Иван Демерджиев пред Карбовски: Без Калин Стоянов в МВР Пеевски ще има много по-ниски изборни резултати. Погледнете последния вот в Кърджали и Благоевград

Иван Демерджиев пред Карбовски: Без Калин Стоянов в МВР Пеевски ще има много по-ниски изборни резултати. Погледнете последния вот в Кърджали и Благоевград

Автор: Мартин Карбовски,  Youtube

Проверете изборните резултати на Пеевски, погледнете данните в Кърджали и в областта и в Благоевград, където Пеевски участваше лично на изборите да се види как расте тази активност, да се види къде в населените места гласуват 97 -98% от избирателите и почти 100% от тях гласуват в полза на ДПС. Да се направи такъв анализ, всъщност не е трудно, да се направи на база на данните, които публикува ЦИК и много лесно може да се види кой се облагодетелства от тези избори и благодарение на кой всички други политически сили от получиха по- ниски резултати. Това каза пред Карбовски и Дачков бившият зам.-вътрешен министър в кабинета на Кирил Петков и двукратен служебен министър на правосъдието Иван Демерджиев. 

Предаването ще бъде излъчено тази вечер от 21 ч в YouTube канала на Мартин Карбовски.

Според Демерджиев резултатите за ДПС, респективно Пеевски на последните избори са скочили многократно: Ще ви кажа приблизително в Кърджали са скочили малко над 10% в сравнение с предходни избори. В Благоевград резултатите са малко по-ниски, но сходни. Тук говоря за общата активност, тук не говоря само за гласовете в полза на ДПС, респективно на Пеевски. А огромна част от тези гласове над 10% на фона на падащата обща избирателна активност отидоха именно за ДПС и за Пеевски.

Заради изборите Калин Стоянов е нужен на Пеевски, казва Демерджиев: Нека да си зададем въпроса за кого и с какво е толкова ценен този човек и пак да се върнем към резултатите на предходните избори. Мисля, че разковничето се крие там и отговорът се крие там. Единственият, който се облагодетелства от тези резултати е точно Пеевски.

- Г-н Иван Демерджиев, заедно сме с Явор Дачков и искаме да ви помолим да коментирате случващото се днес. Намесиха името ви в отказа на президента да подпише указа за служебен кабинет на Горица Грънчарова заради Калин Стоянов. Вие едва ли не сте повлияли на решението му.

- Който познава мен и президента никога не би твърдял подобни неща. Първо аз не мога да повлияя на президента и никога не съм си позволявал да му вменявам как да упражнява конституционните си правомощия. Второ президентът никога не би тръгнал да се влияе по такъв начин по какъвто някой явно се опитва да намекне, конституционните правомощия. Мисля, че той го е доказвал многократно, не само в този случай. Мисля, че позицията му е принципна. Тя беше такава от самото начало, когато Калин Стоянов беше назначен за служебен министър.

Тук отварям една скоба Калин Стоянов така и не осъзна каква е разликата между участието му в кабинет, сформиран от политически партии, на който дължи отчетност и участието на служебен кабинет, в който той трябва да се стреми като министър да е равно отдалечен и да обезпечи обективно протичане на процесите. Той не осъзнаа това нещо по никакъв начин. Напротив, влезе в диалог с политическите сили в подкрепа на едни и в ущърб на други.  Позволи си и коментари, някои от тях крайно неуместни.

Създаде изключително сериозно политическо напрежение и всъщност в момента създаденото от него напрежение, мисля, че не позволява той да продължи да упражнява този пост в условията на служебен кабинет, от който се очаква провеждането на честни избори.

- Имате ли доказателства, че Калин Стоянов е човекът на Пеевски? Нека да говорим директно.

- Ами нека да върнем лентата назад. Нека да видим какво се случи след протестите срещу БФС. Нека да видим как тогавашният министър-председател му поиска оставката и как той оцеля на този пост след погромите, които имаше.

- Как оцеля. Пеевски на кого се обади за да оцелее Калин Стоянов?

- Ами вие знаете кой подкрепи Калин Стоянов. Подкрепиха го Пеевски и съответно Борисов. Така оцеля Калин Стоянов тогава. А после проверете изборните резултати на самия Пеевски, тъй като си позволява Калин Стоянов да говоря за неуспели политици, не е лошо да говори за преуспелите политици и да се погледнат изборните резултати и активността в Кърджали и в областта, да се погледнат изборните резултати в Благоевград, където Пеевски участваше лично на изборите да се види как расте тази активност, да се види къде е в населените места гласуват 97 -98% от избирателите и почти 100% от тях гласуват в полза на ДПС. Да се направи такъв анализ, всъщност не е трудно да се направи на база на данните, които публикува ЦИК и много лесно може да се види кой се облагодетелства от тези избори и благодарение на кой всички други политически сили от получиха по- ниски резултати.

Явор Дачков: Това е ключово.

- Това е ключово и за още един въпрос. Това е ключово за въпроса кой има интерес този министър да продължава да бъде министър на вътрешните работи с всичките скандали, които създаде. И макар Пеевски да се опитваше да внушава постоянно на обществото, че ще има някаква намеса по отношение на кандидата за служебен министър-председател, ако има някаква намеса се видя каква е.  Да използваш за мотиви това, че хора, проверете го и това, назначени лично от Калин Стоянов, след като бяха сменени огромно количество хора в главните дирекции, в областните дирекции директорите, почти всички на министерството на вътрешните работи, та тези същите хора, които ти си назначил и които йерархично са ти подчинени, да се чува тяхното мнение и те да се определят кой ще е министър на вътрешните работи е абсурдно и няма как да бъде меродавно. 
В МВР има близо 50 000 служители, а тези са много много малка част от тях, при това подбрани по един особен начин, както се вижда.

-Карбовски: Позволете ми това леко заяждане. Не е ли не беше ли ваш главен секретар Калин Стоянов, вие когато бяхте министър?

- Не беше главен секретар. Той беше назначен в ГДБОП от предходния министър Бойко Рашков. Тук аз ще отворя една скоба и ще кажа, че Калин Стоянов за повече от година забрави кой предложи предходния главен секретар Живко Коцев. Той тогава заяви, че лично го предлага, че е лично негов избор и носи отговорност за Живко Коцев. Сега се оказва, че не носи никаква отговорност за Живко Коцев, а след ерата Живко Коцев всъщност ни се предлага нещо невиждано до момента, когато говорим за професионалната независимост на МВР - МВР няма главен секретар от много време, благодарение на действията на Калин Стоянов.

МВР има изпълняващ функциите главен секретар, назначен от Калин Стоянов, а редът за назначаване на главен секретар е предложение на министерския съвет и указ на президента. Така че МВР действа в момента без главен секретар, съвсем умишлено очевидно и целенасочено, и противозаконно смея да кажа, защото законите са категорични в това отношение, че главният секретар трябва да бъде излъчен по този начин и да обезпечи професионалното ръководство и независимост на българската полиция.

- Възможно ли е да наречем това не дворцов, а направо държавен преврат, защото в момента пак се събират полицаи, които да протестират срещу това, че Калин Стоянов е отхвърлен от президента?

- Да изкараш униформени на улиците, дори бяха със служебните коли и то да ги изкараш по начин, за който има достатъчно данни, че са подготвени списъци. Ясно е къде са подготвени, ясно е как се подготвени и е ясно как са мотивирани.  Да ги изкараш на улицата по този начин, аз не мога да се сетя за друг подобен случай в министерството на вътрешните работи. Доскоро сочехме с пръст това, което се случва в прокуратурата и което знаем до какво доведе в крайна сметка - не можа да се спаси Гешев с това, но опозори българската прокуратура с тези протести. 
Сега Калин Стоянов прави същото. Опозорява МВР и неговите служители, което мисля, че ще го доведе до същия резултат.

- Вие сте информиран човек. Виждаме мълчанието на Борисов. Ние с Дачков не можахме да разберем защо Борисов не играе игра, а мълчи, снижава се, някак си е приземен. Пеевски ли ръководи в момента цялата политическа система? Аз съм с такова впечатление съм аз.

- Така изглежда. Аз лично се учудвам след като министри на господин Борисов повдигнаха темата с господин Кангалджиев с негови провинения, с данни за негови провинения. След като неговите министри повдигнаха тази тема, след като много добре знаят кой е този човек, каква информация и данни има за него и са изтекли. Мълчанието на господин Борисов и търпението един такъв човек да стои на най-високия професионален пост в МВР, не мога да си го обясня с нищо друго, освен с това, че очевидно в случая надделява Пеевски. Успял е да вземе превес.

- Как винаги надделява Пеевски? Това не е риторичен въпрос. Какво ви става на цялата политическа класа?

- Някои неща са много видими като резултати. Ще ви дам отново пример. От толкова възможности ти да се спреш само на един човек в МВР и при положение, че ти се дава възможност да предложи друг ти да откажеш? Правителството на сглобката падна заради този човек и не продължи да функционира. Имаше огромни скандали при назначаването му в предходния служебен кабинет и сега отново същото нещо. Нека да си зададем въпроса за кого и с какво е толкова ценен този човек и пак да се върнем към резултатите на предходните избори. Мисля, че разковничето се крие там и отговорът се крие там. Единственият, който се облагодетелства от тези резултати е точно Пеевски.

- Добре, ама понеже говорите конкретно сега аз ще ви дам един пример. Вие господин Демерджиев и аз имаме партия и ние сме на 1%. Ако имаме обаче вътрешен министър на колко можем да качим резултата си? 

- За да разберете конкретно, просто проследете резултатите в Кърджали и в Благоевград и ще видите как от избирателна активност, сега говоря в момента по памет, най-ниската в страната беше в Кърджали на предходно проведените избори. Как изведнъж стана втората най-висока в страната и пребройте колко гласа в повече получи господин Пеевски там, колко гласа повече получи в Благоевград и ще разберете, при положение, че трайно няколко избори преди това резултатите бяха сходни и много близки и много по-ниски. Така че вие може да си отговорите конкретно с цифри. 

- Защо ми давате математическа задача. Зле сме по математика с Явор Дачков. Кажете ми вие с колко скочи? Ако имаме 1%, колко 5, 6, 10?  Може ли да направим 10% ?

- Ще ви кажа приблизително в Кърджали са даже малко над 10% това, с което скочи. В Благоевград резултатите са малко по-ниски, но сходни.

- Значи вие твърдите, че...

- Тук говоря за общата активност, тук не говоря само за гласовете в полза на ДПС, респективно на Пеевски. А огромна част от тези гласове над 10% на фона на падащата обща избирателна активност отидоха именно за ДПС за Пеевски.

- Това е доста доста лоша новина за всички, които се явяват на избори, защото в момента, ако ние сме с вас имаме 1% ...

- За мен да ви кажа е много странно, че всички, които ходят на избори, не са си проверили тази информация е не са си направили анализите и не боравят с точни цифри, защото точните цифри са най силни, а те дават много ясна представа с колко падат гласовете за всички останали, за всички останали казвам. И с колко се вдигат за един конкретен човек, представител на една партия към онзи момент.

- Разбирам, че можем да качим резултата от 1% на 10%, от 5% на 10-12% ...

- Ами вижте за мен възниква въпросът, след като си сменил практически цялото ръководство на МВР, организираш избори… вижда се тази отчетлива разлика, а когато боравим с цифри и данни, няма как да се коментира едно или друго нещо, то е обективно, а не е въпрос на субективна преценка.

Не мога да разбера как не се намери възможност и опция да застане и да поеме отговорност този човек веднъж за един от своите така наречени назначения като се започне от главния секретар, когото, пак казвам, той предложи лично и застана зад него. После много се учуди от това, което прави, но не пое отговорност и преминем през всичките областни директори, които организираха избори.

- Какво казвате на ПП-ДБ, които направиха тези промени в Конституцията, заради които в момента според нас с Дачков и влизаме в конституционна криза?

- Така се получи, че на практика на два пъти се ограничи президента. Веднъж с приемането на тези промени, с които се отнеха правомощия. Аз като юрист твърдя, че се наруши баланса между властите, категорично. И тук съм изцяло зад  конституционните съдии, които приеха, че тези поправки са противоконституционни. И втори път, когато се отне възможност на президента да избира кандидати за служебен премиер като на практика не са попълнени редица позиции от потенциалните кандидати. Това е отговорност на Народното събрание, респективно на партиите, в това число и на ПП-ДБ.

Оставени са хора с отдавна изтекъл мандат, вместо на тяхно място за толкова време, след като са приети тези конституционни промени да се изберат нови хора по прозрачен и ясен начин. И днес президента, вместо да е ограничен практически до избор от двама или трима човека, да имаше възможност да избира от 10 ,и тогава вече по някакъв начин да се очаква от президента да избере най-пригодния от тях.

В момента този избор практически е сведен до 0. А кой влияе на тези хора се вижда много ясно и с просто око. Не е нужно да го коментирам. Включително и днес се видя отново.

Към днешна дата не виждам някой, който да иска да се идентифицира с тези промени. Мисля, че последиците от тези промени застигнаха всички. Най-лошото е, че предизвикват, както казахте вие, безпрецедентна конституционна криза. Надявам се политическите партии най-сетне да се отразят и да намерят сили да излязат от това, в което вкараха държавата с действията си с тези промени.

- Последен въпрос. Петър Чобанов човек на Пеевски ли е също или не е човек на Пеевски? Защото помня КТБ.

- За да не си задаваме тези въпроси, трябва да си отговорим еднозначно на въпроса, че тези конституционни промени бяха пълен провал и сега в момента сме изправени пред абсурдната ситуация човек по човек от двама или трима души, които е ясно как са назначени, ясно е с гласовете на кои политически сили са изпратени там, да се питаме кой на кого е човек. Ами аз не мога да знам така пипалата на господин Пеевски докъде са стигнали. Очевидно са стигнали много далеч в държавата и очевидно този процес трябва да бъде прекратен и да има оздравителен процес.

Явор Дачков: Поздравявам ви за това интервю, г-н Демерджиев. Много точно беше това, което казахте и по същество. Благодаря ви много.

Карбовски: Аз също ви благодаря и ви моля дойдете за интервю в нашето студио няколко пъти ви звъним, а вие ни отлагате. Радвам се, че не ни отказвате, но моля ви се да ни гостувате.

- Аз силно огромно уважение към вас и към вашата аудитория. Обективни са били причините. Не съм отказвал интервюта и на вас също.

 

 

Коментари

  • Майна

    19 Авг 2024 18:22ч.

    Да попитам защо Радев връчи мандата , когато имаше изтекли записи ( за ала-бала през президента) и те не отрекоха истиността им , той имаше все още действащо служебно правителство... Какво не му позволяваше Конституцията? Та това е престъпление срещу Държавата.. Не ли? Аз , както вас, предполагам смятам ,че ДПС като етническа партия е противоконституционна.. За Мамин , то ни е ясно.. Въпросът е - Президентът..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ала бала

    19 Авг 2024 19:14ч.

    Президентът е избран по същия начин, със същите машини, за които реват неистово от ппдб! Остава само подходящ министър за ала бала!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВЪЗРАЖДАНЕ е патерица на шайката ГЕРБ и петата колона ДПС

    19 Авг 2024 19:56ч.

    Майна когато си прав, аз те подкрепям!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВЪЗРАЖДАНЕ е патерица на шайката ГЕРБ и петата колона ДПС 19 Авг 2024 19:56ч.

    20 Авг 2024 8:56ч.

    И какво крепи Възраждане като патерица?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    19 Авг 2024 18:28ч.

    Радев - 02.07.1224 г , изказване в Гърция - ,,Изтощаването на нашите икономики и социални системи подхранва политическа нестабилност и популизъм. Затова още от първия ден на руската военна агресия България стана част от общите усилия на ЕС за цялостна подкрепа на Украйна и нейната кандидатура за членство в ЕС", подчерта държавният глава, цитиран от БТА. Това ли е нашият , пробългарски Президент? Това ли мислите ,вие, сънародници...?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВЪЗРАЖДАНЕ е патерица на шайката ГЕРБ и петата колона ДПС

    19 Авг 2024 19:58ч.

    Майна когато си прав, аз те подкрепям!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мдааа

    21 Авг 2024 11:25ч.

    Ти си педал човече. Иди си при "Подлите Педерасти"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баба Пуси

    19 Авг 2024 18:34ч.

    При Денков нямаше такива хуйни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    19 Авг 2024 18:35ч.

    Пак , щото аз не знаех, че ние УЧАСТВАМЕ ВЪВ ВОЙНА , но вижте Радев дефинира друго , пак сега , юли в Гърция - ,,Преди всичко вярвам, че тази война предизвика нашето критично мислене - способността ни да анализираме и оценяваме задълбочено всички стратегически и оперативни аспекти и рискове, да се идентифицира стратегическият център на тежестта на противника, било то руските полеви сили, комуникационните линии, руската икономика и военната индустрия или способността на Русия да избягва санкции и да изгражда силни партньорства със страните от Глобалния Юг", посочи той. Ха... ... "Това изправи пред предизвикателството способността ни да дефинираме изпълними политически цели и да ги превърнем в стратегия", обясни държавният глава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВЪЗРАЖДАНЕ е патерица на шайката ГЕРБ и петата колона ДПС

    19 Авг 2024 19:59ч.

    Майна когато си прав, аз те подкрепям!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Значи, след 35 години "демокрация", "пазарна икономика", " евроатлантически ценности" и всички останали отровни глупости, най-важен за изборните резултати си остава вътрешният министър

    19 Авг 2024 18:59ч.

    Ам'чи оти ги ручахме тогава жабетата!? Имахме същата роля на МВР в изборите, преди да ни сполети демокрацията, но имахме и държава, и армия, и граница, и образование и здравеопазване и нормален народ. Пфу!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • имал си един....

    19 Авг 2024 19:17ч.

    Сигурно си бил от имащите, щото повечето нямахме нищо!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До имал си един.... 19 Авг 2024 19:17ч.

    19 Авг 2024 20:00ч.

    Не лъжи! Грехота е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • @имал си един....

    19 Авг 2024 22:14ч.

    Всички българи имахме по много, вие също, но келявата работа на Първият Народен съд, дето ви е оставила да се родите е причина сега да ви се налага да живеете със себе си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 19 Авг 2024 19:17ч. Сигурно си бил от имащите, щото повечето нямахме нищо!

    20 Авг 2024 9:05ч.

    Наглец! Ако не беше дошла съветската армия, щяхте още да сте по селата и колибите, и да ръгате с остена кравите в гъза. Социализмът ви даде образование, а някой, на които майките и бащите се подписваха с кръстче и даде дори и висше образование. Всички извънкласни занимания - кръжоци, които развиваха и ограмотяваха децата бяха безплатни или съвсем по джоба на родителите. Съветските войски донесоха на щиковете си задължителния годишен отпуск, платеният отпуск по майчинство и гарантираната от държавата достойна пенсия при пенсионна възраст около 56-та година от живота на трудещия се. Държавата ви лекуваше и ви хранеше с качествена храна, децата ви бяха в безопасност на път за училище, а всички си построихте къщи и накупихте апартаменти. Купѝ си сега една панделка в Люлин или Младост, за да си цял живот крепостен на някоя банка. Смешник!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Паметлив

    19 Авг 2024 19:40ч.

    Това не ли министър останал в историята с фразата: "Точен бях с парите..."?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Илко Семерджиев, зъболекар-импресионист

    19 Авг 2024 19:55ч.

    Този организъм Демерджиев защо не погледне какво стана в Северозападна България?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баш шарлатанинът на всички шарлатани мунчо-кауньчо фигуранта рублен крадев

    19 Авг 2024 20:38ч.

    Защото гледа само за е точен с парите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тихомир Валериев Василев Защо Калин Стоянов и неговите сикариоси в МВР са превратаджи!?

    19 Авг 2024 20:07ч.

    Защо Калин Стоянов и неговите сикариоси в МВР са превратаджи!? Нарушени са 4 члена в Закона и безброй алинеи! Както казах протестът на служителите на МВР с цел оказване политически натиск, за оставането на поста на слугата на Пеевски и изключително зависим и некадърен Калин Стоянов нарушава поне 4 закона от ЗМВР. Предоставям на вниманието на Българските граждани, на вниманието на всички свободи и „свободни“ медии, както и на вниманието на гл.прокурор г-н Сарафов сигнал за тежки нарушения на съответния закон, от които следват и нарушения на Конституцията на Република България. НАРУШЕНИ ЧЛЕНОВЕ ОТ ЗМВР КАКТО СЛЕДВА: Чл. 3. (1) Дейността на МВР се осъществява въз основа на следните принципи: спазване на Конституцията, законите и международните договори, по които Република България е страна; Чл. 146. (1) Служителите на МВР полагат клетва за спазване на Конституцията и на законите на страната и за лоялност към държавните институции в Република България със следния текст: „Кълна се при изпълнение на държавната служба в МВР да спазвам Конституцията и законите на Република България и да изпълнявам добросъвестно, честно, лоялно, обективно и безпристрастно служебните си задължения, съобразно интересите на държавата.“ (3) Служителите на МВР не могат да членуват в политически партии, да осъществяват политическа дейност, да изразяват политически възгледи, както и да предприемат други действия по служба, с които се нарушава политическият им неутралитет. Чл. 148. На държавните служители е забранено, включително в извънработно време, да участват в събрания, митинги и манифестации на политически партии, да извършват политическа дейност, както и да предприемат други действия, с които се нарушава политическият им неутралитет Чл. 160. (1) (Изм. – ДВ, бр. 7 от 2018 г., изм. – ДВ, бр. 84 от 2023 г., в сила от 06.10.2023 г.) При постъпване на служба в МВР държавните служители подписват декларация за политически неутралитет, декларация за обстоятелствата по чл. 153, ал. 1 и 3 и декларация за имущество и интереси при условията и по реда на Закона за противодействие на корупцията. (3) (Изм. – ДВ, бр. 7 от 2018 г., изм. – ДВ, бр. 84 от 2023 г., в сила от 06.10.2023 г.) Държавните служители подават всяка година до 15 май декларация за имущество и интереси по Закона за противодействие на корупцията. Държавен служител, който е лице, заемащо висша публична длъжност, подава декларация за имущество и интереси само по реда на Закона за противодействие на корупцията. ВЪЗ ОСНОВА НА ТЕЗИ НАРУШЕНИЯ ПРИЗОВАВАМ ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР И КОМПЕТЕНТНИТЕ ОРГАНИ ДА СИ СВЪРШАТ РАБОТАТА КАКТО И ДА ПОДВЕДАТ НАРУШИТЕЛИТЕ И ПОДБУДИТЕЛИТЕ ПОД ОТГОВОРНОСТ ПО СЛЕДНИТЕ ДВА ЧЛЕНА ОТ НК: Чл. 95. (Доп. – ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. – ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Който с цел да бъде съборена, подровена или отслабена властта в републиката участвува в извършването на опит за преврат за насилствено завземане на властта в центъра или по места, или в бунт, или във въоръжено въстание, се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна. Чл. 108а. (Нов – ДВ, бр. 92 от 2002 г.) (1) (Изм. – ДВ, бр. 33 от 2011 г., в сила от 27.05.2011 г., доп. – ДВ, бр. 74 от 2015 г., изм. – ДВ, бр. 101 от 2017 г., доп. – ДВ, бр. 84 от 2023 г.) Който с цел да създаде смут и страх в населението или да заплаши, или да принуди орган на властта, представител на обществеността или представител на чужда държава или на международна организация да извърши или да пропусне нещо или да предизвика сериозно дестабилизиране или разрушаване на основни политически, конституционни, икономически или социални структури на държавата или международна организация, извърши престъпление по чл. 115, чл. 116, ал. 1, т. 1, чл. 128, чл. 142, чл. 142а, ал. 3, т. 2, чл. 143, чл. 143а, чл. 144, ал. 2, чл. 170, ал. 3, чл. 216, ал. 1 и 5, чл. 216а, ал. 2 или 3, чл. 319б – 319г, чл. 326, чл. 330, чл. 333, чл. 334, чл. 336а, чл. 337, чл. 339, чл. 340, чл. 341а, чл. 341б, чл. 341в, чл. 344, чл. 347, ал. 1, чл. 348, чл. 349, чл. 350, чл. 352, ал. 1, 2 и 3, чл. 354, чл. 356е, чл. 356з, чл. 356к, чл. 356л и чл. 356м, се наказва за тероризъм с лишаване от свобода от пет до петнадесет години, а когато е причинена смърт – с лишаване от свобода от петнадесет до тридесет години, доживотен затвор или доживотен затвор без замяна. ВРЕМЕ Е ДА ВИДИМ ИМАМЕ ЛИ ПОНЕ МАЛКО ОСТАНАЛА ДЪРЖАВНОСТ И ИСТИНСКИ МЕДИИ И ПОЛИТИЧЕСКИ ОТГОВОРНО ЛИЦА!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Идинствинийат изсзход е да дибъркиами ѝШести флод и ут Цинтралното да тръгним с АРВИТА с уреди за изстръгване на пукъзания

    19 Авг 2024 20:10ч.

    и да да смажим заедно с БНА всека една милиционерско-мутренско-турска уйдурма с помощта на мноо кютек и давине в мокър пишкир по рецептата от Гвантанаму , изопщо треба да ви са приложи на тва българята, формулата Чили Плюс Франиска Испания плюс Панама плюс Курска област за да можити да си управити.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българинът

    19 Авг 2024 20:13ч.

    Да се направи.. Да позная ли кой ще го направи. Прокуратурата? Аа и тя била пробита.. е то начи веднъж демокрацията пробита, втори път съда, прокуратурата и правовата държава пробити.. да се чуди човек аджеба как след толкова одитни доклади са ни приели в ЕС, че и милиарди фондове им дадоха на мутрите. Да си сърбат попарата и да си носят политическите рискове. Аз вече съм Путинист.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галя

    19 Авг 2024 22:45ч.

    какви изборни резултати за Пеевски бе кретен? Кой гласува за Пеевски бе маймуно неадекватна, защо му давате трибуна на тоя неадекватник? Пеевски няма да вземе дори 1 глас ако се яви извън ДПС, какви гласове какви 5 лв? ДПС е на Доган и ако по някакъв начин документално Пеевски остане шеф на някакво ДПС, то Доган ще си направи нова партия и всичкия етнически и цигански вот ще гласува за нея. Освен ако това между Пеевски и Доган е цирк. Ако е цирк за да се постигне отлагане на изборите до след тия в САЩ за да знаят как да си подмият задниците нашите ибрикчии, то тогава пък няма никакво значение кой ни е вътрешен министър, понеже който и да е ще козирува на Доган.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • факти

    20 Авг 2024 8:41ч.

    Във всички области е така. В Кюстендилско ДПС никога до момента не са имали народен представител. Сега имат един изключително с купуване на гласове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Белчо

    20 Авг 2024 10:39ч.

    В Монтанско също имаха много гласове.До сега никога ДПС не са имали подкрепа в Северозападна България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Проф. Г.Недел

    20 Авг 2024 10:28ч.

    "Триумфът на етническата партия:Защо и как се случи". В този коментар на Велизар Енчев се казват еретични днес истини https://glasove.com/komentari/triumfat-na-etnicheskata-partiya-zashto-i-kak-se-sluchi

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Морфичният резонанс се раздрънка

    20 Авг 2024 11:03ч.

    И откри завесата. Посолството разпоредило да се разцепи ДПС, за да може лудото киртаки да стане като клоуна с потната зелена тениска. И говедарите да доос@рат територията газейки върху "пътя на копринката" мазен път изгладен под тежестта на куфарчетата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • статист

    20 Авг 2024 15:31ч.

    заповядайте малко статистика от ЦИК за резултати на ДПС Министър БР, - Юли 2021 - Видин - 1467, Монтана - 7161, Враца - 4428, Благоевград - 19561 Министър КС, - Юни 2024 - Видин 5449, Монтана - 10225, Враца - 7510, Благоевград - 30117 За периода ДПС са "взели" само за тези 4 региона - над 20 хил. гласа ???, сериозно пазаруване нали ???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И не само

    20 Авг 2024 20:02ч.

    Ами в МОНТАНА, ВИДИН, че дори и ВРАЦА?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • >>>

    21 Авг 2024 10:54ч.

    Единственото положително към момента е, че всички се обединяват срещу гнусния глиган ДеБЕлян. Тази франкенщайнова креатура на Доган трябва да бъде най-накрая неутрализирана в името на България, защото явно и видимо за всеки мислещ индивид, този токсичен елемент пречи на всички нормални политически процеси, бави развитието на държавата и съсипва всички институции! Така че, Доган (главен виновник за явлението Пеевски), да вземе сега да си погребе "Феномена", който сам създаде или сам да се погребва... Негов избор. А останалите полит-субекти, независимо от това, че са заклети противници и не могат да се понасят, трябва да помогнат на Почетния, като временно сключат необявено примирие, докато не се реши кризата с Пеевски!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    21 Авг 2024 16:32ч.

    ами в северозапада ромските махали са за дпс това е чудовишно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи