Нинова: За нас е важен ясен отговор – стои ли президентът зад партията на Кирил Петков или не

Нинова: За нас е важен ясен отговор – стои ли президентът зад партията на Кирил Петков или не
"Логично е президентът Радев да търси по-широка подкрепа от БСП. За нас е важен просто ясен отговор – стои ли зад тази партия или не. Нищо повече не искаме от това", заяви лидерът на БСП в предаването „Още от деня“ по БНТ, визирайки бъдещия политически проект на Кирил Петков. "Всеки е свободен в една демократична държава да прави партия и да се състезава на избори. Важно е, обаче, състезанието да е честно и равнопоставено. А това за нас означава, първо, този проект да не се прави с ресурса на държавата и на служебното правителство. И, второ, такъв проект да не се прави на гърба и в структурите на други партии. В БСП има чувство за самосъхранение – в такива моменти партията се втвърдява и се обединява", обясни Корнелия Нинова.

 

- Върнахте мандата. Когато го получихте  казахте, че ще направите всичко възможно, за да бъде съставено правителство. Защо не успяхте?

 

- Ние го направихме. Предложихме разговори на трите т.нар. партии на протеста, при това открит, пред камерите, по най-важния въпрос – политиките. След това дадохме възможност и оставихме отворен разговор за кандидатури за министри. Нищо не налагахме силово като мандатоносител, защото много добре знаем каква е тежестта на третия мандат и на 36 депутати. Сам не можеш, трябва да търсиш диалог. Всичко се случи пред журналистите, пред очите на хората, и видяха нашето добро желание, спокойствие, диалогичност. Подходихме без нападки и без сблъсъци, в които влязоха другите три партии. Те отказаха да направим такова мнозинство. Сигурно всяка от тях си има своите причини. Те лека-полека започват и да излизат наяве. За нас беше разумно и възможно да имаме мнозинство, което да излъчи редовен кабинет.

 

- Разговаряхте днес с президента Радев. Стана ли ясно кога ще са парламентарните избори?

 

- Да, разговаряхме. Той ни информира, че утре ще покани на среща Централната избирателна комисия, за да обсъдят организационните, техническите и финансовите въпроси. И едва след това ще вземе своето решение.

 

- И все пак – избори „две в едно“ или разделени?

 

- С оглед интересите на българските граждани, ние смятаме, че „две в едно“ е по-добре, за да не се ходи три седмици подред на избори – в ковид криза, в зима, вероятно тогава и кризата ще се развие. Освен това има и местни избори на някои места. Това означава четири седмици, цял месец, хората да ходят на избори. Допускаме, че това ще свали избирателната активност, че някои хора просто ще се откажат и че това ще е зле за институциите и за държавността. Защото парламент и депутати, избрани с много ниска избирателна активност, нямат достатъчно тежест и легитимност да правят политика. Същото се отнася и за президента.

 

- Като водихте разговорите за съставяне на кабинет Вие непрекъснато казвахте, че актуализацията на бюджета е най-важната тема. Даже приканвахте разговорите да бъдат за това, а не конкретно за изпълнение на третия мандат. Не трябваше ли БСП да забави мандата още малко, както първоначално казахте?

 

- Ако сме имали въобще някакви колебания, то днес те паднаха. На 7-ми трябваше да върнем мандата. 44 работни дни парламентът не беше приел нито един закон. В момента, в който казахме – на 7-ми връщаме мандата, имате 5 дни, искаме извънредни заседания и да се приеме актуализацията – изведнъж всичко се забърза в парламента. Прие се актуализацията на НЗОК и на ДОО на второ четене, тръгнаха съдебните закони. Мисля си, че ако бяхме оставили в неопределено време мандата и да кажем, че ще го върнем като прием бюджета, сигурно щяхме да приемем този бюджет през ноември. Т.е. ултимативното и ясно казване направи възможно да започнем да вършим работа.

 

По отношение на самото приемане на актуализацията на бюджета, няколко пъти предупредихме, че може накрая да не се получи това, което искаме. Предложихме на трите партии да излъчим по двама експерти от всяка група и да определим един минимум пакет неща, които да приемем между първо и второ четене на актуализацията, и поне за това да направим мнозинство. Те отказаха дори и този разговор и не излъчиха по двама души. Ние предупредихме, че това е голям риск и голяма беля, и тя стана. Всяка партия си внася своите предложения, започнаха плаващите мнозинства  и шареното гласуване.

 

- Говорите за плаващо мнозинство, но вие днес, заедно с ГЕРБ, подкрепихте предложението на ДПС за увеличаване на пенсиите със 120 лв. месечно до края на годината. Това ли е плаващото мнозинство, което сформирахте днес и какво означава това?

 

- Не, не е това. И извънземни да бяха предложили увеличение на пенсиите или добавката от 120 лв. за последните месеци и до края на ковид кризата, и тях щяхме да ги подкрепим. Не вадете генерални изводи, защото видях, че партиите на протеста, в опит да обяснят своето безсилие, веднага започнаха – ето я новата стара тройна коалиция – ДПС, ГЕРБ и БСП. Това не е политическа коалиция, нито е предварителна уговорка. При тежката ситуация, в която сме – увеличение на ток, газ, парно, дърва, хляб, мляко – цените летят нагоре, а пенсиите остават същите. За българските пенсионери ще подкрепим когото и да е. Тук е важна целта – пенсионерите и увеличаване на пенсиите. За съжаление, те не подкрепиха нашето предложение за преизчисляването на пенсиите със средноосигурителен доход към 2018 г. Според нас това беше по-справедливото решение.

 

- Преди да гласувате тези 120 лв., в пленарна зала е приет текст, според който се увеличават парите точно за преизчисление на пенсиите. И какво се случва сега, гласувани са две големи суми, за които финансовият министър казва – хаос, взривен е бюджетът.

 

- Не, не сте права. Преизчисляването на пенсиите не се прие, остана предложението за 120 лв. и предложението на служебния кабинет – за вдигане на минималната, за вдигане на прага на максималната пенсия и за увеличаването на едната години трудов стаж с коефициент от 1,2 на 1,35. Това са две допълващи се суми.

 

- За което финансовият министър казва – трудно е, откъде ще се намерят тези пари, трябва да се отрежат от някъде другаде. Какво е решението, г-жо Нинова? Попадала ли сте в такава ситуация?

 

- Да. Решението е следното – предложен е бюджет от служебния кабинет със занижени приходи. Вижда се ръст в БВП, който не е отразен в приходите от ДДС и акцизи. Т.е. там трябва да се завишат приходите. На второ място, има неща, които смятаме, че трябва да отпаднат от актуализацията на служебния кабинет. Трето, въпросът е не само финансов, а политически, човешки и социален. Откакто аз съм председател на БСП всяка година се борим за преизчисляване на пенсиите и Борисов всяка година ни обясняваше, че няма пари. За всичко друго има пари, за пенсионерите никога няма. Сега слушаме същото обяснение. Пари има достатъчно в бюджета. Днес отчетоха ръст в БВП близо 10%, това е много. Излишък има в бюджета. Казаха, че са събрали повече приходи, защото са подобрили събираемостта. Ами, нека си подредим приоритетите. Не може все пенсионерите да са ощетени.

 

- Как си представяте, че можете да вземете тези 120 лв. след три месеца и, например, пенсията на един пенсионер да се увеличи с 64 лв., както изчислява служебния министър Гълъб Донев?

 

- Не. Получаваш 64 лв. от преизчислението на една година трудов стаж, което е постоянна мярка. Временно, по време на ковид кризата, получаваш тази добавка от 120 лв., т.е. и двете заедно.

 

- Как се обяснява на един самотен пенсионер, при тези увеличени сметки, че му се дават едни средства, а после му се вземат?

 

- Ако ковид кризата продължи след декември месец и законът за извънредното положение се удължи, тези 120 лв. трябва да продължат. А иначе това увеличение през преизчисляването на пенсиите е за постоянно.

 

- Защо втори парламент не може да излъчи правителство? Както партиите на промяната, така и вие искате да премахнете модела „ГЕРБ“ и всъщност нищо не се случи. Какво е вашето обяснение?

 

- Може би някои от партиите декларираха това намерение за промяна само на думи, но когато се стигна до дела, не пожелаха да направим това мнозинство. Нямаше никаква обективна причина да не съставим кабинет. Защото в първия кръг от преговори се бяхме договорили и написали, а „Има такъв народ“ подписаха политически документ, където беше записана – цялата съдебна реформа на „Демократична България“, болниците да не са търговски дружества, един учебник в един клас, майчинството на втората година да стане минималната работна заплата, наши приоритети. Там бяха предложенията на ИТН, на ИБГНИ – всичко беше готово. И в един момент се започна – те се скараха за министри, казаха си тежки и непреодолими думи. Ние не сме участвали в това.

 

- Имахте петминутна среща с ИТН по третия мандат и тогава те ви казаха: "ние с вас няма да разговаряме и няма да ви подкрепим". Кога те бяха искрени според вас, при този отговор или по време на разговорите за първия мандат, когато те приеха вашите предложение и ги включиха в декларацията?

 

- Според мен в началото бяха по-искрени. Даже получихме официални думи от тях, през медиите, че БСП не е партия на статуквото, че се държи най-разумно и най-отговорно пред България. След като ДБ и ИБГНИ не ги подкрепиха обаче, те решиха изобщо да не подкрепят третия мандат.

 

- И ви определиха като партия на статуквото и ви зачеркнаха веднага. Как си обяснявате в продължение на един месец тази промяна?

 

- Питайте тях. От наша страна нищо не се е променило. Всичко при нас беше принципно, ясно, по политики и пред камерите. Нещо явно се е случило там, в офисите, където са ходили и където са се договаряли. Но това не е нашия начин на правене на политика.

 

- Ако изборите обаче са „две в едно“, това може ли да обърка избирателите? Вие на 11 юли взехте близо 366 хил. гласа, което е със 114 хиляди по-малко от 4 април. Сега на какво залагате?

 

- Залагаме на това – след 45-ия и след 46-ия парламент повечето хора да са прогледнали за истината и да са видели, че тази обещавана промяна се превърна в подмяна и са разбрали коя е партията, говоря за БСП, която е стабилна, отговорна, каквото е казала, го е изпълнила и не е излъгала, не е седнала да се договаря скришно – на това разчитаме.

 

- Ще разширявате ли лявата коалиция? Бяхте заявили, че ще е широка лява коалиция. Има ли накъде да я разширите повече?

 

- Да, ние постигнахме такава голяма лява коалиция с 16 партии и граждански сдружения. Тепърва предстои да видим формулата за явяване на изборите. Нека да приключим с актуализация, президентът да разпусне парламента, да насрочи изборите и тогава ще обсъждаме. Отново ще минем целия цикъл по номинации от общинските организации, от областните съвети. Това при нас е един сериозен процес, защото сме сериозна партия и не взимаме решенията еднолично.

 

- В последните два дни чухме обвинения, че е имало опити за купуване на депутати в офиси на ИТН от страна на г-жа Татяна Дончева. Преди изборите на 11 юли Вие имахте разговори с нея именно за участието ѝ в тази широка лява коалиция и тогава казахте, че тя ви е поставила неизпълними условия. Какви бяха тези условия? Имаше ли и други, които останаха скрити?

 

- Не. Всички условия съобщихме, да е всичко ясно и чисто. Татяна Дончева поиска да променим името на коалицията, „БСП за България – Движение 21“. Беше в последния момент преди изборите и нямахме време за регистрация на ново име. Освен това имаме традиционни партньори от години, които не бихме обидили, включвайки името само на една от новите партии. Другото условие беше за разпределението на субсидията, което също беше твърде претенциозно спрямо партньорите, които досега имаме. И третото беше за места в листите.

 

- Повлия ли тогава вашият неоползотворен диалог на разговорите, които имахте за съставяне на кабинет?

 

- Не мисля. Г-жа Дончева не участва в разговорите за съставяне на кабинет, нито по актуализацията на бюджета. А и не би трябвало. Ние говорим за спасяване на държавата, че идват три кризи, че трябва да има редовен кабинет и мнозинство. Би било твърде лично и субективно, ако тя възприеме този разговор в зависимост от това, което се е случило в лявата коалиция.

 

- Ясно е, че предсрочните избори идват. Политическият проект на Кирил Петков обаче вече обикаля ваши структури, разбрахме от г-н Георги Свиленски. Колко е сериозен този процес на привличане на ваши симпатизанти и на ваши членове да участват в една бъдеща партия?

 

- Да, имаме такава информация от нашите структури. Всеки е свободен в една демократична държава да прави партия и да се състезава на избори. Важно е, обаче, състезанието да е честно и равнопоставено. А това за нас означава, първо, този проект да не се прави с ресурса на държавата и на служебното правителство. И, второ, такъв проект да не се прави на гърба и в структурите на други партии. В БСП има чувство за самосъхранение – в такива моменти партията се втвърдява и се обединява.

 

- Говорихте ли за това с президента Радев? Вие вероятно сте чули неговите думи, че няма да разцепи лявото пространство. Той ви отговори на призива да каже дали стои зад новата партия. Доволни ли сте от това обяснение?

 

- Не сме говорили по този въпрос. Говорихме само за мандата, актуализацията на бюджета и побързахме да тръгнем обратно към парламента. Можеше да е по-категоричен.

 

- Той не спомена конкретно БСП, той каза само лявото пространство, а то е голямо, това са редица други партии.

 

- Логично е президентът Радев да търси по-широка подкрепа от БСП. За нас е важен просто ясен отговор – стои ли зад тази партия или не. Нищо повече не искаме от това.

 

- Ако партията стане факт и започне да търси и да отнема избиратели от редиците на БСП, какво ще предприемете вие?

 

- Ще видим, нека да дойде това време. Ще го решим. Сега да гласуваме актуализацията на бюджета. Не можем да оставим хората на прага на зимата в това състояние. Виждате, че всеки ден по улиците има протести –  ресторантьори, земеделци, какви ли не хора. На излизане от президентството ме чакаше цяла група хора, разтревожени и притеснени от ситуацията си, за доходите и за семействата си. Спешно и разумно трябва да приемем актуализацията на бюджета.

 

 

Коментари

  • Ех, Корни

    08 Sep 2021 9:22ч.

    Навремето ти повярвахме. Ти съсипа партията. Сега ще провалиш и Радев. За едно потупване по рамото от Доган.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • консерватизмът фрисейският квас

    08 Sep 2021 10:03ч.

    БСП се отчаяха вече. Ще гонят резултат 20 де-путати.депуТАТИ! Защото не позволиха президентът да прави партия, нито общ проект с него, нито те направиха обединяващ проект.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Flick

    08 Sep 2021 10:07ч.

    Нинова: "Мисля си, че ако бяхме оставили в неопределено време мандата и да кажем, че ще го върнем като прием бюджета, сигурно щяхме да приемем този бюджет през ноември" - такааа, нали след 15 септември щеше да връщаш мандата? Прецака донякъде Радев, който определено не желаеше избори 2 в 1, а сега той ще прецака вас. Защото всъщност бсп има много по-голяма нужда от Радев, отколкото той от нея. За гласуването за пенсиите няма смисъл да говоря, чист популизъм; имало пари! Да, има до декември 2021, а за 2022 откъде? Или ще извадите пак малоумната идея за прогресивно данъчно облагане, което звучи много добре и работи, но не и за страни като България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • глупости

    08 Sep 2021 10:15ч.

    Нинова няма никаква нужда от Радев, а той от БСП! Той от две години работи здраво против БСП по заповед от Козяк и тя много добре знае това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Време беше,

    08 Sep 2021 10:17ч.

    Даже позакъсня доста този ребром поставен въпрос. Вземете се в ръце, както гласи клишето, и не подкрепяйте поврче резиденти, триморци, синергитици, канадски граждани под шапката на британската монархия, шмекери с извънсъдебни споразумения, "спецов"-е, реформатори на образованието на хранилка на АзБ, пишманхекимински радетели за частни болници и други подлоги, понеже хрантутници, на Дълбоката държава, новите кириакстефчовци. По-добре по-малко депутати в НС, но чиста съвест, госпожо Нинова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мильо Лудия

    08 Sep 2021 10:43ч.

    Ако бяхте създали превителство под шапката на Радев нямаше да има и такъв проект, а Кирчо щеше да бъде един от министрите в него. Когато президента, който в момента държи истинската власт няма контрол върху нито една партия той си прави своя. Елементарно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър Волгин

    08 Sep 2021 11:16ч.

    Някой да ми покаже снимка на мандра от преди 1944г., и статия от преди 1944 г. - че е обрана мандра, от партизани или други. НО МАНДРИ ПРЕДИ 1944 г. не е е имало.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво

    08 Sep 2021 11:22ч.

    на Нинова. Възпитано, спокойно, аргументирано отговаря на въпросите. Не ми хареса само края на интервюто. Мерки са нужни сега, а не когато вече ще бъде късно. Доста от левите заявяват, че ще гласуват за нов проект на Кирил Петков, а досега са гласували за БСП. Говорете, разяснявайте така, че и най-простият да ви разбере. Нов неолиберален проект не бива да бъде подкрепян. В Парламента всички неолиберали, без значение на партийната принадлежност, ще се гушнат и тогава жална ни майка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чугун

    08 Sep 2021 11:27ч.

    Нинова: За нас е важен ясен отговор – стои ли президентът зад партията на Кирил Петков или ДА.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Truman

    08 Sep 2021 12:00ч.

    Корнелия - скритото оръжие на ББ!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ха ха ха

    08 Sep 2021 12:24ч.

    Радев си се проваля сам, Корнелия няма да му трябва за тая работа... ;) тя има много лесен начин да смачка всички - обявява пандемията за лъжа, обявява се против еврото и печели всичко, а с валутен борд не могат да и пръднат на уя! Ако издигне и проф. Иво Христов за Президент, ще измете и тоя плужек Радев, заместника на плювката :DDD

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Твърде несериозно г-жо Нинова!

    08 Sep 2021 13:00ч.

    "За нас е важен ясен отговор – стои ли президентът зад партията на Кирил Петков или не". Да поставиш бъдещето на партията си на един отговор, който може да бъде всякакъв, по същество нищо не значещ и не носещ никакви последствия за отговарящия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ха ха ха на 08.09.2021 в 12:24

    08 Sep 2021 13:46ч.

    Абсолютно вярно ! Това направи ли го, ще я призная за велик лидер и държавник !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • никакви въпроси и никакви

    08 Sep 2021 13:52ч.

    отговори не й трябват на Нинова. Просто трябва да направи изявление защо БСП си оттегля подкрепата за Румен Радев и ще издигне свой кандидат за изборите. Има достатъчно аргументи и факти, които сочат че Радев подкрепя или ще подкрепи нов политически проект на собствените му министри, зад чийто гръб стои, независимо че нарушават Конституцията. Нека не забравяме и думите на неговият премиер Стефан Янев, който щял да гласува за новия проект и дори щял да се включи в него. Какви отговори точно чака Нинова ? Та те са под носа й !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • РАБОТНИК

    08 Sep 2021 14:10ч.

    Нинова все за принципи говори,а на всеки следващи избори все по-малко гласове получава.Защо се уплашиха от Кирил Петков всички? Докато Нинова не направи от БСП модерна социал-демократическа партия все повече ще затъва, обърната единствено към миналото, Русия и пенсионерите.Вижте,че в партията и са деца на бивши комунисти или техни роднини. Страх я, че Радев си извоюва авторитет с желанието да се превърнем в нормална д-ва с работещи институции,спазване на законите,а не подчинени на една мутра. На следващите избори БСП ще загуби още повече и другарката трябва да си ходи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • РАБОТНИК на 08.09.2021 в 14:10 Нинова все за принципи говори,а

    08 Sep 2021 14:21ч.

    Тя/те и си спазват принципите. Къде видя страх? Напротив. Те могат само да се радват, ако Петков измести Трифонов. С него определено може да се разговаря. Ко се касае до БСП, тя е точно такава партия - социалдемократична. Просто хората си го карат по инерция и се водят от името.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Петър Волгин на 08.09.2021 в 11:16

    08 Sep 2021 14:35ч.

    Петър Волгин на 08.09.2021 в 11:16, чети! Четене му е майката! Христо Георгиев: Неизплатеният дълг на нацистка Германия към България е десетки милиарди лева https://www.youtube.com/watch?v=JfOC61S6TZU Поглед Инфо Published on Feb 22, 2018 /ПогледТВ/ Разговор с издателя и журналист Христо Георгиев за огромния дълг на нацистка Германия към България и съдбата около неговото натрупване. На колко излиза този дълг? Как точно българската власт преди 1944 година разрешава неговото натрупване? Спекулират ли германците с него? Защо българските войници ходят с налъми докато германците богатеят? Как се декапитализира страната заради този дълг? Кое кара някои от собствениците на фирми да се радват на национализацията? И кой е първият от политиците на прехода, който поставя отново темата за дълга?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Време беше, на 08.09.2021 в 10:17; Браво на 08.09.2021 в 11:22

    08 Sep 2021 14:38ч.

    Точните коментари. Частично съгласен и с "ха ха ха на 08.09.2021 в 12:24", но това е в сферата на мечтите... Путин не смее да обяви ПЛАНДЕМИЯТА за измама, а Лукашенко за малко да си плати за смелостта да не налага домашен затвор (LOCK DOWN) за гражданите на БелоРусия. Пландемията буксува. Измамените камилчета, който си инжектираха неясните субстанции като "ваксини", пак ще трябва да се боцкат за усилване... и така, до края на света... А тези, със здрава имунна система, просто преболедувахме и слагаме прът в колелото на ПЛАНДЕМИЯТА и на породилата я САТАНИНСКА, ЛИБЕРАЛНА И ИНФОРМАЦИОННА КАПИТАЛИСТИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И КОРПОРАТИВНА ФАРМАФИЯ. Само един факт сериозно ме притеснява - фактът на слугинаж на детето на Нинова на световната финансова мафия в Ню Йоркска банка. За Новия еничар на американска служба и стар военен клетвопрестъпник, за скритата лимонка на САЩ - проявеният нов русофоб, триморец и синергетик с политиката на окупатора, разположен в американските военни бази в България, другарят-господин Румен Радев - никакъв глас от БСП и българските русофили!!! Пък той нека да разчита на канадския гражданин Кирил Петков и на другите подлоги на Херо Мустафа...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не е лошо

    08 Sep 2021 15:01ч.

    в БСП да помислят за промяна на името на партията от БСП (Българска Социалистическа Партия) в БСДП (Българска социал-демократическа партия). При сегашните условия е най-малко много трудно преминаване към социализъм в една отделна и с не дотам развита икономика и при всеобщ капитализъм, докато за една социал-демокрация има бъдеще.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Я стига

    08 Sep 2021 15:04ч.

    Радев и ясен отговор в едно изречение? Не е ли твърде много? Кога Радев ще даде такъв “ясен отговор”, защо България е враг на Русия и какво прави България в “Триморието”?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • изчегъртайте Радев!

    08 Sep 2021 15:23ч.

    Нинова е длъжна да прогледне най-после, да разбере, че Радев съсипа партията й и си е поставил за цел да я довърши, и да издигне свой кандидат за президент.Иначе е съучастник в убийството на БСП от Тримореца.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нинова, стига сте си гледали пъпа в БСП

    08 Sep 2021 15:30ч.

    Първо махнете Станишев от БСП, после имайте претенции.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • добре е, че бсп се самоуби, защото

    08 Sep 2021 16:53ч.

    Жан Виденов поема социализма в България, от нулата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • консерватизмът фрисейският квас

    08 Sep 2021 17:20ч.

    Нинова още миналата година трябваше да е махната от БСП, след като протестът тогава я сметна за враг.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • реално

    08 Sep 2021 17:25ч.

    https://btvnovinite.bg/bulgaria/kornelija-ninova-izleze-s-pomoshtta-na-policija-ot-bnt.html 25.07.2020 г. — Протестиращи блокираха Дариткова и Нинова пред БНТ ... и възлови кръстовища приключи вчерашния 16-ти ден на протести в

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нинова е от ясна по ясна...

    08 Sep 2021 19:07ч.

    Нинова е от ясна по ясна -търси път да се измъкне от батакът в който вкара БСП като подготвя нешата да се измъкне с ореол като бъде кандидат на БСП за президент.Затова е тази атака към президента от нея и кликата около й,Така мислят да се задържат по високите етажи на властта,Ама няма кой да гласува за Нинова.Тя закопа БСП и лявата идея.Греховете на президента са други.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николай Ветев

    08 Sep 2021 21:17ч.

    Няма как синът ти да работи за рептилите в една от най-мощните световни банки и ти да защитаваш интереса на бедните и угнетените! Тази е най-вярната патерица на ГРОБ,.....чрез нея Тиквата овладя БСП!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да се прибира, а не да е американски заложник във вреда на БСП

    09 Sep 2021 0:31ч.

    Николай Ветев на 08.09.2021 в 21:17////////////////// Вече не бил Ню Йорк, а в Калифорния, в университета "Станфорд" и се занимавал с изкуствен интелект... https://bulgaria365.eu/2021/03/30/%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D1%81%D1%8A%D1%81-122-%D0%B1%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%BA/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи