Тръмп: Съмняваме се, че НАТО ще е до нас, ако наистина имаме нужда

Тръмп: Съмняваме се, че НАТО ще е до нас, ако наистина имаме нужда

Следвайте "Гласове" в Телеграм и Инстаграм 

Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви днес, че САЩ винаги ще подкрепят НАТО и че Русия и Китай ще се боят от алианса само докато САЩ са негов член, предаде "Ройтерс".

„Винаги ще подкрепяме НАТО, дори те да не ни подкрепят“, написа Тръмп в публикация в Трут Соушъл“. И добавя: "Без моето участие Русия щеше да има ЦЯЛА УКРАЙНА още сега. Запомнете също, че еднолично ПРЕКРАТИХ 8 ВОЙНИ, а Норвегия, член на НАТО, по глупост избра да не ми даде Нобеловата награда за мир. Но това няма значение!"

"Запомнете - за всички онези големи фенове на НАТО - те бяха на 2% от БВП и повечето дори не си плащаха сметките, ДОКАТО АЗ НЕ СЕ ПОЯВИХ.

САЩ, по глупост, плащаха вместо тях! Аз, с нужното уважение, ги накарах да стигнат до 5% от БВП, И ТЕ ПЛАЩАТ - незабавно. Всички казваха, че това не може да се направи, но се оказа, че може, защото, освен всичко друго, всички те са ми приятели.

Без моето участие Русия щеше да има ЦЯЛА УКРАЙНА още сега. Запомнете също, че еднолично ПРЕКРАТИХ 8 ВОЙНИ, а Норвегия, член на НАТО, по глупост избра да не ми даде Нобеловата награда за мир. Но това няма значение!

Важно е, че спасих МИЛИОНИ животи. РУСИЯ И КИТАЙ НЯМАТ НИКАКЪВ СТРАХ ОТ НАТО БЕЗ СЪЕДИНЕНИТЕ ЩАТИ, и се съмнявам, че НАТО изобщо щеше да съществува без нас, ако наистина имаха нужда от тях.

Всички имат късмет, че ВЪЗСТАНОВИХ НАШАТА АРМИЯ още в първия си мандат и продължавам да го правя.
Ние винаги ще бъдем там за НАТО, дори ако те не бъдат там за нас.

Единствената държава, от която Китай и Русия се страхуват и която уважават, е САЩ, възстановена от DJT.
ДА НАПРАВИМ АМЕРИКА ОТНОВО ВЕЛИКА!!!"

Американският президент и администрацията му напоследък отправиха поредица от заплахи, че ще поемат контрола над Гренландия, което рязко повиши напрежението с Дания, отбелязва "Ройтерс".

Източници: БТА, truthsocial.com

 

 

Коментари

  • Въпрос

    07 Яну 2026 18:16ч.

    Чиче Дони,що две седмици гоните празен танкер ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логореята

    07 Яну 2026 18:27ч.

    Оранжев, скрий се, че стана за смях на кокошките вече, няколко денонощия мъчиш и себе си, и нас, убеждавайки ни в неща, които не съществуват. И стига си дрънкал оръжия, със самолетчета и корабчета, завземащи търговски танкери, война в Евразия не можеш да спечелиш. Днес трябваше да виждаме армията ти да се бие в джунглите с партизаните на Венецуела, а ти ни будалкаш тука с някакви колажи на постоянно преобличания Мадуро. Не те ли е срам от Русия и Китай да се опитваш да минеш толкова евтино с някакви клипчета, произведени от ИИ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За смях стана Путин

    08 Яну 2026 11:24ч.

    Това което той не може да направи за 4 години война , и един милион убити… Тръмп го направи за 2 часа операция и един ранен рейнджър ! Сравнението кърти 🤡

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Cicero

    07 Яну 2026 18:27ч.

    България със сигурност не трябва да е до психопати и мобстъри, а за Рюти Тути Фрути и НАТО все тая къде ще са.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обективни истини

    07 Яну 2026 19:25ч.

    Време напред

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моите имена

    07 Яну 2026 18:32ч.

    Наистина не знам как да нарека това - президентът на държавата "нато" твърди, че нато няма да бъде с държавата му.... Нека психолози и психиатри се изкажат по-научно. Но много ми прилича на начални стъпки към приключване на досегашното НАТО, а именно - признаване, че наистина държавата "нато" е била и си е самото нато.... А другите просто не са нужни повече.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...крайно време е....

    07 Яну 2026 18:35ч.

    САЩ да бъдат изхвърлени от НАТО, като агресори и пирати. Как Путин ще оправдава агресията в Украйна без американски бази в Европа си е негов проблем. Дойдоха, забравиха да си тръгнете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оркоебач

    07 Яну 2026 18:35ч.

    Бай Дони сам може да приключи Рашка задна прашка клетницата съветская...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Yankee ..

    07 Яну 2026 18:37ч.

    ...Go Home!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • двойно се смея на тая палячовщина

    07 Яну 2026 18:44ч.

    Защо този човек не е с армията си на терен в Каракас, и да води улични боеве с венецуелската армия, за да види светът и да се увери колко са добри военно США, както той твърди въз основа на някакви кадри от мирния живот? Защо се страхува толкова много, че ще загуби хора и техника, ако се наложи да проведе поне едно реално сражение, предпочитайки да лъже народите с някакви абсолютно измислени военни операции по залавянето на цивилен президент и да ни навира клипове с танкери, които навярно е подкупил или на които си е платил, за да участват в сценките му? Докога ще ни тероризира с дезинформациите си? Не е далеч денят, в който повече никой гражданин, дори и най-простите, намиращи се в США, няма да вярва на каквото и да е от информационния поток, който постъпва чрез медиите. Защото един луд с картечница фактически тия дни унищожава световното доверие в западащите масмедии, превръщайки всичко в цирк и фарс на т.нар. достоверна информация. И спрете логореята му, имам чувството, че вместо да управлява реално страната си, той по 24 ч се занимава само със сагата Мадуро и танкерите, надявайки се да уплаши податливите, но всъщност постига обратния ефект.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А ние съжалявахме Байдъна.

    07 Яну 2026 18:44ч.

    Ни бойти ся, зад президентите стоят здрави сили! Ма вий го знаете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    07 Яну 2026 19:02ч.

    хората стареят различно. при някои не се получава добре.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • helleborus

    07 Яну 2026 18:56ч.

    Тръмп е на вълна редки метали, което означава, че ще инвестира в технологии. Технологиите винаги са давали огромна преднина, но не е въпроса само в металите, а в акъла, който ще измисли новите неща. Фактът, че тръгна с Мъск напред, показва, че ще търси да направи технологичен „еволюционен“ скок, който да им даде преднина, което е напълно възможно, предвид, че САЩ десетки години купуваха мозъци и канеха всеки умен човек у тях да се развива. Но това не става за един ден. Но не мисля, че възнамерява да въздига държавата си с военна сила, поради което иска да спре всички войни - той е вече на друга вълна и с друга стратегия. А не толкова, че ще изостави съюзниците си. Търси нещо по-голямо, което китайците и руснаците не биха успели да направят, според него, понеже режимите винаги са догонвали свободния свят, в сферата на иновациите. Много правилно разсъждава, като залага на изкуствения интелект и технологичното развитие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • къде видя свободен свят

    07 Яну 2026 19:06ч.

    Това са масмедийни легенди. Човекът си е диктатор и това си личи и по думите му, и по делата му, с всеки изминал ден превърта все повече. Ако беше жив Чаплин, можеше да направи шедьовър относно оранжевия щурак, тоя път фюрерът ще е американски, а не немски евр.ин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Яну 2026 20:05ч.

    Това, което диктаторите правят е да променят конституцията и държавното устройство, като първа своя работа. Те винаги променят някакви закони, които да им гарантират бъдещето във властта, това може да е дори изборния закон, промяна на държавното устройство, големи конституционни промени. Те имат крайно говорене, не допускащо честно съперничество и дебат. Това са хора, които искат да получат служебна победа, поради изчегъртани насилствено техни съперници политици, злобни, съскащи постоянно нещо против колегите си, отричащи заслугите на всеки друг и доказващи, че само те могат да направят рая на земята. Това са диктаторите, който се разпознал, разпознал. Тръмп пипна законите само там, където беше обещал, за да тушира крайностите в политиките на отсрещната страна. Властен е и може да си е диктатор като характер, но не е взел мерки да управлява вечно. След следващите избори, ще командва само жена си и децата си. Освен, ако американците не одобрят работата му и не го изберат отново. Има доста голяма разлика между хората, които искат да изкривят истината и действителността, за да бъдат във властта на всяка цена и да наложат визията си необратимо с помощта на много тролове и натиск и такива, които знаят какво искат и имат кауза.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • какви избори бе

    07 Яну 2026 21:01ч.

    Този човек е решил чрез ИИ клипове да ликвидира всякаква пспонтанност и да постави всичко под корпоративен контрол. И за какви закони говориш, след като той без спиране тия дни си говори и върши неща, които са откровено беззаконие? Този е цифровак, абсолютно бездушен и безскрупулен, луд с картечница, слон в стъкларски магазин. Диктатор е даже слаба дума за настоящия клиничен случай. И спри да уповаваш и разпространяваш митове за някаква несъществуваща вече (а може би никога несъществувала) американска демократичност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • MAGA

    07 Яну 2026 21:35ч.

    Дай имена, у нас, на изток, на запад, на теория е така, но трябва конкретика, стига мишкуване....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Свободното на

    08 Яну 2026 9:26ч.

    "свободния свят" винаги са били парите, но те нещо започнаха да свършват там. За да бъде отново "велика Америка", трябват трилиони пари . Тръмп ще използва всички възможни средства, за да ги притежава държавата му.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Джо

    07 Яну 2026 19:13ч.

    Смеехте се на Джо памперса, а?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    07 Яну 2026 19:13ч.

    Тръмполинке, не спря най-важната война.Тази между Русия и Украйна.Там Володя по един или друг начин причини смъртта на между 0.5-2 милиона човека.И по всичко изглежда Володя ще сее смърт и след, като вече не си президент!Тоест ти се провали, кат кифладжия.Затуй нема Нобел... 🤣

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Яну 2026 20:26ч.

    Войната няма как да се спре с оръжие. Тръмп се надяваше на сделка. Сделка означава признаване на фактите, поражението на Украйна е сигурно. Тръмп е наясно, че няма как да се върнат териториите, той не стана президент, за да разпалва трета световна. Не винаги в историята справедливостта и въздаянието идват веднага и от човешка ръка, раната е голяма, обаче в момента никой не може да я затвори с магическа пръчка. Всеки, който е унизен и наранен дълбоко в сърцето си, си представя как ще стане обрат и някой ще размаже насилника му, това очакваха някои хора. Но понякога просто си оставаш с болката и раните. Хората, които искаха Тръмп да спре войната, очакваха той да направи чудо и да върне териториите, другите пък очакваха чудото всички да ги приемат за невинни и да им дадат правото да си вземат каквото искат. Тръмп не е възнамерявал да прави чудеса, той просто е искал да ги убеди да спрат войната и толкова, просто да спрат, за да премине света на друг етап. После всеки да си ближе раните и виновните да бъдат санкционирани по друг начин, човешки, божествен или от историята. Но трябва да се даде време на ощетената страна да приеме развитието на нещата и да започне да приема съболезнования. Ако Тръмп не прояви търпение, ще го отнесе той. Мисля, че не си е давал сметка с каква болка ще се сблъска.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и как ще ги убеди да спрат войната

    07 Яну 2026 21:03ч.

    ... с подобни свои действия, олицетворяващи клиничен случай на беззаконник?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Яну 2026 10:30ч.

    Коя от големите сили спазва закони във външната си политика? Законите се спазват горе-долу вътре в държавите, където има правораздаване и преди всичко полиция. Има ли някакъв международен съд, който да може да накара някой да направи нещо, ако е силен военно? С коя полиция ще наложи ред? Всяко насилие се счита за обявяване на война. Международното право е основно въпрос на договаряне, когато има широк консенсус между държавите за нещо, изглежда сякаш има международно право. Но когато няма консенсус, се вижда, че няма никакво право, в момента по света има хуманитарна криза на най-различни места и има най-различни агресори, очевидно е, че няма „полиция“ способна да въдвори ред. Затова тук изобщо няма смисъл да говорим коя буква на закона е нарушил Тръмп, приемаме реалността, че човечеството води завоевателни войни откакто съществува, всички те са нарушаване на правата на нападнатите и все пак това е част от традиционната култура на човечеството и няма да спре изведнъж. Когато един започне и пусне духа от бутилката, всички се раздвижват, сега е такъв момент, на масови безредици, кой ще пропусне да не престъпи закона в тоя хаос. Изобщо не става дума, че Тръмп ще има законно право или безупречен морал. Той ще търси нов обществен договор и съгласие, без подкрепа и доброволно съгласие, нищо няма да стане. А държавите все някога ще се съгласят да намерят общия си интерес, защото и те не могат да вървят напред, ако няма общи решения. Той просто се опитва да лидира този процес.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зипе

    08 Яну 2026 11:00ч.

    Лапцало си беше, лапцало си оставаш. Полуглупак. Как Тръмп може да спре война , в която и двете воюващи страни са на сиджимка на Ротшилдите ? Които са опоненти на МAGA и на Тръмп ? Това все едно две деца на комшията, с който си в лоши отношения, се бият ! И ти да имаш ресурса да ги накараш да не се бият ? Не можеш ! Колкото и да си силен , това е работа на техния родител. А ако той е доволен децата му да се бият ( щото е мизантроп и психопат ) , съвсем нищо не можеш да направиш. Така с Тръмп…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Географска грешка

    07 Яну 2026 19:19ч.

    Аз се опасявам, че нито Дони, нито антуража му, знаят къде на картата е Гренландия. Като тръгнат да ги превземат, да не изреват на умряло Барбадос?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • паф

    07 Яну 2026 19:19ч.

    тука грешиш! велика русия няма страх от никого, нито от американци, нито от китайци! това което за тях е АД, за руския солдат е РАЙ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Велик рус

    08 Яну 2026 11:21ч.

    “Велика Русия” след 4 години напъни дали ще превземе Купянск ? Който е на 50 км от руската граница…?😀

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    07 Яну 2026 19:39ч.

    Апропо при днешните удари по пристанище Одеса е унищожена бая стока на компанията CARGILL.Американска компания от Минесота.Много ОЛИО даде фира.Нашите производители може ще намажат.Няма да има дъмпинг.Закачките между Тръмполина и Володя си вървят.😁

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    07 Яну 2026 20:10ч.

    Прав си Дончо... повече никой няма да умре за вас 😁

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гледайте как навлизането на ИИ ще убие футбола и спорта изобщо

    07 Яну 2026 20:13ч.

    Фабриката за фалшиви (и по-скоро удобно фалшифицирани) спортни ситуации и събития ще води до нагласени положения и резултати, от което огромни пари ще печелят корпорациите и владелците на тотото. След международните новини с техните напълно изобретени клипове, ще си отиде и спортът - https://corner.dir.bg/futbol/ai-futbolna-revolyutsiya-fifa-sazdava-3d-avatari-na-igrachite-na-mondiala-zaradi-zasadite

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Bone

    07 Яну 2026 20:22ч.

    А на Путин къде е Нобеловата награда за здравеопазване? За по-малко от 24 ч. ковид истерията,пардон...ковид пандемията, изчезна за миг

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Оранжевия поведе войната на цифроваците срещу целия свят

    07 Яну 2026 20:24ч.

    воййната му няма повече нищо общо с хуманни ценности, но понеже бе притиснат от реалните руски военни победи срещу Запада на бойно поле Украйна, президент Труб реши да включи последното, което му остана - фалшифициращия реалността ултратехнологизъм, изправяйки го спрямо спонтанната хуманна реалност. целта му е чрез клипова масмедийност, с която през следващите дни, седмици и месеци ще ни залива, да унищожи всякаква хуманно-ценностна преценка за реалност у реципиента на информация, предоставяйки свят на изцяло рецептивното и реконструктивно корпоративно желаещо мислене и визионизъм на владеещите масмедията. Където има само рецептивно и реконструктивно, там повече няма свобода, няма личност, има само технократско и корпоративно поробване на народи и индивиди. Затова ви казвам: войната премина на ново качествено ниво, и САЩ вече няма да крият, че воюват с гигантите от Евразия от минимум 4 години, включително и на горещо бойно поле в Украйна, където по всичките правила на класическата и хуманно ориентирана военщина, губят от руската армия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • искам да отбележа, че не съм фен на никаква изначална реалност

    07 Яну 2026 20:30ч.

    ... понеже всяка реалност е относителна, но в ценностен аспект си предпочитам хуманното и хуматигарното пред цифровото и техногенното, така че ще подкрепям безусловно битката за християнските ценности и относителната реалност на хуманната човешка перспектива, защото технократскито бездушие, която се опитват да ни наложат нашите западащи ментори по НАТО и ЕС, е по-страшно като (донякъде доброволен) тип робска участ от която и да е разиграла се до този момент историческа утопия. бъдете осъзнати, за да не се поддавате на непрекъснатия поток от медийни лъжи на западните масмедии, защото тепърва започва голямото развихфряне на ИИ и чудовищата, които той ще ви изобретява, опитваййки се да подменя хуманната ви същност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    07 Яну 2026 21:14ч.

    Тръмп спечели изборите с хуманно говорене, не с обещания да качи македонец на Марс. Той показа бездушието на политика, която се представяше за хуманна, но не беше- отварянето на границите. Една майка гледа перфектно дома и децата си и всичко е изрядно, те са щастливи. После започват да идват гости, жената се бори да е на ниво, но не е машина, а човек, силите й намаляват и се примирява с по-посредствени грижи. Но гостите се увеличават, сега тя трябва да отгледа цяла детска градина. Това беше политиката на Байдън, на ляволибералите, те не зачитат човешките ограничения, че не можем да нахраним с пет риби цялото човечество. Смисъла на хуманността е изразен много отдавна от християнския свят, научи ги да ловят риба, а не им я давай. Хуманността е всяка майка да си гледа децата, всеки дом да е уреден, всеки двор да е пометен от живущите вътре в него, а не да се озъртат за лесното. Криворазбраната „хуманност“ насмалко да разруши света ни. Не, нито САЩ, нито Европа могат да дундуркат и отгледат всички бедни хора на света. Свръх социалното унищожава точно онези, които са работливи и отговорни, взема от тях, дава го на външните. С много разумни доводи Тръмп убеди американците да му дадат властта, като върна хуманността в ГРАНИЦИ, в които тя е реално реализуема. Колкото до технологиите, те с нищо не й противоречат. Ние, човеците, също сме технология, имаме си Автор, който ни е устроил съвършено. Едно е да си в бунт против Бог, съвсем друго е да управляваш добре това, което е създал да работи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • движим се в съвсем различни парадигмални плоскости

    07 Яну 2026 21:33ч.

    Тук говорим за тежка зависимост и опит за изтриване на г*за с прокламираните ценности на MAGA, очевидно писани от друг и нямащи нищо общо с възможностите за концептуална обработка и интелектуално-критична преценка от страна на въпросното лице (Тръмп). Днес се пусна линк към статията на Румен Петков в поглед.инфо, влезте и си я прочетете, за да видите как самите идеолози на MAGA са ужасени от действията му от няколко дни насам. Той е просто непригоден за концептуални проекти, а освен това е напълно корпоративно зависим от международния юдомасонски капитал. Но аз поставих въпроса за разюзданите лъжи чрез употреба на ИИ в разпространението на новините, което унищожава напълно доверието в медиите дори и при по-малко рефлективните хорица. На фона на това, той просто си позволява още по-неудържима разпуснатост, без отговорен размисъл и самооценка на възможните последици от думите и действията си. По всичко изглежда, че той просто е неспособен на нещо подобно. В този смисъл предизвикателството му спрямо наистина омразното ни статукво започва никак да не ни радва, макар всички да желаем промяната и да се научим да ловим не само риба, но и човеци, според категорията си... Разбира се, с лова на човеци не става дума да се храним, предвид евентуалните последици именно от НЕТОВАТА канибалска политика, ако ще продължава да я кара с такъв тип безотговорна нагнетация в ущърб на даже най-елементарно нужните междучовешки спогодби... и то само под предтекст, че уж и в тях имало лицемерие... Не нам това, стоп, дотук!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • поправката моя

    07 Яну 2026 21:35ч.

    *НЕТОВАТА = неГовата

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    08 Яну 2026 11:02ч.

    Човек не може да се изкушава да съди хората спрямо някакъв идеализиран образ. Идеализираният образ си е за теб, поведението на останалите разглеждам само и единствено спрямо средата, защото идеята не е да сме си съдници, а да подобряваме средата си. Какви са масово хората, какво се прави общоприето, какво ти е дала средата, за да кажеш на човека, че е нарушил твърде много правила. Много ясно, че ако извадиш една снежно бяла мостра, където и да я лепнеш, всичко останало ще изглежда мръсно до безобразие. Обаче не е честно, не може да изкараш един човек от калта, от една група работници, примерно, които всичките са мърляви до ушите и да почнеш да коментираш всяко петно по дрехите му. Тръмп е по-беззаконен, добре, но от кой точно от световните лидери? По-беззаконен ли е от Байдън, от Путин, от Си Дзинпин, от Нетаняху, от Урсула? А от друга страна, те по-зли ли са от „народа“, чието безумство лъсва дори в протестите, когато, например, унижават полицията? В САЩ протестърите чупят витрините на магазините и крадат, рушат, стават опасни. Е, Тръмп не е президент на елфическо царство. Ако почнеш в духа на „как може тоя човек така и така...“ ще осъдиш всеки. Но той може и да те изненада, в друга ситуация и да го видиш като човек, сходен в поведението си с всички останали човеци. По-малко лицемерие и по-градивна критика ще са от полза.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до модераторите

    08 Яну 2026 11:37ч.

    Изтрийте сега поста от 11:29, както изтрихте мой доста по-стойностен пост с възражение под друга тема.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Долу сащ

    08 Яну 2026 8:01ч.

    единствено ще имате нужда след като сте наладнали първи бякого! а щом се съмнявате напуснете! нама вечнинсъюзи!!! само вечни бандити и пирати

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи