САЩ са загрижени от провеждането на Луковмарш

САЩ са загрижени от провеждането на Луковмарш
„Посолството на САЩ в България е натъжено и загрижено от проявата на нетолерантност, намерила израз в провеждането на Луковмарш“. Това се казва в декларация на американската дипломатическа мисия у нас, изпратена до БГНЕС.

 

„Генерал Христо Луков е поддръжник на нацизма, който проповядва омразата и несправедливостта, а не човек, заслужаващ уважение“, подчертават от посолството на САЩ.

„Ние отново изразяваме благодарност за всеотдайните усилия на българското правителство и на кмета на София Йорданка Фандъкова, осъждащи похода и призоваващи всички българи да се обединят около положителните примери в историята на страната.

Посолството напълно подкрепя демократичния принцип на свободата на словото, но едновременно с това се присъединява към множеството гласове, осъждащи омразата и нетолерантността“, се казва още в декларацията.

 

 

Междувременно Канал 3 съобщи, че къщата на генерал Христо Луков в София е запечатана с жълта полицейска лента в очакване на Луковмарш. Цял микробус жандармеристи е паркиран пред нея, като само единият тротоар е свободен за преминаване.

В района от Първа английска гимназия са паркирани още два микробуса, а жандармеристи стоят през 40 м на двата противоположни тротоара на "Дондуков" в района.

Засилено полицейско присъствие има по цялото протежение на централния софийски булевард - от бившия Партиен дом до пресечката с ул. "Тракия", където е домът и паметната плоча на убития от комунисти на 13 февруари 1943 г. запасен генерал.

 

 

 

 

 

Коментари

  • observer

    17 Фев 2018 18:58ч.

    Това трябваше да е не някакво неадресирано изявление, ами директно към премиера да бъде насочено. Оня с с прадядото, дето таковал булките на фронтоваците, та като го утрепали заслужено, сега минава за демократ. Да видим и говорителката с мундира, дали ще реагира, както с пречупените кръстове, надраскани от пловдивския идиот върху Альоша.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Павлик Морозов

    17 Фев 2018 19:13ч.

    observer, от теб се съмнявам да има по-голям идиот..!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    17 Фев 2018 19:14ч.

    Страхът от случайна лична среща със "скинхедс", поради лоша информираност на тази група или нарочна , до какво ли не води ? Проформа или не ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за какво точно се благодари?

    17 Фев 2018 19:25ч.

    Да не би да са взети мерки тази идиотщина да бъде прекратена? Борисов и Цветанов да пръднат и вече има някой, който иска да им благодари.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    17 Фев 2018 19:49ч.

    Прочетох другаде, Фандъкова уж не била разрешила марша, дето всяка година необезпокоявано си се провежда и без нейното благоволение, пък полицията го съпровожда като почетен ескорт, съдът, дето у нас в родината на Луков е част от ОБСЛУЖВАЩАТА СФЕРА го разрешил и не само това, ами този доблестен син на Отечеството имал бил и паметна плоча. Ако не сте забравили, първата работа на демократите навремето беше да изкъртят паметните плочи на избитите комунисти. Жалка картинка. Дори протестът срещу фашисткия марш го проведоха по обед, да не би случайно да се засекат. В Германия в такива случаи се трошат глави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Paste

    17 Фев 2018 19:54ч.

    По традиция, участие в марша взимат и националисти от други държави. Тази вечер организаторите очакват такива от Германия, Унгария, Гърция и Русия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кво им пречи

    17 Фев 2018 20:13ч.

    Само дето Боян Расате е доносник на полицията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • SIMO

    17 Фев 2018 20:38ч.

    Когато разстрелваха генерала пред дъщеря му не бяха загрижени.....Когато разпределяха Европа в Ялта, пак не бяха загрижени......Когато СССР бомбардира Шумен и Силистра през 1941г. без да е обявена война, пак бяха загрижени......Аман от ДВОЙНИ СТАНДАРТИ! Който разбрал, разбрал.......

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Симо

    17 Фев 2018 22:09ч.

    Кога и как 1941 г са бомбени Силистра и Шумен?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Комунистите си го залсужиха,

    17 Фев 2018 22:35ч.

    а както винаги страдат невинните. Да мирно седяло, не би чудо видяло! Трябва да има всяка година маршове в памет на стотиците загинали невинни граждани и селяни, избити от червената подивяла и завистлива сган дриопитеци, без образование и никаква култира, утайката на обществото, престъпната измет, пусната от затворите да вилнее и убива невинни граждани! Този генерал не е единственият убит, но маршът се прави нарочно в негова чест, за да се гърчат долните комунистически души! Ако не бяха допуснали такова предателство през 45-та година срещу грамотните и прогресивни хора в БГ, срещу собствения си народ, мръсните коминтерновци-предатели, сега нямаше да има Луковмарш!!! Те да му берат гайлето! Каквото са надробили, това ще сърбат! Те трябва да носят печата на позора върху челата си! Иначе не одобрявам точно тази форма на протест...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В. Николова

    17 Фев 2018 22:42ч.

    Срам , срам за България че има от глутница фашисти правещи марш .Пу, не ги е срам да подкрепят най човеконенавистната идиология . Няма да свърши добре тази държава . Помнете ми думата. Омразата убива .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А този какво иска да каже?

    17 Фев 2018 22:49ч.

    "Научно е доказано, че в България никога не е имало фашизъм." каза Гърневски - депутат от ГЕРБ, но е научно доказано, че е имало комунизъм - тъй ли стана?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нещо интересно

    18 Фев 2018 7:48ч.

    "...По повод на Луковмарш-2012, зам.-председателят на ВМРО-БНД и член на Столичния общински съвет Ангел Джамбазки заявява: Генерал Луков е български национален герой, затова той трябва да бъде почитан и уважаван — дали с марш или с цветя няма значение. Страшно нелепо е да се правят връзки с нацизма, тъй като по времето, когато ген. Луков е водил битки за Кюстендил не е имало фашизъм и националсоциализъм. Тези твърдения се разпространяват от човеци с хормонални проблеми, които не четат и не познават историята..."

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    18 Фев 2018 8:53ч.

    По-интересното е, за какво им беше на гербаджиите Гърневски за депутат. Глупав човек, без някаква полезна квалификация, но пък доста злобен. Нямало било фашизъм, значи. Прочул се беше, как навремето при комунизма е писал стихотворения в прослава на партизаните и Червената армия. След 10 ноември като излезе на сцената, го даваше антикомунист, опита се да събори Альоша или поне да го преправи на бутилка Кока кола като символ на демокрацията, затъна в корупционни скандали, изпокара се със своите, обвинявайки ги в същите грехове, не че нямаше основание, де. То това обвинение у нас пасва почти на всеки завъртял се из властта. Та защо им беше тумнал, идиоти ли не им достигаха в парламентарната група?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Демокрация ,а ?

    18 Фев 2018 10:12ч.

    Пиндосите , се загрижили за Луков марш , а стотиците хиляди нацисти които приеха след втората световна война в САЩ за тях не говорят,не са загрижени.И тези нацисти си живяха безгрижно в Америка, работеха за Америка .Днес наследниците им са в САЩ и никой не ги осъжда за нищо. Пиндосите се загрижили за демокрацията, но това не им попречи да ограбят Либия и да съсипят Ирак . Тези интриганти,лъжци ,лицемери и бандити не могат да обяснят защо бомбардираха Югославия, защо бомбардираха през 42 година София ? Днес имат наглостта, бандитите да говорят за морал и демокрация. Бандитите били загрижени. Това е цинизъм и интригантство. ген.Луков е бъларски патриот и родолюбец ,който е застрелян от една еврейка болшевичка и един глупак безбожник , без съд и присъда ,пред детето си в домът си. За такива престъпници САЩ не са загрижени нали,защото убийците са добри хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • САЩ са загрижени от провеждането на Луковмарш

    18 Фев 2018 11:15ч.

    Загрижени?! Ми, да включат организаторите към някоя грантова линия, за да не им е грижа! Да вземат за пример прайд-марша, там организаторите вероятно са включени към грантовия поток и не им създават никакви грижи?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вернер фон Браун

    18 Фев 2018 11:19ч.

    Искам лично да благодаря за добрите условия за работа, които създадохте на мен нациста и най-вече, че бяхте силно загрижени за мен и моето семейство!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • От бомбандировките над София през Втората световна война

    18 Фев 2018 12:55ч.

    от американците, са разрушени 12657 обществени и частни сгради, а що народ загубва живота си по тия събития! А днес на тия, които извършиха всичко това кощунство е издигнат паметник . И ние, българите, сме натъжени от тези факти!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • güveç

    18 Фев 2018 14:56ч.

    “Демокрация, а”, изразът пиндоси, макар и възприет от руски, издава фашизоидни нагласи, в смисъл на народ по-ниско стоящ от конентиращия, с други думи унтерменши. На немски untermenschen. Та ззначи хем американците са унтерменши, хем подпомагали нацистите след Втората световна война, хем Луков бил положителен герой. На това българският народ му казва тюрлюгювеч. На турски güveç.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ванката

    18 Фев 2018 16:27ч.

    САЩ посолството да си гледат работата и да не се месят!!! ---------- Подкрепям правото на хората и да почетат ген. Луков и да си изкажат мнението! ------------------- В същия момент подкрепям и това, че Народния Съд исторически факт, който ни е наложен от победителите, между които и САЩ. Няма какво да се жалват сега едни хора, ами да си вземат поука, че не бива да въвличат България в чужди войни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ванката

    18 Фев 2018 16:31ч.

    И гледам че горе един "умник" ни осведомява, че някога в България е имало Комунизъм. Абе нашия вие съвсем се оплетохте в лъжите. Онова е било Социалистически строй. А това че управлява така наречената комунистическа партия не го прави комунизъм, както и това,че само преди няколко години ни управляваше Б Социалистическа Партия не значи че е било социализъм. Днес да не е Герберизъм ? ------- Комунизъм не е имало нито ден в България. Било е Утопия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фриц Клингенберг

    18 Фев 2018 16:52ч.

    Аз пък съм загрижен за поведението на случайната кметица на града носещ името на мъдростта! Не съм загрижен обаче за изявата на представителя на Големия Сатана. След юдеите и в един картагенски хор. Вечна слава на онези които искаха да превърнат Европа в картофена нива, а културата в такава на онези които не ядат! Ако не беше СССР нито щяха до победят, нито да могат да бомбят София и Балканите въобще, ама все още владеят съветския език и най-хубавото в цялата тази история е, че руснаците са ... пас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До güveç

    18 Фев 2018 20:54ч.

    Пиндос не идва от руски а от сръбски. Първи започват да им викат сърбите, когато пиндосите бомбардират Югославия и насилствено заграбиха Косово от Сърбия.В Косово направиха своя военна база. По време на тези бомбардировки две ракети на пиндосите удариха край гр. Трън и в Горна баня в София и отнесе етаж от къща барабар с клозетната чиния. На това те му викат атлантически ценности и демокрация. За пиндосите православните народи са лъжци и крадци, за това те искат да ги демократизират ,като ги бомбят, трепат, арестуват,цензурират и манипулират и най важното да вземат природните богатства и да ги управляват. Това искат . Всеки, който не мисли като тях и не е съгласен с разбойническите им планове и лъжи, за тях е фашист, болшевик, антисемит,диктатор ,червена мечка с чадър и др. и т.н. Работата е там, че тия пиндоси нищо добро и ценно не са дали на света, освен насилие , войни, интриги ,лъжи и грабежи,резервати и явни и тайни затвори . Те трябва да бъдат загрижени за собственото си ,поведение и бъдеще, а не да се месят във вътрешните работи на други държави чрез своите посолства. Посолствата не са за това ,да казват на един народ , кое е добро и кое лошо и какво да прави и как да живее. Пиндосите не могат ,няма как да бъдат морален съдник или наставник на българите. Те нямат ценности,нямат култура, нямат традиция и обичаи , нямат история. А доколкото имат по нещо от тези неща, то наистина е гювеч. За това те непрекъснато мислят,кого да нападнат и каква война да започнат. Могат да вършат безнаказано престъпление,където си искат и срещу когото си поискат във всяка точка на света. Въсщност дали са гей парадите. Всяка година между 800 хил- и милион гейове ,травестити и всякакви андрогени правят парад в различни градове . Вдига се страхотен шум и това се смята за култура. На това му викат, ценности, а на Коледа ядат пуйка и крещят Весела Коледа. Що се касае за вашите непочтени намеци за унтерменше, аналогията е грозна, невярна и несполучлива. Намерете си книжката на Франческо Нити , Болшевизъм ,фашизъм и демокрация и се ограмотете. А за ген.Луков, той никога не е бил нацист,фашист,комунист,социалист или антисемит. Няма едно доказателство за подобни твърдения. Точно обратното, фактите говорят друго. Убийците му с нищо не могат да се оправдаят .Престъпници не бива да бъдат еталон за поведение. Не Луков марш е проблема на България и не това е централната тема днес. България е на последно място по правосъдие и права на човека в ЕС и на 55 то място в света. А по борба с корупцията е на 82ро , а по борба с контрабандата Вие кажете. А по бедност, също кажете ? За здравеопазване да не говорим.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • за Пиндосите

    19 Фев 2018 0:00ч.

    Не са сърбите братко! Пиндосите са наричани изпърво в Одеса преселниците от Гръчко и по-точно селяните от Пинд или планините по днешна Гърция – Велико Влашко апа инак баш бугараш! Оттам. Макар че, каракачаните по тези земи са били много будни, като се има предвид кое е било Москополе и Янина примерно /средновековната българска Яна, дето не се дава на турска вяра/. Просто са просветените руси в Одеса от колежа на маркиз Ришельо са си били нашенски селяци из Гръцко, демек прости и необразовани люде! Та за пиндосите ... С пиндосите е създадена Филики етерия е те така ... после историята я знаем ... а по него време 13-те щата освен чаеното парти са били в недоумение какво да правят със закупената френска Луизиана?! А наместо с каторжници, Северна Америка започнала да се пълни с авантюристи. Каторжниците вече ги карали покрай майорите на брега на Австралия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи