Не успяха да подпалят света с русофобията, но са напът пак да го изгорят с антисемитизма

Не успяха да подпалят света с русофобията, но са напът пак да го изгорят с антисемитизма

Следвайте "Гласове" в Телеграм

Защото както палестинците са заложници на избраните от тях ислямисти и терористи от ХАМАС /братя мюсюлмани/, така и Израел е заложник на своя най-голям съюзник /биг брадър, чичо Сам/, който е приспал спецслужбите му за клането на 7 октомври – и спиралата на ирационалната жестокост – взаимна, е неудържима. Отвлечените от ХАМАС израелски деца, едно от които на няколко месеца, и избитите после от израелски ракети палестински деца под останките на домовете им, в болницата…

Разчовечаването в този екзистенциален конфликт е взаимно и ще надхвърли границите на Светите земи, каквато е целта.

Заинтересованите от 7 октомври са незаинтересовани от мирен договорен процес между изралеци и саудитци, а от война в Близкия Изток, която ще рефлектира в Европа /Русия ще удържи, а вероятно и Иран/. Украйна не е достатъчна за европейски хаос - тя дестабилизира икономически ЕС, откъсна го от Русия, но политически отвътре той може да бъде допълнително хаотизиран от ислямските “нови” европейци, които да “защитят” палестинците с антисемитски погроми.

Войната засилва крайностите – на глобалистките комсомолци, ампутирани от национална принадлежност, и на крайно десните крипто нацисти, лишени от национална търпимост – и едните, и другите са в изобилие в Европа. Да, може да възразите, че мнозинството от хората в ЕС е нормално, неагресивно, но такова беше и в Палестина, и в Израел, до момента на показната жестокост на 7 октомври, отприщила непропорционален по жестокост отговор, който е реакция на екзистенциална заплаха.

А кой печели екзистенциално от военни конфликти, притичвайки се на "помощ"?

 

Източник: Фейсбук

 

 

 

Коментари

  • Ина

    18 Окт 2023 17:36ч.

    браво, мнение което отразява преобладаващото обществено настроение

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • първото мнение

    18 Окт 2023 20:48ч.

    Ционистите ми свалиха поста. Антисемитизмът е като евреите. Просто не трябва да го има.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Глупости

    18 Окт 2023 22:10ч.

    Руски мекерета са нема и 10%.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    18 Окт 2023 22:36ч.

    евреите не са семити .......................антисемитизма се прилага от тях даже при конфликт на интереси !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Християн-ционист

    18 Окт 2023 17:41ч.

    Не думай професорке, не думай комсомолке печална! СТАВА ВЪПРОС ЗА ГЕНОЦИДА НА ИЗРАЕЛ НАД НАРОДА НА ПАЛЕСТИНА! Става въпрос за 75-годишен отказ на Израел - палестинците да имат своя собствена държава върху своята собствена палестинска земя. Ако наистина си християнка, а не юдаистка, атеистка или либерастка от сектата на ЛГБТ+++ и ти като мен би трябвало да си за независима държава Палестина върху земята на Палестина, в границите от 1967 г. ООН неведнъж се е произнасяло с резолюции за създаване на две държави в Ханаан - Израел и Палестина. Защо Израел продължава да упражнява геноцид над народа на Палестина, след като е ужасен от ответния геноцид на Хамас над израелския народ? Ти затова ли си? - Да продължават кланетата и да прерастнат в Трета световна война? Или жалиш само за жертвите от израелска страна?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еми сега

    18 Окт 2023 17:49ч.

    Християнин ли си, ционист ли си, ама нищичко не си разбрал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еми сега,

    18 Окт 2023 17:56ч.

    можеш ли да се обосновеш защо мислиш така?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Брато, "Миш маш" от 17:41

    18 Окт 2023 18:47ч.

    Ако не си прочел написаното от достойната професора, а само заглавието мога да ти вляза в положението бързак си! Но, ако си го прочел, бегай в обора при преживните там.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вася Илиева

    20 Окт 2023 13:30ч.

    Напротив, разбрал е Господинът Християн Ционист, затова и никът му е такъв - като твърденията в материала на Проф.Григорова: и Тако, и Вако. В конкретната ситуация не става дума за 'екзистенциите', а за политическите и национални права. Да, 'екзистециите' са важни, но са следствие на политиките. Политиката към Газа и Палестина е грешна, некоректна, дискриминационна, в разрез с всички утвърдени от ООН спогодби. Квинесенцията им е - да има две автономни държави, Палестина и Израел с границите, обособени при създаването на Израел. Израел системно и вероломно нарушава и стеснява границите с Газа. Това е причината за бунтовете и самозащитите на палестинците. Израел не изпълнява договорите си и тези на ООН. Палестинците се борят за свободата си и земята си. Да, екзистенциите са важни, но ако бяха определящи в смислите на Камю, нямаше да има борба на палестинците за свобода, защото 'екзистенцията' би била затворена в осъзнаването на избора и би спряла в него, т.е. не би имала външна съпротива. При атеистичната екзистенция е така ( Сартр, Камю) - 'робът осъзнава, че е роб и това е неговата свобода. Проф. Григорова е свързана с такъв екзистенциализъм, защото 1. отъждествавя правотата на двете страни, с което минимализира вината на Израел, 2. остава в пасивна позиция. На философски език двете страни са релативизирани, а не са изведени като причина и следствие. Следователно, анализът е частично верен, но като цяло - недостатъчен и неверен за опериране с него. Разбира се, ако се прави политическа манипулация в полза на Израел, става. Но ако се прави стойностен анализ, не е издържан заради частично вярното в него. В последното има място за 'екзистенциите', но те са следствие и не могат да се извеждат като водещи. Ако все пак следваме разбирането на Проф. Григорова за 'екзистенциите', то и към него бих добавила да се разшири периметъра им към Ясперс, т.е. религиозните екзистенции, както е и в Православието, а не както при Камю и атеизма изобщо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нещо повече

    20 Окт 2023 17:02ч.

    >>>>>> Така е било до времето когато Бог слиза на Земята въплатен в нашия спасител Исус Христос. До онова време, когато юдаистите предават Бог, осъждат Бог на смърт на позорния римски кръст и се гаврят с Бог по пътя Му към Голгота. Исус Христос ни даде Нов завет: "6 Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене. 12 Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца." (Библия,Йоан 14 глава https://biblia.bg/index.php?k=43&g=14&tr1=1) >>>>>> Това е ЗАВЕТ ЗА ВСИЧКИ, които повярват в Исус Христос, а не само за евреи. Следва времето на Божието наказание, на този свят, за юдаистите от баща дявола - да се скитат без собствена земя. >>>>>> Обвиняват семинариста, който възстанови достойнството на Руската православна църква - Йосиф Висарионович-Сталин, - че е причинил създаването на Израел през 1948 г. в Обещаната им от Бог на някогашните евреи земя. А къде да се създаде държава за народа без земя, освен там, където му е била държавата, преди Божието наказание? Което не означава, че въстановяването на държавата Израел е от Бога, а не от Сталин, ционистите, САЩ и ООН. А още по-малко означава, че юдаистите ще бъдат господари на целия свят, както са си писали в техните свещени книги, когато все още не са били извършили престъплението срещу Бог - предаването, осъждането и гаврата с Божия Син Исус Христос - единосъщ с Отца. >>>>> Но юдео-сатанистите не приемат Новия завет на Бог, вярват че след като са предали, осъдили и поругали Бог, единосъщ с Исус Христос, имат право на цялата земя в Ханаан (нещо което дори във Вехтия завет не им е дадено - крайбрежието на Газа и на север почти до Тел Авив не им е било дадено). Палестинците, които са араби - семити - имат право на своя собствена държава в Палестина, в земята на Ханаан, която обитават от времето на разселването на юдаистите от Рим, след като през 70 г. император Тит (тогава префект и цезар) смазва въстанието в Юдея и разрушава до основи Втория храм. (Матей 24:2 "А Той в отговор им рече: Не виждате ли всичко това? Истина ви казвам: Няма да остане тук камък на камък, който да не бъде сринат.") Израел по всякакъв начин се стерми да не позволи на палестинския народ да създаде своя пълноценна държава. >>>>> И така, за палестинския народ създаването на тяхна собствена държава, на тяхна собствена земя, е въпрос на оцеляване (екзистенциален), докато за държавата Израел създаването на държавата Палестина не е въпрос за оцеляване на Израел и на израелския народ. Израел води религиозна война срещу арабския народ на Палестина, воден от старозаветния фанатизъм на юдео-сатанистите и техните производни - юдео-ционистите. Палестинците отвръщат на фанатичния юдео-сатанизъм с фанатичен ислямизъм...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нещо повече

    20 Окт 2023 17:31ч.

    Горният текст, от 20 Окт 2023 17:02ч., е продължение на текст, който цитира част от Вехтия завет -Второзаконие, 7 глава - и е изтрит като неполиткоректен, за което благодаря.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Прекрасна сте

    18 Окт 2023 18:10ч.

    Великолепна сте, професор Григорова, за пореден път! Само ще замени вашата дума "Разчовечаването" с " "обезбожаването". Вие силно надценяват е хората. Прекрасна сте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кои са антисемитите в днешното старозаветното клане?

    18 Окт 2023 18:23ч.

    Израелците или палестинците? Или и едните, и другите? Защото семити, макар и по-малко има между израелците, и семити преобладаващо са палестинците... Професорката семитка ли е по произход или е славянобългарка?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николай II

    18 Окт 2023 19:17ч.

    Ти като си се задълбочил, трябва да знаеш, че филистимците не са семити, а произхождат от Ханаан, прокълнатият син на Хам. Друг въпрос е в каква степен съвременните палестинци са наследници на филистимците или са просто араби. Етногенезиса на палестинците в момента няма значение, те са мюсюлмани и като такива имат подкрепата на целия ислямски свят в борбата си с Израел. Професорката акцентира на друго - че този конфликт, както и всеки друг (Украйна, Косово, Карабах), се инструментализира от световното задкулисие за постигане на цели, които нямат нищо общо с интересите на воюващите страни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дарина акцентира точно на антисемитизма

    18 Окт 2023 20:00ч.

    Това е проблемният момент в нейния пост. Защото ханаанците са избити още в древни времена, а днешните палестинци са семити, защото са от арабите, които са семити. Отвратително е когато юдаисти, повечето от които от тюркски и тюрко-арийски смесен произход претендират, че срещу тях се действа по антисемитски подбуди. Това е връх на лицемерието. Ето защо етногенезиса на палестинците има значение - те са семити. Войната е религиозна и в това няма съмнение. Страшното е че се води на старозаветния принцип "зъб за зъб и око за око." И не бива да забравяме, че българите-християни сме били най-зверски клани от мюсюлмани водени от дьонмето Соломон, обърнал се от юдаист в мюсюлманина Сюлейман паша, а юдаистите в града на ужаса през юли 1877 г. - Стара Загора - са залостили портите си за християни и не са спасили нито един българин, за разлика от българите-християни, които спасиха над 48 000 юдаисти през ВСВ. Та тези старозаветните фанатици, през юли 1877 г. са изклали без да им мигне окото 14 500 християни - деца в майки, жени, мъже, старци... В Старозагорското клане дейно участие взимат и чиранските цигани, по спомени на оцелели... Над 10 000 български девойки, жени и деца са откарани на пазарите в Одрин и Истанбул и са продадени като роби. Преди да ги продадат ордите на Соломон безумни (Сюлейман паша) дни на ред са се гаврили с тях и са ги изнасилвали... Дарина нищо ли не знае за Старозагорското клане? Нищо за Старозагорското клане не съм чел от нея? Пропуснал ли съм?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    18 Окт 2023 22:47ч.

    Властите в България ВИНАГИ пропускат кланетата и изгарянето на град Стара Загора точно поради намесата на юдеите в града посочващи на башибозука, албанците и циганите къщите на християните . Соломон Леви Авиш / Сюлейман паша -Френски евреин / след войната е осъден от Турски съд !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Борис

    18 Окт 2023 18:46ч.

    Има резон в тези думи, палестинците са заложници на ислямистите и Израел е в ръцете на Чичо Сам, а последния не е ли олицетворение на американският милитаризъм?! Ако евреите са жертва на "големият брат" отвъд Атлантика, то в някаква степен са жертва на самите себе си. Конците в САЩ се дърпат от евреи а те са навсякъде по високите етажи на властта и в големия бизнес.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    18 Окт 2023 18:49ч.

    Съгласен и солидарен с Християн-ционист 18 Окт 2023 17:41ч., защото генезисът на конфликта е отказът на Израел да се създаде палестинска държава, и следствието от този отказ - геноцид над палестинците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Теа

    18 Окт 2023 18:56ч.

    Прекрасна проф. Дарина Григорова!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • malart

    18 Окт 2023 19:10ч.

    За да съществува чичо сам, са му необходими непрекъснато конфликти. нищо лично, просто бизнес

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дарина

    18 Окт 2023 19:14ч.

    Обожавам я тая жена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Гилотен

    18 Окт 2023 20:30ч.

    С какво не съм съгласен: не вярвам американците да са приспали израелските специални служби; с антиевриизмът да бъде наричан "антисеметизъм"; с твърдението, че мнозинството от хората в Палестина и Израел са неагресивни, до момента на показната жестокост на 7 октомври; и с друго твърдение "палестинците са заложници на избраните от тях ислямисти и терористи от ХАМАС". Какво твърдя, започвам от последното си несъгласие: голяма част от жителите на Газа, какъв процент от тях - не знам точно, са избрали Хамас. Дали емоционално или рационално, това е техният избор; и по каква причина-не знам, но авторката твърди/или съзнателно/несъзнателно внушава, че Израел е заложник само на САЩ. Че Израел е заложник на САЩ, цъм съгласен, но голям процент от израелците, какъв процент точно - не знам, са заложници и на собственото си желание за отмъщение на непровокирано насилие, според тях, на собственота си липса на съчувствие към страданието на другте народи и религии, най-вече палестинците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валери Ю.

    18 Окт 2023 21:05ч.

    Евреи, християни, мюсулмани са еднакво виновни са плачевното състояние на днешния свят. Затова тези три авраамови клонове на едно и също зло трябва да се изкоренят и да се заменят с един световен обвързващ договор между държавите със строги правила за един нов хуманен свят без хегемони, санкции, войни, с цел да запазим планетата са следващите поколения и за хуманността.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Гилотен

    18 Окт 2023 21:39ч.

    Соросоидите, неотроцкистите, даоистите, маоистите, зелените мафиоти, и др. нямат ли вина? Само питам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • PanAm

    19 Окт 2023 10:42ч.

    На чисто човешко ниво съм съгласен с теб, но това е по-голяма утопия от "Imagine" на Ленън. Homo Sapiens, като биологичен вид, просто не е устроен да работи така и това далеч надхвърля етнически, расови или национални социо групи с прилежащата им вина за всичко случващо се. Хората са като вирус - разпространява се във всички посоки, изсмуква ресурсите, остава мъртва територия и се мести на друго място за да смуче още, гарантирайки си по този начин оцеляване. Как се унищожават вируси?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван

    18 Окт 2023 21:59ч.

    Израел си е заложник на самия себе си. И през ВСВ главно евреи са избивали други евреи и са правели чистки, а германците само са контролирали. И в наши дни виждаме как едни евреи дават отличия на хора, които са избивали други евреи, виждаме как ръководството на една откровено фашистка страна е изцяло от евреи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йоан Граматик

    18 Окт 2023 22:28ч.

    Поне в този сайт не изпростявайте да пишете "напът" слято!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Озадачен

    19 Окт 2023 11:38ч.

    Ами как да бъде написано, като точно това е правилното в конкретния случай? Аман от незнаещи, които се изказват "компетентно", а се и възмущават на всичкото отгоре!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    18 Окт 2023 22:42ч.

    Библия Първа книга на Мойсей гл 49 стр 1- 4 И повика Яков синовете си и рече : съберете се и ще ви обясня какво ще се случи с вас занапред , съберете се и слушайте вие , синове на Яков , чуйте баща си Израил . Рувиме ,първородни сине мой !Ти си моята крепост и начало на силата ми , върховен по достойнство и върховен по могъщество , но ти буйстваше като бурна вода , не ще имаш предимство , защото ти се качи на бащиното си легло , ти оскверни постелята ми , на която се качи ......./ те това са те / !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    19 Окт 2023 10:03ч.

    Световните глобални сатанисти опитват да разпалят етно-религиозна война в Близкия изток, за да прокарат своето Световно правителство, в което няма да има религии, хора, чувства, а само едни дигитализирани полуроботи в служба на Матрицата. Дали всички разпалени конфликти, посочени от авторката са договорка между големите държави и път към това /което ще покаже, че тези държави са вече овладени/ или просто опит на тези наддържавни сатанисти, бъдещето ще покаже.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Проктолог

    19 Окт 2023 10:46ч.

    Зеленски трябва да е напълно отчаян. Първо загуби всичко във войната, след това му откраднаха шоуто, а сега се оказа, че имало и по-големи нацисти от него, конкуриращи го по кръвна линия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • изгарянето на света не е голям проблем,

    19 Окт 2023 11:12ч.

    ако в същото време много хора ще прогледнат и ще се спасят, нали. За какво ни е свят, ако в него няма правда, няма път, няма истина, няма живот, няма добро, няма Бог !?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майсторката

    19 Окт 2023 12:08ч.

    Дарина, великолепна сте! Обръщам внимание, че този път, отгоре на всичко, сте успяла да напомпате невероятно количество съдържание в необичайно, брутално малък брой думи! Само най-големите майстори го могат! Е, трябва си и подходяща аудитория!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валя

    19 Окт 2023 13:17ч.

    Безупречен коментар! Благодаря, проф. Григорова!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи