Свиленски: Ваня Григорова да не коментира БСП. Ако иска, да си направи партия

Свиленски: Ваня Григорова да не коментира БСП. Ако иска, да си направи партия

„Рядко си позволявам да коментирам публично Ваня Григорова, но ѝ препоръчвам да не коментира и да не дава съвети на БСП. Ако иска да се занимава с партия, да си направи своя, да се яви с нея на избори и да си спечели необходимата подкрепа. Да не се бърка в партии, които повече от 130 години функционират“, каза социалистът.

  „Искаме изслушване на Николай Денков заради неговите изявления, че ще бъде обсъждана възможността България да изпраща български войници на територията на Украйна.“ Това заяви заместник-председателят на парламентарната група на „БСП за България“ Георги Свиленски в ефира на NOVA.

„От началото на конфликта говорим, че не се ли реши по мирен път и не се ли прекратят военните действия, ще се стигне до изпращане на жива сила. Спомням си в предизборната кампания служебният министър на отбраната на президента Радев се включи, че съм говорил глупости, когато казах не дай си боже да се наложи да пращаме български войници. Сега го чуваме от Европа“, добави той.

Свиленски призова всички политически партии в България час по-скоро да заявяват позицията си България трябва ли да се включи в подобно споразумение за изпращане на войници в Украйна.

„Сега е моментът да успокоят българското общество“, подчерта Свиленски. Той изтъкна, че думите за изпращане на войски в Украйна са на президента на Франция, който не е случаен политик. „Затова искаме тези отговори, защото, като знам какво мнозинство имаме, нищо чудно такова решение да бъде прието от българския парламент“, подчерта народният представител от БСП.  

„Много му се иска на Иван Таков да бъде жертва -  да бъде наказан и изключен, а решенията да се вземат извън правилата и устава на партията. Само че решението, което взе Националният съвет не е наказание, а уставна норма -  свикване на пълен цикъл отчет и избори в БСП-София и всеки един район ще си избере председател. Отново отиваме при социалистите да поискаме тяхната подкрепа, да чуем тяхната критика и техните предложения, защото не е морално само преди избори да ходим при тях. Няма нищо по-нормално от това“, коментира Георги Свиленски.

Той съзря лицемерие в това, че софийската делегация не се е регистрирала на заседанието на партийния орган, заради което и неговият старт се е забавил. „Когато трябва да се даде старт на Столичния общински съвет да работи, съветниците от БСП тичат първи да подкрепят председателя на СОС от ПП-ДБ, а когато трябва да работи Националният съвет на БСП, те изведнъж не искат да работи. Тук виждаме едно абсолютно лицемерно поведение и отношение към социалистите и избирателите, които са ги пратили в Общинския съвет“, обърна внимание Свиленски.

„Рядко си позволявам да коментирам публично Ваня Григорова, но ѝ препоръчвам да не коментира и да не дава съвети на БСП. Ако иска да се занимава с партия, да си направи своя, да се яви с нея на избори и да си спечели необходимата подкрепа. Да не се бърка в партии, които повече от 130 години функционират“, каза още той. 

Следвайте "Гласове" в Телеграм

Коментари

  • Идеалист

    27 Фев 2024 19:56ч.

    БСП последва СДС. Като нея подкрепяхте сега София я управлявят педерасти и внуци на ДС( даже не са и гейове )!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Друг коментар

    27 Фев 2024 20:06ч.

    Свиленски да не коментира Григорова. Ако иска, да се кандидатира на мажоритарни избори и да стигне барем до балотаж.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Григорова вече беше независим кандидат.

    27 Фев 2024 20:11ч.

    За евроизбори. без БСП зад гърба си успя да спечели забележителните 0.48% или 9 320 гласа. Как мислиш, има ли значение дали си подкрепен от голяма партия или не?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Така мисля

    27 Фев 2024 21:10ч.

    Разлика между независим и мажоритарен кандидат, надявам се, правиш. Пък и това с Григорова кога, викаш, било? 2019та ли? А сега коя сме? Ами тогава Свиленски също да се кандидатира като независим кандидат за нещо, пък да го видим колко струва и дали ще събере не 9 000, а 900 гласа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И защо да се кандидатира Свиленски

    27 Фев 2024 21:58ч.

    като независим? м? щото ти така си си намислил? Човекът е партиен член, партията му го подкрепя. Григорова е напуснала същата тази партия преди десет или повече години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да вземеш да обясниш каква точно според теб...

    27 Фев 2024 22:07ч.

    е разликата между независим и мажоритарен. Щото така като гледам какви мажоритарни президенти вадят в щатите - хвани единия съден-осъден, па удари другия дементен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ако има как...

    27 Фев 2024 20:11ч.

    партии и управляващи ще забранят всякакви коментари, освен тези, свързани с прогнозата за времето и турските сериали. БСП – бравурна соц. патология

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    27 Фев 2024 20:54ч.

    Гроигорова ,може и да направи партия! А вие какво ще правите като работите против тези които са съпричастни с вас, които следват вашата политика, а ги отхвърляте!? Аз не знам какво ще правите, ваша си работа, но съсипвате вашата партия! Както кажете, ако това е целта! Но не сте разумни, даже умни! А уж съединението правило силата?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • smb

    27 Фев 2024 20:59ч.

    Доста време мина, а не виждаме обединяване в ляво, а само делене и конфликти. Нинова играе много хитро за проекта на Радев 😉

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Скитник

    27 Фев 2024 21:02ч.

    Свиленски да бяга до като може. Да спре да се пъчи до Нинова - тя е бита карта , въпрос на време. Битката й с президента заради пудела й Методиев не е битка на Свиленски, тренда е надолу.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Корнела си изигра ролята

    27 Фев 2024 21:13ч.

    Спря връщането на Сергей, предотврати превръщането на БСП в хайверена джендър левица, разкара Гочито, но вече е време да направи последна услуга на БСП, като я освободи от себе си. Толкова беше с нея - ако иска да има нещо след нея.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    27 Фев 2024 22:34ч.

    вие не сте за коментиране, ве, бай свиленски! вижте до къде докарахте една столетна партия, с кадрови и експертен потенциал, с традиции, с възможности. до борба да преминете бариерата за влизане в парламента я докарахте. с куп неща, но основно с две свои действия - съешихте се с наследниците на ония от 97-ма година и прегърнахте куп от транс, през и отвъд ценностите. а електоратът на бсп не може да диша и двете неща. просто с кака ти корнела сте неправилните хора на неправилното място. те така, те, бай свиленски.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "до борба да преминете бариерата за влизане в парламента я докарахте"

    27 Фев 2024 22:53ч.

    Това не може да го напише интелигентен човек, това е творение на нещо средно между дебил и имбецил. Иначе си зле с хронологията - първо трябваше да почнеш от 89-а, ако си бил роден тогава де. После някак не си забелязал, че трансовете и другите простотии бяха диво лансирани от станишев и отстреляни от Нинова. После пак не си разбрал, че БСП единствени отказаха категорично да се съешат с Герб, това пак при Корнелия, Бойко и досега споменава с уважение за "колегата" станишев. А бе с две думи - не си в час.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    27 Фев 2024 23:02ч.

    "Това не може да го напише интелигентен човек". Сигур и аз съм неинтелигентен. Днес си мислех, че още два национални избора и другарят Свиленски ще трябва да прави нова партия, или да се присламчи към някоя по-вървежна. Партия с национално значение и влияние, не може да се справи с некви жълтопаветни пи*лигари, концентрирани на 2-3 кв.км от общо 111 000. Не се коалирали с Тиквата - ау! кво постижение! Тази партия, с тази история, с този потенциал, не трябва да си поставя такива дребни задачи - печелят избори, правят правителство - кви коалиции? С Нинова, Свиленски и там, другите - толкоз, тва е положението. Времето минава и действа само ерозиращо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Не се коалирали с Тиквата - ау! кво постижение!"

    27 Фев 2024 23:05ч.

    Да. постижение е. Всички останали се цункаха с него и Бойко консумира брака. "Сигур и аз съм неинтелигентен." - очевидно. Личи си от писанията ти. Фактите са си факти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    28 Фев 2024 9:43ч.

    "Да. постижение е." -- свиленски, ти ли си? коментара ти за интелекта го подминавам, по обясними причини. има данни за резултатите от избори през последните години, надявам се, в състояние си да ги намериш в нета. за коалицията с боцю - корнела се е фиксирала в него, но както е посочил и thenewone, до там ли се докарахте - това да броите за постижение? p.s. намирам коментара ти за thenewone за рядка проява на глупост, безтактност и невежество. дано се намери някой, да ти обясни защо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    27 Фев 2024 22:53ч.

    То и интервюто му таквоз - "Изскаме изслушване на ..." Хубу, ще дойде, ще го попитате нещо, той ще ви отговори с най-нежните думи. И? Кво? Как ще помогне тази ваша дейност на Отечеството, когато почнат да набират войската за Украйна? Пак ще го извикате, пак ще ни разкажеш кво трябва да направи Ваня Григорова? Никва полза няма от вас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ся, не че нещо, ама не можеш да обвиняваш

    27 Фев 2024 23:03ч.

    парламетарна група с 23 мандата за простотиите на троицата, дето общо има 169. Някакси на простотия мяза. БСП прави каквото може. Революционна борба и излизане в нелегалност не са обявили, все още пробват със законови средства. Колкото могат. Колкото гласове са събрали - толкоз. Ако искаш революция - може, ама първо се земи да се дигнеш и да изровиш кремъклийката на дедо си. За останалото обвинявай жълтопаветниците и гъбарите. Те са виновни за простотията, която ни залива откъм парламента. Гербавите си знаят интереса.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    27 Фев 2024 23:04ч.

    *Искаме - не "изскаме".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    27 Фев 2024 23:13ч.

    Аз не я обвинявам за простотиите. Не търся и вина за тях. Въпросът е защо са 23? А не 123? Защото избирателите не ги припознават като свои представители. А защо е така? Айде да видим, какво полезно направиха БСП за своите активни и потенциални избиратели? Уж направиха две полезни неща - пенсиите и майчинските. Не знам дали пенсионерите са доволни, майките също. Не съм нито едното, нито другото. Но това не може да се брои за привличащ успех! Още повече за 3 години. На наште крадльовци и войнолюбци, трябва да им гори под краката, не трябва да имат нито една спокойна минута. Ама то става с хора с огън. Тез не са таквиз. Ваня е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Въпросът е защо са 23? А не 123?"

    27 Фев 2024 23:21ч.

    Не на последно място защото Бойко ги мачка откак е дошъл на власт - освен тях друга опозиция той няма. При тотално овладяният медиен пазар мачкането става все по-лесно, а протипопоставянето - все по-трудно. Ей ти я цялата вътрешнопартийна опозиция - напазарувана и при това неефективна, част от напазаруваните разкарани (примерно Гергов). Сегашните общинари с брокер Кире контрабандисте - същата работа. Та така. По-подробно - в керпедена, в темата за БСП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    28 Фев 2024 10:00ч.

    не, не ги мачка боцю, изкушава ги. и те поддават. това е най-честата причина, чини ми се. доста "бизнес" има по върховете на столетницата. това само по себе си е неизбежно и не е лошо, но тия хора са в политиката не заради политическите си идеи. съвсем не. в това е един от проблемите на бсп.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи