Фалшивият гняв на Николай Младенов

Фалшивият гняв на Николай Младенов
В предаването „Тази сутрин” по bTV външният министър Николай Младенов изнесе поредна тирада срещу агентите на ДС в дипломацията и нападна президента Първанов, опитвайки се да изиграе „свещен гняв” на живо в телевизионното студио. „Възмущението ми минава всякакви граници... Омръзна ми да гледам един постоянен водевил от говорене и замъгляване на фактите, само за да изглежда някой политически популярен. Аз такова нещо не мога да приема”. Не че в думите на Младенов няма истина, но проблемът е, че те могат да се отнесат със същата сила до управлението, в което той участва, и лично до премиера Бойко Борисов. И то не само по отношение на темата ДС. Проблемът на политици като Младенов, когато днес говорят с възмущение за ДС, е в двойния стандарт, който прилагат по този въпрос.
<p>Преди да отиде в ГЕРБ, Младнов беше в СДС, партията, която скри агентурното минало на президента Първанов, а заедно с него това на още стотици сътрудници на ДС, при положение че имаше пълната власт да реши въпроса. Днес външният министър разпалено се възмущава от дипломатите ченгета, сякаш не той, а някой друг е част от управлението, и го раздава нещо като опозиционер на властта, която самият той представлява.</p> <p>Да не говорим, че в думите му няма капка искреност, което впрочем пролича и на екрана. Той се опита да изиграе гняв, но истината е, че въобще не му пука и никога не му е пукало по този въпрос. Когато той беше зам.-председател на СДС с лидер Надежда Михайлова, на темата за ДС се гледаше с презрение и снобско отвращение. Това беше тема на маргиналите в партията. На наивниците, които не участваха в голямата политическа игра и които си купуваха вестниците &bdquo;Демокрация&rdquo;, &bdquo;Седем&rdquo; и &bdquo;Про и анти&rdquo;. Впрочем такова беше отношението и на елита на СДС в лицето на Костов, Стоянов и Софиянски, когато бяха в зенита на своята власт. Стига с тези досиета, казваха те, когато им се отправяше открито въпрос, а законът, който създаде комисията Андреев, бе изгласуван предизборно, за да събере твърдия електорат.</p> <p>Играта, която днес играе Младенов, е същата. Хем самият той е назначил хора от ДС на дипломатически постове, хем се възмущава от техните назначения. На всичкото отгоре предлага нещо напълно незаконно, дипломатите с ченгесарско минало да бъдат отзовани. Ясно е, че всеки потърпевш би спечелил дело в съда, защото няма законов начин, по който това да се случи. А министър да призовава към беззаконие е върхът на наглостта.</p> <p>Ако Младенов и ГЕРБ бяха искрени в гнева си срещу ченгетата от ДС, щяха да приемат лустрационен закон, който да отстрани от висши държавни длъжности не само дипломатите, но и ченгетата от всички институции в България. Та нима не са по-голям проблем хората на ДС в структурите на МВР и ДАНС!? Да не говорим, че голямата слабост на дипломацията не е, че дипломатите ни са ченгета, колкото че са тежки селяни, а най-често и двете, и Младенов трябваше да се погрижи първо да реформира собственото си министерство, което още работи в комунистически дух.</p> <p>Младенов е страхлив, няма никакъв характер и му е много по-лесно да скача срещу президент и политик със затихващи функции, какъвто е Първанов, отколкото да взема страна по важни международни въпроси, каквато му е работата. Всъщност България не е имала по-безлично Министерство на външните работи. Що се отнася до възмущението от ДС, нека външният министър лично да внесе законопроект за лустрация, който със сигурност ще бъде гласуван с огромно мнозинство в НС, и така да покаже силата и искреността на своя &bdquo;свещен гняв&rdquo;.</p>

Коментари

  • Ако Младенов и ГЕРБ бяха искрени в гнева си срещу ченгетата от ДС, щяха да приемат лустрационен зако

    06 Апр 2011 20:08ч.

    ... как така ще приемат закон срещу себе си! ББ е бил служител на СПБ на УБО-ДС /СПБ - специализира противопожарен батальон/ За ЦвЦв вече сами писахте, че е започнал службата си като служител на ЦИОУ-ДС! Н Младенов пък е от семейството на щатни служители на ДС в МВнР от преди 1989-та!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ИВАН ИВАНОВ

    06 Апр 2011 20:29ч.

    БРАВО! СЪВСЕМ ВЯРНО Е! ТОВА КАРИЕРИСТЧЕ МЛАДЕНОВ, ИШЗДУНДУРКАНО ОТ БАЩА ДС СЕ ДЪРЖИ ТОЧНО КАТО ЕНИЧАР! КАК НЕ ГО Е СРАМ! ИСТИНСКИ ЛИЗАЧ! МНОГО ПОЗОРЯЩО НИ МОМЧЕ! ЦЕЛИЯТ Е ИЗТЪКАН ОТ ЛЪЖИ, КАКТО ЦЯЛОТО ГЕРБ, КОЯТО ПЪК &quot;КЛЕЙМИ&quot; КОМУНИСТИТЕ, БОЖЕМ! ТА ТЕ СА ТЪМНО ДО МОРАВО ЧЕРВЕНИ И НЯМАТ ПРЕДСТАВА ОТ ДЕМОКРАТИЧНО ПОВЕДЕНИЕ! БОЖЕ, ПАЗИ БЪЛГАРИЯ ОТ НАШИТЕ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ацетон

    06 Апр 2011 22:57ч.

    Да, точно, както и възмущението му от договора за Белене - ми, като не ти харесва, напусни, да ама не, както казваше доносника бучаров, който продължава да бучи от новинара на фъфляка и антоанчо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лада

    07 Апр 2011 1:44ч.

    Безлично, да, обаче сътвори и продължава да твори куп безумия. Никой не знае какво всъщност става в МВнР, хората не смеят да говорят. Професионализмът е сведен до нула, метлата е уж на идеологическа основа, а на практика се отваря място за свои - приятели, съученици, комшии, мунчовци. Така БГ-дипломацията хептен ще се оцапа. Доблре, че нямаме особено значение в световен мащаб, но това не пречи да ни се смеят всички.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    07 Апр 2011 1:50ч.

    докъде е докарахме такива пубери да управляват,като му сложиш и обратно въртящата му стрелка,и тя става една,че майка плаче

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гражданка

    07 Апр 2011 3:52ч.

    Не е еничарин, той просто е леке. Еничарите не са имали право на избор, а той винаги е избирал страната на силните.Т.Н. външен министър днес изрече велико безумие - в България днес имало достатъчно хора, които знаят чужди езици. А бе, Младенов, ти преводачи ли търсиш или дипломати. Циркаджия нещастен и тежък комплексар, който размахва дървена сабя на президента не за друго, а защото великите дела са свършени преди него- едните ни вкараха в НАТО, другите в ЕС, а той нещастен Николайчо , с какво ще бъде запомнен - като валсиращия с началника - преди Надежда, сега Бойко, после - с който дойде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анализатор

    07 Апр 2011 3:57ч.

    Младенов, изкажи се още веднъж след изказванията на Борисов и Дянков. Кога ще се извиниш на шефа на НЕК?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СДС и БСП - двете крила на една и съща птица!

    07 Апр 2011 4:39ч.

    1. В Свищов БСП е в коалиция със СДС и получи като дар председателското място в общинския съвет: http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=3112&amp;sectionid=5&amp;id=0001201 &quot;Искам да помоля за прошка нашите членове, съмишленици и симпатизанти за някои компромиси, които се наложи да направим в Общинския съвет, но такива са обстоятелствата и нямахме друг избор, каза по време на събранието каза доц. Андрей Захариев от СДС на общинската конференция в крайдунавския град, визирайки начина на гласуване, при който някои решения се вземат с гласовете на съветниците от „Коалиция за Свищов” и БСП&quot;. 2. СДС-арският функционер Андрей Захариев-дългогодишен председател на Общинския съвет в Свищов и преподаватели в Стопанската академия &quot;Д. А. Ценов&quot; са прали пари на Красимир и Николай Маринови, известни като Големия и Малкия Маргин: http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=344446 http://www.novatv.bg/bg/news/view/4679/2010/01/16/Университетски-преподаватели-перат-пари-на-Маргините 3. Отстраниха от длъжност кмета на Кочериново Костадин Катин! Ето още един крадлив седесар! Те &quot;управляват&quot; ТАКА! Този &quot;управлява&quot; вече трети мандат и е поредния пример за седесарската наглост, далавераджийство и гьонсуратлък: http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=673070 4. Седесарите управляват така! Слава Богу, че са само в местната власт и то доста рехаво като присъствие. Костадин Марков, зам.-кметът на община Бургас е брат на шефа на предизборния щаб на СДС Борис Марков. Който май е бил в бизнеса с Васил Божков - Черепа, а и с Людмил Стойков, спонсора на Гоце - също: http://www.besove.com/новини/24626/Скандал-с-Манконсулт-фирма-близка-до-Костадин-Марков 5. Седесарите - крадци с лопата да ги ринеш! Ето още един, който закопчаха в края на миналата година. Каква наглост трябва да имаш, за да се блещиш като Мартин Еванджелиста, че предлагаш алтернатива?! По-крадливо племе от седесарското не съм виждал, заклевам се! Имал съм възможност да ги наблюдавам години наред - такива са! http://www.econ.bg/news/article193303/съдът-отстрани-от-длъжност-кмета-на-белослав 6. В община Садово СДС и БСП подкрепяха доскорошния кмет Марин Йосифов, който беше свален преди няколко месеца заради далавери: http://maritsa.com/show.php?id=31018 7. Президентският проект АБВ на Георги Първанов ще подкрепя успешни кметове и общински съветници на местните избори, дори и да са от СДС. Това обясни пред BNews едно от лицата на АБВ - кметът на Благоевград Костадин Паскалев. Като припознат от АБВ за успешен кмет, той посочи градоначалника на Свищов Станислав Благов: http://www.bnews.bg/article-19777 8.СДС върши далавери с общински имоти в София! Баси наглярите! СДС е истински бич сатанински над отечеството: http://www.sofiadnes.com/m/news/view/SDS-v-arshi-dalaveri-s-obshtinski-imoti.h 9.&quot;През 2007 на изборите във варненския район &quot;Одесос&quot; БСП предпочете десен кандидат пред човек на ГЕРБ. Партията застана зад Таня Василева, издигната от широка дясна коалиция от СДС, ДСБ, НДСВ и др.&quot; После - ние сме криви като казваме, че БСП и СДС са двете крила на една и съща птица: http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2800&amp;sectionid=2&amp;id=0000301 10.БСП подпира СДС за София Червените готови да подкрепят сини кандидати за районни кметове на балотаж http://www.monitor.bg/article?id=130526 11. Червените и СДС заедно в Монтана на местните избори http://vratzanews.com/crime/6770-2011-02-14-08-57-35 12. БСП и СДС удариха рамо на кмета на Кърджали Хасан Азис за Бюджет`2011 http://vestniknovjivot.blogspot.com/2011/02/2011_22.html 13. СДС подкрепя ДПС в Кърджали на местни избори`2007: http://www.segabg.com/online/article.asp?sid=2007081500040000101 14. БСП и СДС управляват заедно община Марица http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=197516 15. Как БСП превзе СДС-Бургас http://www.podlupa.bg/ShowPage.aspx?id=11309 16. Сините заедно с БСП, Атака и ГЕРБ срещу ген. Христо Луков http://bg.altermedia.info/?p=14195 17. СДС и червените - заедно в Монтана http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=357636 18. В община Марица, обл. Пловдив, БСП и СДС управляват заедно - кметът е от БСП, а председателят на ОбС - от СДС!!! http://news.plovdiv24.bg/34825.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Таралеж

    07 Апр 2011 13:20ч.

    Уважаеми българи, замислете се върху поведението на това министърче,което няма грам възпитание и уважение към никого, такива са всички от ГЕРБ за тях ние сме лош материал, щом към Президента, ръководителя на НЕК се отнасят така, какво остава за нас. Мислете щом застаните пред урните.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Годо

    07 Апр 2011 14:51ч.

    АМИ КАТО ТИ Е ОМРЪЗНАЛО ТОВА ВОДЕВИЛНО ГОВОРЕНЕ,КАЖИ НА ТЪПИЯ СИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРЕЗИДЕНТ ДА СПРЕ ДА СИ РЪСИ ТЪПОТИИИТЕ,ЗАЩОТО ВСИЧКИ СИ СПОМНЯМЕ КАК ХОДЕШЕ ИЗ СОФИЯ С ПЛАКАТИ ПРОТИВ НАТО И ЕС,КАКВИ ПИСМА ПИШЕШЕ НА МИЛОШЕВИЧ!ТОВА ГО ПРЕВЪРНА В ПЪЛЕН АУТСАЙДЕР ЗА ЗАПАДА.ТОЙ ОСВЕН В КАЗАХСТАН И ТАДЖЕКИСТАН НИКЪДЕ НЕ Е ПОКАНЕН.МЛАДЕНОВ Е ИНТЕЛИГЕТНО МОМЧЕ,КЪДЕ ЩЕ ГО СРАВНЯВАШ ТОЗИ СЕЛЯНДУР ПЪРВАНОВ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ГОДО

    07 Апр 2011 15:03ч.

    ВАШИЯ ЛЕВОРЪК ПРЕЗИДЕНТ ПЪРВАНОВ ИЗЛИЗА ОТ ПОЛИТИЧЕСКАТА СЦЕНА,А НАЙ-ПОСЛЕ ЩЕ СПРЕМ ДА СЛУШАМЕ ТЪПИТЕ МУ И МАНИПУЛАТИВНИ СОЦИАЛНИ ПОЛИТИКИ,ЗАД КОИТО НЯМА НИКАКЪВ РЕАЛЕН РЕСУРС И СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ЧЕРВЕНИ БАБИЧКИ И ПРОСТИ ЛЮДЕ.ТОЗИ ЧОВЕК НЯМА НИКАКВО ПОЛИТИЧЕСКО БЪДЕЩЕ,ИМА САМО ЕДНО ЛАЙНЯНО МИНАЛО СВЪРЗАНО С ОМРАЗНАТА БКП НА КОЯТО Е БИЛ АГЕНТ.СТРАННОТО Е ЧЕ ВИЕ СИ МИСЛИТЕ,ЧЕ МОЖЕ ДА ЗАБЛУДИТЕ ЕДНО МЛАДО ИНТЕЛИГЕТНО И ОБРАЗОВАНО ПОКОЛЕНИЕ,ГОВОРЕЩО ПОНЕ ДВА ЕЗИКА,И ДА МУ ПРОБУТВАНЕ ФИГУРИ КАТО ТАЗИ НА ПЪРВАНОВ.КОМУНИЗМЪТ Е НАЙ-ГОЛЯМОТО ЗЛО НА ТАЗИ СТРАНА.А ВСИЧКО ОСТАНАЛО МОЖЕ 9ДА ПРОБУТВАТЕ НА БАБА КЕРА ОТ С.ГЛУШНИК,ЗАЩОТО САМО ХОРА КАТО НЕЯ ОСТАНАХА ВЪВ ВАШИЯ ЕЛЕКТОРАТ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    07 Апр 2011 17:14ч.

    Да, подай оставка, за да повярваме и ние. Иначе сте част от един много много евтин и отблъскващ цирк. Същото важи и за Траюков, и за Дянков, и за Плевнелиев. Който се е нагърбил да носи отговорност, не може да стои анонимно в ъгъла или да приказва без последствия. PS: Нито СДС нито ДСБ имат нещо общо с Н.Младенов. Това че всички са учили от И.Костов съвсем не го обвързва с нещо около действията или приказките им.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • варколак

    07 Апр 2011 17:18ч.

    Всички вие, които с гърдит си защитавате недоразумението МладенОфф, вгледайте се в мъртвия му, празен, вампирски поглед на снимката. Този индивид не е жив, той отдавна, още на израелска служба е зомбиран. Не очаквайте от него нещо смислено и в интерес на България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • xax

    07 Апр 2011 17:57ч.

    Помислете уважаеми приятели и се чудете за думите изречени от устата на човек завършил не къде да е, в гордата стара Англия. Що за възпитание и култура? Дипломат да не може да сдържи нервите си, простотията си, глупостта си!!! Боже, каква злоба има у тоя недодялан млад човек и още отсега на тридесет и малко! Какво го съсипа, какво го озлоби битуването на запад ли, отглеждането на деца ли, трудното свързване на двата края на семейния бюджет ли? Какво, какво, какво? Немам думи и се срамувам за кой ли път....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    07 Апр 2011 19:12ч.

    Проблемът не е в това, че някои са работили в ДС. Така други са служили в армията, а някои са били граничари. Проблемът е, че са работили, защото са били конформисти, защото са се стремили към лична изгода. Проблемът е, че са служили на една власт, без да се съобразяват с морални принципи, без да се вслушват в съвестта си. Естествено е, че тези хора и сега ще са на възлови места. Че ще се стремят към политиката. Това е закономерно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СИДЕРОВ ПОБЕДИ МРЪСНИТЕ ТУРСКИ ГАДИНИ ЗА ТРАЙКИЙСКИТЕ ИМОТИ

    08 Апр 2011 3:03ч.

    ВЪНШНО КАЗА ДА НА АТАКА ЗА ТРАКИЙСКИТЕ ИМОТИ зи Осман АГЕНТЪТ НА АНКАРА В НС И ДПС бе на страната на Турция в парламентарната комисия С 12 гласа за, 1 против и 1 въздържал се Комисията по външна политика и отбрана прие проекта за решение на АТАКА за уреждане на нерешените въпроси за обезщетенията на тракийските българи между България и Турция. Това стана ясно след бурно заседание, продължило повече от час, въпреки че всички политически сили без ДПС имаха консенсус за приемане на документа. Близо 40 минути представителите на ДПС Ремзи Осман, Юнал Лютфи и Неджми Али се опитваха да шикалкавят и с процедурни хватки да отклонят включването на единствената точка от дневния ред на комисията. Ремзи Осман изпусна нервите си и си позволи с груб тон да се нахвърли върху Волен Сидеров, който е зам.-председател на комисията., с обиди и квалификации. Депесарят наруши парламентарната етика, обръщайки се към лидера на АТАКА на &quot;ти&quot; в гнева си, че не може да отклони разглеждането на проекта за решение на националистите. Сидеров реагира остро срещу просташкото поведение на Осман. Той стана от мястото си и тръгна към депутата от ДПС, като заяви, че е фамилиарниченето му в случая е недопустимо. Преди това зам.-председателят на НС Павел Шопов, който също присъства на заседанието, разясни на представителите на ДПС, че няма процедурни пречки проектът за решение да бъде обсъден в комисията. Изненадващо дори Георги Пирински подкрепи проекта на АТАКА, като изтъкна, че нежеланието на ДПС процедурно да се разглежда въпросът може да се изтълкува и като нежелание проекторешението да бъде прието по същество. Сидеров от своя страна представи редактирания вариант и припомни, че той е внесен от националистите в първия работен ден на 41-вото Народно събрание. В мотивите също е записано, че АТАКА е поставяла няколко пъти тази тема по време на мандата на 40-ото НС. След като процедурните хватки на ДПС не минаха, Осман каза, че му трябвало време да се запознае с двустранните договори между България и Турция. Чувал бил от дядо си, който бил починал през 1993 г. в Кърджали, за някакви събития покрай Балканската война. Така депесарят се опита да омаловажи трагедията на стотици хиляди българи, прогонени с огън и ятаган от родните си места в Източна Тракия. Наглостта на турчина стигна дотам да заяви, че Външно бягало от отговорност, след като не е вносител на документа. Пирински беше човекът, който му припомни, че преди часове в пленарна зала външният министър Николай Младенов призова депутатите да гласуват текста на АТАКА, който не предизвиква никакви възражения от страна на МВнР. По време на обсъждането Неджми Али от ДПС напусна заседанието, за да не участва в гласуването, Юнал Лютфи се въздържа и единствено Ремзи Осман гласува против. Парламентът трябва да приеме днес като първа точка окончателно предложението на АТАКА за уреждане на договореностите по Ангорския договор от 1925 г. и Договора от Анкара от май 1992 г. Кабинетът ускорява връщането на заграбеното Правителството прие искането на АТАКА парламентът да вземе решение за ускоряване на преговорите за уреждане на компенсациите на наследниците на тракийските и малоазийските българи, прогонени от Турция през 1913 г. &quot;С удовлетворение научаваме и оценяваме, че кабинетът на премиера Бойко Борисов и външният министър Николай Младенов вече са формирали работна група, която е започнала работа по нерешените въпроси между Република Турция и Република България&quot;, заяви от трибуната на парламента лидерът на АТАКА Волен Сидеров по време на дебата за приемане на предложението на патриотите. Той представи на народните представители редакционни поправки, които националистите направиха на предложения още преди две години текст. С промените националистите призовават правителството да ускори работата си за решаване за решаване на имуществените въпроси на тракийските българи, а също и социалните теми, проблемите с епархийските имоти и с паметниците на културата между България и Турция. Атакистите предлагат Народното събрание да възложи на правителството &quot;да обобщи и систематизира фактическия материал и наличната документация, удостоверяващи претенциите на българската страна, както и да извърши финансов анализ&quot;. Тестовете бяха приети с благодарност от външния министър Николай Младенов по време на срещата му с патриотите. &quot;Искам да благодаря на колегите от АТАКА, че бяха изключително конструктивни в дискусията, надявам се пленарната зала да подкрепи текста, който те предложиха&quot;, заяви пред репортер на &quot;Атака&quot; външният министър. Редакционните поправки на националистите направо хвърлиха в паника ДПС, лишено вече от възможността да се противопостави на искането на АТАКА. От трибуната на парламента Тунджер Кърджалиев директно призна, че се е подготвил да атакува текст по текст предложението на патриотите, но вече няма за какво. Шашнат от развоя на събития, без да се усети, той заяви: &quot;Това решение е приемливо. Не виждам проблем по отношение на която и да е партия да го приеме &quot;. От парламентарната група на протурската партия скастриха колегата си от място и той се опита да замаже гафа, като се опита да отложи дебата с процедурни хватки. &quot;Нека Комисията по правата на човека да разгледа редактирания текст&quot;, примоли се депесарят. &quot;Новата редакция не е противоположна на предишната, по същество е сменена една дума - възлагам е подменена с призовавам&quot;, отряза депутата от ДПС атакистът проф. Станислав Станилов. “АТАКА” иска да даде по-голяма сила в ръцете на институциите и на Външно министерство за решаването на имуществените проблеми на тракийските и малоазийските българи, прогонени от домовете си преди повече от 80 години от Турция. Затова ние от АТАКА правим процедурно предложение за отлагането на дебата, за да се намери колкото се може по-широка база за подкрепа на това наше решение и да го поставим като точка първа от дневния ред в петък, за да приключим с тази тема&quot;, заяви Павел Шопов, зам.-председател на парламента от АТАКА. По този начин патриотите дадоха възможност на народните представители да се запознаят с редакционните поправки и да вземат държавническо и необратимо във времето решение. Председателят на парламента Цецка Цачева приключи дебата с решението той да продължи днес като точка първа от дневния ред. Министър Николай младенов: Апелирам парламентът да Приеме Предложението Искам лично да благодаря на колегите от партия АТАКА, че внасяйки това решение вчера, те си дадоха много ясна сметка за последствията, които такъв акт на НС има в нашите двустранни отношения (с Турция), както и способността на българската държава да защити най-добре и правилно интересите на наследниците на нашите изселници от Тракия. Имайки това предвид, те отложиха вчера процедурата по гласуване и след като имахме дълги дискусии и много подробно обсъждане на ясните мотиви, предложиха поправен текст на проекта за решение. Искам да изразя изключителната си надежда, че именно по този въпрос българският парламент ще успее да излезе с максимална подкрепа за решение, което дава гръб, сила на българското правителство да защитава по-добре интересите на всички български граждани. Проблемът с наследниците на изселниците от Тракия е изключително сериозен. Той не е от вчера, той е от близо 80 години вече. За да може България да реши и него, както и други въпроси, които засягат различни групи в българското общество, са създадени съответните групи между България и Турция. Двете държави са съюзници в НАТО и имат прекрасната възможност в тези години, основавайки се на общите ценности на демокрацията и стабилността, да намерят решение на тези въпроси в интерес на всички наши съграждани от двете страни на границата. Затова смятам, че актът, който вносителите от ПП АТАКА направиха с нанасянето на поправките, като актуализират проекта на решение към днешна дата и отчитат сегашното състояние на отношенията между България и Турция, както и на възможностите, които съществуват в рамките на започнатия процес, е изключително положително решение. Ето защо апелирам Народното събрание да приеме, да подкрепи предложението на ПП АТАКА, защото това е в интерес на всички български граждани; това е национален интерес на България. Волен Сидеров: Защитаваме жертви на етническо прочистване Нашето предложение за уреждане на нерешените имуществени и социални въпроси са една от първите ни инициативи в 41-то Народно събрание. От тогава са изминали близо 2 години и съвсем естествено е върху стила на текста да се работи така, че той да бъде приемлив, наистина дипломатически. Аз съм съгласен, че ние не трябва да предизвикваме по никакъв начин конфликт и междудържавно напрежение, когато искаме да изчистим определени въпроси. Точно затова и парламентарната група на партия АТАКА прояви конструктивизъм да редактира теста, така че той да бъде максимално приемлив. В редакцията на мотивите е добавен само текстът, който казва, че досегашните правителства от 1990 г. насам не предприеха никакви стъпки за решаването на тези въпроси. Около 800 000 българи днес са наследници на бежанците и загиналите през 1913 г. сънародници от Източна Тракия в резултат на етническо прочистване, което не трябва да премълчаваме, защото факти има достатъчно. Иначе може да се остане с грешното впечатление, че това са икономически емигранти, гастарбайтери, както се казва в днешно време. А те не са. Тези наследници очакват предвижването на въпросите вече десетилетия. Ние от партия АТАКА сме запознати със сложността на темата и комплексните усилия на експерти, политици, общественици, които са необходими за постигане на успешен финал. Трудностите по решаването на тези въпроси не трябва да са причини за отказ. С удовлетворение научаваме и оценяваме, че кабинетът на премиера Бойко Борисов и външният министър Николай Младенов вече са формирали работна група, която е започнала работа по нерешените въпроси между Република Турция и Република България. Според нас приемането на решението, което предлагаме, ще ускори тази работа и ще даде още по-добра мотивация на кабинета. Не виждам основание която и да е парламентарна група да се противопостави на нашето предложение или да има аргументация срещу него. Удовлетворен съм и от конструктивния тон, който чувам от представители на ДПС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Младенов е гнусен евреин-гей

    08 Апр 2011 5:26ч.

    Николай Младенов е гнусен, продажен и нагъл евреин - гей. Ето снимки - http://tranz.it/load.php?id=PTUzSOiPil2flJ9M807079

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БС2003

    08 Апр 2011 5:37ч.

    Как е възможно човек с такава хубава, дори одухотворена, външност да е абсолютна отрепка?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    09 Апр 2011 0:18ч.

    по делата им ще ги познаете

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мария, това ли е върхът?

    09 Апр 2011 23:10ч.

    &quot;Младенов е страхлив, няма никакъв характер &quot; е@ти дълбоката анализзззза...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Баба Гицка

    10 Апр 2011 6:45ч.

    Какви ги приказва Николайчо - син на аегент на ДС ( разбирай доносник ). А какво ли щеше да приказва, ако примерно дядо му беше разстрелян в Банкя на 10 септември 1944.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • х

    18 Апр 2011 4:10ч.

    Суетен, неискрен, амбициозен, непукиз...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ФЕН НА ТУРСКИТЕ ФЕСОВЕ

    08 Май 2011 0:47ч.

    БЕЗРОДНИЦИ ПОЗОРЯТ БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЧЕСКА НАУКА Огнян СТАМБОЛИЕВ Ще започна с лично признание. Произхождам от два стари рода. За единия имам родословие от началото на 14 век. И в двамата е имало много възрожденци, книжовници / сред тях е и предшественикът на Паисий Йосиф Брадати 1682 - 1759/, революционери. Но като роден в европейския Русе, като преводач на автори от Европа, доскоро бях настроен повече космополитно, отколкото възрожденски. Но от десетина години, като видях какви позорни, безродни процеси започнаха в родината ми, изпитах истинско потресение. Всичко това ме развълнува дълбоко и ме разтревожи. Няма сега да говоря за пълзящата турцизация, за настъплението на агресивния ислямски фундаментализъм, за никнещите като гъби след дъжд стотици джамии и медресета /дори и в районите без турци/, за „ползата” от турските „театри” за кючеци и маанета, за чалгата, за замърсяването на езика ни с турцизмите, за все още неизчистената от напомнящите ни за робството турски топоними карта на европейска България /дори най-високият ни връх носи грозното име Мусала!/, за превръщането на българските народни читалища в пропагандни центрове на Анкара, стремяща се да ни зароби не само икономически, но вече и културно под равнодушните погледи на правителства и парламенти...Писах неведнъж по тези проблеми и истинските редактори- българи, колкото и малко да са те, публикуваха с охота моите писания. Получих и много положителни отзиви, а също и ругатни от турци и от българи-безродници. А някои от редакторите не се засрамиха да ги отхвърлят. За съжаление, у нас има немалко журналисти и редактори - безродници. Но думата ми сега е за българските кириакстефчовци днес. Разбира се, такива е имало и в миналото, например, Иванчо Хаджи Пенчевич, Георги Пашов и др, но те не са били чак толкова много, колкото са днешните. Имено за тях искам да напиша по няколко думи. За да се знаят и помнят и техните „заслуги”: ГЕОРГИ ПЛЕТНЬОВ, писател и историк от Търновския университет. Написал е редица трудове, сред които и една голяма монография „Мидхат паша и управлението на Дунавския вилает”, в която не само, че изкривява историческата истина, но дори и обявява турският управник от Русе за: „бележит реформатор”, „високообразован”, „честен държавник”, „строител”. Докато истината за Мидхат е съвсем друга. Първо: той е бил без образование, назначен е от Високата порта, която тогава е искала да въведе модела на вилаетите, бил е само за три години в Русе, второ: „реформите” му са целели само едно – задържането на робството в България чрез козметични промени и някакъв негов неуспешен проект за конституция, според която всички граждани на Империята са...османци, четвърто: приписваните на Мидхат строежи, всъщност са дело на българи, с български пари и български робски труд. Опитал се да създаде дунавски флот за Турция, но се провалил. Българи са основали този флот през 1862 г. Истината е, че е построил голям затвор, няколко шивашки работилници за униформи на турските заптиета/ с подобна униформа е ходил и той!/, един жалък хотел и турска баня...Всичко останало са лъжи, преувеличения, легенди, за съжаление, поради незнание, вкоренили се в съзнанието на поколения българи. А и градът, 19-вековният Секстагинта Приста/ Русе, като център на Дунавския вилает по негово време, съвсем не е бил европейски и благоустроен, това става след Освобождението от варварското, дивашко турско робство, когато се превръща в нашата врата към цивилизована Европа. Напротив, по времето на Мидхат, Русе е бил малък, мръсен, ориенталски град / като повечето в империята/ с 22 джамии и с много малко българско население – то е било главно в селата. А и първата жепелиния Русе- Варна е всъщност, втора, и не е построена от него. И тази фалшива книга тиражира мита за „държавника- реформатор” сред поколения студенти- историци, сред непознаващи историята ни наши журналисти и така се създаде един фалшив ореол около убиеца на десетки и стотици български революционери, сред които четниците на Филип Тотю, Хаджи Димитър, Стефан Караджа и др. Негова „ученичка” и последователка е русенската османистка и преводачка от турски език ТЕОДОРА БАКЪРДЖИЕВА, която по ирония на съдбата, работи във възрожденската къща- музей, носеща името на революционера Тома Кърджиев, сформирал чета, в която е бил и моят прадядо, Тодор Стамболиев. Тази работлива и упорита дама открита туркофилка, която често прескача до Цариград и Анкара, е истински Кириак Стефчов в рокля. Пише, изнася лекции и доклади, дори уроци в училища/!/, изцяло в услуга на пантюркистката идея у нас. Работи активно за турското дружество „Гюнеш”. Наскоро тя издаде една наистина скандална, безродна книга, красноречиво озаглавена „На крачка пред времето” или За държавника- реформатор Мидхат паша”, когото сравни с...Петър Велики. Няма да се спирам на лъжите и неистините в тази, написана без всякакво чувство за мярка, срам и морал, похвална ода, която е до голяма степен реплика на труда на Плетньов. Щедро заплатена от мощната турска банка „Зираат” тя е недопустимо, срамно, обидно явление в нашата историческа наука и книгоиздаване. Тази книга е просто един венец, апотеоз на протурската пропаганда на Анкара и ДПС у нас. В предговора си развълнуваната „българска историчка”, благодари на: посланика на Турция у нас, на турския консул в Бургас/ и двамата, вече известни с наглата си, безцеремонна намеса в нашите вътрешни дела!/, на турските си колеги, дали й безценни документи, за да възвеличи българоубиеца, на щедрата анадолска банка и накрая на Съдбата, като е пропуснала само да благодари и на Аллаха! А в този срамен пасквил няма нито дума за българофоба Мидхат, за това как садистично е измъчвал и убивал българските борци за свобода, как е обесил Караджата, какви пъклени и коварни планове е кроил, за да ни турцизира и претопи завинаги по мирен път, защото е виждал накъде отива Европа и е искал да продължи робството ни. За щастие, той не е, успял да убеди по-консервативно настроените си шефове от Високата порта. Иначе, представяте ли си какво щеше да стане? През 2004 година излезе книгата „Вести от Русчук”/ това беше турския, грозен вариант на древното име на Русе!/ от друг наш историк. Останах много изненадан от постъпката на уважавания от мен русенец ЙОРДАН БОРИСОВ. В тази малка книжка поробителят Мидхат е отново възвеличен. Тук той е ... „завършил Сорбоната в Париж” - само за един месец, през които е бил във френската столица!, при това 36- годишен. Отново четем хвалби и небивалици за „строителя и реформатора”, и нито един ред за българофоба и българоубиеца Мидхат. Същият автор, като областен управител, преди няколко години предложи да се организирало национално честване „125 години Дунавски вилает в България, съвместно с Република Турция”. Представяте ли си какво безумие – все едно поляците да честват с руснаците двойното си поробване или италианците да честват „австрийското робство”, което съвсем не е било така варварско и дивашко, като турското, защото тогава са имали Верди и Ла Скала, а ние? Проф ВЕРА МУТАФЧИЕВА / известна и с агентурното си име... „агент Атанас”/?!/, беше сред изтъкнатите наши османисти- туркофили. В този дух е и част от литературното й творчество, особено претенциозния й, откровено протурски роман „Случаят Джем”. Автор на много трудове по темата „турско робство”, тя упорито го наричаше „османско присъствие”. Наистина, колко недостойна позиция: да си чел толкова много, да разполагаш с архивите, и да налагаш подобна невярна, обидна, срамна формула? Да казваш, че: „българското село процъфтявало при турските спахии” и други подобни нелепости и абсурди. Да интерпретираш този фатален, ужасяващ период от нашата история / осакатил ни за векове!/ по такъв недостоен и угоден за Турция начин е равносилно на национално предателство. Всъщност, самата Вера Мутафчиева или агент „Атанас” предава – в известен смисъл- и родния си баща, големия наш историк проф. Петър Мутафчиев в автобиографичната си книга „Семейна сага”. Тя определено се дразни и срамува, че баща й като защитник на българската национална кауза, го наричали „великобългарски шовинист”. Не друг, а един български министър на образованието, при това историк, ВЕСЕЛИН МЕТОДИЕВ, предложи абсурдната идея да се напише „ОБЩА ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРИЯ И ТУРЦИЯ”, представете си – съвместно с турски историци-османисти!, в която формулата „турско робство” да се замени с „османско присъствие”. Все едно евреите да напишат историята си под диктата германците и да отрекат Холокоста или поляците - с руснаците да зачеркнат двойното си поробване от Кремъл. Затова, нека да не се учудваме, че и във властта и сега имаме подобни безродници. Напоследък голям скандал в Народното събрание предизвика изказването на историка депутат от БКП/БСП, проф. АНДРЕЙ ПАНТЕВ. Неговият прадядо, истински българин, бунтовник от видинското село Раковица/ където е роден и той/ е бил зверски побит на кол от турците през 1850 година. Това доскоро с гордост съобщаваше в многобройните си интервюта лично самият Пантев! След 1989 година той започна активно да публикува в печата / особено във в „Монитор”, когато зам.главен редактор беше Волен Сидеров/ пробългарски, патриотични текстове. Но след като стана депутат от листата на БКП/БСП, партията- приятел и съдружник на мафията ДПС, този хлевоуст „български” историк изведнъж запя съвсем друга песен: „Геноцид у нас изобщо не е имало, да се говори за това е „газиран национализъм”, „Геноцид е имало само за индианците в Америка...” и други подобни скудоумия, които предизвикаха вълна от негодувание сред нашата общественост. Прочетете само коментарите в Интернет. Жалко и срамно! Да, прави са демографите в техните изчисления, ако не беше този петвековен геноцид, ние щяхме да сме сред многобройните и водещи нации н Европа. А ето какво казва Юрий Венелин по този повод: „Ако тоя народ не бе претърпял значителни загуби от дълготрайното желязно и опустошително турско иго, от убийствената политика на Високата порта; ако тоя народ останеше и досега да господствува във всички земи, обитавани от него, то сигурно може да се предположи, че сега би могъл да бъде тъй многоброен, тъй колосален, колкото е и руския...” В един от сайтовете – „Гласове” прочетох интервю със социолога от Пловдив доц. ИВО ХРИСТОВ. Бил „на гости” на една от турските фондации / напоследък те започнаха да купуват нашите гладни „интелектуалци”/ и останал във възторг от турците като народ, манталитет, морал, култура, нрави. И заключава, че те са по-европейци от нас и на много по-високо цивилизационно равнище. Това признание на българина- интелектуалец направо ме порази. Направо ми стана мъчно, че не съм се родил...анадолец! Не знаех, че те били много по. издигнати и по-добри от нас?!... Да, може би въпросният социолог от Пловдив е попаднал в лукс кварталите на Цариград и Анкара, или пък в снимачните павилиони за тъпите турски сапунки, които облъчват и промиват мозъците на немислещите наши телезрителки и телезрители? Е, такава безродност още не бяхме виждали! Но целият текст е просто поръчка, защото няма безплатен обяд, нали? Бих препоръчал на г-н Христов да отиде в Анадола, истинската Турция, където всяка година убиват по „морални” и „цивилизационни” мотиви повече от 100 млади момичета и жени с камъни, при това бащите и братята им, а някои дори ги заравят живи в земята и ги държат така, докато издъхнат заради „греха”, че са искали свободно да се омъжат, без намесата на родителите си. Това може да се види навсякъде в Интернет. Да види как турците се отнасят към кюрдите, един многоброен народ, все още без държава. Така че нито германците, нито французите, нито австрийците, нито датчаните и повечето европейци са толкова глупави, че да величаят Турция и да я искат с нейните едва 2% европейска територия/ а това е бивша наша земя!/ в Европа. Те просто не знаят какво е „турско робство” като нас, нито какво е това турска експанзия и турцизация, на които сме подложени сега, ежедневно. И не им пожелавам да узнаят...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • TANNERConstance

    02 Авг 2012 20:25ч.

    Lots of specialists state that personal loans help people to live the way they want, just because they can feel free to buy necessary things. Furthermore, banks give bank loan for different classes of people.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи