Янев: Няма струпване и разполагане на войски на НАТО в България

Янев: Няма струпване и разполагане на войски на НАТО в България
Струпване и разполагане на войски на НАТО или на която и да е друга държава в България няма. Това каза министърът на отбраната Стефан Янев.

 

"Такова решение на българското правителство няма. Такъв тип решение е в процес на подготовка и когато то бъде взето, ще бъде комуникирано за всички български граждани", допълни той.

 

Според него трябва да намалим малко напрежението, да спрем да четем чужда преса, да спрем със спекулациите.

 

„Изборът на България да бъде част от НАТО е дълбоко осъзнат. Ние сме отговорни към българското общество, че не сме обяснили ясно, че изборът България да бъде част от тази колективна система за сигурност и защита е, че по този начин си позволяваме да харчим по-малко за собствената си отбрана, защото я съвместяваме с държави, които споделят същите ценности и правим обща отбрана", добави Янев.



Решението за допълнителни сили на НАТО в България тепърва предстои и ще се вземе през февруари на среща на министрите на отбрана, като се зачете националният интерес на всяка от страните членки, увери военният министър. Що се отнася до испанските и нидерландските самолети, които трябва да дойдат на наша територия, това решение е взето още преди няколко година и свързано с "Air Policing".  

 

Министърът на отбраната Стефан Янев призова да се намали напрежението по темата Украйна и по оста НАТО-Русия.

 

"Русия няма да напада България, дипломацията не е изчерпала ходовете си", добави той.

 

В 16.30 ч. днес премиерът Кирил Петков свиква Съвета по сигурността.

 

 

Участниците в него ще обсъдят напрежението около Украйна и плановете на съюзниците в НАТО да укрепят източния фланг на Алианса.

 

Съветът по сигурността е на пряко подчинение на министър-председателя. Неговата основна задача е да анализира състоянието на системата за защита на националната сигурност.

 

Източник: "24 часа", бТВ

 

 

 

 

 

Коментари

  • гербераст

    25 Яну 2022 14:37ч.

    Радев много хитро играе политическия покер с Янев. Ако на Киро не му се получат нещата веднага вади от джоба рисофила Янев и мекеретата на Копейкин и банкянската Тиква остават на сухо. Така се прави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Велизар Енчев

    25 Яну 2022 14:40ч.

    Дали Радев и Янев не са в US-програмата за защита на доверени политици, известна като “Strictly Protect”? Преди седем години изтекли дипломатически документи в “Уикилийкс” показаха, че по предложение на посланик Байърли у нас има трима “стриктно защитени” по тази програма: зам.-министър на отбраната Соня Янкулова, ген. Никола Колев, Елена Поптодорова. https://www.facebook.com/enchev.velizar/ https://ic.pics.livejournal.com/matveychev_oleg/27303223/12481449/12481449_900.jpg

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • генерал-евфемистът Янев

    25 Яну 2022 14:44ч.

    Как стои въпроса с военните престъпления, извършени от НАТО през последните 10-15 години? И там ли изборът на България е осъзнат и се базира на споделени ценности? Справка - Северна Африка, Близкия Изток, Средна Азия и Украйна. Замисляли ли сте се защо по телевизията НИКОГА не се показват репортажи от Либия, Сирия, Ирак? Бежанските лагери на гръцките острови?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чувствам се като настъпана мотика!

    25 Яну 2022 14:58ч.

    Например, нацистите в Украйна - местно производство и чужденците, които си заформиха нещо като нацистки интернационал в Украйна, имат си свои паравоенни формирования - са или не са братя по оръжие на българския войник по линия НАТО? Частните армии от главорези на САЩ какви са ни на нас? По времето когато министерския съвет на Борисов провеждаше съвместни заседания в Анкара с министерския съвет на Ердоган, пръв мюсюлмански брат, вървеше далаверата с изкупуване на петрол от Ислямска държава и прекарването му в Турция с цистерновози, на която далавера шеф беше зетят му - нещо, което руските военни паказаха, и след това показаха как гърмят тия цестерновози. Тогава бяхме първи партньори с ислямистите по линия НАТО, а МО и тайните служби си сътрудничеха с партньорите каквото има да се върши по вайната в Сирия. Кой е дал мандат на българското правителство и служби да участват в такива неща? Тия неща минаха и заминаха, сигурно вече не си заслужава да се коментира какво се е случило преди 5 години? Кой колко пари натрупа покрай разни далавери с оръжия и цигари и наркотици? Сега същите или техни служители като Янев ще ни говорят за ценности? Къдравата Сю и Ники Еврейчето? Като се вземе решение ще ни го съобщят? А кой ви е дал мандат да взимате решение? Такъв тип решения са за референдум, понеже по време на предизборната кампания темата за натовски войски и оръжия, или войски и оръжия на САЩ не е обсъждана. Ще има ли референдум? Няма да има!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • диктатура

    25 Яну 2022 15:10ч.

    Мдаа, Русия няма да напада България, ама САЩ ще си стоварват жива сила и ракети, кораби, фрегати на наша територия. НАТО е функция на САЩ, това е без коментар. Украйна не е член на НАТО и е ясно защо са се" загрижили" толкова за нея. Много внимавайте какви решения ще взимате - ангажиментите към НАТО-то трябва да са на санитарния минимум и да заявите ясно и недвусмислено, че във въоръжен конфликт срещу Русия България няма да участва. Действате, както е проумял и Борис III - винаги с Германия, никога срещу Русия. И още нещо - не знам коя България е с осъзнатия избор за членство в тоя кух военен съюз, ама не е България на българския народ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Що се отнася до испанските и нидерландските самолети, които трябва да дойдат на наша територия, това решение е взето още преди няколко година и свързано с "Air Policing".

    25 Яну 2022 15:11ч.

    Това е директно признание, че 'държавата' ни няма въоръжени сили, или поне военновъздушни такива. Поне от няколко години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ? Такъв тип решения са за референдум, понеже по време на предизборната кампания темата за натовски войски и оръжия, или войски и оръжия на САЩ не е обсъждан

    25 Яну 2022 15:13ч.

    Всички партии са които народа гласува последните 30 години бяха за членство в Нато и Ес, никой никога не е поставял въпрос булгария за е извън НАТО и ес, които вървят в комплект. Няма как да си в ес и да не си нато. Избор без алтернатива.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На НАТО струпване няма

    25 Яну 2022 15:22ч.

    има струпвнае на американски войски в американски бази на територията на България в синергия с днвния ред и мерак на САЩ .. долни майцепродавци и национални предатели!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • да заявите ясно и недвусмислено, че във въоръжен конфликт срещу Русия България няма да участва. Действате, както е проумял и Борис III - винаги с Германия, никога срещу Русия.

    25 Яну 2022 15:23ч.

    Нали затова ядохме руската хурка заради лозунга на царя. От 143 години съм с Москва се разправяме. Те ни цакат, на вас ви хубаво. Садо-мазо ! Не ви ли писна бе, другари, да се правите на слепи и глухи за истината, че Кремъл продължава да ни смята за своя губерния. И не разбрахте ли, че колкото повече лазите пред императора Путин и неговите главорези, толкова повече те ще ни презират и ще се разпореждат със съдбите ни като хора и съдбата ни като народ. С това лазене до никъде няма да я докарате. Като не знаете какво да правите, вижте Гърция . Една рускиня женена за грък преди време ме запита, защо вика сте изостанали толкова, през 1941 г. сте били по-напред от Гърция. Замълчах. Да ти кажа ли, вика ми тя ? Кажи, отвърнах. Разликата е в това, че в Гърция е влязла Британската армия, а във вас - Червената !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добро утро Янев!

    25 Яну 2022 15:23ч.

    "Такова решение на българското правителство няма". Няма, защото такова решение не се взима от българското правителство което на практика обезсмисля понятието "българско" правителство. Още по-красноречиво е следващото изявление че "Изборът на България да бъде част от НАТО е дълбоко осъзнат. Ние сме отговорни към българското общество, че не сме обяснили ясно, че изборът България да бъде част от тази колективна система за сигурност и защита е ..." Втората част на това изявление отрича първата, ако иначе под България се разбира шепа продажници. Като този избор е бил дълбоко осъзнат от България и как обществото е останало неосъзнато защо се прави този избор? И бисера накрая, причината била да "харчим по-малко". Този начин на мислене е твърде смущаващ и трудно би могъл да бъде определен като национално отговорен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bot

    25 Яну 2022 15:29ч.

    Ризова (възмутено, 12:41) - Всички, които Русия смята за свои буфери и всички, които са били по някакъв начин във нейната сфера, трябва да останат неутрални, за да се чувства Русия спокойна, независимо от това, дали българския народ, или румънския народ искат друго, дали властите у нас искат друго... проф Христов - Българския народ, въобще пита ли го някой... Ризова - все едно... Баце не мога да го дишам, но за бг журналистиката беше прав - мисирки https://www.youtube.com/watch?v=bo__AVUjepM&t=9s

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ndk

    25 Яну 2022 15:30ч.

    Ученията на хари труман в средиземно море току край босфора вече са факт https://www.welt.de/politik/ausland/article236449505/Ukraine-Konflikt-US-Flugzeugtraeger-Harry-S-Truman-fuehrt-Manoever-Neptune-Strike-22-an.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Блъд

    25 Яну 2022 15:36ч.

    Хърватска предупреждава ,че ако нещо се случи, хърватските сили до последния войник ще бъдат изтеглени от чужди територии, къде и да са!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Киек

    25 Яну 2022 15:46ч.

    С.Лавров, по повод намерението на Конгреса за приемане на нови санкции срещу длъжностни лица в РФ воглаве с Путин: «Я считаю, что это своего рода нервный срыв. Это в бесконечном утверждении собственного величия люди дошли до психологической отметки, которую трудно объяснить. Я с изумлением читаю все эти инициативы, вроде взрослые люди, серьезные политики, не первый год в конгрессе. И такого рода шаги не делают чести»

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моите имена

    25 Яну 2022 15:54ч.

    „Изборът на България да бъде част от НАТО е дълбоко осъзнат. Ние сме отговорни към българското общество, че не сме обяснили ясно, че изборът България да бъде част от тази колективна система за сигурност и защита е, че по този начин си позволяваме да харчим по-малко за собствената си отбрана, защото я съвместяваме с държави, които споделят същите ценности и правим обща отбрана", добави Янев. Това си заслужава проучвате от национално отговорни служби / прокурори. В това изявление има признание и доказателство за съзнателен отказ от суверенитет и предаване на националната сигурност в чужди, па били те и "съюзнически" ръце!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ИЗКАЗВАНЕ НА ДЪРЖАВНИК

    25 Яну 2022 15:59ч.

    „Аз, главнокомандващият на хърватската армия, гледам изявления, според които НАТО увеличава присъствието си и изпраща някакви разузнавателни кораби. Ние нямаме нищо общо с това и няма да имаме, гарантирам го“, категоричен е държавният глава В случай на конфликт между Русия и Украйна хърватските власти ще изтеглят целия си военен персонал от силите на НАТО в Източна Европа. Това съобщи във вторник президентът на републиката Зоран Миланович.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • passer-by

    25 Яну 2022 16:00ч.

    ходят слухи, что за несколько недель до вторжения в РФ, НАТО заказала в Китае 300 000 белых флагов…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • НАТОВЕЦ....

    25 Яну 2022 16:06ч.

    Сборище от потомствени завоеватели:американците които къде ли по светът не убиваха в представата си за световно господство,немците с техните зондеркоманди,французите с войните в Африка и Индокитай, Англия къде ли не,Белгия с рязането на десните ръце,Холандците ,испанци и португалци ......и барабар в хорото на световните сатрапи няколко бълхи борещи се за 1 капка кръв.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    25 Яну 2022 16:10ч.

    сащ и русия да се бият на сев полюс защо ще идват чужди воиски в родината ми кои ме е питал искам ли нато и ес ако не може да удържите на ам натиск подаите си оставката нека правителството падне няма нищо страшно и фатално фатално ще стане ако сащ от 20 000 км инициират враждебни деиствия при които ще пострадаме ние а те ще гледат сеир и ще си пият уискито

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • главнокомандващият на хърватската армия, гледам изявления,

    25 Яну 2022 16:10ч.

    ха, тоя сш мисли че има избор, нали ако не е нато сърбите на секундата ще оплячкосат хърватска, хърватите и гащите не могат да си вдигнат сами както и булгарите, ако не е нато, турция ще е с войска на жълтите павета само за няколко часа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 7 дни България/ 7 days Bulgaria 49 мин ·

    25 Яну 2022 16:19ч.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вие гледайте

    25 Яну 2022 16:20ч.

    прехвърлянето на ОМП( Оръжия за масово поразяване) как ще ги разполагат. Там ще е показателно какво ще има да се случва, не прехвърлянето на 10-20-100 танка. Или самолета. Които могат да бъдат унищожени с една ракета за 5 минути. За такива оръжия Русия искат да бъдат изтеглени зад определена линия, която е неприемливо близо до нейните граници. Не гледайте че дошли няколко самолета и няколко танка с два кораба. Ако ни докарат ракети- носете си новите дрехи. Няма време.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На тези натовци ,доверие не може да се има

    25 Яну 2022 16:37ч.

    На тия натовци не може да се вярва. Освен ,че ще ни вкарат във война с Русия ,ще ни и затрият. Само с декларация на народното събрание може да се спаси България. За тия пари дето уж ни давали , ще искат да сме пушечно месо,това им е цената на англосаксите. И за никакъв осъзнат избор не може да става и дума. Въпроса трябва да се преразгледа и по живо по здраво. България срещу Русия няма нужда от никаква защита. Не ни е мястото в НАТО. В ЕС да, но в НАТО твърдо НЕ ! Освен това НАТО не е никакъв отбранителен съюз а е нападателен. Видяхме Ирак, Либия, Бивша Югославия, Сирия, Афганистан, Косово и пр. Нямаме нужда за интересите на англосаксите да ставаме военен полигон и стрелбище. И без това България измира с усилени темпове и да ни кара някой с Русия да враждуваме е престъпление срещу българския народ. Не само е престъпление , но е извращение и подлост за която няма никакво оправдание !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • по повод намерението на Конгреса за приемане на нови санкции срещу длъжностни лица в РФ воглаве с Путин:

    25 Яну 2022 16:42ч.

    И кво ся, ще му замразят на бащицата заплатите дето е спестявал цял живот в банки в братска америка, затова ли е такъв бледен напоследък по снимките:)))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • София

    25 Яну 2022 16:47ч.

    Вече 30 години берем плодовете на "цивилизационния" избор направен от шепа продажници , водим всички черни класации , намаляхме с 1/3 , само война ни липсва да ни ликвидират окончателно и очевидно това е целта !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • години берем плодовете на "цивилизационния" избор

    25 Яну 2022 16:58ч.

    Вий сте маргинали, мижитурки от малцинството,мнозинството от хората в булгария веч 30+ години избират власт която неизменно е за нато.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • jdj

    25 Яну 2022 17:01ч.

    Министъра е абсолютно неадекватен, не осъзнава случващото се.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кого представляват

    25 Яну 2022 17:40ч.

    Крайно време е тези продажници и случайници в управлението през последните години да се научат да се съобразяват с мнението на народа си, нали са издигнати точно от него за да го представлява, а не да го предава и продава. И да помнят, винаги идва Видов ден при това до девето коляно се плаща

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хайдукът Софиянски

    25 Яну 2022 18:00ч.

    Положението в Украйна днес наподобява историята на И. Илф и Е. Петров „Гарванско свърталище“ И. Ильфа и Е. Петрова в «Золотом телёнке». Жителите на къщата, подозиращи, че един от жителите, застраховайки имота от пожар, ще запали къщата, застраховат своите. В същото време те изнасят неща и прекарват нощта, разпръсквайки се при приятели. Така е и в Украйна: който може, напуска и изтегля активи. «Дом был обречен. Он не мог не сгореть. И, действительно, в двенадцать часов ночи он запылал, подожженный сразу с шести концов».

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • „Отивам да се изкъпя, че се вмирисах на демокрация.“

    25 Яну 2022 18:08ч.

    Туземната на чичо Сам колониална администрация дори не си представя какво я чака в близко бъдеще, когато прогоним от „Земята на Ботев и Левски” американските колонизатори: “Англичаните, когато бягаха от посолството на 15 август, забравиха или просто хвърлиха на територията му документи с личните данни на афганистанците, които са сътрудничили с тях или са кандидатствали за сътрудничество. Британски журналисти телефонираха с помощта на някои от тези документи, които просто лежаха около посолството, и установиха, че някои от хората в тези списъци все още са в Афганистан. Отличен подход за евакуация на вашите съучастници. Заслужава да се отбележи, че Съединените щати наскоро предадоха на талибаните личната информация на граждани, сътрудничили със САЩ, които не могат да стигнат до летището. Всъщност те бяха предадени на милостта на талибаните. Талибаните милостиво ги пуснаха на летището, за да ги зарежат. .”.” https://colonelcassad.livejournal.com/7013463.html Полша, след провала на САЩ в Афганистан, разработва „План Б“; неконтролираното изтегляне на САЩ от Афганистан показа, че „Съединените щати не са напълно надеждни“ и са способни да предприемат действия „в интерес на своите вътрешна политика, за която могат да плащат отделни държави, които са твърде тясно свързани с Вашингтон и смятат за съюз с него стабилен и сигурен. Това би могло да има големи последици за бъдещата политика на толкова много държави, които, така да се каже, „слагат всичките си яйца в една кошница“. Не казвам, че не трябва да се занимавате със САЩ, но трябва да имате „план Б“ в случай „ако“.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Открийте разликите!

    25 Яну 2022 18:18ч.

    https://pbs.twimg.com/media/FJ3BPijWUAQ7rFn?format=jpg&

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дедо Йоца джедай заседнал в Слънчевата система

    25 Яну 2022 18:30ч.

    Русията ,няма да ни нападне. Тя ще дойде да ни освободи от гнусният гнет на НАТОТО, ЕС и всички гадни капиталисти.Не искаме НАТОТО ,НЕ ИСКАМЕ ЕСТО. БЪЛГАРИЯ НА ТРИ МОРЕТА И ШВАЙЦАРИЯ НА БАЛКАНИТЕ.Да живей В.В. Путин. ,гениалният политик в Слънчевата система и този край на галактиката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Комодор

    25 Яну 2022 18:33ч.

    Българската журналистка Диляна Гайтанджиева (широко известна със своите разследвания, разкриващи схемата за доставка на оръжие от Европа на бойците на ИДИЛ и Ал Кайда в Сирия и Йемен) публикува документи за американски биологични експерименти върху хора в Грузия и Украйна Диляна Гайтанджиева http://dilyana.bg/documents-expose-us-biological-experiments-on-allied-soldiers-in-ukraine-and-georgia/ -

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Понякога „совите не са това, което са”!

    25 Яну 2022 18:37ч.

    Дали Радев и Янев не са в US-програмата за защита на доверени политици, известна като “Strictly Protect”? Преди седем години изтекли дипломатически документи в “Уикилийкс” показаха, че по предложение на посланик Байърли у нас има трима “стриктно защитени” по тази програма: зам.-министър на отбраната Соня Янкулова, ген. Никола Колев, Елена Поптодорова. https://www.facebook.com/enchev.velizar/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отечествен Фронт

    25 Яну 2022 19:03ч.

    Нямам спомен някой, някога да ме е питал дали искам НАТО за съюзник?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отечествен Фронт

    25 Яну 2022 19:05ч.

    Вие чухте ли поне една дума, да не говорим за адекватна политическа декларация на управляващата в парламента коалиция – ПП, Демократична България, Има такъв народ и БКП, по темата с Русия? Мълчанието на агнетата, нали! Заедно могат да крепят антибългарско правителство с напълно дискредитиран министър председател, но не могат да произведат обща декларация по най-съществената тема.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отечествен Фронт

    25 Яну 2022 19:08ч.

    Да , с вами НАТО НУ, А с НАМИ ... -БОГ Владимир Путин .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отечествен Фронт

    25 Яну 2022 19:15ч.

    Просто Кирчо излезе наистина простичка форма на живот, била тя и канадска: „Няма извънредна ситуация в България, а допълнителните сили на НАТО идват у нас по спогодба от 2016 година за усилен еърполисънг на въздушното ни пространство.“ Тази опорна точка може да бъде измислена от някой болен мозък на псевдоексперт, на трудов договор в джендър министерския им съвет, но не и от здрав човек. И след като на Кирчо му допада тази върховна глупост, значи и той е глупав.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • България незабавно трабва да излезе от нато и да прекрати договора със САЩ

    25 Яну 2022 19:49ч.

    Двамата летци генерали и шепата симпатизанти на нато , съвсем осъзнато следва да знаят ,че ако трябва българския народ да мрази Русия, ако трябва чужди самолети да пазят българския народ от Русия, ако българска територия ,вода ,войска и небе се използват за война срещу Русия,то : Веднага,съвсем осъзнато България незабавно трябва да излезе от НАТО и веднага да изгони американските войски от България ! Никакво шикалкавене и лъгане на българските граждани с ер полисинг и подобни глупости. Или сте български генерали на българска войска в служба на българския народ ,или сте слуги на подчинение на сащ и на нато срещу интересите на България !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чугун

    25 Яну 2022 19:50ч.

    А га ядохме кифтетата, ни ривяхми...Ние си унищожихме индустрията, селското стопанство, науката и образованието през последните 30 години по указания на Запада и под натиска на Запада. Никой за нищо не ни е питал и нямало е защо да ни пита - от нас нищо не зависеше и не зависи. Така е било и след ВСВ (ВОВ), победителите решават в Ялта, Потсдам, Париж и чертаят граници по цигарени кутии и салфетки, след като изгонят преводачите. После решиха в Малта - и после с Елцин през 91, 93, 96 г, нас никой не ни е питал. И сега е така и така ще бъде.Но от 30+ години Западът на практика ни издържа. Ние даже доматите (доматиту) внасяме от Гърция, а лука от Полша, да имаме салата, ракията си я варим сами, тайно и полека...и поминуваме. Та защо ни хранат като иждивенци от три дсетилетия? Ами за да имат територия срещу Русия, член на НАТО ,friendly government, Атлантически клуб, бази във Варна и по Черноморието, както и да ги наричат и кръщават. Да не би случайно точно сега да станаха протестите и дойде Киро Кирякстефчов? Искат си това, което смятат, че са платили. Територията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Русия струпвала войски на СВОЯ територия. А САЩ от 15години имат въоръжени сили на наша / и не само/ територия

    25 Яну 2022 19:56ч.

    Русия струпвала войски на СВОЯ територия. А САЩ от 15години имат въоръжени сили на наша / и не само/ територия. И тези сили са тук не по линия на членството ни в НАТО, а по силата на Споразумение от 2006г., сключено между правителствата на БЪЛГАРИЯ и САЩ за сътрудничестно в областта на отбраната. За базите не се плаща наем, за стоките не се плаща ДДС , освободени са от всякакви такси – пътни, летищни, от вносни и износни мита, освободени са от данък доход и задължение за социални осигуровки. Без съгласието на властите на Съединените щати, въздухоплавателни, плавателни и моторни превозни средства на правителството на Съединените щати не могат да бъдат подлагани на оглед. Военните могат да си строят магазини, клубове, обекти за отдих и развлечения и други подобни без лицензи, проверки и какъвто и да е законодателен контрол. България дори се е отказала от правото си на юрисдикция при извършване на правонарушения. На практика базите са със статут на посолство – т.е. американска територия. Всичко това се случва на наша земя, под българското небе, до нашите деца. Румяна Ченалова

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отечествен Фронт

    25 Яну 2022 20:06ч.

    До чугун ,първо ти не си никакъв чугун ,а по скоро силикон . Никой не бил ни питал да ли да бъдем членове във Нато или съюзници през псв и всв . Абе неграмотник ми като имаме продажни политици които ни набутват все на губещата страна без да се допитат до народа си ,това се нарича предателство .И сега е същото решават да бъдем пушечното месо за нечии интереси . А иначе ти си ял кифтетата мизерник мръсен Пет века англичани , французи ,алемани и австриици дружиха с падишаха.Не друг а дядо Иван тури край на теглото ни .Руските ни братя проляха кръвта си заедно с нас ,за да живей България.Има я държавата защото я имаше Русия,а държавниците ни срещу Русия.От мен е да знаете те не само Русия, а България ще продадат и от народа си ще се отрекат.Забравиха кой проля кръвта си заради тях ,та побързаха да се поклонят на онези който предпочитаха дружбата с агаряните нежели свободата на раята . Капитан Петко Войвода.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • чугун

    25 Яну 2022 20:39ч.

    ОФ, чети с разбиране и не си позволявай лични квалификации, не ти прави чест.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    25 Яну 2022 20:56ч.

    който не харчи за свои войски, харчи за чужди и после търпи последствията от натвореното от тях! И по този начин хем не си изпълнява задълженията да защитава народа си, хем се оправдава, че уж нямал пари. А харчи за други по-маловажни неща...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хайде бе,

    25 Яну 2022 21:03ч.

    Че ако бяхме губерния на Русия, нямаше ли да имаме руски войски в страната?!? Нямаше ли да станем част от СССР?!?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Така ли, били сме

    25 Яну 2022 21:14ч.

    малцинство?!? Искаме референдум и ще се разбере, дали сме малцинствоТ Никой не иска да бъде убиван за интересите на чужди държави!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Русия към момента провежда 6 учения по света; това е атестат, за който не се говори у нас

    25 Яну 2022 21:16ч.

    Това интересно, чудя се защо не излизат такива нетривиални анализи тук, в този сайт - https://blitz.bg/analizi-i-komentari/roden-politolog-za-dumite-na-khrvatskiya-prezident-vzrivili-nato-tova-nyama-da-go-chuete-u-nas_news864704.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Българският народ трябва да осъди тези които убиват деца в Донбас !

    25 Яну 2022 21:50ч.

    В Донбас укронацисти ръководени от 1500 американски инструктори убиват деца. За тези неща българската преса мълчи. нито една партия ,нито един политик български не повдига темата. Българският парламент мълчи !? Защо ? А българските пилоти и почтени хора,българският президент борец срещу корупцията с претенция за почтеност и морал,защо мълчи ?! На никой не му пука ?! А добре знаят какво става там. И тези натовски подръжници добре знаят, какво правят бандеровските нацистки банди с украинския народ. И българите в Украина добре знаят, какво се твори там. Но българските натовци мълчат. Властта в България е глуха и сляпа за това. Информира за всичко по света, но за това мълчи. По телевизора пускат Соломон Паси , да обяснява как трябвало ядрено оръжие от нато да се постави край черно море ? И на тези глупости никой не отговаря ?! Господа генерали, питайте се къде е морала, който сте загубили ? А вие сте го загубили там, където главорези и бандити убиват украински деца ! Всеки ден убиват невинни хора в Донбас ?! И вие подкрепяте това.Подкрепяте бандитите,които творят това. Подкрепяте Жукевич и Бандера на които укронацистите паметници да издигнали ! Подкрепяте тези които им доставят оръжието, които ги инструктират да вършат зверствата. Ценности а ?! Кой да ви вярва ,натовски лицемери и лъжци ? А зверствата на нато в Ирак за тях забравихте ли ? Подкрепяте ги знам ! Осъзнато ги подкрепяте. Хайде сега,обяснявайте как Русия заплашвала България и как вие ще усилвате югоизточния фланг на нато със чужди самолети и фрегати срещу Русия ?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Що се отнася до испанските и нидерландските самолети... на 25.01.2022 в 15:11

    25 Яну 2022 22:58ч.

    Да, така е, нямаме ВВС не от няколко години, а поне от около четвърт век. Костов и мутрите на Борисов им видяха сметката, от 14 авиобази на ВВС през 1995 останаха пет (от тях една учебна и една транспортна, а и вертолетната почти няма ударни вертолети, бастисаха най първо Ми-24 и после купиха репортерски Bell-206 и AS-532, да са живи момчетата от Крумово, дето толкоз пожари гасиха и толкоз хора извлекоха от наводненията) Трябва да се спомене и приноса на командирите на ВВС: генерал Михов (впоследствие депутат от АБВ), три-четвъртния генерал Коци Попов (впоследствие депутат от ГЕРБ) и най-натовския генерал Саймън Саймънов (след пенсионирането си-депутат от... никога няма да се сетите в коя партия отиде тойзи патриот). Е, всяко зло за добро, след тия дойде един командир, дето ги подхвана мутрите с ритници и не им дава да опират о земята...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ключовата фраза е

    26 Яну 2022 0:16ч.

    "Решението за допълнителни сили на НАТО в България тепърва предстои и ЩЕ СЕ ВЗЕМЕ през февруари". И Янев изплю камъчето след седмици на театро. Демек, фактологически сега няма решение, но е решено (не ясно от кого) през февруари да се вземе решение да докарат тук с пъти повече окупатори! Да, ама НЕ!, господа! Няма да Ви се получи! Имаме светъл пример и прецедент - днешното изказване на хърватския президент! Олиото вече е разлято, господа ако може да си позволя да перефразирам Булгаков. и... P.S. Властелинът на декларациите Mr. PROVIOTIC - няма право на мнение. Той е некомпетентен и компроментиран.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добре, че ще дойдат холандските изтреибтели

    26 Яну 2022 6:39ч.

    Нали Путин им свали пътническия самолет и уби 300 невинни холандски граждани, включително деца, и оттогава кралските ВВС на холандия го дебнат да си утмъстйат жестоко.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Няма струпване и разполагане на войски на НАТО в България"

    26 Яну 2022 8:28ч.

    А на САЩ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • НАТО или на която и да е друга държава ??

    26 Яну 2022 8:38ч.

    За Бога ! Какво има предвид Янев с "друга държава" ? Малко са ни НАТО-вските държави , че и извън-НАТО-вски ? Може би у нас има израелски войски ? Или на Саудитска Арабия ?...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи