Политическо правосъдие в действие: Льо Пен осъдена за практика, разпространена сред всички партии в Европарламента

Политическо правосъдие в действие: Льо Пен осъдена за практика, разпространена сред всички партии в Европарламента

Автор: Кристиян Шкварек във Фейсбук:

Обвинението, с което осъдиха Марин льо Пен, за да не се яви на президентските избори е, че заедно с евродепутатите й са ползвали европейските си сътрудници да работят и за партията. Става дума за евро-пари, с които са били плащани заплати на служители на евродепутати - напълно официално и легално, но според обвинението въпросните са работили И за партията си, а не само за ЕП. Асистенти, секретарки и подобни. Не за лична кражба, да кажеш че си е купила чанта Шанел с европари или построила "къща за тъща" някъде в Прованса, а че са ползвали служителите си в ЕП да работят и за партията във Франция.

Ще напиша нещо, което нито един евро-политик няма да ви каже и напълно съзнавам, че може да има и последствия, но...

...като човек, работил официално за Европарламента и запознат от първо лице с практиките там мога да заявя с ръка на сърцето, че това по-горе е МАСОВА, абсоютно стандартна практика. Има цели партии в Европа, особено по-малките, които се издържат от това, че са вкарали по някой друг евродепутат и така могат да закачат служителите си в партийната централа на заплата за сметка на Европарламента. Нещо повече : отклоняването на евросредства, предназначени за други неща, от страна на евродепутатите за нуждите на партиите им е масова практика, обхващаща всяко политическо семейство в ЕП, всяка група и партия там. А точно пък за либералите на Макрон в групата на "Обнови Европа" това е сведено до форма на изкуство. Няма група в ЕП, в която ако "пипнеш", да не попаднеш на тази практика.

Но Льо Пен дори не е осъдена за това, а просто за факта, че назначените в ЕП асистенти на евродепутатите й са работили И за партията си във Франция. Това е най-стандартната, най-масова практика в ЕП, абсолютно правило. Няма да намерите НИТО един български евродепутат, но и френски, немски, италиански, за когото да не важи.

Така че не става въпрос за абсолютно нищо друго, освен избирателно правосъдие с изричната политическа цел да бъде отстрелян конкретен кандидат. Точно като това правосъдие, което се раздава в Турция и Русия. И срещу което същите либерали уж остро и "автентично" скачат.

 

 

Коментари

  • аменеменема

    31 Март 2025 22:59ч.

    Разбира се,Льо Пен кара евроГейските фашисти да се гърчат от страх,затова измислиха това фалшиво обвинение

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хихи

    01 Апр 2025 0:28ч.

    Я Русия опозиционерите ги избиват. Ако Льо Пен беше паднала от висок етаж като в Русия, всичко щеше да е много демократично. Нали така.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    01 Апр 2025 7:17ч.

    нефелни са ти опорките. няма смисъл да се убиват дребни риби в политиката, с мижав рейтинг и хранени от същите, които осъдиха льо пен. а тя не е дребна риба, тя е най-популярният политик при франсетата... скъсай лиШчето с опорките и го изяж.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 0:28

    01 Апр 2025 12:53ч.

    Ибрик,много слабички опорките нещо,Шиши не ги ли смени ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дърт комунист тръмпист

    01 Апр 2025 18:50ч.

    Др. Путин е определил 6тия етаж като най- подходящ за падане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Donald J. Trump

    31 Март 2025 23:19ч.

    В Европа няма нито Тръмп, нито Мъск, нито РФ Кенеди. Нито някога ще има. Европа е люпилня за бройлери, управлявана от оядени бройлери.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    31 Март 2025 23:22ч.

    Цитирах го в съседната одая. Безспорно и той като всеки си има свои бръмбари в главата, но в случая не виждам защо да не му повярвам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър

    01 Апр 2025 6:00ч.

    Европа се превръща в Кочина и както върви я чакат много черни времена :::Връща се Инквизицията

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    01 Апр 2025 18:52ч.

    Питай зетя на др. Путин да ти обясни каква кочина е Берлин, откъдето едвам го изгониха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • изповедта на един еврокомисар

    01 Апр 2025 9:16ч.

    Времето на рафинираните репресии приключи, сега ще наблюдаваме какво значи жежки репресии, а милиционерите на интернационалния кагал, пардон, капитал,ще изискват да се изпълнява без възражения. Прихванахме руско-турски синдром... или просто такива си бяхме и ние, умеехме да лъжем, демагогстваме и най-вече да се прикриваме, подавайки бонбончета на плебса. Ала конфетките свършиха... и се оказа, че ние сме си такива, като тях, т.е. ние сме същите...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпреки илюстрациите на автора

    01 Апр 2025 9:58ч.

    с Турция и Русия, не е трудно да се установи, че именно в ЕС има вече диктатура досущ като в небезизвестния райх - либералнофашистка диктатура (подплатена с типичната именно за фашизма фобия срещу цял рарод/нация).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • зайчарка

    01 Апр 2025 10:00ч.

    Друго си е в Европа - хвърляне само в краен случай.. преди това се пробва с изнасилена камериерка, подхвърлени пари, тик ток или просто ток

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    01 Апр 2025 10:14ч.

    Добре е освен да се чете какво е написал Шкварек, да се прочетат и мотивите за присъдата. Защото въпросните служители не са работили И за партията във Франция, а само за партията във Франция. Помещавали са се във Франция и не е документирана една задача към тях, свързана с дейността на парламента на ЕС. Да не се забравя и присъдата на Саркози /ходи с гривна/. И вероятната му следваща присъда. И да не забравяме - никой не убит - написал ги е някой по горе.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    01 Апр 2025 12:52ч.

    Абсолютни глупости и лъжи,но от теб друго не се очаква

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пияния майстор

    01 Апр 2025 10:17ч.

    Само лекинко да посоча, че няма нищо общо с репресиите срещу Навални и Льо Пен Навални беше обилно финансиран от чужбина. Льо Пен не. Навални работеше за колониален статут на Русия и за поста главен гаулайтер, седящ върху изпомпваните богатства в посока Запад. Льо Пен, просто се бори за друг тип политика, а не в полза на Русия, Китай или САЩ. Посочвам го на първосигнаристите тип Шкварек, които слагат всички в един кюп. И кога, дъ Фък, ще се приеме Закон за чуждите агенти? Защо само Възраждане иска този закон? Щото са чужди агенти ли, а всички останали не?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    01 Апр 2025 16:02ч.

    Ама вие наистина ли вервате в западната демокрация?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ким Чен Путин

    01 Апр 2025 18:49ч.

    Не, бе. Вярваме в 5тия мандат на др. Путин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    01 Апр 2025 19:51ч.

    За разлика от Шкварек за мен проблем не е че е осъдена льо Пен, а че не е осъден целият ЕП. У нас климата е мек, но вместо валенки евроепутатите може да плетат еспадрили две-три петилетки. Демокрация в действие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи