Дарина Григорова – След денацификацията на Украйна ще последва денацификация и на България. Неизбежно

Дарина Григорова – След денацификацията на Украйна ще последва денацификация и на България. Неизбежно

Автор: Симеон Миланов, Pogled.Info

– Здравейте, уважаеми зрители! Вие сте с Поглед.инфо. Аз имам честта да приветствам в нашето студио професор Дарина Григорова, историк, специалист по история на Русия от Софийския университет. Здравейте!

– Здравейте!

– Професор Григорова, няма как да не започнем днешния ни разговор с така нашумялата тема, която определено разделя българското общество. Може би и това по-късно да споменем дали разделя обществото или разделя обществото и част от елитите в България именно темата за паметника на Съветската армия. Защо сега решиха да посегнат на паметника? Това решение продиктувано ли е от желание да се издокарат властите пред геополитическия партньор, или може би да сплотят електората си, или от някакъв страх дори?

– Първо, това е изключително и само българска отговорност за това вандалско решение.

– Тоест не смятате, че посолството…?

– Не, не. Не, че посолството не би приветствало, но тук да прехвърлим вината на посолството е много лесно. Не, това е българско решение и то засяга екипа на новия кмет. То си има имена и то е свързано с поругаване на българската памет, защото тази скулптура е с руски войник, съветски войник и българско семейство до него, най-високата, която почнаха да режат методично. Да напомня, че режат глави и по време на Втората световна война на партизани. И за една глава  правителството официално дава 50 000 лева награда. Има снимки с отрязани глави. Привет на Ислямска държава или на умерената опозиция, или на Хамас.

Тоест това са тази част от българите, които ненавиждат България, защото този паметник е все още пример и за българско достойнство, за българското участие към Победата. Защото касапницата, която сега устройват, е извън всякакви закони. Това, което наричат демонтаж, не е демонтаж, това е разрязване по най-касапски начин на произведение на българското изкуство. Български е екипът от скулптурите, които са го замислили, български са били и моделите.

Това е желанието, отмъщението на победения, защото те [победените] не могат да празнуват 9 май. Те са малък процент, тези, които са рязали глави за 50 000 лева и са си го снимали. Тези, които са горили къщите на ятаците, тогава са ги наричали “помагачи”, не ятаци, на нелегалните. А паметникът символизира българите антифашисти и те не са малко. Българския генерал Стойчев, който на е на Червения площад на парада на победата. Това е българомразие, най-малкото. И не е безобидно.

– Паметникът не символизира ли освен Съветската армия, също и да кажем хилядите българи, които загинаха като част от Първа българска армия?

– Именно това е българското участие на страната на победата. Това е Трети украински фронт, между другото. Привет на славо-украинците. Трети украински фронт! И това, между другото, действие, което е равнозначно и на светотатство, по начина, по който го извършват, е едно садистично безсилие да се борят с паметници, защото срещу жива армия никакви ги няма. И не само срещу жива армия. Тези радетели на съвременните нацисти, особено връзката с Украйна тук е много близка, те не биха си позволили да излязат срещу някого очи в очи. Това е много малък процент силно комплексирани хора и доста нервни, между другото. Вие споменахте за страх, ами, нервни са, нервни са. Плетат език и тези, които обясняват защо, как, са решили, въпреки привидната безнаказаност на това, което се случва. Но има нещо много важно. Този паметник символизира освобождаването на концлагерите. Освиенцим е освободен от Червената армия. И тези, които поругават паметника, застават зад тези, които са затваряли евреи, славяни, всякакви ЛГБТ-та, и предвиждат за едните смърт, а за другите тор. Да броиш до 100, да нямаш университет, говоря за славяните. Това е една специфична славянофобия и чист антисемитизъм.

– Ами, тези, които унищожават паметника, днес твърдят, че няма славяни, били измислени от Екатерина Велика, че...

– Това е част от нацисткото виждане, расисткото виждане за славяните. А че те го споделят, не ме учудва, но това е и антисемитизъм. И аз съм много любопитна как ще реагират българските евреи на това, което се случва в момента. Жалко, че го няма Анжел Вагенщайн, но всъщност добре и че го няма, той това, ако го беше видял, щеше да изпита огромно разочарование. Защото да не забравяме, България, да, спасява българските евреи благодарение на Църквата и обществото, но в България има Закон за защита на нацията и българските евреи са били безкрайно унижавани, и това не трябва да се забравя. Тези хора, с отрязаните глави за 50 000 лева, не го повтарям, потретвам го, и със Закона за защита на нацията, тези хора в момента се радват с това варварско разчленяване на паметника на Съветската армия. А вижте го, то дори лицето му [на руския войник] така е направено, че то е ведро, нищо не могат да му направят. Ръката, около която подскачаха, дори един зам.-областен управител се снима в черно облечен, велик героизъм до отрязаната ръка с автомата. Както отбеляза във Фейс-а е една приятелка, преводач, фин човек, няма да казвам име, “Ами тя ръката държи, не пуска автомата. Те дори това не могат да направят”. Тоест, при цялата ситуация, колкото и да се надругават, не могат. Пъплят отгоре като малки лилипутчета с някакви флексове и нищо, и остават нервни. Няма как да не са нервни, защото контранастъплението остана във виртуалния свят на нашите медии, пък хич не върви. А днес Путин, той беше цитиран вече, но той напомни на един въпрос, какви са целите в Украйна, те са същите. Демилитаризация, която вече е факт, денацификация. А трябва да знаете, че след...

– Денацификация и демилитаризация, може ли да се получи без демонтаж на режима в Киев?

– Не, напротив, то е успоредно с демонтажа, но имам друго предвид, че след денацификацията на Украйна, която е въпрос на време, ще последва денацификация и на България. И затова бързат.

– Някой би казал: ние сме в НАТО?

– О, разбира се, но НАТО ще трябва да се върне в границите на 97-а година.

– Защото това вече е друго искане.

– Да, то не е забравено, това руско искане. Така, че то [НАТО] ще трябва да се трансформира. Но, тези, които режат паметник, въпреки цялата им, безсилна ярост, пак да кажа, на победени, не могат да отрежат историята с флекс, не става, тя вече е в минало свършено и Победата е факт. Неблагодарността също, но това си е личен избор на всеки. Те не си дават сметка, може би, част от тях, но тези, които са поръчители са наясно, че в Украйна, когато рязаха паметници, почнаха после да режат хора, а сега се реже украинска територия. И тези, които скачаха на Майдана преди 8 години, младежи, сега мобилизирани насилствено, защото не могат да избягат от държавата, както биха направили, ако имаха възможности или каквито са децата на всички политици украински, няма нито един в армията, те се връщат, ако се връщат изобщо с ампутирани ръце, крака, в ужасяваш вид. Нашите неонацисти, и пак да кажа български антисемити и расисти, които в момента правят това с паметника, спокойно биха го допуснали в България. И е хубаво да се обединят тук, малко наивно звучи, нашите политици, тези, които имат някакъв разум, не просто стоически да разсъждават за това варварство, както направи президента, но като страничен наблюдател или пък другите леви, Възраждане, които пред оградата правят някакви постфактум протести или пък демонстрации в парламента, те де факто с нищо не могат да попречат. Нямаше нито един политик, когато се събраха полицаите и беше ясно, че има кран, никой не призова хората да тръгнат към паметника. Никой не се е осмели да го направи.

– Ако го бяха направили, нямаше ли властта да използва това като извинение за някакъв вид дори...

– Не, можеше да даде заден ход. Никой не знае. Става дума за присъствие, мирно, но присъствие, а нямаше такова нещо. Имаше постфактум и сега има постфактум, словесен шум.

– Но в крайна сметка, ние не овластихме ли като общество, не овластихме ли рушителите на паметници?

– Да, това са негласувалите.

– И дадохме картбланш на тези хора да управляват?

– Да, тези избори са все пак... Остана спорният момент. Но тези, които не гласуваха всъщност, подкрепиха сегашното управление и те са част от това, което се случва в момента. Волно или неволно, това е факт. Имаше и много хора, които не гласуваха за Ваня Григорова в търсене на идеалния кандидат, какъвто няма по принцип. Няма идеални хора. Но сега, ако ги попитам темата „Ваксър-антиваксър”, толкова ли е важна и актуална, поради която Вие не гласувахте за Ваня Григорова, след като гледате това безчинство? Защото с това се почва, но то няма да спре.

– След това може би на Цар Освободител паметника, Докторския паметник.

– До него няма да стигнат, не че не го желаят, но до него няма да стигнат. Няма да имат време. Няма да имат време! Просто времето им е малко и времето за изстъпление ще е доста малко. Но...

– Но ще сменят, например, имената на Граф Игнатиев, на Алабин...

– Вижте, имена на улици се сменят. Да напомня ли какви булеварди е имало в България? “Бенито Мусолини”.

– От демократичната власт предишна.

– “Адолф Хитлер”. Да. Имената на улиците се сменят. Това не е толкова страшно. Говорим, че най-ценното все пак е човек. Тази власт е способна да поругае не само паметник, но и хора. И това започна...

– Искате да кажете, че имат смелостта да стигнат до такова нещо, каквото украинците стигнат в 2014-2015, директно да се горят живи хора?

– Украинският пример не е патент само за Украйна. А това е модел, който може тук да се възпроизведе, защото има малцинство, активно и лишено от здрав разум. Но защото тази власт, специално и на столична община, е готова на всичко. Това се прояви преди няколко дни, когато поставиха химическа тоалетна зад Олтара на Св. Александър Невски, Патриаршеската катедрала, и тази тоалетна стоя почти три дни. Вие разбирате ли за какво става дума?! А когато поругаваш, това е отношение към Православието, към сърцето на България, Патриаршеската катедрала, и към всички българи. И към себе си, разбира се, но те едва ли стигат чак дотам, като извод. Но ти, щом си способен това да го направиш, може да направиш всичко срещу България, това имам предвид. И за този кратък период, докато трае линията на Източния фронт, както винаги спираме до линията на фронта, ще имат възможност за изстъпления, ако не бъдат спрени от по-разумните, с опит политици, които все пак знаят, че в България режимите се променят бързо и отвън. И това е неизбежно. И пак да кажа, след Украйна и денацификацията там, ще има денацификация в България. И това е неизбежно. Защото има нацизъм.

– Те биха се оправдали или по-скоро, така, биха се потупали в гърдите, че зад тях седи една суперсила, най-добрата, най-свещена, най-правна, демократична на света?

– Тази суперсила ще се договори с другата сила. Русия и Щатите ще се договорят. Не, решението за паметника е българска отговорност, никакви оправдания с посолство тук не важат. Абсолютно никакви. То не е и законно, но вече е нарязан. Не, че паметници не се възстановяват. Да не си мислят, че това, което се случва е необратимо. Не, не. Това е необратимо от гледна точка на тяхното достойнство, защото българи го правят.

– Професор Григорова, да Ви попитам, доколкото знаете, има ли в Унгария, която се сражавала с Червената армия, доста по-яростно, отколкото българите, които не са се сражавали с нея, има ли в Унгария паметници на Червената армия, например?

– Ами не съм чувала да ги махат. Не мога да Ви кажа колко са и дали са толкова, колкото в България.

– Защото те даже губят стотици хиляди хора на Източния фронт.

– Но унгарците имат хубави музеи, между които музей на тоталитаризма, който е абсолютно антисъветски, но си е в техен историографски стил. Това е тяхното разбиране за история. Но вандалски актове там няма, както виждате сега и поведението на Орбан следва националния си приоритет, той де факто партнира на Русия, защото има свои национални интереси в изкуствено създадената Украйна. И не само...

– А, доколкото ми е известно и във Виена не се махнали паметника на Червената армия?

– Няма да го махнат нито във Виена, нито във Берлин. Това е излишно да го дискутираме изобщо. Не го махат и в Братислава, там пък е нещо огромно. Може да се възстанови и тук. Материалните неща се възстановяват. Тук имаме малко по-нагоре от този паметник в парка „Братската могила“ огромен, красив паметник и има кости на загинали. Той също стои. Но тези, които поругаха Катедралата и Православието, и сложиха тоалетна зад Олтара, повтарям, зад Олтара… Могат да кажат, че е по незнание. Добре, но един човек, дори далеч от религията, атеист, би ли сложил тоалетна до място, което уважава? Да речем, че отива в Народна библиотека и го слага на най-видно място. Или същите тези власти в момента, които се припознават и като дъновисти. Личен избор.

– Визирате кмета.

– Да, по негово „откровение“. Същите те няма да сложат тоалетна до джамия. Съмнявам се да го направят. Или до католически храм. Не. Сложиха го до Православния, до Св. Александър Невски. Така че те са готови на всичко от гледна точка на нечистоплътност. И в това няма никакво съмнение.

– Това всъщност не е ли все пак до някаква степен задание, визирам за православната проблематика? Защото ние помним известните думи на Бжежински, че след комунизма най-големия враг е Православието.

– Това не е точна перифразира на Бжежински, но има други текстове, в които смисъла, който му приписват, е същият, все пак има полски корени, католически, с травми към Православието, да кажем така. Да, може да се каже. А, между другото, за паметника на Червената армия. Червената армия и 9 май, 9 май е след Гергьовден, 6 май 1945 г. и Великден. Той съчетава свети Георги, който е покровител на нашата армия и на България, и нашият Манастир Зограф е свети Георги, и Великден, Пасха. И след тази война България, благодарение на Руската Православна Църква, Българската Православна Църква, възстановява своето патриаршеско достойнство. Така, че този паметник символизира всичко това, което сега го режат.

– И в чисто практически план той символизира факта, че днес цяла Южна България, е част от България, а не от Гърция, да припомним, може би.

– Така е, но...

– Че на Парижката мирна конференция нашите евроатлантически партньори искаха Родопите, Пирин.

– Ние запазваме и Добруджа благодарение на СССР, да не забравяме, защото има достатъчно основания да не остане част от България. Но това показва, че рушителите на този паметник, не ги интересува България. Не ги интересува нищо скъпо българско. Това е злобата на победения, пак да кажа аз. Но ще трябва да ги разочаровам. Няма да е дълго времето, с което разполагат. Времевият прозорец за безчинства не е много голям.

– Как го оценявате Вие хронологически времевия прозорец? Без да гадаем, но все пак приблизително.

– Историците не правим прогнози, но съдейки по тази тенденция, която е в момента, пак да кажа на линията на фронта, може би година. Ако не се стигне до разширяване на конфликта вече в регионален, тогава ще има непредсказуеми последици. Тогава, Вие споменахте за Южна България. Ако остане в България ще бъде велико чудо при разместване на пластовете. Но това вече никой не може да го каже. Но при запазване на войната в този регион – Украйна, може би до година.

– Това е също проблематика, която предлагам да обсъдим във втората част на нашата предаване. Благодаря ви много за коментарите.

– И аз благодаря.

– Ще поговорим във втората част. Благодаря и на вас, уважаеми зрители. Благодаря и на вас, уважаеми зрители. Благодаря.

Следва видеото на втората част:

 

Коментари

  • От Вашите уста - в Божиите уши!

    16 Дек 2023 9:53ч.

    Дано, че съвсем изнагляха нашите идиоти-сглобкаджии! То за един "магнит" какво ли хората не правят, ама ...! Родината, Родината, защо тези "политици" не защитават нашия интерес? "В това е въпросът", както е казал др. Хамлет! Анадънму?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпрос

    16 Дек 2023 11:28ч.

    Дават ли си сметка нашите малоумни идиоти, какво правим когато НАТО се върне в границите преди 1997г ? А то ще стане, и както се вижда твърде скоро. Това е неизбежно. САЩ не напуснат тези територии, както се измъкнаха по терлици за една нощ от Афганистан и тогава кой ще пази Гнома, носа на Ристо и Джон Траволта (Парапета) от народната любов? Боксън се е уредил (газопровод е направил, кученце е подарил), а те са загазили яко с тоя паметник.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Томов

    16 Дек 2023 20:10ч.

    Погледнато от друг ъгъл България е била длъжна след обявяването на война от СССР да защити северната си граница и със сигурност частите на 3-ти Украински щяха за зимуват в Гюргево !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Yanislav Yankov

    17 Дек 2023 22:53ч.

    проблема е, че нашия интерес не съвпада с руския, а тази "професорка", (недоумявам как е станала такава в СУ) просто не е с акъла си

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • емигрант

    18 Дек 2023 6:33ч.

    НЕВЕЖЕСТВОТО ТИ Е ПРОБЛЕМА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ех, Томов, ех, фашисте!

    18 Дек 2023 18:09ч.

    Благодари се, че българският народ е бил със Съветската армия, а не с тогавашните фашисти. Иначе, в случай на конфронтация на Царство България със СССР, Р. Турция с нейните 19 дивизии с по 18000 щика всяка от тях (общо 342000), струпани на турско-българската граница, по плана на Чърчил, щеше да окупира Югоизточна България, което в скоро време може и да стане факт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 21:39ч.

    Най-много да бяха влезнали на 9-ти барабар с румънците, томов...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 22:02ч.

    И с чий интерес съвпада, алянкоглу?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Монархофашист

    16 Дек 2023 10:03ч.

    Мазето на Гешев отново ще отвори, професорке.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гледай да не взезеш в него, че розовите фашисти са на власт

    18 Дек 2023 18:13ч.

    Гешев не е бил глупав като теб.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Констатация

    16 Дек 2023 10:08ч.

    Иво МОЧА-та, Оги Жабата, Генчо Миндята (пиян или полутрезвен), Васко Ухото, Простото Киро, Шиши Магнитски и Винету Келешев не харестват това интервю...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето я поантата:

    16 Дек 2023 10:51ч.

    "Че на Парижката мирна конференция нашите евроатлантически партньори искаха Родопите, Пирин."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • тази "професорка"

    16 Дек 2023 10:15ч.

    пак започва за партизанските глави, дали не знае за 26000 убити българи от комунистите -веднага след 9.09 , за лагерите в Белене, Скравена, Ловеч, за 30 000 убити мобилизирани , за национализирани жилища и пр. и пр. Чак до антисемитизъм стигна, което си е лудост противоположна на жълтопаветнишката лудост. Не съм привърженик на тази тема, но милиционерите от ДБ изведнъж обявиха Червената армия за окупатор и започнаха да режат паметник с флекс- достойни сцени за филм с Чарли Чаплин или Луи дю Фюнес. Нейните провокации също са опасни и вредни за България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • иначе

    16 Дек 2023 10:21ч.

    за страха е права. Много управляващи са си направо за затвора и не знаят откъде да се пазят. Дали от посолството, дали от бъдещия победител.Като принцип на Мао "Накъдето и да се обърнеш ,задникът ти винаги е отзад" . Сигурно вече вадят червените книжки .Може би с това обезглавяване на паметник се надяват на място в някое южно островче.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и каква денацификация на България

    16 Дек 2023 11:03ч.

    никой от сглобката не говори за някаква НАЦИЯ камо ли за българската . Само ЕВРОАТЛАНТИЗЪМ като ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    16 Дек 2023 11:26ч.

    Във физиката има един принцип-трети принцип на механиката и той гласи, че всяко действие поражда противодействие! По подобие и в обществото всяко насилие поражда контранасилие! Преврата през 1923 г. и убийствата при извърването му, включително и на законно избрания министър председател тогава-Александър Стамболийски (не, че съм му привърженик, най-вече заради предателското му отношение към Българска Македония), пораждат контранасилие, като Септемврийското въстание и така снежната топка на насилието се увеличава и увеличава и стига и до след 09.09.1944 г. и избитите без съд и присъда представители на режима тогава! Все си мислех, че в ново време най-сетне на българите ще им дойде акъла в главата да спрат с това насилие, защото от него няма никаква полза! Ползата е само за враговете на Родината ни, но не би! Сега ставаме свидетели на опити да се започне нов кръг от насилие, след което едва ли вече ще остане България! Какво тук значат някакви си милиарди, които има хипотетичната възможност да бъдат спасени, но да се жертва България? Не тези пари Хегемонът няма да ви ги върне, защото той е показал през цялото си съществуване, че само взема и затова са смешни жалки опитите на нашите политици да се спасят от "намагнитване" и готовността им да жертват Родината и своята чест!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мимето

    16 Дек 2023 14:54ч.

    Не само, Бай Иване. Периодът между двете световни войни е време на предсмъртни гърчове на буржоазното дясно и виждайки края си, жестокостта му няма граници. Фашизмът и нацизмът са също проявления на неговата смъртна злоба.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан-1

    16 Дек 2023 10:16ч.

    Рязането на паметника директно ще има последици за всички българи. Наскоро мой познат ми разказа,че новата 2023г. с група българи прекарал в Москва. Седнали в ресторант, но след като разбрали, че са от България хората на околните меси им обърнали демонстративно гръб, а сервитьора отказал да ги обслужва. в Русия има/ за разлика от нас/ патриотизъм, който в последните години силно се увеличи. Сега, след рязането на паметника ,ми е трудно да си представя какво ще е отношение на тяхната държава и обикновените хора към нас, но ще е твърдо отрицателно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ким Чен Ун

    16 Дек 2023 10:20ч.

    Хаха. Кой ходи вече в Москва, бе копейка ? Виж сайтовете на туристическите агенции - има само 1 екскурзия дотам и почти няма кандидати.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • двугънковото пак ръси мозък

    16 Дек 2023 10:47ч.

    Ти какво знаеш за Москва бе, духовен лилипуте неграмотен? Нищо не знаеш!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    16 Дек 2023 11:41ч.

    Напълно ги разбирам руснаците! Та нали с тези военни заводи, които те ни изградиха и ни дадоха технологиите, ние произвеждаме боеприпаси и оръжия с лкоито се убиват всеки ден руснаци на фронта! Същото е и с Нефтозавода в Бургас, който снабдява украинската армия с гориво за танковете им! Поне преди при служебното правителство нашите малоумници го правеха прикрито, а тези сега искат да покажат насраните си задници на цял свят, че се и гордеят за това и очакват поредното "захарче" от Посолството! Увеличаващите се антибългарски настроения в руското общество застрашават националната ни сигурност! Всичко тече и всичко се променя и в един момент ние може да се окажем в ситуация в която никой няма да ни помогне! Нима си мислите, че ако Ердоган реши, че трябва да си вземе Тракия и българското черноморие, американците ще седнат да воюварт с него! Никога няма да направят това-набийте си го в главите тъпи русофобски! На тях им е все едно дали тази територия е наша или на Турция, защото тях ги интересува базите им да останат непокътнати тук, а това турците ще го договорят без никакъв проблем! Аз продължавам да твърдя, че въпреки всичко гаранцията за нашата държавност е в Москва, а не във Вашингтон!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ехо

    17 Дек 2023 20:01ч.

    Техния "патриотизъм" война с целия свят , изолирани от всички! Промити мозъци. И ОТ КЪДЕ Я ИЗРОВИХТЕ ТАЗИ ПРОФЕСОРКА???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ким Чен Ун

    16 Дек 2023 10:18ч.

    Моме, пожелавам ти да станеш професорка в Русия и да говориш срещу властта. Ще усетиш физически нацизма още след първото ти интервю.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нормален

    16 Дек 2023 10:40ч.

    Евала за точния коментар! По същия начин през 3-те години на 20-ти век голямо количество наши леви идеалисти са отишли да живеят в СССР. През чистките от 1936-37 година 90% от тях са се простили с живота си в сибирските лагери! Наивници Сър!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо висящата ръка

    16 Дек 2023 10:49ч.

    Явно сте дърти дедушки и още не знаете, че СССР си отиде, ала Русия остана и днес тя държи световния пример за демокрация, а не демокраставите самозвани магаретари от США, чийто пЛезидент се здрависва с призраци от старост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 21:46ч.

    Ами Дянката нали пристана, ким-е? Като не се намери никой друг да го пожелае. Виж професорката явно има и все още може да го каже, докато ти никога не си имал какво да кажеш и надявам се да сме живи и здрави един ден да те чуем какви ще ги дрънкаш пред съда (може и в Хага).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поздравления, проф. Григорова,

    16 Дек 2023 10:20ч.

    Само Истината ни прави свободни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алиса

    16 Дек 2023 10:26ч.

    Денацификация, но никой няма да дойде от вън, за да я направи. Да гони, лови и съди соросоиди и демократи, та да го обвиняват после, че е трепал „цветът на нацията„. Ние сами. А като гледам липсата на всякаква организираност, може би денацификацията по всяка вероятност ще се изрази в линч и саморазправа, защото този народ така е озверял, че е готов с голи ръце гърлата им прегризе. Бедна им е фантазията на елизиума. Не завиждам на никого

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    16 Дек 2023 10:42ч.

    Народът не е озверял, а преял и омаломощен. Има там неколкостотин запъртъка дето се вълнуват от съдбата на съветския паметник и се дърлят по фейса, но огромното мнозинство граждани е фокусирано върху предколедните трапези. Само на базара с вурстовете пред НДК за половин час минават повече хора, отколкото ще посетят демонтажа на ПСА за седмица. Кръчмите и баровете се пукат по шевовете и хората никак не ми изглеждат опечалени от съдбата на ватника със шамйзера.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Косев,

    16 Дек 2023 13:49ч.

    бездуховността така е увредила българите, че те мислят вече само за червото. Да ви е честито!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До: д-р Косев

    16 Дек 2023 17:40ч.

    Що за просташка лексика използвате? Запъртък е онзи, който Ви е направил, но не Ви е възпитал!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косея

    16 Дек 2023 10:31ч.

    На професорката явно и е тясно в сегашното жилище и мечтае за втори 9-ти септември та да се уреди с нещо по-просторно. Веднъж се е случило, може и да се повтори. Но на мен ми се струва, че днешната хилава путлерова Раша няма много общо със страшният и могъщ СССР и е по-вероятно проф. Григорова да изгние в панелката от старост в напразни очаквания.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Дръндрънкосев

    16 Дек 2023 20:44ч.

    Разходката отдавна ти свърши, отивай при Наполеон и Елвис.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до др косея

    18 Дек 2023 16:32ч.

    такива като теб предстои да гният по фенерите за гръцмулите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цялата тролска шайчица командирована тук

    16 Дек 2023 10:41ч.

    Алоу, работодателите, пратете поне някой с що-годе коефициент на интелигентност, който не е под абсолютната нула, че тия ви излагат с глупостта, тъпата си злоба, каруцарския си език, чалгарските клишета и ЦИПСОвщините си. Имайте предвид, че си харчите парите за хонорарите им нахалост. Ефектът от простащината им е обратен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логото

    16 Дек 2023 10:45ч.

    Вечно проклятие ще тегне над проамериканските жълтопаветни разрушители на свободна и демократична България! Анатема!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    16 Дек 2023 10:56ч.

    Ако бяха нацисти нямаше да ги е страх! Ако в България сега имаше нацизъм НЯМАШЕ ДА МРАЗЯТ НАРОДА И ДЪРЖАВАТА СИ ТОЛКОВА СИЛНО, до степен да я нарязват и продават за вторични суровини! Знаете ли защо ги е страх либерастките евроатлантици, заради кърваво червеният им партиен генезис, това е страхът на предателят, който е добре запознат как си отмъщава Москва, просто са се преориентирали пребоядисани(в крак с времето) но пак са същите гнусни комундели, интернационалисти и сатанисти! Смесването на болшевизъм, червена армия и прочие с Християнството е кощунствено... Омаловажаването на медицинският фашизъм и експеримент също е кощунствено, не помните ли сертификатите, и разделянето на хората на чисти и мръсни, на такива които могат да влязат в заведение и на такива които не могат?! Медицинският фашизъм не е приключил просто е в латентна фаза, и електронните здравни картони са нещо по отвратително дори от електроните пари CBDC, защото ще послужат за "екологична" евтаназия и евгеника, в най скоро време! Възмутителна е тази апологетика на Русия и много слаба, като патос на ученичка от времето на соца, с черна униформичка и бяла яка, която рецитира черно бели партийни стихове и размахва юмруче! Най тъпото е заплахата от името на Русия, че ще идва тука да прочиства нацисти! Не, просто руската КГБ мафия ще дойде и ще си оправи сметките с предателите и с българската мафия, както го направи с Луканов и с други разни другари- предатели!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор за медицинския фашизъм !

    16 Дек 2023 11:05ч.

    ++++++++++++++++ !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чезаре Ламброзо

    16 Дек 2023 20:52ч.

    За медицинския фашизъм и от мен+++++

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    16 Дек 2023 10:58ч.

    Aми то ако няма денацификация в България, то от нея и папер няма да остане!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • споделям гнева на професорката

    16 Дек 2023 11:02ч.

    Не споделям прогнозите й за близката една година. Войната в Украйна е ДОГОВОРЕНА война, договорка между САЩ и Русия. Украинските олигофрени са само разходен материал в тази война. Украйна ще бъде разчленена и всяка от двете страни ще получи договореното "парче от тортата". Територията наричана някога "България" е сложена от западната част на Новата Желязна Завеса. Тази завеса минава по Руско-финландската граница, Балтика, границата на бъдещата остатъчна Украина - някъде около Киев и по Днепър, делтата на Дунав, Капъ-Куле. Всичко на запад ще остане американска окупационна зона, а на изток - Руско/Турско/Китайска ... Тези зони са предвидени като етап от установяването на НСР /Новия Световен Ред/ - етапът на "регионализацията". Чрез разделяне на Света на региони, отделени един друг със "железни завеси", Световното Правителство ще се стреми да контролира и съкращава хората "на парче". Всеки господар на регион ще бъде оставен сам да налага НСР съобразно местните, националните, културните особености в регионите. България като държава е приключила тъй като демографията й е капут, а останалото население на територията е ментално дегенерирало. Българите както винаги в историята се оказаха негодни за колективно усилие по запазване на държавността си. По-съхранените ментално успяха единствено да се изнесат навън, да се спасят индивидуално...Как ще процедират Великите Сили с остатъчната територия България ? Никаква "денацификация" не е предвидена, госпожо професор. В България няма "нацисти". Има мозъчни дегенерати, кретени, тежки девианти - някои от тях са сложени да управляват колонията. Масата е затъпяващи чалгари, офисен планктон негоден за нищо освен за латентен или манифестен хомосексуализъм, свестни хора но страхливци. Тази маса не се нуждае от "денацификация" , а от просто изчистване. То върви с ускоряващи се темпове /демографията!/ и нищо специално не трябва да правят Сайбиите. САЩ контролират военно територията и никакви "граници от 1997 на НАТО" не са реалистични. Госпожо професор, България НЕ Е ОКУПИРАНА ОТ НАТО ! България е окупирана от Съединените Американски Щати с военни бази, подписа за които сложи президента социалист Георги Седефчев Пръванов. НАТО е абревиатура, която нищо не значи. Реалната военна сила са САЩ. Ако хипотетично на територията възникнат размирици/ не че ще възникнат/ - те ще бъдат потушени от САЩ , а не от НАТО. Популацията ще бъде контролирана лесно чрез "Турсака заплаха" ... "Искате ли да ви вземе Ердоган ? Или ще слушкате под наш американски контрол?" . Вие как мислите, госпожо професор, какъв е отговорът на този въпрос ? Забравете Дядо Иван. Русия ни е отписала от доста време. В Путинова Русия се води системна медийна пропаганда срещу "българите предатели" , "братушки-педерушки" , българите воювали ТРИ ВОЙНИ /???/ срещу руснаците, българите предали 11 000 евреи в концлагерите , и т.н. и т.н. Не се води такава системна пропаганда срещу населението на една територия, която си решил да си "върнеш".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    16 Дек 2023 11:11ч.

    Много вярно! Трябва да сте академик, щом звучите толкова по резонно от един професор... пък бил той и женски :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "САЩ контролират военно територията и никакви "граници от 1997 на НАТО" не са реалистични"

    16 Дек 2023 11:12ч.

    Много ги надценяваш. Никога не са били толкова силни, колкото се представят. Ще им бъде устроен пак един афганистански празник. Ще бягат, плюейки си на петите и оставяйки техника и козяшки планктон зад гърба си под чуждо разпореждане. Случайности няма да има в тая игра. Предупреденото от Путин от декември 2021 г. няма и грам ред случайна прищявка. Кошмарният сън обикновено приключва в един следващ миг.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Виктор

    16 Дек 2023 11:19ч.

    Талибаните бяха въоръжени и завоюваха град по град, преди да се стигне до колестника, тукашните роби са обезоръжени и се надяват на сопи и бастуни, и винаги се крият при протести! В Америка казват, "Свободният човек притежава оръжие, робът НЕ", на тяхната втора поправка от конституцията дължим малкото относителна свобода която е останала по света...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алиса

    16 Дек 2023 11:22ч.

    Човечето е чело „прогнозите„„ на Ранд корпорейшън. Не му се връзвайте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • колесТника

    16 Дек 2023 11:34ч.

    Викторе, на колко рикии си от събахлям? Пак почна да ръсиш глупости на килограм.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Благодаря Викторе

    16 Дек 2023 11:34ч.

    Не съм академик. Аз съм един обикновен българин, от тези 3 милиона спасили се индивидуално. Използвам само разума си, логиката си, образованието си, обективното разсъждаване и избягването на предрасъдъците. Мога да си го позволя, защото не завися от блатото на територията. Слава на Бог !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • партия "ДПС - мисирки"

    16 Дек 2023 11:43ч.

    Алиско, бъдещата наследница на Карадайъ! Това ли ви е "тавана" в партията ? Кльон-кльон-кльон... Я раздухай за хазарската уйдорма и как Израел ще се пресели в Украйна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "По-съхранените ментално успяха единствено да се изнесат навън, да се спасят индивидуално"

    16 Дек 2023 12:49ч.

    Явно писачът на горното се е изнесъл "навън" и си мисли глупакът, че се е спасил.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явно писачът на горното

    16 Дек 2023 13:20ч.

    След като се осланя на Бог, определено има надежда да се спаси. А че се е изнесъл"навън" повишава шанса му за спасение,мда

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В денацификацията

    16 Дек 2023 11:55ч.

    лично ще участваме. Този път качествено и докрай!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пръц !

    16 Дек 2023 11:59ч.

    И кои са "нацистите" , които ще денацифицираш ? Изброй ги поименно ? Горе ти обясниха - в България няма "нацисти" , има море от чалгари, дегенерати и страхливци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алиса в страната на кривите огледала

    16 Дек 2023 15:12ч.

    Фашистите пак ще гонят божият народец

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 22:01ч.

    Достатъчно е да прочетеш постовете под тази статия и одма ще намериш частичен отговор на въпроса си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гражданин

    16 Дек 2023 12:41ч.

    Поздравления за прекрасното интервю!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хахаха

    16 Дек 2023 13:36ч.

    защо всички са решили, че в композицията Паметника присъства българско семейство? Всъщност там присъстват български РАБОТНИК и българска СЕЛЯНКА. Това е препратка към известната скулптура на Мухина "Рабочий и колхозница". Все пак идеологически социалистическото общество беше съюз на работниците и селяните. На всички комунистически и леви партии в света символът е сърп и чук...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мда

    16 Дек 2023 13:54ч.

    моделите са българи, а кадрите показват как е била посрещана Съветската армия в София, терзиев да попита баща си, той сигурно знае как дядо му е посрещал руските войници, той е от партизански род, племенник на Петър Младенов, чийто баща е убит като партизанин, но според мен терзиев няма никаква връзка със събитията, зад всичко стои трайчо трайков като районен кмет, но той е от ДБ и нинова не го засяга, защото е от любимата ѝ партия, освен това и христо иванов нищо не казва, борисов говори глупости неговите хора гласуваха за свалянето на паметника, сега ще го отнесе областната, тя е пеперудка от партия в партия, почнала е от БСП

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Репресиран от комунисти позирал за Паметника на Съветската армия

    16 Дек 2023 15:16ч.

    https://www.24plovdiv.bg/novini/article/15261634

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 21:51ч.

    А къде видя детето в известната скулптура на Мухина "Рабочий и колхозница"? Като гледам баш ти харесва свастиката!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мда

    16 Дек 2023 13:48ч.

    президентът като страничен наблюдател, дори ходи по публични събирания, весел и доволен - ако беше излязъл пред паметника, но като не знае какво мислят началниците, а би трябвало да знае, те никога няма да одобрят събарянето на антифашистки паметник, поне официално

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър Николов

    16 Дек 2023 14:27ч.

    Браво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васил Петков

    16 Дек 2023 15:48ч.

    Ако тази е преподавател на студенти, явно много сме закъсали. Най-вероятно си има сериозни проблеми, но нека потърси помощ от специалисти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    16 Дек 2023 16:21ч.

    На тебе май ти се иска в България да се ликвидират всички остатъчни форми на демокрация и студентите да ги учат само такива дебилни соросоиди грантаджии, като Папионката!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чепига

    16 Дек 2023 15:48ч.

    Дано,дано! Всички ще сме в ТКЗС-то, а на болшевишката професорка ще дадем "конфискуван" апартамент в Докторската градина.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • в момента

    17 Дек 2023 10:28ч.

    Единствените, които имат в програмата си конфискуване на апартаменти са либерстко-прогресистките гейове, които узорпирахте властта. Чепига, ти си нео-комунист и троцкист, ако не го знаеш...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алиса

    16 Дек 2023 16:00ч.

    В България е необходима десатанизация, ака делиберализация, госпожа И тя ще е много болезнена за всички. А това, че сега фашистите щели да гонят сионистите, ака нацистите, много важно. Всеки рано или късно си получава своето

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    16 Дек 2023 16:19ч.

    ОООО, това са ни "историци-пропагандисти"! Поне за Българската Православна църква следва да знае какво е била преди 9-ти! В схизма, "издействана" от граф Игнатиев с измисленити обвинение "етнофилетизъм". Нещо, заради което днешната Московска патриаршия би следвало да бъде заличена от Православието. И най-важното следва да изнае историчарката, че до тогава диоцеза на БПЦ е бил включително Македония, Западните покрайнини и други територии, на които са живеели българи. С вдигане на схизмата диоцеза на БПЦ остава в рамките на НРБ и се пръква македонска църква... Имаме ли проблеми с Македония и от кога са заложени? Където е могло е поставена "мина" за да гръмне когато е било необходимо. И нека, когато иска да говори за духа на българите, какво могат и какво не могат на бойното поле се сеща за Брест-Литовск.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лист-Брестовск

    16 Дек 2023 17:11ч.

    И ти толкова знаеш църковна и всякаква друга история, ама сееш пост-знанията си на богато. И щом завършваш с Брест-Литовск, припомни си какво последва малко след това в Ньойск-Версайск.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    16 Дек 2023 17:25ч.

    Това не е нужно да го припомням. "Историците-пропагандисти", клуб Кирков, непрекъснато го правят. Поради което е нужно да припомняме непрекъснато останалата част от историята. Която е извън нечия пропаганда. За да обхванем нещата в по-голяма пълнота. И да имаме по-добра представа за нещатата такива, каквито са били и каквито са.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • viva

    16 Дек 2023 17:50ч.

    Да, забравих: "Помним Ньой! Готови сме да мрем за България!"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Счупен ЗОП, детски обяснения

    16 Дек 2023 16:35ч.

    Респект, проф. Грогорова! Добрата дума за Вас не значи задължително, че ще приема всичко казано! Ето как ги виждам! На туземните наместници на колониалната власт е отредена изпълнителска роля! Ако те бяха водещи, щяха да търчат и да се препъват един друг, в яростна битка кой да стигне първи до козяк и да получи насърчителен поглед. От своя страна, самият козяк странно МЪЛЧИ! Той се опитва да играе ролята на субект, който е над тези неща! Това е изпълнение на нивото на средношколски драмсъстав! Не на нас тези! Нашите бяха изненадани, объркани, уплашени. Проследете гъгнивото и объркано плетене на език от страна на БХ! Той даде ясно да се разбере, че цялата тази работа дълбоко го притеснява! Защо? Не може да се знае категорично. Има нюх той и не си прави илюзии, че творецът на този варварски и напълно незаконен акт, неизбежно ще понесе тежки политически поражения. Има и друго обяснение - може да е обещавал нещо на руснаците, докато още тъчеше на няколко стана. Ако последното е така, щеше да се противопостави на своите, макар и с неискрено обяснение. На козяк не може да се противопостави! Още едно доказателство - ако беше българска работа, щяха да се подготвят много по-добре. Те сега обясниха всичко с една наивна рисунка, сякаш надраскана от дете аутист и няколко неубедителни до смях снимки на един спукан ток на ботуш! Е, имаше и някакви глуповати, видимо антидатирани документи и нещо нелепо сътворено в последния момент. Всичко глупаво, примитивно, наивно, жалко! Всичко говори, че са били заварени неподготвени и буквално са им извили ръцете до счупване на костите. Инициативата е била на фактор/субект, комуто не могат (страх ги е ) да откажат. Не искам да издребнявам, просто споделям субективно убеждение. Вашите разсъждения, изводи и прогнози са далеч по-важни от търсенето на отговор - КОЙ! Нещата приключиха. Забравете възстановяването! Областната лъже за разходите и целта е ясна - опитва се по детски да обясни и да заобиколи закона ЗОП! Възстановяването е изключено, най-малко заради парите. За връщане на старото положение ще са необходими поне порядък повече средства! Кой ще ги даде?! Няма такъв!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Разбира се че е така

    17 Дек 2023 10:40ч.

    Просто е необходимо да се четат дребни факти, полуизказвания, подхвърлени реплики... Преди да изпратят един американски посланник някъде, той се изслушва от комисия и излага своя план за работа в съответната колония. Този Крюшо си е изложил плана за България, може да се намери като основни точки и насоки за "работа"... По-късно при едно интервю вече тук, той подхвърли, цитирам по памет "Това което пречи на страната ви да се развива е прекаленото втренчване в историята, прекаления ви сантимент към Русия"... Това е казано от дипломат по дипломатически начин. Да се чете "Ще направя всичко възможно да изтръгна Русия от душите ви и да залича историческите артефакти !" . Това прави Мертенс, той просто си изпълнява програмата. Мълчи, но задкулисно извива ръце и чупи кости ! Най-сигурни в мръсната поръчка са най-зависимите от САЩ - МЕГА КРАДЦИТЕ - тези които са вкарани в списъка "Магнитски". Те затова са вкарани в този списък, за да може да им се извиват ръчичките до счупване. Когато се наложи... Ето защо са и поставени на най-високите постове в колонията. Тази стратегия, тази технология на властване работи безупречно за територия, където населението е с робски ванталитет. Защо не я прилагат примерно в една Унгария ? Или Сърбия ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    16 Дек 2023 17:32ч.

    "...в нашето студио професор Дарина Григорова, историк, специалист по история на Русия от Софийския университет". И главен редактор на алманах Евразия. И следва евразийската помия от лекторката в РФ на тема "Русский мир на Балканах". Заплаха срещу БГ(да се денацифицира БГ както "денацифицират" съседната страна Украйна нацистите от Кремъл? Не, благодаря, май наистина има нужда от денацифициране на рашистките отрепки в БГ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До горния русский "освободитель"

    16 Дек 2023 17:44ч.

    Провокатор и неграмотник!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • русский "освободитель"

    16 Дек 2023 19:10ч.

    Дарина Григорова. Русский мир на Балканах. МГИМО. Лекция, 24.09.2016. ВИДЕО https://www.viaevrasia.com/bg/%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%85-%D0%BC%D0%B3%D0%B8%D0%BC%D0%BE-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F-24092016-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МГИМО от времето на СССР е развъдник на троцкистка агентурна мрежа

    16 Дек 2023 19:46ч.

    Стар, известен факт, но много добре показан във филма „Сящие„

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • „Спящие„

    16 Дек 2023 19:48ч.

    Препоръчвам

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    16 Дек 2023 17:56ч.

    Който трие историята си е обречен да я повтори. Мили ми другари и другарки неокомунисти-евроатлантици. Атлантикът е далече, както и всички ваши лукави англосаксонски "приятелчета", на които толкова искате да приличате. Русия е отстреща и ако поиска ще ни смачка точно за една седмица. И никой от вашите приятелчета няма да си мръдне пръста да ни защити! На тях им трябвате само за пушечно месо. И за слуги.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Велков

    16 Дек 2023 22:44ч.

    дачков, григорова - гнус ме е да чета. Невероятен позор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не чети бе велков !

    17 Дек 2023 10:44ч.

    Кой те кара насила ? Четенето е умствена дейност, натоварва ума. А за вас е физиологичен факт че сте лоботомирани. Затова ти е трудно да четеш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да побързат !

    17 Дек 2023 2:00ч.

    Фашистите издържат населението с кредити,КРАДЪТ европейските пари/които са си наши/,ПОДАРЯВАТ личното ни имущество.ЛЪЖАТ като братята си ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • РУСОФОБА

    17 Дек 2023 2:35ч.

    всички русофили в сибир

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ивайло

    17 Дек 2023 11:02ч.

    Копейките отлично съзнават, че българите са проевропейци и никога не биха се върнали в азиатският дивашки деспотизъм. Другарката заплашва с нови репресии и нови убийства по примера от 44 та, като надеждите са не да спечелят избори, а фашисткият диктатор Путлер да ни окупира. И тук драскащите позорни твари се съгласяват. ДРУГАРИ, ВИЕ СТЕ НЕБЪЛГАРСКИ ОТРЕПКИ. ВИЕ СТЕ ПОЗОР! И запомнете: НИКОГА ПОВЕЧ РУСКИТЕ УРОДИ НЯМА ДА НИ ВЛДЕЯТ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Влади

    17 Дек 2023 15:57ч.

    Чул Те ГОСПОД, г-жо Професор! Следващата Коледа ще е съвсем различна! Още не се е изпълнило времето!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дарина Григорова – След денацификацията на Украйна ще последва денацификация и на България. Неизбежно

    17 Дек 2023 16:36ч.

    "Професор Дарина Григорова " се бори да получи званието "Активен Борец Против Нацификацията на България", ( АБПНнБ ). Как ли изглеждат нейните дипломанти и докторанти?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 21:57ч.

    Мога да ви изброя доста дипломанти и докторанти дето в СВ-тата си срамежливо пропускат къде са се дипломирали, но с гордост сочат че са били за една седмица на стаж в някой градски колеж из Щатите. То затова дотам я докарахте...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гъргорОВНА

    17 Дек 2023 16:58ч.

    Само да те набарам на професорка ще ми станеш. ..И не, няма да искам пари за просстата ти главица.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гри

    18 Дек 2023 20:29ч.

    Григориев на ид на к

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анонимен робот

    18 Дек 2023 21:37ч.

    "Дарина Григорова – След денацификацията на Украйна ще последва денацификация и на България. Неизбежно" Ако стадото не е отишло да бере гъби...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • St_1

    23 Дек 2023 22:34ч.

    Не споделям казаното от професорката, но считам, че има право на позиция. Направеното от академичния съвет на СУ е срамно и недостойно. Подкрепям позицията на проф. Людмил Георгиев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи