Проф. Иво Христов в "Кръг Квадрат": България е умираща страна в демографски колапс и върви все по-надолу

Проф. Иво Христов в "Кръг Квадрат": България е умираща страна в демографски колапс и върви все по-надолу

Следвайте "Гласове" в Телеграм

"Под нас расте чуводище. Истанбул е 25 милиона със съседните агломерации. Там е концентрирана 40% от турската икономика. Преди 30 години в Турска Тракия имаше един университет, сега са 28. Какво има у нас? Има една умираща страна в демографски колапс и върви все по-надолу. От гледна точка на геополитическата физика нещата са ясни" Това каза проф. Иво Христов във втората част на "Кръг Квадрат", посветена на мястото на България в геополитическата картина. 

В разговора участват Андрей Райчев, Тончо Краевски и Радослав Илиев. 

 

 

Коментари

  • Тъй нареченият професор...

    05 Фев 2024 9:32ч.

    Тъй нареченият професор Иво Христов взима да писва с нихилистичните си изцепки. Все едно продава рендета за зеленчуци на пазара, купете си ги и всичко ще бъде наред.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • съвет

    05 Фев 2024 9:59ч.

    Какъв качамак е и в твойта главица... Гледай си "националните" медии с постоянните бодряци като Чехльо и не се затормозявай с предавания като "Кръг Квадрат".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хаха

    05 Фев 2024 10:25ч.

    А ти си отвори очите и не се възхищавай на всеки нихилист, който те убеждава какъв боклук си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • >>>

    05 Фев 2024 10:27ч.

    Христов, за разлика от такива, като Тагаренко и Денков, Е професор... Мислеща глава, а не говоряща глава. Интересно обаче, ти какъв си, та да даваш оценки и квалификации?...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе, приятел

    05 Фев 2024 10:43ч.

    То остана ли някой да не е професор н държавата. И аз да питам, а ти знаеш ли случайно какво е професор? Старши научен сътрудник първа степен и това е длъжност, а не титла, ако схващаш разликата. Освен това, Денков е академик, не обсъждам какво го е направило академик, но в случая академик е нещо повече от професор. Не продавай краставици на краставичаря.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 05 Фев 2024 10:27ч. Христов, за разлика от такива, като Тагаренко и Денков, Е професор...

    05 Фев 2024 10:45ч.

    Колкото Денков е академик, толкова и Христов е професор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Том Сойер

    05 Фев 2024 11:38ч.

    Абе, ха ха, вие умнокрасивитет вече и цифрите ли отричате

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    05 Фев 2024 11:58ч.

    айде да оставим настрана какъв професор е Иво Христов. Погледнете списъка на ООН с най-бързо умиращи нации. На първо място е ...България. До 2050 г. страната ще намалее с 23%. След нея е великият, даваният ни за пример балтийски "тигър" Литва, и той с почти толкова процента. В първата двайсетица са и другите два балтийски "великана". И да се върнем на България. 23% от 6 000 000 са почти 1 400 000. Колко от останалите 4 500 000 ще са етнически българи? И това ще е само след 25 години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тук един аналфабет

    05 Фев 2024 9:37ч.

    дрънка глупости по адрес на. Мнотоуважаванпрофесор, на чието кутре дори не е достоен да седне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 05 Фев 2024 9:37ч. дрънка глупости по адрес на. Мнотоуважаванпрофесор, на чието кутре дори не е достоен да седне.

    05 Фев 2024 10:05ч.

    Професорът е интересен преразказвам на Фурсов и Катасанов и до там... Апропо, с колко дечицасе е е отчело сем. проф. Христов в борбата с демографската ни катастрофа?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПФУУУ

    05 Фев 2024 22:34ч.

    Тъпанарино, колко пъти ще пишеш едни и същи глупости с различен никнейм ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 05 Фев 2024 22:34ч. Тъпанарино, колко пъти ще пишеш едни и същи глупости с различен никнейм ?

    06 Фев 2024 19:24ч.

    Умнико, не разбрах с колко наследника професорът и професорката са се опълчили на демографския колапс, за да има лице първият да го играе спасител на нацията?!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    05 Фев 2024 9:39ч.

    Великият констататор и професор по констатиране на очевидни неща! Няма да бъде голяма загуба за човечеството.. ако утре света се събуди без всичко българско и българи, ще бъде с една идея по добро место!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ганадор

    05 Фев 2024 10:02ч.

    Ако не беше тоя "констататор" и още двама-трима, които ги говорят тия неща от десетина години, е много съмнително дали щяха да са толкова "очевидни".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Куци Коньов

    05 Фев 2024 10:03ч.

    Щом вие имате толкова ниско мнение за себе си, моля, направете света "една идея по-добро място". Няма да сте "голяма загуба за човечеството". Според вашата собствена логика, де. Която аз не споделям.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Журналист-робот

    05 Фев 2024 10:21ч.

    А пък т.н. журналисти по националните медии btv, nova,БНТ и подобни спокойно могат да се заменят с изкуствен интелект за разлика от народни будители и хора, говорещи истини.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Кук

    05 Фев 2024 10:29ч.

    За човечеството може и да не е загуба, но за българите определено ще е загуба. Ти, ако не си българин, изказването ти е напълно разбираемо. Ако си българин, говориш като идиот, с извинение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хаха

    05 Фев 2024 10:39ч.

    А ти откъде знаеш, че отдавна не са заменени? Като им гледам каменните, безжизнени лица и едни и същите глупости, които плямпат всеки ден, май май?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чакаме го чудовището да дойде за да събуди българския дух

    05 Фев 2024 10:04ч.

    Нищо друго не може да трепне гнева на българина, както лъжата и измамата на алчните еднодневки политици роби на ненаситните си черва. Така че - чакаме чудовището на влезе у нас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 700 000 дка земя вече са харизани безусловно на нямащите ... американци

    05 Фев 2024 10:07ч.

    Така пишат в коментари в други сайтове. Защо не спират да лъжат случайниците във властта вече и децата разбраха - защото имат ненаситни черва и две мозъчни гънки. Но далече няма да стигнат - на лъжата краката са къси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Драги ми смехурко

    05 Фев 2024 10:19ч.

    Тези неща аз ги знам от 18 години. Освен мен ги знаят и всички мислещи гора в БГ. Лумпенизитаният плебс няма да ги проумее дори насила да му ги обясняват всекидневно. И сега въпросите: Ти на кого ги дрънкаш като латерна тия? Освен да вмяняваш някакъв трагизъм какво рационално мислиш, че има в дрънланиците? Вземи свърши за пет пари работа вместо да се правиш на интересен! Виж Дачков, Карбовски, Поглед инфо, Рационална съпротива... Дори Киро Брейка е по-полезен от теб. Sorry, но ми бактиса!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Врабец

    05 Фев 2024 12:13ч.

    Канех се да напиша коментар в същия дух, но ти си го написал по-добре от мен. Соченето на проблеми и тяхното определяне като нерешими обикновено се квалифицира като мрънкане. А твърдението, че видиш ли, той безпристрастно описва процесите и не му е работа да предлага решения, би могло да мине за обикновена претенция на кабинетен интелектуалец, ако не вървеше в пакет с другата претенция - да раздава оценки. >>> Не познавам изтънко биографията и идейните криволици на г-н Христов, но си спомням, че той беше стипендиант на Отворено общество или Америка за България и изкара двугодишна (ако не ме лъже паметта) специализация в САЩ на разноските на някой от тези два аватара на ЦРУ. Признавам, че на една конференция, посветена на измененията на Конституцията на страната (ок. 2010 - 2011 г), изказаното от него съждение, че промяната на процедурата не гарантира нейното спазване, ми беше направило изключително приятно впечатление, особено на фона на обичайните говорящи глави. >>> Когато през 2014 г. САЩ и Запада извършиха преврата в Украйна (вторият Майдан), позициите на Иво Христов направиха видим завой наляво, за да го видим няколко години по-късно и като народен представител от "гражданската квота" на БСП. Нямам идея, каква игра играе г-н Христов, нито дали е игра или става дума за идеологическите пируети на един изключително ерудиран, но и доста объркан човек, който се стреми да мачка останалите с интелектуалния си деспотизъм. В последно време подозирам, че става дума за поза, която в началото очароваше, но от която вече му е трудно да излезе. >>> Знаете ли, какъв е приносът на Леонардо да Винчи за прогреса на човечеството, г-н Христов? Никакъв. Нула. Все едно не е съществувал такъв човек. Той не е обучавал ученици, не се е занимавал с чиста наука, техническите му проекти са следвали полета на фантазията, не реалните нужди и ако използвам съвременния израз, през целия си живот просто е правил шоу за богатите. Да, днес се възхищаваме на енигматичните му картини и правдоподобните рисунки в тетрадките-дневници, но от целия му труд и всичките му наблюдения ползата е нула. Ако не разбирате, какво се опитвам да кажа: ползата от вашите наблюдения и изводи е нула, г-н Христов. Вие не правите анализ, защото естествената последица от него е търсенето на решения, вие правите шоу за плебса. Каква е ползата от вашата ерудираност, г-н Христов?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логото

    05 Фев 2024 13:10ч.

    Не може така през просото и откъм неясни критерии да се оценява ползата от някого. Давайте по-сериозно, когато критикувате много умни, а както е случаят с Леонардо - и гениални - хора на науката и на изкуството.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Автора на горното

    05 Фев 2024 13:10ч.

    Exactly! Вие сте влязъл в дълбочина. Язък за ерудирания мъж! Иначе това за хранилката е точно така. Не ми е дадено да зная какво го отблъсна, защото нямам илюзии, че към 2010 е бил просто още неосъзнат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Те това е проблемата

    06 Фев 2024 9:19ч.

    Професор, съвсем опростено, означава "учител", някой, който учи другите. Учи, а не поучава. Но, като се замисля, тези телевизионни плямпала, наричани "звезди", или проповедници, може би имат право да се кичат за "професори", те забавляват зрителите и слушателите с това, което те очакват да чуят и видят. И това, за да бъдат гледани, тези "професори". По тая логика всеки овчар е професор, защото той проповядва на овцете обаче, учи ги да не кривват от правия път, дава им да ядат. Проблемът с телевизионните "професори" (били те и по YouTube) е, че те очакват от учениците си (зрителите им) да ги задминат. Те третират учениците си като мърша. Сега, не искам да казвам, че Иво Христов е аналфабет, кой съм аз да го критикувам, той притежава много повече знания от мен в своята си област (социология, ако не се лъжа), но хайде, да речем, педагогиката му е леко НЛО. И затова качествата му на учител ме съмняват. И оттам той не е професор, а телевизионен проповедник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 05 Фев 2024 10:02ч. Ако не беше тоя "констататор" и още двама-трима, които ги говорят тия неща от десетина години, е много съмнително дали щяха да са толкова "очевидни".

    05 Фев 2024 10:56ч.

    — Четохте ли за конференцията по разоръжаването? — обръщаше се една жилетка от пике към друга жилетка от пике. — Речта на граф Бернсторф. — Бернсторф е умна глава! — отговаряше запитаната жилетка с такъв тон, сякаш бе убедена в това от дългогодишно познанство с графа. — А вие четохте ли каква реч е произнесъл Сноуден на едно събрание на избирателите в Бирмингам, тази цитадела на консерваторите? — Че какво да говорим… Сноуден е умна глава! Слушайте, Валиадис — обръщаше се той към трети старец с панама. — Какво ще кажете за Сноуден?...лейн е умна глава. Но най-много се радваха на Бриан. — Бриан! — говореха те с жар. — Това се казва умна глава. Той със своя проект за Паневропа… — Ще ви кажа откровено, мосю Фунт — шепнеше Валиадис, — всичко е наред. Бенеш вече се е съгласил за Паневропа, но знаете ли при какво условие? Жилетките от пике се събраха по-близо и източиха кокоши шии. — При условие Черноморск да бъде обявен за свободен град. Бенеш е умна глава. Нали той трябва да пласира някому своите селскостопански оръдия? Ето ние ще ги купуваме. При това съобщение очите на старците светнаха. Години наред вече на тях им се искаше да купуват и продават. — Бриан е умна глава! — рекоха те с въздишка. — Бенеш също е умна глава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    05 Фев 2024 11:25ч.

    Да, единственото смислено споделяне по повод на виаграта! Точно на място - по повод демографската криза. Действия му е майката. Защото как беше по Тачър: ако искате нещо да бъде казано - дайте го на мъж, ако искате да бъде направено - дайте го на жена. А т.н. професор не беше ли роден в Киев?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе!

    05 Фев 2024 11:33ч.

    Стигнал ли си до виагра, време ти е за нещо меко, да можеш да го издъвчиш без зъби поне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    05 Фев 2024 14:42ч.

    Що, пробвал си? И как е?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Янус

    05 Фев 2024 11:32ч.

    Проф. Иво Христов е висока летва, която много малко могат да прескочат, а дори и да достигнат. А и самата дискусия, която се предлага тук, е много поучителна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Убога мисъл

    05 Фев 2024 13:01ч.

    Самата идея за летва или връх предполага линеен или стъпаловиден характер на познанието (изопачена форма на Марксовото разбиране за материлно-историческия процес), а то е по-скоро мрежа (съвременни теории) или кръг (антична представа, Сократ). Силно се съмнявам, че ти се влиза в гносеологична (епистемологична) дискусия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    05 Фев 2024 12:02ч.

    отдавна няма бг език, няма и да има и българЕ. както викъ г-н гешев:" тук един ден ще бъдат индианците

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спасението не ще Христов, иска Костадинов

    05 Фев 2024 12:04ч.

    Христов сочи очевидни неща и само дрънка. Не че е малко, но се изчерпа . Само Костадинов и Възраждане правят нещо. Отпора, обаче, е лют. Евро-атлантическия български елит е заразен с воля за смърт и нищо не може да го спре. Дори му е приятно. Унесли са се като при бялата смърт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    05 Фев 2024 12:24ч.

    "Контрата" на Андрей Райчев, че за Турция има много лесна спирачка ( кюрдите) беше силна. Аз тоже, кат професора съм на мнение, че си отиваме , но за разлика от него не правя драми.Винаги съм казвал , че е важно "топонима" да остане.Така или иначе се върви към СЕЩ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Честито!

    05 Фев 2024 12:46ч.

    топонима ще е Булгаристан

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Турция има много лесна спирачка ( кюрдите) "

    05 Фев 2024 13:19ч.

    Андрей Райчев е кретен и нищо умно не може да каже. При преброяването през 1910г на Османската империя, в Европейската й част (България, Сърбия и Румъния вече са свободни) турците са МАЛЦИНСТВО - 46%. Населението на Истанбул е 846 хиляди от което турците са 450 хиляди. Населението на Одрин е 287 хиляди с турци 128 хиляди. И какво са можели да направят? НИЩО. Кюрдите в Турция са 19% и какво могат да направят? НИЩО.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бърборко

    05 Фев 2024 14:54ч.

    Кюрдският въпрос, поне що се отнася до Република Турция, винаги е бил преди всичко социално-икономически, а не толкова етнонационален или етнорелигиозен (част от кюрдите са шиити и алиани /по модерному "алевити"/) и турската държава все по-успешно се справя с него, противодействайки на радикализацията като изкоренява причините за нея, т.е. чрез икономически мерки. Турция вижда заплаха за целостта си в поведението на кюрдските партии и движения в съседните страни. Първоначално, след втората инвазия на Запада ("Коалицията на мераклиите") в Република Ирак, опасенията бяха свързани с Демократичната партия на Кюрдистан и Патриотичният съюз на Кюрдистан в новосъздадената кюрдската автономия в Северен Ирак (но там двата клана - Баразни и Талабани са по-заети да се боричкат за приходите от петролните полета и тръбопроводите в Киркук), а след 2014 г. в лицето на Демократичният съюз на кюрдите и Кюрдския национален съвет в Северна Сирия (в т.нар. Демократична федерация на Северна Сирия), зад които стоят оръжието, парите и армията на САЩ, което доведе и до поетапната промяна в политиката на Република Турция към Сирийската арабска република, опитите за урегулиране на конфликта с помощта на Руската федерация (за да бъдат изтласкани САЩ) и настоящите опити за помирение между Турция и Сирия. От края на 2023 г. страхът на Турция (провокиран от скритото влияние на САЩ и Израел) се насочи към кюрдите в Ислямска република Иран. Тук Турция сама има вина за променената ситуация, доколкото подкрепата ѝ за Република Азербайджан в конфликта ѝ с Република Армения и опитите на самата Турция да проектира влиянието си в Кавказкия регион доведе до промяна в геополитическата конфигурация на региона и позволи на други външни играчи да се намесят, използвайки съществуващите противоречия и разделения или създавайки нови, вкл. използвайки азербайджанското малцинство в Северен Иран. Официалната среща на президентите на Република Турция и Ислямска република Иран - Реджеб Ердоган и Ибрахим Раиси отпреди няколко дни беше провокирана точно от страха на двете държави от намесата на трети страни в региона и използването на малцинствения фактор като средство за дестабилизация. Кюрдите могат да бъдат използвани като дестабилизиращ фактор (и от тук възпиращ фактор) за турската експанзия на Балканите, но активизирането им не е по силите на днешна Република България, още по-малко в противоречие с интересите и плановете на сериозни играчи в региона като САЩ, Великобритания и дори Израел. Добре е да не забравяме и друго - че поне в ерата Ердоган, Република Турция изнася вътрешните си противоречия навън - намеса и окупация на територии в Сирийската арабска република, намеса и изпращане на военен контингент в бившата Либийска арабска народна джамахирия, споровете с Израел ("Флотилия на свободата"), заиграването с Мюсюлмански братя на Мохамед Морси в Арабска република Египет преди и по време на преврата на ген. Абдел Фатах Сиси, подкрепата за Държавата Катар по време на дипломатическата и икономическа блокада на последната от страна на Кралство Саудитска Арабия, заигравките с ЕС по повод "бежанската криза" и т.н. Т.е. Турция по-скоро би потърсила конфликт с България при дестабилизация вътре в Турция, отколкото да се откаже от такъв поради вътрешна нестабилност. Освен това не мога да си представя Република Турция да започне самостоятелно пълномащабна война не само с България, но с която и да е друга държава. Цената на подобна операция би била умопомрачителна в икономически и дипломатически план, дори ако операцията е санкционирана от САЩ (Руската федерация и КНР са важен икономически партньор на Турция). Разбира се, Турция би могла да инспирира етническо напрежение, противопоставяне и сблъсъци на територията на нашата страна с цел да си осигури основания за политическа намеса, но този вариант също ми се струва нерентабилен. В дългосрочен план са възможни всякакви варианти на развитие, но да не забравяме, че на Турция ѝ предстои да се сблъска с остаряване на населението, капана на т.нар. "средни доходи" и тежестта на дълга (заиграването с Русия, Катар и ОАЕ има за цел да забави последиците от неговата експлозия). Ако се запознаете с турската демография ще видите, че Турция в момента е в пика на числеността на населението си. Само след 20 г. ситуацията ще е съвсем различна. Днес турското държавно ръководство трябва да осигурява по ок. 1 млн. нови работни места годишно, ако не иска да се сблъска отново с младежки бунтове. Затова и турската икономика бумти (при висока инфлация и отрицателно външнотърговско салдо, но при положителен платежен баланс) и се разраства, създавайки впечатление за стопанска мощ. Последното, което биха искали от турското държавно ръководство е регионален военен конфликт (особено с България, през която преминава значителна част от експорта за Северна и Централна Европа), който би поставил Република Турция в политическа изолация и би лишил икономиката ѝ от пазари и достъп до капитал. Турция е опасна за нас с културното (преминаващо в религиозно) влияние върху българите с ислямско вероизповедание и етническите турци в страната и най-вече с икономическата експанзия, която би могла да ѝ позволи да диктува вътрешната ни политика и да предопределя ходовете на външната (доколкото се формира и прокарва самостоятелна външна политика от собственото ни държавно-политическо ръководство).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдателен

    05 Фев 2024 12:40ч.

    Проф.Христов говори очевидни неща ,но за умни хора ,които се интересуват.Като говори постоянно иска и не толкова умните и интересуващите се да прогледнат. Някой от вас да е видял някой политик (освен Ахмед Доган) да говори ,че за демографска КАТАСТРОФА? Добре че е проф.Христов и Киро Брейка ,че да може повече хора от не токова интересуващите се да видят реалността. Без да разбереш ,че имаш проблем е доста трудно да го разрешиш. А какво ще се опита за да се разреши проблема не зависи от Иво Христов,а от политиците и от тази част от българският народ ,която го приема за важен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Преди 30 години в Турска Тракия имаше един университет, сега са 28. Какво има у нас?"

    05 Фев 2024 12:58ч.

    Но си имате американски университет. Не трябва да се оплаквате.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • България и сега не е държава. Територия е.

    05 Фев 2024 13:01ч.

    Който може да се спасява в чужбина. Лошото е, че и на Запад държавите пропадат и населението им се преселва в Русия. Затова сами вземете решание. Къде да се изселите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • evroklub fenomensarai

    05 Фев 2024 13:47ч.

    Да се говори за България е несериозно. Много несериозно. Няма субект. Едно време е имало държава и народ. Днес това е минало забравено. Просто територия с умиращо население сбъркани евроатланти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    05 Фев 2024 15:08ч.

    Да, нищо смислено. Фен клуб си е. Фенове се вайкат и туй то.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ясно

    05 Фев 2024 15:23ч.

    Тебе сме те разкрили, че нямаш "смисъл" в главата. Само опорки от ам. за бг Няма как да направиш резонанс по-високи вибрации. Нивото ти е богослова Янакиев и демократа Дайнов. Дори и Райчев е прекалено бърза топка за тебе.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ле-ле!

    05 Фев 2024 17:32ч.

    Демографски спад ли?! Не винаги демографски бум би означавал възход и развитие. Ето да вземем сегашните политици на власт в България, а също и активното днешно поколение: давате ли си сметка какъв процент от тях са 'прегърнали' здраво идеите за 'зелена' политика и са верни привърженици на пп-дб. Каква свещенна простота излъчват само. Погледнете им татуираните тела и лица, пребиват жените си и приятелките си, дрогират се и избиват по пътищата невинни. И в същото време са арогантно напомпани с чувство за величие, за някаква оригиналност - мъжете с обеци и брадясали, често затлъстели и подпухнали, жените - със силикон по тях - може би и в мозъците им вече. Така че, ако това поколение го тресне нещо и почне да се възпроизвежда - горко и тежко на България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не слушах материала,

    05 Фев 2024 23:46ч.

    защото нихилизмът на проф. Христов не дава нищо плодотворно и съграждащо на българите. Само по-голямо отчаяние и безнадеждност, които по-бързо ще ни завлекат към края ни като нация. И нищо ново не казва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Надо трактор

    08 Фев 2024 15:39ч.

    Както правилно са отбелязали мнозина преждекоментирали - на очевидни констатации всички сме силни и майстори - бол. Когато опре до търсене и намиране на решения обаче, кандидати - йок.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • LGBTQQIP2SA

    08 Фев 2024 20:15ч.

    Никаква цивилизационна загуба няма да има ако от утре още изчезне цялото унугундурско племе с простовати, завистливи,шизофренични расистко болни намръщени лица,бръснати глави с гънчици по челцата и вратлетата и единична свързана вежда- тип непркъсната планинска верига.Това е дефектен урудлив ген по начало.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи