За Росен Петров и лицемерите, които му скочиха

За Росен Петров и лицемерите, които му скочиха
Акцията на Росен Петров и Николай Бареков по бТВ предизвика бурни реакции, с което постигна пъвата си цел - да се разбере, че едно популярно лице от телевизията се присъединява към друго, за да участва в неговата партия. Преднамереният скандал трябваше да затвърди масовото усещане, че "България без цензура" на Николай Бареков е устойчив политически субект, и да каже на аудиторията, че има масово преливане на хора в неговите редици, доколкото един водещ в най-гледаното време на най-гледаната телевизия е събирателен образ на масовия зрител.
<p>В интернет избухна масова реакция срещу това упражнение, а постъпката на Росен Петров предизвика поредица от обяснения между него и бТВ, които определено не са в полза на една от най-големите частни телевизии в България. Това, което ме провокира да коментирам този случай, е именно реакцията, а не самият казус като такъв.&nbsp;</p> <p>За да обясня по-убедително коментара си, ще ви дам следния хипотетичен пример. Ако в неделя Росен Петров бе обявил, че се присъединява към Реформаторския блок, защото това управление е мафиотско и престъпно, а правителството на Орешарски се управлява от задкулисната мафия, на която дърпа конците самата олигархия, щеше да се радва на изумителен успех, поне в социалните мрежи. Т.нар. протестъри щяха да обявят Росен Петров за изключителен герой, постъпката му - за смела акция срещу олигархията, президентът Плевнелиев щеше да го покани на лична среща, а съюзът на някакви неправителствени организации - да му даде наградата за гражданска доблест и изключителна журналистическа смелост.&nbsp;</p> <p>Понеже Росен Петров избра Бареков, който от своя страна не избра протестиращите за свой електорат,</p> <p><strong>тази постъпка мина под етикета на скандала и масовото оплюване.</strong></p> <p>Почти всички културни приятели с претенции, които имам, и които участват в публичния живот, се възмутиха и дори погнусиха от постъпката на Росен Петров. Без да си дават сметка, че всеобщото ни отстъпление от ценности и позиции направи възможно това театро.&nbsp;</p> <p>Говоря в първо лице множествено число, защото се причислявам към онази група избиратели, която гласува срещу комунизма по морални, исторически и естетически причини. Към тях бих добавил и рационализация на този вот, която включва моментна снимка на сегашната реалност. По тези критерии за мен Росен Петров е много по-голям комунист от Сергей Станишев, Михаил Миков или Мая Манолова. И не само по външни критерии, той си е такъв по органично излъчване.&nbsp;</p> <p>Искам да кажа, че</p> <p><strong>ме възмущава днешната внезапна реакция срещу него, след като той е на екран от пет години,</strong></p> <p>а публична фигура и основен двигател в &quot;Шоуто на Слави&quot; поне от 15 години. Той не е изненада, нито новина, както обича да казва Бареков. През цялото това време той беше един ограничен, посредствен и агресивен възпитаник на милиционерската школа в &quot;Симеоново&quot;, който по силата на случайните български обстоятелства се сдоби с огромна власт и в продължение на години имаше възможност да диктува вкусове и начин на мислене през малкия екран.&nbsp;</p> <p>В този ред на мисли Росен Петров имаше доста по-голяма власт, когато беше сценарист и водещ, отколкото сега в една определено надценена нова българска партия, чието бъдеще е доста неясно. Срещу него днес се обърнаха и много хора, които са работили с него в бТВ, и е</p> <p><strong>р</strong><strong>едно да ги попитаме защо мълчаха досега</strong>.</p> <p>Та нима Росен Петров не бе по-малко опасен, когато бълваше примитивните си националистически халтурки в стил &quot;Волен Сидеров&quot; от екрана на най-гледаната телевизия или с еднаква тъпота разпитваше чалга певици и водещи политици в най-гледаното ефирно време, пропилявайки десетки хиляди безценни ефирни минути?&nbsp;</p> <p>По всички критерии на телевизионната етика, естетика и професионализъм Росен Петров нямаше шанс да стигне до кастинг за водещ на телевизионно предаване, а той се оказа в българските условия голям рейтингов играч. Вярно е, че беше глупав да води разговори и интервюта, но</p> <p><strong>не се оказа толкова глупав, за да осребри позицията, която други глупаци му предоставиха, без да има качествата за нея</strong>.&nbsp;</p> <p>От тук нататък започва моята защита за него. След като е минал това стъргало, което въпреки манипулациите си остава най-гледаната медия в България, означава, че се е сдобил с определена степен на публично доверие, каквото и да мисля аз самият за него. Възмущава ме лицемерната реакция. От една страна, бТВ наложи образа на водещ, на <em>opinion maker</em>, на един човек, който не отговаря нито на формалните, нито на интелектуалните изисквания за това. Търся по-меки думи, но ще трябва да го кажа направо. Росен Петров изглежда зле на екран и за съжаление, няма нито ум, нито дух, за да компенсира този дефицит. Никоя кабеларка не може да си го позволи за водещ, но в България той направи кариера в продължение на години в най-гледаното време. Утре, разбира се, някакви хора ще гласуват за него и разбира се, той ще има основание да претендира за техния вот. Вместо да стои в ъгъла, в задкулисието или в школата в &quot;Симеоново&quot;, му бе даден</p> <p><strong>шанс да се изяви на авансцената, без да има нито качества, нито талант за това.&nbsp;</strong></p> <p>Сега се чудим и умуваме над възможността да вземе да стане вътрешен министър. А защо не? В сравнение с Цветан Цветанов Росен Петров е титан на мисълта и поне има публична биография през последните 20 години. Със сигурност е по-интелигентен от бившия вътрешен министър, за което сигурно самият Росен Петров си дава сметка и което го е окуражило за тази стъпка в политиката.&nbsp;</p> <p>Защо ли се учудваме? Волен Сидеров започна от една маргинална кабеларка и примитивни речи срещу циганите и кара вече трети мандат в голямата според българските мащаби политика. И никакви скандали не могат да го свалят от привилегированото място да харчи държавната субсидия по световните курорти, както намери за добре. Намирам този цинизъм за симпатичен на фона на идиотите, които са си направили труда в една неделя да отидат да пуснат бюлетина за него.&nbsp;</p> <p>В този смисъл не мога да осъдя и</p> <p><strong>намерението на Росен Петров да се възползва от глупостта на българските избиратели и да се пробва за депутат</strong>,</p> <p>а защо не и за вътрешен министър. При такъв благодатен пазар трябва да е луд да не го прави. Проблемът няма да е негов, а на онези, които ще гласуват за него.&nbsp;</p> <p>Но да се върна на възмущението на т.нар. десни в медиите и социалните мрежи. Както казах в началото, ако Росен Петров се беше записал откъм страната на протестърите, щеше да се ползва с масово одобрение и аплодисменти. Сега се превърна в нещо като социална принадлежност това да се отвратиш от неговата постъпка.&nbsp;</p> <p>Докато имаше предаване и можеше да бъде използван, всички с удоволствие се ползваха от неговите услуги и най-вече от услугите на медията. Сега, когато се оказа, че няма да им изнася, започнаха да се възмущават, измисляйки най-разнообразни причини от морален характер. Няма да изброявам имена, защото съм се потресъл от битовия срив, в който се изражда всеки опит за публична критика, но ще кажа, че Росен Петров го подкрепяха институции, граждански организации, отделни личности, които с удоволствие му гостуваха. Именно тяхното съгласие да участват в това шоу го направи валиден. Сега се възмущават, защото му е писнало да бъде шут и иска да се пробва в управлението.</p> <p><strong>Добро утро! Бойко Борисов беше същият екземпляр, макар и далеч по-харизматичен и природно интелигентен.&nbsp;</strong></p> <p>Това, което стана в бТВ в неделя, е метафора на цялата 13-годишна история на медията, а възмущенията - лицемерни, защото каквото и да си говорим, това е най-гледаната телевизия. Дори и от онези, които днес се възмущават от нейните ефирни рожби.&nbsp;</p>

Коментари

  • семпре

    12 Фев 2014 6:09ч.

    Блестящи личности с образцов обществен статус и страхотен рейтинг, това са Росен и Никито, шъ гласувам за тех, па каквото ще да става, да на придставят в Ивропа, да ни са излагами повичи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ноеми

    12 Фев 2014 6:41ч.

    \&quot;Понеже Росен Петров избра Бареков, който от своя страна не избра протестиращите за свой електорат.\&quot; Стигнах до тук и ме напуши неудържим смях! Явор Дачков или живее в някаква паралелна реалност или парите на покровителите му успяват да притъпят нетърпимата воня, която се носи от Бюреков и Петров.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Слав

    12 Фев 2014 6:42ч.

    Дачков, мисля, че и твоето място е в партията на г-н Капут, какво чакаш?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор

    12 Фев 2014 7:10ч.

    Айде сега вие тримцата, Дачкоци Капути и Росенчо си хващайте хавлийките и бегайте далече, ама много бързо бегайте, щото куршумите нема да свършат, а и бесилото е кораво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Крис

    12 Фев 2014 8:11ч.

    Излиза, че щом всички са реагирали така остро към глупостта направена пред екрана, то те са от Реформаторския блок. Ми ако беше така щях да спя спокойно за следващите избори, явно изцяло спечелени от РБ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван

    12 Фев 2014 8:54ч.

    От предните коментари се вижда, че никой не е прочел цялата публикация. Но добре, давайте, за вас си е да си съставяте повърхностно мнение от първата страница на романа. Заради това има Бойковци, Цецковци, Барековци, Станишевци и т.н., защото някой го мързи да чете!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лека корекция в текста

    12 Фев 2014 9:05ч.

    Нито една кабеларка не би наела Росен Петров, а той направи кариерата национална телевизия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • факт

    12 Фев 2014 9:05ч.

    поздравления, точен текст ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • трима тапанара с три коментара

    12 Фев 2014 9:15ч.

    По всички критерии на телевизионната етика, естетика и професионализъм Росен Петров нямаше шанс да стигне до кастинг за водещ на телевизионно предаване, а той се оказа в българските условия голям рейтингов играч. Вярно е, че беше глупав да води разговори и интервюта, ноне се оказа толкова глупав, за да осребри позицията, която други глупаци му предоставиха, без да има качествата за нея.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поправка на поправката

    12 Фев 2014 9:46ч.

    Нито една уважаваща се треторазрядна кабеларка не би искала да наеме Росен Петров за служител, а той направи кариера и взе, че си повярва, че е журналист в национална телевизия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поправка на поправката на поправката

    12 Фев 2014 9:49ч.

    Нито една уважаваща се треторазрядна кабелна телевизия не би се унижила да наеме журналист от ранга на Росен Петров.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • +

    12 Фев 2014 9:55ч.

    Колкото и пъти да се повтори, че Росен е тъп, ниско интелигентен, глупав, прост и некадърен, пак няма да е достатъчно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ебати

    12 Фев 2014 10:15ч.

    Не мога да разбера българската логика, вместо да прозре в една статия ще тръгне да псува автора до дупка. Статията е много точна и всички българи трябва да спрат да се дразнят за чужди избори. Като не ме кефи, няма да гласувам за него - това е, голям праз. Като е работил със Слави и е с русофилски виждания - напълно нормално да търчи при Бареков. Нямаме контрол над неговите избори - няма какво да се ядосваме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поморийски

    12 Фев 2014 10:21ч.

    По принцип съм съгласен с позициите в статията, но Дачков е последният, който би следвало да се подпише под нея. Защото грамотният читател тутакси се присеща за времето, когато под.ъзуваше на Мургавей Костов за благодарност, че му е осигурил за целта златно време в БНТ. Бюреков е Дудук и Капут, но все още не е нанесъл съществени вреди на България, за разлика от престъпленията на Костов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър Димитров

    12 Фев 2014 13:18ч.

    Успокой се Яворе! Нито Бареков ще е премиер, нито Росен Петров министър на Вътрешните работи! Приключихме с ЕКСПЕРИМЕНТИТЕ! Станишев премиер, Доган управляващ България ! Борисов премиер, управляващ Сорос и посланиците на САЩ! Орешарски премиер, управляващ Доган и компания!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • f the system

    12 Фев 2014 15:43ч.

    най-гледаната телевизия... най-гледаното предаване... може ли данни, а не просто думи пуснати във въздуха... аз лично бълвоч ТВ не гледам от години

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Koko

    12 Фев 2014 16:46ч.

    Avtora opredeleno ne e dobre s glavata i izkluchitelno mnogo si pritovorechi !! Otdelno veche stana smeshno da davat za primer Siderov i raznoskite mu v Kuba,pri polojenie che qsno se prolicha ,che tam sa imali delova sreshta ot Ataka ! Tova che tehnite razbiraniq sa po razlichni ot infaltivnite \&quot;demokrati \&quot; v bulgariq e drug vupros !! Boiko 4g se raznasqshe s durjavni samoleti i voenni helikopteri po lichni prichini i e izrazhodil neiminuemo poveche durjavni sredstva,na elektorata na GERB pravili im vpechatlenie ?!! Po temata,Rosen e pich,kakuvto i da go izkarvat,zashtoto e patriot,i mai samo toi v takuv gleden efir,si pozvolqva da govori na temi za nacionalno obedinenie i takiva koito povdigat nacionalniq duh !!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ели

    12 Фев 2014 16:53ч.

    Бареков е нечистоплътен човек, той е най-малко едно стъпало под Б.Борисов и самото му приемане като нещо нормално не само в политиката, а и в обществения живот показва, че продължаваме морално да пропадаме, а критериите ни са под нулата. Не Р.П е най-важният в случая, към Бареков се присъединяват и хора, които по своето образование, професия, даже и по произход принадлежат към т.нар. интелигенция. Що за човек си , какъв морал имаш, какви принципи защитаваш, за да приемеш Бареков за твой водач? Отгоре на всичко ми говорят за морал! А иначе реакцията срещу постъпката на Р.П. не е толкова от лицемерие, колкото от липсата на морални лични и обществени критерии, а явно те липсват и на хората, които би трябвало да ги наложат-тези с претенциите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор Карастоянов

    12 Фев 2014 17:25ч.

    Задава се ново хищно поколение пУлитици, пред които Боко и Цецо ще ни се видят като невинни хамстери пред хищните невестулки Дудука и милиционера Росен от Симеоново. Да му мисли Цветан Василев! Тия ще го разкостят тотално! По-скоро нас, де...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Милена

    12 Фев 2014 17:41ч.

    Ти Дачков си един пълен нещастник. Гнусен, ПРОДАЖЕН тип. Как не те е срам. Долен, мръсен изрод. Отрепка гадна. Ти заслужаваш да гниеш в затвора доживотно, продажен корумпиран мръснико.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Живко

    12 Фев 2014 17:50ч.

    Най-добрият коментар по повод на тази случка беше, че това, с което се занимават Петров и Бареков нито е истинска политика, нито е истинска журналистика. А за мнението на Дачков - не става ясно дали под отстъпление от ценности има предвид гласуването си срещу комунизма. Някой явно трябва да го попита.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Камелия

    12 Фев 2014 18:08ч.

    За съжаление Явор е абсолютно прав.Другото ми голямо съжаление е , че точно чалга телевизията БТВ е най- гледаната в България. Е щом сме толкова пропаднали като нация , то защо се учудваме , че мутрафони и ченгета са нашите политици, елитни журналисти, водещи ,изобщо хора, които задават дневния ред и моралните категории в обществото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател

    12 Фев 2014 18:09ч.

    Да,явно г-н Дачков улучи десятката, щом толкова разностранни коментари предизвика тази статия. Що се отнася до предаването, което Дачков водеше в канал1, все още никой журналист досега не е постигал такова високо интелектуално ниво в пряко телевизизионно време. И независимо, че след това отношението му към бившия премиер Иван Костов се обърна на 180 градуса, поради все още неясни причини, трябва да се признае, че с високото професионално ниво на Костов като управленец и държавник в съвременната история на България все още никой не може да се сравнява, а и едва ли ще се появи такъв в бъдеще на държавното кормило като се отчете опростачването и изхабяването на българския електорат, умело контролиран от олигархичните кръгове и подчинените им партийки и групировки!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пав

    12 Фев 2014 18:22ч.

    В статията се разсъждава какво би направило обществото, ако Р.Петров бил направил нещо друго; какво направила bTV в миналото; какви били Б.Борисов, В.Сидеров или Цв.Цветанов. Не разбрахме какво мисли г-н Дачков за партията на Бареков и за присъединяването на известни лица към нея. A точно това възмущава т.н. \&quot;лицемери\&quot;, към които явно принадлежа.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • God

    12 Фев 2014 18:28ч.

    Съгласен съм с Дачков. Мисля, че се нададе такъв вой срещу Росен Петров, защото той отиде именно в партията на мафията, олигархията и на бащите и майките на задкулисието в българската политика. В тази връзка неговите думи, че ще се бори срещу системата олекват имайки предвид, че той става част от тази система. ВМРО са не по-различни от Атака като идеи (дори и икономическите), просто са по-умерени в публичните скандали и постоянно се озъртат на кого да се предложат за коалиция. Както се казва - времето ще покаже кой крив, кой прав, а аз междувременно си пуснах документите за \\\&quot;Зелена карта\\\&quot;:)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алекс М.

    12 Фев 2014 18:34ч.

    Нямам думи да опиша своето отвращение от подобни статии. Култов край - \&quot;\&quot;а възмущенията - лицемерни, защото каквото и да си говорим, това е най-гледаната телевизия\&quot;\&quot;. Като човек, който не гледа телевизия ще ви кажа, че ИМА какво да си говорим и хората, които се възмущават и критикуват не са задължително \&quot;лицемери\&quot; ! Що са наивни съждения, г-н Дачков ?! Навярно се взимате за истински безпристрастен и обективен журналист - е... не сте такъв ! А докато знайни и незнайни субекти се обединяват покрай патерицата на мафията и се подготвят за поредния рунд разграбване на държавата и погубване на народа й ще ви тегля една звучна майна и ще ви кажа, че статия излязла от обърканото ви съзнание повече няма и да погледна ! Нагли лицемерни свине ! Слуги на дявола и алчни, дребни душици ! Искаме чиста и свята република ! ОСТАВКА !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • DelRoy

    12 Фев 2014 18:45ч.

    Това да гледаш предването на Росен Петров си беше равностойно на наказание, достойно да бъде записано в Наказателния кодекс. Пускал съм през годините няколко предавания за по няколко минути и реших, че цялата некадърност, липса на елементарно телевизионно излъчване, мънкане под носа и дебилни въпроси и поведение си е меко казано загуба на време. Ако работеше в някиой фитнес център или като полицай на улицата нямаше да има проблеми, но да ти изтипосат страхотната му муцуна в неделя привечер говори за професионално падение на Бтв. Не знам как г-н Дачков е успявал чисто естетически да му гледа предаванията, но явно задълженията на журналист и обществен наблюдател и коментатор са го карали да върши тази нелека задача. Иначе съм съгласен с тезата за двойния стандарт, че ако се беше присъединил към Реаниматорския блок, че дори и ГЕРБ реакцията към ситуацията щеше да е съвсем друга.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Те ти булка Спасовден

    12 Фев 2014 19:04ч.

    Росен Петров заплаши от ефира на TV7: \&quot;Ако тази мръсна кампания на bTV и \&quot;Дрийм тийм\&quot; не спре, ще отида в прокуратурата, ще стана защитен свидетел и ще разкрия много неща, на които съм бил свидетел – търговия с влияние, как се купуват обществени поръчки, кой ги печели, как, как се назначават журналисти. Тогава много водещи и доста политици може да гледат света през едно по-тясно прозорче\&quot;. На това Дачков, му се вика автоцензура. Мислиш ли, че Росен П. ще отиде в прокуратурата?! Дачков, Дачкоооов... Ти май си мислиш, че хората ядат доматите с колците. Ц,ц, ц.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • смях

    12 Фев 2014 19:47ч.

    Мдам, г-н Дачков, този път статията Ви е 100% в десятката и до голяма степен се припокрива с моето мнение, макар и много по-добре формулирана. Поздравления.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Николай

    12 Фев 2014 19:49ч.

    Съгласен съм отчасти с Дачков. Разбира се, че държанките наричани журналисти сега трябва да заслужат паричките, които Борисов им плащаше щедро докато беше самодържец в държавата. Като цяло той разврати цялата гилдия като купуваше не медии защото така излиза по-скъпо, а журналисти и собственици на медии, разпределяйки европарите, които бяха предназначени за България като държава. С парите разпределяни от министри като Миро Найденов бяха създадени медийни олигарси като тарикатите Халваджиян, всякакви там Милошевци,Тупаревци, Митьо Пайнеровци и дори типажи като Найо Тицин които бяха използвани от Борисов като момчетата за мръсни поръчки. Като резултат от всичко това бяхме залети от кич и хълтура. Чалгата преживя своя апогей по времето на Борисов защото самият той е чалга. Спомнете си как катунът на \&quot;Комиците\&quot; придружаваше пътуващия цирк ГЕРБ преди парламентарните избори. Стигна се дотам, че Борисов поквари дори хора като Сашо Диков, който никога не е спирал да задава неудобни въпроси, дори след като взривиха колата му. За съжаление това, което не постигнаха с тоягата, постигнаха с моркова давайки му собствена рубрика във флагмана на пропагандата на ГЕРБ Нова (Бойкова) телевизия. Тук не говорим за слуги като Кулезич, Москов и Стефанов, а за журналисти. В момента разликата между журналистите и мутресите е само разликата в цената, за която се продават (едните само телата си, а другите съвестта си). Разбира се на тези, които се прехласват по Бареков, трябва да припомним, че самият доскоро беше същата държанка докато една сутрин някакси свенливо не се събуди друг човек целият в нова премяна. Не отричам правото на никого да се осъзнае, промени и да еволюира, но при Бареков е някак си суспектно. Самият Бареков е също чалга, но някак по-префинена маскирана и доближаваща се до автентичния фолклор, а не турбо фолка на Бойко. Другото, с което съм съгласен е, че Росен Петров не е някакъв блестящ журналист, а по-скоро набеден и назначен такъв. Промотиран много дълго време от бившия си ментор и съратник Слави Трифонов, Росен Петров някак си много лесно премина в лагера на враговете на Трифонов. Сега със същата лекота Петров пак направи трансфер в другия лагер. Дотук съм съгласен с господин Дачков, но далеч не споделям, че Росен Петров е глупав или бездарен. Напротив, до голяма степен той превъзхожда като интелект голяма част от действуващите ни политици. И тук не става дума само за типажи като Цветанов, Янев или бат Сали. Той е на светлинни години от 99 % от функционерите на ГЕРБ, РЗС, НФСБ и прочее. Самият факт, че е възпитаник на класическата гимназия, го поставя на ниво значително по-високо от това на новоизлюпените възпитаници ЮЗУ и подобни висши училища. Всъщност защо Росен Петров да не става за министър щом сме имаме министри като Цветан Цветанов и като тежката Бойкова артилерия Десислава Атанасова, от чиято уста излизат само глупости. Единственото тъмно петно в образователния статус н Петров е висшето му образование в ковачницата на ръководни кадри - МВР школата в Симеоново. Понастоящем да сравняваме ББЦ с ГЕРБ е недопустимо. Никога не е имало нещо по уродливо, гадно и противно от диктатурата на Борисов и неговата шайка. Затова със загриженост ще предупредя господата Бареков и Петров да не допуснат превръщането на партията им в подобието на политическия Франкенщайн ГЕРБ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ValterEgo

    12 Фев 2014 19:56ч.

    Отново много точен коментар Яворе! А аз, измъчвайки се да гледам няколко пъти предаването на този Росен, и по-специално, вглеждайки се в носа му, се питам, дали това момче не прекалява с магистралките? Някак много му незабравим, култов е! :о)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Потресен

    12 Фев 2014 20:05ч.

    Г-н Дачков, винаги съм ценял Вашите коментари като стойностни и смислени, и най-вече БЕЗПРИСТРАСТНИ. От известно време наблюдавам тенденции които не исках да призная пред себе си като факт. Е след тази статия съвсем спокойно ще изтрия гласове от фб и откъдето мога защото факта е - И ВИЕ СЕ ПРОДАДОХТЕ НА ПЕЕВСКИ!!! Жалък сте Дачков, дано Господ ВИ прости !!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Н Г Д Е К

    12 Фев 2014 20:52ч.

    Самият Бареков е също чалга, но някак по-префинена маскирана и доближаваща се до автентичния фолклор, а не турбо фолка на Бойко. -Like! Не знам дали имате проблеми с мапетта, но в училища с претенциите на Н г д е к можеха да се класират деца с комунистическо потекло. Част от възпитаниците на школото пишат с правописни грешки името на професията си, тъй че, дет се вика, не ми го хвалеше като първо качество, защото сме имали допир с тези хора. И не знам защо голяма част от тези възпитаници са си въобразили, че могат да са журналисти? Ние всички Щракаме по клавиатурат, ама нещо с културата не мож\&#039; се справим....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сладурана

    12 Фев 2014 21:46ч.

    Дачков изписа 10 коментара с различни никове, за да защити тъпата си драсканица... Дачков, трол, ip то ги се вижда...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гого

    12 Фев 2014 23:02ч.

    Браво, много хубав коментар.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До автора!

    12 Фев 2014 23:07ч.

    Да разбираме ли, че и ти си от лакеите на партията! Пределно ясно е, че росен петров е поредната покупка на на бареков, който пък е слуга на КОЙто плаща. И ако партията не беше толкова НЕМОРАЛНА и пропита с пошлост още в зародиш, то постъпката на петров нямаше да е толкова НЕДОСТОЙНА. Действията им на екрана бяха грозена постановка от евтин режисьор. Гневната вълна е напълно заслужена реакция. Каквото повикало...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Трол

    12 Фев 2014 23:19ч.

    А пък видният медиен експерт Гого Лозанов изведнъж се загрижи за нерегламентираната политическа реклама в електронните медии и светкавично се самосезира. Ако Росен Петров се беше обяснил в любов на реаниматорския блок, същият медиен експерт нямаше да гъкне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • явор не

    12 Фев 2014 23:25ч.

    В този смисъл не мога да осъдя и намерението на Росен Петров да се възползва от глупостта на българските избиратели и да се пробва за депутат адаш, евалла за горния цитат. Ако беше последователно безпристрастен винаги - цена нямаш. Уви, пак ще направиш крачка назад. Танго , какво да се прави!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Васик

    13 Фев 2014 0:31ч.

    Учудва ме желанието на Петров да стане обикновен министър. Защо да не изиграе Джеймс Бонд в няколко холивудски филма през следващото десетилетие? Има хем образование, хем талант, хем акъл.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пак аз

    13 Фев 2014 0:43ч.

    Ама естествено, че ако лекето... пардон... лицето петров се беше обяснил в любов на реформаторите или зелените, нямаше да е такъв скандал. Защото партията чието лице е главния дудук, е ДИРЕКТЕН ОПИТ НА ЕДНО ЛИЦЕ ОТ ЧАСТНИЯТ БИЗНЕС ДА ПОДЧИНИ ДЪРЖАВАТА НА СЕБЕ СИ. Защото партията е проект не на хора с идеи за добруването на страна, а на КОРПОРАТИВНИ ТЪРГОВСКИ ИНТЕРЕСИ. Друго неясно?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Глас от публиката

    13 Фев 2014 0:51ч.

    Поздравления, г-н Дачков, добър анализ! Ако се съди по броя на истеричните жожета, наприиждали да коментират, Костов и Борисов ги е страх от Вас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • блях

    13 Фев 2014 1:36ч.

    Блях е целият коментар, Явор Дачков на страната на тъмните сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Диляна Ценова

    13 Фев 2014 1:46ч.

    Яворе, извинявай, обаче Росен беше на работа. НА РАБОТА в телевизията, която му дава рейтинга. На никого не му пука с кого се гушка, ако си журналист, бъди такъв! Странно ми е, че нападаш хората, които го критикуват във ФБ, защото до голяма степен те са гилдията, а тя си има етичен кодекс, помниш ли?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЕЛЕМЕНТАРНО

    13 Фев 2014 2:28ч.

    ДА,ТЕ И ДВАМАТА БИЛИ ФЕНОВЕ НА БОЙКО,НО СЕГА СЕ РАЗОЧАРОВАЛИ И-ЕТО ТИ НОВА ПАРТИЯ.АМА СЪС СТАРИ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • АХ!

    13 Фев 2014 2:51ч.

    Ама че смешка. Г-жо Ценова, \&quot;гилдията\&quot;, която сега жужи във Фейсбук, уж заради нарушаване на етичния кодекс, спазва ли следните правила от него: \&quot;1.1.1 Ще предоставяме на обществото точна и проверена информация и няма преднамерено да скриваме или изопачаваме факти. .1.4 Ясно ще разграничаваме фактите от коментарите и предположенията. 1.1.5 В коментарите и анализите ще се стремим да представяме разнообразни мнения и гледни точки. 1.1.6 При отразяване на спорове ще се стремим да дадем възможност на засегнатите страни да изразят своята позиция. 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния. 3.2 Ясно ще разграничаваме вземането на редакционни решения от търговската политика на медията 3.4 Ние не приемаме каквито и да било лични, политически или финансови стимули, които могат да повлияят на нашата способност да предоставяме на обществото точна информация. 3.6 Няма да отразяваме събития или теми, в които имаме пряк личен интерес, или ще посочим личните си интереси, когато това има отношение към материала.\&quot; И що не жужите след проповедите на Любица Кулезич, която всеки уикенд използва ефира за политическа пропаганда? Как пък точно при казуса с Росен Петров се сетихте, че е нарушен скъпоценният ви кодекс (който вие никога не сте спазвали)?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мечо Пух

    13 Фев 2014 3:51ч.

    Прочетете статията отначало до край, за да можете да я коментирате - и аз в началото смятах, че краят ще е друг! Иначе - да, журналистите са в огромното си мнозинство проститутки, тези, които не са или са още твърде млади и никой не ги приема на сериозно, или са ченгета....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    13 Фев 2014 8:14ч.

    Телевизионното номадство отдавна не е новина в България. Едно тв лице сменя средно две телевизии в кариерата си. Някои тръгват от кабеларка, закотвят се задълго в Би Ти Ви, прелитат през Нова и внезапно акостират с целокупния си продуцентски антураж в ТВ7. Други поемат по трънливия път от телевизията майка, за да гастролират първо в единия, после в другия частен национален ефир (допреди многострадалната цифровизация), после - обратно в първия. Трети съчетават несъчетаемото - водят и/или произвеждат предавания в две \&quot;конкурентни\&quot; електронни медии по едно и също време. Когато обаче си Росен Петров и изпързаляш приютилия те ефир, нещата загрубяват. Или пък са загрубели отдавна, но ние не сме знаели. Телевизията първо го натиснала да \&quot;пожелае да говори\&quot; с Бареков, пък после - да обяви, че не е член на партията му. (Цитирам по памет: \&quot;Личност от такъв ранг не може да бъде поканена без одобрение от най-високо място\&quot; - пред Ива Николова.) И той обяви, че ей в тоя именно момент не е член, но става. Сетне запровежда \&quot;обективното\&quot; си интервю с новия политик. Много гняв и обида трябва да си събрал, за да сториш това. Да пратиш редакторите и продуцентите си в небрано лозе чак до рекламната пауза. Да предизвикаш буря от емоции в гилдията... Много трябва да си бил натискан от периодично сменящите се шефове на телевизията, за да им подпалиш чергата по тоя начин. Последвалата престрелка е логична и очаквана. Те щели да си търсят правата по неспазения договор, той щял да стане защитен свидетел и да разкрие мръсните тайни на телевизията... Комедианти вадят нагънати листчета от вътрешния си джоб... \&quot;Горещата точка\&quot; на най-продаваната телевизия (разбирай: най-често продаваната) не спира да нищи казуса \&quot;Росен Петров\&quot;. Има ли казус \&quot;Росен Петров\&quot;? Не, няма. Конституцията дава право на всеки да има политически убеждения и да членува в политически организации. Съществува(ла) и свобода на словото. Да, има. И това е дилемата: Първо да се спася ли, та после да си разчиствам сметките с тях, или може да защитя \&quot;честта си на офицер и журналист\&quot; и без да свалям разговора до уринаторно-битово ниво? Има. Казусът е (или поне би трябвало да бъде): Като журналист ли ще съм по-полезен на страната, в любов към която се кълна, или като пешка в олигархичния бг политически шахмат? Чакам с нетърпение кабинетът Бареков-Петров да внесе законопроект за Закон за защита на българския език. Мисля да чакам това далече. http://tvmreja.blog.bg/novini/2014/02/12/harakiri.1238002

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • koмитa

    13 Фев 2014 10:16ч.

    Росен Петров си е тъпо фaтмaчe, изкуствено патриотарски напомпано от мутро-ченгесарската олигархия като \&quot;национален журналист\&quot;! В бездарието си разчита на бюджетния казан - и за препитанието си, и за погепване! Затова и се нареди в популистката коалиция \&quot;Шменти патриотари\&quot; - освинено ДС-прасе със съдран дудукащ капут и обещания за Евро-вазелин за електоралния добитък!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Shine

    13 Фев 2014 10:29ч.

    Правилно. Точно в десетката :) Но след Бочко нивото падна не само в политиката (ако Вучков не беше толкова стар, със сигурност щеше вече да е поне заместник вожд на някоя нова партийка), а и сред хората, така че смисълът на статията ще остане загадка за мнозина (както е видно по- горе в коментарите).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ZakkWylde

    13 Фев 2014 14:27ч.

    Точна, безпощадна статия на Дачков. За куража свалям шапка на автора. Много харесвам жестоката обида да кажеш на някого, че е \&quot;природно интелигентен\&quot; - природата му дала, но говедото не си мръднало пръста да направи нещо за себе си. Матряла наистина е много прост.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За журналистиката и лицемерника, който я прави

    13 Фев 2014 18:59ч.

    Друже, съвсем си отлетял във фантазната реалност, която си си сглобил. Дори само с една трета от усилията, които ти и присъдружници като питър вагин и ко полагате, за да громите някакви имагинерни либерални, организирани от партия гроб и боко лоши протестъри, сигурно тези престъпници вече нямаше да са на власт. Ну не, протестърите са толко лоши,източиха държавата, те провалиха България да бъдат свалени визите със САЩ, те организираха злостни конспиративни платени схеми с пиар агенции да се пишат платени коментари в интернет...куку руку е положението при вас, друже, съвсем реално куку руку ви е в главата

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лицемерие на степен N

    14 Фев 2014 15:54ч.

    Никой ли не си помисли че Р€Петров просто не е бил удобен за Симеоновската школа по някакви причини.Никой ли не си помисли че има и други на които пресмятаха чина от студентската скамейка-пак на принципа Симеоново.Други напуснаха този свят под 30г.при...да кажем пътни и други инциденти.Дори ние жените които трябваше да си сложим очила за да видим някой мъж в службата/не че нямаше такъв пол но те минаваха в категорията колежка/също трябваше да си изчислявяме килокалориите в угода на КДС което определяши естетическия ни вид в зависимост не от клиента а от задачката.Задачката- скъпи колега и не съвсем такъв-беше и е да подскачаш както ти свирят и до ден днешен.За това за личния чар пиар и успех в живота отговаря кукловода--пардон по-нисшия състав сега от дансинга-едни танцуват с идеален вид а други са смешни защото са болни и трудно понасят хомота.Моля се само г-н Дачков да внесете своя принос към естетиката независимо че и вас ви мотат в прошуто.С уважение нещо като колежка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • лмкйи

    15 Фев 2014 0:52ч.

    а бе другари от публиката, защо сте толкова наивни? ако не ви харесват бареков, петров и тям подобни защо изобщо четете за тях, а и драскате после? ами нали от вас и такива като вас - т.е. граждни на р.б., зависи дали тези персони и други като тях ще станат или не управляващи. ако за вас те не струват най-малкото, което може да направите е просто да ги игнорирате. а вие пишете, дискутирате, съгласявате се или напротив и нбе разбирате, че всичко това налива вода в тяхната мелница. ами така беше и с герб и бойко борисов. излиза, че и сега искате същото или нещо подобно на герб, бсп, дпс, атака и т.н. толкова ли не можете да преодолеете влечението си към клюките и се поддавате на толкова елементарното промиване на мозъци, което ви провеждат вече толкова гоидини. много успшено за тях и пълна, макар и неосъзната катастрофа за вас. престанете да гледате, четете и слушате българските т.нар. медии. те носят само злостна пропаганда в интерес на антибългарите, КОИТО ОСЪЗНАТО ИЛИ НЕОСЪЗНАТО ИСКАТ И УСПЕШНО РАЗРУШАВАТ И УНИЩОЖАВАТ ТОВА, КОЕТО НИЕ МИСЛИМ ЧЕ Е И ИСКАМЕ ДА Е БЪЛГАРИЯ. ако наистина мислите, че българските политици са чалга и турбофолк просто ги изолирайте, поне в съзнанието си. следващата стъпка е да разберете кой не е чалга и ако няма такива вие да се заемете с управлението на ВАШАТА държава, т.е. на вашия собствен живот. от това най-много се страхуват т.нар. български политици и джурналята им. а и не само те. ами, опитайте се да ги уплашите сериозно. но ПЪРВО - не обръщайте внимание на разказите за отрепки, игнорирайте ги.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алфа тв -истината е една

    24 Фев 2014 15:16ч.

    На автора май не му е ясно че неговите другари псевдодемократи никога няма да се върнат на власт. Някой да е чел планът Бареков ,или на деформтторите, или на Герб? Няма такъв. Други играчи се опитват да копират АТАКА и Волен Сидеров разни копи кат политици и новопръкнали партийки. Но всичко различно от АТАКА е измама. Добре че има АТАКА. Тя катализира важни промени в политиката,включително и сътресения в статуквото и узряване на хората за пробългарската кауза. Откакто има АТАКА хората разбрах че са измамени и прехода беше огромна измама. Но сега ясно се видя кой кой е и за какво се бори Никакви клевети и заговори няма да спрат Атака . Атаката продължава !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи