Ивайло Франц от съюз "Освобождение": Гей бракът е грях и предателство срещу християнска Европа

Ивайло Франц от съюз "Освобождение": Гей бракът е грях и предателство срещу християнска Европа
„Не може личната свобода на хомосексуалните да се превръща в диктат на малцинството над мнозинството. И не може онова, което е против естеството, против Бога и против човеците, да се превърне в закон.” Ивайло Франц е водач на Патриотичния съюз „Освобождение”. Има три магистратури – по икономика, втората е творческа, а третата – богословска. Води магистърски курс по европейска политика на конкуренцията, има зачислена аспирантура по европейските въпроси в Софийския университет. Основната му дейност е експертна и консултантска в сферата на икономическо планиране, прогнозиране и управление.
<p><strong>- Нека започнем с резултатите от изборите в Европа. Смятате ли, че силният евроскептичен вот е повлиян от някои либерални процеси, които някои намират за крайни? С какво узаконяване на хомосексуалните бракове или признаване на &bdquo;третия пол&rdquo; като равнопоставен с другите два е заплаха за обществото?</strong></p> <p>- Този Европейски съюз не е онзи Европейски съюз, който искаха всички. Да започнем от нашите древни царства, защото ние сме едни от основателите на тази Европа. Нашата велика държава е смятана като империя столетия наред от европейските малки царства или провинции и не може да бъде изоставена просто така. Но това е само като едно преддверие на въпроса, за да кажа, че никога Европа не е била Европа на греха. Тя е била Европа на християнските православни ценности. И това, което се случи през последните три мандата, и особено последните два на Европейската комисия, оглавявана от Барозу, и едни псевдо либералисти, защото те не са класически либерални партии, е едно безумие само по себе си. Самата Германия, също Норвегия за моя изненада, в своите политики и позиции лишиха фактически Европа от християнските ценности. Блудството е един от греховете, осъждан от църквата и тук не може изобщо да се поставя въпросът за хомосексуализма, сурогатното майчинство, а камо ли за трети пол, за кръвосмешение и т.н.</p> <p>А последните месеци преди изборите за Европейски парламент някои от партиите започнаха дори официално да обявяват тези неща за свои позиции. Те стигнаха до такива уродливи безумия, като искане за узаконяване на педофилията, видяхме дори гей парад на деца в Норвегия. Такова нещо Европа не е преживявала никога и според мен позициите, които заеха истинските европейци, европейският народ, е изключително правилна. Това, че този факт се използва от различни фракции както в едната, така и в другата посока, не отменя тежестта на моралния и на духовния въпрос. А той е, че това е предателство на идеята за християнска Европа на нациите. Всъщност Европейският парламент вследствие на Лисабонския договор фактически вече има много малко права. И тези избори, които преминаха както в Европа, така и в нашето мило отечество, са едва ли не един театър. Но те са знак, че Европа не може да продължи така. И смешното е, че Британия, която от една страна е крайно либерална, всъщност даде верния тон, че за да продължи, Европейският съюз трябва да се промени.</p> <p>Какво обаче означава това? Всички големи личности на Европа, включително нашият дякон Левски, са искали Европа на държавите, на нациите, основана на християнските ценности. Така че това, което сега се предлага - уродството, хермафродитството, това да бъде узаконено като трети вид човек. Това е безумно, противоестествено.</p> <p><strong>- За да предлагат подобни неща преди избори, значи разчитат на обществена подкрепа. Наистина ли я имат?</strong></p> <p>- Те целят да създадат обществена норма. В Чехия, Испания и Португалия се приема, че родителят има право на първа брачна нощ (инцест). Ето това вече е падение, морален и духовен срив. И за мен е показателно това, което се случи на тези избори. Ще направя уговорката, че не съм някакъв краен расист, напротив. И като преподавател защитавам тезата, че всеки има своята свобода. Но не може тази лична свобода да се превръща в диктат на малцинството над мнозинството. И не може онова, което е против естеството, против Бога и против човеците, да се превърне в закон.</p> <p><strong>- Какво предлагате за хората, които имат друга сексуална ориентация, която е биологически предпоставена?</strong></p> <p>- Не може малцинствени, личностни, частични виждания и решения да се превръщат в общностни. Какво е обичайното решение за хората с различна сексуална ориентация? Оставам настрана причината, която я поражда. За нас е демонично изкушение. Не може родител да посяга на детето си, това е безумие, не може човек да посегне на животно, не може мъж да се сношава с мъж, а още повече да направи от това публичен акт, който да се приеме като законен. Не виждам какъв е проблемът на хомосексуалните. Никой нито ги гони, нито ги дискриминира. И не мога да разбере защо това се превръща в някакъв световен и обществен общоевропейски въпрос.</p> <p>- <strong>Имате ли някакъв отговор?</strong></p> <p>- Руснаците никога не са имали проблем. Дори в някогашната болшевишка държава, когато това се преследваше, дори тогава тези общности си живееха скрито и никой не се занимаваше с тях, нито те с някого. Ето прословутия случай с травестита от Евровизия, който обра общественото внимание и се превърна в медийна звезда. Ние си го имаме в роден вариант &ndash; един от циганския етнос - Васил, който дълги години пълни залите на НДК и се превърна в емблематичен. И не само Русия, но и други държави гледаха на нас с присмех. Този модел се превръща в общоевропейски.</p> <p><strong>- Кой го причинява?</strong></p> <p>- Причинява го този, който не иска да има Европейски съюз на нациите. Според мен това е правителството &ndash; визирам Европейската комисия, и най-вече тези извратени крайно либерални кръгове, които са завзели управлението на ЕС и вече почти трети мандат не го пускат. Затова за мен тези избори са сигнал &ndash; ще го има ли ЕС такъв, какъвто го искаха всички разумни, нормални, богобоязливи люде и големите държавници. Последният голям държавник беше Де Гол, може би и германският канцлер Хелмут Кол, когото успяха да дискредитират. Или ще се мине към едно безумие, което ще превърне уродщината в закон и ще се опита да направи един нов болшевишки съюз от типа на Съветския съюз в европейски вариант. Това е прекрасно и изгодно за САЩ. За мен един от основните причинители са САЩ, а не някакви частни лобита и скрити тайни общности, макар че те съществуват. Кризата в Украйна също се подклажда от разни държави. Страхуват се от единна и силна Европа, искат просто да няма християнски клуб.</p> <p><strong>- Вие обвързвате като противовес на хомосексуалните общности с някогашните царства и империи. Но ето в Римската империя например хомосексуализма и педофилията са били неписани правила. Къде виждате връзката между силната държава и хомосексуализма?</strong></p> <p>- В Римската империя многобожието е подклаждало всичко това в един потресаващ вид, което техните наследници се опитват да превърнат в норма. Но в България и преди християнството това никога не е съществувало. Преломът от езичеството към православното духовно развитие на света е дошло с покръстването. Въпросът е Европа да бъде християнска, ценностна, стойностна и тя да е пример за света. Ето това плаши общностите отвъд океана, някои и отвъд Средиземно море. Защото една силна Европа със силни държави и нации няма да допуснат силно американско или израелско влияние. И тук се явява политическият кръстопът на различните стратегии на пазари, войни. Защото какво тържествува в днешния ден? Холивудската схема на ужасите, на убийствата, на греха. И този грях трябва да го узаконим. В същото време пък другият колос Русия се опитва да се възползва от тази ситуация и чрез противопоставяне да дърпа към себе си нещата. За мен и това не е пътят. Всички тези извратености трябва да отпаднат от общественото внимание и коментар. Това е и прословутият въпрос за т.нар. феминизация, който никога не е съществувал в България. Никога тук не е имало проблем между мъжа и жената. Българинът е красив, потентен, добре представен като пол. И идва т.нар. демокрацията и изведнъж започват да се появяват едни проблеми между мъже и жени, между мъже и мъже, между жени и жени и започва отдалечаване, отблъскване. Това не може да бъде, защото се губи духът. За мен това е битката на патриотизма.</p> <p><strong>- Ако се запази тенденцията, за която говорите, как виждате света след двайсетина години, като обърнем внимание и на стремителното развитие на комуникациите? Виждате ли например създаването на нещо като ООН, което да пази човешки ценности?</strong></p> <p>- За мен това, което се случва като ценност и стойност, е ужасяващо. Узаконява се грехът, това се случва. Когато има някаква телесна мутация или уродство, лекарите решават с консилиум как да бъде коригирано това нещо. Не става дума за някакво спартанско решение, а за нормална процедура, за да може това дете като порасне да знае какво е. Държавите като държави, като право и като закон, започват да узаконяват този грях и да го превръщат в държавна и обществена норма. Битката на патриотичните сили е да не се допусне това.</p> <p><strong>- Хомосексуалистите също може да са патриоти. Защо обвързвате патриотизма със сексуалната определеност? </strong></p> <p>- Консервативните партии се стараят да съхранят държавността. А не да се получи същество от трети вид. Това е битката на икоменически кръгове в Европа и най-вече извън Европа. Да няма човечество такова, каквото е в неговия божествено създаден вид &ndash; мъж и жена, които да бъдат единни в семейството си, да раждат деца, които да продължават рода. Да има градове и държави, които да се съюзяват като братя. Забравиха думите на Виктор Юго &bdquo;Да оставим мечовете! Да има една Европа на равнопоставените държави, на братството!&rdquo; Същото нещо прегръща и дякон Игнатий Васил Левски. Затова говоря и за този австрийски травестит, който има всички белези на мъж, но изглежда като жена. И си представете едно малко дете, което види това, какво ще му е отношението към света. Още повече ако живее в държава, която утвърждава това като обществено поведение.</p> <p><strong>- Гей обществата смятат себе си за по-добри, по-толерантни, по-миролюбиви, по-шарени и интересни, че не те правят войните и конфликтите и че това е добре за всички хора.</strong></p> <p>- Това и другият криворазбран девиз, който се опитват да пробутват &ndash; единни в многообразието. Аз съм разговарял с много хомосексуалисти, които са интелигентни хора &ndash; както мъже, така и жени. Ето аз съм православен богослов, старая се да дам своя скромен принос в нищожеството си. Разбирам, че той съществува този човек, той има своите разбирания, имаме свобода на волята. Но интелигентният човек пази общностния закон и той никога няма да излезе на гей парад. Защото той няма какво да демонстрира. Какво да демонстрира? Че харесва мъж или жена, това си е негов личен избор в рамките на неговия дом и на неговата личност. Това си остава и негов личен грях. И оттук нататък няма проблем между инакомислещите, защото вървят в рамките на един общ закон, на една обща даденост. Някои от хомосексуалните, с които съм разговарял, не осъзнават своята греховност. Когато им кажеш нещо такова, те тръгват да се обиждат, но забравят, че ние отправяме към тях критиката не като към човеци, а към греха им. Защото православният осъжда греха, а не човека. И мога да ви кажа, че точно те са агресивните в опита си да наложат на мнозинството, на здравите и опитващи се да бъдат духовно съвършени своя грях.</p> <p><strong>- Този грях, за който говорите, и който противоречи на каноните на православието, и не само, се оказа доста разпространен сред служителите на църквата. </strong></p> <p>- Това е сърцето на проблема. Вашите колеги журналистите го превърнаха в една ужасяваща и потресаваща пикантерия. Имам предвид хомосексуализма и цялото това безумие, което изригна от няколко монашески общности. Но ние сме човеци и като такива се изкушаваме. Но къде е жилото на този проблем. Проблемът е в неговото обществено установяване, осветяване, превръщането му в статут и използването му за обществени цели.&nbsp;&nbsp;</p>

Коментари

  • редовен читател

    13 Юни 2014 19:50ч.

    да не сте се превърнали в сайт за педерасти - две интервюта на една тема едновременно !!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АНТИПЕДЕРАСТ!

    13 Юни 2014 20:19ч.

    Бог да го благослови това момче за вярната позиция! НИКАКВА ПЕДЕРАЩИНА НЕ ТРЯБВА ДА ИМА!!!! МРЪСНИ ПЕДАЛИ, ЛЕСБИЙКИ, ТРВЕСТИТИ И ИЗРОДИ!!!! ЖАЛКО, ЧЕ ЕДИН НЕ СПЕЧЕЛИ ВСВ!!! ЗАЕДНО С МАСОНЧЕТАТА ЩЯХТЕ ДА ВИДИТЕ ПЕДЕРАЙСКИЯ РАЙ ОТБЛИЗО!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Калина П.

    13 Юни 2014 20:29ч.

    Защо само Ивайло се обявява против извратеността на тези хора? Къде е Църквата ни? Къде са партиите? Останалите политици?...Защо не попитахте Ивайло в това интервю, защо не се кандидатира за евродепутат след като води толкова битки на улицата миналата година? Някой го спира ли?... Или политическата цензура работи и в този сайт?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Човек

    13 Юни 2014 21:46ч.

    Няма съмнение за всеки дълбокомислен човек, че г-н Франц е латентен гей. Педерастията на този човек прозира и от очите му, и от интервюто му. Тъжна работа. Имам приятели, които са хомосексуални и никога и с нищо не е било и не може това да бъде проблем за мен. Аз просто съм хетеросексуален. Отдавна съм разбрал, че най-големите хейтъри и хомофоби са всъщност най-скритите педеарасти, които не смеят да признаят това дори пред себе си. PEACE!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария

    13 Юни 2014 22:24ч.

    ЦИТАТ редовен читател да не сте се превърнали в сайт за педерасти - две интервюта на една тема едновременно !!!! Ами като се има предвид яростното душевно и физическо колебание на списващия ГЛАСОВЕ-Явор Дачков между двата пола, нормално е да публикува подобни мнения. Хомосексуализмът си го дърпа от младини, защо мислите го изрита Кулезич? Освен това той е и по душа и манталитет педал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • психолог

    13 Юни 2014 22:37ч.

    Уважаема, г-жо \&quot;хетеросексуален\&quot;, нарекла се човек! Позволете ми в качеството на професионален психолог с 40 годишна практика, да ви уведомя, че именно вашето писмо/коментар е един чудесен пример не просто за един латентен хомосексуален синдром, но за чиста, явна и агресивна хомосексуална ориентация, която именно не допуска различно мнение по въпроса. Още повече, трябва да е ясно на всички, че именно това е най-ценното за мен лично от това интервю. Факта, че за първи път виждам някой непсихолог и психиатър, който да разбира ипредставя без грим и маска въпроса за скритата хомосексуална агресивност и комплекс за налагане на това разбиране върху цялата общественост, ако не и свят. Лично приветствувам \&quot;Гласове\&quot; и г-жа Нешкова за смелостта да се публикува такова мнение, като на г-н Франц. Поздравявам ви! Очаквам дискусията да продължи по този открит начин и в други медии! По ред професионални съображения публикувам този коментар с псевдоним. Апропо психологическия портрет на Ивайло Франц няма нищо общо с хомосексуализъм. Най-вече силно лидерство и принципност. Нещо, от което има въпиюща нужда днешното ни общество...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Galya Boncheva

    13 Юни 2014 23:27ч.

    Ha-ha,poluchih linka prez Facebook,shtiah da umra ot smiah! Boge,pazi Bulgariia ot idiotshtina!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Андонова

    14 Юни 2014 0:25ч.

    Защо всеки, който има смелостта да каже на всички истината, трябва да бъде критикуван за това? Имам предвид някой от горните писания. Лично не приемам хомо и транс историите и не желая такива хора да са пример за децата ми. Според мене това, което Франц говори е правдиво и съм на същото мнение.Не разбирам защо тези сексуално болни хора имат такава нужда от показност? За какво им е този потресаващ гей парад, пък и другите всички истории - бракове, закони? Какво искат тези хора?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БАНАНОВА ДЪРЖАВА

    14 Юни 2014 0:27ч.

    Тези \&quot;хора\&quot; искат нещо много по-различно от банан в устата! ЗА ДА СИ Я ЗАТВОРЯТ ЗАВИНАГИ...............

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до психолог

    14 Юни 2014 2:35ч.

    Вие като сте такъв професионален психолог защо не вземете да решите веднъж и завинаги, че тази педерунщина, лизбийщина, и всекакви транси манс сексове са БОЛЕСТИ, ЗА КОИТО НЯМА ЛЕЧЕНИЕ! Не знам дали Ивайло Франц, който имаше няколко тв предавания по християнски въпроси и по тези теми може да оправи нещата. по-скоро обществото ни е болно, защото ПЕДАЛИ И ЛИЗБИЙКИ СА СЯАМИТЕ ПОЛИТИЦИ111

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • виц

    14 Юни 2014 2:47ч.

    -Джон,какъв е този шум отвън? -Гей парад,сър.Мъже,които харесват мъже. -Някой пречи ли им,Джон? -Не,сър. -Тогава защо протестират?! -Ами...педерасти,сър.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Правилно,Психолог!

    14 Юни 2014 2:50ч.

    Да,латентен гей бил този Франц,нали,понеже ви дразни,че казва истината и не само това-морален е.В края на времената да се говори за грях и православие,много изнервя.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • C.

    14 Юни 2014 4:20ч.

    Iskam da kazha na vsi4ki tuk pi6e6ti, 4e za6titavam homosexualnostta, no nikoga niama da otida i da podkrepia po kakavto i da e na4in gayparade v Bulgaria! Sorry za lipsata na kirilitza= Za men tozi g-n e prav v poslanieto si. Drugata statia ot tozi ot Ref Block e palen proval. Ne znaeh 4e imat takiva kandidati za EU Prliament.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • минувач

    14 Юни 2014 5:50ч.

    Най-разумната позиция, която съм срещал досега! Поздравления за г-н ивайло франц. Жалко е, че малко хора ще се вслушат в тази слова. Ще препоръчам статията. И.П.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Боко

    14 Юни 2014 6:08ч.

    \&quot;Не виждам какъв е проблемът на хомосексуалните. Никой нито ги гони, нито ги дискриминира. И не мога да разбере защо това се превръща в някакъв световен и обществен общоевропейски въпрос\&quot;. абсолютно вярно! И аз немога да разбера това чудо! Някой от педалите може ли да ми обясни това, а? Оня от другата статия от Реаниматорите говори някакви абсолютно несвързани щуротии. За какво ви е брак бе педали не------и? За какво ви е парад, бе.............? Кой ви бърка да се е---- като свине със свине и каквото ви дойде! Някой забранявали ви бе, уродчета? Ако зависеше от мене нямаше да имате и тези права, за които трябва по три пъти на ден да ни се кланятиVVVVVVV

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бачката

    14 Юни 2014 8:09ч.

    За кво се пените бе??? Секи си праи кво иска. Педал или не всеки се гърчи от гадовете във властта------------тва трябва да се промени и после всичко друго--------

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Христо

    14 Юни 2014 15:59ч.

    Ама стига с на Путин болните теми или с московските опорни точки. Гей браковете трябва да са на 120 място в дневния ред на обществото, на фона на разграбването на държавата, демографската криза, опитите да ни изкарат от ЕС и т.н. Един път в годината е достатъчно да се обсъди темата а не през ден.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Джогашвили

    14 Юни 2014 17:07ч.

    Проблемът на педалите е, че \&quot;мерзостта иска да седне на светото място\&quot;. Това е проблемът на всички извратеняци. Като и либералите са част от тях, либерал е човек, който собствено няма устои, той е вееща се личност и всяко мнение е правилно, просто защото е мнение. Това обаче е дълбоко неверно, в света има ясна подредба и от менението на някого, че електрона е протон, електрона няма да стане такъв никога. Подредбата е по Божия промисъл и всеки състоял се човек трябва да я защитава безусловно и безкомпромисно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    14 Юни 2014 17:49ч.

    Франц е луд. Влезте в блога му - против гей парада, против метъл концертите, против Хари Потър, против мартеничките. Трябва да го информирам, че средните векове отдавна са отминали. Не може неговата религия да налага мракобесните си догми както в тъмните векове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Към \&quot;развеселен\&quot; - педераст

    14 Юни 2014 19:23ч.

    Защо не се напишеш с истинското си име \&quot;педераст\&quot;?! Ами се драскате с никове, дето ви показват още от първия знак, че сте приятелкте на СерГЕЙ и сие!!!!!!! Не знам какво си пише в брога този, но като гледам всички сте се качили на тавана от яд, че хастарчето ви е обърнато навън и всичко се вижда.....Какви СерГЕЙ паради ще правите бе развратни копеленца такива.И кого ше управляванте бе педалчета? комунистическа отврат само се чудите кщак да захапете вярващите и християните....малко ви е тази статия трябва тези от сайта да пуснат на всички снимките от Сер)ГЕЙ ПАРАДА на деца на педали и лесбийки нв норвегия, за да видят всички какво е това, както и да покажат онзи изверг - педофил от партията на педофилите в холандия който е ЕВРОДЕПУТАТ!!!!!!!!!!!!!!!!! Що се правите всички мче не знаете за мръсотията на това гнуна комунистическо племе което трябва д се изчисти до крак........

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • юридически

    14 Юни 2014 19:35ч.

    Много приказки и много емоции, а този въпрос е отдавна решен! Всички, трябва да знят, че в Конституцията на Р България има изричен чл.46 ал.1, чийто текст е категоричен: Бракът е дороволен съюз между МЪЖ И ЖЕНА. ЗАКОНЕН е само ГРАЖДАНСКИЯТ БРАК! Какво има да искат и какво има да спорят всякакви инакосексуални и полови същества в тази страна? Най-малко това е срамота, но явно от нея добре се печели. Включително и медийно време и внимание. Иначе напълно одобрявам позицията на този мъж. Не виждам фалш в думите. Съгласен съм и с тези, които негодуват оттова, че прекомерно се афишира тази безспорно най-маловажна за България тема.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кой е тоя?

    14 Юни 2014 19:41ч.

    тоя дали не е фашист?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Bob

    14 Юни 2014 19:43ч.

    Abe shto ne napraviat GEYobshtnosti v nekoa isliamska darjava@@@@@@@@@@@@

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ОлеМале

    14 Юни 2014 20:52ч.

    Абе, хора... не ви ли е ясно, че пича е тотално сбъркан... като и всички богослови. Стига сте хейтили толкова и се замислете, с какво точно гей-общността ви бърка в личните права... правата не са като задника

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    14 Юни 2014 22:01ч.

    Към отговорилия на коментара ми - препоръчвам мента, глог и валериан :-)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бойко

    15 Юни 2014 1:25ч.

    Един ден всички дето използвате тези лафчета като Vпи ли си лекарстватаV или Vмента, глог и валерианV и подобни, също и тези модерните пуберчета-уродчета с лафчета като VхейтъриV и под. ще има много, ама многооооооооооооо да обяснявате.......а след обясненията ще имате много, ама многоооооооооо да работите до пълно изтрезняване......за другото след това..........

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Норма

    15 Юни 2014 1:28ч.

    До всички т.нар \&quot;толерантни\&quot; коментатори тук: Задайте си въпроса, ако вашето дете се \&quot;обърне\&quot;?! какви ще ги говорите. Какво ще отговорите на дете, ако попита защо тази \&quot;Мама\&quot; има ПИПЕ?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Соросоид

    15 Юни 2014 2:02ч.

    \\\&quot;В Чехия, Испания и Португалия се приема, че родителят има право на първа брачна нощ (инцест). Ето това вече е падение, морален и духовен срив.Не може родител да посяга на детето си, това е безумие...\\\&quot; Какви глупости пишеш бе идиот? В Испания и Португалия родителят имл право на първа брачна нощ. С кого? Роидел (мъж ) със снахата ли? Или баща с дъщеря си? Пълна тъпотия. Лъжи на едро. Така са лъгали едно време японските командири, че американците са човекоядци за да не се предават въйниците. Така и сега такива тъпанари лъжат на едро.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Любопитен

    15 Юни 2014 3:54ч.

    Чудя се дали библията, според автора, е неразделна част от християнството . Ако е така, как гледа на факта, че началото на човешкия род е резултат на инцест между Каин (Авел не е осъществил инцест не защото е нямал желание, а защото е бил убит) неговата сестра, просто защото дуги хора е нямало. Нима е възможно БОГ да е против инцеста и да не направи така, че неговото случване е невъзможно. Очевидно е, че инцеста не дело сатанинско, а е дело божие. При такава каша в главите на \&quot;защитниците на християнството\&quot; не е чудно, че са се появили атеисти. ПС Комунистите не са атеисти. Те също си имат БОГ(ОВЕ) Маркс и Енгелс и техните пророци Ленин, Сталин, както и местни малки пророчета във всяка страна, Мао ,Димитров, Хо Ши Мин, Ким Ир Сен, Енвер Ходжа и пр.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Родител

    15 Юни 2014 3:58ч.

    Мислех, че Пиргова е върхът (пардон дъното) на преподавателската мисъл в България, но съм бъркал. Заради такива преподаватели изпратих сина ми да учи в чужбина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Към Развеселен

    15 Юни 2014 4:42ч.

    Ти и тука си се настанил да пишеш глупости. Ако си ходил из Европа ще видиш много добре постиженията на християнска Европа не само в архитектурно отношение. Мракобесните догми се изразяват в това да разганичаваш греха от нормалното поведение и да мразия греха, но да обичая грешника. Но то си стой развеселен, то такова несериозно ти е нивото

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    15 Юни 2014 5:12ч.

    Християнска Европа има много постижения, макар и не колкото антична такава. Хомофобията обаче не е от тях ;)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Павлов

    15 Юни 2014 5:36ч.

    Изрод развеселен, бъди радостен,че интернет ти скрива егн-то, липсата на патка, която заместваш с путка и всичко останало, което те прави педераста Лилов от другото интервю! Като си толкова ОВОБОДЕН зашо не се подписваш с истинското си име под простотиите? Не познавам човека оттази статия, но поне стои с името и личността си пред такива изроди като тебе, които скрито гледат да смачкат всичко каквото им попадне и каквото могат! За такива като тебе има само едно решение, както и за всички мръсници, които са путки с патки - нали го знаеш!? напиши си сега, изрод, името, за да си равноправен с мене - Иван Павлов от София

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    15 Юни 2014 6:59ч.

    Да аз съм педераст! И какво сега?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Павлов

    15 Юни 2014 7:10ч.

    Това, че си педраст и видно? как ти е името? Що не се подпишеш с него?...Ще ти кажа - защото си ПЕДЕРАСТ! Всички сте такива и затова на всички като тебе ви викат педерасткта мафия!!!!!!!! По-страшна е от кумунистическат, масонската и сороската.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до любопитен

    15 Юни 2014 7:28ч.

    човече, като гледам си всичко останало, но не и християнин! Ако беше поне малко такъв нямаше по този юдейски начин да кълчиш въпроса ами направо щеше да питаш - абе, как Адам е бил i Ева, като е направена от реброто му! това сега какво е? Та, това какво е г-н любопитен? страшното на атеистите е, ако има кой да им се върже на еврейските примки. в случая това е класика. за осведомление на всички и г-н любопитен аз не познавам автора Ивайло франц, но съм християнин, който добре познава своята религия и Библия. тълкуванието на сътворението на човека и продължението на родовете му е далеч по-различно от вашите измишльотини - запознайте се г0не преди да задавате безумни въпроси към християните и да хулите и обишждате Бога и Светата Библия. Това е страшен грях - по-страшен от темата на тазистатия. В.Петров

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    15 Юни 2014 17:05ч.

    сдобих се и с допелганглер в дискусията! Благодаря за признанието! А за вярващите - греховете на вашите догми касаят само вашата група, не останалите :) и е добре, че не познавате Иво Франц, иначе нямаше да го пазите. Справка писанията му към Българската Православна Църква...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аз съм мъкар и винаги съм бил!

    15 Юни 2014 22:00ч.

    Като българин предпочитам употребата на българската дума педераст пред английската дума гей! Нормалното е мъжът да е мъж, а жената да е жена! Ненормално е мъжът да се срамува, че онази работа му се клати, а жената, че когато тича циците й се друсат! Ненормалността в живота съществува редом с нормалността! Що се отнася до секса той е създаден от природата (от Бог) не за удоволствие на хората, а за да ги принуди да се размножават и ги е дарила с това удоволствие като награда, че го правят! ТОВА Е НОРМАЛНОТО! ПЕДЕРАСТИЯТА Е НЕЩО НЕНОРМАЛНО! Педерастите са неизлечимо болни хора, но едновременно с това са човешки същества и тези, които са нормални трябва да се отнасят към тях със съчувствие и толерантност. В този дух трябва да бъдат възпитавани и децата! ТОВА Е ВСИЧКО ПО ТОЗИ ВЪПРОС, ДРУГО НЯМА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Развеселен

    15 Юни 2014 22:49ч.

    Че си мъкар, мъкар си, мъка е, че има хора с толкова ограничено мислене, но пък успя искрено да ме развеселиш :D

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванова

    16 Юни 2014 1:55ч.

    Това, което се пише тук и в другата статия от т.нар развеселен и някой други... е пълно доказателство, че тези хора, които искат хомосексуализма да бъде поставен в нашия живот наравно с отншенията между мъжа и жената са наистина ненормални! Потресна съм! Никога не съм си представяла, че може такова нещо да се пише и коментира в подобна медия и по подобен начин! Отвратена съм от тези хора!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Riona

    16 Юни 2014 2:14ч.

    Тоя добре ли е ? Как може човек с три магистратури да говори подобни глупости...демонично изкушение ха ха ще падна от смях!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бокс

    16 Юни 2014 6:11ч.

    получих линка към тоя материал...не смятам, че на тея повреденяцитрябвад да им се обръща тва внимание.....нагло.много нагли са станали...щото няма кой даим троши гвавите в кенефите като едно време......... много демокрация бе пичоне неее на добре!!!!!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    16 Юни 2014 6:37ч.

    Прекомерно много глупави и написани о един и същи човек коментари - ето какво е написал самия Ивайло Франц в блога си към тази публикация. Мисля, че е по-достойно от всички плюнки по негов адрес: \&quot;За всички свои думи и твърдения, както в настоящия материал, така и във всеки намиращ са в този блог и изобщо с мой подпис, съм готов да поведа открита, публична дискусия, във всяка медия или място, с всеки, който се осмели да застане публично пред моето нещожество!\&quot;... Не си нищожество Иво! Напротив, брат! Пример си за всички в тази грешна страна! Бог да те пази!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • lordcris

    16 Юни 2014 7:19ч.

    Боклук и глупак

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • naked truth

    16 Юни 2014 14:35ч.

    ще го кажа направо: франц е ни повече, ни по-малко един хрстиянски фундаменталист с фашистки уклон, християн-фашист. франц на първо място забравя, че българия е светска държава и че обществото в голяма част по света отдавна е преценило, че не се полага на религията да е слята с властта и да е морален монарх. по тази причина не се полага да пречупва основни социални проблеми през религиозна призма и да обявява заключенията си едва ли не като единствено правилните. оставям настрана, че тъкмо християнството от векове се е разбило на безброй деноминации, секти и сектички, което за здравомислещия човек е ясно, че не се е случило в стремление за \&quot;спасението на човешката душа\&quot;, а просто защото различните църкви са се превърнали във фирми, икономически субекти, които се борят за все повече финанси, имоти и влияние, целящо да осигури двете предходни. цялото обговаряне на проблема църквата е пропила с лицемерие и желание за противопоставяне на едни групи на други. амвонът отдавна е превърнат в меч, който да посича несъгласните, различните, непримирените. и в крайна сметка интерпретира проблема като последна инстанция, позиция, която едва ли не да бъде наложена на всички - и на вярващи, и на атеисти и агностици. откривам фашизъм (разбирай не фашистката и националсоциалистическата доктрини в цялост, а расизма, антисемитизма, социалния дарвинизъм и расовата теория) в думите на франц в течение на всичките му отговори, в които иска да създаде впечатлението, че той е от страната на праведниците, безгрешниците, които имат моралния ангажимент да натикат в ъгъла грешниците-хомосексуални. С две думи поставя от едната страна „вярната, правата“ половина на човеците и от другата страна – „подчовеците“. франц обаче удобно подминава, че според християнската доктрина блудството, което се осъжда от библейските текстове включва не само секса предлаган на мъже от храмовите мъжки проституиращи, а и всяко сексуално действие извън брака, вкл. оралната любов. ерго, преобладаващата част от съвременните хора би трябвало да попадат под същите гневни укори на франц, редовно практикувайки сексуални действия извън брака и не само за възпроизводство, независимо хомо- или хетеросексуални са. при все това копието на франц избирателно е насочено само към хомосексуалните и техния \&quot;грях\&quot;. самият той лицемерно твърди, че \&quot;православният осъжда греха, а не човека\&quot;, което на практика е жалък каламбур. особено в контекста на призива на о. евгени от сливен, който преди две години открито призова да се хвърлят камъни по хората, участващи в гей прайда, а след това се оправда с цитирането на библейски текст, че било в преносен смисъл. но агресивният му призив, а и цялото хомофобско поведение на бпц намериха съвсем реално приложение – съвсем реални камъни летяха по един гей прайдовете, съвсем истински беше умъртвен млад човек, \&quot;защото приличал на гей\&quot;, съвсем осезаемо бяха нападнати физически млади мирно протестиращи. и към всичко това е само част много случаи, които просто не са регистрирани. франц, като всеки изявен хомофоб се заиграва с естествения страх на хората за децата ни, и съвсем манипулативно, в духа на бившата си партия (атака), в едно забърква хомосексуалността в едно с педофилията(стар номер!) и кръвосмешението (сравнително отскоро). франц се притеснява йезуитски, че децата ни може да видят нехетеросексуални хора на улицата (които няма как да разпознаеш, освен ако не са хванати за ръка или не разменят целувка), и също така йезуитски не прави паралел с реално съществуващите и сега ежедневни проблеми за тях. насилието в семейството, алкохолизирани родители, разводи, изоставяне в ръцете на държавата, сексуална злоупотреба, експлоатация на детски труд - все \&quot;благини\&quot;, които не се \&quot;осигуряват\&quot; от хомосексуалните, но съществуват реално. но това е достатъчно. франц не заслужава повече внимание.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо Велики

    16 Юни 2014 17:39ч.

    Въпрос към всички \&quot;толерантни\&quot;: - Какво щяхте да кажете, ако онзи с роклята (от конкурса за Евровизия) си беше закачил на ревера и една малка значка с \&quot;пречупен кръст\&quot;?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо Велики

    16 Юни 2014 17:41ч.

    Въпрос към всички \&quot;толерантни\&quot;: - Какво щяхте да кажете, ако онзи с роклята (от конкурса за Евровизия) си беше закачил на ревера и една малка значка с \&quot;пречупен кръст\&quot;?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какъв ви е проблема, педали?

    17 Юни 2014 6:43ч.

    Какэв ви е проблема, педали? Какво храчене по тоя човек, който в крайна сметка от всичките си думи нито веднъж не е обидил никого в интервюто си! Подкрепям напълно чистата християнска позиция на Ивайло Франц, който дори много интелигентно и меко (като за педали) е показал цялата помия, каквато са всички сексуално извратени личности. Аз бих се изразил много по-точно - вие сте сбъркани и изродени, мутирали личности, които след като могат да служат на дявола с изкушението да чукат собствените си деца, майки, бащи, братя, сестри, кучета и каквото падне незаслужавате да бъдете, в която и да е държава, а да живеете в гората при животните, на каквито сте се превърнали! Вън от човешката общност, мутанти!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отец Иван

    17 Юни 2014 6:52ч.

    Бог да благослови това момче! Истината и само истината! Християните трябва да дават пример, а не да са оБект за присмех! Отец Иван

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МОМЧИЛ

    17 Юни 2014 17:50ч.

    казано е че в последните времена МЪЖЕЛОЖСТВОТО (хомосексуализма) ще е със страшни размери. ЕТо свидетели сме именно на това. САЩ и Брюксел искат да няма бълтгарски семейства. да няма провославни християни, защото те не могат да бъдат контролирани от СВЕТОВНИЯ РЕД. това е супер и за папата - масонин и вертоломей - масонин. за всички, които искат унищожението на правослевните християнски държави и народи. затова и Русия е така нападана, а ние, както винаги, сме в ролята на циганки проститутки. Нище не ме изненадва от коментарите на педерасите и лесбийките под това интервю на православен политик. Дай Боже да успее и да има повече такива, а не да са лъже-патриоти и най-много лъже-праволавни християни. Какво му е крайното в позизцията? не разбирам от какво се оплакват тези грешници. Ами че ГРЕШНИЦИ СА - МЪЖЕЛОЖЦИ, ПЕДЕРАСИ,ХОМОСЕКСУАЛИСТИ. Ами че има ги и по храмове и манастири. Ама кой ги произвене като такива - ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ - за да охули и унижощи Българската ни православна църква! Отеца е прав, че християните трябва да са пример, а не за присмех. Точно такава трябва да е позицията на всеки православин християнин, а не да вика че е толерантен към гей-мръсотиите като хитреца Слави Бинев и лъжливата партийка на скат, които именно спряха предавнията на Франц, защото им стана наудобен така както и Волен преди време. Аз съм ЗА тази позиция и така трябва!тази година НЕ ТРЯБВА ДА ИМА НИКАКЪВ ГЕЙ-ПАРАД И МРЪСОТИИ ПО УЛИЦИТЕ НА СОФИЯ! ТРЯБВА ВСИЧКИ ДАГИ СПРЕМ! ПРЕДИ ДА ПОБЪРКАТ ДЕЦАТА НИ И ОМЪРСАТ ВСИЧКО!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Н. Колева, гр. София

    18 Юни 2014 7:11ч.

    Трябва да се забранят гей парадите и изобщо тази ужасна и грозна форма на демонстрация на различност! Въобще кой ги разрешава? Винаги съм се питала откъде и как взимат разрешение за това нещо по улиците на София? Защо никой не ги спира? Не ги забранява? Всички толкова ли се променихме, че се правим, че не виждаме? За мен е нечувано мъжът да се прави на жена! Аз, тогава, на какво трябва да се правя - на мъж ли? Защо и пред кого? Защото е модерно? Прав е авторът на интервюто и приемам това виждане. Не смятам, че т.нар. гейове са с нарушени права и трябва да се прави нещо извънредно за тях. А за нас, нормалните хора, и най-вече жени, какво трябва да се направи?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АНА

    19 Юни 2014 5:34ч.

    РАЗБИРАМ, ЧЕ ВСИЧКИ ХОМОСЕКСУАЛИСТИ, ТРАВЕСТИТИ И ПОДОБНИ ОТНОВО СА ПОЛУЧИЛИ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ГЕЙ ПАРАД В СОФИЯ НА 21 ЮНИ В СЪБОТА! ТОВА Е НЕДОПУСТИМО, ХОРА!!!!!!!!!!!! НЯМА ЛИ НИКОЙ НИЩО ДА НАПРАВИ!!!!!!! КЪДЕ СА МЪЖЕТЕ В ТАЗИ СБЪРКАНА ДЪРЖАВА???????????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гей

    19 Юни 2014 6:08ч.

    на гей прайда! АНА :)....Елате и вие, мила...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АНА

    19 Юни 2014 6:34ч.

    Вие сте отвратителни същества!!!!!! Отвращавате ме!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гън

    20 Юни 2014 2:44ч.

    ...но като всички отвратителни в България сди правят каквото искат, защото им даваме!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • робин худ

    24 Юни 2014 6:05ч.

    Защо никой не обръща внимание какво казва този човек? Вижте и блога му. Направо се чудя как е публикуван тук. Това си е един български интелектуален десидент. Поучете се, интернетски тролове и политически таласъми!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ---

    27 Юни 2014 7:09ч.

    Iskate neshto nevazmozhno= V Bulgaria nikoi ne se uchy ot nikogo. Zatova ni se sluchva vsichko tova- Zhalko==== mnogo zhalko e==

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петьо

    28 Авг 2014 18:32ч.

    Напълно ПОДКРЕПЯМ ивайло! Не съм срещал по-вярно и разумно, дори сдържано, определение на тази гадост - ПЕДЕРЕЩИНАТА И ЛЕЗБИЙЩИНАТА, КОЯТО ВЕЧЕ ОТКРИТО СЕ ПРОЯВЯВА НАВСЯКЪДЕ В СОФИЯ!!! НИКАКВО ТОЛЕРИРАНЕ НА ТОЗИ ГРЯХ, КОЙТО УБИВА ДЕЦАТА НИПРЕДИ ДА СА СТАНАЛИ МЪЖЕ И ЖЕНИ! Бог да те пази Ивайло!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи