Нови лунатици управляват Европа. Къде са здравните работници, за да си ги приберат?

Нови лунатици управляват Европа. Къде са здравните работници, за да си ги приберат?

Автор: Марко Травальо, главен редактор на “il Fatto Quotidiano”. Превод: Владислав Наков

Урсула фон дер Лайен, председател на Европейската комисия и болногледачка на Джо
Байдън, каза, че „трябва да действаме бързо“ срещу неуловима „заплаха от война“, като
произвеждаме нови, все по-разрушителни оръжия, „както вече беше направено с
ваксините“. И никоя медицинска сестра не отвежда тази обезумяла жена, която сравнява
лекарствата, които са спасили много човешки животи, с оръдия на смъртта, които ще
унищожат повече хора.

Междувременно в Рим ново евроатлантическо трио повдига още една тревога за
„хибридна руска кампания срещу Италия“ и извън нея: „76 държави в света ще гласуват“ и
всички те са „застрашени от намесата“ на Путин, известен с манипулирането на избори по
целия свят, но само там, където печелят тези, които не трябва да печелят. Същият Путин управлява дистанционно и протестите на земеделците из цяла Европа. Но дори и там няма следа от здравни работници, които да се погрижи за тези ловци на духове.

За да разберем лудостта, която замъглява умовете на европейските интелектуални и
управляващи класи, е достатъчно да свържем точките от последните две години: колкото
повече въоръжаваме Украйна и санкционираме Русия, толкова повече Русия напредва в
Украйна, а Европа кърви, средната и ниската класа обедняват, войнстващите партии се
разпадат, а пацифистките и многополюсните растат, но за съжаление разстат и
фашистите и ултранационалистите, подкрепяни от онези, които се чувстват още по-
самотни и по-малко защитени пред лицето на асиметричните правила и строги икономии,
валидни за тях, но не и за милиардите и оръжията, изпращани в непрекъснат поток към
Киев, който вече започна да се конкурира нечестно на терена на зърнените култури.

В прекрасната си книга “Лунатици - Как Европа прекрачи прага на Първата световна
война”, Кристофър Кларк развенчава историята, написана от победителите, които
обвиняват изключително Германската и Австро-Унгарската империи за Първата световна
война и произтичащите от нея трагедии на комунизма, фашизма и нацизма. Избухването
на войната не е мистерия на Агата Кристи, в края на която виновникът е открит с пистолет
с димящо дуло, надвесен над труп. В тази история… всеки главен герой има по един
пистолет в ръката си. Германците не бяха единствените империалисти... жертва на
параноични мании.

Кризата, довела до войната през 1914 г., е плод на споделена политическа култура: националистически десни, либерални демократи и революционни социалисти. Всички „лунатици, очевидно бдителни, но неспособни да виждат, измъчвани от кошмари, но слепи за реалността и ужаса, който щяха да донесат на света“. Днес лунатиците влизат в ролята на евроатлантици, които безгрижно ни влачат към Третата
световна война, увеличават гласове на крайнодесните, а щом се появяват социологически
проучвания или предстоят избори, обвиняват Путин, за да не се налага да се гледат в
огледалото.


Източник: ilfattoquotidiano.it

Превод: Владислав Наков

 

 

Коментари

  • Благодарност за "Гласове"

    01 Март 2024 20:45ч.

    и Владислав Наков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    02 Март 2024 18:18ч.

    Д-р Менгеле навремето се е справял впечатляващо . Тук у нас д-р Гълъбова не може да се наложи !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Помнещ

    03 Март 2024 10:17ч.

    Когато от политкоректност добавяш и неверни неща статията най-малкото олеква. Сега: Социнтернационалът е бил единствения пацифист и е работил срещу войствените намерения на управляващите в Германия, Франция, Русия. В навечерието на войната са се подготвяли грандиозни митинги и стачки с цел предупреждение за опасност от война. Дни преди началото на протестните действия в едно парижко кафе е застрелян видният лидер на Социнтерна и френските социалисти Жан Жорес. Убеден пацифист и лидер от европейски мащаб. След неговата гибел започва раздора сред социалистите и ескалацията на национализма в Европа и втехните редици. Друг факт: Един от първите документи подписан от Ленин е "Декрет о мире", за което е обвиняван сега от Путинистите за пораженческо мислене. Така, че по леко с историческите факти. Все още има хора, които помнят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • doro

    03 Март 2024 11:05ч.

    Сравнението с ваксините е ВЯРНО!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И лунатици не са или сомнамбули

    01 Март 2024 20:53ч.

    Изкуфяли и преяли с власт. Самообоготворили се. А пудели да им поддържат болното самочувствие бол.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    01 Март 2024 21:10ч.

    Дано тея ненормалници не ни докарат до положението някой да се наложи да пише книга, озаглавена "Лунатици - Как Европа прекрачи прага на Третата световна война".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ким Пут Ин

    01 Март 2024 21:47ч.

    Сега имате възможност да емигрирате, не е като едно време. Вече само през Истанбул, през Ереван повече не може, щото и арменците ви биха шута

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    02 Март 2024 11:43ч.

    Да, някои хора могат спокойно да пътуват където си щат... за разлика от лицето с личносто разстройство, пишещо коментари от някое от специализираните заведения.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Всеки заслужава политиците си

    02 Март 2024 12:49ч.

    Точно така Кимчо, стягай чемодана за Укрия. Но ти си силен само в празнословието на промития си мозък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ким Пут Ин

    01 Март 2024 21:45ч.

    А тоя дето е измислил технология за осмъртяването на 300 руски мужика на ден къв е, бе ? Сомномбул ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    01 Март 2024 22:52ч.

    На кой му дреме за твойто мнение бе, дебил с дебил? Смотанясляк.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Рекордите в Хирошима и Нагасаки

    02 Март 2024 16:13ч.

    На братята американци никой не може да достигне!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    02 Март 2024 8:48ч.

    Откак сме влезнали в тая секта знам, че се управлява от лунатици... те чак сега го осъзнали? 🤣😵‍💫

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво за определението

    02 Март 2024 16:13ч.

    ЕС наистина е секта!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанас Атанас Шалапатов

    02 Март 2024 9:13ч.

    Писах го като точка 4 на всички държ.институции https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3620866898191518&id=100008047303426 4)Да приемете закон народн.представители и високопоставените държ.служители и недържавни да минават ядрено-магнитен резонанс за психопатии и тест за наркотици като медицинско за работа ,и като годишен профилактичен преглед https://www.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/2721060701505480 Доказано е ,че почти половината от предприемачите, включени в проучването, имат едно или повече психични заболявания - https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159728310269472&id=779849471 Бог ни показва болните мозъци https://m.youtube.com/watch?v=7or_JGpeBP0&feature=share (https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10230103183906290&id=1313405909),и ако трябва ще се задейства чл.155 от Закона за здравето ЗАЩОТО НЯКОИ СА ЗАПЛАХА ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ И ОБЩЕСТВЕНОТО ЗДРАВЕ. НИЩО ЛИЧНО КЪМ НИКОЙ ЧОВЕК https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2980670355544512&id=100008047303426 Опитвам се да помагам да се покаете докато не е станало късно,необратимо направете си изследвания на ядрено-магнитен резонанс за психопатии в начална фаза е лечимо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Четящ

    02 Март 2024 12:54ч.

    След края на войната в Украйна световната общност ще разбере, че този конфликт е най-голямата операция на Централното разузнавателно управление на САЩ (ЦРУ) в историята. Това заяви бившият служител на Държавния департамент на САЩ Майк Бенц на страницата си в социалната мрежа X (преди Twitter).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Когато казват, че някои имат план за света 100 години напред, на нас ни е странно

    02 Март 2024 16:18ч.

    А ето ситуацията с Украйна, десетки години я бутат в грешна посока за достигане на определени цели. У нас същото, дано се събудим!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    02 Март 2024 14:26ч.

    "И никоя медицинска сестра не отвежда тази обезумяла жена(фон Лайен), която сравнява лекарствата, които са спасили много човешки животи, с оръдия на смъртта, които ще унищожат повече хора". Този хитрец защо не го обясни това на В.В.Путьо, който отдели за военни цели 4,06% от БВП на РФ(2022г), ами се кае за военния бюджет на Италия(1,68% от БВП в 2022г)? Защото какво значение има да се сравняват пари на държавно ново, важното е да е аутсайдер с газетата си, но да има добър спонсор, който може да задели малко рубли и за него:-) Ей така се манипулира раята, измъква се някой маргинал от калта, и с малко парици тоя същият маргинал като запее за каквото му е платено, не можеш му затвори устата. И винаги има задунайци, които да му вЕрват

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аман от глупости

    02 Март 2024 16:16ч.

    Иначе идеално си обяснил как се вербуват нашите политици за интересите на САЩ и Запада. Цялата ни политическа сган днес наистина са маргинали!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    02 Март 2024 18:02ч.

    Да направим един "фактчекинг" на (не)маргиналото твърдение, че авторът на горната статия е "маргинал от калта". Проста проверка на биографията му в Уикипедия показва, че лицето Марко Травальо е журналист с над 30-годишен стаж, автор на десетки книги, отявлен борец срещу мафията и политическата корупция в Италия. Критик на корумпето Берлускони и поддръжник на антикорупционните партии в родината си. Редактор на независима медия, с донякъде алтернативни и щекотливи мнения, противопоставящ се на общоприетото или (централно) налагано мислене. Тоест е инакомислещ дисидент, борещ корумпираното (политическо) статукво. Обвиненията, че е "маргинал" идват от анонимното лице "р.о.", известно с обсесията си по "фашистка Раша", който громи враговете на демократичния (западния) строй и се активира в защита на политически корумпета като Денков и Урсула. Тоест един недисидент, обслужващ статуквото. Всеки читател може сам да си отговори кой точно е "маргинал от калта, и с малко парици тоя същият маргинал като запее за каквото му е платено, не можеш му затвори устата" и кой не. И кой се опитва да "манипулира раята", и кой всъщност е от "раята".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    02 Март 2024 20:18ч.

    по същият начин може да представиш Болен Сидеров като изтъкнат демократ, "Екогласност", главен редактор на опозиционен вестник "Демокрация", главен редактор на "Монитор", спечелил наградата на Съюза на бълг. журналисти(2002), създател и ръководител на партия, Народен Представител, Кандидат за кмет на София, 2 пъти кандидат за президент на БГ, предаването „Атака“ по телевизия „Скат“, в което изразява личните си позиции по отношение на проблемите в страната, автор на книги...само не можеш, и ти като Травальо, да обясниш как можеш да си независим и да защитаваш Италия/Европа с 1,68% от БВП срещу 4,06% от БВП на Рашистка Фашагия... и с хленч да не се занимават с оръжие да спреш някой, който само се занимава с оръжие. И изобщо цялата ти работа е както случая, когато попитали Куция Катър кой му е баща, а той гордо отговорил: "конят ми е вуйчо"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    02 Март 2024 22:30ч.

    Сравнението на един журналист, който бори местната (италианската) мафия с политическото корумпе Болен, което си легна с местната (българската) мафия е абсолютно нелепо. А от кого точно трябва да се защитава Европа? That's the (big) question. И си синхронизирайте опорките с Урсулката - хем Раша е пропаднало икономическо джудже с нищожно БВП и с безснарядна армия от некадърни, пияни, въоръжени с лопати крадци на перални, която губи войната, хем щяла да тръгне да завладяват икономическия и цивилизационен голиат ЕС. "Изобщо цялата ти работа" е ала "не можеш му затвори устата". Ще завърша с цитат от един друг "маргинал", който "манипулира раята" с подобна (миролюбива) теза: "Защо са ни военни самолети, с които да убиваме, а нямаме медицински хеликоптери, с които да спасяваме животи?"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    03 Март 2024 0:34ч.

    тези, които чакат В.В.Путьо с нетърпение, за да го посрещнат с цветя на Орлов Моаст и да "оправел" нещата в БГ, наистина се питат какво лошо може В.В.Путьо да им направи, та той има такива добри, топли очи...и така въодушевява колхозниците и ги сплотява...и "само" си иска възстановяване на руските "исторически "земи без значение колко кръв ще се пролее...и си иска зоната на влияние в Европа(а тази зона няма да е страната на мосю Тод или страната на сеньор Травальо, те само ще си продават книгите, няма лошо, и ще го развеждат из западните забележителности, туризмът е добро нещо...) А може двамата и в православна църква да се помолят за рахатлъка на източноевропейците в "русский мир":-)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    03 Март 2024 1:35ч.

    а в 21 век да си иска някой "историческите" земи е все едно върху буре с барут да си палиш бенгалски огън. Защото отрицателните примери са много заразителни и много тарикати чакат да видят резултата-например Ердоган(с население 14 пъти повече от БГ) единствено се чуди дали цялата БГ да си я вземе като турски "исторически" земи заради турското робство/владичество/присъствие 500 години, или да ни остави нещо за да му хвалим добрите, топли очи. И затова въпросът да се пита от кого точно щяла да се защитава Европа е доста нелеп: от тези, които в 21 век се държат така, сякаш сме в края на 19 век, и сякаш не е имало 2 световни войни заради земи и зони на влияние

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    03 Март 2024 10:26ч.

    Горе много точно някой е написал - "не можеш му затвори устата". Един (маниакален) отговор (за любимия ти Путьо) не ти стигна, та и пишеш втори, посред нощ... Доста показателно. Бай дъ уей, а "тези, които в 21 век се държат така, сякаш сме в края на 19 век, и сякаш не е имало 2 световни войни заради земи и зони на влияние" включва ли "цивилизования свят"? Който определено нищо не е научил не само от двете световни, но и от Студената война, в която трупането на оръжия от едната страна водеше до трупане на оръжия от другата страна, затваряйки един порочен кръг, който само увеличаваше риска от ескалация и ТСВ. И до днес в света властва "правото на силата", а не "силата на правото" И приказките за "международно право" са за децата. Питай сърбите и иракчаните. Без прецедентите и безнаказаността за Косово и Ирак, нямаше да има безнаказаността за Южна Осетия, Крим, Донбас и "СВО-то". И това твърдение не е резултат от някаква (русо)филия или (западо)фобия, като при теб, а елементарно проследяване на хронологията и причинно-следствените връзки. Както и от четенето на Бжежински, Кисинджър и Кенан. Именно нестихващото желание на някои държави за световна доминация, разширяване на "зоните на влияние" чрез ходове на "голямата шахматна дъска", както и двойните стандарти ни докараха до положението днес. И няма как чрез "варварщината" на Запада да (из)лекуваш "варварщината" на Изтока. Но ти си вярвай, че трупането и дрънкането на още повече оръжия ще доведе до мир, свобода и благоденствие на народите по света, докато всъщност само пълни ненаситната паст на чудовището (ВПК), хранещо се с човешка смърт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Според мен губите време и енергия

    03 Март 2024 19:40ч.

    да разговаряте с първосигнални индивиди от планетата на маймуните.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    04 Март 2024 1:15ч.

    не, че е най-важното, но щом моят "маниакален" отговор и то разширен в "полунощ" бил толкова показателен, за мен е показателно егоцентричното ти обяснение...представи си, има часови зони, и когато при теб е полунощ при мен е късно следобед, трудно ли е за разбиране:-) Още по-трудно ти е да напишеш за същността. Все ми се струва, че твоето "ама вие защо набихте негрите" като обяснение за сегашното положение е признак на несигурност в оценката ти кое е справедливо и кое не е, и това не може да се преодолее с разни (тъпи) клишета. Ако е несправедливо, не го прави. Ако е справедливо, защити го с факти и логика, а не с "набитите негри". Зони на влияние-например Сърбия е рашистка зона на влияние, някой да е нахлул в нея поради това? Или в Унгария? Има избори, има партии, за които е гласувано, и в БГ те единодушно избраха БГ да се присъедини към НАТО и ЕС...а сега си представи как някой нахлува в БГ защото не му харесва тази ориентация на БГ, та нали сме били във Варшавския Договор, "Господарят СССР" може и да го няма вече и Варшавския Договор бе разпуснат, но нали наследникът му е РФ и тя си иска зоната на влияние независимо от избора на партиите в БГ, които пък са представени в парламента с избори от гласуващи. Затова устното обещание "нито инч на запад разширение на НАТО" съдържа такава идея, че държавите заедно с хората в тях са като предметите, нищо не зависи от тях и може да бъдат изтъргувани. А когато Швеция и Финландия са се почувствали застрашени от маниакалния Джуджак и след 200г неутралност Швеция е решила да бъде в НАТО и те ли ще бъдат наказани заради избора си? Нямат право на избор ли? Или някой ги е манипулирал, защото това е най-лесното (и тъпо)обяснение. А сеньор Травальо е учена глава, разбирач от класа, на 23 февруари 2022 в газетата си е написал, че предстоящото рашистко нахлуване в Украйна е американска фейк новина, а на следващия ден рашистките окупатори нахлуха в Украйна...или, по В.В.Путьо, Лавров и вся остальная сволоч, те не са нахлували, нали така казаха??? Тоя дрънкал оръжие, оня дрънкал оръжие, единият имал 1,68% от БВП дрункане, а другият(РФ)-4,06% дрънкане...в такъв случай казваш, че "...Но ти си вярвай, че трупането и дрънкането на още повече оръжия ще доведе до мир, свобода и благоденствие на народите по света..." Но защо го казваш на мен, кажи го на тези, които си искат зоните на влияние независимо от хората и независимо от кръвта, която се лее, и всяка седмица се хвалят с "нови придобивки-оръжия" в РФ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    05 Март 2024 0:42ч.

    Това с часовите зони те издаде къде живееш, което обяснява употребата на "разни (тъпи) клишета" за (гео)политическите процеси в Европа, и особено за политическия живот в България. Първо, ще започна с най-маловажното - не съм адвокат на Травальо, затова не ме занимавай толкова с личното си субективно мнение за него, но за да бъдем коректни, написаното от него е към 23-ти февруари, и вероятно е базирано на "историческия" (му) опит, защото в предходните години именно американците, при ежегодните струпвания и учения на руски части в района, все обявяваха, че Русия ще напада, но тя така и не нападаше. Или години наред прогнозите на американците за нападение не се сбъдваха и се оказваха своеобразен "фейк". И някои хора, за разлика от теб, помнят техните грешни "прогнози". Явно и Травальо, на базата на предходните американски "фейкове" е решил, че и този път лъжат/грешат. А те, без да искат, познаха, докато той сбърка. Но най-същественото е, че най-накрая стана ясно защо смяташ един журналист за "маргинал" - заради това, че не папагалства вашингтонските, брюкселските и киевските централно спуснати опорки за конфликта в Украйна и не пее в общия "мисирков" хор. Но ти като типичен псевдодемократ, явно цениш само овчото единомислие, а всеки инакомислещ е "враг", в случая - "маргинал". Като преди 1989 г. Остава само да го пратиш в Белмарш, поради липсата на Белене, при един друг "маргинал"-журналист. Второ, много удобно не проследяваш хронологията на геополитическите събития и ходове, както и причинно-следствените връзки. Да беше прочел "The Grand Chessboard" на Бжежински, за да си наясно кои точно са "тези, които (си) искат зоните на влияние независимо от хората и независимо от кръвта, която се лее". И кой се опитва да наложи своя начин на живот над целия свят, като римската империя някога, "независимо от хората и независимо от кръвта, която се лее". И кой се опитва да ползва украинците, а и останалите европейци, за "полезни идиоти" в мръсните си (задкулисни) игри. А не да ми пишеш, за пореден път, кухите мантри за "демокрация" и правото на "свободен" избор на народите и държавите, които уж имали право сами да избират в коя "зона на влияние" да са. Като спретнат още една "цветна революция" някъде, и/или инсталират още някой "кучи син" на власт, ще те питам пак за "правото на избор" на държавите. Трето, понеже не живееш в Европа и имаш "егоцентрично обяснение" за процесите на стария континент, ще те светна, че тук евроатлантизмът е новият комунизъм, осигуряващ разширяване и бетониране на нечия "зона на влияние", чрез изграждане на своеобразен интернационал от верни комсомолци, идеологически обременени медии и марионетни правителства. Като преди 1989 г. Ако не вярваш, питай ходещия "три пъти за пет дни" в ПосолствоТО, и поръчващ военна техника без конкурси, как се манипулира "свободното" право на избор на една държава и как "държавите, заедно с хората в тях са като предметите, нищо не зависи от тях". За разни фондове, НПО-та и други модерни неоколониални методи за разширяване на "зоната на влияние" и за да се "манипулира раята", няма да отварям темата, но може да потърсиш в интернет "Neocolonialism", да видиш какво ще откриеш. Четвърто, всъщност някой нахлу в Събия именно за да разшири своята "зона на влияние" и сега в Косово се намира нечия голяма военна база. Но ти иначе смяташ за големи фашисти "тези, които (си) искат зоните на влияние независимо от хората и независимо от кръвта, която се лее". За Близкия изток няма да говоря, може да потърсиш какво мислят Amnesty International, например. Пето, хем хулиш "тези, които в 21 век се държат така, сякаш сме в края на 19 век, и сякаш не е имало 2 световни войни", тоест ненаучилите си урока от войните, хем не само не хулиш и смяташ за "цивилизовани", но и не правиш причинно-следствена връзка на действията на едни ненаучили си урока, които след края на Студената война, за втори път (като след ВСВ), саботираха изграждането на общоевропейска система на сигурност, включваща и Русия. Която бе заменена с едностранно разширяване на НАТО и трупането на натовско оръжие и бази пред "портите" на една държава, и публичното определяне на същата тази държава за основна заплаха (враг). Което естествено доведе до ответно трупане на оръжие, заради нарастващата заплаха от чуждите "полезни идиоти" и техния "отбранителен" съюз, който има навика да напада суверенни държави в нарушение на собствения си устав. Просто казано - Русия разпусна Варшавския договор и щеше да се демилитаризира и нямаше пак да й се налага да увеличава военните си разходи, ако Западът бе разпуснал НАТО и се бе демилитаризирал. И нямаше да води (хибридни/прокси) войни, ако срещу нея не се водеха (хибридни/прокси) войни. Същото беше и след ВСВ - вместо изграждане на обща (европейска) система за сигурност, бе създадено НАТО, в което впоследствие СССР кандидатства за членство, но получи отказ, което пък доведе до създаването на Варшавския договор и десетилетия на (Студена) война. Шесто, преди за пореден път да ми размахаш псевдо оБорката за писане ала "ама вие защо набихте негрите", докато всъщност те обвиняват, че "виждаш сламката в чуждото око, а гредата в своето не виждаш", или че боледуваш от "двойностандартничество", вземи прочети "The Sleepwalkers: How Europe Went to War in 1914", за която става дума в статията. Та белким престанеш да мислиш толкова едностранно и черно-бяло. Защото всъщност историята се повтаря и "всички са виновни - едни повече, други по-малко". За финал оставих твърдението "Има избори, има партии, за които е гласувано, и в БГ те единодушно избраха БГ да се присъедини към НАТО и ЕС", с което направо изби рибата! Само в тоталитарния строй партия(та) решава вместо народа. Но ще се направя, че не забелязвам, че май си фен на това някоя партия-майка, кланяща се на куха идеология, да взима решенията вместо хората, а ще те светна за още нещо от реалния политически живот в България, за който ти тъй уверено пишеш - у нас има демокрация, ама друг път. Питай лицето Борисов, или Доган, как всъщност се управлява в България, ако не вярваш. Но най-същественото е, че повечето българи никога не са гласували за някоя партия, за да ги вкара конкретно в ЕС и НАТО, а за да разреши местните ни проблеми - бедност, престъпност, корупция и т.н. А партиите, взели властта в България, като типични отрочета на комунистите, се държат не като "слуги на народа", а като господари на "раята". Но явно в твоята паралелна часовозонова реалност тежките корумпета Костов, Царя, Станишев, Боко, Кирчо, Десантчика Хр., Шиши и партийните им ОПГ-та са цивилизовани демократи и демократични организации, които чинно "спазват Конституцията и законите на страната и във всичките си действия се ръководят от интересите на народа".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    05 Март 2024 1:37ч.

    не зная как съм се издал за местоживеенето ми след като никога не съм крил щата и дори града, в който живея:-) А за останалите неща няма смисъл да коментирам при толкова много клишета в писанията ти. В Бг има партии, а не партия или Партия, ако предпочиташ нещо по-добро търси го другаде, но ако чакаш с референдум да се избира политиката на БГ, прочети отдолу Ленин и Чичо Ваньо. Хайде със здраве:-)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    05 Март 2024 8:07ч.

    Клишеписачът вика дръжте клишеписача... "В Бг има партии, а не Партия" е поредното от "толкова много клишета в писанията ти", затова този път сме на едно мнение, че "няма смисъл да коментирам". Предизвиквам те да прочетеш "Лунатици - Как Европа прекрачи прага на Първата световна война". Книга, която разчупва именно "клишетата" за една война. Хайде със здраве!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    05 Март 2024 23:42ч.

    защо да отделям време да чета книга от някой, който си е спечелил славата като про-путински високоговорител? Ще чакам да получа фактите директно от В.В.Путьо(марийкин), АКА Маниакалния Джуджак. Виж как той ни осветли за ВСВ вината била на...Полша...Двете хиени, СССР и Германия я разкъсаха и с това започнаха ВСВ, но друго си е историчар като В.В.Путьо да ни осведоми, он большой учьонъй. А след това пускат Маша Шмарата да поясни, че Запада пренаписвал историята, за да не си помисли някой нещо лошо за В.В.Путьо. Гьобелс ряпа да яде

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    06 Март 2024 18:17ч.

    Мислех, че сме приключили, но за пореден път ме занимаваш с обсесията си по някого, изръсвайки куп маниакални баналности. Книгата НЕ е "от някой, който си е спечелил славата като про-путински високоговорител", а е от сър Кристофър Кларк, професор по история от университета "Кеймбридж", специалист по Прусия (Германия)! Ръкоположен за рицар от Кралицата за приноса му в англо-германските отношения. А книгата му разчупва едностранчивия, клиширан поглед за една война (ПСВ). Ще спра, че твърде много време отделено за един "активен борец срещу рашизма".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чичо Ваньо

    04 Март 2024 6:40ч.

    Аз незнам някога Швеция и Финландия да са били неутрални.Швеция беше основен доставчик на стомана на фашистка Германия ,Финландия воюваше пряко с Русия по време на ВСВ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ленин

    04 Март 2024 6:59ч.

    Човечеството не се ли обърне към идеите на комунизъма е обречено на самоунищожение.Двете световни войни са следствие на самата същност на капитализъм,негова закономерност от развитието му.Такава ще бъде и третата.А тя е в ход и в момента.Жалко за младите хора.Няма да изживеят живота си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Михаил Михайлов Константинов

    04 Март 2024 14:57ч.

    БВП е изключително боклукчава мярка за каквото и да е. ППС е малко по-добра, но и тя е калпава. То и войната в Украйна го показва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи