Ако Костадинов оттегли кандидата си и призове да се гласува за Ваня Григорова и листата на "Възраждане", София ще падне

Ако Костадинов оттегли кандидата си и призове да се гласува за Ваня Григорова и листата на "Възраждане", София ще падне

Автор: Явор Дачков за в. "Филтър"

Преките сблъсъци между Антон Хекимян и Васил Терзиев са скучни и банални, а след края имаш усещането, че в тях участва само един човек. В интернет двамата водят огледална кампания с еднотипни и приличащи си послания, придружени от едни и същи снимки на кандидатите по риза сред хора от квартала или на срещи с бизнеса. Общите приказки преобладават, но най-вече доминира усещането, че в това състезание няма интрига, а победителят е предизвестен. И двамата кандидати губят много време и енергия, за да се обясняват за странични неща. Хекимян - защо от журналистиката скочи в политиката, а Терзиев - защо най-големите антикомунисти и чистофайници на родовите връзки, издигнаха потомък на ДС и племенник на Петър Младенов с танковете.

В интерес на истината нападките срещу Антон Хекимян не правят чест на журналистите от големите телевизии. Имам чувството, че чрез тях избиват собствените си комплекси. Всички, които работят в тях без изключение, са на екран, защото обслужват властта, а не защото са журналисти в истинския смисъл на думата. И това е така поне от 20 години. Нелепо е да обвиняват Хекимян, че е обслужвал Бойко Борисов и ГЕРБ, защото те също обслужваха Борисов и ГЕРБ когато бяха на власт, а после се врътнаха и започнаха да обслужват “Промяната”. От две години бТВ прави агресивен пиар на Кирил Петков и Асен Василев, който струва стотици милиони, ако се върши по правилата на търговската реклама и едва ли е безплатен. На Хекимян най-малкият проблем му е, че от нюзрума на бТВ (който впрочем работеше срещу ГЕРБ през последните две години), стана кандидат на ГЕРБ.

Подобно е и положението с Васил Терзиев, който трябва да се обяснява за майка си, баща си и дядовците си по двете ДС линии. Че и за Петър Младенов и репликата "Най-добре е танковете да дойдат" по адрес на демократите, които днес го издигат за кмет. Въпросите не трябва да бъдат отправени към него, а към Атанас Атанасов, Христо Иванов, Кирил Петков, Асен Василев и техните избиратели, които стават и лягат с ДС и комунизма на уста и които съвсем сериозно мислят, че комунистите и СССР са причина за всички нещастия в България. Да издигат подобен кандидат е подигравка със самите тях. Терзиев е бизнесмен с ясни политически и икономически цели и му е все едно кой ще му помогне да ги постигне. Ако БСП имаха по-големи шансове за София, щеше да се кандидатира оттам и никой нямаше да го пита за ДС.

Проблемът и на двамата основни претенденти е, че очевидно нищо не разбират от управлението на София, а кандидатурите им са плод на съвсем различни политически сметки. Голям проблем е и че говорят скучно - само клишета и баналности без грам харизма. Сглобка, която се прави, че не е сглобка. И точно тук се появява интригата, защото има, макар и не голяма, възможност за изненада. Според мен тя може да бъде поднесена от Ваня Григорова. Нейните сполучливи клипове са най-свежото нещо от няколко кампании насам, тя е хубавица и говори уверено, излъчва опит и хъс за победа. Има ясно послание срещу статуквото, управлявало 33 години столицата ни. Позиционира се категорично срещу сглобката и е разпознаваема. Последното е основен недостатък на кандидата на “Възраждане” Деян Николов, който очевидно е свестен и сериозен човек, но влезе твърде късно в надпреварата и мнозина от избирателите няма да му научат името до деня на изборите.

Тук е мястото да обясним нещо, което е важно, когато говорим за избори. Балансът между мажоритарния и пропорционалния елемент е много тънък. Шансовете на съответните кандидати се преценяват първо на базата на твърдите избиратели, а първото им голямо препятствие е да стигнат до балотаж. Който се класира трети, отпада от играта. Но, ако в предварителните проучвания е бил трети, а се окаже втори и отиде на балотаж - има всички шансове за победа.

Освен това в София от 30 години има устойчиво гласуване и тук ляв кандидат никога не е печелил, което не означава, че все някога няма да се случи. Сега е моментът да отворя скоба и за Вили Лилков, който е най-подготвен за кмет на София, но самозаблудата на тъмносините, че може да стигне до балотаж е трогателна. Неговата кандидатура бе инициирана от ГЕРБ, за да цепи гласове от Терзиев, което и ще направи с твърдия костовистки електорат. При катастрофално представяне на Терзиев Вили би могъл да стигне 6-7 %, но дотам.

За да преценим шансовете на основните претенденти, е добре да видим как са гласували софиянци на последните парламентарни избори през април, т.е. само преди половин година.

За ПП-ДБ са дали гласа си 192 000 души.

За ГЕРБ - 121 000

За “Възраждане” - 68 000

За БСП - 34 000

Очевидно е, че най-вероятно балотажът ще бъде между Васил Терзиев и Антон Хекимян. Ваня Григорова тръгва от много ниска база, която трябва да надскочи няколко пъти. Не е невъзможно, но е много трудно. В случая за нея има добра новина - първите двама кандидати са такива, че трудно мобилизират твърдите ядра на партиите, които са ги издигнали.

Нито гербаджиите припознават Хекимян за техен, нито градската десница е очарована от ДС-то на Васил Терзиев. Може да има отлив, но колкото и да е голям той, ще бъде много трудно на Григорова да стигне до битка за първото място. Освен това много от потенциалните нейни избиратели ще гласуват за “Възраждане”, които ще поднесат изненади на много места в България, но по-скоро като общински листи, а не като кметове. В София те ще имат солидна група в общинския съвет.

И тук антистатуквото има много голям шанс, ако Костадин Костадинов се реши на нестандартен политически ход. Ако “Възраждане” оттегли кандидатурата на Деян Николов и призове своите симпатизанти да гласуват за Ваня Григорова като кмет, но за листата на “Възраждане” за общински съветници, има всички шансове десницата да изгуби София за първи път от 30 години. Ако Ваня Григорова отиде на балотаж срещу Васил Терзиев ще го бие, защото ще мобилизира целия протестен вот срещу “Промяната”, а гербаджиите няма да подкрепят Терзиев.

Много малко вероятно е това, което описах като сценарий, да се случи. Костадинов сега налага “Възраждане” като партия на местно ниво и едва ли ще се откаже от своя кандидат в полза на Григорова, но аз на негово място бих го направил, защото рядко се открива толкова чиста възможност и то с широка политическа перспектива. Ако Ваня Григорова и “Възраждане” спечелят София това ще смени тотално цялата политическа картина в България, а уж безалтернативната евроатлантическа коалиция ще отече в канала. Това обаче са само хипотези, които биха могли да станат реалност при нестандартно и смело политическо поведение.

Засега изглежда по-вероятно Васил Терзиев да стане кмет на София и то само защото Бойко Борисов реши да му я подари, но за последното вече съм писал достатъчно подробно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • smb

    13 Окт 2023 10:02ч.

    Коцето е твърде самовлюбен, за да се откаже от третото място...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвремнник

    13 Окт 2023 11:05ч.

    Благодарение на Курнелиа, БСП са лилипут в сравнение с Възраждане. По-скоро, движението, трябва да е обратно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • smb

    13 Окт 2023 11:20ч.

    Важното е, че Възраждане ще са трети, от което не следва нищо, освен, че ще са били БСП и Корнелия....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвреминник

    13 Окт 2023 12:01ч.

    Явно, трудно се приема леталния край.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвременник

    13 Окт 2023 12:06ч.

    Реанимацията на БСП е невъзможна. Курнелиа, основно, и настоящето ръководство се потрудиха усърдно за постигането на целта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • smb

    13 Окт 2023 12:52ч.

    Не ви е БСП проблема. Други трябва да борите, ама човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвременник

    13 Окт 2023 23:11ч.

    Отдавна никой не брои БСП между живите. Сами се застреляха с участието си в коалиционното правителство с Тулупа и оръжието за Окраина. Лъжите на Курнелиа бяха пироните в ковчега.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отворете си очите

    13 Окт 2023 23:22ч.

    Като член на БСП,никога не бих гласувал за Ваня Григорова.Ромка която я уредиха да работи в Подкрепа и и осигуряваха интервюта по телевията ,есетствено срещу заплащане.Уредиха майка и да работи в Софийския университет която пък живее в социално жилилище също уредено за най малката сестра на Ваня.Дъщеря и също работи в Подкрепа .Три сестри са и са пълни със заеми .Единственият мотив е да се уредят всички с апартаменти и да си изплатят огромните заеми .Ваня е човек на началник на кабинета на Румен Радев Иво Христов.Икономистка на теория на практика е гола вода.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отворете си очите

    13 Окт 2023 23:22ч.

    Като член на БСП,никога не бих гласувал за Ваня Григорова.Ромка която я уредиха да работи в Подкрепа и и осигуряваха интервюта по телевията ,есетствено срещу заплащане.Уредиха майка и да работи в Софийския университет която пък живее в социално жилилище също уредено за най малката сестра на Ваня.Дъщеря и също работи в Подкрепа .Три сестри са и са пълни със заеми .Единственият мотив е да се уредят всички с апартаменти и да си изплатят огромните заеми .Ваня е човек на началник на кабинета на Румен Радев Иво Христов.Икономистка на теория на практика е гола вода.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гола Вода

    14 Окт 2023 13:26ч.

    си ти Дачка. Абе измислен аналлизатор , проумей бе че Коцето се цели в първото място!! От моите уста в Божиите уши !!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    13 Окт 2023 10:11ч.

    Отлично предложение. В такъв случай в Общинския съвет мнозинството ще бъде на Възраждане и БСП и Левицата, най-свестният вариант за града. Не искам да обиждам гласоподавателите, но напр. много от тях не знаят, че се гласува и за общинари, освен тези, на които ще обясним, че трябва... А Костадинов е добре да знае, че понякога крачката назад или встрани е много по-ефективна, направо задължителна., особено за Овните. Зодиите не бива да се подценяват, между другото в много държави подбират служителите си за съответните позиции и по зодии, друга тема.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вярно е.

    13 Окт 2023 10:15ч.

    Подбират ги според всичките 364 зодии, нема лабаво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фър / Миранда,

    13 Окт 2023 10:16ч.

    ти ли си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Взаимодействие след

    13 Окт 2023 14:33ч.

    Възраждане са млада партия и ще загубят идентичност ако подкрепят Григорова. Иначе и аз я харесвам. Стратегически е по-добре Възраждане,БСП, ВМРО и ИТН да се преборят за повече съветници и след изборите да търсят взаимодействие. Кметското място без мнозинство в Общинския съвет е нищо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сус лилипут на мисъл

    13 Окт 2023 20:38ч.

    И дух от 10:16. А по същество, добра възможност за уволнение на сегашните недоразумения, еничари и ОПГ. Дано надскочат Егото си : - Костадинов и Учиндолския / макар да е зависим от Сараите /.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    13 Окт 2023 10:17ч.

    И аз съм на същото мнение!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • baba Pena

    13 Окт 2023 10:22ч.

    Познавам хора (редовно гласуващи), които въобще не са наясно, че има общински съвет. За тях изборите са за кмет. Не знам дали са много. Но е възможно в партиите да го отчитат и заради това кандидатът за кмет да е важен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ivan Kolev

    13 Окт 2023 10:24ч.

    А защо да се откаже? Деян Николов е изключително компетентент и интелигенетен човек. Много по-логично е БСП да се откаже.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И аз така мисля

    13 Окт 2023 20:32ч.

    Ваня е много емоционална, което пречи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????(бивш Гост)

    13 Окт 2023 10:27ч.

    Аз това го пиша още от времето когато заговориха за Ваня Григорова като еаентуален кандидат кмет, но според мен Костадинов е с прекалено голямо его и/или поради някакви други причини няма да го направи. Иначе би се получило красиво. И естествено ме смущават машинките.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ./.

    13 Окт 2023 11:30ч.

    то, за това явно нещата ще се решават на балотаж... За това е важно да се стигне поне до балотаж и там да се обединят всички Анти-Сглобкови сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????(бивш Гост)

    13 Окт 2023 12:06ч.

    Ако Коцето не подкрепи Ваня Григорова по схемата на Дачков балотажът ще е между Хекимян и Терзиев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Евгени Славов

    13 Окт 2023 14:07ч.

    Ако баба ми беше мъжка,щеше да има дръжка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 10:30ч.

    От време на време отварям любимата газета, колкото да видя футболната програма (вече и на хороскопите ѝ не вярвам) и там има една анкета. Ваня е на второ място, след ченгенцето, но гласовете на Възраждане, няма да ѝ стигнат. Трябва и ИТН да се прибавят към общото дело. Разбира се, анкетата не е много достоверна - аз три пъти гласувах досега, а сега ще гласувам още един път.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ретранслатора

    13 Окт 2023 10:40ч.

    На същото мнение съм. БСП+Възраждане+ИТН е възможно да пребори т.нар. десница!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    13 Окт 2023 10:36ч.

    В момента не харесвам нито една партия, но Нинова мина всякакви граници на противоречие между думи и дела, като непрестанно поддържа кандидати с противоположните на нейните позиции, така електоратът на БСП на практика избира хора с прогресистки възгледи, кандидати за кметове и евродепутатии и всякакви коалиционни партньори, бивши съпартийци. Този намаляващ процент ляв електорат може да покрепи кандидата на Костадинов, а не обратно, ако идеята е да се „вземе“ София от десните. Т.е. ако следя вашата логика, Възраждане са ги надминали по подкрепа и техният кандидат е по-избираем, по думите ви е и читав, може Нинова да прояви смелост да го подкрепи, както направиха с Манолова. Друг е въпроса, че аз „десни“ не виждам, кметът на София трябва преди всичко да я благоустроява, естествено, това се прави според визията на партията; в този смисъл лично мен ме ужаси дясната мечта на двамата уж десни, да си водим децата на лекар с велосипед някой ден. Така че техните послания са нещо повече от блудкави, те са направо опасни, когато вървят по опорките на най-лудите в Европа, които пък са най-близки до лявото! Сигурното е, че Хекимян ще продължи да работи усилено по инфраструктурата, пътеките там са утъпкани от ГЕРБ, което все ще има полза за софиянци. Чудя се дали някои хора ще се въздържат да подкрепят неетнически българин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 10:52ч.

    " Т.е. ако следя вашата логика, Възраждане са ги надминали по подкрепа и техният кандидат е по-избираем" С "т.е." и без "т.е.", изказвате много странно твърдение. Дачков ясно и недвусмислено казва, че кандидатът на "Възраждане" е неизбераем: "и мнозина от избирателите няма да му научат името до деня на изборите.".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Просто бизнес

    13 Окт 2023 11:00ч.

    Да, ама не. Григорова не е избор на Нинова, а на старата партийна софийска номенклатура. Тя си кротува за да има алиби при очертаващо се фиаско в София. А, бе къде се изгуби онази устатница Майчето? Нали също подкрепя Григорова? Освен Таков друг не се обажда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • игри на тронове

    13 Окт 2023 10:39ч.

    Сметки без кръчмаря. Г-н Дачков, а замисляли ли сте се как ще реагират избирателите на Възраждане на евентуалния призив на Костадинов да се гласува за В. Григорова за която има данни, че е кадър на Отворено Общество? Интересни призиви отправяте. Човек започва да се чуди на коя страна сте

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 10:44ч.

    "че е кадър на Отворено Общество" Тъй ли? Я раздуйте. Моля.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • игри на тронове

    13 Окт 2023 10:50ч.

    https://telegraph.bg/telegraphplus/novini/igrach-na-sedmicata-vania-grigorova-gospozha-ne.-vyrvi-prez-zhivota-s-visoko-vdignata-glava-trudnostite-ne-ia-plashat-analizira-vsichko-i-misli-napred-388967 - ето тук може да прочетете. Цитирам част от статията - Впоследствие е била изследовател в агенция за онлайн проучвания, пазарен експерт в телеком и администратор в неправителствена организация - „Отворено общество“. От 2015 г. е икономически съветник на президента на КТ „Подкрепа“. Завършила е УНСС, става докторант в същия университет в катедра „Човешки ресурси и социална защита“

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • игри на тронове

    13 Окт 2023 10:57ч.

    https://rtvsis.eu/2023/09/20/%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%BA-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%BE/ ето и по-подробна информация

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 10:58ч.

    А чистачките в офисите на "Отворено общество" и те ли са кадри? Кадър е, когато те подхванат от училищната скамейка, после те вкарат в правилния университет, после те пратят на разни курсове, специализации и накрая те направят некъв началник. Тя като кадър на ОО ли е работила като чистачка в някакво училище? Което един друг преди няколко дена го написа с чувство за голямо превъзходство. Иначе материалът от линка е много хубав.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:03ч.

    Препоручвам материала от линка на колегата. Колкото повече го прочетат, толкова по-добре. Само това: "Председател е на Сдружение „Солидарна България“. Национален координатор за България на Европейската гражданска инициатива срещу трансатлантическите търговски споразумения – TTIP и CETA, които подчиняват хората и държавите на корпоративните интереси." колко струва!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • игри на тронове

    13 Окт 2023 11:05ч.

    Не знам чистачки да пишат доклади за развитие на Национална стратегия за интеграция на ромите, както е видно от втория линк и под който гордо стои нейното име, а отдолу - кординатор - Отворено общество и още куп други

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:14ч.

    Е, там ли е в момента? И ако не е, защо не е, според Ваша милост? Вий как си го представяте тоя живот - в случая на една млада жена, и доколкото схванах, била е самотна майка. Това дете трябва да се храни, облича, образова - как да стане? Но не се е задържала на хлъзгавото поле на компромисите. Докато Хекимян си правеше кариерата на много високоплатената "журналистическа" позиция, а ченгенцето "се скъсваше от работа, само горкото срещу всички" за да стане милионер. На руски казано - Ваня срещу "мажорните засранци".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • игри на тронове

    13 Окт 2023 11:19ч.

    Вижте, не смятам да търся оправдания, обвинения или каквото и да е друго. Вие попитахте - дадох Ви линкове. Аз гласуват за Възраждане и знам какво е мнението на много от гласуващите за същата партия. Това ще е кардинална грешка, ако Костадинов призове за такова гласуване. Вие сте в пълното си право да гласувате за когото искате.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Още за нея

    13 Окт 2023 11:22ч.

    "Председател е на Сдружение „Солидарна България“. Национален координатор за България на Европейската гражданска инициатива срещу трансатлантическите търговски споразумения – TTIP и CETA, които подчиняват хората и държавите на корпоративните интереси. Участник в протестите срещу добива на шистов газ в България, бетонирането на Черноморието и посегателствата срещу Природен парк „Пирин“, както и срещу навлизането на ГМО в българското земеделие. ======= Активен защитник на хората с увреждания в Националния съвет за хората с увреждания и в Националния съвет за тристранно сътрудничество, борец срещу т.нар. „реформа на медицинската експертиза“, която лиши десетки хиляди хора от подпомагане или намали размера му. ======== Eдно от лицата на националната гражданската инициатива „Да спрем машината за неравенство!“, която събра над 30 хил. подписа за данъчни реформи - въвеждане на необлагаем минимум върху първите спечелени от всеки работещ 560 лева и въвеждане на намалени ставки на ДДС за храни, стоки от първа необходимост, лекарства, учебници, книги." (пак в "Телеграф")

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ретранслатора

    13 Окт 2023 12:01ч.

    Само да напомня, че и Орбан е бил в Отворено Общество, но се е дистанцирал. Чрез действията си Ваня също го доказва!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • той и Виктор Орбан е бил при сорос, но

    13 Окт 2023 14:08ч.

    после се е опомнил и издигнал до безспорен национален лидер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Орбан изгони Сорос от Унгария

    13 Окт 2023 20:36ч.

    Не се е просто дистанцирал

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дядо Йоцо

    13 Окт 2023 10:40ч.

    А доброутро. Това го каз отдавна

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йордан Казаков

    13 Окт 2023 11:02ч.

    Ваня Григорова е гаранция, че ще се ликвидира "Ран Ът" - изацията в управлението на София

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йордан Казаков

    13 Окт 2023 11:07ч.

    Поне на общинско ниво

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • vvem

    13 Окт 2023 11:03ч.

    Костадинов няма да се откаже в полза на Григорова защото както автора отбеляза те трябва да се позиционират и в местната власт. Това е чисто партиен егоистичен интерес, а и не е сигурно че ако го направи Григорова ще спечели. Това което е сигурно че те ще имат добър резултат в София и залагат на питомното а не на дивото. Ваня Григорова е потготвен избираем кандидат с солиден опит. Общо взето всичко което другите кандидати нямат.Тук въпроса е дали София иска да разбърка картите и да разконцентрира властта, а аз не съм сигурен дали изобщо хората в България разбират формулата check and balances която се използва масово в западна европа и САЩ където властта е концентирана не само в една клика а в няколко, което определено ражда по-добри плодове отколкото силно концентрирана власт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нивгаш либераст

    13 Окт 2023 15:29ч.

    Самозаблуждавате се за властта на Запад - там властта не е демократична, а задкулисна. И всичко на авансцената е цирк.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Просещ извинение

    13 Окт 2023 11:10ч.

    Най-накрая да се намери някой, чийто глас се чува, да произнесе неудобни и очевидни истини. Браво, Дачков! Е, вие си знаете - познанието носи ПЕЧАЛ, а истината минава задължително през понасяне на БОЛКА и ХУЛИ! "Колегите" Ви (от корпуса за обслужване на всевъзможните потребности на политиците) ще се настроят допълнително срещу Вас. Да не ви пука, тези от екрана и стоящите зад тях са просто компаньонки и техните сутеньори! Скоро беше, произнесох импровизирано някакви свои възгледи по отношение на същността и ролята на журналистиката. Буквално си представих, как физиономията на Дачков се присвива презрително, но ... тук открих изненадващи сходства във възгледите, което ме ласкае! Сега, нека взема отношение по виждането за гласуване! Дачков, заявяваш една изключително СМИСЛЕНА гледна точка и не мога да направя нищо повече, освен да благодаря, защото тезата Ви ми помогна да изляза от личното си раздвоение относно персоналното ми гласуване. Гледах на това като на вероятен вариант, но сега вече знам, че това е вярното решение. Нямам никакви илюзии, обаче! 1. Вероятността Костадинов да направи нещо подобно е клоняща към нула! Подобен ход ще се отрази твърде негативно на похода на цялото Възраждане къмвърха на политическия ни живот и ще остави мнозина стреснати (но не и очаровани). Просто ще откажат да го разберат! 2. Подобни разсъждения е подходящо да се отправят към много рационални хора, неподвластни на емоциите, силно политически подготвени. Нашият народ по-скоро не е нито едно от трите! Горе правилно се подчертава, че преобладаващата част от хората не знаят - що е то ОС и каква е разликата с кмета. Да, политикани сме, но основно с цел да обслужваме емоцията си! 3. Относно технологията и инструментите - тук искам да обърна внимание на персоналната вина на Нинова, която до последно е огъваше като настъпан червей и правеше всичко възможно да подлее вода лично на Ваня! Бавеше и протакаше! Да имаш такъв кандидат, този кандидат да е бил единодушно избран от най-голямата ти организация, а тя (Корнелия) се сучеше като мокра връв и се чудеше всячески да намери друго продължение. Вероятно самият Костадинов дълго се е чудил - какво да правя!? На фона това, Възраждане извадиха силен човек за кандидат и сега ни поставиха в рискова ситуация! Спокойно можеха да номинират някого, който просто действително да играе само за отбор съветници. Деян е едно прекрасно момче и ми е болно, че го коментираме точно в тази ситуация. Имах личен разговор с него още по време на събирането на първата подписка за еврото (която не събра бройката). Той не е нахакан и харизматичен тип, вероятно характерово не е въобще бил предопределен за политиката. Животът е гаден и несправедлив, стойностните хора често не получават шанс заради разни нещица! Зададох му няколко по-специфични питания и бях смаян от изключителната му информираност и подготвеност по икономика и финанси! Деяне, извини ме, но ще гласувам за Ваня!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:20ч.

    Нинова я разбирам - каквото и да стане на изборите, много хора ще припознаят Ваня като автентичния ляв лидер. Както би казал модерният ляв, ситуацията за Нинова е "люн-люн".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явор Дачков

    13 Окт 2023 20:21ч.

    Чудесен коментар! Благодаря!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Няма да гласувам за Ваня

    13 Окт 2023 20:51ч.

    Образът и е изграден медийно. Слушах преди нейни няколко интервюта по разни теми, емоционално изразяване, в дълбочината си обаче кухи. Доста неща не са и ясни и никога няма да и станат ясни. Защо първи да не са Деян и Ваня реално? Явно машините са заложени на Терзиев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • PanAm

    13 Окт 2023 11:19ч.

    г-н Дачков, Възраждане гласуват всичко важно в парламента в пълен синхрон с ГЕРБ, така че и в София ще играят с тях за да загубят нарочно, което прави версията ви абсолютно невъзможна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    13 Окт 2023 19:07ч.

    Много ВЕРЕН ИЗВОД.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Варненец

    13 Окт 2023 11:20ч.

    Костадинов е леке и ефе, не го бърка нито политиката, нито реалното положение - важно му е само той да бъде в центъра на прожектора на сцената!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Смислов

    13 Окт 2023 19:09ч.

    Бива си го. Обаче е НАРЦИС и точно това ще го закопае.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    13 Окт 2023 11:21ч.

    Това ще е най-доброто решение, ако Възраждане го направи. Така ще се получи обединяване на патриотичните сили в полза на обществото! Призовавам Възраждане добре да помислят и приемат това предложение, двете партии трябва да си помагат, ще дойде време, когато ще се случи и обратното, БСП да помогне на Възраждане!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • >>>

    13 Окт 2023 11:26ч.

    Прав е Явор. Единственият начин, да се срине джендър-либерастката окупация на София е да се изгради общ фронт от всички опозиционни сили, зад една кандидатура. И той като, Ваня Григорова реално може да събере най-голяма подкрепа, явно тя е кандидатът, зад който трябва да застанем всички, които не можем да понасяме тази уродлива и тежко вредна за България "Сглобка".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Десислава

    13 Окт 2023 18:13ч.

    Първо, аз харесвам Деян Николов и не харесвам Ваня Григорова. Второ, Възраждане може да събере по-голяма подкрепа в София. След "сглобката" БСП ги няма, потънаха някъде. Защо да подкрепям партия, която изгони почти всички свои изявени членове?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ало ?

    13 Окт 2023 19:10ч.

    Възраждане в София имат в най-добрия случай 10%.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • грешка

    13 Окт 2023 11:28ч.

    А защо се смята че Ваня Григорова е избираема в София? Груба грешка, от там и цялото съждение на Дачков е грешно. 0 шанс за Ваня, каквото и да прави. Либераститте ще си изберат Терзиев с лекота - това са реалностите. Костадинов е прав да не се прави на маймуна за София където няма шанс за сега.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:33ч.

    "0 шанс за Ваня, каквото и да прави" Доколкото имам някакви впечатления от нея от телевизиите, тя е от хората, които казват: "Може, но съм длъжна да проверя". Иначе казано: "Ще правя, каквото трябва, пък да става, каквото ще" - както правеше Нешка, а преди нея и Толстой Лев Николаевич.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ./.

    13 Окт 2023 11:34ч.

    ще видим, кой е в грешка... А защо ти смяташ, че Ваня е "неизбираема". Жълтопаветните либерасти изобщо не са мнозинство в София и никога не са били. И трябва да имаш предвид, че и към момента избирателите на ГЕРБ, които имаха традиционно мнозинство през последните години, са също толкова отвратени от Сглобката. Така че, не бързай с присъдата...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:41ч.

    Ето фчера, ходих да ми пооправят брадътъ, и една от фризьорките, гербаджийка, държи портрета на Тиквата над огледалото, участва в изборни комисии, доверено лице, ми казва - "Няма да гласувам! Виж кво става, а и във Варна - как ще гласувам за Портних?!"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • грешка до thenewone

    13 Окт 2023 11:49ч.

    Напълно разбирам, и това си е нейно право, но не можем да бъркаме желаното за истина. Терзиев с пълна сигурност ще спечели. Не мога да го понасям, и той е тотален боклук, но това са реалностите. Той е мултимилионер с подкрепа от посолството в либерастка, еврогейска София, естествено че ще спечели с лекота. После посола сигурно ще го гласи и за премиер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Само минавам

    13 Окт 2023 19:13ч.

    Терзиев няма шанс. На 5 ноември ще е ясно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пак Маги

    13 Окт 2023 11:29ч.

    На последните избори гласувах с бюлетина, въпреки че бях привърженик на машините поради инженерното си образование. Но сега призовавам гражданите, които искат гласа им да не бъде откраднат, да гласуват с бюлетина. Навсякъде в Европа се е гласувало само с бюлетини, защо ли??

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Време е София "да падне"

    13 Окт 2023 11:36ч.

    За да направи това Костадинов трябва наистина да мисли национално-отговорно! Ще поживеем и ще видим!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • най-новият виц

    13 Окт 2023 15:55ч.

    Костадинов с национално-отговорно мислене

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мирча Кришан

    13 Окт 2023 19:14ч.

    Костадинов е 98% зомби. А това не е добре. За него, за Възраждане, за България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Може

    13 Окт 2023 11:41ч.

    Костадинов може да го направи само ако БСП (и левицата) му дадат конкретни обещяния за парламентарните избори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:44ч.

    На този етап, пазарлъците на Костадинов ще са за районните кметове в София.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мамонът

    13 Окт 2023 11:46ч.

    Само за сведение! нищо не твърдя! Това е поредната статия, която Дачков пише за Филтър. Кой е филтър? Погледнах им сайта! Вътре разни реклами, интересни едни такива! Боклукът със ЗАЛОЗИТЕ е напълнил главата. После намирам разни интересни - една болница, една банка, и ... Герб. Гледам капитала! Собственик ФИЛТЪР МЕДИЯ ГРУП ООД. Управител е едно лице, което има строителен бизнес. А кой стои зад ФМГ ООД? Няма кой знае какви тежки драми - Строителната компания и Кристина Патрашкова. Иска ми се да вярвам, но не съм склонен да го повярвам - Дачков дали ще каже "Не" на компаниите за залози, при условие че са готови да изсипят торба пари в Гласове. Гаден е животът, ей! Мамонът наднича отвсякъде и се киска!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ало?

    13 Окт 2023 19:16ч.

    Пишеш глупости. Рацио, рацио си трябва!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 11:51ч.

    Ваня Григорова: "Милионерите имат възможност да си купуват закони, да си купуват благоволението на управляващите. Не веднъж наблюдавах от първия ред как се коват правила, угодни на шепа персони. Работещите хора, редовите граждани нямат пари, те имат глас, който до момента не се чува. Когато животът ни се диктува не от мнозинството, а от парите, това не е демокрация. Когато публичните услуги са в частни ръце – водоснабдяване, сметопочистване, социални услуги, транспорт, е логично те да са незадоволителни като качество и с висока цена. Гражданите трябва да разберат цената на 1 лев. Тя е една, когато се прави ремонт на ремонта и друга, когато няма корупция и бюджетът се разходва ефективно. Бюджет, който да се разпределя справедливо и сравнително равномерно между центъра и крайните квартали. Защото СОФИЯ Е ЗА ВСИЧКИ!". Софиянци, всичко е в ръцете ви, вие решавате!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • да, и ?

    13 Окт 2023 11:57ч.

    Всичко това е вярно, но какво очаква да постигне Ванчето? Посолството решава, машинките определят, медиите слагат лавров венец и целуват.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 12:08ч.

    "Прави каквото трябва, пък да става, каквото ще"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Доксан Докуз

    13 Окт 2023 11:57ч.

    Ваня е от старие ерлии, като нищо може да обере вота на софийските индобългари. Само трябва да разнообрази кампанията си с някоя и друга ромска народна мъдрост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На барикадата Йохан е сам...

    13 Окт 2023 12:06ч.

    Е, не съвсем. През януари 2018 г., когато ЛГБТИ неправителствени организации издигаха плакати в градинката до Народното събрание за въвеждане на Истанбулската конвенция в българското законодателство и още преди БСП на Нинова да отреагира, 20-30 души вече протестирахме срещу Истанбулската конвенция под паметника на Цар Освободител. Там беше и Деян Николов като лидер на софийската организация на "Възраждане". Спокоен, целеустремен и уравновесен. Силно се съмнявам, че Костадинов може да го подрежда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йохане, Йохане

    13 Окт 2023 19:18ч.

    София не се управлява с протести. Особено срещу джендъри.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кметът на Симитли

    13 Окт 2023 19:55ч.

    Така е. Управлява се от този, който опрасках и от гей-паради.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • доц. Карачибук

    13 Окт 2023 12:10ч.

    Днешната Дачкова игрословица "ако Костадинов оттегли кандидата си и призове да се гласува за Ваня, София ще падне" ме затрогна с чаровната си детска наивност. Спомни ми с нещо "Под игото" и шарадата на Мичо Бейзадето. "Т (=300) У (=400) Р (=100) Ц (=900) І (=10) А (=1) К (=20) Е (=5) П (=80) А (=1) Д (=4) Н (=50) Е (=5). Тия черковни слова, четени като букви, казваха: ТУРЦІА КЕ ПАДНЕ; броени и събрани като цифри, изкарваха съдбоносната година 1876! Кой беше натъкмил тая чудновата комбинация и открил това съвпадение? Кой ум беше уловил в мрака тая светулка, тая необяснима игра на случая? Неизвестно". Ние обаче знаем кой е авторът на днешната политическа шарада. Това е бай Дачков, този мил комедиант на в жанра политическа трагедия. Представям си го как е нахвърлял политическата си хрумка за това как "Възраждане" може да оттегли своя кандидат за софийски кмет. Приседнал е бай Дачков на бюрцето си в компанията на запотена чаша. В устата му дими тънка ментолова цигарка Kiss Menthol, любимата марка на Клаудия Кардинале. Отпива Яворчо от малцовото питие, шмръква от цигарката, изпуска ароматно ментолово облаче, прохладно като ума на чекист. После весело потраква по клавиатурата. Уви, нещо не се получава. И във "Вълка и седемте козлета", и в "Трите прасенца" има доста повече поука и мъдрост, отколкото в идеята партия "Възраждане", или която и да е друга, 15 дни пред изборите да оттегли своя кандидат. Всички партии са ненаситни хиени. Никоя няма да се откаже докрай да преследва плячката си. Ако не успее да я улови и разкъса, то поне да усети възбуждащия мирис на кръв, да чуе смъртния писък на жертвата, чието доскоро красиво тяло е зверски разкъсвано от зъбите на победителя. А защо не и да се наслади на до-мажорното му мляскане, възбуждащото апетита дори и на най-злоядите деца.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    13 Окт 2023 12:31ч.

    Е, г-н доцент, материалът на г-н Дачков е смесица от романтизъм и кулинарни рецепти - сущ Дюма-баща + малко (една щипка) Виктор Юго. Една Ваня, 1/2кг БСП, 1 кг Възраждане, 200 г ИТН = Победа!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    13 Окт 2023 16:21ч.

    доц. Карачибук ?? Само не става ясно от кой вариант на "Трите прасенца" се очаква поуката:-) Сега, като БГ е европейска държава(но не дотам) , може би вече и английският оригинал е преведен? А той е с около 80 г по-стар от руския и е съвсем друг-мързеливото прасенце със сламената къща, а след това и другото, с къщата от клони, са изядени от вълка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    13 Окт 2023 12:26ч.

    Те и ако Вагнерските инструктори на Хамас се бяха оттеглили, надали гаджалите щяха въобще да пробият граничната ограда с Израел. А сега съответно щяха да си останат в Газа. А сега - в Гъ.а. Каквото си надробиш, туй ще сърбаш. Кой се е захванал с Рашките, винаги изпада в кенефа на историята. Факт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майчина обич

    13 Окт 2023 12:47ч.

    Сине, силно съм разтревожена! Снощи пак си препил, в резултат на което тази сутрин те гони тежък махмурлук и се объркал хапчетата. Трябваше да вземеш от розовите, но само 2 бр! Много са силни! Трябваше да вземеш рейса и да идеш до Обеля, а ти пак си се качил на трамвая и сега чий го дириш на Централна гара?! Бързо вземай една такси и се прибирай у дома! Мама ще се погрижи за теб! Ако телефончето е при теб, пусни това в статията за Румен Петков! Ти не си за тук, мама! Дане не си взел цял блистер, че как ли ще те оправя!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стъкмистик

    13 Окт 2023 12:43ч.

    Кой каквото ще да казва, аз ще гласувам за листата на Възраждане и за Григорова като кмет.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    13 Окт 2023 13:11ч.

    Как ? И ти ли ? Та до вчера бяхте всички за Промяната ! Как така изведнъж ? Сякаш нещо те е тряснало в кратуната и те е превключило ! Или си паднал в кенефа на двора ? Не, не си прав. Залости магистралата, ако искаш от общината нов кенеф на двора !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стъкмистик

    13 Окт 2023 13:30ч.

    Нов ама само ако ти си отдолу, та кой откъде мине да ти наторява кратуната.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Викт

    13 Окт 2023 14:04ч.

    Костадинов няма да оттегли никой, евентуално на балотаж ако стигне Ванчето може да изрази подкрепа, но само ако има нещо за договаряне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жълт котарак

    13 Окт 2023 15:26ч.

    Дачков конструира фланг, по който Костадинов да бъде атакуван след изборите. Или е нарочно или не е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цена мацка

    13 Окт 2023 19:21ч.

    Ще му мине път на Костадин. И е ... ДОТАМ. До 5 ноември. Догодина - нова партия, а той да се възражда в къщата си на варненското езеро!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ганчо

    13 Окт 2023 15:53ч.

    Голямото его на Костадинов няма да му позволи да направи това. Но"ГОСПОД се противи на горделивите, а на смирените дава благодат."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Политиците не са цел на демокрацията

    13 Окт 2023 16:17ч.

    а само неин инструмент. В България не е така за съжаление, сигурно затова нямаме нито политици, нито демокрация. Имаме босове на мафиотски организации наречени политически партии, с цел разпределение на пари, имоти и доходоносни длъжности. Който иска да е някой в това атрофирало общество, няма друг изход освен да прави мили очи на босовете и после да им се отблагодарява по съответния начин. Така е било още преди стотина години, поне докато на 19.5.1934 г. военните вземат властта и забраняват всички партии, депутатите можели вече да представят само себе си, разбира се избрани мажоритарно. Тогава международната обстановка е позволявала това, а и макар след загубена световна война сме били независими. Сега няма и помен от това, а партиите ни са част европейските партийни съюзи, които също се месят в нашата демокрация до степен да я обезсмислят. Само че светът глобално влезе в нестабилност, в такова време всичко е възможно, което може и да е добра вест за България, защото ако всичко беше останало линейно България беше обречена да се удави в блатото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    13 Окт 2023 16:35ч.

    в политиката най-често като се добави едно Голямо его до друго Голямо его, математически резултата може да се представи (2)+(2) прави (3=), да се чете "три на релси"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чезаре Ламброзо

    13 Окт 2023 18:08ч.

    Те вярвам Костадинов да го направи. И ще сгреши. Ще играе на сигурно и партийно, но точно този стремеж ще навреди на партията му. Вероятно си мисли, че времето работи за него и "Възраждане", но не след дълго ще разбере, че не е точно така.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йоан

    13 Окт 2023 19:24ч.

    Костадинов ще приключи Възраждане до Нова година. И причината ще е онази която вижда в огледалото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cеверомакедонец

    13 Окт 2023 21:55ч.

    Костадинов лично е спойлер и контролиран - няма да го направи -и да се реши - няма да му дадат. Ако оттегли кандидата си в София непеосредствено преди изборите - пет седем дена за да се доблокират взаимно "божем атлантиците" Григорова ще спечели ще преформатира политическото пространство не само в България но и в триморието и ще е следващия министър председател или президент на България. НО няма да го направи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Южномакедонец

    14 Окт 2023 10:26ч.

    Григорова ще спечели и без Костадинов. Костадинов ще я подкрепи на балотажа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cеверомакедонец

    15 Окт 2023 23:54ч.

    Би било добре, но Софтуерната демокрация няма да позволи в голям град на кандидат на левицата или на Възраждане да излезе на втори кръг, освен ако не се намалят вариантите в последния момент ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Костя Копейкин (ТМ)

    13 Окт 2023 23:12ч.

    Объркал се е Дачков. Потениалният електорат на Ваня Григоров не при вгъзрожденците, При Вили Лилков е, при тези дето никога няма да гласуват за ДС отрочето.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • По никакъв начин

    13 Окт 2023 23:34ч.

    Всеки да си участва сам, нека се разбере каква е подкрепата за тях, иначе нещата се размиват. Така или иначе, ако двойката театрални противници ТерЗиев -Хекимян се яви на балотаж, София ще премине в ръцете на "червените" демократи. Защо никой не говори за родителите на Хекимян, те да не са под прикритие?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • trassporter

    14 Окт 2023 1:18ч.

    А защо Деян Николов сам не вземе решението за отегляне като кандидат-кмет, видно от сондажа по-горе?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да.

    14 Окт 2023 10:22ч.

    Сламен човек. Това е Деян Николов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За сведение на възраждащите се кратуни

    14 Окт 2023 10:30ч.

    Ако знаете какви "кандидати" има Костадинов по места! ТРАГИЧНИ. И все другите са му виновни. Като на "ранния Борисов", е не се ли и двамата управлявате от един Център и кой е този Център?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Такава е целта на Костадинов

    14 Окт 2023 12:23ч.

    това съвсем не е случайно, а добре обмислено. Говоренето на Костадинов в доста голяма част отговаря на националните ни интереси и това радва много хора. Това е логично, но е част от по-сложна схема, защото при сегашната избирателна система се гласува за партийно говорене, не за конкретни хора които да са се доказали като годни за общественото доверие. Така Костадинов с популисткото си говорене привлича гласове, с които издига хора които са се доказали само пред него, а те после му се "отблагодаряват" подобаващо с подкрепа и материални благини. Изход от тази престъпна схема с общественото доверие са мажоритарните избори на хора, които са познати на хората на местно ниво, не на партийните лидери. Така те ще се чувстват лоялни повече на хората, отколкото на лидерите си на партии. Отделно това ще даде път и на повече независими кандидати.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Като гледам,

    14 Окт 2023 12:13ч.

    много автори на идеята са се навъдили, но аз претендирам да съм първият човек, който я е оповестил в сайта Гласове и то още на 27 септември. В потвърждение на заявлението, давам линк, коментарът ми е от 27 Sep 2023 20:37 ч.)) == https://glasove.com/na-fokus/hekimyan-e-izdignat-za-da-zagubi-vaprosat-e-zashto

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кандидат за кмет на Дупница подкрепен от Възраждане

    15 Окт 2023 9:49ч.

    Коцето влиза в Черна политическа дупка. Поради липса на кадри. И не само. Да чете Фауст!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дачков

    16 Окт 2023 13:04ч.

    се брои за демократ, ама налага цензура.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И скромно

    16 Окт 2023 20:00ч.

    си оттегли статията. На поръчкова работа намирисва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Човек

    20 Окт 2023 21:35ч.

    Учуден съм, че подкрепяте кадър на отворено общество.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи