САЩ, България и още 8 страни осъдиха Русия, че фалшифицира историята

САЩ, България и още 8 страни осъдиха Русия, че фалшифицира историята
Държавният секретар на САЩ Майк Помпейо и девет външни министри на страни от Централна и Източна Европа, сред които и България, заявиха по повод 75-годишнината от края на Втората световна война, че победата на съюзниците не е донесла свобода на цяла Европа, съобщиха информационните агенции. В съвместно изявление по повод 75-годишнината от края на Втората световна война Помпейо и колегите му от България, Естония, Латвия, Литва, Полша, Румъния, Словакия, Унгария и Чехия почетоха жертвите и "всички войници, които са воювали за победата над нацистка Германия". Те обаче използват повода, за да отбележат, че май 1945 г. "не е донесъл свобода на цяла Европа", тъй като Съветският съюз е наложил комунистически режими в Централна и Източна Европа. Министрите заявяват още, че "манипулирането на историческите събития, които са довели до Втората световна война и разделението на Европа след нейния край, е достойно за съжаление усилие да се фалшифицира историята". Неотдавна руският президент Владимир Путин и други руски високопоставени официални представители обвиниха Полша, че е допринесла за избухването на войната. Освен това Москва многократно се е опитвала да омаловажи сключения тайния пакт Молотов-Рибентроп за подялба на Европа между СССР и Германия, сключен през 1939 г. малко преди избухването на Втората световна война, отбелязва АФП, цитирана от "Медиапул".

 

Екатерина Захариева и Майк Помпео 
 
 

Министрите заявяват още, че "манипулирането на историческите събития, които са довели до Втората световна война и разделението на Европа след нейния край, е достойно за съжаление усилие да се фалшифицира историята".

 

Неотдавна руският президент Владимир Путин и други руски високопоставени официални представители обвиниха Полша, че е допринесла за избухването на войната.

 

Освен това Москва многократно се е опитвала да омаловажи сключения тайния пакт Молотов-Рибентроп за подялба на Европа между СССР и Германия, сключен през 1939 г. малко преди избухването на Втората световна война, отбелязва АФП.

 

Източник: mediapool.bg

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Мильо Лудия

    08 Май 2020 12:30ч.

    Пуделите и техния господар...интересно каква е позицията на т нар. ЕС ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нъв

    08 Май 2020 12:33ч.

    Путин преди години каза, че пакта Рибентроп Молотов е срамен, но впоследствие се отметна. Естествено, че за Източна Европа замяната на фашистко заробване с комунистическо такова не е освобождение, но Полша със сигурност не е съвсем невинна жертва в навечерието на войната предвид действията срещу чехите. Другият тънък йезуитски момент е,поведението на Великобритания и Франция - обявяват война само на Хитлер, но не на и СССР, когато хитлеристка Германия и съветските войски си поделят Полша, въпреки договора с Полша да защитят целостта и при чужда агресия - съветската и немската в случая.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Каракочев

    08 Май 2020 12:35ч.

    На какво ли не е способен човек за една снимка?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cicero

    08 Май 2020 12:37ч.

    Mike Pompeo: "I was the CIA director. We lied, we cheated, we stole." https://www.youtube.com/watch?v=DPt-zXn05ac

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • То, че си е така, така си е, от гледна точка на бившия Съветски блок

    08 Май 2020 12:41ч.

    Но има и друго. Днес Русия си приписва победата на себе си. Все едно не е имало Съветски съюз и само руснаци са воювали. Развяват се руски трикольори, закачат се Георгивски лентички, нямащи нищо общо с епохата, а Света Богородица се оказва, че е водила войските край Сталинград и на Курската дъга.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Полша наистина не е съвсем невинна

    08 Май 2020 12:45ч.

    Достатъчно е да си припомним, какво са правели с евреите си. И за Прибалтика се отнася. А какво да кажем за Франция? Пощадена от Хитлер, а правителството във Виши е негов съюзник във всичко. И накрая се оказва победителка. А България победена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    08 Май 2020 12:46ч.

    моля моля аз не осъждам русия тя даде 20 милиона жертви 1942 при сталинград СССР обърна хода на воината западняците се включиха наи накрая да не би червената армия да стигне до аифеловата кула хаиде да не изопачаваме историята ялта 1945 кои раздели света да не би сталин

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • легисти

    08 Май 2020 13:03ч.

    Не съм упълномощавал това правителство на купени лакеи в един куп със своите клиенти-колониалисти да обсъжда Русия от мое име, още повече, че СССР (чийто приемник е Русия) бе нападната от цялата европейска общност, начело с Германия, а не обратното и тъкмо СССР даде решаващият военен принос и невинни жертви за освобождение на света от фашистката кафява чума. Дистанцирам се от такова подмолно и противоестествено решение и го осъждам с цялата си душа и сърце!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • CMEXXX

    08 Май 2020 13:08ч.

    Марионетката и кукловодът ... Срамна и позорна история!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето моето име - задължително

    08 Май 2020 13:13ч.

    Болшинството, по-голямата част от нашите политици и най-вече - министри, не са българи. Това се отнася и за т.нар. ни "Министър на външните работи". Тези хора не са българи. Те са добре говорещи български език чужденци. По тази причина - наивно е да очакваме от тях да защитават нашите интереси и интересите на нашата държава. Те /вече не го и крият/ откровено защитават интереси на чужди държави, народи и чужд капитал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГЕОРГИ ДИМИТРОВ

    08 Май 2020 13:16ч.

    Когато се говори за победата над фашистка Германия,задължетелно трябва да говори за ролята на Червената армия,без която това е било невъзможно,това е обективната истина.А що се отнася до установеният ред в Европа след това,просто трябва се прочетат договореностите между Тримата големи,това са свързани,но различни неща.Антифашистките сили в съответните страни по един естествен начин дойдоха на власт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добре си бяхме с Райха.

    08 Май 2020 13:23ч.

    И националните въпроси решени . и парламента разпуснат, и квартири се освободиха в центъра.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    08 Май 2020 13:27ч.

    И аз съм прoтив манипулирането на историческите събития, но точно тези на снимката и изброените им колеги я манипулират. Манипулациите са явни и огромни и всеки нормален и образован българин ги вижда. Срам за нас, че и български “министър“ участва в такава мръсна манипулация. А колко е български този министър, толкова повече е американска подлога, тоест национален предател!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • байуЙ..

    08 Май 2020 13:46ч.

    КАКВОТО И ДА ГОВОРЯТ ТЕЗИ ДВАМцата от СНИМКАТА,ИСТИНАТА ПО "НАРОДНОМУ" Е:БИТИЯт СИ Е БИТ,ЕБ@НИЯт ЕБ@!Н....НаШТа Е ОТ ВТОРИТЕ!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    08 Май 2020 13:47ч.

    Позор ! Тия долни и жалки нищожества ще отричат героизма на Русия, която с цената на 20 милиона скъпи жертви освободи неблагодарна Европа от фашизма ! Срамувам се от продажните празноглави некадърници , набутали се в управлението и НС на България , които съсипват прекрасната ни страна и унищожават бъдещето на децата ни !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Антифашистките сили в съответните страни по един естествен начин дойдоха на власт

    08 Май 2020 13:52ч.

    Само че в източна европа дойдоха комунистически режими не просто антифашисти, той и дядо ми се би на фронта срещу немците чак до сръбско, ама не беше комунист, само антифашист.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • освободи неблагодарна Европа от фашизма

    08 Май 2020 13:54ч.

    Нищо не са освободили, западна европа я освободиха американците, източна беше поробена от съветите ссср.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зип

    08 Май 2020 13:54ч.

    Западните и източните чугуни се джафкат помежду си и всеки лъже на поразия а Китай им се присмива и расте въпреки, че строго погледнато е най-пострадалата държава в тази война. За сетен път се показва че народи без бъдеще са се вторачили в миналото. Явно вече и Сащ са в тази категория! :))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Денацификация

    08 Май 2020 13:56ч.

    Че то всички изброени държави в статията са или съюзници та Германия или колаборанти,тоест за СССР това са преки или косвени военни противници. Унгария,Румъния,Словакия,Литва,Латвия и Естония участват с войски. Даже прибалтийските пудели участват с SS формирования замесени във военни престъпления. Полша през 1921-22г. проведе геноцид в Украйна,до 1939г. подкрепяше политиката на немците към евреите,заграби Тешинска област от Чехословакия и изгори евреите си в Йедбавне през 1941г. Чехия е единствената от окупираните от Германия държави,където нямаше въоръжена съпротива.Чехите най-дисциплинирано през цялата война произведоха половината немска бойна техника за Източния фронт. Ние бяхме съюзник на Германия и и предоставихме,летищата,пристанищата си,целия си флот,кожоухчета и прехрана. Пратихме и санитарен влак на Източния фронт. За изброените държави е по-правилно да се каже,че е проведена денацификация.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б@Й ХОЙ

    08 Май 2020 13:56ч.

    Айде сега да осъдят Русия и за двете атомни бомби пуснати над мирно население в Япония !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба ви от Горно Нанадолнище

    08 Май 2020 13:58ч.

    Аз също не съм упълномощавала тази кукпа на конци и дебелака до нея да правят изявления от мое име.И да попитам:когато пияницата Елцин изтегли руските войски от Германия, защо същото не направи и САЩ?Кой дикува понастоящем политиката в Европа и каква е тази свобода под американски диктат2 По-ясна илюстрация за отговор на този въпрос от сеигашното състояние няма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Б@Й ХОЙ

    08 Май 2020 13:59ч.

    Тая захаросаната на снимкана заяви : " НАТО не е военна организация!" !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • milevan

    08 Май 2020 14:36ч.

    четете им глупостите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тектон

    08 Май 2020 14:56ч.

    От десет , осем немски войника са загинали на Източният фронт . Това достатъчно показателно ли е ? Божеее , каква карикатура имаме за външен министър !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    08 Май 2020 14:57ч.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тектон

    08 Май 2020 15:01ч.

    А , бе хора представяте ли си я тази мома до министър Лавров ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • dkс ав сд

    08 Май 2020 15:08ч.

    явно,че истинските хора са наясно с историята,но и аз да попитам какво правят американците все още в окупирана германия и смятат ли ,че германия провежда самостоятелтна политика с подслушване на меркел и бази цели градове къде им е фалшивата демокрация а нашата кукла секретарша на някой си ,толкова си може жалко ,че ги търпим толкова дълго и още ще ги търпим,че здраво са се окопали във властта,а се смееха на бай тошо

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трябва да е ден на смирение,на памет и уважение

    08 Май 2020 15:20ч.

    Към загиналите хора без значение от коя страна. А тия идиоти между които е и очилатият БГ бухал правят разделение и сеят омраза.Да ви еба майката.Вечен покой на загиналите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • D-r D

    08 Май 2020 15:40ч.

    На младото поколение се тика в очите Молотов-Рибентроп, а се скри в килера Мюнхен 1938 г, когато т.н. Запад разреши на Хитлер да присъедини Австрия и да окупира Чехословакия. В същия 30 септември 1938 г, когато вермахтът навлиза в Чехословакия, от севороизток това прави и Полша, която много точно е наречена от Чърчил "хиената на Европа". Поляците са прочути с предателствата на полските евреи, за да заграбят покъщнината и домовете им. Поляци залавят и предават на нацистите избягалите след въстанието в Собибор концлагеристи. От миналата година такива споменавания в Полша се наказват със затвор... Ето един РУСКИ документален филм за съюзническите на райха войски, които са воювали на Източния фронт: две румънски армии, една италианска, половината унгарска армия, френски СС дивизии, "синята" франкистка дивизия, финландски, хърватски, босненски, холандски и пр доброволски СС части. Райхстагът е отбраняван от остатъците от френски СС корпус... https://www.youtube.com/watch?v=dDPTrUFxldQ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • вюм

    08 Май 2020 15:55ч.

    Ясно. Немци, поляци и съветите са били все алчни мръсници жадни за територии. Каквото са си надробили са си го изсърбали. Хич не са жалене.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СТАЛИН

    08 Май 2020 15:55ч.

    Не ме разсмивайте, че като стана ще се по...е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Срамота

    08 Май 2020 16:34ч.

    Това лакействане е унизително!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въмч

    08 Май 2020 16:41ч.

    Великобритания , Франция и Сащ изглежда по-малко ги е интересувало съществуването на комунистическия ссср, но много повече са се дразнили от икономическата мощ на Германия. Хитлер е направил грешката , вместо да довърши западна Европа и да си поделят Европа със СССР, се обърнал срещу съдружника си Сталин и братските работнически партии на Германия и СССР от приятели станали врагове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ---

    08 Май 2020 16:43ч.

    В подобна декларация България не трябва да се намесва защото с общи думи като "свобода" и "добро" от край време са се прикривали само манипулации. Христос е казал че само истината дава свобода, а след толкова години вече доста истини станаха явни. Че именно Западът е изтъргувал Източна Европа със СССР за да получи другата част от Европа, че и в едната, и другата част от Европа всяка велика сила е подтискала неудобните за нея полически сили. В резултат в Гърция почва гражданска война, в Италия комунистическата партия е възпрепятствана при изборите с манипулации не по-малко груби от тези в България, а в Германия все още има окупационни войски въпреки изтеглянето на съветските войски. Двамата на снимката дали така весело биха приели и тези истини в своята декларация за свободата след края на ВСВ? Не ми се вярва, истината не ги е направила дотам свободни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • филигранен

    08 Май 2020 16:53ч.

    Антиславянските и антиеврейски намерения на Хитлер са били гръмко предварително оповестени не само в политически речи, но и в книгата му "Моята борба". Намеренията му за поход на Изток и заселване на съветските територии с немци също. подпалването на Райхстага и последвалият го Лайпцигски процес, на който бяха изказани пророческите думи на българина Георги Димитров за кръвожадната същност на фашизма са живо историческо свидетелство, което услужливата на проамериканската конюнктура наша уж българска администрация удобно загърбва. СССР е нямал илюзии, че ще бъде нападнат, въпросът е бил свързан с дипломатически ходове за отдалечаване на сроковете. Това са дълбоките причини Сталин да се съгласи на Пакта "Рибентроп - Молотов", а не амбициите на комунизма на ви изпразва хладилниците. Защото на свой ред американците ви напълниха хладилниците, ала ви изпразниха кратуните. Тъй че стига сте хленчили, че комунизмът ви изпортил живота - животът ви поначало нямаше да струва и пукната пара без подвига на Червената армия. И отчитайте всичката тая индустриална база и социални придобивки, които социализмът създаде и които вие пропиляхте така недалновидно, вярвайки в западни пропагандни фетиши. При други условия ние нямаше да разполагаме с всичките тия фондове, които после разграбвахте и унищожавахте с насладата, типична за глупавия отмъстител.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • животът ви поначало нямаше да струва и пукната пара без подвига на Червената армия

    08 Май 2020 17:16ч.

    Ти явно си комунистически правоимащ с по 4-5 апартамента подарък за вярна партийна служба от предишния режим и след съветската окупация нямаш ограбени и /или убити роднини в концлагери. Да се радваме че хитлер не ни затрил , ами съветите са ни затрили ? По-добре в съветски концлагер отколкото в национал социалистически?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Молотов

    08 Май 2020 17:52ч.

    А доказателства някакви?От години чакам да се появи тази тайна част от договора,но до сега никой не я е намерил.В уикипедия има един нескопосан фалшификат и толкова. " сключения тайния пакт Молотов-Рибентроп за подялба на Европа между СССР и Германия, сключен през 1939 г. малко преди избухването на Втората световна война, отбелязва АФП, цитирана от "Медиапул". "

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето моето име - задължително

    08 Май 2020 18:02ч.

    Няма какво да търсите под вола теле. Истината е, че СССР изнесе на гърба си цялата война. Т.нар. "съюзници", до последно се ослушваха, докато зорлем не открият втори фронт, но така, че да им е максимално безопасно и комфортно. Иначе, във филмите са големи "герои", съпротивковци и кралимарковци. И накрая, като истински "храбреци" пуснаха 2 атомни бомби над Япония, която на практика вече беше капитулирала и не ги заплашваше с нищо, но "храбреците" изтрепаха стотици хиляди жени, деца и старци. Мъжете тогава все още не са били в градовете, а мобилизирани на фронта. Ето това представляват днешните "освободители", които не случайно избраха точно 9-ти май за "Ден на Европа". Тя пък една "Европа" .... да ти умре коня.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • сключения тайния пакт Молотов-Рибентроп

    08 Май 2020 18:08ч.

    Ти договорите не чети, гледай действията - под вещото ръководство на другарите Хитлер и Сталин , оглавили братските работнически социалистически партии на Германия и СССР , немските и съветските войски провеждат армейска офанзива по подялба на Полша и войските им се срещат насред Полша на предварително уговорена демаркационна линия разделяща страната на две. След това обаче, както обяснява Хитлер на тайно записания финландски запис , не могат да се разберат със Сталин тъй като претенциите на съветите ставали все по-големи и Хитлер решава да спаси Европа от комунизма нападайки пръв.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вашите имена /задължително/

    08 Май 2020 18:14ч.

    Всички заедно под строй козируват, като едно време, Да живее демокрацията

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тия и двамата служат на ония които в стемежа си

    08 Май 2020 18:14ч.

    да станат господари на света от 300г,правят всички злини на света като се започне от френската революция и се стигне до коронавируса.Пак от толкова години същите владеят, една велика задокеанска държава на която използват ресурсите ,за постигане на окончателно господство над света в новият им световен ред.Сега искат да намалят(хуманно редуциране чрез ваксината на Бил Гейтс )земното население до под милиард.Анатема на слугите на човешкият враг!И малките деца знаят кои са тези хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нищо ново

    08 Май 2020 18:17ч.

    подлогата, ритон не става никога!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • задунайска уфсъ с евразийски манталитет

    08 Май 2020 18:24ч.

    до Тов. Молотов- нај-напред ште казваме, че нјама такова тајно споразумение, след това, когато се појави документа, ште казваме, че е фалшификат. След това когато официално е признат за истински и Елцин и Путин казаха, че подписването е грешка, ште казваме, че на онја пијаница Елцин му е през онаја работа какво официално е признал (и ште мълчим за трезвеника Путин). След това штом Путин иска преразглеждане на това какво сам е казал, и за да го повтори искаме да чуем, че негрите ги бијат без задръжки и ште казваме, че какво толкова, това е фалшификат(а окупираните Литва, Латвија, Естонија, нападната Финландија, завзетата Буковина и Бесарабија са само неволни съвпаденија с онова, което е написано в секретнија пакт. Само седмица след којто избухва ВВ2 с нападението на Полша от Германија и брацкија СССР, което пак си е чисто съвпадение с написаното в секретнија пакт. А аз си мислех, че дебилите са само 80%...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • помни историята

    08 Май 2020 19:19ч.

    Не БЪЛГАРИЯ е осъдила, а управляващите пачаври. Антикомунист съм, но ще кажа: и преди 9-IX e имало такива и си платиха. И след тази дата е имало такива.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Май 2020 19:30ч.

    Руският народ се е бил там, където са го пращали. И кръвта, която е пролял никога не може и не бива да бъде омаловажавана. Но същото важи за жертвите на комунистическия режим. Затова има разлика между двете неща, между пролятата кръв на руския войник и кроежите и замислите на онези, които са дърпали конците. Честно ви казвам, че аз наистина не мога да проумея защо никой не е платил обезщетения и репарации на държавите застигнати от комунизма. Това са били свободни държави (най-малкото България не е имала нужда от освобождаване от фашизма) и изведнъж ни е натрапен този диктат, при който хората са ограбени, част от тях измъчвани в лагери и убити, културата и самосъзнанието са променени и т.н. А като става дума за Македония, това е престъплението на престъпленията, понеже освен всичко това, са отнели и самосъзнанието им за етническа принадлежност и са им измислили фалшиви език, история, имена. От което те все още страдат, защото дори не могат да се ядосат на причинената им щета, дотолкова са промити мозъците им. Това са огромни престъпления срещу човечеството, но Русия не е осъдена по никакъв начин да плати за тях. Нищо чудно, че като са минали толкова тънко, пак се наемат да протягат ръце към бившите си сателити. На германците и до сега им пари от направените грешки на фашизма, а руснаците си произвеждат оръжия и нищо не са пострадали за своите грешки на комунизма.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • задунајска уфса с евразијски манталитет

    08 Май 2020 20:00ч.

    https://echo.msk.ru/blog/yupivovarov/2638541-echo/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus на 08.05.2020 в 19:30

    08 Май 2020 20:43ч.

    Избърборил си пак един куп глупости. Грандиозни преувеличения, сякаш не помним какво беше. Ти лично от какво си пострадал, отговаряй за себе си, не ни разказвай приказки с 30 години закъснение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какво прави България в тази група

    08 Май 2020 21:03ч.

    България е истинска кръпка на групата на реално русофобските държави като Естония, Латвия, Литва, Полша, Румъния, Словакия, Унгария и Чехия. Какво правим там??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бореца

    08 Май 2020 22:07ч.

    както казва един философ забравяйки историята рискува същата да се повтори ама като комедия за тези които забравят така че всички тези смешни държави които сега роптаят срещу Русия заради Втората световна забравят да споменат едно нещо всички бяха съюзници на Хитлер или много добре заработваха кинти покрай него например Чехия!Когато на 22.06. Хитлер нападна СССР от 5.5 млн. войници само 3.8 млн бяха немци а всички останали бяха от всички европейски държави без България т.е. тогава целият ЕС е воювал срещу СССР и сега историята се повтаря само че вече няма го могъщият Трети Райх а има една западаща американска империя която използва само китайски стоки затова всички тези декларации са пълен фарс!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тогава целият ЕС е воювал срещу СССР

    08 Май 2020 22:14ч.

    Глупости. Дебнели са да ги вкарат във война двете държави с работническа власт - Германия и СССР една срещу друга. Великобритания и Франция обявяват война само на Германия , притеснени от нейната икономическа и военна мощ, но не и на СССР. Най-много на Запада им се е искало да ударят Германия , а не СССР.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Шменти Капели

    09 Май 2020 0:09ч.

    Уважаеми Хелеборус /Кукуряк, де/, моля, имай пред вид, че вече на цял народ втръснаха измислиците на такива "антикомунисти", като теб! Въпреки истеричната медийна пропаганда, хората много добре знаят, а най-важното - виждат, кое е добро и кое - лошо. Какво е било /тогава, в ония 45 години/ и какво е сега. Излишно си хабите времето да внушавате обратното. А то, времето е пари, Хелеборус. Или не си съгласен? Също така, Хелеборус, моля, имай пред вид, че комунизъм никога никъде не е имало. Същото се отнася и за т.нар. "демокрация", а също и за т.нар. "пазарна" икономика. Това са само измислици на човешкия ум, Хелеборус. Те реално не съществуват и никога не са съществували. Няма и да съществуват. Една от най-големите пропагандни измислици на хората от "твоята група" /ако мога така да се изразя/, е за т.нар. "комунистически" терор след 09.09.1944. До тази дата в държавата ни е имало истински комунисти, които са били предани на тази всъщност много подобна на християнството идея. Но до тази дата поне 95% от тях бяха избити /включително и деца/. Без съд и писъда. Избити от властта на държава с обществено политическо и икономическо устройство, претендираща, че едва ли не била идеална, демократична и най-важното - правова. Последното определено е вярно, Хелеборус. Защото единствено правовата държава е в състояние да отмени напълно "правото" в неговия широк смисъл. И защото, "законът" също реално не съществува, а е плод на човешкия мозък. В тази връзка, всяка държава би била "правова", ако приеме закон за избиване на всички деца под 10 год.възраст и съблюдава стриктно този закон. Че какво друго би била такава държава, ако не - "правова"? Такава държава е била и Германия /тогава, до и през ВСВ/, но след войната, на тези, които са се опитвали да се оправдаят с изпълнение на заповеди късметът им е изневерил. Защо ли? Отраснах в центъра на София, близо до "Малките 5 кьошета", през 60-те. Живеехме под наем в една стая на бивши буржоа /ако въобще може да се говори за такива у нас/. Децата им учеха в 7-ма гимназия и в др.престижни за онова време училища. И да не ти обяснявам как им се мазнеха всички учители и учителки. А "буржоата" даваха под наем, защото апартаментът им беше с 4 стаи, хол, всекидневна, кухня, тоалетна и т.н. - знаеш ги т.нар. "стари кооперации". Но - до 09.09.1944 г. са имали още 3, 5 или 8 такива апартамента, но след тази дата властта им ги взима и им оставя един - по техен избор. Това е било "ограбването", което се опитваш да ни пробуташ, уважаеми Хелеборус. Знам - трудно ви е да преглътнете истината, че най-успешните години за държавата ни бяха именно тези 45 години социализъм. Също така ви е трудно да признаете, че на ключовите постове в партията и държавата по това време бяха основно агенти на Гешев и на други "величия" от преди 09.09.1944 г., които са се снишавали и крили, докато истинските комунисти бяха избити, именно заради това, че ги предаваха, за да спасят кожичката си. След това побързаха да се пребоядисат и представят като жертви на фашизма и активни борци против него. Това бяха хора, чиито манталитет закономерно е наследен от чорбаджиите ни през турско, но въпреки тях, България пожъна невиждани успехи, благодарение на социалистическата система и не на последно място - заради помощта и опеката на СССР. Толкова за "терора" и "ограбването" през "комунизма". Терор и ограбване са налице именно сега. Но за това друг път, Хелеборус. Все още има време.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тарильома

    09 Май 2020 1:01ч.

    Американците са най-мъжествената нация. И този случай го доказва- те имат топки повече от всеки друг, 8 (осем) т.шака. They have balls, more balls than any other, all 8 of them.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ИВАНОВ

    09 Май 2020 3:33ч.

    НЯМА ПО ЯВНО, ПО- СКАНДАЛНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ СМЕ ПОДМАНДАТНА ТЕРИТОРИЯ, КОЛОНИЯ С ОДОБРЕНИ ОТ ИМПЕРИЯТА ЧИНОВНИЦИ, ТЪПИ И НЕГРАМОТНИ , НО ПРОДАЖНИ. ЗНАЕШЕ ЛИ ШИБАНЯКА ЗА УЧАСТИЕТО НА ЗАХАРИЕВА В ТАЗИ ДОЛНА ПОДПИСКА, ПРАВИ СЕ НА НЕЗНАЕЩ. ТОЙ Е ГЛАВНИЯТ ВИНОВНИК И ТРЯБВА ДА СЕ МАХА. АМИ МИЛИОНИТЕ ПРИГОТВЕНИ ЗА ПОКУПКА НА ТАНКОВЕ И КОЛИ ОТ ЩАТИТЕ, НА КОРАБИ ОТ ГЕРМАНИЯ, АМИ ОБЕЩАНИТЕ ОТ ПОСОЛА ВАКСИНИ, ИЗЦЕЖДАТ НИ БЕЗМИЛОСТНО КАТО АБСОЛЮТНИ ГОВЕДА, ВКАРВАТ НИ В НЕИЗПЛАТИМИ КРЕДИТИ ЗА ДА НИ ИЗКУПЯТ НЕОБРАТИМО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Влади Горанов

    09 Май 2020 4:32ч.

    И все ПАК ... ТЯ е на Еверест.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не всички са слепи / зомбирани

    09 Май 2020 4:34ч.

    https://youtu.be/NuctepZCkv8?t=1886

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    09 Май 2020 4:38ч.

    Хем умна, хем красива. Три в едно с Помпейо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йоан Кръстител

    09 Май 2020 4:40ч.

    Винаги ще има ... юди, както се изразява Джеймс Бейкър. Въпросът на въпросите е ... Захариева да отговаря!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поручик Ржевски

    09 Май 2020 5:58ч.

    Пътуването надолу на България просто няма край...Нали в края на втората световна война САЩ, Франция, Англия и СССР са съюзници? Нали заедно делихте Европа, прегръщахте се, целувахте се? Ако сравнявате СССР с фашистите, тогава защо не и обявихте война за да освободите източна европа? А действията на нашата мисирка на външните работи не искам да коментирам. Тя се изплю на гробовете на всички българи, загинали при преследването на немците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Като гражданка на НРБ и РБ не съм упълномощавала недоразумението Захариева

    09 Май 2020 6:39ч.

    от мое име да се произнася за Втората световна война и за съдбата на моята Родина. Като що-годе специалист по въпроса, не смятам, че държава с протофашистко управление (ЗЗД) през 20-те и откровено фашистко управление от 30-те до края на Втората световна война (ЗЗД плюс ЗЗН) може да си позволява да съди победителите на на нацизма и фашизма. Да благодарим на българските антифашисти и на българската армия, участавала в разгромяването на хитлеристка Германия след 09.09.1944, както и лично на ген. Владимир Стойчев, че ни измиха суратя. ОСТАВКА НА НЕДОРАЗУМЕНИЕТО ЗАХАРИЕВА, ПОДПИСАЛО ОТ НАШЕ ИМЕ И ИСТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ (да не забравяме!!!, и все още неоттеглило подписа си), А НЕ САМО ГОРНИЯ ПАСКВИЛ! ОСТАВКА!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария Луна

    09 Май 2020 9:51ч.

    Позор!Какво знае Помпено за историята ???Ако не бяха нападнати големите"историци"американците,дали щяха да участват във войната??? Така е като ни управляват тикви и калинки!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    09 Май 2020 11:48ч.

    на 09.05.2020 в 00:09 Относно понятията, то е ясно, че са едно тресавище, в което се давим, но за целите на разговора ги ползвам така, както биха задействали някакво разбиране в ума на човека. Колкото до комунизма, е изключително нелепо това, че се сравнява с християнството, тъй като християнството никога не е проповядвало равенство и братство. Нито е позволявало човек да владее над друг човек! Съдбите ни не са равни и дори съдбите на братята не са еднакви. Бог в Своята премъдрост е създал свят, подчинен на Неговата воля, като е поставил хората в едно огромно многообразие от роли, социални, биологични... като е поискал от всеки човек едно нещо, в ролята, в която се е намерил, да спазва християнско поведение. Ако си се родил роб, бъди роб с ценности, ако си цар, бъди цар с ценности. Експериментът цели да докаже, че МОЖЕ да проявиш вяра и да си успешен независимо от всичко останало, дарби, социално положение, пол, като самата вяра ще ти даде усещане за ценност ОТВЪД видимото и за подкрепа ОТВЪД онази, която може да се купи с пари. Която подкрепа днес ние я виждаме, понеже най-бедният народ в Европа се оказа най-защитен! Това не е случайно! Самият Син Божи нямаше къде глава да подслони (не че препоръчвам това), но целта е да бъдем изпитани като Йов, дали и в тази и в онази ситуация (като богат или беден) ти ще устоиш на съблазните и изкушенията, дали ако си богат, ще можеш да останеш човек, без да паднеш в користолюбие и (драконовата болест на Торин), дали ако си беден, можеш да пренебрегнеш липсите и да благодариш за живота, който ти е даден. Всеки трябва да победи своите слабости и да стъпче своята ламя, оставайки Човек. Животът е направен така, че може да се живее с благодарение, в каквото и положение да си се родил, тъй като ако нещо е илюзорно, то това е сигурността, която дава света и материалното, статута. Богатият дали излиза на финала на живота си по-добре от бедняка, дали дори е щастлив, в човешкия смисъл на понятието? Комунизмът е най-кухото нещо, понеже някакви самозванци се пишат за богове и искат да дадат добър ЕДНАКЪВ живот, давайки по малко от точно онова, което нищо не означава, външното, но препятствайки човека да осъществява своята връзка с духовните измерения, с всесилата, отвъд видимото, която ни дава Живота и ни учи да бъдем самите ние скъпоценни (съдове). Не случайно те проповядваха материализъм и изтрепаха свещениците. Тогава не е ли светотатство да споменават тяхното учение в своя защита? Комунистът не инвестираше в човека, човекът деградира, сведен до хамстер. Точно поради тази причина в началото на демокрацията първо се появиха мутрите и чалгата. Понеже това беше комунистическия човек, внезапно получил свободата да покаже какъв е ОТВЪТРЕ в действителност! Докато в тези много по-трудни времена днес, се появиха много по-читави и достойни хора (изключително затруднено от държавния комунизъм в сферата на образованието, науката и културата). Комунизмът какво ми е взел, ме питаше някой по-горе, взел ми е това, че родителите ми се страхуваха да ми говорят истината и да ме възпитават в своите ценности. За тях неимоверна мъка, за мен духовна нищета.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Г-жа Helleborus от ГЕРБ-ЖЕНИ,

    09 Май 2020 14:39ч.

    пак е разляла олиото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • някой

    09 Май 2020 22:48ч.

    Къде е расло, къде е пасло това същество?! Срам и падение! Но тази безмозъчна кокона какво още е способна да натвори, само и само тя и нейният патрон, за съжаление български министър председател, да се харесат на янките!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Шменти Капели

    10 Май 2020 8:11ч.

    Уважаеми Хелеборус, твърдите, че християнството никога не е проповядвало равенство и братство, нито е позволявало човек да владее над друг човек . Категорично не съм съгласен. Аз обичам да назовавам нещата с истинските им имена и когато имам пред вид " християнство" имам пред вид неговия първообраз, а не Църквата /без значение православна, католическа, протестантска и пр./, появила се като институция след 325 г. Това е по същество политическа институция, с ярко открояваща се йерархична структура. С нейните катедрали, по същество зловещи, тъмни здания, замислени да внушават страх, в които светлината едва се процежда, тази институция е сложила края на истинското християнство до тогава. То е било и популярното вероизповедение на хората по нашите земи, нищо, че официалната история твърди, че сме били"езичници". "Имай страх от Бога!". Така ли!? Ами нали Той е съвършенството, красотата, любовта? Аз от това ли трябва да се страхувам? Не, разбира се. Но тук уловката е друга - имайки страх от Него, ти всъщност вече ще се страхуваш и от Неговите наместници, разбирай - посредници между човека и Бога. Богомилите и катарите са отричали всякакво посредничество м/у човека и Бога. И именно от тях тръгва лозунгът "свобода, равенство, братство". А те, за мен са били истинските християни. Четейки написаното от вас по-надолу разбирам, че в едно отношение мненията ни напълно съвпадат - прераждането на душите. На един от основните философски въпроси - кое е първично - материята или духа, личното ми убеждение винаги е било, че първичното е духа. И точно тук беше заложено едно противоречие в идеологията на комунизма, което спомогна за /според мен/ временното му оттегляне от сцената. Важна е материята, материалното, се твърди там. Това Бог, дух и пр. са за необразованите. ОК, но когато се наложи здрава работа, за да се гради нещо, тогава пък казваха - а бе ти работи усърдно. Не за пари, а за удовлетворението от това, че си положил труда си за благото на обществото. Т.е., в този случай пък на първо място се изкарва духа. Но, стига за сега, Хелеборус.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реплика

    10 Май 2020 11:42ч.

    На жената това и е работата и за това е на две заплати, едната е за осигуровките...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи