Костадинов: ПП и „Български възход“ бяха проект, Ваня Григорова - също

Костадинов: ПП и „Български възход“ бяха проект, Ваня Григорова - също

Следвайте "Гласове" в Телеграм      

„Ние не бяхме търсени за подкрепа от страна на Ваня Григорова за втория тур на местните избори. В хода на кампанията забелязахме класическите наченки на проект. Едно лице, на което се създава добър медиен комфорт, с пищна рекламна кампания. Това го видяхме с "Продължаваме промяната" (ПП) и „Български възход“.

Това коментира лидерът на „Възраждане“ Костадин Костадинов по БТВ.

Според него всичко това носи отличителните черти на "поредния сглобен проект от някой политически инженер".

"Когато едно нещо прилича на проект, държи се като проект и говори като проект – значи е проект. Единствените, които могат да направят този проект, са собствениците на държавата от Американското посолство“, каза Костадинов.

По думите му за пореден път БСП са в ролята на „донор на поредния проект“.

На обвиненията на Бойко Борисов, че ПП и "Възраждане" са вече сглобка, Костадинов заяви, че такова твърдение е несериозно.

Според него е очевидно, че в София е имало някаква договореност и Борисов не се е притеснявал от това, че ще отстъпи управлението на общината, защото ще запази влиянието си.

"Но във Варна такова нещо нямаше и точно поради тази причина той оценява тази загуба за него като много тежка. За Банкя е разбираемо", коментира Костадинов.

Според него има разместване на пластовете – ГЕРБ са загубили, но ПП-ДБ не са спечелили, а в този вакуум са се намесили много местни феодали.

„Предпочитам бавен ръст, но стабилен, отколкото бърз възход и след това гръмовен срив. В България последните години са показали точно това. Но така работят проектите. Именно това е разликата между „Възраждане“ и всички останали политически партии. Ние не сме проект“, категоричен бе Костадин Костадинов.

 

Източници: бТВ, "Труд"

 

 

Коментари

  • Спри да лъжеш и да се правиш на НЕпроектен

    08 Ное 2023 19:18ч.

    Усвои и осребри енергията на българите милеещи за България и влезе в НС. Коста, Коста, не ти прави чест да коментираш кой какъв проект е, не е твой бизнес.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • cihocah

    08 Ное 2023 19:21ч.

    Точно !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    08 Ное 2023 19:24ч.

    Вие не милеете за България, а за нейната циганизация и унищожение! Коце е прав, за всичко, просто отрепките искат да бъдат спасени и някой да се погрижи за тях, а то трябва да е обратното, ако са патриоти те да се грижат за държавата! Айде при Ваня и на социални помощи...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мика

    08 Ное 2023 19:28ч.

    Точно така,Виктор !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тоя Виктор все повече се излага

    08 Ное 2023 19:31ч.

    Значи тоя кмет, който ни назначиха, е по-малък и безобиден циганин (в негативно всестранния смисъл на понятието) от онзи, който свестните хора припознаха и отидоха да изберат, именно за да алтернативизират чрез отмяна на всестранната циганска мизерия, до която докараха отечеството ни безличните и некадърни колониални назначенци, така ли? Расизмът ти, оправдаващ завист и злоба, става все по-повърхностен и отвратителен. На всичкото отгоре Ваня Григорова не е декларирала, че е такава, каквато я нарочваш от няколко дни в примитивно-расистките си коментари си по неин адрес.И да знаеш, че всичко се връща, когато е мотивирано от корист и примитивизъм, ей!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Новата "нАсрака" се оака

    08 Ное 2023 19:45ч.

    далеч са от Волен и полза роду, само на думи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    08 Ное 2023 19:46ч.

    Мислил ли си да се присъдиниш към ЕвроРома на дон Цеци, това е твоята партия, или ДПС, виж как Веска Томова пияницата е прегърнала Доган(мангала) пие едно уиски и го хвали заедно с шопара пеев! Алкохолизираните мозъци сте болни хора, на вас и Васко би ви харесал ако ви купи едно пиене в гей бара..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня Григорова = Джроджия Мелони

    08 Ное 2023 19:49ч.

    Костадинов вероятно е прав, но със сигурност ще понесе негативи в близък план

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тая жена не беше взаимозаменяема

    08 Ное 2023 20:02ч.

    Глупост е тая хипотезка "равно на Джорджия". Онази е шаблонна личност, минаваща в графата примамлива блондинка, докато при нас най-после говорим за обещаващ експертен политик, и то жена, с голям хъс и лична сила. Това трябваше да се оцени от останалите способни политици, а не да се реагира така шаблонно-конспиративно, и на всичкото отгоре лекомислено приравнявайки качествата на кандидатите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ина

    08 Ное 2023 20:03ч.

    не разбирам защо новият кмет се отрича от партизанския си произход, за който на запад биха го уважавали много повече

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензинджия

    08 Ное 2023 20:18ч.

    и коставинов тръгна с хайли лайкли и олмост съртънли. поетнциално и прав да може да е. но както и да сравниш ваня с оня, който с бездействието на "възраждане" ще стане, вероятно, кмет, изборът е в полза на григорова. от тук нататък всичко е увъртане и дребни сметки. а като си тръгнал напред с такава кауза - това не минава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво Коце, браво Коцев! Хайде сега обясни ти чий проект си

    08 Ное 2023 20:46ч.

    турски или ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абсолютно

    08 Ное 2023 23:11ч.

    Цялата история прилича много на Мелони! И според мен е прав .. и всички партии се мъчат да обвинят Възраждане за проблемите им по изборите. За да няма сърдити трябваше да се гласува !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за костантин

    08 Ное 2023 23:48ч.

    КОСТАкурта до тук,оказа се дребен завистник и ПРОЕКТ на оня газ ВРАБЧЕТО и ми раздуваш ЛОКУМИ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    09 Ное 2023 9:07ч.

    Той по принцип си е лъжец! И фалшив герой.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sgt. Pepper

    10 Ное 2023 14:49ч.

    "Български възход" е проект, а "Възраждане" е провал. Общите две първи букви са подвеждащи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня Григоровна

    08 Ное 2023 19:21ч.

    Добре де, копейкин, ама чий проект е?!Защо не посочваш главното - че не е проект нито на твоята баба, нито на моята, а на демагога и популиста радев, както и предишните? Защо не посочиш ясно, че тоя радев има за цел да елиминира и твоята партия, понеже явно не си му удобен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    08 Ное 2023 19:23ч.

    Дяволе, с друг ник заработваш. :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня Григоровна

    08 Ное 2023 19:25ч.

    Едно си копейка знае, едно си бае.Американското посолство му било виновно.Абсолютна тъпотия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еврокомисар

    08 Ное 2023 19:53ч.

    Черната перла срещу Синът на полка ! Кой ще победи ? Синът на полка разбира се ! Но и който да победи, Победа будет за нами !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аман от тролове!

    08 Ное 2023 20:25ч.

    Пърово защо Костадинов не посочва, което издава, че не си гледал интервюто, но коментираш дежурно. След това като си разбрал, че той всъщност каза чий е проекта, било тъпо. През ден колите на американското посолство са пред министерски съвет, Борисов е на къса каижка, есички чухме записа на промяната, където в прав текст се каза, но на теб ти се плаща да отричаш до дупка. Не те ли е срам да продаваш бъдещето на децата и братята си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня Григоровна

    09 Ное 2023 2:52ч.

    Това твърдение, че американското посолство седяло зад григорова, е толкова идиотско, че са прави тия, които наричат копейкин кретен.Американското посолство е твърдо зад терзиев, не се иска много акъл, за да го схванеш. То щяло да прави проект, който застрашава господството му?!!Малоумен костя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • холи спирит

    08 Ное 2023 19:24ч.

    Не че не са много баламите да вярват в спонтанност на политическата организация, но не забравяйте, че глобално дебнат цифроваците от Давос, така че една такава вяра е суеверие. Ако Григорова е проект, нищо не пречи такъв задкулисен проект да е и Възраждане. Време е да поохлабим параноята и да започнем да работим, ако е нужно задружно-рисково, за ускореното сваляне на сглобката и довеждане до успешен край на референдума срещу еврото. само така народът ще може да е спокоен, че има нужда от вас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    09 Ное 2023 8:50ч.

    Да, вярата в независимите е инфантилна, те и добрите са зависими, светът е така или иначе разделен на семейства и навсякъде си има отгоре „отец“, само че принадлежността към тези семейства е често неусетна за самите роднини, в политически и културен план това са духовете, които правят хората да говорят и мислят еднакво. Говоренето издава хората, че са от едно семейство, особено днес, когато всеки говори с няколко опорки и се изчерпва. И никой не е тръгнал съвсем сам в политиката, дори да е искал, за него са се залепили мнозина, през нуждата от подкрепа. Изходът е повече хора да са на такъв дух, който е по-добър за бъдещето на държавата и да изискват работа в тази посока, срещу своята подкрепа, да не позволяват политиците да са тотално отделени от интереса на държавата, като ПП и други, които почти на 100% реализират програми създадени извън България, целящи подчинението на независимите народи - икономическо и политическо. И които атакуват други „проекти“, които имат по-нисък процент управляемост отвън. Обикновено най-неуправляемите са обвинени от най-управляемите в корупция и не, че я няма, но този процент „свободност“ я намалява. По-свободните са разбрали, че трябва и да управляват що-годе успешно, покрай краденето, за да са избираеми.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И БСП започна да се разграничава от изказванията на Ваня Григорова

    08 Ное 2023 19:30ч.

    https://bntnews.bg/news/atanas-zafirov-bez-podkrepata-na-bsp-vanya-grigorova-nyamashe-kak-da-postigne-takav-rezultat-1255080news.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Е да де!

    09 Ное 2023 9:12ч.

    БСП която ни натресе Резидента Радев! БСП която беше в четворна коалиция с Киро. КУРнела която е зад всичко това и сега заради качествата на Григорова я е шубето защото може да сдаде позицията!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нов Кмет

    08 Ное 2023 19:32ч.

    Голямо остъргване пада, а какви ги пишехте преди седмица!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рис

    08 Ное 2023 19:34ч.

    Костадинов говори онова, което мисли и вярва. Възможно е да греши за нещо, това е присъщо на хората. Но разликата между него и следващия в класацията е огромна. Казаното от Костадинов съвпада с оценките на избирателите и от там идва неговата полулярност. Когато от ЕС ти кажат, че трябва да работиш чистачка или че трябва да се държиш като "търговец", Костадинов не е съгласен и аз не съм съгласен. Обаче всички останали партии са солидарни със заповедите идващи от запад. А тези партии се поддържат от телета, които се хранят от външни подаръци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ина

    08 Ное 2023 20:06ч.

    истината е, че наистина софиянци нямаха избор - на терзиев по му подхождаше лявото от подкрепаджийката с египетския фараонски ключ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    08 Ное 2023 20:10ч.

    Така е да, много е популярен. Затова спечели половината общини в Бг.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Рис , Благодаря !

    08 Ное 2023 23:16ч.

    За коментара ви! Точно и ясно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жоро

    08 Ное 2023 23:23ч.

    хаха според мен си трол щом му слагаш на Коцю в устата и главата такива мисли!! Коцю трябваше да си признае че са допуснати грешки и че липсата на опит в структурите също е повлияло! А той дрънка за проекти и т.н.! Коцю, хехехе кво да кажа че познавам хора то Възраждане които напуснаха последните 2 години които лоша дума не даваха за се каже за Коцито!! А сега не искат да го чуят и видат!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ха ха

    08 Ное 2023 23:31ч.

    Коци взе парите, те не миришели!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Механик водач от Момчилград

    09 Ное 2023 5:21ч.

    Полагал съм клетва и целувал ЗНАМЕТО НА БЪЛГАРИЯ тези европедераски директиви и команди нито аз нито танка който съм управлявал не ще изпълни много е умна машинката Т 72 .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кандидат за кмет на Дупница подкрепен от Възраждане

    09 Ное 2023 9:17ч.

    На Нероден Петко не се скача ГЛУПАКО! Обратното е ТЪПНЯ! И сега какво спечели - Борован. За какво си в политиката и какво е политиката - ВЛАСТ. За да променяш към по-добро. Обратното е ТЪПНЯ или значи че просто си сламен човек и нечий ПРОЕКТ - ТОЧНО ТИ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Народът се поококори

    08 Ное 2023 19:35ч.

    и скоро ще крои шапки. Тия избори бяха много полезни. Аз не гласувах, но съм доволен, стана това, което очаквах.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    08 Ное 2023 19:38ч.

    Коцето да си говори каквото иска. Дали ще има кой да го чуе вече? Той си мисли че тези проценти ги вземаше защото е голям пич. А той ги вземаше защото хората търсеха някакъв цяр от ПП-тата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Напълно съгласен!

    08 Ное 2023 20:53ч.

    Подкрепял съм ги единствено с надеждата, че са антисистемна партия и вместо "не подкрепям никого", по-добре да подкрепя някой с техните декларирани антинатовско позиции. Да, ама не... Изиграха си и те долната роля.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Халал да му са процентите.

    08 Ное 2023 19:55ч.

    Дотук горе-долу я караше прилично. Но скамейката му е къса. Таз държава трябва да се управлява от умни хора. КК няма доверие да подкрепя грамотни граждани извън тайфата му. Ако е така, туй му е таванът. Следва наклонената плоскост. БХ заложи на интереса и се видя до къде я докара. Нужни са родолюбци ентусиасти, ама трябва да има абсолютно доверие. Нацвъкаха се разни телевизии неизвестно с какви пари. "Възраждане" трябва се прости с инфантилността и да се погрижи за пропаганда. Сайт ли, радио ли, каквото преценят. Иначе ще ги схрускат скоро фатмаците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    08 Ное 2023 19:59ч.

    Това е много резонна критика, наистина са леко затворена банда, въпреки че ги подкрепям не гласувах за Деян да става кмет на столицата!!! Въпроса е да не се зачерква единствената опозиционна партия, която говори открито, само защото някой си е купил хапче виагра(от новата) и Ваня му се е видяла много секси и хубава, дай после от страстна любов по Ваня, да запалим възраждане и да се удавим в ракия и мъка....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Викторке

    09 Ное 2023 9:19ч.

    Тролче си, нали? От британския проект "Възраждане"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не беше убедителен

    08 Ное 2023 19:55ч.

    Не даде нищо на избирателите си за доверието.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ина

    08 Ное 2023 19:59ч.

    последните изяви на григорова точно това показват, агресивност и елементарност - протестърка с колело от "Подкрепа" на тренчев

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дулята

    08 Ное 2023 20:09ч.

    Не ревнувай, намесваш лични чувства на неприязън по женска линия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    08 Ное 2023 20:15ч.

    Да, вероятно е дърта и грозна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ина

    08 Ное 2023 22:11ч.

    и нямам нейния "изискан" език, от който се възхищават нейните почитатели, такъв е езикът и на дайнов, между другото, по отношение на софиянци

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 20:15ч.

    „Ние не бяхме търсени за подкрепа от страна на Ваня Григорова за втория тур на местните избори." Що да те търсят бе, тъпак? Нали си казал, че на балотаж ще си срещу ПП? Ти мъж ли си да държш на думата си? Не си. Чакал да го потърсят! Що? За да се пазариш - я за заместническо място, я за нещо друго. "Не долго музыка играла, не долко фрайер танцевал".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    08 Ное 2023 22:06ч.

    Костадинов се опитва да ни хвърля прах в очиите, но няма да стане! Казуса с кмета на София беше много прост и от него няма как с разни тарикатски извъртания да излезеш сух от водата! Дилемата бе или подкрепяш Терзиев и стоящите зад него новоеничари от ПП-ДБ и сие, или си против тях и гласуваш за Ваня Григиорова дори, като по-малкото зло! Ако това не го е разбрал Костадинов, значи е по-ниско в развитието си, като политик от повечето избиратели на ГЕРБ, които гласуваха за Григорова! Аз разбира се не мога да допусна такова нещо! Това беше умишлено действие и то явно е стимулирано или от пари или от заплаха и Костадинов не издържа изпита! Костадинов, каквото и да говориш сега, ние гледаме действията ти, а те са в защита на шайката!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мда

    08 Ное 2023 22:15ч.

    а ти откъде знаеш, че е по-малкото зло, тя реши да използва БСП като ракета носител, както янев и петков президента

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    08 Ное 2023 22:46ч.

    Разбира се, че не мога да бъда сигурен на 100%, но пък всички видяхме шайката, че са абсолютно вредни за Родината ни! Не видя ли, как всички изчадия адови се обединиха около Терзиев и всичката измрт българска бе мобилизирана да плюе по телевизиите по Григорова! Това трябва да ти говори нещо, но явно нещо ти пречи да го усетиш. Сега им се радвай и си получи с гордост гранда. Нали ви отпуснаха 900 000 долара да се борите с такива, като мене!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ина

    09 Ное 2023 8:30ч.

    и аз я възприемах като надежда, всичко което получи е предимно протестен вот, а езикът ѝ след изборите показва средата и обкръжението ѝ, какъв кмет тя не може да запази самообладание и да покаже добро възпитание, импулсивна, такива ще са и действията ѝ, в БСП няма бъдеще, след нинова чужди лица няма да бъдат приети

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И ти

    08 Ное 2023 20:18ч.

    си прав.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    08 Ное 2023 20:18ч.

    Коцето е просто опортюнист, който няма акъл за ало измамник(въпреки тена си по рождение). Продава мечти по несъстояло се минало на хора без бъдеще. Що се отнася до Григорова-б я се че е по единият пожертван потенциал .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    08 Ное 2023 20:25ч.

    Абе бързо говори и мисли, идеален за част от схемата! Обърни внимание, как само до преди няколко седмици, мазният вазелин Божанков по същият начин го атакуваше, с инсинуации че двамата с Цончо са от тяхната шарена партия, даже му пишеха по табелките в парламента, ето за това Ваня беше капан, щяха после да го изкарат мангал от Максуда, те и до сега го говорят от истинска омраза проектираща!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Запознат

    08 Ное 2023 20:23ч.

    https://rtvsis.eu/2023/11/06/%d0%b8%d0%bc%d0%b0-%d0%be%d1%81%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d0%b7%d0%b0-%d0%ba%d0%b0%d1%81%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b5%d1%82%d0%be-%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b8/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 20:23ч.

    ...не знам за какво говори Костадинов... в някакъв смисъл, всяка политическа партия е проект... ако нямаш идеен проект преди да правиш политпартия, по-добре да ходиш да пасеш козички... предполагам, че Ваня в този смисъл е проект на Иван Таков, може би...и какво от това?... сега, моите уважения към Костадинов, но и той е проект - свой, на група хораза политинженеринга съм съгласен....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 20:30ч.

    Е, да. Иван Славков-Батето, имаше проект да прави партия. Дедо му, го попитал - "Пари имаш ли? Щото без пари, можеш да организираш движение - "Бягайте за здраве", но партия - йок". Та Костадинов има партия, а не "Бягайте за здраве". Ваня няма партия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 20:37ч.

    ... иначе за политинженеринга съм съгласен, така е... проблемът при Костадинов е, че от известно време насам преди избори разправя, че те си имат своя социология и ще видим как след тези, другите, по-другите избори те ще станат втора, а може би и първа политсила... явно обаче много им пречат проектите - на Радев, на посолството, проектът Ваня... да се говори за кампанията на Ваня като за пищна (на фона на четирите и половина милиона на терзил) е много-много некоректно... думите за медиен комфорт по-скоро се опитват да оправдаят липсата на харизма у Деян...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 20:38ч.

    Бил забелязал, разбийш ли "класически наченки на проект"! Той ни тресна с ачик-действие на изцяло зависим системен проектен продукт и има наглостта да ни алабалосва!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Костадинов може да говори каквото си иска. Фактите са, че заради него пепейците имат София и Варна.

    08 Ное 2023 20:33ч.

    Щото е нарцистичен егоист. Или егоистичен нарцис, все тая. При едно споразумение между него и БСП, при което той подкрепя Григорова в София, а БСП го подкрепя във Варна, щяхме да имаме съвършено различна картинка и в двата града. И пепейците сега щяха да си пишат партийните некролози.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Григорова не е поискала подкрепа, защо?

    08 Ное 2023 22:46ч.

    Както се нахвърли на Деян Николов елементарно, дали щеше да го направи спрямо Терзиев? Едва ли! Много и е ниско нивото реално, а и член на Подкрепа, та не помните ли точно Тренчев какви ги сътвори?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Напротив

    08 Ное 2023 23:41ч.

    от щаба й са говорили с ПеПейкин още преди изборите да оттегли своя кандидат, след като социолог. проучвания показали голяма преднина на Ваня пред него. Той обещал, ако тя отиде на балотаж да я подкрепи. След това отново е разговаряно с ПеПейкин. Истината е, че лъже и е най-обикновен и то покредствен службогонец.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Във Варна

    08 Ное 2023 20:35ч.

    нямаше шанс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Но в София

    08 Ное 2023 20:37ч.

    Терзиев не беше проблем да подвие куйрука. Нека му се радват сега.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Напротив,

    08 Ное 2023 20:45ч.

    събери гласовете за бесепейския кмет и тези за възрожденския, и виж какво се получава. Също в София балотажъе щеше да е далеч по-сигурен, ако гласовете за Диян не-знам-си-кой-си се прибавят към гласовете на Григорова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мда

    08 Ное 2023 22:27ч.

    на миналите избори беше на балотаж с портних

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    08 Ное 2023 20:38ч.

    Иначе Коцето е прав. Той е оригинерен ганьо-опортюнист. Няма нормални-има нехоспотализирани. Коцето поема щафетата на Сидеров, Каракачанов, Симеонов. Всички от едната релса, дето отдавна трябваше да броят раците под кея в Бургас. Ако им дойд е къса- не търсете заварчик. На ползу роду-капка -тон, две-вагон политикани. Приемам рекламации-аки някое лайно изплува-лично ще го допотопя в рамките на три минути

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    08 Ное 2023 20:42ч.

    А Иван Славков беше пич, дори и по изключение трезвен

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 20:47ч.

    Отвсякъде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • По изключение е бил почти трезвен.

    08 Ное 2023 20:48ч.

    Трезвен стана след като се спомина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Той

    08 Ное 2023 20:44ч.

    какво уиски пиеше?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Няма как да се усуква

    08 Ное 2023 20:47ч.

    Ваня Григорова заигра на милозливата струна на българина как бедната чистачка се само направила... и това хвана дикиш щото повечето българи все още имат социална чувствителност и не са расисти. Сигурно нещата на Ваня са били такива в началото, нооооо после се яхва със соросоидно обучение и протекции. Няма как да избегне обяснения и разяснения относно прайдовете, ЛГБТ,Истанбулската конвенция колкото и да се усуква. Иначе наистина ще излезе, че ни пробутват два шорошняшки варианта - десен от номенклатурдесарски унук и... и ляв от Пеепеляшката станала Принцеса.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 20:55ч.

    Моля, моля - ай по-серьозно! "Милозливата струна" я разиграха противниците ѝ. В контекста - "Кое е тва цигане!". Едва, когато го споменаха, почнах да се вглеждам в тена ѝ. По-горе, се спомена Тренчев. Аз го помня от времето преди 10.11.89., когато беше в старозагорския затвор . Сериозен дисидент, за разлика от тикви, пастирки и неродени петковци. Гнида, разбира се, но сериозна. Накрая нещо се разлигави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мнение

    08 Ное 2023 21:46ч.

    Ваня Григорова загуби, защото тя не успя да покаже, че е алтернатива на ПП и Терзиев. А след изборите си изтърва нервите и показа същността си - не можа да скрие омразата си към обикновените българи. Впрочем, от Възраждане правилно я разпознаха, ако я бяха подкрепили щяха да се вкарат в голям трилър.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • маша захарова

    10 Ное 2023 20:37ч.

    Точно така е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • оправданието

    08 Ное 2023 20:49ч.

    " Ние не бяхме търсени за подкрепа от страна на Ваня Григорова за втория тур на местните избори." Оправданието на Костадинов е несъстоятелно, самата Ваня Григорова публично, в своите интервюта няколко пъти каза, че очаква подкрепа от Възраждане, но може би Костадинов е очаквал да дойде при него с погача, печена кокошка и бъклица с вино.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точно, как Слави Трифонов каза, че ИТН ще подкрепи

    08 Ное 2023 21:05ч.

    В.Григорова, без да поставя условия и прочие. И това при положение, че с Нинова стояха на различни брегове, както по-рано казваше Слави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зайо Байо

    08 Ное 2023 20:55ч.

    Несериозно е да се изцепиш по този начин без да имаш доказателства. Коцето издиша тук. Просто се опитва да скрие истинските причини - обикновена завист към по-предпочитания и страх да не ти оберат електората.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Може би

    08 Ное 2023 20:56ч.

    стана по-добре. Никой не е длъжен да помага на надменните шопи. Имат си проблем, да си го решават. Направиха държавата на хардауш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде, айде

    09 Ное 2023 9:45ч.

    На калпак все ? у Искъро му умна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коста и фен Виктор - къде са кметовете на Възраждане при над 500 000 българи дали подкрепа за провеждане на референдум за €врото?!

    08 Ное 2023 20:58ч.

    Над 500 000 българи за Възраждане лично се подписаха за подкрепа и иииии Костадин войводата, но не македонският българин, а варненският скаут - ИЗГУБИ на първите местни избори! Факт. То не става с да ми пееш Пенке ле, Костадин войводата, и оказа е друг. ......... Родната Варна има толкова университети добри болници и Костадинов НЕ МОЖА да извади един един известен ерудиран човек с хубава външност за кмет на Варна. Не можа или НЕ ПОИСКА, да издигне такъв ерудиран човек щот се страхува да не бъде засечен като лидер или ВСИЧКИ са му отказали?! ............ Второ, как Костадин, който е завършил и право, тоест има основни познания за законите и т.н. в правната наука - ДОПУСНА ГРЕШКА във формулирането на текста за Референдума и го провали, той същият дето не спира да се САМОИЗТЪКВА. .... Трето, ... ай, стига толкоз. Както пишеха колеги тук може и да се окажат прави - патерица! Коста не бил проект?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    08 Ное 2023 21:10ч.

    "Костадинов НЕ МОЖА да извади един един известен ерудиран човек" Коста Ангелов не е варненец. От Бяла е. Старо име - Аспрос, гръцко село. Бил съм там на бригада - ноо хубав чироз правеха - висеше си беззащитно на лунна светлина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добре, ама

    08 Ное 2023 22:01ч.

    нерде Бяла, нерде Варна. Не беше убедителна кандидатурата. Какво си мисли Костадинов, че за неговия хатър всички ще кандисат. Това е наивно. Човекът вероятно си тежи на мястото, да е жив и здрав! Аз на негово място бих отказал. Варненският кмет има и парадни функции. И жена му трябва да е хибава. Тъй де.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гениалният Антон Павлович Чехов

    08 Ное 2023 22:37ч.

    "У човека всичко трябва да бъде прекрасно: и лицето, и дрехите, и душата, и мислите!" :) Красивото вдъхновява и ражда творчеството и развива човечеството. Грозното го спъва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жоро

    08 Ное 2023 23:03ч.

    референдума е едно бе душа, не го смесвай тами гербаджии се подписаха против еврото и богати хора дето имат достатъчно, разликата е огромна но когато не си развил структури и не си работил ад привлечеш нормални хора няма кой да ти гласува

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жоре, ако това не е подкрепа - че си написал името си явно публично в тетрадка на Възраждане

    08 Ное 2023 23:26ч.

    защото ВЯРВАШ на нейния лидер, че може да отърве държава и народ от заличаване, не само на националната валута - българския лев, КАКВО СЕ ПРОМЕНИ, ЧЕ ДА НЯМА ПОДКРЕПА ЗА КМЕТОВЕТЕ? ... Лошите кадри? Отворете сайтовете по регионите и прочетете, пълно разочарование от номинациите, никаква реклама, няма пари ли Костадинов? Имаше мераклии да работят за Възраждане, но ги отказаха с глупости, изглежда целта е била олимпийския принцип - участие. Измамата с формулировката за референдума и отхвърлянето му, срам за Костадин и екипа му. Кой е неговия екип, има ли нарциса, екип?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мари

    09 Ное 2023 9:39ч.

    Никак, ама никак не е едно и също да се подпишеш за референдума за еврото и да гласуваш за "Възраждане". Аз лично се подписах за референдума ВЪПРЕКИ "Възраждане" - просто нямаше друг вариант, а въпросът е изключително важен. Иначе никога не съм гласувала за тази партия. Да не говорим, че и гласуването за "Възраждане" в много случаи е израз на отчаяние и безизходица, а не на възторг от партията или нейния лидер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бе има

    08 Ное 2023 21:03ч.

    нещо гнило.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    08 Ное 2023 21:07ч.

    Да, и не в Дания. Ма си затваряме гнусливо носа

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Омерзен

    08 Ное 2023 21:07ч.

    Българите искат да бъдат лъгани, защото реалността не им харесва. Не искат да се говори за това, че живеят в окупирана страна, без бъдеще. Това ги кара да се чувстват безсилни и ги подтиска. Те искат да останат в прекрасния свят на лъжата, в който всичко си е наред и в който нищо не зависи от тях. Те са се превърнали в неделима част от този фалшив свят и го пресъздават. За тях корупцията, в която те участват не е корупция. Само тази, в която не участват, е такава. Ако си лекар, който изнудва пациентите си, ти участваш в корупцията. Ако си полицай или друг държавен служител, който изнудва, когото може, участваш в корупцията. Ако си служетел в чуждестранна фирма, която не създава продукт, който остава в България, а само използва човешкия ни и природен ресурс, участваш в корупцията. Ако пазаруваш от големите чужди търговски вериги, които монополизираха пазара и които също изнасят цялата си печалба навън, ти участваш в корупцията. Списъкът е безкраен и всички сме вътре заедно. Всеки го е страх да се раздели с топлото местенце, в което оцелява. Точно затова резултатите на Възраждане са ниски. И точно затова България си отива. А народ без държава е бездомен. Или ще се пробудим и ще станем субекти на собствения си живот, или естественият ход на нещата, ще ни помете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кольо албанеца

    09 Ное 2023 1:49ч.

    след твоя коментар няма какво повече да се каже... това трябва да се отпечата и разлепи навсякъде. разрешаваш ли?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Възможно е

    08 Ное 2023 21:08ч.

    да е калесвал известни хора. Но в таз държава де всеки втори е ченге, доверието е много скъпа стока.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за съжаление си е така

    08 Ное 2023 21:22ч.

    Днеска излизам и още почти на входа една пичка на 16 г. ме снима с телефона, прикривайки се зад жестове, че уж си оглежда хубавата мутричка. Наложи ми се да вляза в колата си полуприведен и скрит от наглото смарт око, само и само да не отида да й се скарам, че всичко виждам и да й държа сметка защо и за кого го прави... Даже децата са привлечени към тайната полиция и изпълняват такъв тип държавни или корпоративни поръчки, а какво остава за цели партии. А интересното е защо някой има нужда от образа ми съвсем пресен и неразфасован за всеки ден? Явно това им предопределя политики и отношения в тактическия план на деня...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Без Ваня Григорова БСП щеше да спечели 50% от местната власт, която получи

    08 Ное 2023 21:23ч.

    Защото БСП високо изтъкваха, че Ваня е техният кмет за София и чрез централните медии достъпни в цялата държавата, хората българите видяха как някой говори на нашия общонародния език = ежедневните проблеми на българите, ... иииии ПРИПОЗНАХА в това говорене на Ваня Григорова - "социалистическата партия БСП", като нова сила, която ще ни подобри битието. .... И факт БСП ПОДОБРИ РЕЗУЛТАТИТЕ ПО МЕСТА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВАНЯ ГРИГОРОВА - нея показваха по ТВ и хората от цяла България я чуха и харесаха, и гласуваха за БСП, подкрепила Ваня..... мдаммм ... и за благодарност др.Нинова подскачайки от радост за успеха на бсп, за който успех няма вина, взе по ниновски да се разграничава и да злобарства придавайки си важност на политичката. ... Толкова. Опровергайте, ако можете очеизвадната истина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    08 Ное 2023 21:23ч.

    ИТН също е проект, ама не го казваш... въпросът е Възраждане чий проект е? ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Костя Копейкин (ТМ)

    08 Ное 2023 21:59ч.

    Прав е адашът, че и трите са проекти. Само че не може или не иска да каже чии. А именно на непомерните властнически амбиции на пРезидента. Първо опита с ПП, очевидно прозапдни и финансирани по тази линия, но те се обърнаха срещу него. После с възхода, оглавяван от колега със зелени чорапи. Там финансирането вече се обърна и се намеси все още дискретно Митрофанова. Тези обаче се оказаха некадърни. И ето сега кухата лейка, чиято уста включва на трета, преди главният мозък да е натиснал стартера. Тук вече нещата са съвсем прозрачни. Можело ли да не я питат за Путин и Крим. Усмихнати снимки с Малинов -председател на световното движение на русофилите и прочее сволоч. Явно пилотът хич не го бива да си подбира прокситата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня Григоровна

    09 Ное 2023 3:07ч.

    Прекрасно знае костя, че мунчо радев седи зад лайнометката, всеки го знае, но не го казва, понеже го е страх да се опълчи на чорапа.И лае против посолствоТо.Сто пъти по-вреден за България е мунчо радев от посолсствоТо.Но по същия начин, по който инфантилните изкарват григорова героиня, вярват и на мунчо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АМАН

    09 Ное 2023 9:52ч.

    От тролове!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мда

    08 Ное 2023 22:05ч.

    нинова не успява все още да унищожи БСП въпреки своята лоялност към ДБ, сега опитват с григорова, не забравяйте тя е протестърка от подкрепа и отворено общество с елементарен просташки речник

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стига де!

    08 Ное 2023 22:10ч.

    Жената изтърпя водещите на БТВ, даже се усмихваше. Беше много точна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 22:13ч.

    ...МДА... речникът на г-жата далеч не е елементарен.. никак не е просташки... е, разбира се, требе да се разбира от некои, за да ти е ясно това...МДА...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Изтърпя тия в БТВ

    08 Ное 2023 22:42ч.

    Щото са на едно и също ниво. Изобщо не трябваше да се поддава на провокациите им, а тя тръгна да се обяснява като ученичка!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БТВ

    09 Ное 2023 9:54ч.

    Ако не схващате Костя ПеПейкин не слиза от екрана. Безплатно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    08 Ное 2023 22:11ч.

    Костадинов и ти си проект, но не на Русия, въпреки, че демонстрираш обратното! Ти лъжеш, не е това причината и я знаеш, освен това бегло я намекна с две думи, тя е причината и е изключително нечестна! Реално ти сътвори голямо зло каквото и да говориш! Ти не милееш за България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Склонен съм

    08 Ное 2023 22:21ч.

    да се съглася, вземайки предвид факта, че Костадинов не допуска никой да стърчи над него. Ще го разнищим скоро. И толкоз!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гузната съвест на предателят беден, изведнъж заслепен от милиони

    08 Ное 2023 22:33ч.

    С нападателното говорене = клюкарстване по адрес на други субекти, че били проекти и прочие - Коце разкрива гузната съвест на ПРЕДАТЕЛЯТ беден. Нахаканото му самоуверено поведение се беше изпарило, защото е разбрал, че ние публиката сме разбрали, че ни е предал. И е допуснал политическа грешка, това остава в историята грешката. Другото се изпива, изяжда, из.ква и нищо не остава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Григорова се дължи тъпо на моменти, как и хрумна да говори за лайномети ли, как беше

    08 Ное 2023 22:41ч.

    Сам да подаваш на опонента си удобната топка, .... това говори, че не е много в час. Кара го на емоции и толкоз. Жалко, жалко!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Паскалев ,туто финито

    08 Ное 2023 22:46ч.

    Черната перла се изложи публично .Простотията в един момент се показва бурно и неконтролирано.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 22:56ч.

    ... изложи се публично за грознички, но натокани бюргерки тип цънцарки, които думата лайномет я произнасят с половин уста - невероятното възпитание не им позволява...кво да правиш, когато имаш спомен за сребърнатс лъжичка в тез уста, е така...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Снощи по БНТ кметовете на Враца, Перник, Елин Пелин, Чавдар - потвърдиха казаното от Григорова за грозното навлизане в личното пространство

    08 Ное 2023 23:17ч.

    на НЕСПОСОБНИТЕ завистливи "кандидати", които вместо с конкретни идеи да привлекат гражданите, цапат конкурента с уменията на лайномети - и те никога няма да бъдат добри управници. И за радост голяма част и не станаха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аз по принцип

    08 Ное 2023 22:43ч.

    съм подозрителен, искам да кажа недоверчив към спонтанните никнещи като гъби след дъжд патриоти. Заслужават да си загуби човек времето и да ги поразтреби. И винаги зад всичко стоят службите, на които ние уж трябва да разчитаме, ужким се грижат за нас и ни пазят. Същите са като съдиите, дето уж бдят за справедливостта. Всичко е вятър и мъгла, това е тъжната истина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    09 Ное 2023 10:01ч.

    Напълно си прав! Точно заради това Костя ПеПейкин е срещу махането на председателя на ДАНС. Какво "принципно" противоречие! Нищо че същият дето не е за махане трови и трови в български ущърб отношенията ни с Русия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жоро

    08 Ное 2023 22:57ч.

    Коцето не за първи път прави местни избори и е наясно с всичко! Проблема е че наистина във Възраждане няма кадри и то защото не се толерират хора коит оимат собствено мнение! Голите призиви ще си останат и както Коцю казва като вземем власта и т.н.! Той зна ече това няма да се случи и поради това вече няма и платформа на партията му, няма и идеология и програма!! Има голи фрази! А Възраждането ако сега Бойко реши да събори сглобката или от Посолството решат да я съборят и се явята на избори за НС ще бъде 4-та партия ! Тогава Коцю дано измисли да обясни защо сатбилрно изпада! А в структурите на Възраждане има непрекаснато текучество и то на членове коит започнали от началото и на членове с образования, опит и знания!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гошо

    09 Ное 2023 9:35ч.

    След вчерашната му изява при Цветанка Ризова ще гледа ЗАВИНАГИ сградата на партийния дом ОТВЪНКА! Кретен. При това - завършен. Усрал си се. При това яко. А след това - МАЖИ, МАЖИ докато и абдалите не проумеят че, КЬОРАВ КАРТИ НЕ ИГРАЕ! НЕМОЖАЧИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Взех да се замислям

    08 Ное 2023 23:10ч.

    относно изборите. За пръв път не гласувах. И взех да осъзнавам колко много хора по-рано от мен са стигнали до извода, че изборите в нашите условие са един фалш, една подигравка с хората. Да набуташ в парламента ченгета, да предлагаш винаги куци коне на избори ... .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 23:19ч.

    ... замислям се от малък, та и до ден-днешен.. така съм свикнал... и продължавам да гласувам...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На стара коза яре

    08 Ное 2023 23:20ч.

    Късно е.22 мое време. Гледам филм с Ник Нолти от 1989. Той е художник а Сузана Арктет живее с него като съквартирант.Що не си пуснете някой филм ами се занимавате с тая тъпа политика в гадната колония (която мразя, обичам честността, мразя лицемерието).Проследите Им парите и ще разберете чий проект са!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пералня по художника Комарницки :)

    08 Ное 2023 23:29ч.

    От днес ето тук .... https://www.segabg.com/touche/tush-11-08-2023

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Яре,

    08 Ное 2023 23:45ч.

    ти никога няма да станеш коза - винаги ще си шиле.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не ви е виновен Костадинов,

    08 Ное 2023 23:26ч.

    Всички ние сме си виновни защото никой не гласува … ако всички бяха излезли да гласуват на първия тур, може би резултатите за балотажа щяха да бъдат различни. Разликата от 30 до 100 % , е голяма ,70% загубени гласове !!!Но ние критикуваме седнали удобно в къщи.. ако Възраждане се беше съгласила да даде официална подръжка на Григорова , сега щяхме да ги плюем че са се продали!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не, нямаше да ги плюем, а да се радваме на Българското

    08 Ное 2023 23:34ч.

    което ЕС и НАТО качествено затриват. Той не е виновен, алчността и комплексите са по-силни от каузата и той е поредния тъжен пример. Кадрите му не струват дори средно ниво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    08 Ное 2023 23:34ч.

    ...като цяло ситуацията с Костадинов vs Ваня е ясна, мисля... Ваня направи за месец това, за което Костадинов драпа няколко години... е, няма как да не му е гадно...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваня направи за месец това, ....

    08 Ное 2023 23:58ч.

    Нищо не е направила, лансираха я. Те винаги играят с поне два коня. И Господ в тази ситуация, камо ли Костадинов щеше да загуби. Бог и Архангел Михаил да пазят България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Хю

    09 Ное 2023 1:59ч.

    Я пак, куде са ти доказателствата плюещи друже? Или това е начин да замажеш л@йното из... от Костадинов. Възраждане се о@каха ФАКТ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • политическа грешка

    08 Ное 2023 23:56ч.

    Каквото и да говори Костадинов, това беше най-голямата му политическа грешка след появата на Възраждане. Абсолютно нелогично изглежда, опозиционната партия с най-голямо представителство в парламента, да изпусне най-важния момент, когато трябваше да се нанесе решаващия удар на опозицията върху сектата ПП-ДБ в централното им софийско гнездо. Днес внасят предрешен вот на недоверие, както се казва - изпуснали питомното, за да гонят дивото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    09 Ное 2023 4:34ч.

    Кукловодите и на Радев и на Костадинов и на Терзиев и на Григорова и на" новите" Борисов и Пеевски се кискат вероятно?! Доволни или не! Остава ни поне усещане, че посочилите Надеждата-Григорова, са от добрата и патриотична част на пробългарските части от старата ДС и днешни някои политици. Без значение, дали са накарали някой като" Пеевски" да плати кампанията. За Костадинов излезе не дотам порасъл за България. И да си спомним димите на Джоузеф Хелър, сложени в устата на армейския психиатър доктор Даника : " Имаше само една уловка и тя беше Параграф 22, който определяше, че страхът за нечия безопасност пред реални и непосредствени опасности е присъщ на рационалното мислене. Ор беше луд и можеха да го освободят от полети. Трябваше само да помоли да бъде освободен, и щом го направеше, той вече нямаше да е луд и щеше да продължи да участва в мисии. Ор щеше да е луд, ако продължаваше да лети, и нормален, ако не летеше, но ако беше нормален, трябваше да лети. Йосарян беше силно впечатлен от абсолютната простота на този пункт на Параграф 22 и подсвирна с уважение.”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    09 Ное 2023 5:12ч.

    Я да видим, кое се държи повече като проект. Какво казваха социологиите преди изборите в София - Терзиев, води с много, Хекимян, Ваня и Възраждане - близо едни до други, в този ред. Имаше една агенция, която лашна Възраждане с много пред Ваня. Дойде денят на истината - хоп, г-нът Николов - много назад! Възниква въпрос - как така! Как така социолозите са го надценили толкова много, него и Хекимян? За сметка на Ваня! Това на проект ли прилича и кой прилича на проект? Всеки друг, но не и Ваня! Идва балотажът - седмицата преди него, лайнометите работят, кулминацията е в петъка. Обажда се и нашият херой - обидено, мъгляво и горделиво! Получава 1/3 от гласовете на Ваня, но вината не е в него, не е в мърлящината му, а във Ваня! Даже и в Терзиев не е! Сакън! Няма да го закачаме! Терзиев не е проект, Терзиев е автентичен! И Възраждане не е проект - те са автентичните противници на статуквото, ама нещо се случи на населението и не бяха припознати! Защото не са проект?! Проект са, ама калпав! И медии и социологии ги противопоставяха, ама не на Терзиев и Хекимян, а на Ваня! Лошо, Костадинов, лошо! Крадецът вика, дръжте крадеца!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    09 Ное 2023 5:23ч.

    Какво се случи с Възраждане по места? Едно голяяямо нищо! Играеш го трета, четвърта парламентарна сила, а резултатите ти - нулеви! Що така? Ваня ли ти е крива, Костадинов? Медийният дискомфорт ли? Истината е, че сте невзрачни - нищо значимо като визия за национална политика, нищо! След края на лятото, в новата парламентарна сесия - никви ги няма. Държавата пращи по шевовете от скандали, нашият херой, казва нещичко, колкото да си го спомним. Ситуацията плаче за набиране на нов електорат, нашият - пас! Появи се нов субект - Пеевски. Костадинов с голямата си уста застана ли в словесен двубой с него? Не. Що? Не му е времето? Е, кой е проект, Костадинов? Впрочем, някой пита ли възрожденците "Чий е Крим?", щото Ваня я питаха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Toм Сойер

    09 Ное 2023 9:16ч.

    Абсолютно, на същото мнение съм.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Акаденков

    09 Ное 2023 13:31ч.

    ...thenewone, много добре...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нужно е демократизиране на партия "Възраждане"

    09 Ное 2023 7:21ч.

    тъй като тя е прекалено лидерска, т.е. проект на лицето Костадин и/или това/тези, които стоят зад него. Необходими са публични колективни органи, които обсъждат решенията, поведението и насоките на партията. Такъв е духът на закона в ЗПП и на архитектите на нашия политически модел, но изпълнението е лошо, както винаги. Същото се отнася и за герб, дпс ппдб и кой ли още не - лидерски антидемократични формации от затворен тип без връзка с "този на върха". От гледна точка на посолствоТО, лидерът е евтино и ефективно прокси на къса верижка, морков, тояга, списък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    09 Ное 2023 9:26ч.

    Естествено. И лицето със сините венци да се върне в Максуда!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Снемам ти доверието!

    09 Ное 2023 7:23ч.

    Край! Лъжец! Точно ти каза, че на балотаж ще подкрепяте ВСЕКИ кандидат, който не е от сглобката. И какво направихте точно в София? Точно там се омърляхте като прасета! Пр8ект била Ваня! Може и да е, може и да не е, но едно е очевидно: тя е интелигентна, реагира адекватно, което на фона на кирчовата клоунада и пълната безпомощност на ДС$то е огромно предимство. Говори конкретно и компетентно за реалните пробллеми на София. А и на вашия фон от последно време се откр8ява - повтаряте като папагали едно и също до втръсване и действия никакви, само празни приказки. А с хода с Ваня да знаеш колко от поддръжниците си загубихте! Пр8оверете си го сами, но не с шутовската си доморасла "социология", дето ви прави първа политическа сила, а кандидата ви за София го праща на балотаж! Бясна съм ви, че ви повярвах, а вие най-безсрамно ни излъгахте! Питам се, дали пък точно вие не сте проект?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • много си права

    09 Ное 2023 11:59ч.

    Има доста данни, че те са проект на Посолството. ЗА в краен случай, ако другите оплескат нещата. Докато ни разиграват сапунки с паметника на Съветската армия, Трети март и други простотии, на практика крепят ПП във властта и гласуват за тях. Е, за да лъжат хората, от време на време подкрепят някой напълно безсмислен вот, за който се знае, че няма да успее. Бас държа, че ако зависи от Костадинов вота, ще гласува за ПП - както направи в София и стотици градове в България. Явно проектантите му са наредили навсякъде да удари ГЕРБ, за да може да разчиства за ПП.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Предпочитам бавен ръст, но стабилен, отколкото бърз възход и след това гръмовен срив"

    09 Ное 2023 7:43ч.

    Е, сега друго ще преживееш. След бавния ръст ще последва гръмовния срив, след като хариза София на ДС-то. Ама какво ти пука, ти си от Варна, София кучета я яли, сложи й един измислен кандидат-кмет, дето само родата му го познава и до края на кампанията даже името му не научиха софиянци, прочу се само с това, че се заяждаше с Ваня, а после пък целокупно взехте, че се заиграхте с трупата на умното кире! Можеш да си каканижеш каквото си искаш, няма вече кой да те слуша, не можеш да строиш хората като партийците си, да застанеш отпред и да си държиш до болка познатите речи, а те да стоят мирно строени отзад и да мълчат като пукъли!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БРАТЯТА ОТ МАКСУДА

    09 Ное 2023 9:22ч.

    Кьорав карти не играе ... Костя ... ПеПейкин!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не се оправдавай - вече си политически отпадък

    09 Ное 2023 9:33ч.

    Куклата на конци си ти самия. След като от самото създаване говориш против националните предатели от ПП/БД, а на изборите в София се прегърна с тях и им съдейства за избор на кмет. В други общини официално също подкрепихте ПП/ДБ и техните кандидати.Ти си част от тази сглобка и не се оправдавай. Вече никой не ти вярва, колкото и бутафорни вотове да внасяш. Ти си същия като тях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мари

    09 Ное 2023 9:51ч.

    Може да сте забравило, но аз много добре си спомням една реплика на Кирил Петков от прочутия запис, разпространен от Радостин В. Че се обърнал към Костадинов за подкрепа за съставяне на правителство, а Костадинов му отвърнал: "Да не съм луд, тъкмо започват да ми се получават нещата." Задавам си логичния въпрос: би ли се обърнал Кирил към Костадин с подобно предложение, ако бяха непримирими политически противници (каквито официално са)? И какво точно издава отговорът на Костадинов?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сектата на пепейките от последната неделя

    09 Ное 2023 10:06ч.

    Е сега вече му се получиха! Ще гледа доживот сградата на Парламента отвън. Като политическия му гуру - Борисов. КЬОРАВ КАРТИ НЕ ИГРАЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сега ли се сетихте че Костя е

    09 Ное 2023 11:57ч.

    контролирана опозиция ? А?!Идиоти

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вероятно означава,

    09 Ное 2023 10:09ч.

    че рибите са почнали да кълват.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Костадинов искал Председател на ОбСъвет Варна от Възраждане

    09 Ное 2023 10:38ч.

    Щом се прави такава заявка, значи във Варна Костадинов е ПОДКРЕПИЛ кмет на сглобката ПП$ДБ, чието правителство днес иска да сваля. Моля?! Тези съвсем откачиха или нас искат да направят луди!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Че К.Петков се обърнал към Костадинов за подкрепа за съставяне на правителство, а Костадинов му отвърнал: "Да не съм луд, тъкмо започват да ми се получават нещата."

    09 Ное 2023 10:42ч.

    Това е супер попадение, браво за интелигентността на българката Мари!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Генерал Лудендорф

    09 Ное 2023 11:54ч.

    АА сега се сетихте да плюете Коцето ! Когато се говореше преди година какво представлява Костадинов ,вие лаехте и скачате като обезумяли . Коцето казва сега истина за Ваня Ваксината -Подлога на Борисов и Пеевски ,и сега нещо взехте да се сърдите . Чак сега се Усетихте че Коцето бил "лъжец" .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    09 Ное 2023 15:04ч.

    Хич не ме интересува! Ако въобще влязат в следващото 50 ОНС ще е постижение!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Петко

    09 Ное 2023 11:58ч.

    Не съм голям привърженик на Костадинов ,но тука каза много точни и правилни неща ,които са за размисъл . Ваня Григорова е проект на Пеевски и Борисов

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Море войводо!

    09 Ное 2023 15:06ч.

    Глава си даваш, но партията не - на посолството?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Викт

    09 Ное 2023 12:00ч.

    Всички попови лъжички си траеха цялата седмица преди балотажа, а в Петък-а, като се видя, че нещата са на кантар избухнаха пкпп дб бх лостов паси плевню и последния да затвори вратата да крепят терзията по услужливите медии, а Коцето изобщо не закъсня като каза, че не подкрепя Ванчето. Понамирисва работата, поне ми се струва непоследователено като поведение - удри тая мачка не е наща.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • продажник

    09 Ное 2023 12:02ч.

    В цяла Кюстендилска област Костадинов подкрепи ПП, а където ПП отпадна на първия тур, подкрепи коалиция от БСП и ПП срещу ГЕРБ. Така отстраниха кметовете на Кюстендил, Дупница, Кочериново и много други.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Леко, леко

    09 Ное 2023 15:08ч.

    Точно в Кюстендил и Дупница Коцевите играха за ГЕРБ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И КК ще се окаже ченгенце.

    09 Ное 2023 15:37ч.

    Това би обяснило много неща.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи