ЦИК: 25,67% за Радев, 22,02% за Цачева

ЦИК: 25,67% за Радев, 22,02% за Цачева
С 25,67 процента е кандидатската листа Румен Радев - Илиана Йотова; с 22,02 процента е листата Цецка Цачева - Пламен Манушев.

Снимка: БНТ

 

Продължава обработването на резултатите от изборите в неделя. Към 7:30 ч. бяха обработени 66,55 на сто от протоколите в страната и 54,60 на сто от протоколите на СИК в чужбина за изборите за президент. По така обработените данни активността е 54,51 на сто, съобщи говорителят на ЦИК Камелия Нейкова пред БНТ.

"По резултати - с 25,67% е кандидатската листа Румен Радев - Илиана Йотова; с 22,02% е листата Цецка Цачева - Пламен Манушев; 15,10% за Красимир Каракачанов и Явор Нотев; Веселин Марешки - Петър Петров 10,74%; Трайчо Трайков - Съби Събев 6,14%; другите кандидати са с по-ниски резултати. 5,68% от обработените протоколи показват, че това е процентът избиратели, които са гласували с "Не подкрепям никого". Това означава, че тези действителни гласове участват при определяне на разпределението на гласовете за кандидатските листи, т.е. на тези, които са първите места им е необходим по-голям брой гласове, за да спечелят на първи тур. В ЦИК имаше постъпили сигнали за дълги опашки от избиратели, които очакват да гласуват, не само във Великобритания, в Испания, в Турция, само че Изборният кодекс позволява изборният ден да продължи не повече от 21:00 часа местно време за гласуването във чужбина. Така че след този час, няма законова възможност да продължи гласуването", заяви говорителката на ЦИК Камелия Нейкова.

 

 

 

Коментари

  • деконструкция

    07 Ное 2016 10:13ч.

    От кого се страхува мутрата Боко Тиквата. От отличници с чисти ръце, като Радев. Румен Радев, може да е най якият мост, между Русия и САЩ. Ако стане президент. И това го прави единственият който може да спаси светът от трета световна война. ТОЙ Е НАДЕЖДАТА НА СВЕТЪТ! ГЛАСУВАЙТЕ ЗА НАДЕЖДАТА! Русофили са мнозинството в България, и не трябва да има президент русофоб, нали. Р. Радев не е съгласен с много неща с НАТО и натовците, и те го мразят и се страхуват от него. Психо дясното казва, че той не е евроатлантик, и повръщат от страх. Асен Генов - който е хранен от "Америка за България", (пацифист? кришна-съзнание)зададе въпрос на Румен Радев, дали е за НАТО и ЕС. ...??! АМИ АКО НАРОДЪТ - МНОЗИНСТВОТО, СМЯТАТ ИЛИ СМЕТНАТ, ЧЕ НАТО и ЕС - СА ВРЕДНИ ЗА ТЯХ И БЪЛГАРИЯ? - РУМЕН РАДЕВ ЩЕ ГИ ПРЕНЕБРЕГНЕ ЛИ? ЩЕ ПРЕНЕБРЕГНЕ ЛИ ДЕМОКРАЦИЯТА? Десните искат поне хиляда години да сме в ЕС и НАТО. Той и Хитлер направи хилядгодишен райх. Да потъваме ли пак, както с немците. За десните, удобното им трябва да е вечно, КОНСЕРВАТИВНО. Вие които гласувахте за референдумът, да не гласувате никога вече за ГЕРБ и РБ, зощо те са против референдума. В САЩ има ли вечни лидери на партиите? Няма! Защото е мажоритарна системата на избиране! Хитлер е казал какво е дясното управлне: "Правителството няма да защитава интереса на германският народ, чрез икономика, организирана от държавата, а ще подкрепя частното предприемачество" http://www.dokumentalni.com/?p=3139 "Бедни са глупавите" - фраза изричана и от Иван Костов, и която е главната философия на дясното. Ето защо наричат нацизмът и фашизмът, крайно дясно. Друг десен експерт и основател на реформаторският блок каза, че работниците хвърлят заплтите си в тоалетната чиния, а работодателите им - инвестират. С което той иска да каже, колко основателно и добре е да има и да се задържат ниските заплати. .. .. А всъщност и на работниците им трябва да инвестират в децата си, здравето си, домът си, ...., а те могат да покрият нуждите си само от няколко калории храна и топло. Да не говорим, че така се спира растежът на икономиката, защото се спира търсенето, а то е по-мощен двигател на производството, отколкото желанието на работодателят - което зависи от търсенето, пък и за ивеститорите има банки. Работник с добра заплата също ще вземе от банка, с което още повече ще увеличи производството - чрез търсенето. ... ... Заради ниските заплати, българите имат битие и бит на безработни от западен изостанал квартал, и всичко плаче за ремонт и боя, и подмяна. .... И плаче за модерност. ..Слави казва, че интелектуалците са против референдумът. Не! Това са десните експерти! Да, дясното е против демокрацията. Те презират тези които не са умни и красиви, и богати. Боят се от масите, масовият човек. Капитализмът е плутокрация с имитация на демокрация, а фашизмът е сваляне на маските. Хитлер: "Правителството няма да защитава интереса на германският народ, чрез икономика, организирана от държавата, а ще подкрепя частното предприемачество"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • деконструкция

    07 Ное 2016 10:28ч.

    Стефан Цанев твърди, че руснаците са купили провизии на занижени цени. На черният пазар били по големи. А на какви цени купиха всичко немците във Франция, пък и тука. С марки без покритие, само с покритие от власт. Но пак инфлация... 90% от Европа и Япония, воюват срещу СССР, и техните БВПета. А за лендлизе говорят?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гайки

    07 Ное 2016 10:54ч.

    НАТО ни лиши от въоръжени сили и от един от най-изявените лостове за съхранение на националната независимост и достойнство - а именно, въоръжените сили. Едно от най-големите исторически безсмислия е разпускането на единствената истински боеспособна интернационална военна организация в човешката история - Варшавския договор. Там бяхме малки, ала след равни, измежду които и рамо до рамо с най-голямата военна сила в историята - СССР, която ни уважаваше като равностоен партньор, и никога не ни унизи с разоръжаване и пренебрежение към военната ни история; а последната беше славна, изпълнена с победи по фронтовете, които днес, както и в миналото - заради новите ни "съюзници" - са изопачени или забравени. Днес не може да се говори, че членството ни в НАТО е безалтернативно - това означава, че безалтернативни са робството ни, националното ни унижение и бъдещото изчезване на нацията. Умоляваме един български генерал да внимава какви ги говори, ако иска да запази името си неопетнено и професионализма си - уважаван!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Непримир Вироглавович Противопоставский: до @деконструкция

    07 Ное 2016 11:17ч.

    Приятелю, съгласен съм с теб по отношение на всичко, с изключение само на едно единствено нещо. Ти разсъждаваш така, като че ли ние, българите, сме суверенни. Никой няма да ни позволи обаче да бъдем суверенни. Ние си имаме господари! Как сме се сдобили с тях, е тема за друг разговор, но фактът, че не сме суверенни, обезсмисля всякакви избори за лидерство над съдбините на страната ни. Тези въпроси се решават (и даже вече са решени) някъде там — близо до мястото, където реката Потомàк се влива в Атлантическия океан. И на мен ми се иска нашият Генерал да стане мост между двете враждуващи сили и да спаси света от ядрения ад, който се задава. Но това би станало, ако Добрата Воля пожелае да мине по моста, а не да форсира водното препятствие с бронетранспортьори и „амфибии“. Що се отнася до Добрата Воля, за която споменах, по принцип Добра Воля не съществува, освен ако не бъдат положени специални усилия Волята да бъде НАПРАВЕНА „Добра Воля“. Това става, когато се изнамери такъв механизъм, който да е достатъчно мощен, че да сломи вродената арогантност у която и да е Воля. В такъв ред на мисли е полезно да си спомним как се гаси горски пожар: запалва се гората по насрещния склон и двата пожара се гасят един другиго. Друг начин няма! Следователно — нужен е баланс на силите. Само тогава везните могат да застанат в равновесно положение. Но в това ли трябва да се състои смисъла на нашия живот на мислещи същества, претендиращи за някакъв висш морал? Такъв крехък баланс може да се поддържа единствено с цената на колосални разхищения на сили и баланс, по-подходящи за пренасочване в други, много по-плодоносни деятелности.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • неамериканец

    07 Ное 2016 12:03ч.

    Напълно съгласен с мъдрите думи в поста от 11:17 - да се чете внимателно и да се размишлява!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    07 Ное 2016 15:09ч.

    Хайде стига с тия заклинания срещу НАТО. Няма Варшавски договор, България не е самодостатъчна като Русия или Китай, нито откъсната от света като Нова Зеландия. Ако НАТО ви е проблема, да бяхте гласували за Митьо Пищова, той не е бил натовски генерал. Радев обаче е и освен това се е доказал и като патриот.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    07 Ное 2016 15:23ч.

    А що се отнася до разпускането на Варшавския договор, Русия си го разпусна. Защото освен за взаимна отбрана той служеше и за контрол над съюзниците и. И когато управляващият комунистически елит на Русия, също като българските им другари, реши да строи капитализъм, военният съюз им стана излишен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи