Тодор Тагарев: Вреден съм за руските интереси в България, няма да връщаме наборната служба

Тодор Тагарев: Вреден съм за руските интереси в България, няма да връщаме наборната служба

Следвайте "Гласове" в Телеграм

"Хипотеза за връщане на наборната служба не стои. Но трябва да се намери форма повече хора да минат базова военна подготовка", обясни военният министър Тодор Тагарев. Като възможен вариант той посочи хората, които искат да работят за държавата, да имат задължително базова военна подготовка. 

"Ако не вземем някакви мерки за подготовка на населението, то след 10 години ние няма да имаме такъв състав изобщо", предупреди Тагарев.

Той посочи, че за първи път от 35 години сухопътните войски ще получат основна бойна техника. През 2001 г. бюджетът за отбрана беше по-малко от 250 млн. долара. Следващата година той ще е близо 2,5 млрд. долара - 2% от БВП, което дава солидна основа за превъоръжаване и модернизация на армията, напомни министърът. По отношение на модернизирането България има свои ангажименти. Превъоръжаването не е евтино. Трудно ще бъде компенсирано изоставането от около 30 години, обобщи Тагарев. 

"Вреден съм за руските интереси в България и руските интереси в това българската отбрана да стои недофинансирана, със старо въоръжение, зависима във всяка възможна степен от Руската федерация - това няма да се случи", убеден е военният министър.

Министър Тагарев заяви днес, че Министерството на отбраната подготвя рокади в ръководството на военния завод ТЕРЕМ. "Това ще е стрес тест за нашата система", казаха от ТЕРЕМ за БНР. Печалбите на дружеството са предимно от гражданска продукция, няма нито лев, спечелен от износ на специална продукция.

В средата на септември принципалът на ТЕРЕМ, министър Тагарев, назначи за нов изпълнителен директор Калин Димитров и Димитър Стойчев за шеф на съвета на директорите. Но не промени броя на участващите в Съвета и затова съставът му се увеличи от 5 на 7 души. На последното заседание обаче председателят на комисията по отбрана Христо Гаджев определи рокадите като "учудващи" и подчерта, че заплатите на членовете на съвета на директорите са по 15-16 000 лева на месец.

В отговор министър Тагарев отбеляза, че предстоят промени: "За двамата са пуснати конкурси, през които те трябва да минат, за да продължат да бъдат членове на борда. На останалите 5 съм връчил нещо като предизвестия. Има определени нередности. Те трябва да отговорят, след което ще обсъдим и ще преценя дали и кой може да остане в борда".

Източници: segabg.com, БНР

 

 

Коментари

  • Ако му стиска

    19 Ное 2023 15:05ч.

    Няма такава форма на базова подготовка при която някой да се готви за пушечно месо на краварците. Тагарев може да разнесе рекламни листовки в офисите на умнокрасивитета и да видим резултата. Или може да извика на мобилизационен сбор сега съществуващите запасняци - ако му стиска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • doro

    19 Ное 2023 17:59ч.

    колко е заплатата на военен ? сержант? Къде отиват милиардите за отбрана. В Украйна се видя, че вече се воюва с блс, а бойните машини и танковете са малко смислени. С прости фетфебели вече не се воюва. И мъже с адреналин са нужни, а не розови ризки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ако му стиска

    19 Ное 2023 15:05ч.

    Няма такава форма на базова подготовка при която някой да се готви за пушечно месо на краварците. Тагарев може да разнесе рекламни листовки в офисите на умнокрасивитета и да видим резултата. Или може да извика на мобилизационен сбор сега съществуващите запасняци - ако му стиска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • онуфри

    19 Ное 2023 15:09ч.

    Искат да подготвят пушечно месо. Съжалявам Тагаренко, но вие вече нямате и 10 години време, защото закъсняхте с 30 години, унищожавайки цялата армия и всичко армейско. Ако се надявате на вярна преторианска гвардия, и това няма да се случи. Помните ли как Кирчо яде сняг на Шипка? Някой бодигард от НСО да се хвърли да го пази? Йок! Ако ни нападнат, направо ще им помета с метличка, та по-бързо да стигнат до теб и пасмината ти и да ви изритат далеч на запад.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария ...

    19 Ное 2023 15:18ч.

    тагарев, ето това ни докарахте до главите: "Dziennik Polityczny: Педофилите в редиците на американската армия. Децата ни ще станат ли жертви?"- https://kritichno.bg/politika/pedofilite-v-reditsite-na-amerikanskata-armiya/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да ми ядеш хуя, Тагаренкоолу

    19 Ное 2023 15:32ч.

    Старши лейтенант от запаса на БНА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    19 Ное 2023 17:13ч.

    пОгледни що си написАл. да те притеснява нещо? ако не, за доктор си. иначе, казаното от тая особа: "Вреден съм за руските интереси в България", показва единствено, че потенциално сте за един и същи доктор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    19 Ное 2023 17:14ч.

    псевдотагаренко, за теб иде реч.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И моя, и моя!

    19 Ное 2023 15:39ч.

    Старши армейски редник от Обединените Въоръжени Сили на Варшавския Договор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • другарю Магарев

    19 Ное 2023 16:05ч.

    Руските "интереси" не са вредни за България, другарю Магарев!Вредни са за едни чужди интереси за които работиш, а те са вредни за България! Мястото ти е на въжето, гнусен родоотстъпник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Замфиров

    19 Ное 2023 16:45ч.

    Магарев, ти и досега не си загубил нищо от наученото в съветския съюз. Главатата ти не може да роди нищо по-добро. Опитай пак : ленински съботници, другарски съд или поне малко самокритика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не се раздавай толкова с епитетите

    19 Ное 2023 17:16ч.

    Бой се за себе си. Циничната логорея е симптом за тежко душевно разстройство. Говориш като обсебен от бяс. Иди при някой екзорсист. Арестович е по тая част, впрочем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДС Кмет

    19 Ное 2023 17:37ч.

    Дедо ми раправяше навремето, как съветските другари са правили нещо с един наш аспирант в Москва....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Контрадезинформация

    19 Ное 2023 16:09ч.

    БКП-номенклатурният, съветски ГРУ-възпитаник и руско троянско тагаре в недрата на НАТО и ЕС, бил "вреден" за руските интереси в Б-ия?! Откакто е на власт русофилството се е увеличило с 1/3, а евро-атлантическата фобия с над 1/2 !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Исати или не, щи трябва като маже да си приготвити мешкити

    19 Ное 2023 16:11ч.

    и да си йавити по служба пред своа ъмирикански кумандир на руската граница, за да повторити 22 йуни 41 гудина

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Beco

    19 Ное 2023 16:21ч.

    Историята показва че винаги когато сме били с Русия сме били добре. ВИНАГИ! А при соца, преди мръсника Горби, най-добре!Който е живял по това време знае най-добре, младите нищо не знаят, само повтарят това, което са ги облъчили. Всички млади, нашите деца и внуци се научиха да работят за чуждите интереси, които не са в полза за България като държава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Уви

    19 Ное 2023 16:39ч.

    Истина е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    19 Ное 2023 19:48ч.

    Тогава бяхме със Съветския съюз! Нещата се вговниха, когато решиха да бутнат съюза с цел лично облагодетелстване. Всъщност тази трансформация бутна живота, за който спомняте с добре. Но и тогава не работехме за нашите интерси - за тези на СССР. Разликата е, че в СССР имаше някаква отговорност за общността. РФ я боли само за нейните хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Гилотен

    19 Ное 2023 20:23ч.

    До преди 20 тина години, в РФ ги болеше само за олигарсите им.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванчо Йотата

    20 Ное 2023 1:26ч.

    @Viva, много точно мнение с единствената забележка, че в онзи период интересите на българската държава в най-пълна степен съвпадаха с интересите на свръхсилата, в чийто геополитически лагер бяхме попаднали. И както видяхме, когато настъпи разминаване (ерата на Горбачов), България много бързо се прости не само със стопанския, научния и културния си потенциал, но и с политическата си субектност. Ако обаче продължим разсъжденията ти по същество, може би ще се окаже, че зад съвременното "русофилство" (каквото и да означава това понятие днес) стои всъщност съветофилия. А ако продължим да задълбаваме в емоцията (която като всяка емоция е ирационална по своята същност), вероятно ще осъзнаем, че зад това зле етикетирано чувство, се крие не толкова любов към Съветския съюз, който средният българин в действителност не познава (ако изобщо някога е искал да види зад пропагандната рамка), а любов и тъга по изгубената ни социалистическа родина - Народна Република България, създадена с помощта и подкрепата на СССР. И ако днес погледите на мнозина са насочени отново на североизток, към Русия (спомнете си стихотворението на Смирненски "Москва" отпреди един век), то е не защото изпитват привързаност към руската култура, която познават повърхностно (или особено съвременната, която е същата пошла имитация на американската като нашата днес) или възхищение от чутовните успехи на периферния руски капитализъм, който е още от същото, само че в гигантски мащаб, а защото в днешната Руска федерация виждат историческия и политически наследник на някогашния Съветски съюз. И защото се надяват (друг е въпросът имат ли основания за това) нейното завръщане на международната сцена като велика сила да доведе до геополитически реванш на социализма, първо в самата Руска федерация, а после и в останалите държави от някогашния социалистически блок. И тъкмо тук е голямата драма не само на нашите русофили, но и на всички съветофили в Европа. Неразбирането, че днешната Руска федерация е не просто много различна държава от някогашния Съветски съюз, но че съвременната руска политика и държавност се основават на неговото съзнателно и целенасочено отрицание. Колкото и да ни е тъжно да го признаем, ако искаме завръщане към социализма като форма на обществно-икономическо устройство, ще трябва да извървим този път сами. Геополитическото разместване може би ще ни даде времева пролука (както ПСВ на някогашния СССР), но преди това трябва да осмислим критично теорията и практиката на някогашната ни народна република и да намерим онази форма, която би отговаряла най-добре на сегашната ни степен на обществено развитие и на културните ни специфики като народ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    20 Ное 2023 4:21ч.

    Подписвам се под Иванчо Йотата. По природа съм песимист, но бих искал да знам дали въобще за България и социализма в нея има какъвто и да е шанс в настоящите условия, ширещата се неграмотност, безразличие и поведение всеки гледа мене си. Според мен само чудо би спасило държавата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванчо Йотата

    20 Ное 2023 8:16ч.

    @Анонимен робот, въпросите, които задаваш нямат лесен отговор. Ще си позволя да започна по-отдалеч. Още първите болшевики, веднага щом завземат властта, си задават въпроса, възможно ли е да се изгради социализъм в отделно взета страна или тя би била смазана от враждебното капиталистическо обкръжение. За България този въпрос стои още по-категорично, защото за разлика от някогашната Руска империя, овладяна от болшевиките, ние сме малка страна, с ограничено население, недостатъчна ресурсна база и без стратегически тил. Освен това, дори някак да се изолираме от процесите или по някакво чудо да бъдем оставени да правим, каквото решим, в съвременния свят, доминиран от геополитически блокове (ЕС беше опит за такъв), които са в процес на консолидиране и оформяне, нито една страна, дори с размерите и населението на Франция или Германия (истински джуджета в глобален план) не би могла да оцелее сама, т.е. ние бихме били принудени да търсим съюзници, а с оглед геополитическите реалности в нашата част на света, чисто пространствено те биха били разположени доста далеч от нас. Какви са възможностите към днешна дата: Китай (източна деспотия, самодостатъчна държава-цивилизация, с мощна икономика, която би ни заляла), Куба (малка страна с неразвита икономика, която от 50 г. е под санкции), Северна Корея (източна деспотия, малка страна, не разполагаме с обективна информация за реалните ѝ възможности, под санкции) и други няма. Колкото и да ми е мил социализмът, никак не ми се иска да се закачим за лодката на Китай или да се наредим до Куба и КНДР в редичката от държави-парии. До подобно развитие би довел всеки опит за възстановяване на социализма от съветски тип, който с известни особености, беше установен в страната през периода на народната ни република. Ако съм честен, не мисля и че мнозинството българи биха били щастливи, ако страната ни бъде изолирана от външния свят и бъде принудена да се развива във враждебно обкръжение, отделяйки значителни ресурси за милитаризация (пред очите ми изниква Албания на Енвер Ходжа). Съветският тип социализъм беше и си остава много мощен инструмент за ускорено стопанско развитие (мобилизационен тип икономика, към който прибягнаха всички държави по време на войната на изтощение, каквато беше ВСВ), но възможностите му не са неограничени. Освен това той беше разработен (повече практически, отколкото теоретично) като отговор на специфичните проблеми, с които се сблъска Съветският съюз в началото на своето развитие и който през 50-те години ние получихме като модел в зрялата му фаза, както с предимствата (държавен контрол върху средствата за производство, планова икономика, добре развита социална система вкл. безплатно образование и здравеопазване), така и с много от недъзите (догматизиране на идеологията, бюрократизация, капсулиране на партийната номенклатура и превръщащото ѝ в антагонистична класа), които го лишиха от съпротивителни сили и доведоха до разгрома му отвътре, от средите на същата тази номенклатура, която се опита да обърне процеса, трансформирайки политическата си власт в икономическа. Иначе казано, дори да беше теоретично възможно да върнем стария съветски социализъм, това би било регрес в развитието ни като общество и държава. Ние трябва да проучим опита на народната ни република, да го осмислим критично и на тази основа да създадем теоретичната и практическата рамка, в която бихме могли да се развиваме, поставяйки основите на онзи мечтан социализъм, който предишното поколение изграждаше, но не успя да види. И тъй като съзнавам, че звуча неясно, преди да решаваме да правим, каквито и да било промени или стъпки в тази посока, ние трябва да знаем, какви ще бъдат те и какъв ефект искаме да постигнем. Някои от тези стъпки могат да бъдат нахвърлени общо и сега - създаване на комплексен план за развитие с елементи на планова икономика, създаване на държавни предприятия по линия на заместване на вноса и по линия на задълбочаване на междуотрасловите връзки в сега съществуващата ни икономика, избиране на няколко (два до три) приоритетни икономически сектора и създаване на контролирани от държавата развойни центрове на двойно подчинение към предприятията и към бъдещото министерство на икономиката, одържавяване (по капиталистически способ, но с прилагане на данъчно-административен натиск) на електроенергийната система, по голямата част от банковата и застрахователна дейност, телекомуникациите (тук е достатъчен държавен телеком, който да изкупи стратегическите активи на някогашното БТК и който да обслужа държавната и общинска администрация, полицията и армията), фармацевтичната, нефтохимическата и азотноторовата промишленост, добивната индустрия (добив на мед, олово, цинк и злато), търговията на дребно (достатъчна е държавна верига за търговия на дребно, която да се конкурира с частните вериги), възстановяване на системата Семашко в здравеопазването (и закриване на здравната куче-касичка, дублираща функциите на министерството на здравеопазването) и много внимателно и премислено въвеждане на централизиран тип образователна система по модела на тази, която имахме до средата на 90-те (вкл. с унифицирани учебници, издавани от държавно издателство). Всяка от тези стъпки трябва да е добре премислена във връзка с останалите и планирана и извършена с оглед възможностите, но и ограниченията, които имаме в рамките на ЕС, защото както отбелязах и по-горе, всяка илюзия, че можем или ще бъдем оставени да се развиваме самостоятелно ще бъде задушена в зародиш. И докато пренастройваме икономиката си в рамките на възможното и правим малки стъпки към желаното социалистическо бъдеще, трябва да тръбим наляво и надясно, че мерките ни са насочени към скъсяване на веригите ни на доставка и към борба със зависимостта на икономиката ни от икономиките на страни с авторитарни режими (тук можем да сочим Китай, Русия, дори Турция). И тук стигаме до следващия въпрос, който си поставил - готово ли е обществото ни за подобна трансформация и в състояние ли е да я извърши осъзнато и целенасочено. Отговорът е категоричен - не, не е готово. Но никъде обществата не са сменяли историческия си път доброволно (не се присъединихме с всеобщо гласуване към НАТО и ЕС) или защото са смятали, че имат нужда от промяна. Винаги в основата на обществените трансформации стои нуждата, породена от стопанска или външнополитическа криза, прераснала в политическа и идейна безизходица. Мисля, че ни предстои да изживеем кризата, която ще ни принуди да осъзнаем, че сме в безизходица. Колко скоро ще настъпи и колко мащабна ще бъде тя, предстои да видим. Опростачването, незаинтересоваността и егоизмът са следствие от настоящия ни път на капиталистическо развитие и насърчавания с евтин кредит стремеж към свръхпотребление, схващано като неограничен достъп до потребителски стоки. Колкото и цинично да звучи, чифт нови дънки в магазина са по-евтини от лечението на зъбен кариес или поставянето на зъбен имплант. Затова и ходим с с липсващи зъби и изкривени усти, но пък сме накичени с маркови дрешки, произведени във Виетнам и Бангладеш. Когато се наложи да сменим парадигмата (без криза в потреблението няма да минем и от капиталистическия център отдавна ни подготвят за това), ще се наложи да сменим и мисленето. А междувременно ни чака сериозна работа по осмисляне на социалистическото ни минало и изготвянето на задълбочен план за развитие. Все си мисля (или ми се ще да вярвам), че някой някъде краде от съня си, подобно на нас с теб (виждам, че си писал в 04:21), за да работи по тази все още ненаписана програма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • mdaaa

    19 Ное 2023 16:31ч.

    Нямаме съмнение, че ще подготвите достойно пушечно месо да се бие за интересите на нашите "приятели," сащ си имат добра стратегия как да се доберат до чуждите ресурси - слагат отпред "приятели" да се бият за тях, да ги бомбят и рушат, после те да им "помагат" да се вазстановят, след като са докопали на техен гръб чуждите ресурси. И целия ЕС барабар с простата България им лази в краката и им се моли за това, никой никъде не се опълчва срещу използването им, простолюдието овцете послушно си стоят да ги стрижат и доят, в целия ЕС. Така, че ако някой е овца си остава овца, а съдбата им я знаем, ще дойдат други овце."Какво тук значи някаква си".. овца.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кръгъл глупак!

    19 Ное 2023 16:41ч.

    И за сбе си даже не е полезен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • С.А.М.

    19 Ное 2023 16:56ч.

    Много грешиш. Пълни си здраво банковата сметка. Не тази в България, а другата в чужбина. И след няколко години ще отиде да си харчи парите. Нещо подобно на първият украински министър-председател Яценюк, който първи пусна армията срещу Донбас. Сега Яценюк живее в САЩ и притежава недвижимо имущество за милиарди, което отдава под наем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • магаренко

    19 Ное 2023 16:44ч.

    Какъвто и да е бюджетът на Министерството на отбраната, ако го харчиш за американски таралясници, които никой дори в НАТО не иска, няма как да имаш модерна армия...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Необичаен

    19 Ное 2023 16:55ч.

    Не знам за руснаците, но за нас си особено вреден. Ти пряко служиш на чужди национални интереси. И заради това си готов (безумно) да ни жертваш. За това не се учудвай, че има рапорти за напускане на нашата армия. А тая глупост с държавната администрация да ти го кажа - виж процента на жените, които са заети там и се замисли дали те да не преминават на служба преди да постъпят на работа там ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Необичаен

    19 Ное 2023 16:56ч.

    Не знам за руснаците, но за нас си особено вреден. Ти пряко служиш на чужди национални интереси. И заради това си готов (безумно) да ни жертваш. За това не се учудвай, че има рапорти за напускане на нашата армия. А тая глупост с държавната администрация да ти го кажа - виж процента на жените, които са заети там и се замисли дали те да не преминават на служба преди да постъпят на работа там ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • неслучайно народът ни го мрази тоя...

    19 Ное 2023 16:58ч.

    Армия, която не е народна, стои непопълнена. А армия, начело на която стоят антируски омразници, е шайка терористи...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    19 Ное 2023 17:26ч.

    Вреден си за Родината ни, България. За народът ни. Полезен за втората си, 404 и за англосаксите. Няма да избегнеш участва си на "Хаджипенчовичите"!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хаирсъзин

    19 Ное 2023 17:28ч.

    Спрете му гъбите на това лумпенизирано кухарче ! Военен бюджет ... това са моите пари бе тулуп !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хм...

    19 Ное 2023 17:28ч.

    Нее, Тагаренчук. ТИ си вреден за българските интереси..мръсен майкопродавец

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мен

    19 Ное 2023 17:29ч.

    Тагаренко може и да е вреден за руските интереси, но е 100 пъти по-вреден за българските. Пилее български пари за американски играчки, и то рисувани на хартия. Та тоя тагаренко иска да имаме войници. Ми да почва със синчето си и да го прати в украйна на фронта, да даде светъл пример. Но няма да го направи, сърцето му е заешко. Навремето германците пленяват сина на Сталин, искат да го разменят за фелдмаршал Паулус и няколко десетки немски пленени офицери. Сталин не разменя сина си, немците го убиват. Но Русия побеждава цяла Европа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор Тагаренко:

    19 Ное 2023 18:12ч.

    Вреден съм за националните интереси на България ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    19 Ное 2023 18:48ч.

    Да се разбира "Полезен съм за американските интереси в България и американските интереси в това българската отбрана да стои недофинансирана, със старо (американско) въоръжение, зависима във всяка възможна степен от Американската федерация - това ще се случи!", убеден е чуждият агент Тагаренко.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    19 Ное 2023 18:53ч.

    Всъщност Тагарчук е изключително полезен за руските интереси.Но за да разбере това,първо трябва да притежава способността критически да оценява думите и действията си.Такъв неосъзнат индивид всичките тайни руски служби с конкурс да бяха търсили нямаше да намерят - като шестица от тотото е за тях!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да де

    19 Ное 2023 18:54ч.

    Ама докато има такива серсеми за военни министри, само кръгли будали и дебили ще поискат да станат кадрови военни. То това и става. Няма достатъчно желаещи да постъпят във военните училища, за да изпълняват малоумните продажни щения на такива магаренковски твари. А без кадрови офицери армията я пиши бегала.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тошко,

    19 Ное 2023 18:57ч.

    няма по-вредно нещо от теб в политиката. Хайде, заминавай за Украйна и докажи с М-16 в ръка своят евроатлантизъм.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цура

    19 Ное 2023 19:09ч.

    Вреден си за Българската армия! Защо не казваш нищо за това дали се развиват проектите за модернизация и как ще се увеличат заплатите на военните?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нееее, за Русия ти си никой!

    19 Ное 2023 19:32ч.

    За България ти си вреден, много вреден, пагубен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    19 Ное 2023 19:43ч.

    Аз само да попитам какво им е лошо на руските интереси? Да продават газ и петрол по поносими цени? И какво ни е хубавото или лошото на нас от това. Да купуваме турски газ и петрол? Или да купуваме съюзнически газ от Щатите който защо ли е по-скъп от неприятелския руски макар и през турския хъб. И много други такива идиотщини. На Баце, Шиши, ПП-тата не им пука за това щото кешират кинти заради които Галя ги е стиснала за топките и правят това което им казва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Най-вече

    19 Ное 2023 19:45ч.

    си вреден за нас, защото мислиш за украинците, а не за нас, българите, защото ние не искаме никаква война, тя за нас ще е най-лошото, което може да ни се случи, а ти работиш тъкмо за войната, без да те е грижа за българските интереси, защото си станал украинец.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • CMEXXX

    19 Ное 2023 20:44ч.

    Ни позна! Вреден си дори за самия себе си! Но от толкова слугинаж, не знаеш на кой свят се намираш!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Звезделина

    19 Ное 2023 20:45ч.

    Вреден си за целият български народ не за Русия много я еня Русия за теб

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • стеф БГ

    19 Ное 2023 21:16ч.

    Това недоразумение в нашата политика, за да угоди на американските си господари става вредно на БЪЛГАРСКИТЕ интереси !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тарильома

    19 Ное 2023 22:18ч.

    Всъщност, мисля че е обратното. Човек като види и чуе тази мутра, дори да не стане по- добронамерен към Русия, то ще се отвърне от любимата му украйна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спасибо товариш Тагаренко

    19 Ное 2023 23:21ч.

    Тагаренко е отлично попадение на Кремъл. С две прости решения ликвидира противовъздушните защитни механизми на България и рязко намали оперативните възможности на сухопътните и сили за действие. Москва цени своите приятели в тази обстановка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иво

    20 Ное 2023 0:32ч.

    Спасибо товариш Тагаренко, 23:21, абсолютно прав сте. Но не е сам, цяла кохорта са тунеядците. И добре заработиха. А и самото построяване на изречението говори чии точно интереси са му важни на този-руските. А би трябвало да са българските. Дори и прословутите БТР-и дето щяха да ги пращат в Украйна още не са стигнали. Което е добра новина. Може пък някой да направи проверка в какво състояние са в действителност. И дали случайно не да годни само на хартия. Това едва ли ще доведе до по-дълбоко размисли за Държавния резерв и в какво състояние са остатъците от него, наследени от Д. Пеевски. Но ние не четем "знаците". Хубаво е, че едни други "знаци" ще излязат във вид на документи. При това не само у нас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • теоретично

    20 Ное 2023 0:53ч.

    тагаренко ясно е , че си болен ... но ако не успееш да се качиш на колесника ....?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    20 Ное 2023 4:08ч.

    Вреден си за България! И дано си получиш заслуженото!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 777

    20 Ное 2023 8:46ч.

    Магарев,ти си срам за професорската гилдия.Срам е за тези които да го направили професор.Срам голям срам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи