тъкмо тези дни се зачудих къде се изгуби Томислав Дончев и защо се въздържа от публични прояви. Решението им е правилно, но лично аз щях да подкрепя и процедури по импийчмънт. Тази сутрин слушах президента и много се ядосах, когато попита дали отстраняването му би повишило пенсиите и други такива. Наистина не мога да разбера от позицията на какъв изисква всички тези резултати. Резултатите обикновено се изискват от началника към подчинените. Например ако ти си разработил стратегия, създал си условия за работа, назначил си хора да я изпълнят и очакваш от тях резултати. Търсим да пожънем там, където САМИ сме посели и сме се трудили! Не можеш да жънеш там, където не си сял. Президентът има правото да изисква от своята администрация и съветници, ако не му помагат да си свърши работата. И го съветват „официално“ да сваля доверие. А каква е неговата работа - със сигурност той НЕ Е гласът на народа, той е само собствения си глас, с който е обещал да направи нещо добро за България! А да направиш нещо за някой и да говориш от негово име са две различни неща!!! Никой в този живот няма правото да говори от името на някой друг, освен родителите, които защитават интересите на децата си, защото са ги родили. Радев може да допринесе за общото благо със свои идеи, с които да издига престижа ни, да ни рекламира по света, да търси ползи за обществото. Само че той от първия си ден работи като подстрекател на бунтове и саботьор на управлението на държавата. Да речем, че политиците в Германия или друга уредена държава са по-добри от нашите, а народът същия ли е, със същото поведение и отношение към общото и към ближния ли е, със същото чувство на отговорност към обществото ли е? Нищо не става по книга, да дадеш на един народ наръчник по демокрация и да им се сърдиш, че не са демократи е същото, като да дадеш наръчник по английски език и да изискваш перфектен английски. Става дума за дълъг път и способности, за лични усилия и т.н. Които целият български народ тепърва има да полага. Преходът не е само за политиците, той е и за цялото общество, за бизнеса, за гражданите. Нямаме нужда от зловещи гарвани грачещи по цял ден, че само политиците са виновни, при това онези, които искаме да свалим. Това върви за манталитета на катуна, на гетата, които чакат държавата да даде пари и ни най-малко не виждат и други причини за мизерията си, те винаги викат давайте ни пари, давайте ни помощи, държавата е длъжна това или онова, в другите държави помощите са по-високи. Крещят истерично и не могат да видят колко са пропаднали и неспособни на нищо, точно в такъв катун това говорене превръща българите и се уповава на точно такива неуспешни прослойки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кукуряк Гербер

    07 Фев 2020 13:36ч.

    Не мога да намеря никаква причина да подкрепям една изпълнителна власт, която в продължение на последните 10 (десет!) години се занимава само с предателство на българските интереси на всички фронтове, с дребни и едри гешефти и далавери с цел лично обогатяване. И резултатите от усилията им са значителни. Явно някои пролетни цветя нямат нужда нито от чист въздух, нито от вода, нито пък от неотровена почва... Или просто не могат да извадят тръна от окото си и да видят за какво става дума.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нъвч

    07 Фев 2020 13:36ч.

    Стиснаха си ръцете зад кулисите, държат го с апартаментгейт като на цвъки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    07 Фев 2020 13:37ч.

    ами да отиваме на нови избори и пак избираме ген радев този път с 3 милиона гласа но не куепени

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тотю

    07 Фев 2020 14:09ч.

    Младенов се казваше един друг смачканяк, социален министър в първия Бойков кабинет, а после, разправят, бил му станал съветник по социалните въпроси в следващите - 2 и 3, а може и до днес, кабинети.Та Тотю си вярваше, че като е вечно смръщен и мълчи /неадекватно/ е мноооого умен, милият той. Туй вице е от същия бостан - мълчи двусмислено, че да не се види дали може да каже нещо действително умно, освен общи лафове.Що не идат да духат на снега, че по-бързо да се стопи!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Фев 2020 14:19ч.

    07.02.2020 в 13:36 Абсолютно не я подкрепяй, щом не искаш. Аз също не я подкрепям, освен ако прави нещо разумно. Но тук става дума за друго, за претенции за съвършенство. Вижте, погледнете близките си, партньорите си, роднините си, какво ви е мнението за тях, подкрепяте ли ги? Може ли с някаква категоричност да кажем за който и да било, че не греши, не мрази, не е егоист, няма задни мисли, не е кариерист, сребролюбец или друго, че няма да направи далавера... Какво, да се избием ли? Само един чист и напълно съвършен Човек е живял на тази земя и Той се пожертва за останалите, при това докато те са потънали в грехове и немощи. Той е разбирал причините те да са такива и пак ги е обичал. Само тези болшевишки движения се градят на теорията за някакво абсолютно добро и зло, което го проектираме в големи маси от хора. Това е страшно наивно да повярваш такова нещо, тези са добри, онези са лоши, откъде накъде? Руснаците са добри, американците са зли, герберите са лоши, а бесепарите са спасители, Радев е добър, Борисов е лош... Ама наистина ли вярвате това? Това е измама за радикализиране на масите, за правене на революции, на майдани, преследване на еретици, света инквизиция, болшевишки преврати, нацистки погроми. Моля ви, просто нямаме нужда от това сега. Има толкова много за правене, за чистене, да и за протестиране, враждата между двете големи партии с какво точно помага? Да ги оставим да се изтребят взаимно ли, защото са грешни? Би било най-добре те да се толерират, за да докажат, че са демократични и ценят плурализма, да дебатират разумно и това ще е положително усилие. А обществото нека ги натиска колкото си иска по конкретните казуси, особено ако са отнети права (като случая с правата на децата и семействата). Но с това, че посочваш в истерия грешките и неизминатия път на другия, не ставаш реално по-добър от него. Това е същото като онези, които говорят за насилие в семейството и насилие над жените, винаги има някакво насилие, но вижте какво правят те, унищожават семействата с тези крясъци. Който иска да вдигне брадвата, винаги вика, дървото е болно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Напротив, кукуряк,

    07 Фев 2020 14:43ч.

    крайно време е да се спрат тези убийци на България! Народът да си каже какво иска на избори! Или да чакаме и да ни ликвидират лева и мнозинството да станем просяци?!? Да ни закупят отвън и страната? Нашите управници си имат окрадени и скътани парички, какво им пука, измитат се от страната в "топлите страни" и осигурени до девето коляно? Сигурно и заедно с такива като тебе в тяхна служба, тази работа е много неблагодарна, затова навярно и добре платена?!? А?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • вавч

    07 Фев 2020 15:17ч.

    Дано не прави грешка мутрата. Радев напомня на християнсоциалистката меркел, да не се окаже вреден като нея?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Черно на бяло

    07 Фев 2020 15:39ч.

    ГЕРБ имали ли са мнозинство в парламента? Толкова Бойко би бил президент в президентска република. Пък и, партия трудно се изнамира неопетнена и с доверие, но човек – може.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • партия трудно се изнамира неопетнена и с доверие, но човек – може.

    07 Фев 2020 15:48ч.

    И за другаря хитлер така са казвали навремето , герой от войната, неопетнен, раняван и т.н. и т.н.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дончев много добре си дава сметка,

    07 Фев 2020 17:14ч.

    че отстраняването на Радев от длъжност няма как да се случи - няма съдия, който да отсъди, че назначаването на любовницата на държавна работа е държавна измяна. Затова се мъчи да управлява кризата, сътворена от мустафата и гешефта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Много се изплашиха

    07 Фев 2020 17:24ч.

    Защото всички тези са назначавали свои хора по идентичен начин. На практика цялата администрация, с малки изключения е продукт на манталитета, изграждан с години и създаден 40 години по-рано, за назначаване на свои и доверени хора. Разплитат си чорапите малко по малко. Но най-интересно ще бъде какво ще определят конституционните съдии за измяна. България страда от две неща от липсата на капацитет и морал в своите управляващи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петко Петков

    07 Фев 2020 18:55ч.

    Спрете шизофренията !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Иванов до някакъв многословен герберски пропагандист Helleborus

    08 Фев 2020 10:29ч.

    Байно, намали незабавно яростните си ч.е.кии пред портрета на Бойко Методиев Борисов. Проявяваш склонност към усамотяване. Не се самолекувай, а потърси помощ от психиатър-специалист. Не се страхувай.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Фев 2020 11:53ч.

    07.02.2020 в 14:43 И ти си залагаш главата, че другите са по-добри, само защото са направили списък с грешките на управляващите? Дори самият факт, че стават проводници на такава радикализация доказва, че не са. През целия преход се мъчим да обясняваме на народа, че трябва да са инициативни, трудолюбиви, управляващи живота си, самоорганизиращи се, силни, можещи, като изискват от държавата съдействие със законодателство и в конкретика. Както правят животновъди, фермери, родители и др., които знаят какво правят и какво точно съдействие искат, за да успеят. Аз например искам либерализиране на образователната система, никой не ми го дава, но когато го поискат достатъчно хора, ще се получи, няма да изпадам в истерия до тогава, ще чакам и ще търся съмишленици. А днес излиза БСП и им казва, вие сте едни пилци в пилчарник, напълно зависими, напълно подчинени, а правителството не ви отглежда добре и не ви хвърля достатъчно просо. Малкият човек, неуспешният, зависимият, само това и чака. Такъв народ ли искаме, който от всичко зависи от държавата и който за всичко обвинява държавата? Много ясно, че ще е най-долу в класациите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • относно Дончев

    08 Фев 2020 12:02ч.

    Тоя е наденал гумена маска на главЬта си! Махни маската си гумено главо, ще дишаш по-добре, ха-ха-ха, хи-хи в смисЬл такЬв няма как да стане много е яко...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи