Нинова: Задкулисието се върна в БСП. Оня Кирил Добрев с милионите и контрабандата

Нинова: Задкулисието се върна в БСП. Оня Кирил Добрев с милионите и контрабандата

Следвайте "Гласове" в Телеграм и Инстаграм 

Милионерите, олигархията и задкулисието са се върнали в БСП, заяви председателят на партията в оставка Корнелия Нинова в предаването „Лице в лице“. Констатацията е по повод изключването й от партията на заседание вчера. По думите й то е било „командорено“ от Кирил Добрев „с контрабандата, вецовете“.

Нинова отново поиска да бъде освободена на конгрес и определи вчерашните решения като нелегитимни заради липса на кворум. 

Подчерта, че кой е председател е посочено в актуално състояния, издадено от съда, където е записана тя. Каза, че няма да даде пълномощно на Атанас Зафиров да представлява БСП, тъй като "все едно дава на Добрев“.

Според нея, ако стане това, то Кирил Добрев и Мая Манолова ще са водачи на листи, за което тя ще бъде „бита с камъни“.

Попитана дали има опасност да се повтори ситуацията с ДПС, Нинова каза, че тя е различна, тъй като „БСП има един председател“.

Нинова заяви, че цяла нощ е получавала съобщения и много организации са готови да напуснат партията. Призова ги да не го правят, като увери, че тя ще регистрира листите за парламентарните избори според предложенията на областните структури. „Ще се справим“, опита да успокои социалистите тя.

"При нас няма опасност да има две листи. Важното за ситуацията е кой е вписан в съда като председател на партията, в актуалното състояние пише Корнелия Нинова", категорична бе тя. 

Вчера Нинова бе изключена от неотдавна ръководената от нея партия. По думите ѝ - по нелегитимен път. "Свикайте Конгрес и ме освободете! Нещо май ви е страх? Хем не ме пускат, хем ме държат, хем аз съм виновна. Подала съм си оставката още юни, какво дремаха, та не свикаха Конгрес", зачуди се социалистът.  

Главната тревога на Нинова е, че в БСП трайно се настанява духът на незачитане на Устава на партията и на законите като цяло. “Ще се върнат милионерите и олигархията в БСП - пазете се от това”, предупреди тя, като обясни, че борбата ѝ през последните осем години е била за това да върне морала в социалистическата партия.  

Нинова е силно притеснена от завръщането на задкулисието в БСП. И конкретно посочи: "Оня Кирил Добрев с милионите, контрабандата, ВЕЦ-овете. Тези хора се върнаха и в момента командват партията". 

“Моята претенция е да се спазват Уставът и законите на страната. Искам да ме освободите по закон и по Устав, не да ме поставяте в ситуацията на заложник. Искам друг морал на партията и да я спася от образа на всички партии, заразени с този образ. Сега ме карат да узаконя всичко това, срещу което съм се борила: “дай пълномощно на Зафиров”. Дам ли го на Зафиров, е все едно го давам на Кирил Добрев. Ако подпиша такова пълномощно, хората в Благоевград и Сливен ще ме бият с камъни. Заставам на страната на социалистите, не на страната на този фалшив Национален съвет. Партийният елит никога не ме е харесвал - това не е новина за мен”, коментира още тя. 

По думите на Нинова почти цялата нощ телефонът ѝ е прегрял от звънене. “Валят заявления от цялата страна за напускане на партията от цели структури. Не го правете, не напускайте партията, това е кауза, идеология, битките трябва да продължат, те са принципни”, призова тя поддръжниците си. 

Източник: бТВ

 

 

 

Коментари

  • Truman

    02 Sep 2024 18:56ч.

    Корни е велика! Разказа им играта! Закриване!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нима?

    02 Sep 2024 19:24ч.

    Тази жена няма нищо общо с партията, която "представлява"! Беше жалка в БТВ! Казва ви го човек, който сега е симпатизант на БСП, но по произход, убеждения и жизнен опит е ляв - много, много по ляв от БСП...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Демек , изперкало бабе

    02 Sep 2024 21:08ч.

    родено в климакс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Никаква "партийна дисциплина" не може да ме накара да гласувам за М. Манолова и за Т. Дончева

    02 Sep 2024 21:16ч.

    Има опасност да повърна върху бюлетината. Много здраве на Гуцанов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киро

    02 Sep 2024 21:54ч.

    Той Киро е в контрабандата и вецовете и тецовете и ти знаеш Другарко. Но до сега нищо и като ти взеха медеца Ауууу мафиоти. Твоят мъж къде работи,в борда на директорите на кой ойл е? Как изведнъж се сети че някой е мафиот. ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА ИЗЧЕЗНЕТЕ НА МОМЕНТА ОТ БЪЛГАРИЯ! ИЗМАМНИЦИ ДОЛНИ И ТО НАРЕД! БСП,ДПС,ГЕРБ,ВЪЗРАЖДАНЕ,ПП,ДБ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ!!!! ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ! ПОВЕЧЕ НЕ НИ ТРОВЕТЕ И КРАДЕТЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Оня Кирил Добрев с милионите и контрабандата"

    02 Sep 2024 22:47ч.

    Оня ти си го беше избрала за орг. секретар на партията и твой заместник. Абсолютен бандит, като баща си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    02 Sep 2024 19:03ч.

    по едно и също време дпс и бсп се разцепиха случаино ли е това има ли връзка нинова магнитски това не са партии а икон клики за 35 години колко дерибеи са се навъдили какво е това богатство сега наред е герб нито един глас за тях 20 процента изб активност отиваме на избори напролет

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • отговор на въпроса ти, бабче

    03 Sep 2024 9:09ч.

    според Магдалена Ташева: https://www.youtube.com/watch?v=u7Bqv7tPSL4

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Корни е мъж на място!

    02 Sep 2024 19:06ч.

    Цитираните по-горе от нея двама са с гардобитно излъчване на мили квартални пияници.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 19:21ч.

    Мъжът на място няма да се държи за шефското място, както тъща за балконски парапет. Типично поведение на зарязана жена. Злобно, манипулативно и свадливо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    02 Sep 2024 19:20ч.

    забравих вече какво стана с техноимпекс и минералимпекс съществуват ли още или са разпродадени

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 19:23ч.

    Мдааа, надявах се Корни да постъпи като мъж и да напусни брака давайки на Зафиров пълномощното, но тя се оказа куражлия мъж и смята да се бори до край. А краят вероятно ще бъде изчезването на БСП и регистрация на неккви БСП-та с тирета, което разбира се ще бъде предписано на нея. Мr какво пък - à la guerre comme à la guerre! може пък и да спечели и тогава наистина да изчисти, ама този път с рязане до здраво, тази партия. Тя е необходима на българите, дори и на тези, които не знаят това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 19:26ч.

    На нейно място не бих постъпил така. Но и на Зафиров на мястото не бих постъпил така. И затова съм тук - зад клавиатурата и ми е лесно. Изглежда има много като мен, но малко като Корни. Може би и това да е трагедията на мамковината.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 19:36ч.

    Тук няма място Нинова vs някаква персона, камо ли Зафиров. Има място Нинова срещу НС на БСП. Няма нищо привлекателно в Нинова в свадата ѝ с колективния управляващ орган. Що за морал трябва да имаш, когато на решението на пленума и то с огромно мнозинство, противопоставяш съдебно решение, което е формално, лишено е от съдържателност, демек от същност. Не знам как стоят нещата със съдебния статус, но е жалка работа да казваш: "Съдът казва, че аз съм Предедател, а кво казва Нац. съвет, пленумът - да го духат. Аз съм толкова голяма, че само конгрес може да решава за мен." Иди си с мир, ако още е възможен!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 19:44ч.

    Добре де, съгласен за НС, но в същото време НС не е БСП, а само извадка, която никога не е изпадала в такава ситуация да решава това, което реши за час-два. А като са преспали, на сутринта гарантираш ли, че всички биха повторили гласуването си? Прекалено разчиташ на сериозно отношение и игнарираш правилото за втория акъл на българина. То и затова е този запис - Конгреса! Там работите се дъвчат продължително време и всеки /може би/ има време да се ориентира или освести.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • , а кво казва Нац. съвет, пленумът - да го духат

    02 Sep 2024 19:49ч.

    Когато нац съвета не е постъпил по устав, а именно да свика конгрес, където по устав да констатира оставката- ще го духат, да.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 23:33ч.

    Да, бе - цял конгрес за една оставка!!! Никъде в Устава не го пише това. Там пише: "(2) В случаите на предсрочно прекратяване на пълномощията на Председателя неговите функции се изпълняват от заместник-председател, определен с решение на НС." Това е от Чл.17. на Устава. В алинеята изрично се посочва, кой изпълнява функциите на председателя (не се говори за начало на нов мандат, и за нов председател) и кой посочва продължителя на мандата - Националният съвет. Разбира се и Конгресът би могъл, защото той е с най-големи права, но текстът показва, че НС е достатъчен. Аз това видях в Устава. Ако Вие виждате и нещо друго, посочете ми го, моля.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Северомакедонец

    02 Sep 2024 23:51ч.

    Конгресьт на БСП е постоянно действащ. Свиква се поредното заседание. Зафиров няма Сили да проведе Конгрес, Нинова няма тьрпение и такт да ги хльзне след изборите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Просто бизнес

    03 Sep 2024 1:09ч.

    Някои с умилиение си спомнят за "демократичния централизъм", но уважаеми такова понятие сега няма в Устава на БСП, т.е. решенията на централния орган не са задължителни. Иначе Сергейчо, Ленчето и сие трябваше отдавна да бъдат изключени за неспазване на решения приети от НС. Ще бъде холям удар, ако Нинова и кандидат кмета на София от БСП се съберат. И двете са яростни и мъжкарки. Ще пада голям сеир

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 19:28ч.

    И кое я прави предимствено по-друга от Кирил Добрев и Мая Манолова?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 19:46ч.

    Е този въпрос май не трябваше да го задаваш. Формалният отговор е - нищо. Формалният.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Примерно това, че

    02 Sep 2024 19:50ч.

    Едната не е член на БСП, а другият не е член на нс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чичо Мишо

    02 Sep 2024 20:48ч.

    ами дори само това, че не сменила толкова партии и постове, колкото Мая Манолова, не съм фен на Нинова

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • baba Pena

    02 Sep 2024 20:04ч.

    Със или без Нинова, БСП отива към зануляване. В БСП социалистическо е само името ѝ. Плоският данък беше въведен по времето, когато управляваше БСП ( Станишев ). Сега сатанизират Нинова, но доста хора преди нея имат по-големи заслуги за загубата на избиратели.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 20:15ч.

    Пено, първо плоският данък бе въведен кога това бе от полза за мамковината за привличане на чужди инвестиции и тази цел бе постигната, като времето на плоският данък отпадна в първите години на управлението на мутрата, но и досега не е отменен, въпреки, че точно БСП го предлага от доста години насам. Второ, дали по времето на Станишев или по точно на тройната коалиция, като там нещата се решаваха на принципа - 3:5:8, та БСП имаше толкова възможности да ги решава, колкото и останалите две партии- Та заеби тази опорка, използвана от цървулите на разни НПО-та, излагаш се! Колкото до заслугите за загуби на избиратели - те са и субективни и обективни. Приноса на Корни и той не е малък, но не може да съперничи на останалите пенюги преди нея. Само че тук също толкова се спекулира, както и с това дали е лява партия БСП. Което пък би трябвало да ти е по лесно за разбиране, защото досега съм задавал стотици пъти въпроса - кое е по важното, определящо позиционирането на една партия - ръководството и, или електората и - членове и симпатизанти. ДОСЕГА НЯМАМ НИТО ЕДИН ОТГОВОР НА ТОЗ ВЪПРОС! И ако троловете използват опорки и за тях е ясно, то не допускам, че не се е мярнал нито един социалист прочел въпроса ми!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • коко

    02 Sep 2024 20:16ч.

    Каквото и да говори, каквото и да прави, Нинова е финито. Паралел с Пеевски - арогантно поведение, обсебващо нахалство и грубо незачитане решенията на колективните органи. Заблудена е по отношение реакцията на социалистите по места - полека лека хората виждат на къде отиват нещата. И сто души да са й се обадили /което е съмнително/ не са представителна извадка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    02 Sep 2024 20:20ч.

    И какво ни остава коко - да вярваме, че твоето мнение е представителната извадка? Ми не мога да си обясня моите колебания тогава, ама няма да ги споделя в конкретика какви са.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • коко

    02 Sep 2024 21:02ч.

    Разбира се че не, Ганди - то е само мое мнение. Колебания бол - и по отношение на приемниците също. Дано се намерят здрави сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Костя Копейкин (ТМ)

    02 Sep 2024 20:27ч.

    'Начи, доня корлеона е изпаднала в тежка ментална криза. Подава си оставка (за трети път ако ме не лъже паметта) , обаче, оспорва същата тая оставка, подадена от нея - един морален и етичен акт след погрома на изборите. Някой може ли да ме светне, след като си осъзнал (предполагаемо) допуснатите грешки, що се съдиш? Или-или. Или си си подал оставка, в случая, защото очевидно носиш само негативи), или не. Жалка картинка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Посетител

    02 Sep 2024 20:43ч.

    Защо никой не си задава въпроса: "Чий го дири Кирил Добрев на Националния съвет?!"? Той няма място там! Вече писах, активно е работил за кампаниите на МаяМа, на ПиПитата, на ЛевицаТа... По Устава, който се включи и/или работи за друга, не на БСП политическа сила, се самоизключва! Той не е БСП!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Александрова

    02 Sep 2024 21:08ч.

    Бягайте далече от това, което се вихри в БСП! Завист, злоба, използвачество, лакейство, необразованост, трупане на милиони и т. н. В заключение - ВЛАСТ И ПАРИ! Не за всички се отнася.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Посетител

    03 Sep 2024 9:06ч.

    Аз не съм член на БСП, но бях гласоподавател... Бях!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Констатация

    02 Sep 2024 20:55ч.

    Корнела направи, каквото можа, сега контробандиста Кирчо, Танчето "Поразяващата уста", Пчеличката Мая и плевенския Мосю Пиш ще довършат стореното от нея..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мимето

    02 Sep 2024 21:08ч.

    Плаши бебчовците с Кумчо Вълчо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мнение

    02 Sep 2024 21:26ч.

    Като страничен наблюдател и негласуващ за БСП, мисля, че Нинова е напълно права. Всичко това, което се случва с нея е отмъщение на олигарсите като този контрабандист Кирил Добрев с ВЕЦ-овете и наследниците на червената аристокрация като Иван Таков, Станишев, Пирински. За дядото на Иван Таков спор няма, бил е идеалист, но кой е баща му Янчо Таков - осъден за контрабанда по време на социализма, кой е и внукът - всички са свикнали да осребряват произхода си. Нинова е права и за ВЕЦ-овете, олигарсите правят пари, а населението стои без вода. Права е и за реда - трябваше да се свика конгрес, който да констатира оставката ѝ, след това на пряк избор - ако редовите членове я отхвърлят - приключва с ръководството. Вместо да се страхуват да свикат конгрес, те се чудеха, как да я отстранят служебно от пряк избор, защото пак ги е страх, че ще ги помете. Но и вината за резултата на БСП не е само нейна - хората като Добрев, Паскалев, Лечева работиха за други партии по време на избори. Нинова е изграден лидер, политик и парламентарист, така, че това отношение към нея е неправилно и издава комплекси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Като

    02 Sep 2024 23:39ч.

    още един страничен наблюдател, подкрепям здравомислието в твоето мнение... Някои коментиращи са заслепени от пристрастията си и не могат да са обективни. Корнелия е юрист, но и за не юристи е елементарно ясно - уставът изисква санкцията на конгрес за статута на председател. В едно предаване чух коментара на Михаил Миков - новоизлюпените функционери, изглежда са му споделили, че избягват конгреса, защото той ще подкрепи Нинова. "Като е така, къде сте тръгнали да я махате...", каза Миков...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 5221

    02 Sep 2024 21:27ч.

    Не беше ли Нинова тая, която добре "захрани" укрофашагите с бг боеприпаси. Това явно й е напълнило гушката, а сега реве срещу другите забогатяли за сметка на бсп...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    02 Sep 2024 21:48ч.

    За умрял или добро, или за БСП-нищо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ххахахах

    02 Sep 2024 22:14ч.

    Няма отърване от тази. Докато не доунищожи партията си няма да миряса.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 22:37ч.

    "което се случва с нея е отмъщение на олигарсите" За какво ѝ отмъщават? Къв олигарх е Кирил Добрев? Контрабандист не може да бъде олигарх, а пък и кво все пак олигарх? Олигарх е по-скоро Нинова, защото Добрев няма никаква власт никъде. А Нинова, колкото и да е, е в групичката, към която се обръщат за разни назначения. И е добре, да се придържаме към уставите и правилниците и да не тълкуваме събитията според чувствата си. Още малко и ще изкараме Нинова боец срещу олигарсите, което има оксиморонно звучене.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    02 Sep 2024 22:44ч.

    Писал съм против баща му, писал съм и против него - (К. Добрев). Виж, за Мая Манолова съм писал позитивни неща, защото смятам, че беше много добър омбудсман и постави сериозни стандарти за тази длъжност. Не смятам, че смяната на партиите, колко са - не ги знам, е кой знае какъв грях, защото, така или иначе, тя се е движила в лявото пространство. За разлика от Нинова - все едно навремето Ицето Стоичков да отиде в Левски. Макар че Гибона игра в ЦСКА. И той - като Нинова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За какво ѝ отмъщават?

    02 Sep 2024 23:25ч.

    Отмъщават ѝ, защото освободи БСП от олигарсите, свързани с ГЕРБ, всички помним дупката във Варна на Гергов за 40 млн. Точно с изчистването на олигарсите от БСП, Нинова спечели уважението на редовите социалисти. А пък Станишев не успя да се пребори с нея за джендърството на ПЕС и за Инстанбулската конвенция, а консерватизмът на БСП при Нинова спечели уважението на редовите социалисти. Да не забравяме, че Мая Манолова агитираше за Инстанбулската конвенция. Затова всички се страхуват от Нинова в пряк избор, защото нямат шанс, ще ги отвее. Нинова не трябва да се предава, да се яви на пряк избор, за да ги видим Кирил Добрев, Таков, Станишев, Пирински, Пенкова, Витанов, Вигенин, Паргов, Лечева, Зафиров, Гуцанов и други, претендиращи за лидерство, това е най-демократично и най-справедливо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВИК

    02 Sep 2024 23:30ч.

    Е, сега се изплиска. Може да не съм била съгласна с позициите ти , но бяха интелигентни разсъждения. Лошо е, когато злобичката надделее. Олеква се и е жалко. Та кой не знай Кирето, кой не е слушал за него. Май само ти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    03 Sep 2024 0:59ч.

    Кво значи "само ти"? Знам кой е. Не е чак толкова влиятелен. Баща му беше друга бира, но за покойниците или хубаво, или нищо. Нищо. Не е хубаво да се търсят лесни обяснения. Една купчина аргументи, от ваша страна - нищо, освен "злобичка" и разни такива. Това не върши никаква работа. Тя и Нинова е на това ниво, да си обяснява и да обяснява неща с глупости. Затова е и на това дередже. Айде тя не е толкова важна, но закара и БСП под кривата круша. А това вече е важно. Но трябва да си отговорен към БСП и симпатизантите ѝ. Какъв дискурс внася Нинова с тази свада, дискурс за политиката на БСП, за бъдещето на БСП, на държавата? Това отговорен политик ли е? Да смалиш 6 пъти електоралната подкрепа, се иска огромен деструктивен заряд. Това не всеки го умее. А ако човек го отбележи, това се обяснява със "злобичка"! Вие наистина ли сте заинтересовани за съдбата на лявото в Бг?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Минчо

    02 Sep 2024 22:50ч.

    Малко ретро спомени... На наща улица , около стотина къщи, всички гласуахме БСП.. Чакахме отново сирене 1,80..кофичка млеко 0,26, хлеб 0,26... Тия, дето чакаха, отидоха в зелените полета, наследниците се орентираха към келепира.. При доктор Борисов... Ни ги интересува Корни, ни Тодар Живков, Ни Георги Димитров...ни идей, ни мидей.. ни нищо.. Човекът иска служба, иска Кляуфлан, толетна хартия.. Не му требват ни азотно торови заводи, ни юзини , ни кооперативи.. БСП , и Корни са излишни... сега.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нинова не може да представлява БСП, след като е изключена от БСП, тоест регистрацията й в ЦИК ще е незаконна!

    02 Sep 2024 23:29ч.

    Колективният орган на БСП Националният съвет изключва от членство в партията свой партиен член - в случая Нинова. Какъв Конгрес тогава ще гласува ... оставката на председателката на БСП, която вече е изключена от БСП?!?! Конгресът може да я е утвърдил за председател на БСП и единствен може да приеме оставката й, но Нинова НЕ Е станала член на БСП с гласуване от Конгреса, а с утвърждаване пак от НС на БСП или както е записано в устава им. ..... Затова виси въпроса: Как се гласува от конгрес, оставка на председателя на БСП, който вече е заличен като член на БСП? Както и как законно Нинова ще представлява партия, която я е изключила от членство? Пълна лудост и безумие, и голяма излагация накрая на политическата й кариера.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Северомакедонец

    03 Sep 2024 0:00ч.

    Нинова е избрана не на конгрес, а с пряк избор от всички членове на БСП . По устав на заседание на конгреса се констатира отставката и сё прави нов избор от всички членове. Ты има два мандата и няма право на трети....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чети внимателно бе, брато Северомакедонец

    03 Sep 2024 0:23ч.

    Никъде горе не пише, че Конгрес я е избирал ценната демократка Нинова (тя проглуши цяла България и Европа, че е избрана пряко от всички партийци) - а ясно пише, че "конгресът може да я е утвърдил като председател и единствен конгреса да приеме оставката й" (каква височайша ценност да си председател на БСП, то специални текстове в устава сякаш се избира държавен глава, който устав е променен, мноо тарикатски от същата) Ти как мислиш брато, може ли изключен член на партия, да я представлява или пък да регистрира същата партия, от която е изключен?! Законово.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    03 Sep 2024 1:24ч.

    "По устав на заседание на конгреса се констатира отставката и сё прави нов избор от всички членове". По кой Устав? Къде го пише това? Ето какво пише: "Чл. 17. (1) Правомощията на Председателя на БСП се прекратяват предсрочно: 1. по негово искане; 2. по искане на повече от половината от членовете на БСП; 3. по решение на Конгреса след промени в Устава; 4. при фактическа невъзможност да изпълнява задълженията си повече от 6 месеца; 5. при смърт. (2) В случаите на предсрочно прекратяване на пълномощията на Председателя неговите функции се изпълняват от заместник-председател, определен с решение на НС." В коя точка сме - 1. "по негово искане". Кога се прекратяват, от кой момент нататък - от момента на подаването на оставката. За ролята на конгреса - в чл. 31, ал.13, т.7 "констатира прекратяването на правомощията на председателя на БСП". И толкоз. 1. Констатира. Нито обсъжда, нито решава. Констатира, както се констатира всеки факт - фактът е налице, но трябва да се констатира - както се констатира смърт и да се запише някъде, поне за Историята. Логиката е проста - когато подадеш оставка, никой не може да те задължи да продължаваш и да те държи отговорен за работата ти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Като си се зачел в устава

    03 Sep 2024 8:24ч.

    Да беше стигнал до чл. 31. (13) 7. констатира прекратяването на правомощията на председа- теля на БСП;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • @ thenewone - Браво за констатацията!

    03 Sep 2024 8:17ч.

    Кликата ниновска са за психиатрия с неадекватните си действия и стремеж да останат на всяка цена "фактори" в политиката! Иначе какво нормално има в следното: Нинова подава оставка, НС на БСП констатира оставката, същия Колективен орган на БСП избира ВрИД - председател (след като председателя САМ е подал оставка) и внася документите за регистрация на ВрИД в съда, и в този момент .... подалата оставка Нинова ПОДАВА ЖАЛБА срещу собствената си оставка?!? Какво е това, бе? Политическа и личностна психопатология е пред очите на целия народ. Позор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    03 Sep 2024 8:26ч.

    """ както се констатира всеки факт - фактът е налице, но трябва да се констатира - както се констатира смърт и да се запише някъде, поне за Историята""" Да, ама не! Констатира значи документално оформя. И да си умрял, пак трябва акт за смърт иначе по документи си още жив и никъде няма да ти признаят последващи действия дори и да закараш мъртвеца с ковчега и го представиш пред съответния орган, пред когото претендираш за нещо си. Може и без ковчега - но е се тая. В съда е така - никой не те гледа умрял ли си а какво показват документите. Има ли документи БСП, че са и приели оставката - няма! Прекратили ли са по този начин правомощията и - и такива няма! Мъ на някой му се струвало абсурд, че изключен от партия ще я представлява - ми няма да я представлява, успокойте духовете - ще я представляват други изключени, защото когато са имали права и тя и другите са се разпоредили законово кой кого може и за какво да представлява. Твай! Мъ било несправедливо - че къде при боравене с документи пише кое е справедливо, кое не е. Било неморално - то цялата съдебна система е неморална, но уви ръководи се не от морал а от правни норми. Нищо, че са сътворени от същите олигофрени, които сътвориха простотиите в Конституцията. А къде е гаранциата, че морала на новите шефове на БСП е кристален, м? Всичко останало са лакърдии. И пожелателно мислене.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добре бе, Ганди, Нинова (г-жа Лъжа) за какво се бори още?

    03 Sep 2024 10:51ч.

    Младите в БСП й поискаха оставката, разрита всякакво обединение на левите идеи, прави каквото си иска - изключва членове и цели общински партийни организации, дето не й ходят подир задника, включва депутати през главата на колективния орган НС на БСП, не спря да повтаря "задкулисието" без да го каже поименно, и никакви резултати 151 000 гласа ... И всичко това, защото Нинова искала да направи друга партията, да я подмени с какво бе, Ганди? Ми нека си направи своя партия и да се пробва на политическия терен, щото така е лесно - обещаваш благини, лъжеш, мажеш пред електорат дългогодишен симпатизант на БСП отпреди 34 години, а от 4 месеца партия. Така ли е? Грозна и малоценностна като ... да не казваме като какво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Посетител

    03 Sep 2024 11:33ч.

    Младите кои? Джендърята? "Нас борбата срещу Истанбулската конвенция не ни интересува! Всичко приключи с решението на Конституционния съд!". Да, ама не! Опитите за промъкването ѝ продължават. Те били прогресивни... Знаем я днешната "прогресивност"...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганди

    03 Sep 2024 8:34ч.

    п.п. Не знам какво ще стане с тези пълномощни, не знам дали ще ги признае или не съда, не знам кой и дали ще регистрира БСП за избори и не знам дали има смисъл да я регистрира, щото и това не знам - дали и регистрирана няма да остане под чертата и още по голям резил. Поне ако служебно и присъдят 0:3 ще могат да се оправдават, ама след резила - не. Знам само, че не се казва хоп, преди да скочиш. Щото често се пада по гъз. Гол!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи