Отново засекретиха делото срещу Алексей Петров

Отново засекретиха делото срещу Алексей Петров
Софийският апелативен съд засекрети делото по искането на Алексей Петров да излезе на свобода. Адвокатите на Петров Ина Лулчева и Васил Василев казаха, че няма пречки делото да се гледа при открити врати, тъй като няма да се обсъждат секретни документи. За публичен процес настоя и самият Петров. Искането за засекретяване на делото беше направено от прокуратурата. Според съда то е основателно, тъй като по делото е приложено кадровото и работно досие на Петров.
Според защитата обаче в секретната папка на практика има само кадрова справка, която маркира единствено позициите, които Алексей Петров е заемал в службите през годините. Преди два дни самият Петров заяви, че досието му, дадено на съда, е непълно и от него липсват данни за възложените му задачи във връзка с "Кремиковци".<br /><br />Предната инстанция също гледа делото при закрити врати.<br /><br />

Коментари

  • ПИШЕТЕ И ЗА ТУРЦИЗИРАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ

    15 Юли 2010 20:09ч.

    Анкара отново превърна исляма в политическо оръжие Четвъртък, 15 Юли 2010г. Автор: Димитър В. Аврамов * Турските провокации трябва да се санкционират като тежки престъпления срещу държавата Агресивната дипломатическа инвазия на Турция в Балканския регион видимо активизира и дейността на един куп ислямски фундаменталистки групировки, уютно настанили се в българския разграден двор. На светло отново излезе небезизвестният екстремист Ахмед Муса, емисар на радикалната организация &quot;Държавата е халифат&quot;- на практика филиал на &quot;Мюсюлмански братя&quot;. Това е същата персона, която неуморно турцизира циганите от Пазарджишкото гето, от Карлово, Нова Загора, Павел баня и района наоколо. Преди няколко години той получи твърде милостива присъда от съда, след като бе обвинен в разпалване на расизъм, гавра с българското национално достойнство и проповядване на джихад срещу християните. В същото време зачестиха воаяжите на наши мюсюлмански духовници в Анкара, Маниса, Измир и Бурса за поредния инструктаж. Турските им колеги пък връщаха визитата, посрещани у нас с широки обятия от депесари и мюфтии, които им осигуриха чудесни условия, за да промиват мозъците на помаците. Зачестиха и иначе несекващите провокации срещу страната ни, сред които и наглата &quot;анкета&quot; на организацията &quot;Бултюрк&quot; за връщане османските названия на градовете и местностите ни. След нея се появи и т. нар. &quot;Влак на мира&quot;, тръгнал от Одрин по следите на &quot;турско-ислямското културно наследство на Балканите&quot;. А по -точно: да напомни с откровена носталгия на бившата рая, че териториите, върху които живее, са вилаети на бленуваната от наследниците на султаните Османска империя. Организаторите на въпросния &quot;Балкански експрес&quot; /сред тях са и дипломатическите представители на Високата порта в Пловдив и София/, без смущение заявяваха пред микрофоните на някои услужливи телевизии, че тук се чувствали като у дома си, заради общото ни &quot;славно&quot; минало и водеха неразрешени от властите предавания на живо - дори от свети за нас места. Всичко това е част от добре разработен антибългарски и антихристиянски сценарий, който ползва исляма като политическо оръжие и средство за осъществяване неоосманските амбиции на управляващите в Анкара. Броени седмици преди визитата на турския министър-председател Реджеп Ердоган у нас Анкара разиграва поредния безскрупулен сценарий срещу България, който съчетава серия от провокативни ходове и нарастващ ислямски екстремизъм. Всичко това изобщо не се вписва в цинично-смехотворните съждения на някои наши и турски политици за &quot;отличните отношения&quot; между двете държави. Политическата слепота и слугинството се оказват еднакво опасни за страната ни както и неосманските амбиции на Високата порта, които придобиват все по-ясен и завършен вид дори за онези, които доскоро трудно излизаха от любимата си щраусова поза с глава в пясъка. Само в последните две години в Истанбул, Измир, и Бурса /където са съсредоточени по-голямата част от изселниците с българско гражданство/ бяха организирани всевъзможни сборища, обявени за &quot;научни&quot; конференции, симпозиуми, международни и двустранни срещи с ревностното участие на депесарски вождове, мюфтии и кметове от Догановата сепаратистка партия. На тях основен тон в дискусиите даваха наглите обиди, заплахите и клеветите срещу България. Идеята бе да се внуши на общественото мнение, че турците у нас били едва ли не репресирани, нямало религиозна свобода за &quot;правоверните&quot; и това можело да предизвика етнически бунтове. Ислямът отново бе използван като спойка за турцизирането на българомохамеданите, дори представители на правителството в Анкара и ръководството на антихристиянската изселническа организация &quot;Бал Гьоч&quot; обсъждали в конспиративен порядък как помаците и циганите у нас да бъдат официално обявени за турци. Дирекцията по религиозните въпроси в югоизточната ни съседка /не без знанието на кабинета и специалните звена в тамошното външно министерство/ пък е наредила на областните мюфтии да търсят подходяща за имперските цели на Анкара хора в т. нар. смесени райони у нас, да се побратимят и установят най-тесни връзки с всички структури под шапката на нашето Главно мюфтийство. Първата стъпка е направена и районният мюфтия на Русе Азис Фикрет скоропостижно посети за инструктаж колегата си в гр. Караджабей. В турските медии пък се появиха филипиките на Салих Мерич срещу решението на Висшия административен съд, който анулира избора на Мустафа Хаджи за Главен мюфтия. Авторът на поредните клевети срещу нашата държава е председател на едно фамозно Дружество за изследване на миграцията и турската култура на Балканите, което организира неотдавна специален конгрес в Самсун, за да &quot;докаже&quot; на какъв натиск били подложени у нас мюсюлманите. По същото време областният управител на Маниса Гювенч и мюфтията Халил Хазар подмамиха там 130 деца на помаци, за да промият мозъците им и да ги ощастливят с по един Коран, написан на непонятен за тях език - така щели да се запознаят със съдържанието му и да се &quot;придържат в живота&quot; към съветите на пророка Мохамед. Пак по същото време посланикът на Анкара в София Мехмет Гюджюк обяви намерението си да отпечати турската история на български език, защото според него извън Истанбул &quot;имало една по-голяма Турция&quot;. Депесарски велможи, имами и мюфтии пък спретнаха в Кърджали друга провокация - публична петъчна молитва на площада пред паметника на Апостола Васил Левски. В същата кампания се включиха и някои мюсюлмански духовници от Смолян, които заявиха, че религията им забранявала на жените да се снимат за новите лични документи с по-открити лица. Дори тиражираха откровени лъжи, че в областната дирекция имало много оплаквания от мюсюлманки, които не желаели да откриват косата и ушите си. После се оказа, че такива оплаквания няма, а фитилите се палят от друго място - от Главното и районните мюфтийства и от някои външни съветници, за които законите на страната нямат никакво значение и те са готови да нарушат вече установените правила в нашето законодателство. По този повод агенция &quot;Фокус&quot; публикува думите на отец Боян Саръев. &quot;На жени от Мадан, Рудозем, Смолян и някои села, казва той, раздават по 200 евро, за да носят забрадки и да ходят като нинджи. С това някои целят да внушат, че Родопите не са християнски, а мюсюлмански район. Вече 20 години мюсюлманите правят провокация след провокация. Главното мюфтийство и ДПС използват българомохамеданите като бойно копие и по този начин работят за чужди интереси - на Турция и на някои държави от арабския свят&quot;. Антибългарският и антихристиянски сценарий вече бе в ход, но му трябваше една по-екзотична одежда и съветниците на Ердоган и компания и душеприказчиците им от специалните служби измътиха онази арогантна анкета на организацията &quot;Бултюрк&quot; за възстановяване османските названия на нашите градове и местности. Последва я и т. нар. &quot;Влак на мира&quot;, който трябваше да премине през бившите вилаети на Османската империя по следите на т. нар. турско-ислямско културно наследство. И да напомни за мераците на правителството в Анкара да възстанови империята - този път чрез многопосочно и пълно интегриране с въпросните султански провинции във всички области, на които да бъде наложено да се подчинят на великодържавната политика на Високата порта. В тон със този сценарий дойде и съобщението, че емисарът на организацията &quot;Държавата е Халифат&quot; - Ахмед Муса, продължава да турцизира циганите в района на Пазарджик, Нова Загора и Карлово. Добре известно е, че преди няколко години той бе арестуван и обвинен от прокуратурата в разпалване на расова омраза, гавра с българското национално достойнство и проповядване на джихад срещу християните у нас. Тази персона дори бе окачил знамето на групировката си върху къща в Пазарджишкото гето, а след проповедите му децата ходели на училище със забрадки и Корана и дори говорели на учителите си, че българите са &quot;гяури&quot; и трябвало да напуснат тези земи. Закваската си на фундаменталист Ахмед Муса бе получил в Кьолн, Германия, известен и като свърталище на радикални организации . Там е и централата на европейския филиал на терористичната групировка &quot;Мюсюлмански братя&quot;. Пристан в града е намерил и централния офис на Федерацията на европейските дружества на турските идеалисти - зад която стои друга крайна неофашистка и антихристиянска групировка &quot;Сивите вълци&quot;. През 2004 година Ахмед получи от Пазарджишкия съд твърде милостива санкция - тригодишна условна присъда с петгодишен изпитателен срок, която явно не му е попречила да продължи своята дейност срещу България. Там е проблемът - нашето законодателство се отнася с, меко казано, странно снизхождение към деяния, които във всяка нормална страна се квалифицират като тежки престъпления срещу държавата. Проблемът е и в това, че у нас твърде късно стигаме до подобни заключения, едва когато нещата са отишли опасно далеч.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи