Проблемът на Цънцарова е, че напада избирателно. Никога ПП-ДБ, Кирил Петков, Асен Василев и Христо Иванов. Те са ѝ любимци

Проблемът на Цънцарова е, че напада избирателно. Никога ПП-ДБ, Кирил Петков, Асен Василев и Христо Иванов. Те са ѝ любимци

Назрява съвсем сериозен скандал около въпроса с журналистиката, и конкретно Мария Цънцарова, в който според мен никой не адресира същината. И двете страни го изкарват принципен въпрос, боравят с общи термини и не назовават директно "слона в стаята". Аз ще го назова.

Не, не е проблем журналисти да са агресивни, критични, дори предубедени срещу политиците и партиите. Да ги "разкостват", да им вадят кирливите ризи и да ги нападат. Това, до голяма степен, им е работата.

"Слонът в стаята" е усещането на все по-голяма част от населението, че това отношение не се прилага със същата степен конкретно и точно към политиците от ППДБ. Това, буквално, е целият казус, нищо повече. Отношението към ППДБ.

Спестете си, и критикуващите и защитаващите Цънцарова, дългите и общи дитирамби за журналистическа етика, норми, за властта и медиите. Знаете, че казусът е много по-конкретен. Просто хората масово усещат, че нивото на острота, критика, "разкостване", което се прилага към всички други политически партии и политици, не се прилага, когато гостуват Петков, Денков, Василев, Лорер, Минчев и, повече от всеки друг - Христо Иванов.

Битува усещането, че определени журналисти таят силни симпатии конкретно към обществената група, наречена "демократична общност", към нейната идеология, каузи, възгледи и дори вкусове. Поради което даже, когато не харесват текущите й политически представители, те най-малкото им спестяват същото ниво на настървено вадене на кирливи ризи, несъответствия в действията и пробойни в тезите, както на партиите от другите политически племена у нас. Защото дори, когато даденият журналист не харесва конкретно Кирил Петков или Асен Василев, то той поне генерално е съгласен с политическите им тези, гласувал е за ПП, ДаБг, "Реформаторски блок", "Синя Коалиция" или ДСБ някога в миналото, движи се чисто приятелски в средите на градската, либерална общност, цитира Капитал, Свободна Европа, БОЕЦ, "Антикорупционния фонд" и другите изцяло лоялни на тази политическа общност и каузите й организации.

Съществува усещането, че ако Костадинов, Тошко Йорданов или някой от ГЕРБ гостува при Цънцарова, то тя се е подготвила с тежки и компрометиращи въпроси около 5 пъти повече, отколкото ако гости са Мирчев или Денков. Десет пъти повече, отколкото ако гост е Христо Иванов.

Това генерално усещане впрочем не е уникално за България. Същото битува и на запад, където масовите обвинения са, че масмедиите клонят силно вляво и към градските, либерални партии и техните каузи - демократи, лейбъристи, либерали, зелени. Нищо уникално не стои зад това, няма конспирация, Сорос-Морос, грантове, тайна мрежа. Естествен процес е, при който градските хора в целия развит свят почти неизбежно придобиват либерални възгледи от средата, а на запад особено и от университета си. Най-силно в хуманитаристиката.

Усещането е, че това вече се случва и у нас, в следствие на което политическите представители на либералното градско - в момента ППДБ, се ползват с една, две или пет идеи по-меко отношение, отколкото другите. Може да не сте съгласни с това усещане, може да го оспорите или пък да не видите проблем в него. Но не можете да отречете, че ТО е слонът в стаята, който генерира цялата полемика по въпроса и масовите реакции в социалните мрежи. Вие си избирате дали да го адресирате или да се правите на ударени, разтягайки локуми, пишейки общи декларации в подкрепа на отделни журналисти или пращайки писма срещу същите. Усещането ще остане и ще продължи да се задълбочава, както отдавна се случи и на запад.

 

 

 

 

 

Коментари

  • Donald J. Trump

    21 Окт 2024 18:11ч.

    Проблем е, ако някой изобщо гледа БТВ! За какво му е? При толкова информация в интернет, защо някой умен човек изобщо би посегнал към някоя от 3-те "големи" телевизии - гледането им е пълно самоунижение...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Политкомисар

    21 Окт 2024 19:15ч.

    От поне 15 години отказах на консумирам телевизия. Един от доказано добрите ми житейски избори. Оставил съм мисирките на пост. В неведение съм за реалититата и драмите им. Не знам рекламите, не знам ВИПовете, клюките, интригите. Не гледам псевдопублицистиката с една гледна точка, която се насажда за единствено правилната и се атакуват всички останали. Не гледам демагози и врачки платени от разни институти да ми ръсят експертиза по теми, от които имат пряк материален интерес и говорят така, че да си заслужат грантовете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • edfwegfwe

    21 Окт 2024 21:26ч.

    аз спрях да гледам телевизия някъде като бях на 14г през 2005 когато ми купиха първия компютър и оттогава си набавям информацията само от интернет и от източници, които аз искам.... чуя/видя ли телевизор да работи в близост до мен, и не ми е приятно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 4i4o 4ep

    22 Окт 2024 7:22ч.

    Какви журналисти!?! Мисирки да им кажеш, ще обидиш мисирките! На мисирката трътката е нещо повече, това са едни говорещи глави и държачи на микрофони!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оле Отвори Очички

    23 Окт 2024 0:39ч.

    "Нищо уникално не стои зад това, няма конспирация, Сорос-Морос, грантове, тайна мрежа. Естествен процес е, при който градските хора в целия развит свят почти неизбежно придобиват либерални възгледи от средата, а на запад особено и от университета си" - Този пасаж меко казано не е много" остър", нямало никакво давление, природни стихии, видиш ли, създавали "средата" и университетското промиване на мозъци... Всеки който подцени врага си е обречен на разгром. Филмирането и вманиачаването са вредни, но отричането на силен, организиран натиск е още по-глупаво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оле Отвори Очички,

    23 Окт 2024 11:52ч.

    напълно прав си, Шкварек няма дълбочината, за която претендира...и като така, е доста безполезен, меко казано, а ако се изразим точно, вреден...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    24 Окт 2024 19:01ч.

    Правилно! Няма независима медия!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На мен ми харесва

    21 Окт 2024 18:13ч.

    Как разлиства, и най-вече как й отговарят. Нещо като тестер, за този който е влезнал в противоречие с нея. Ивелин Михайлов се справи много добре.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ъъъъ, не!

    21 Окт 2024 18:15ч.

    Цънцарова слуша господарите си! Срещу, който я насъскат, срещу него лае! Злобно и нещастно същество.🤑🤮💩💩💩💩💩

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фън ър/комарката

    21 Окт 2024 18:22ч.

    Цънцър в превод от влашки означава комар. Мисирската телевизия БТВ има зъл,нахъсан като пинчер женски комар.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    21 Окт 2024 18:26ч.

    Твърде голямо внимание се отделя на това грозновато девойче... не мислите ли? Нека си лае, така или иначе никой ня му обръща внимание 🤭

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • опа

    21 Окт 2024 18:45ч.

    Цеца Очилатата боа и Светльо Рома са със същата идеологическа индоктринация, но не бидейки амбициозни провинциалисти в степента на Цънцара, дразнят далеч по-малко. Иначе аз си прекарвам идеално и без тримата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • фждбцжфб

    21 Окт 2024 20:27ч.

    A Виткур Николаeв да не е по читав?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    21 Окт 2024 19:01ч.

    Мил пардон, обаче нито Цънцарова ме интересува, нито проблемите ѝ. Мисля, че не гледам бТв, от една година след началото на Шоуто, демек от преди около 20 години. И Канала, и Нова, некъде от тогава. Уплаших се, че като отида горе, св. Петър ще ме пита: "Ти, гледаш ли бТв, Канал 1 и Нова?" и като му измънкам "Ми да", айде, тогаз в пъкъла - "продължавай да ги гледаш и тук - крадци, бандити и уруспии".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оле Отвори Очички

    21 Окт 2024 21:16ч.

    Хехе, сполучлива смешка, едновременно тъжна. Поздравления

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    21 Окт 2024 19:02ч.

    Не са само ПП-ДБ, а и герб и Пеевски. Лошото е ,че те манипулират зрителите в зависимост от техните пристрастия или това което им е наредено. Това е дълбоко неморално за професиятя им.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не е приятна за гледане

    21 Окт 2024 19:19ч.

    Тя се държи злобно, дребнаво и заядливо, като че има лични сметки за уреждане... но само с някои.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не бе, г-н Шкварек!

    21 Окт 2024 19:31ч.

    и това не е проблемът, а това, че продължавате да коментирате и да обръщате внимание на обикновена махленска простакеса, облечена в служебни рокли. Кой нормален ходи в студио при тая, поли златарева или бойко василев!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мари

    22 Окт 2024 7:56ч.

    Проблем е, защото 80% от населението се информира точно от медии като БиТиВи. И те формират неговите "електорални нагласи".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • журналистиката - вече доста съмнителна професия

    21 Окт 2024 19:34ч.

    Професия ли? Тия са някакви PR-чици агитатори (в най-честия случай на западащия либерал-фашизъм), и никакъв журнализъм, вдъхновен от ботевския плам, никаква борбена публицистика. Телевизионни и радио журналисти от висока класа имахме при соца, въпреки цензурата. Но поне имаше кауза и идеали, за които си струваше да се борим, а не като сегашните - само за пари и разни материалистични злободневни мурафети! Хората от журналистическите среди по онова време, при все това, излъчваха интелект и достолепие, а не като сегашните купени мърди, дето нито образованието им качествено, нито мисълта им аналитична и критична... да не говорим за характера на медиите - частният корпоративизъм няма как да породи творчество и проблемен дебат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • това не са журналисти

    21 Окт 2024 19:48ч.

    Не е прав авторът, защото и журналистиката си има етични норми и линии на поведение. Същината е в това, че това не са журналисти, а наемни работници и заради огромните заплати са готови на всичко да изпълнят поставената им задачаа и поведение от висшестоящите. Стана непоносимо да гледаш някои менте журналисти в сутрешни блокове и в Нова, и в Нова нюз и в Битиви. В БНТ двойката е фифти фифти, младежа често е доста объркан и напорист

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kaloyan

    21 Окт 2024 20:02ч.

    Цънцарова я помня от случайна среща по времето на т.нар студентска окупация срещу Орешарски. Беше "под прикритие" стажант/репортер с главните организатори. Аз и колега юрист, все още студенти, бяхме предварително разучили че организатор на тази акция е Саша Безуханова, през "България може", с видните и към днешна дата вече известни Денков, Петков, а и по-малко известни личности като Христо Христев от катедра Право на ЕС в ЮФ (и мн други разбира се). Отидохме да "си дадем шанс" че грешим, за съжаление установихме това, което вече предварително бяхме проучили. Избирателно вътре се допускаха да говорят само либерални кадри, като Христев, Боряна Мусева, покойния вече Таков, (който единствен залсужава уважение от всички изброени до тук, Бог да го прости), и тн. Връщам се на Цънцарова - тъй като ние си позволихме да зададем няколко конкретни въпроса на "организаторите" защо се пускат избирателно хора, защо има усещане за организираност на уж спонтанния протест, който е отворен уж за всички, получихме отговор от типа на "е добре вие защо се бъркате толкова в това, нали сте тук да участвате". Позволих си да попитам Цънцарова тя не е ли журналист, и в какво качество присъства на окупацията, видимо без намерение да взима интервюта, да готви материал, без оператор, книжа, или други материали. Тя буквално се движеше като част от антуража. Госпожицата видимо се смути и отговори повърхностно с нещо подобно на "е какво лошо има", последва отново "проницателен" въпрос "вие да не сте юристи", след което разговорът се разсъхна посредствено, каквото и беше очакването ни. Ето ви кратка истинска история, която вярвам, добре се вписва в настоящия повод да я споделя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Калоян

    22 Окт 2024 3:09ч.

    Благодаря изнесените данни, това съвпада с моята лична информация. Жив и здрав!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ася

    21 Окт 2024 20:05ч.

    Цънцарова е такова селско,махленско и просташко чудо, че може да се кандидатира за титлата "Мисирка № 1", като се има пред вид, че конкуренцията е доста силна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бре,бре

    21 Окт 2024 20:12ч.

    Сега ли се сетихте,че Цънцарова толерира ППДБ.Това го знам от години.Нищо не може да я отклони от позицията и.Те от медията просто заложиха на куц кон.Защото това е позиция на ръководството на медията.Намериха Цънци,която се хвърли с голи гърди да ги спасява ,без много да се задълбочава.Иначе е атрактивна.Опако човече.Да е жива и здрава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    21 Окт 2024 20:24ч.

    Ами Лора Танка? Нима е по-обективна, или пък Индиеца, Вичо и женицата до него?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • dabedabe

    21 Окт 2024 20:46ч.

    Далеч от телевизията! Само това е спасението. Гледайте канали за природата и добитъка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Проблемът на дамата е,

    21 Окт 2024 20:47ч.

    Че е проста. Това го знае всяко малко дете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чужди елементи

    21 Окт 2024 21:13ч.

    Много чужди елементи вършеят по мисирските телевизии - влахкини, юдеи,индобългари,полусръбкини,турчори и гърчорини, даже имаше и един шемет -немец. Любими

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алабала ТВ

    21 Окт 2024 21:58ч.

    Не съм ги гледал тия нещастници. Не знам дали някога съм гледал телевизия през живота,най-малкото новини, забравил съм.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • един

    21 Окт 2024 22:43ч.

    Спор няма цънцъра е рядък дебил ,а онзи пълнежа до нея путка за заплата Ама този г.з шварек марек да ми дава наклон на х.я аре няма начин

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СМЕХХХ

    21 Окт 2024 23:09ч.

    Ами туй са еврогейските ценности бе, тапир! Друго си е, да си от пупу-дъеба, друго си е да си от някое село! Евргейско си е някак си! А в България еврогейове да искаш!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • съждител

    22 Окт 2024 0:38ч.

    Подходящ пример за говорене и действие по социално удобен начин и едновременно при изпълнение на поръчка, това е Цънцрън. Г-н Шкварек има попадения. По особен начин мисли хем консервативно, хем нетрадиционно, което в някакъв смисъл може да изглежда нонсенс. Е, нека го кажа по друг начин - намира начин да извади и изтъкне водещото, съдържателното, ... това което понякога се е изплъзнало на другите, да обобщи. Тук сме изричали и ние неговите прозрения, но неговата трибуна е по-висока, а ние се четем само един-друг! Има още една възможна линия на разсъждение, която е далеч по-страшна. Започвам леко встрани. Помните ли едни от първите калинки на БХ. Едната дори наистина се казваше Калина и даде наименование на семейството, на явлението в обществен план. Оказа се кьорфишек, мошеник, без образование, поне без диплома, но си беше извоювала незаобиколимо място. Ако има немска делегация или пътуване в тази посока, без нея нищо не ставаше и то защото германците много "настоявали" за нея. Тя държала така да се говори! Зли и завистливи езици шушнеха, че обръщала наред очите на господата германци, поради владеене на разни номера и техники, ама аз там не съм бил на място и нищо не твърдя. После дойде време да се праща депутатство в странство. Ама... БХ тъп като гъз, не отлепва нито дума по французки, има тежък комплекс в тази посока, направо дупки и рани в душата си, та разпоредил да му търсят разни ... по-така и да са задължително "парле ву франсе". Да не се излагаме пред чужденците, я! Така се родиха звездите на Нарочена Габриелова и Нарочена Майделова, в някакъв смисъл и Новаков. Буквално от студентския чин и ... хоп в европарламента. Пълни негодници, с никакъв жизнен опит и познания, повече от скромен социален бекграунд в частност, ама ... "парле ву франсе". Ако историята свършваше тук, нещата щяха да са изключително позитивни, доколкото така или иначе от БХ нищо смислено не се е пръкнало, той си е Бич Божий. Но не би! По неговия път тръгна и др. Нинова. Изгря звездата на Пенкова. Тя е същият случай. Нима си мислите, че между тях има някаква разлика?! И трите са завършили някакви соросоидни идиотщини и али-бали и единствено голата житейска случайност е пратила едните при десните народняци , а другата при "куманизите". Нима си мислите, че ако бащата на Пенкова беше имал достъп до БХ, дъщеричката му днес нямаше да реди евроатлантически мантри. Ох, какви мантри щеше да ни реди Цветелинчето! Само в студената и високомерна корпоративна кучка се съмнявам - за Майдел иде реч, тя нямаше да може да си счупи езика и да застане на барикадата, давайки си живота заради бедните! Ако историята свършваше тук, нещата щяха да са изключително позитивни но не би! Следващите думи идат само за целите на възстановяване на равновесието, не искам да съм крайно предубеден и едностранчив. За моя голяма изненада, преди два месеца от името на Възраждане в европарламента се появи една нова напълно непозната за местната публика звезда - др. Рада Лайкова. Чувайки за първи път напълно непознато име, питах един запознат, та ме открехна - приближена била "горе", но не знам какво е горе, била "парле ву дойч", млада, завършила разни соросоидни идиотщини, ама умно момиче, някакъв чиновник се уредила в Брюксел! Как точно е станала сварката с Възраждане, историята мълчи! Това изглежда ли ви по някакъв начин познато? Нерде Волгин, нерде Лайкова! Ако г.ца Рада я бяха поканили при БХ, щеше ли да се справи с чест? Щеше ли да успее да мине бързо курс по овладяване на (онези) ценности? Да завърша с крайното обобщение, пък и скромно да опитам да допълня г-н Шкварек. . Някога с принуда ни бяха научили да се държим подходящо и при крайна необходимост да изречем разни правилни неща. В модерната съвременност, глобалистичните елити по някакъв необясним начин брутално "убиха" идеологията, отстраниха способността на големи групи млади хора ВЪОБЩЕ ДА УПРАЖНЯВАТ МИСЛОВНА ДЕЙНОСТ! Превърнаха съществуването им в низ от шарени картинки. Наблюдавам ги, уж разсеяно, понякога надавам ухо на приказките им, от познавателна гледна точка. Слушам какво говорят и по телевизиите. Следя профила на гласуващите и вота. Положението е ужасяващо - ТЕ МИСЛЯТ КАКТО ИМ Е "ЗАРЪЧАНО"! Цънцарката е частен, но по-скоро смешен случай (защото изглежда и се държи смешно) на едно разпространено явление, което в сърцевината си е страшно. Аналитичната и критична мисъл е заменена с частни интереси, притежание, потребление! След тях е мрак, вакуум! Няма да пише рецепта, че и без това пресолих манджата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логото

    22 Окт 2024 9:43ч.

    Поздравления за поста, много точни наблюдения, мислим еднакво! Министерства, партии, университети и др. учреждения са пълни с такива калинки, наместили се на мекото на живота и правещи кариера заради самата кариера. Нагли, брутални, гиздосани по последния писък на модата, но за сметка на това прости и незадълбочени. 90% са от женски пол, затова и в политиката, образованието и науката работите няма как да вървят. Жената е проклятие, когато не е под контрола на мъдрото древно предание.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • съждител

    22 Окт 2024 11:23ч.

    Благодаря, логото 22 Окт 2024 9:43ч.! Личи си същата кръвна групра! :)) А пък аз се старах да съм мил и любезен. Разни смущаващи думички се бяха завъртяли из главата ми, а пък тук има няколко колежки, които уважавам и не желаех дори индиректно да ги карам да изпитват негативни усещания. Приказката е без край, правда няма. Странно, животът принудитлено прокарва за кратко време вярни решения, после неизбежно се случва поредната простотия, а нагаждащите се само това и чакат. Вместо да се опитаме да разберем древната и органична мъдрост (защо не и от преданията), вършим нови и нови глупости и нещата отиват на зле!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВИК

    23 Окт 2024 16:05ч.

    Ааа, секстизъм! Това е недопустимо в евроатлантическата църква. Немедлено да се санкционира този ретроград. Та ние сме заложили съществуването на ЕС на урсули, мърсули и др. дето не си спомням имената им. Ама тоз Борел и др. дето ни си спомням имената им не са ли мъжове? Ми те са същите женски полови органи. А сега сериозно. Има умни, интелигентни жени. Има умни , интелигентни мъже. Но те не виреят на евроатлантическа почва. Те това е! А,сега сериозно. Има умни жени и умни мъже.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • спрях да гледам телевизия заради такива като цънца

    22 Окт 2024 7:19ч.

    Ако не се промени нещо в политиката на телевизиите съм уверена, че все по-голямо отдръпване ще има от тях заради такива като тази цънца. Не ме интересува на кого симпатизира и дали е либерал, консерватор или просто цънца. Няма да позволя да ми набива в главата нейните тъпизми и любов към простокиро или който и да е. В интернет аз си избирам какво да гледам и да слушам и там цънци не допускам до себе си нито техните изблици.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • българина

    22 Окт 2024 8:06ч.

    Цънцарова работи в американска телевизия, ще мачка всички не американски партии, а американските според заслугите към Посолството Какво неясно има тук!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • dabedabe

    22 Окт 2024 8:23ч.

    Аз мислех, че цънцар е скръндза, пък то било друго. Няма значение, не си е на мястото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поручик Галицин

    22 Окт 2024 15:07ч.

    Огнян Стефанов е обратното на острото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Проблемът на Цънцарова е, че напада избирателно."

    22 Окт 2024 16:27ч.

    за сметка на това "проевропейци" като чорбаджията на тази газета ровят по всички боклуци за да намерят нещо против ЕС и в полза на РФ. Но Кристиян Шмарев не вижда никакъв проблем в това, защото и той е изтъкнат "проевропеец"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВИК

    23 Окт 2024 16:18ч.

    Да си доволен , че има и такива " чорбаджии" та са се прочете и нещо различно от бълвоча , залял вси сайтове и т.н.информационна среда. Пък и ако го нямаше, къде щеше да изплющиш умнотията си. Продължавай да громиш подобни криви, които не са успоредни на правата линия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Миловидна

    22 Окт 2024 18:19ч.

    ЦЪНЦАРОВА НАПАДА ИЗБИРАТЕЛНО БЕЗ СРАМ. ЧАСОВЕ СЕ ПОДГОТВЯ ДА ИЗВАДИ НЯКАКВО КОМПРОМАТЧЕ,ЧЕСТО НЕПРОВЕРЕНО.ОТ ПРОВИНЦИЯТА СЪМ ,АМА ТОВА СЪМ ГО ОСТАНОВИЛА ОЩЕ ПРЕДИ ГОДИНИ.НЕ ИГРАЕ ЧЕСТНО.НЕ , ЧЕ ПОЛИТИЦИТЕ СА ЧЕСТНИ.ТЕ ПЪК СА АЛЧНИ НЕГОДЯИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ваньо Лудия

    24 Окт 2024 14:53ч.

    ЩО СЕ КОСИТЕ ? АЗ СИ ПУСКАМ бтв САМО КОГАТО СЪМ ПРЕПИЛ ЗА ДА ПОВЪРНА ПО- ЛЕСНО

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи