Цветанов, кой подслушваше Борисов?

Цветанов, кой подслушваше Борисов?
Станишев огласи това, което всички знаят. Бившият вътрешен министър Цветан Цветанов е подслушвал поголовно, без законови основания и най-важното - с политически и икономически частни цели. Подслушването не се е осъществявало, за да се предотвратят тежки криминални престъпления, а за да се държи под контрол икономическата и политическата конкуренция, както и да се всява страх сред онези, които биха се осмелили да се изправят срещу безобразното управление на ГЕРБ.
<p>Любопитни бяха реакциите на думите на Станишев. Никой освен самия Цветанов не се усъм&shy;ни в твърденията на бившия премиер. Всички публични лица, които бяха потърсени за коментар, дадоха ясно да се разбере, че</p> <p><strong>вече знаят онова, което Сергей Станишев заяви публично</strong>.</p> <p>Малко преди него от Българска легия &bdquo;Антимафия&ldquo; казаха, че Цветанов си е създал нещо като частно бюро (със служители от МВР, разбира се) за следене и разследване на политически опоненти. Новият главен прокурор веднага започна проверка по случая, но почти никой не си прави илюзии, че тя ще доведе до нещо конкретно като резултат. Първо, защото проверката се води от зависими прокурори, и второ, защото самият главен прокурор бе назначен от Борисов и Цветанов, които все още управ&shy;ляват България, скрити зад служебно правителство. Мнозина експерти твърдят, че бездруго незаконното подслушване е трудно доказуемо. Не бих се съгласил с подобна теза изцяло, защото е невъзмжно да се заличат всички следи от подобна дейност.</p> <p>Нека си спомним</p> <p><strong>скандала с изнесените записи за Мишо Бирата.</strong></p> <p>Някой е осъществявал организацията и самото подслушване, все някъде са останали записи, а и сигурно доста от хората, въвлечени в тази мръсна игра, биха проговорили, ако се гарантира сигурността им. Като споменах за Мишо Бирата, се сетих, че Цветан Цветанов подслушваше собствения си премиер, и то в началото на мандата, та какво остава за лидери на опозицията, бизнесмени и журналисти в навечерието на изборите.</p> <p>В последните няколко години България заделя 100 млн. лв. от бюджета си за подслушване. Никой досега не е обяснил за какво се харчат тези пари Те са огромни дори и за рязкото увеличение на подписаните от съдия разрешения за прилагане на специални разузнавателни средства, или както ги наричаме за по-кратко - СРС.</p> <p>Никъде не съм видял отчет за какво точно се харчат сто милиона годишно, при положение че има закупена техника, а служителите, които осъществяват подслушването, вземат зап&shy;лата от друго перо в бюджета на МВР. Искам да кажа, че огромна част от държавното финансиране очевидно отива не по предназначение. Мога само да предположа, че именно с тези пари се финансират</p> <p><strong>частните милиционерски начинания на Цветан Цветанов.</strong></p> <p>Това например лесно може да се провери от подчинените на Сотир Цацаров. Между другото, веднага мога да дам пример за частно подслушване, осъществено от МВР. То лъсна по време на делото &bdquo;Октопод&ldquo;. При второто задържане на Алексей Петров с мярка постоянен арест съдия Румяна Ченалова се позова на записи, които й бяха предоставени от прокурор Светлозар Костов. Записани бяха срещи между свидетеля Пламен Устинов и Алексей Петров. Съдия Ченалова сама призна, че това не са СРС-та, и официално не ги включи като доказателствен материал, въпреки че се позова на тях, когато определи мярката на Петров. Тя не се съгласи съдържанието им да бъде оповестено по време на заседанието, нито обърна внимание на факта, че прокурорите са й представили избирателно откъси от записаните срещи. Тогава стана ясно, че</p> <p><strong>МВР е записвало без съответното разрешение на съдия</strong></p> <p>и на всичкото отгоре е манипулирало записания материал, и което е най-важното - скри неговото съдържание. Този пример е много показателен за това как може едно нерегламентирано подслушване да бъде употребено тенденциозно и без никакво правно основание.</p> <p>Другият показателен пример е с изнесените от трибуната на Народното събрание от Цветанов СРС-та от телефонните разговори между лекарите в болницата в Горна Оряховица. Тогава вътрешният министър наруши закона, за което би трябвало да носи наказателна отговорност, но освен това оклевети публично невинни хора, упражнявайки върху тях невъобразим психически тормоз. Записите на разговорите бяха така манипулирани и извадени от конкретния контекст, че</p> <p><strong>изкарваха лекарите безсърдечни убийци на бебе,</strong></p> <p>което искат да удавят в кофа с вода. Истината, доказана от няколко експертизи, се оказа съвсем друга, а невинността на медиците бе призната от няколко съдебни инстанции.</p> <p>Само тези два примера са достатъчни, за да се покаже чудовищната злоупотреба с масовите подслушвания, която, забележете, може дори да бъде употребена политически.</p> <p>Някой ще каже, че този скандал засяга само т. нар. политически елит и е проблем единствено на жълтите софийски павета. Бедността и безработицата са по-сериозен скандал от подслушването и засягат по-голямата част от българите. Това е вярно само на пръв поглед, защото едното е следствие на другото.</p> <p><strong>Бедността и безработицата са резултат от милиционерското управление</strong></p> <p>на Бойко Борисов и Цветан Цветанов. Добре е веднъж завинаги да разберем, че свободата е условие за просперитет, а не фатмашката представа за ред на хора с мут&shy;ренско-милиционерски манталитет. Четири години те се занимаваха само с подслушвания, далавери и рекет. Дори и прословутите им магистрали, зали и &bdquo;грандиозни&ldquo; строежи бяха само средство за кражби в особено големи размери.</p> <p>Те не вземаха отчисления от бизнеса, а вземаха цели бизнеси и се държаха с държавата така, както мутренска групировка се държи с гетото, което контролира.</p> <p><strong>Подслушването е само върхът на айсберга от престъпления, вършени от тази власт,</strong></p> <p>която днес се опитва да избяга от отговорността за тях. Поръчковата социология, контролираната журналистика и служебният кабинет са параван на Борисов и Цветанов, които се надяват да останат във властта и след 12 май.</p>

Коментари

  • журналята от бтв и нова тв се съмняват

    04 Апр 2013 19:55ч.

    . Никой освен самия Цветанов не се усъм­ни в твърденията на бившия премиер\r\n\r\nНапротив, всички поръчкови журналисти масово се усъмниха и продължават да се съмняват, и питат станишев, ама защо го огласихте, ама защо не си затраяхте, ама това ама онова. Вместо журналистите да правят това, което направи станишев, те са в ролята на защитници на властта хваната по бели гакщи. И как хората ще отидат при журналистите за да огласяват сакнадални факти за властта- няма как. ще ходят при опозицията ... това е страната картина на бугаристан журналиситката. \r\nГ-н Дачков прави изключение разбира се

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 007

    04 Апр 2013 20:24ч.

    ОЧЕВИДНО СЕ НАДЯВАТ, ЩОМ ВСИЧКИТЕ ЗАМЕСТНИК-МИНИСТРИ И ОБЛАСТНИ УПРАВИТЕЛИ СА СИ ОТ ГЕРБ. ОЧАКВАТ 12-ТИ МАЙ.\r\n\r\n ОТ НАС ЗАВИСИ! НАРОДЕ???????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дядо Йоцо

    04 Апр 2013 21:23ч.

    Ха сега чакайте резултат от проверката на прокуратурата по сигнала на Станишиката..Единия Кокинов обвинен от главния прокурор а другия загубил делата от Николай Цонев/Роман Василев/ Та без жокер кажете какъв ще е резултата????? Хайде да наддаваме кого ще накисне Цацаров за да спаси истинския виновник...Аз мисля,че ще е шофьора на транспортното средство ,който го е използвал да си превози зелето...и доматите за туршия. Те тия писания са мои ..написани преди вас

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кибар

    04 Апр 2013 22:54ч.

    "Поръчковата социология, контролираната журналистика и служебният кабинет са параван на Борисов и Цветанов, които се надяват да останат във властта и след 12 май."------Много точно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мики Рурк

    05 Апр 2013 0:27ч.

    СРС то едно към едно.\r\nНека всеки сам за себе си да прецени - виновни ли са лекарите или не.\r\nРазговорът едно към едно:\r\n\r\n- Ами извинявай, че те безпокоя, сега един доктор ми звъни за бебето и аз се чудя защо той не се обади на теб, че минава през мен да ти се обажда. Да й кажем на майката, че е живо, да я прехвърлим в родилното и т.н. и викам добре, какво ще стане, ние не можем да го гледаме туй бебе.\r\n\r\n- Да, ама, като толкоз е мислил вчера, като се е родило в 3 часа, защо не са извикали? 600 грама е, защо не са извикали неонатолог?\r\n\r\n- Ще стане голям проблем, голям скандал. То тъй го оставяме да умре, че то е грехота да ти кажа.\r\n\r\n- Толкоз жизнено, иска да живее ли. Е па ние, ние, ние, не му даваме никакъв шанс.\r\n\r\n- То си е живо още тъй ли? То щом е стояло 15 часа и не е извикало и ни поставят пред... какво да викаме сега.\r\n\r\n- Ще стане голяма разправия. Колко време мина. Това са 24 часа.\r\n\r\n- Ми да, майката знае, че е умряло.\r\n\r\n- Той си е виновен. Откъде да каже на майката, че детето е умряло, като то не е умряло. - Малее, щот ако стане те да си разследват, какво ще излезе - всички вкупом сме уморили бебето нарочно. Това какво, това си е умишлено престъпление и убийство.\r\n\r\n- Ама, ама ще кажат - ама вие сте го забавили, затова е умряло. Защото аз си мислех, нали, да ти кажа, че там колкото и да е, 9-ина хиляди лева, 900 лева, ама си гарантираме спокойствие и толкоз.\r\n\r\n- Няма, ние горе-долу се разбрахме там колкото ще плащаме, по-малко. Тя навита, но то е толкоз. Тя оттук нататък ще вземе да се обади у прокуратурата и ще стане страшно. Вече ние сме съучастници.\r\n\r\n- Ами? Как да го убиеш?\r\n\r\n- Не. Най-просто аз не виждам. То по-добре, да, наистина, да, у кофа ли да... Кво да прая, ха.\r\nТук се говори, за да го давят.\r\n\r\n- Не бе, то си има биологични отпадъци. Идват си от специална фирма, която си ги кара чак до София. Там ги горят, бе.\r\n\r\n- Просто нема такова, че е живяло. Никой не е виждал, не е чул.\r\n\r\n- Айде, добре. Слагайте го там при биологичните, ама го премерете първо да не е повече, да се... некой да не види там.\r\n\r\n

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Христо Стоянов

    05 Апр 2013 1:31ч.

    Дачкоооооов,за лекарите не си прав - те наистина са убийци.Не одобрявам Цветанов,но лекарите от СРС-тата наистина са долни гадове и просто са щастливи,че не са умъртвили мое дете.И естествено,че съдебните инстанции са ги защититили.Ти веднъж си против съда/когато ти изнася и правиш обобщения в тази насока/,а в случая се опираш на въпросните "инстанции".Когато си прав - прав си,но когато не си...Въпросните лекари са просто за ликвидация - също при биологичните отпадъци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мики Рурк

    05 Апр 2013 3:11ч.

    Гос.Дачков моля ви да коментирате само ето този откъс от СРС.то "защото аз си мислех, нали, да ти кажа, че там колкото и да е, 9-ина хиляди лева, 900 лева, ама си гарантираме спокойствие и толкоз. Няма, ние горе-долу се разбрахме там колкото ще плащаме, по-малко. Тя навита, но то е толкоз. Тя оттук нататък ще вземе да се обади у прокуратурата и ще стане страшно. Вече ние сме съучастници" Ако Марковски беше адвокат по дело срещу лекарите как мислиш щеше да завърши. И когато казваш че са оправдани забравяш да добавиш че оправдаването не е станало в съдебно дело а с решение на ВСС. Както и да е въпросът ми е какви са тези 9 000 лева.За кого са .За какво са. По горе в текста на СРС то има изпуснат един пасаж а именно "Слагайте го там при биологичните, ама го премерете първо да не е повече, да се... некой да не види там." и тук след думите 'ама го премерете има изпуснати няколко думички 'И ДА Е ПОД ПЕТСТОТИН ГРАМА'

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Възмездие Българско

    05 Апр 2013 15:16ч.

    От години казвам, че ГДБОП е организирана престъпна групировка, хранена с народни пари, ползваща закрила на държавата за извършваните от нея престъпления. Използва се еднолично, като частен наказателен отряд за нечисти цели с цел ликвидиране на неудобни личности, кога физически, кога с компромати. Храним ги, за да ни бият и убиват, а Цвинокио си трупа апартамент след апартамент.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Явор Дачков

    05 Апр 2013 15:32ч.

    За лекарите - експертизата сочи, че няма извършено престъпление, тъй като детето е мъртвородено. Не само една експертиза, а три -тройни петорни, десеторни. Това е факт, а не измислица. И не ми казвайте, че лекарите експерти всичките са се наговорили да излъжат. Точно тогава Цветанов и Борисов бяха на върха и нямаше сила, която да спаси лекарите, ако бяха извършили това в което ги обвиняват. Откъсите от СРС могат да бъдат обяснени по хиляди начини, ако, разбира се не са манипулирани. Това няма никакво значение, защото детето е било мъртво родено. Край на дискусията за виновността на лекарите. Това е, но съм изумен, че има доста хора, които не искат да видят фактите. Както преди години десетки шофьори на такси не вярваха, че майката на малкия Пепи го е убила, а не Иван Костов, нито държавата. Цветанов е лъгал не веднъж, не виждам, защо трбява да приемате и на пълно доверие онова, което е прочел от трибуната на народното събрание. То няма как да бъде проверено, защото е класифицирана информация. За това можем да се доверим единствено и само на разследването, МВР, прокуратурата, експертите и съда- не е малко, съгласете се!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гогата

    05 Апр 2013 17:12ч.

    И аз си спомням един случай от преди 16 години. Тогава момчето от НСО, което охраняваше Екатерина Михайлова(тогава една от лидерите на опозицията) се изпусна да каже, че му е било наредено да докладва на началството къде ходи и с кой говори г-жата. Това с подслушването не е нито нова практика нито нещо инцидентно. Как не за толкова години не изтече поне един подслушан разговор на главният хидроинженер на държавата се чудя? Случайно да са изтекли и разговори на лидери на БСП - не помня. Изтича информация само когато никой от висшия ешелон на БСП не е замесен. Т'ва е положението

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Miki Rurk

    05 Апр 2013 18:02ч.

    Гос.Дачков можете ли да ми посочите текст факт каквото и да е с което горно оряховските лекари са оспорили текста на СРС.От СРС става ясно че детето е 600 гр. Защо лекаря подбужда колегата си да напишат че е \\\"ПОД 500 грама\\\". Експертизата занимава ли се с въпросните 9000 лв.Доколкото си спомням така наречените експерти се занимаваха със семантично морфологичен анализ на словореда на въпросните лекари. Един от изводите им беше че такава е специфичната лексика на докторското съсловие у нас. С лексиката на новороденото експертите не са се занимавали.Нещо повече интересите на тази безсловесна твар /детенцето/ не са били защитавани от никой. ОТ НИКОЙ. Лексиката на на това дете се е изразявала в детски плач такава е лексиката на едно бебе - не е анализирана от експертите.Накрая въпрос - имате ли нещо против да публикувате доклада на експертите? Публикацията на доклада ще ни даде представа за пълната невиност на засегнатите лица. Другата възможност е да ни пробутвте номера с критиките на \\\"Архипелаг Гулаг\\\" ако ме рабирате какво искам да кажа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Че Гевара

    05 Апр 2013 19:17ч.

    Чудо о Боже чудо- мъртвородено се е разплакало.Предлагам всички асистирали раждането да бъдат предложени за светци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • .

    05 Апр 2013 19:19ч.

    В България няма случай честен да е убил мафиот, защото ще го вкарат в затвора. Докато разчистването на сметките и дебненето е между бандюгите и мафиотите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 123

    05 Апр 2013 19:30ч.

    /Подслушването е само върхът на айсберга от престъпления, вършени от тази власт,/\r\nИнтересно какво има в основата...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ужас

    05 Апр 2013 20:32ч.

    Мики Рурк, не бях го чел това ! Брутално е ! В крайна сметка какво излиза. Замазан е скандала и лекарите са изкарани невинни или наистина са невинни и от шубе са ги говорили тия глупости. Г-н Дачков, ако се замисли ама съвсем обективно ще разбере, че не Цветанов е в дъното на проблема, а смъртта на детето и цинизма около цялата случка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе хора

    06 Апр 2013 0:55ч.

    Единствената грешка на лекарите е, че са се съгласили да направят аборт по желание на жена, на която е трябвало да откажат заради голямата бременност.Това им е тъпата грешка!Другото е ала-бала.На такъв плод, който са екстрахирали, се казва \"абортивен\", тоест несъвместим с живота.И аз се чудя как са се съгласили да я \"работят\", при условие, че в последствие никъде не се чу да са искали пари.Ако беше така да са ги разчекнали.Та така...И после пациентката се опита да стане известна като видя накъде отиват работите, ама...Подслушването на лекарите беше МРАКОБЕСИЕ.Слушайте какво ви пее радиото...пардон Явор Дачков.Прав е!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Мики Рурк

    06 Апр 2013 23:44ч.

    Иво Инджев\r\nЧе пеликаните у нас са хищни птици, паразатиращи върху шараните, това е ясно\r\n\r\n

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мики Рурк

    09 Апр 2013 21:00ч.

    вторник, 9 апр 2013 г. 13:08 ч. До изборитеКрият експертизата за „бебето от фризера”? Дачков ето ти новина от днес /9.4.2013./Моля коментирай я и ни кажи кое е верно това което си написал и днешното твърдение. Едно от двете е вярно, атвоята версия е лъжлива.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • пенчо

    19 Апр 2013 16:07ч.

    СИЧКОТО МВР Е ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА С 2МИЛИАРДА ПАРИ/ТУК ВЛИЗА КОНТРАБАНДА,ПЕНСИИ,РЕКЕТ/.Има ли статистика колко лица получават пенсии от един щат/пр.н-к боп/поне 12човека от 45 до 80год.А са ги пенсионирали като негодни;;не моат да гонят престъпници на 50г''

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи