Протест на родители блокира центъра на София

Протест на родители блокира центъра на София
Родители излязоха на протест в центъра на София срещу няколко закона, които по думите им застрашават българското семейство и които влизат в сила от 1 януари 2020 г. Полицията затвори бул. "Цар Освободител" в района на Министерски съвет

Повече от 160 000 родители в нарочна петиция казват „не” на "антисемейните закони, които следват принципите на норвежката служба Берневернет, отговорна за отнемането на стотици норвежки и чуждестранни деца от техните родители". 

 

Според родителите частни НПО-та изземват държавни функции.

 

„Могат да ни наложат задължителни социални услуги, извършвани от частни лица “доставчици на социални услуги”, дори и чуждестранно финансирани. Тези частни лица ще избират и контролират приемните семейства, ще дават становища за пред съда дали сме годни за родители, ще ни дават задължителни предписания, ще се намесват при родителски спорове, ще получават лична информация от лекари и институции и др. За дейността си тези доставчици ще получават пари от бюджета, от такси от гражданите и от чуждестранните си спонсори”, твърдят протестиращите.

 

Те твърдят още, че всяко дете може да бъде счетено за „дете в риск”, поради неясно дефинирани критерии.

 

Протестиращите настояват да се спазва Конституцията. Родителите не желаят да се въвеждат права на децата, каквито не са предвидени в Конституцията, както и „доставчици на социални услуги“, а не семейството да следят за тяхното спазване.

 

Източник: бТВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • OLD

    28 Sep 2019 15:32ч.

    " Стани, стани юнак балкански. от сън дълбок се събуди,. срещу продажниците ни . ти българите поведи! " !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Помпео

    28 Sep 2019 17:50ч.

    Подкрепям Протеста срещу законите, застрашаващи българското семейство

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Балалайките, поне да знаехте за какво иде реч

    28 Sep 2019 17:55ч.

    Знаете колкото организирания протест, нищо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Според родителите частни НПО-та изземват държавни функции.

    28 Sep 2019 18:07ч.

    "Могат да ни наложат задължителни социални услуги, извършвани от частни лица "доставчици на социални услуги", дори и чуждестранно финансирани. Тези частни лица ще избират и контролират приемните семейства, ще дават становища за пред съда дали сме годни за родители, ще ни дават задължителни предписания, ще се намесват при родителски спорове, ще получават лична информация от лекари и институции и др. За дейността си тези доставчици ще получават пари от бюджета, от такси от гражданите и от чуждестранните си спонсори", твърдят протестиращите. Те твърдят още, че всяко дете може да бъде счетено за "дете в риск", поради неясно дефинирани критерии. Протестиращите настояват да се спазва Конституцията. Родителите не желаят да се въвеждат права на децата, каквито не са предвидени в Конституцията, както и "доставчици на социални услуги", а не семейството да следят за тяхното спазване.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ами грижете се за децата си, обичайте ги,

    28 Sep 2019 18:33ч.

    възпитавайте ги да станат по-добри от вас, ако можете де, никой няма да ви ги вземе. Аман от протестиращи тълпи!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Недей да даваш мнение тук

    28 Sep 2019 19:06ч.

    Иди на протеста !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ала_Бала

    28 Sep 2019 19:27ч.

    Министерството лъже. Росица Сачева вън от Министерството на образованието!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    28 Sep 2019 20:08ч.

    Тези хора искат да ни отнемат всичко , за което си струва човек да живее и да ни унищожат ! Не пипайте децата , семействата и вярата ни ! Няма да позволим на тези извратеняци да ни направят като тях и ненормалните да определят законите и живота на нормалните хора !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Неминуемо

    28 Sep 2019 20:19ч.

    Както нахално и безпардонно са тръгнали либерасти,гейове и джендъри неминуемо ще си докарат Вартоломеева нощ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Балалайка, дето знае за какво иде реч

    28 Sep 2019 20:23ч.

    Детето има граждански права от момента на раждането права само в неолибералната троцкистка идеология, насочена към разрушаване на християнското семейство. На банкерите и през ум не им минава да дадат на децата право на разпореждане с банкови авоари и причината е очевидна - умствената незрялост на децата. По същата причина децата до седем години се освобождават напълно от наказателна отговорност. Само че троцкистите са на мнение, че волеизявлението на 2-3 годишно дете има същата, ако не и по-голяма тежест от това на родителите му. Детето се отнема от родителите и се дава за осиновяване - обикновено в чужбина. Не е демократично и евроатлантическо да се интересуваме дали осиновителите не са в еднополов брак, дали някой от тях не е съден за педофилия, дали имат достатъчно средства да издържат детето и прочее. За търговия с органи - шшът!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Покрепям протеста

    28 Sep 2019 20:35ч.

    Подкрепям протеста!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Балалайките, поне да знаехте за какво иде реч на 28.09.2019 в 17:55

    28 Sep 2019 20:50ч.

    Тръндьо, Джек Лондон има една книга , в която един друг инструмент / същия може би като посочения /- Укулеле. Та книгата се казва " Лунната долина ". Стоичов добре го е казал за "стълбата на обувките". Почти като Христо Смирненски ! - : )) А тръндьо ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трбва да се забрани осиновяване на деца в чужбина

    28 Sep 2019 20:57ч.

    Социалните търсят деца за осиновяване навън, за лична облага, печалба. Путин забрани на американците да осиновяват русначета, след като се видя, каква е съдбата на повечето от тях. Американски семейства ползват програми за гледане на деца, т.е. за тях е бизнес и нищо повече. Може да има малък процент, които нямат деца и искат да имат, но те са много малък процент. Повечето са печалбари. Къде е тая петиция да я подпиша?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    28 Sep 2019 23:03ч.

    Ако родителите разбират отговорностите си към децата, нищо лошо не би се случило, защото ще се подкрепяме един друг. Но ако родителите продължават да свикват с безплатните държавни услуги и с държавния монопол в грижата за деца, който го има и днес, откъде те ще намерят сили и независимост, че да се противопоставят на неща, които влизат постепенно, точно през този прозорец - помощи, грижа, безплатни услуги... Родителят няма друг ангажимент, който да е по-важен, от това да инвестира в децата си, като тръгнем от време, усилия, финанси или енергия. С една такава инвестиция той би бил самостоятелен, но джендърните идеологии не касаят само джендъра, те проповядват и това всеки да гледа само себе си и своята кариера, а държавата да ти гледа децата. Много години вече се демонизират грижовните майки и особено такива, които полагат грижи в дома. И там идеолозите са пробили отдавна християнския морал, който е да се носи пълна отговорност за детето, особено чрез избор на средата му на живот, (предимно семейна), отдавна хората са зарибени с догмата за социализация и интеграция, затова неизбежно следващата крачка е тази. Няма да стане само с протести, а единствено в личен план преосмисляне на родителството като свещена мисия. А не, пращам го и какво да направя, времената били такива, модата била такава... та каквото стане.. И то си става, децата се отчуждават, живеят в своя субкултура, те са си почти отнети.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Децата са отнети, да

    29 Sep 2019 2:53ч.

    Още с факта, че децата вече се връщат от училище след 7, 8 часа, заради някакви уж по-добри програми ги отдалечава от семейната среда. Помните ли времето, на две смени бяхме, колко много време имахме, въпреки изискванията в училище. Сутрин или след обяд. Да, по-добре щеше да е само сутрин, максимум до един , а сега децата ги държат до 4, 5 след обяд , защото родителите предпочитат децата им да са в училище, а не сами у дома. Няма го онова време на спокойствие, всичко е под напрежение, всичко!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пишурките тук едва ли имат деца

    29 Sep 2019 7:38ч.

    Ако имаха, нямаше да си губят времето с писане. Та на такива трябва да се обяснява. Никой няма намерение да отнема деца от нормални семейства. Шумотевицата има друга цел, да се раздели обществото, да му се внуши, че от Европа идват човеконенавистни идеи и спасението е в скъсването с нея. Което пък подсказва откъде идва всичко. Достатъчно е да се види кои медии каква гласност дават на протеста, как тезите му се излагат пространно и как се спестява всякаква информация за законовите промени, които уж са повод. В днешно време това се нарича хибридна война, а в историята е известно като Пета колона. Целите нямат нищо общо с лозунгите. Лозунгите са за забаламосване на тълпата както винаги е било.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    29 Sep 2019 11:20ч.

    29.09.2019 в 07:38 Ако нямахме деца, вероятно други теми щяха да са ни по-интересни. Но ако можеш да обясниш, как Европа ще бъде хуманна и справедлива, ако всяко зло се възприема с уважение или се премълчава? В Европа има различни интелектуални движения, но ако Европа не се освободи от тази конкретна секта, която днес има толкова много власт, как Европа ще бъде свободна и какъв отчет ще дадем за поведението си и отношението към съдбата на децата ни? Злият гений, измислил комунизма и фашизма в Европа, империализма, да не е заспал? Действа се по нов начин,под друга форма, борбата с тиранията е вечен процес, колега, тя не може да спре нито в Европа, нито на друго място, раждаме се и живеем в агресивна среда, всяко поколение има своите битки, за да запази някакъв баланс между доброто и злото. Ако такава битка не се водеше в Европа, тя нямаше да е това, което е, всичко е постигнато с кръв и пот на тази земя. Ако само за миг хората си затворят очите и ще бъдат погълнати.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чърчил /поет/

    29 Sep 2019 12:13ч.

    Недей глава надига ти псевдо-юнак балкански, а в сън дълбок си остани, за да се изпълнят намеренията душмански, щедро финансирани със средства целеви....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Никой няма намерение да отнема деца от нормални семейства.

    29 Sep 2019 13:14ч.

    Пишурка, дай пример на отнето от семейството мюсюлманче или цигане. Ах не се сещаш? По една случайност, "ненормални" са само християнските семейства.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "удобни и безродни"?

    29 Sep 2019 21:07ч.

    "Пишуране", не ти е закърнял само органа отреден за уриниране, но и този за връзка с Бога, тоест съвестта. Ще копаш , драги , в обитанията на Луцифер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи