Тома Биков: Служебно правителство ще бъде вземане на властта по нелегитимен път

Тома Биков: Служебно правителство ще бъде вземане на властта по нелегитимен път
„Имаме ясни аргументи защо изборите не трябва да се проведат четири месеца по-рано. Тези месеци ще са с висока икономическа и социална цена за цялото общество“, коментира пред БНР депутатът от ГЕРБ Тома Биков. По думите му, без парламент не може да се гласува нито една икономическа или социална мярка в ситуация на криза заради коронавируса. „Освен това президентът не може да провежда диалог между основни политически сили. Това означава, че служебното правителство ще е вземане на властта по нелегитимен път... Президентът е част от опита да се предизвика политическа криза“, добави Биков в предаването „Неделя 150“.

 

Снимка: БулФото, архив

 

„В Европа има тежки преговори, свързани с възстановяване на икономиките. Тези пари ще влязат в българската икономика под формата на инвестиционни проекти. Това е сложна административна задача. Няма да се харчат ей така. А тези пари ще ни помогнат да преодолеем икономическите предизвикателства. Едно служебно правителство само докато се ориентира в ситуацията, ще му свърши мандатът... Става въпрос за време“, посочи Тома Биков.

Според него ГЕРБ се е разграничила от ДПС още в началото на мандата, влизайки в коалиция с Патриотите, а не с Движението. 

„Експертно правителство, аз го наричам неполитическо, към което партиите имат формален ангажимент, а не истински, означава, че се връщаме към неуспешните формули на правителствата на Любен Беров и на Пламен Орешарски“, допълни депутатът от ГЕРБ.

 

 

 

 

Коментари

  • Биков Тинята

    19 Юли 2020 10:19ч.

    беше изключително безпомощен в това интервю. Със старите и изтъркани опорни точки. С жалки опити да разграничи управляващите от ДПС, т. е. от Шиши и Доган и да плаши с нестабилност (?). Нищо ново, само се вече с един пообъркан изказ и дори с треперещ глас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Биков, ти гледай твоите

    19 Юли 2020 10:23ч.

    Бабикян и Берберян да не ви спретнат едно сваляне на Виденов, втора част.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отвратен

    19 Юли 2020 10:23ч.

    Жалка персона, която не се нуждае от коментар.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво на младите

    19 Юли 2020 10:24ч.

    А бе неграмонтник как ги говориш тези глупости "нелегитимен път".Ти познаваш ли Конституцията?Аман от празнодумковци докопали се по неморален начин в политическата власт.Браво на младите дано ви изхвърлят от властта.Не ставате и за чеп за зеле.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Каракочев

    19 Юли 2020 10:27ч.

    Най-обикновен ибрикчия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • milevan

    19 Юли 2020 10:30ч.

    Грамада

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тома Биков: Служебното правителство ще бъде вземане на властта по нелегитимен път

    19 Юли 2020 10:30ч.

    Тоест да разбираме ли от думите на политическия хамелеон, че априори институцията служебно правителство, когато не Му е предана е нелигитимна?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не сте прав Биков

    19 Юли 2020 10:31ч.

    Едно служебно правителство ще измие срама на народа пред целия свят, и ще помогне България да премине през кризата с повече професионално и отговорно отношение. Вашите министри са некадърни говорилни. Знаем, че ТЕ са там защото МП успява да задържи аудиторията със смешки!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бананова република

    19 Юли 2020 10:31ч.

    Във разговорът със Кокинов и М. Найденов, Борисов рекламира "Алфа рисърч", нали той записва. Но в него разговор, се установява че той знае как политолози и социолози отклоняват пари, и той ако не слушкат, ако не го отразяват като БАТМАН, ще ги навести с белезници и стани седни лягай, напред назад, прокурор, още докато е ГЛ. СЕКРЕТАР НА МВР. 60% от всяка държавна поръчка! Бойко взима 59% от управлението на пенсионните фондове, 12% от печалбата на всяка банка, 28% от печалбата на американските ТЕЦ. От всичко взима процент. 15% от Прешъс метълс. Ако не увеличат процентът ще има кампания, я бухалката Сидеров, за златото. Преди 9 години критикуваше пенсионните фондове ДЗПО, а сега те може да нямат нищо, но вземат вноските и ги "управляват" за 15% - от 1,5 милиарда на година нови постъпления, и 20 милиарда уж съществуващи. Тоест всичко ново отива за някого уж да го "управлява". И от студеният резерв взима процент! РЕКЕТ! Това му е традиция, тертип, маниер, начин, адет. ("Обещал на Бойко да му вдигнат процентите срещу гаранции, че спокойно могат да си разчистят сметките със враговете си, без никой да им търси отговорност.“ (г. стоев)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Perry

    19 Юли 2020 10:32ч.

    "По думите му, без парламент не може да се гласува нито една икономическа или социална мярка" - Защото сега като имаме парламент, начело с тихия строител на огради и великата географка, от него зависи нещо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бананова република

    19 Юли 2020 10:32ч.

    Във разговорът със Кокинов и М. Найденов, Борисов рекламира "Алфа рисърч", нали той записва. Но в него разговор, се установява че той знае как политолози и социолози отклоняват пари, и той ако не слушкат, ако не го отразяват като БАТМАН, ще ги навести с белезници и стани седни лягай, напред назад, прокурор, още докато е ГЛ. СЕКРЕТАР НА МВР. 60% от всяка държавна поръчка! Бойко взима 59% от управлението на пенсионните фондове, 12% от печалбата на всяка банка, 28% от печалбата на американските ТЕЦ. От всичко взима процент. 15% от Прешъс метълс. Ако не увеличат процентът ще има кампания, я бухалката Сидеров, за златото. Преди 9 години критикуваше пенсионните фондове ДЗПО, а сега те може да нямат нищо, но вземат вноските и ги "управляват" за 15% - от 1,5 милиарда на година нови постъпления, и 20 милиарда уж съществуващи. Тоест всичко ново отива за някого уж да го "управлява". И от студеният резерв взима процент! РЕКЕТ! Това му е традиция, тертип, маниер, начин, адет. ("Обещал на Бойко да му вдигнат процентите срещу гаранции, че спокойно могат да си разчистят сметките със враговете си, без никой да им търси отговорност.“ (г. стоев)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Бабикян и Берберян да не ви спретнат едно сваляне на Виденов, втора част."

    19 Юли 2020 10:33ч.

    Първото ми е непознато, но второто и щерките му са в състояние с появяването си на всеки протест да го компрометират напълно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПАЗАРЪТ РЕШАВА

    19 Юли 2020 10:33ч.

    Дълбоката държава е естествена за капитализмът. Демокрацията е маска, плутокрацията е реалната държава. К. Раковски нарича дълбоката държава "Финансов интернационал". Тя е несменяема. Кпитализъм, Капиталокрация, плутокрация. ... Ако демкрацията може да ги заплаши довеждайки левичари на власт, те "дълбоката държава" отменят демокрацията. Чили-пиночет, Гърция военен преврат... ..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • отговор на всички въпроси

    19 Юли 2020 10:34ч.

    БКП управлява! Но от 35 г. Москва е Вашингтон, и пропагандата се смени противоположно, комунизмът-марксизмът е заместен с антикомунизъм-неолиберализъм=Хайек. БКП управлява! Но от 35 г. Москва е Вашингтон, и пропагандата се смени противоположно, комунизмът-марксизмът е заместен с антикомунизъм-неолиберализъм=Хайек. БСП поставена опозиция, спаринг партньор, вярват в конкуренцията. Затова имаше сик и вис, и партии държи дълбоката държава. Вътрешна конкуренция, между отделите на фирмите, его - айн ранд.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ОСТАВКА е логично

    19 Юли 2020 10:36ч.

    Правителството е порочно заченато. Без подкрепа от народът. Гласът за ВОЛЯ, ДПС, ПАТРИОТИ, е глас антигерб, протестен вот. Правителството се държи върху протестен, антигерб вот. (бсп получи милион гласа, които бяха и в първият тур за радев, другите още 1-милион бяха тези които отидоха за воля, дпс, патриотите) (обединителъ-необединител, радев е избран само с антигерб вот, и той надвишав двойно този за герб, печели за да промени, не да обедини мутри и жертви) По-голям обединител има ли, от този който си удвоява гласовете във втори тур. А ГЕРБ знаем, е с купен, фалшив, и насилствен вот.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • размисли без страсти

    19 Юли 2020 10:40ч.

    Жалка работа. Винаги се чудя на стремежа да си събуеш гащите на чаршията, особено ако това което показваш буди съжаление.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жалък

    19 Юли 2020 11:06ч.

    Очаквам поредното хамелеонство- второ издание на “Бойко и шайката”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А златото в чекмеджето на Борисов и кой знае и в твоето какво има

    19 Юли 2020 11:20ч.

    То легитимно ли е оитшло там? Кражбите легитимни ли са? Кое в тая държава е легитимно? Изборите? Кое? Ти, преди да влезеш в ГЕРБ, какви ги яде, а сега какви? Кога Ти си Ти, амнезия ли Ви хваща всичките или това е начина да се влезе във властта, плюеш, за да ти обърнат внимание, после папкаш като попско чедо на задушница.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Плюс, за нас не са важни изборите, важното е да се приберете по затворите!

    19 Юли 2020 11:21ч.

    Какви избори, Вас трябва да Ви няма на изборите! Докато ГЕРБ не се погребе, никакви избори!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мисля че сме разгадали кода за управление на България

    19 Юли 2020 11:24ч.

    Как да го счупим този код, да го сменим или как да им забраним достъпа на тези продажници до власт? Това е въпросът.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Колко трябва да си тъп

    19 Юли 2020 11:57ч.

    за да си въобразиш, че ще ти минат номерата и ще оцелееш в живота. Ей, Биков, всяка аванта е временна. И "Винету" не сте чели, дебела книга в два тома. Имам я на чужд език. Ако Кюлчето е прочело и 20 страници, ще изпия пет стотака от дебелото шише виски, забравих му името в момента, що аз си къркам "Гленфидиш", и то не е лошо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хамид Хамид: Целта на Борисов е да бъде запазен самият Борисов.

    19 Юли 2020 12:01ч.

    Целта е ясна. Простаците като този, който се разбира прекрасно с простия е да сее простотии. Няма да стене. Умни, работещи и знаещи хора протестират и те знаят защо - мафията вън!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • milevan

    19 Юли 2020 12:20ч.

    Грамада

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нямаме право на грешки

    19 Юли 2020 12:47ч.

    Нашето поколение тотално се провали. Едно искахме, друго стана. Не успяхме да се преборим за живота си и този на децата и внуците. Откраднаха ни държавата. Бяхме безгласни, безучастни и безпомощни. Вината пред децата ни е голяма. За това сега няма да отстъпим пред нищо. Децата са на улицата и се борят за своя живот. Длъжни сме да ги подкрепим и да измием срама от позора. Не бива да ги оставим да повторят нашите грешки. Това е исторически момент, по-важен от всеки друг в най-новата ни история. България се бори за истинска демокрация и върховенство на закона. Каква по-достойна кауза от това. Това не е държавен преврат, не е въоръжен метеж, това е гневният бунт на нормалните хора срещу безобразията на една мафиотизирана, самозабравила се власт. Няма да отстъпим! Това е нашият час!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До нямаме право на грешки на 19.07.2020 в 12:47

    19 Юли 2020 13:10ч.

    Наборе, не съм съгласна само с първото изречение, което би трябвало да гласи, че нашето поколение от 60-те здраво го отнесе. Но все пак някои от нас си запазихме достойнството, останахме в България и си работихме работата, която обичаме, а това, че боклуците ни изиграха, много не сме го мислили, защото сме хора с интелект, добро образование и работа. Грешката ни беше, че си гледахме професията и живота и допуснахме до властта алчна и тъпа сган, това ни е грешката. С всичко друго съм съгласна! С цялото си сърце и любов съм и за старите, и за младите, и за здравите, и за болните, и за гражданите, и за селяните - за всички честни и почтени българи, които си обичат родината! Поздрави, Мери!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • размисли без страсти

    19 Юли 2020 13:28ч.

    Присъединявам се към предишните двама.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ТОВА Е ИСТИНАТА!

    19 Юли 2020 14:27ч.

    Тома Биков и Антон Тодоров трябва да си посипят главите с пепел и да се покрият, за да не дразнят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    19 Юли 2020 15:09ч.

    След служебно правителство гербаджиите ще трябва да се кандидатирате за депутати от затвора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жжжжж

    19 Юли 2020 16:48ч.

    Отврат. Той ги опъва с 200, те му се хилят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Институт за дясна попипа

    19 Юли 2020 17:03ч.

    Ние там учим , че конституцията е лява измишльотина и не следва да се спазва. Който не ни харесва - няма вкус.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    19 Юли 2020 20:09ч.

    Смисълът на целия цитат на Биков е, че Радев е в опозиция на ГЕРБ и не е надпартиен и безпристрастен и самият той е напуснал конституционните си задължения. Ако той беше неутрален в тези протести, по-можеше да се мисли за служебен кабинет. Но не и когато му го редят опозиционните задкулисия, ето точните думи на Биков: "Освен това президентът НЕ може да провежда ДИАЛОГ между основни политически сили. Това означава, че служебното правителство ще е вземане на властта по нелегитимен път… Президентът е ЧАСТ от опита да се предизвика политическа криза“

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    19 Юли 2020 20:14ч.

    Иначе който не харесва ДПС, не е зле да се сети, че те си имат лидер и структури и да ходят да протестират там, твърдейки, че онези са мафия. А не да се страхуват да се обърнат към самата мафия, пък да осъждат онези, които били работили заедно с тях. Всички работят с ДПС, все пак те са в парламента. Не знам да има протест, който да иска конкретно разследване на Пеевски или на Доган и да излиза само с тези искания. Защо няма такъв протест, но не с обръщение към Борисов и Гешев, а с обръщение към Пеевски, Карадайъ и почетния им председател! Може би защото Божков не иска да се разсейва, той се цели само по Борисов и Горанов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • SIMO

    19 Юли 2020 21:02ч.

    Г-жа Helleborus пак е разляля олиото....Скрий се бе герберско тролче, президента ти виновен....На хората им писна от герберските простотий и далавери, млади и учени хора протестират, защото НЕ ИСКАТ да живеят в тази кочина, където ако не си член на "правилната" партия нямаш никакви перспективи за развитие и прогрес....Гледай филмчето "Осемте джуджета" и си помисли дали ще развиваш бизнес в България.....Да не говорим за делото "ванчева и Петрова......Пълна поръчкарска история....Лошото е, че това може да се случи на ВСЕКИ българин, ако попадне в полезрението на Шиши....КАК шиши на 20 години стана следовател и депутат и зам. министър при Е. Етем, КАК - много "кадърен" бил......Ти май още ВЯРВАШ в Дядо Коледа.......

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И аз се чудя от къде има информация

    19 Юли 2020 22:08ч.

    Г-жа Хелеборус не ми се струва да има дълъг трудов стаж. Може би като домакиня се е отдала на самообразоване и политически анализи. В някои свои тези е права, за Президента не. Защото той е като всички други, но едва ли е направил нещо по-лошо от останалите. И защо останалите са оправдани или дори не се разследват?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    20 Юли 2020 1:52ч.

    на 19.07.2020 в 22:08 Говорим за следното, че след като Радев иска да изхвърля дясната партия и е едно с лявата, то неговият кабинет ще бъде все едно БКП, пардон, БСП са СПЕЧЕЛИЛИ избори. Което няма да се случи в скоро време и точно това е незаконното завземане на властта. Народът, който протестира, както вече знаем, беше призован да гледа само първата крачка, но в момента, в който Радев направи втората, да овласти левицата, (или Шиши или Божков), ще има призиви "червени боклуци". на 19.07.2020 в 21:02 Знаеш ли, всъщност извън рамките на комунизма, държавата няма нищо общо с прогреса на индивидуалния човек. Тя не съществува, за да му го осигурява, той си го осигурява сам. Дивите животни в гората се изхранват напълно сами, питомните ги хранят изцяло, има и едно средно положение, в което някои диви животни се захранват. Нашият ред прилича на първата ситуация и отчасти третата. Но вие все още живеете във втората, когато успехът ви зависи от държавата, няма такова нещо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 007

    20 Юли 2020 5:59ч.

    Цялата завера е кой да реди изборните комисии, което автоматически потвърждава, че има манипулативна намеса в изборния процес. Т.е. Винету досега се е самоизбирал чрез менте процедури.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ala_Bala

    20 Юли 2020 7:35ч.

    Време е да си потъсиш друга партия. Доста си ги пообиколил. Може да наминеш край протестите и да основеш някоя нова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 999

    20 Юли 2020 8:07ч.

    Трябва да си луд, за да наречеш ГЕРБ дясна партия. Та тя е по-лява и от БКП. В сравнение с ГЕРБ, БСП е по-скоро дясна партия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи