Херо Мустафа: Русия трябва да отговаря за военните престъпления в Украйна

Херо Мустафа: Русия трябва да отговаря за военните престъпления в Украйна

"Толкова много държави по света говорят за военни престъпления. Дори държави, които запазваха неутралитет. Това злощастие, тези ужасяващи, ужасяващи нападения в Буча показаха на света, че невинни хора биват убивани буквално всеки ден. Така че държавите по света се произнасят – Русия трябва да бъде подведена под отговорност за тези военни престъпления". Това каза в предаването "На фокус с Лора Крумова" по Нова телевизия американският посланик у нас Херо Мустафа.

„Мисля, че сте ме чували да казвам, че любимата ми българска дума е "надежда". Аз съм много позитивен, оптимистично настроен човек. Мисля, че при обзор на международната общност сега, ще ви направи впечатление това, че ние сме толкова взаимно зависими и се основаваме на правила. Международната система е основана на правила. И преобладаващото мнозинство от света иска да запази тази система, основана на правила. Така че не мисля, че сме се насочили към ситуация, подобна на Студената война. Смятам, че когато сме изправени пред предизвикателства като днешните, държавите се сплотяват”. Така дипломатът отговори на въпроса дали смята, че светът се намира в Студена война.

„Не знам каква ще бъде крайната цена, защото не съм военен експерт. Но отново ще отбележа, че самолетите, с които разполагате в България в момента, не са оперативно съвместими с НАТО. Трябва да се модернизирате, нали така? Това е ваше собствено решение. И всеки самолет, който щяхте да изберете, всеки усъвършенстван модел самолет, отнема много време да бъде произведен”, заяви дипломатът и отрече процедурата да има връзка със случващото се в Украйна. Но подчерта, че още от миналото лято България е в категорията „надежден платец”.

„Тя може да се ползва от това право едва една година след поръчката за първите изтребители F-16. Сега България вече има право да плаща на траншове”, допълни Мустафа.

 

 

Ето и цялото интервю:

Лора Крумова: Здравейте.

Херо Мустафа: Добър вечер, Лора.

- Нека да започнем със следния въпрос. Мислите ли, че живеем във време на нова Студена война?

- Мисля, че сте ме чували да казвам, че любимата ми българска дума е "надежда". Аз съм много позитивен, оптимистично настроен човек.  Мисля, че при обзор на международната общност сега, ще Ви направи впечатление това, че ние сме толкова взаимно зависими и се основаваме на правила. Международната система е основана на правила. И преобладаващото мнозинство от света иска да запази тази система, основана на правила. Така че не мисля, че сме се насочили към ситуация, подобна на Студената война. Смятам, че когато сме изправени пред предизвикателства като днешните, държавите се сплотяват.

- Генерал Марк Мили каза, че потенциалът за значителен международен конфликт се увеличава. Съгласна ли сте с това мнение?

- Ролята на всяка армия е да разглежда различни сценарии. И когато се задава този въпрос, това е един от сценариите, за който винаги трябва да се планира.

- Намираме ли се в ситуация преди Трета световна война?

- Не. Мисля, че това, което наблюдаваме сега, e, че държавите по света искат тази война да спре. Те искат да се сложи край на хуманитарната криза. Никой не казва, че тя трябва да продължи. Ето защо мисля, че в момента изборът зависи от Путин. Той би могъл да приеме тoзи дипломатически изход и би могъл да го стори още утре. Не мисля, че това е криза, от която трябва да се страхуваме. Трябва да продължим да се сплотяваме; да продължим да призоваваме за мир; да продължим да призоваваме за деескалация и за прекратяване на този конфликт.

- Всъщност преди два дни САЩ заговориха за нови санкции срещу Русия. Какви ще бъдат те? Знаете ли?

- Както сте забелязали, това, което се опитваме да направим като международна общност, е да разполагаме с различни инструменти, чрез които да се опитаме да убедим Русия да спре – Путин да спре тази война. И санкциите са един от тези инструменти. Съвместно бяха наложени финансови санкции, бяха наложени санкции срещу корумпирани лица. И те ще продължат, при това не само от страна на Съединените щати, а и от страна на Европа. Тази ситуация не се отнася само до една държава. Всъщност в Общото събрание на ООН над 140 държави се обединиха, за да заклеймят тази война; за да се застъпят за териториалната цялост и суверенитета на Украйна.

- Американският президент Джо Байдън изрази мнение, че Владимир Путин е военнопрестъпник. Смятате ли, че светът ще го види да застава пред Tрибунала в Хага?

- Толкова много държави по света говорят за военни престъпления. Дори държави, които запазваха неутралитет. Това злощастие, тези ужасяващи, ужасяващи нападения в Буча показаха на света, че невинни хора биват убивани буквално всеки ден. Така че държавите по света се произнасят – хората трябва да бъдат подведени под отговорност. Русия трябва да бъде подведена под отговорност за тези военни престъпления.

- И така, смятате ли, че светът ще го види да застава пред Трибунала в Хага?

- Това е правен процес и като държава, която се придържа към закони и правила, ще видим как ще се развие този процес; но знаем също така, че има снимки, факти за невинни хора из цяла Украйна. Има четири милиона бежанци, половината от които са деца. Лора, знам, че имаш деца. Аз имам малки деца. Те са невинни. Два милиона деца, които не са искали тази война. Освен това има над седем милиона души, вътрешно разселени в Украйна. Така че отново следва да се подчертае – това е нападение срещу цивилни граждани, нападение срещу инфраструктура.

- Тук, в България, най-голямата тема в момента е дали страната ни трябва да окаже военна подкрепа на Украйна. Според Вас достатъчно ясна ли е България в позицията си по отношение на войната в Украйна?

- България е много, много силен партньор в НАТО. Тя е силен член на трансатлантическата общност, като всяка страна прави каквото може в Европа. И ние заявихме, че оценяваме високо значителната хуманитарна помощ, която българското правителство предостави.

- Питам ви, защото само България и Унгария са страните, които не предоставят военна помощ за Украйна. И това е наистина тема тук – дали трябва да го правим или не?

- Това е ваше суверенно решение. Америка няма да оказва натиск. Ние никога не сме оказвали натиск. И искам да заявя това много ясно, Лора – никога не сме искали от България да изпрати изтребители МиГ. Никога не сме искали от България да изпрати ракетни комплекси C 300. Това е решение за обсъждане между България и Украйна. Това е ваше суверенно решение и ние уважаваме вашето решение. Приветстваме хуманитарната помощ, която сте предоставили. Знам, че във вашата страна се води дебат за това какво ще предприемете по-нататък. Това е ваше решение. Ние няма въз основа на този въпрос да преценяваме нашето партньорство, мястото на България в Европа, мястото на България в НАТО. България е неизменен член на НАТО и ние винаги ще бъдем приятели, съюзници и партньори.

- Смятате ли, че България вече е мишена на Русия. Защото това е най-големият страх в нашата страна?

- Като се оглеждам наоколо, винаги казвам, че се чувствам наистина щастлива, че съм в тази красива страна. Знам също така, че се гордеете с историята си, както и би трябвало. Но България е решила, че нейното бъдеще е с Европа. И това, което виждаме в България, е суверенна държава, силна държава, която също така предприема стъпки, за да стане още по-силна. Точно това означава да е налице диверсификация. Енергийна диверсификация, например. Защото енергията се използва като инструмент за бетониране на зависимостта. Нали точно затова работите за военна модернизация? За да можете да бъдете по-силни и да защитавате суверенитета си. Не мисля, че страхът, за който питате, е обоснован. Мисля, че някои хора биха искали да използват този страх като коз в своя полза. Но вие сте член на НАТО и винаги сте едно цяло с обединена Европа, която винаги ще се отзове – винаги ще се отзове в защита на България.

- А САЩ ще се отзоват ли в защита на България?

- Ние сме тук, редом с вас – на всяка крачка от поетия курс. За пореден път подчертавам, че ние сме приятели, партньори и съюзници. Винаги ще бъдем заедно – в добри и в лоши времена – защото така постъпват истинските приятели.

- Споменахте за модернизацията на българската армия. И в тази връзка една от горещите теми през последните два дни - кога очаквате да бъде подписан този договор между САЩ и България за изтребителите F-16?

- Позволете ми да отбележа - права сте. Това е много гореща тема, която прерасна в политическа, но искам да изясня няколко неща. На първо място, писмото-заявка [за предоставяне на оферта] за допълнителните осем изтребителя F-16 беше одобрено миналото лято. Това беше много преди войната. То беше одобрено от президента Радев, от служебното правителство, и беше изпратено до САЩ с формулировката „ние отправяме заявка за тези осем изтребителя“. Според обичайната процедура ние разглеждаме заявката и връщаме отговор, че „приемаме заявката“, след което продължаваме с процеса. Така че няма никаква връзка с нищо от случващото се сега в Украйна. Категорично няма връзка. И цена не е била определяна.

- Значи не знаете каква ще бъде цената на изтребителите F-16?

- Цената не е политически фактор. Позволете ми да подчертая това.

- Но се използва за политически цели?

- За съжаление. За съжаление. Отново подчертавам, че нашите закони за обществени поръчки са много прозрачни. Когато България направи заявката, ние като правителство, нашият Департамент на отбраната уведомява Конгреса и посочва, че максималната цена, която може да бъде достигната, е указана в уведомлението. Това не е окончателната цена. След това се водят разговори и тази цена очевидно се понижава в зависимост от това какво иска България. Ще ви кажа, че максималната стойност, която виждате сега, е точно същата, каквато беше за първите осем изтребителя.

- Мислите ли, че ще бъде същата?

- И към онзи момент тя се понижи значително като крайна цена. Нещо повече – САЩ покриха 50 млн. евро от стойността. Ние платихме тази сума, защото вярваме, че България трябва да има самолети, които са оперативно съвместими в НАТО. В момента нямате самолети, които могат да комуникират оперативно с НАТО. За да постигнете суверенитета, към който се стремите и в който ние вярваме, отделихме тези 50 млн. И това не е всичко – цената, която заплащате, включва и обучението на пилотите. С гордост ще отбележа, Лора, че първият български пилот завърши обучението за F-16 тази седмица. Това обучение продължава година и половина...

- Тук или в САЩ?

- В САЩ и затова много се гордеем с работата, която вече сме положили в тази насока.

- Питам ви за всичко това, защото българският президент изчисли, че изтребителите F-16 заедно с инфраструктурата ще струват около 5,5 милиарда лева. А за страна като България това е наистина огромна сума пари.

- Не знам каква ще бъде крайната цена, защото не съм военен експерт, но отново ще отбележа, че самолетите, с които разполагате в България в момента, не са оперативно съвместими с НАТО.

- Тоест ние нямаме възможност за избор?

ХМ: Трябва да се модернизирате, нали така? Това е ваше собствено решение. И всеки самолет, който щяхте да изберете, всеки усъвършенстван модел самолет, отнема много време да бъде произведен. Иска ми се този процес да беше започнал отдавна, но не е. Едва наскоро България взе решение да започне да разглежда възможността да закупи модернизирани самолети. Междувременно ние работим заедно, за да се опитаме да запълним този недостиг на способности, и вярвам, че България и нейните въоръжени сили предприемат стъпки, за да се опитат да модернизират всички от различните направления.

- Странно ли е, че България не започна този процес по-рано?

- Аз просто се радвам, че процесът е започнал. Радвам се, че вече е в ход.

- Защото това е важен въпрос.

- Той е много много важен.

- Защо не е реализирано?

- Мисля, че не е в моите правомощия да давам оценка за това. Правилата за възлагане на обществени поръчки тук са доста строги, но аз много се радвам, че процесът е започнал и че България е поела по пътя на военната модернизация, а редица държави в Европа ще бъдат част от този процес заедно с България.

- И така, знаете ли кога може да бъде подписан такъв договор. Имате ли някаква представа?

- Няма да стане веднага. Предстои ни обсъждане с българското правителство. Всичко, което видяхте, е уведомлението до Конгреса. Отново подчертавам, че действаме по прозрачен начин. Винаги се стараем да осигурим прозрачност във всяка стъпка от процеса. Но все още ни остават поне няколко месеца ...

- Наистина има няколко детайла, които са от голямо значение. Един от тях е каква е обичайната практика? Да бъде платено всичко наведнъж или да бъде разсрочено плащане? Тъй като това ще даде време на България да плати?

- Точно така. Много се радвам, че зададохте този въпрос, Лора. Той е много технически, но го задавате съвсем издържано. Защото едва през изминалата година България отговори на условията за така наречения „надежден платец“.  Тя може да се ползва от това право едва от една година – след поръчката за първите изтребители F-16. Сега България вече има право да плаща на траншове. Това определено е възможност занапред – плащането да не е еднократно, а да може да бъде извършвано на траншове.

- Защото България вече е сключила сделка със САЩ за предишните изтребители F-16?

ХМ: Не, всъщност не е заради това. Множество са стъпките, които е нужно да предприемете за модернизация на въоръжените сили, и затова, за да помогнем, ние включихме България в категорията „надежден платец“ и сега тя може да плаща на траншове.

- САЩ и ЕС подписаха договор за доставка на втечнен газ. Имате ли представа кога точно ще се случи това? Каква е времевата рамка?

- нам, че работим в много тясно сътрудничество с Европа. Работим в много тясно сътрудничество със страните от ОПЕК. Дори разглеждаме собствените си резерви, за да се опитаме да работим по този наистина важен енергиен въпрос заедно с други държави, навсякъде където е възможно. Основното съображение е, че когато някоя държава диверсифицира доставките си, тя става по-малко зависима от един източник и прави цените по-конкурентни. България предприема стъпки към диверсификация и наистина с радост отбелязвам, че вярвам, че тази година най-накрая ще бъде завършена Междусистемната газова връзка Гърция-България. Това означава, че ще можете да получавате цялото количество газ от Азербайджан, което ще бъде огромна стъпка за вашата диверсификация. Това ще бъде огромна стъпка по отношение на цените на енергията. Вярвам, че това е истинската цел, която България се опитва да постигне.

- Смятате ли, че проектът "Турски поток" е помогнал на Русия да заобиколи Украйна и по този начин да започне войната?

- Не знам дали само това е било факторът. Не мога да преценя какво се върти в главата на Путин по отношение на войната и как той гледа на войната. Всички обаче знаем, че Путин използва енергията като инструмент, за да се опита да бетонира зависимостта, да се опита да окаже политически натиск и затова е важно да има диверсификация.

- Питам ви това, защото България е над 90% зависима ...

- Да.

- ... от Русия за доставките на газ. Говорили ли сте някога за тази зависимост с бившия премиер Борисов, когато беше на власт?   

- Нашата позиция по отношение на този газопровод е била и е съвсем ясна. Смятаме, че винаги, когато има по-голяма зависимост от един източник, който и да е той, подобна зависимост от един източник никога не е добра – за никоя държава. Все пак вярвам, Лора, че България е на правилния път към енергийна диверсификация. Наистина вярвам в това.

 

 

 

 

 

Коментари

  • Иванов

    10 Апр 2022 19:09ч.

    Ох Херо,ох Мустафа.Ако почнем американците да ви изправяме за военни престъпления на подсъдимата скамейка,няма да ни стигнат скамейките.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ретранслатора

    10 Апр 2022 20:23ч.

    Интервю на Генерал-Губернатора на България пред Американска Телевизия!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Eprvpw

    07 Юни 2022 9:21ч.

    order metformin 1000mg pills - <a href="https://metforminx.store/">buy metformin sale</a> norvasc 5mg cost

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cagrbe

    08 Юни 2022 21:54ч.

    lisinopril 2.5mg pills - <a href="https://hydlisinopr.com/">order generic lisinopril 2.5mg</a> atenolol 100mg over the counter

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lsjgvp

    10 Юни 2022 10:00ч.

    brand levitra 10mg - <a href="https://pregabalin.store/">lyrica 75mg oral</a> clomiphene cheap

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Lthpck

    21 Юни 2022 8:40ч.

    sildenafil 50mg cheap - <a href="https://rtadalafil.com/">buy tadalafil tablets</a> cheapest cialis online

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Opomas

    03 Юли 2022 14:04ч.

    generic tadalafil 40mg - <a href="https://tadalafilpr.com/">cheap generic cialis</a> order tamsulosin 0.2mg pill

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mqtpkr

    11 Юли 2022 11:15ч.

    cheap ed drugs - <a href="https://edpillsfsale.com/">top erection pills</a> sildenafil 200mg kaufen ohne rezept

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • херберт

    10 Апр 2022 19:18ч.

    Уважаема госпожо, няма ли всички, които вършат подобното, да бъдат търсени като отговорни, включая русия, украйна, уса, с.арабия, китай?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Защо

    10 Апр 2022 20:06ч.

    пропусна израел ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ММ93

    10 Апр 2022 19:22ч.

    Ако зависи от вас (САЩ и пуделите му), Русия не трябва да съществува, защото просто "вашите" ресурси са на тяхна територия ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    10 Апр 2022 19:27ч.

    Фактите сочат , че военните престъпления в Украйна срещу мирното население се извършват от нацистки формирования ръководени от инструктори от САЩ , които целенасочено подпалват военни конфликти по целия свят с неизброимо количество невинни жертви . Надяваме се те понесат своята отговорност като най-големите военнопрестъпници на планетата !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Веска

    10 Апр 2022 19:28ч.

    Кой води войните срещу твоите сънародници, от които ти явно си се отказала, след като служиш на друга държава? Кой въоръжава и обучава укринските фашисти? Погледни записите от т.н. майдана, където твоята шефка, еврейката нюланд носеше сандвичи на фашистите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бандеровка

    10 Апр 2022 19:29ч.

    Така е, само 4 държави в света гласуваха против резолюцията на ООН срещу руската агресия и целият свят, а не само Запада осъжда варварска Русия, която ще бъде съдена, както Милошевич и Саддам. И да припомним, че Мустафа е посланик на наш съюзник в НАТО, а Митрофанова - на неприятелска държава, която ни вписа в своя списък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • С такива съюзници

    10 Апр 2022 20:08ч.

    не ни трябват врагове

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bodar4uk

    10 Апр 2022 19:33ч.

    Престъпленията, било то и военни, първо се доказват ! Аман вече от тия плоски PR-и и самозаключителни внушения ! Но това си баба знае, това си и бае до премаляване, щото така й е наредено. А трябва ли Русия да отгаваря за престъпленията на героите на Украйна, защото те звучат доста по -достоверно ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Медийно правосъдие

    10 Апр 2022 19:35ч.

    "Толкова много държави по света говорят за военни престъпления. Дори държави, които запазваха неутралитет. ... Така че държавите по света се произнасят – Русия трябва да бъде подведена под отговорност за тези военни престъпления". Колкото повече - толкова повече. Произнесли са се хората, пардон - държавите. Какво тук значи някаква си истина?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лора

    10 Апр 2022 19:41ч.

    Лора Крумова се размаза пред Мустафето

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отвратен

    10 Апр 2022 20:27ч.

    Много унизително, без капка достойнство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • уйчо

    10 Апр 2022 21:36ч.

    Вярно доста мазничко ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    10 Апр 2022 19:47ч.

    Херо, САЩ губят позиции. В Белград по едно и също време се приземиха 6 самолета на Китайската Народна Армия и никой не знае какво са докарали. А що се отнася до военни престъпления, САЩ ще трябва да отговарят и ще отговарят когато цял Свят се надигне срещу тях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Христо

    10 Апр 2022 19:48ч.

    Янки, гоу хоум!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    10 Апр 2022 19:49ч.

    от 250 години има ли конфликт по земята да не е подпален от сащ от 20 000 км подстрекават държавите да се бият продават им оръжие трупат печалби и гледат сеир за украина са виновни само те 2014 г планираха провокациите и сега берем плодовете съсипани русия украина и ние които храним бежанците и сега вместо преговори оръжие

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-Zа това ли

    10 Апр 2022 19:51ч.

    «В ходе выполнения боевых задач в порту г. Мариуполя военнослужащими ВС РФ и ДНР деблокированы находящиеся на судах 47 членов экипажей из России, Азербайджана, Египта и Украины — установленные националистами мины не позволили им вовремя покинуть зону боевых действий, ими прикрывались как живым щитом», [

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петир

    10 Апр 2022 19:51ч.

    Всеки ще бъде съден според делата си...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Еверест" на наглостта!

    10 Апр 2022 19:51ч.

    След Афганистан, Ирак, Либия, Сирия това същество ще ми "чете морал". В Ми Лай колко невинни виетнамци избиха нейните съграждани?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отровната твар изпълзя от дупката

    10 Апр 2022 19:55ч.

    Военопрестъпниците вече са в ръцете на Кремъл и са много мотивирани да кажат истината на света за военните престъпления на сащ и великобритания. Скоро ще чуем признания за чудовищни неща. А всички вие замесените ще можете ли да погледнете хората в очите? Срам, срам!!!! Гнилост и зараза!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • първо вашите

    10 Апр 2022 19:55ч.

    ЛЕЛЕ, СТРИНО, ПЪРВО ДА ДОЧАКАМЕ ВАШИТЕ ЗА ИРАК, СИРИЯ, ВИЕТНАМ, ЮГОСЛАВИЯ....СЛЕД ТОВА ЗА УМОРЕНИТЕ ОТ ГЛАД И БЕЗ ЛЕКАРСТВА В ИРАН, ВЕНЕЦУЕЛА.... А И КАКТО Е ЯСНО РАКЕТАТА ОТ КРАМАТОРСК Е НА ВАШИЯ УКРАИНСКИ ПРЕСТЪПНИК, ТА НЕ ЗНАМ КАТО ОНАЯ ТАЧИ - ПАК ВАШ ЛЮБИМЕЦ, ДАЛИ НЯМА ДА СЪДИТЕ ЗЕЛЕНСКИЙ.....УБИЕЦ ОТВСЯКЪДЕ МАЙ, А?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-Три континента

    10 Апр 2022 20:03ч.

    От фейса разбирам,че ''Възраждане' са пред Хохолското посолство.А трябва да са пред американското.Защо ли?Три континента са опустошени от тая измет.С.Америка,Южна Америка и Австралия.Коренното население там е унищожено от англо сакс измет.Африка е полуунищожена.На път е Европа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • САЩ трябва да отговарят

    10 Апр 2022 20:04ч.

    за военните престъпления извършени по целия свят, и довели до смъртта на милиони невинни !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-БЪЛГАРСКИТЕ МОРЯЦИ

    10 Апр 2022 20:09ч.

    12ч. ни дума,ни еопал,ни стон.При това сме пратили специална група да се грижи за живота им!И Б.Борисов ходи да освобождава българските тираджии в Ирак!Бог да ги прости!НАТО ВЪН!САЩ ВЪН!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • сайко

    10 Апр 2022 20:17ч.

    Американците избиха милиони по света и то не само при военни ситуации, но те избиват "лоши подчовеци незаслужаващи да живеят на тяхната планета", а руснаците - безценни човеци (да, за трафика на украинци). Мустафак, един въпрос - как си представяш света след 20 години?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cicero

    10 Апр 2022 20:31ч.

    Хамериканската посланичка си е у дома в телевизията на ЦРУ и интервюирана от джурналистка категория мисирка. Каква идилия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нобелов лаурят за мир

    10 Апр 2022 20:56ч.

    Дж. Картър- Из лекции: Зщо Китай има хиляди километри скорестен влак а САЩ не, защото за своето 245 годино съществуване, сащ не е водел война само 5 години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • j.jelevban-И ЗАЩОТО

    10 Апр 2022 21:05ч.

    Медиите създават не-популярен обра на такива като Дж.Картър!Най-слабият следвоенен президент.Такъв е образа Дж.Картър в медиите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гост

    10 Апр 2022 21:44ч.

    САЩ и НАТО трябва да отговарят за разпалване на конфликти и убийства на мирни хора не само в Украйна, но и в Близкия Изток, Сърбия и Афганистан. Също така за мръсните биолаборатории в които създавали смъртоносни патогени. Също трябва да отговарят за фейкове, с които техните масмедиа лъжат и мажат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • първо да победят

    11 Апр 2022 1:53ч.

    После ще съдят. Интересно ми е как САЩ побеждават и осъждат Русия. All right! Prove IT!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • лорчето крумова

    11 Апр 2022 7:58ч.

    беше отвратителна в интервюто си с генерал Стефан Янев.......абсолютна липса на журналистическа съвест....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • helleborus

    12 Апр 2022 15:19ч.

    Със смяната на собствеността, НОВА вече журналистика нямат, да извинява Любо Огнянов, но и на него вече му личи. Освен ако не се увеличи цензурата в социалните мрежи, журналистиката ще бъде там. Това, което е на екрана, остава само за най-възрастните, които не ползват социални мрежи. Не можем да се информираме от телевизията, а само да се индоктринираме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • helleborus

    12 Апр 2022 15:23ч.

    А конкретната журналистка е винаги в крайност, тя е въплъщение на кансел културата и или се киска до припадък с разни актьори и хора от нейната секта или злобее открито. Това нещо не трябваше да влиза в България, толкова открита пропаганда, но пък обучава и младите журналисти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • когато фащ отговорят за своите

    11 Апр 2022 8:04ч.

    престъпления срещу човечеството, тогава имат шанс да променят огромната ненавист, която питаят всички народи по света, пострадали от американските безчинства.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • наследника на ООН ще има 48 нови членове в Северна Америка

    11 Апр 2022 10:44ч.

    След годинка-две

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    11 Апр 2022 12:53ч.

    Права е Херо Мустафа! Но преди Путин да отговаря за престъпления трябва преди него правителствата на САЩ да отговарят за безброй военни престъпления които няма да изброявам защото са десетки. Едва тогава може да се говори така, защото е престъпление да обвиняваш някого за военни прстъпления, когато си затънал до ушите в такива!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ноле

    11 Апр 2022 14:12ч.

    НАТО вън! САЩ ,вие сте нежелани! Да живее Русия!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Рукола

    11 Апр 2022 16:19ч.

    Айде обратно в психото,време ти е за хапченцата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ивайло

    11 Апр 2022 14:19ч.

    Даа ще отговаря... Колкото отговаряха САЩ за своите престъпления.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 112

    11 Апр 2022 16:44ч.

    Прав си. САЩ са се присъединили след ВСВ към съда за военни престъпления в Хага при едно условие - НИКОГА американец или държавата им да не бъде разследвани. Който се е опитал да го направи, е ударил на камък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Будна кома

    12 Апр 2022 8:31ч.

    Тая, набедена за американска амбасадорка, явно е в будна кома от 1990 година. Светът вече е друг и върви към нов Нюрнберг, пред който ще бъдат изправени каубоите от Виетнам, Ирак, Сърбия, Сирия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ромът на Уорлик

    12 Апр 2022 9:41ч.

    Браво, Мустафа! Да пробуташ на България танкер със заразена царевица, да я накараш да си нареже военната техника, да й нагласиш електрически централи с гарантирана печалба, да й събираш пари за самолети на чертеж, да направиш "Америка за България", която раздава пари, събрани в България, да й въртиш правителствата на пръста си и пр. Какви успехи! Какъв шемет! Какво щастие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сега-засега е така, но всичко тече, всичко се променя...

    12 Апр 2022 19:31ч.

    Времето е непостоянно, не се знае утре какво ще стане...винаги последният печеливш се смее последен...Ще поживеем, ще видим...Не е здравословна прекалената гордост! От високо се пада много по-опасно! Мъдър е нашият български народ със своите народни мъдрости...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Народеее ????

    12 Апр 2022 21:31ч.

    НАЦИСТА ЗЕЛЕНСКИ И ЦЯЛАТА АМЕРИКАНСКА ПАПЛАЧ КОЯТО ГО ПОДКРЕПЯ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТИ ТАЛАСЪМ ТАКЪВ!ЩЕ ОТГОВАРЯТЕ ЗА ВСЕКИ УБИТ ЧОВЕК НЕ САМО В УКРАЙНА НО И ПО ЦЕЛИЯТ СВЯТ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фактите сочат , че военните престъпления в Украйна срещу мирното население се извършват от нацистки формирования ръководени от инструктори от САЩ

    13 Апр 2022 9:23ч.

    Докато храбрите руски воини спасяват своите братя украинци от техните изцапани с кръв ръце. Видя се, че украинските престъпници само чакаха да започне специалната операция, за да започнат да мародерстват, да изнасилват жени и деца и да убиват наред, след което да подреждат труповете по улиците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бояна

    14 Апр 2022 8:09ч.

    Both of you, GO HOME!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи