Нинова към Станишев: Кой колективен орган реши да подкрепим Пеевски?

Нинова към Станишев: Кой колективен орган реши да подкрепим Пеевски?
"Сергей Станишев е прав, че не трябва да се връщаме назад и никога не сме си позволявали да се позоваваме на миналото за резултатите си. Аз никога не съм си позволявала да обвинявам предшествениците си. Но ако продължавате да внушавате неверни неща с клишета, имам въпроси. Кой колективен орган реши да се целувате с Местан на Орлов мост? Това еднолично решение ли беше? Кой колективен орган реши да подкрепим Пеевски и кой влезе в парламентарната група и каза "или гласувате, или пада правителството"? Кога в последните три години сте чували такова нещо от който и да е от новото ръководство на партията или на ПГ?" Това заяви в словото си пред членовете на НС на БСП на неделния пленум лидерът на партията Корнелия Нинова. Тя отговори на писмото на 50-те членове на НС, които всъщнот се оказаха 21 и които искаха оставката й.

 

Ето целия текст на изказването на Нинова:

 

Споделям доклада, представен от Националния предизборен щаб и Изпълнителното бюро, за представянето ни на местните избори - добро, но не достатъчно. Можехме повече.

 

Поздравявам ви за дискусията - хубава, с различни мнения. Самата дискусия и това, което става в тази зала е опровержение на твърдението, че сме еднолична и авторитарна партия.

 

В коя партия може да се случи това?

 

Видяхте ли как мина националното съвещание на ГЕРБ за отчитане на изборите? Реч на лидера, потупване по рамото на кандидатите, 100% ръкопляскания и приключи. Онова е авторитаризъм, а това тук- демокрация.

 

В името на тази демокрация и призивите да не се потушават различните мнения бих искала да се спра на доклада на нашите 50 другари и ви призовавам да не го подценяваме от уважение към различното мнение, но и заради съдържанието му.

 

Искам да говоря по него, защото някои въпроси, които те поставят, касаят партията, а не мен или кандидати за кметове и общински съветници.

 

За пореден път в този доклад се твърди, че партията се превръща от лява в консервативна. Това е клише без съдържание.

 

Защо? Кой факт, кое действие или изказване на някого ни превръща в консервативна партия, освен едно, което е взето от нейния колективен орган?

 

Ние не одобряваме Истанбулската конвенция и това ни прави консервативни? Да, европейската левица подкрепя джендър идеологията и третия пол - ние не. Така го реши партията.

 

Второто твърдение, е че се превръщаме от демократична в авторитарна и еднолична партия. Никой никога не даде и един конкретен пример за това, освен един - личното ми мнение, че Лаура Кьовеши трябва да стане европейски прокурор. Фактът, че днес дискутираме по този начин и вече 10 дни във всички телевизии говорят хора с различно мнение и позиции- означава, че не сме еднолична партия.

 

Сергей Станишев е прав, че не трябва да се връщаме назад и никога не сме си позволявали да се позоваваме на миналото за резултатите си.

 

Аз никога не съм си позволявала да обвинявам предшествениците си.

 

Но ако продължавате да внушавате неверни неща с клишета, имам въпроси. Кой колективен орган реши да се целувате с Местан на Орлов мост? Това еднолично решение ли беше? Кой колективен орган реши да подкрепим Пеевски и кой влезе в парламентарната група и каза "или гласувате, или пада правителството"? Кога в последните три години сте чували такова нещо от който и да е от новото ръководство на партията или на ПГ?


Третото твърдение, което е тревожно за партията - че от национална, програмна и масова се превръщаме в регионална и локална.

 

Това категорично не отговаря на фактите. Ние сме втората по големина и сила парламентарна партия. Ние имаме своето представителство в други национални независими органи - КЗК, КЕВР и ЦИК.

 

Коя регионална партия има такова представителство на национално равнище? Ние сме национална и масова партия и твърдението, че се превръщаме в регионална не отговаря на истината. Това е фалшива новина.


Следващото тревожно твърдение. Твърди се- не е имало национална кампания за Местни избори 2019 г. и не е имало леви послания. Това показва, че не сте участвали в кампанията. В залата присъстват много кметове. Нека те да кажат дали е имало нещо друго освен леви политики в цялата кампания, защото бяхме заедно. Твърди се, че нямало политики за здравеопазването. Нямаше среща и нямаше прессъобщение, в което да не се е говорило по тази тема.

 

В медиите има 748 заглавия - общинските и държавни болници няма да са търговски дружества. Това изпълнение ли е на националната програма на БСП? 269 изказвания за политика за млади хора и семейства, детски градини, общинска политика за жилища и много други. Повече от 593 изказвания за комунални услуги.

 

В писмото се твърди и че "Визия за България" не се е превърнала във визия за всяка община. Моля личните си конфликти да не решаваме на гърба на хората, които положиха огромни усилия и нямаше община, в която да намаше визия за развитието й. Нося част от тях, защото са впечатляващи, пример е Оряхово - 19 страници от голямата национална политика до най-малкия детайл. Другари, подписали писмото, не обиждайте труда на тези хора!


В писмото се твърди, че сме се позовали на политиката на десните за инфраструктурата и данъците. Единственото дясно нещо, което е направила партията през годините е да въведе плоския данък. Изключително лява политика е да се ангажираме, че няма да увеличаваме местните данъци и такси, ще създадем облекчения за млади семейства, които искат да открият собствен бизнес, ще създаваме финансови облекчения за първо жилище.

 

От кога данъчната политика не ни е приоритет и се смята за изключителен приоритет на десните политици? Ние само след дни ще внесем в парламента предложение за отмяна на плоския данък и въвеждане на прогресивен. Това дясна политика ли е?


Следващият тревожен аргумент е, че коалиционната ни политика е сбъркана и формулата "Всички срещу ГЕРБ" не е сработила.

 

Припомням, че тази форма е приета от НС на БСП. Твърдението, че са правени неподходящи коалиции също приемам за обида към местните структури. Обратно на мнението, че сме авторитарна партия, ние ви дадохме право да решите с кого да се коалирате свободно и базирайки се на програмите на БСП и нашата идентичност. Вие решихте по места тези въпроси, за да ви кажат днес 50 души, че сте сбъркали. Това е неуважително отношение към труда ви.

 


От една страна твърдите, че сме изолирани и капсулирани, а от друга- че широка коалиция срещу ГЕРБ не е добър вариант. Вие си противоречите. Обидно е и твърдението на тези подписали писмото, че лица без политически профил са вредни за партията. 

 

Кметът на Благоевград Румен Томов е такъв човек - безпартиен, честен, почтен, осигуряващ работни места с бизнеса си и зад който застанаха всички в Благоевград, освен ГЕРБ. Грешна политика ли е неполитически човек, но с такъв профил да ни представлява и да бъде кмет на БСП? Той е един от първите, който в нощта на изборите, още преди да са ясни резултатите, излезе и благодари на БСП за това, което е направила в кампанията му.

 

В писмото се казва, че новите лица са разбили някои от структурите. Кой? Пенчо Милков ли разби Русе или го обедини като ново лице? Явор Божанков разби ли Горна Оряховица или се бори с политически опонент и мафия? Там беше война. Кой от новите лица е разбил структурите? 


За пореден път се говори за разделение и разцепление в структурите на партията и то за трета година. Това е още едно доказателство, че не сте участвали в кампанията. Ние всички, които бяхме в кампанията денонощно, знаем, че това не е така, защото партията не сме ние. Партията са членовете на БСП. Членовете на партията не са разделени. Щях да ви повярвам, ако зад вас стоеше решение на партийната организация, в която членувате.

 

Ако 50 организации бяха подписали това писмо, това щеше да е катастрофа.Слава богу не е факт. Това е личното мнение на 50 души- членове на НС. Не внушавайте, че партията е разцепена. Вашият анонс към обществото е - тези са разцепени, не стават за нищо. Не, партията не е разцепена. Разделени сме ние по различни причини, ще говорим и за това.

 

Говорите за натиск, подменяни делегати, недействителни списъци и точно тук давате за пример Варна, където сме действали противоуставно. Доста несполучлив пример е това, защото тук категорично си служите с фалшиви новини. Фалшива новина, е че има решение на ГС на БСП - Варна да иска оставка на ръководството на партията. Няма такова нещо. Даже Гуцанов по една телевизия обеща да го внесе до НС. Къде е това решение? Няма го. Напротив, има 18 души в подписка, че Градският съвет не е взимал такова решение. 

 

Ще ви го кажа и това, няма да се въздържа, защото съм го приготвила - твърдите, че има фалшиви списъци и подмяна на хора.

 

Аз твърдя, че продължавате да правите във Варна мъртви души членове на партията.

 

Другари, преди седмица дойдоха формуляри на партийни членове от 2010г., за да им издадем електронни карти. Оставам настрана факта, че някои от тях са родени 1922 г., но не мога да пренебрегна факта, че след проверка в ГРАО се оказа, че мнозина от тях са починали преди няколко години. Всеки може да се запознае с тези документи, с желанието на Варненската организация да си попълни структурата с мъртви души. Понеже говорим, че се борим с тези проблеми в държавата, така ли го правим и в партията? И понеже взехме мерки срещу това, сме обвинявани за подменени делегати, недействителни списъци и противоуставни действия. Оставям на вас да прецените кое от това се е случило.

 

Разбира се, че в писмото ви има и конструктивни неща, и конструктивна критика, но не одобрявам средствата, с които го правите. Първото средство вече го споменах - фалшиви новини.

 

Не само това, че ГС иска оставката, но упорито в медиите и в писомото пише, че нашите общински съветници във Варна са гласували в подкрепа на председателя на ОС на ГЕРБ - пълна лъжа. Те са тук. Има колективно политическо решение да не се подкрепя ГЕРБ и изпълнение на това решение. 8 от 8. Кой има интерес да ходи по телевизиите и да внушава, че БСП прави съглашателство с ГЕРБ и предава програмата и интересите на партията?

 

Второто средство, с което го правите, вече го казах - мъртвите души, с които си служат организациите, и третото- пророкуването. Пророкувате, че БСП никога няма да спечели избори.

 

Не, това зависи от нас дали ще ги спечелим в бъдеще или не.

 

Много се питам от няколко дни каква е целта на писмото и я открих на финала му. Поздравявам ви, че поне сте директни и откровени. Така се прави, излиза се и се казва.

 

В писмото няма предложения за решения, освен едно - оставката на председателя. Накрая пише- всичко това ще бъде преодоляно и БСП ще се вдигне на крака, ако сменим председателя на партията.

 

Трябва да си отиде Корнелия Нинова, председателят на щаба и ИБ и това щяло да ни укрепи. Така че- според мен в това писмо не става дума за загриженост за партията, а за това кой да води бащина дружина. Става дума за власт. Слава богу властта я дава и взима народът.

 

Така че ще почакаме народът да я даде или вземе догодина през май, когато всички кандидати са свободни да се състезават и каквото решат членовете ни- това да бъде, най-добрият да спечели.

 

Дотогава обаче другари, призовавам ви да спрем взаимно да се охулваме, да рушим авторитета на БСП. Фалшивите новини, заплахите, замяната с мъртви души, прорукуването, че няма да спечелим не са различно мнение, това е удар по авторитета на партията.

 

Мнозина от спечелилите кметове дадоха рецептата как да излезем от това положение. Предлагам да им повярваме, защото са успели. И то е да продължим, защото ни предстои изключително тежка работа.

 

Пред нас има много по-голямо предизвикателство. Този човек, наречен държавник от някои наши другари, счупи държавата. Няма действащи институции, няма разделение на властите, няма силен парламент, няма честни избори, няма истински вот. Има задкулисие, корпоративни интереси, пари, демографска катастрофа, здравен колапс, 2 милиона под прага на бедност.

 

Това е голямото предизвикателство за промяна на държавата.То изисква обединени сили, единодействие, това не значи единомислие, нека всеки има различно мнение. Но това предизвикателство стои пред нас.

 

Дали ще можем да му отговорим достойно и с мисъл за партията и държавата, зависи от нас. Аз ви пожелавам да го направим. Благодаря ви. На добър час на избраните. С благодарност на всички за усилията.

 

Източник: "Епицентър"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • И след това изказване ще взема та да я заобичам?

    18 Ное 2019 9:49ч.

    Нито и стига ума, нито някой от приближените и ще посмее да и го каже, че злобата отблъсква хората. Поне докато някой не е отменил демокрацията и изборите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нормално

    18 Ное 2019 10:05ч.

    Нормално е сайтовете подпомагани от Корнела, също да я подпомагат...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Махмут

    18 Ное 2019 10:37ч.

    Хайде всички,които мразят Нинова да кажат нещо срещу тези думи. Защо мълчите като пукели, защото както казва Константин Преславски: "словото на истината е просто!"Замислете се какъв ярък политически лидер има Социалистичиската партия и България, сложете до нея станишевци, миковци, найденовци, мерджановци и другите дето уж загрижени за бъдещето на левицата не могат да преглътнат, че времето им би шута и ги прати на бунището. Идва време в соцпартията не на учтивите, не на любезно усмихнатите, на приятелски настроените и утоднически сервилните- дойде време на НИНОВИЗМА, защото ОНЯ - еснокнижния, счупи България и ако не му се противопостави някой, нищо няма да помогне. Блаво, Нинова, напред!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • А ти...

    18 Ное 2019 10:52ч.

    Станишев за грешките си плати,а ти кога?Сега се опитваш да бъдеш мека,благоразположена но фалша ти личи от всяка дума която казваш.Вярно времената се менят,но вие г-жо Нинова се опитвате да промените идеологическата същност на партията което е абсолютно не приемливо и за това е критиката към вас.Рано или късно това ще се проумее от повече хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Станишев за грешките си плати,а ти кога?

    18 Ное 2019 11:05ч.

    "Станишев за грешките си плати,а ти кога?" Кога и как - като гергов му купи евродепутатстството?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Махмут

    18 Ное 2019 11:10ч.

    OДо А ти - хайде разясни нормално коя част от идеологията на БСП подменя Нинова. Обяви се срещу джендърите, иска да падне плаския данък, защитава социалните права на работещите, бори се срещу бедността, иска герб да бъде изметен, щото развратиха по всички линии страната, не иска да е част от съглашенията под масата между ПЕС и ЕНП - хайде това ли е смяна на идейната идентичност или само общи балалйки .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    18 Ное 2019 12:10ч.

    Корнело, кога най-сетне ще се разбереш с Боко по мъжки - той да стане президент, а ти премиер на Голяма коалиция?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ти ревнуваш ли, ма?

    18 Ное 2019 12:14ч.

    Не ревнува, а посочва причината в предишния парламент БСП да е с половината от сегашните депутати - целувката с Местан и предлагането на Пеевски за шеф на ДАНС. И ако Станишев беше изхвърлен от листата за европарламента, БСП щеше да има евродепутати поне колкото ГЕРБ, ако не и с един повече. Поведението на Станишев и на евроизборите, и на местните избори беше отвратително - гонеше личния си интерес и хората с право не искат нито да го чуват, нито да го виждат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • маймуната

    18 Ное 2019 12:14ч.

    Но ако продължавате да внушавате неверни неща с клишета, имам въпроси. Кой колективен орган реши да се целувате с Местан на Орлов мост? Това еднолично решение ли беше? Кой колективен орган реши да подкрепим Пеевски и кой влезе в парламентарната група и каза "или гласувате, или пада правителството"? ==== Да не би случайно другарката Нинова да поставя под съмнение , коалиционното споразумение, което излъчи правителството на Орешарски? Впрочем тя задала ли е тези въпроси на заседанието на ПГ, което взе решение да подкрепи Пеевски или просто изисква сега същото сляпо подчинение, което социалистическите депутати показаха тогава?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Катил

    18 Ное 2019 12:18ч.

    Корнела както винаги е на висота. Мишоците требе да си одат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коалицията с ДПС ли искаш, троле?

    18 Ное 2019 12:19ч.

    Коалицията с ДПС беше потресаваща глупост. Резултатът се видя на парламентарните избори след нея.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коалицията с ДПС беше от немай къде

    18 Ное 2019 12:35ч.

    Айде да не се лъжем. А да се съсредоточим върху целувките. Другарят Живков например много обичаше да се целува с другаря Брежнев. И изобщо много се целуваха тогава в Партията. Всички се целуваха тогава. Като се пита Другарката Нинова какво ни е отнела демокрацията, ето едно от нещата, дето ни ги отне.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    18 Ное 2019 12:38ч.

    В момента нямам време да чета целия материал заради чиновниците с фалшивите болнични, заради които ние, от частния сектор, трябва да бачкаме до припадък. Макар и с десни убеждения, и за някои предложения на БСП, които не одобрявам, ще кажа, че се възхищавам от поведението на г-жа Нинова - възпитана, образована, културна, уравновесена, добре изглеждаща, същото мога да кажа и за младите социалисти. Малко лидери на политически формирования биха могли да се държат по толкова перфектен начин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И айде да не се лъжеме тука, ако го били изхвърлили Станишев от листата, колко щели били да спечелят повече

    18 Ное 2019 12:40ч.

    Станишев в листата на Корнелия го нямаше, хората го вкараха и гласувалите до изпратиха напред с преференциите. Хората, байно, тия дето са избрали да гласуват за БСП. Ако не го искаха, щеше да отпадне. Пък кой иначе щял да гласува за корнелината листа ако го нямало, кой наистина? Атакистите, седесарите, гербаджиите или турците. Айде не с тия плоски номера, ние трева не пасеме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Възпитана?

    18 Ное 2019 12:42ч.

    Мери, не ме разсмивай. За добре изглеждаща ще си замълча, защото съм кавалер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    18 Ное 2019 13:31ч.

    и "айде" (обозначи се, за да разговаряме бързо и да не губя време да пиша:отъ 12:40) (дано си ме разбрал "аййде":култура и възпитание ииии ум са нужни и в анонимност):бяяях свидетел как в моя роден град сновяха "емисари на мерзавците" в бсп да подгатвят вписването на другаря ви станишев в списъка (това стана в почти всички провансалски бспета) (ясен ли съм Ви другаря):съ тая ваша нагла просташтинъ зъ това сме на тоя хал (ротфронт)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Айде да не се лъжеме

    18 Ное 2019 13:42ч.

    кой как бил видял на чуждата партия подмолните действия пред очите на зяпачите. Взел си ни за по-прости от себе си, ама си се объркал здраво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Vivaldi

    18 Ное 2019 13:55ч.

    Някои от „постиженията“ на „левия“ Станишев при неговото управление и в качеството му на лидер на управляващата БСП: Във вътрешната политика: Въвеждане на антисоциалния плосък данък без необлагаем минимум, който наля милиарди в джобовете на богатите и ощети силно хората с нисък доход; Налагането на лицето Д.П. за председател на ДАНС, което нанесе унищожителен удар на БСП и доведе до падането на правителството на Орешарски и бетонирането на Борисов във властта; Безпринципна и користна политика на разпределение на порциите от властта в съотношение 8:5:3; Корупционни схеми от типа „Батко-братко“, заменки, ремонти и т.н Създаване на комисия по досиета, която окончателно съсипа системата за сигурност; Премахване на редовната военна служба, с което бе отслабена армията и отбранителната способност на страната; Забвяне, протакане и в крайна сметка спиране на руските проекти с България. Във външнополитически план: Разполагане на американски бази на българска територия; Признаване на Косово; Признаване на преврата в Украйна и режима, установен там; Продължаване на военни мисии в страни като Ирак, Афганистан, Косово в интерес на чужди сили. Списъкът е непълен, има още много негови постижения. Като например това, че на миналите евроизбори най-нагло излъга, че няма да става евродепутат, а е в листите само с цел подкрепа. А при сегашните избори с всякакви способи успя да се докопа до избираемо място в листите и предопредели загубата на партията. Но това едва ли го вълнува, важното е, че зае топлото местенце.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 18 Ное 2019 13:56ч.

    Нинова-събирателен образ за непочтенност,фалш,интриги и лъжи.Да ви е честита!Но има Видовден.Ще и гледате резила на идващите избори!!Щом не разбирате,че така,както лесно прескача от Иван Костов в БСП,така ще ви изиграе и вас.Всичко е за пуста власт.За нея партията е само трамплин.Както се видя вчера Герго,който я сложи на този пост пак се върна при нея.Не било време за оставки.Да,защото той разбра,че по добре тя отколкото такъв с който не може да си върти далаверите.Нинова и Бойко са едно и също и такива,като Гергов са на далавера.Предлагам на опозицията в БСП да я оставят!Между нея и тях има пропаст и тя се казва почтенност.Нито един от тях не е замесен в далавери за разлика от Нинова и близките й!Паскалев вчера им го казва.Чуваемост там няма и в такъв случай да си трошат главите!Те не са БСП!Партията ще се изправи след тях и ще покаже,че най-важното е морал и идей!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Соня

    18 Ное 2019 14:16ч.

    Мери,тазбирам ви много добре.Сърцето ви е в дясно и от там и отношението ви към Нинова.И тя е дясна.Тръгва от СДС.Човек не се променя,а само се приспособява за лична изгода.Този тип политици добре ги знаем.От партия в партия.Критиците на Нинова никога не са се изправяли пред такъв избор.Правили са много грешки но не са ренегати и подлеци.Нинова или те заслужават уважение????Аз избирам честните!За вас оставам всички останали кариеристи и нагаждачи.Няма честен Приватизатор!!!И Нинова не е!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Луканов, Станишев и

    18 Ное 2019 14:21ч.

    Глобална България са възмутени.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво Нинова!

    18 Ное 2019 14:54ч.

    Да си жива и здрава! Само в теб ни е надеждата, че тази партия може да се промени към по-добро. Но много работа те чака, много завист и злоба. Дано съдбата ти помага и ти дава сили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Vivaldi, пропуснал си най-важното:

    18 Ное 2019 15:31ч.

    другарят Станишев продаде мобилизационните запаси от стрелково оръжие за стару джилезу. Дори и да въстане робът, ще трябва да се бие с камъне и дървье. Твърде предвидливо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До феновете на Станишев

    18 Ное 2019 15:32ч.

    Понеже гледам тука много емоции за това лице. И колко било хубаво, че го вмъкнали в листата за евроизборите, където лошата Корнелия не го пускала. Когато се разбра, че този човек са го набутали на 5-то място в листата беше голям потрес и се изписаха по всички сайтове стотици мнения. Ами то нямаше ни един, където хората да се зарадват! И основният коментар беше - ако Станишев е в листата няма да гласувам за БСП! А ако толкова ви мъчи мисълта за Станишев може ДНЕС и СЕГА да си направите социологическо проучване и за разберете настроенията и чувствата на българите. Просто е.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    18 Ное 2019 16:13ч.

    Прав е Станишев - Нинова носи само загуби.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маркова

    18 Ное 2019 19:20ч.

    Нинова пита Станишев “кой е взел тешение за Пеевски”????Ами да беше го попитала в НС.Някой да и е пречил.Напротив Нинова гласува за Пеевски.Спомнете си.В НС тя стоеше до Пеевски в залата и сладко,сладко си хортуваха.А има и за какво-Булгартабак.Като не ви изнася се правите на разсеяни.Нападаите Станишев!Такива са опорките на Нинова и Киро.Но незабравяите-Нинова е еднодневка за БСП.Киро може и да поостане защото той никога не къса с всички и не пропуска да се изкаже срещу”каката”.И други епитетчета се ползват често.Не познавате обстановката в БСП.Там никога не е така,както изглежда.....Нинова там е чужда и така ще бъде до финала!!!!А

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пендо и Пижо си лонгурат за цаливането

    18 Ное 2019 21:18ч.

    Да докараш, през 2007 г., американски военни бази, без стотинка за народа от ползването им!? Да докараш на главите ни, през 2009 г., "Бо-Бо взема, Бо-Бо дава", по Комарницки, с неговата "Шайка, Бо...", "Шайка 2, Пле...", на агент "Рудолф"!? Да се целуваш с Местан на Орлов мост и после да избягаш и се криеш всред "европарла-ментраджиите" от 2014 г. и продължаваш и сега да се гушиш там с тлъсти заплати и да ни даваш "акъл", чак не бива! "Кой колективен орган реши БСП да подкрепи Пеевски?" За такова поведение, народът ни казаа: "Кашлица et simplicitas, скриване нямат"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Илиана Илиева

    18 Ное 2019 21:36ч.

    Само за сведение на “идеалната председателка” и нейните защитници: - в БСП преди нямаше “видимо мнозинство”; - нямаше клакьори; - нямаше неплатен, но и неустановен, а по желание на клиента, партиен членски внос; - нямаше електронни членски карти, но от 2010 година, все се издават такива; - не се приемаха нови партийни членове само по две имена и 5 реда биография; - не е имало “влез-излез” от партията по конюнктурни съображения; Конната езда беше сред удоволствията на дъщерята на английската кралица. За морал и любов си говорехме в семействата. В партията се обсъждаха идеология, отговорност, радвахме се на труда и ума на по-умните сред нас!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • `Маркова`, Станишев няма нужда някой

    18 Ное 2019 21:49ч.

    да го напада и да му срива имиджа. Колкото и да ви е на сърце той САМ се овъртоли в мръсотия, приемайки двата закона които дори десните не посмяха за приемат - закона за плоския данък и за отпадането на необлагаемия минимум. Всеки път като се хвърляте да го защитавате като матросовци събирате от десет кладенци вода колко е добър и ляв /особено/, но нито веднъж на засягате болната тема по горните два закона. Тези закони изправиха на ръба на мизерията хиляди българи, но това явна не ви притеснява колкото и да се жалите, че сте леви и съдбата на хората да ви вълнува. Ясно е, че нищо не ви вълнува, което е свързано с добруването на българите. Вълнуват ви само вашите тясна партийни интереси пък българина да мре. Важното е Станишев и кликата му начело с 50-те хубостника да се намърдат до копанята. Затова Станишев не би трябвало да представлява българския народ в Брюксел. И ако имаше поне малко съвест той сам трябваше да се откаже от присъствието си в листата на БСП. Но в него ни съвест, ни срам. Така, че дундуркайте си го съсела и му се радвайте и вие с него сте от едно котило - антибългарското.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Агент на американския империализъм

    19 Ное 2019 6:48ч.

    Пратила сина си да служи на финансовите акули от Уолстрийт, а у нас се опитва да разкъса Партията на две части.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аргументите, глупако!

    19 Ное 2019 8:52ч.

    Ало, гербаджийските покровители на определени среди в БСП, да се разберем по едно нещо: на аргументите от критиките срещу Корнелия Нинова и политиката на ръководството тя е противопоставила своите аргументи. Бъдете така добри срещу нейните аргументи са излизате също с аргументи - какво от това, което казва не е вярно. А не с клишета от рода на това, че променила идеологическата същност на пъртията (невярно, и на което тя е отговорила) или празни приказки като това, че нямало да я заобичате - ми то си е ваша работа, никой не ви кара.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Asen Michajlov

    19 Ное 2019 9:05ч.

    ДА СЕ СРАВНЯВАТ НИНОВА И СТАНИШЕВ Е ВСЕ ЕДНО ДА СЕ СРАВНЯВАТ МОН БЛАН И МАРИАНСКАТА ПАДИНА .НА ЕДНОТО МЯСТО ВЕЯТ ВЕТРОВЕ , БУРИ , ЗА ДА СЕ ОГРЕЕ С СЛЪНЦЕ ВЪРХЪТ , НА ДРУГОТО ТЪМНИНА ,НЕЗНАЙНО КАКВО КРИЕЩО СЕ В НЕЯ , ЗАСТОЙ И НИКАКЪВ ЖИВОТ . ПО ТОВА КАК Я "ОТРАЗЯВАТ" НЕЗАВИСИМИТЕ НИ "МЕДИИ" Е ДОСТАТЪЧНО ДА СЕ РАЗБЕРЕ ЧИЙ ЧИПИК Е НАСТЪПИЛА И КАК .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Станишев и компания

    19 Ное 2019 11:42ч.

    Да си ходят и да не цапат името на Партията със своите имена, интриги и високомерие. Нека се доказват на друго място! Ако не щат, ще се наложи да им помогнат….

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рима

    19 Ное 2019 13:53ч.

    цит." свинарят,геят,мико пияндето - вън от БСПето". Точка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария Д.

    19 Ное 2019 14:07ч.

    Чудя се, след случая Пеевски, как е възможно някой да харесва Станишев?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дора Михайлова

    19 Ное 2019 15:51ч.

    Др.Маркова,не се грижете за Станишев.При него едно е сигурно-никога няма да изложи България!!!Той е добре възпитан,образован и политически грамотен.Грешки има,но да се напада по този грозен начин е необяснимо.Това говори що за човек сте вие.Чета и призиви,че ако сам не се махне трябвало да му се помогне.Не сте нормални другарки и другари.Къде живеете?Носете си на ръце посредствеността Нинова,Киро,Лечева,Свиленски,проданов,Златевс и с тях към поредната голяма “победа”.Да ама не.С БСП в този и вид никой нищо не ще направи.Нинова има способността да отблъсква.Тя го излъчва.След толкова лъжи кой ще и повярва?То с усмивка и букет в ръце тая работа не става!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    19 Ное 2019 18:20ч.

    Макар да съм далече от тази партия, с удоволствие прочетох тази статия. Тази Нинова предполагам, че е юрист. Изключително точни съждения, факти и разяснения, без подробни и многословни изречения. Вероятно е доста уравновесена и възпитана. Ако аз бях на нейно място доста невъзпитано щях да се отнеса към плитко скроените и лъжливи твърдения които от далеч се виждат с просто око. Може би тази партия има бъдеще ако я ръководи човек като нея. А това послание от тези петдесет или двадесет като го четях освен невярно е и доста нескопосано написано. Тези автори най –вероятно са троянските коне на Бойко Борисов. Би трябвало от срам веднага да напуснат тази партия и да идат в ГЕРБ за да го подсилят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ние, другарчета,

    19 Ное 2019 19:38ч.

    не че харесваме Станишев, ние мразим Нинова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кака Пена

    21 Ное 2019 0:16ч.

    Просто Нинова е една силна жена, която заздрави партията и разкара от управлението и разните мишоци като станишевци, миховци и други подобни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Избраникът на Корнелия Валери Бургаски:

    21 Ное 2019 7:42ч.

    Майки на деца с увреждания, обединени в инициативата "Системата ни убива", обявиха протест срещу избора на лидера на НФСБ Валери Симеонов за заместник-председател на Народното събрание и настояха или той да подаде оставка, или парламентът. "Абсурдно е лицето на омразата, олицетворението на циничната политическа арогантност и самозабравяне да представлява българския парламент. Недопустимо е управлението, съдбата и имиджът на страната отново да зависят от нестабилните настроения и интереси на този коалиционен партньор с нищожна електорална подкрепа", се казва в позиция, разпространена до медиите. Миналата година в разгара на протестите на майките на деца с увреждания тогавашния вицепремиер Валери Симеонов нарече майките "група кресливи жени", които спекулират с "уж болни деца".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • какво разбрахме

    22 Ное 2019 10:13ч.

    Хората никога не са вярвали на БСП, но повярваха на Корнелия и Р. Радев, че ще променят статуквото, вероятно и БСП. Но те се държатат като кариеристи от които нищо не зависи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Маги

    22 Ное 2019 16:43ч.

    Госпожо Нинова, не съм партиен член, но подкрепям БСП, защото защитава интересите на многото българи, потърпевши от досегашните политики на управляващите. И защото съм пенсионер с дълъг стаж и достойна инженерна и научна работа през миналите години, онеправдан от политиките на досегашните управници. Най-вече подкрепям Вашата политика както и Вас самата, защото тази политика ще възвърне силата на партията и възможността и да се пребори с вредното управление/кражби на Герб във вреда на страната! Права сте, продължавайте все така, не се страхувайте от тези петдесет ли или двадесет противници, защото те не отстояват нашите интереси, а собствените си! Смея да твърдя, че такъв водач като Вас досега партията не е имала и затова трябва да е благодарна. Дано успеете в борбата за доброто на страната! Пожелавам Ви успех и все така по пътя към доброто за страната! Вън Герб от властта!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 23 Ное 2019 13:01ч.

    Позорът с подкрепата на Симеонов е толкова голям,че Нинова отиде на кино!Срам и резил!Типично за нея.Ту така,ту онака.За всичко!Ако майките от протеста приемат това”извинение”значи,че и те служат на задкулисието!БСП е гласувала и Симеонов е избран.Какво извинение,какви пет лева!Ако искат да са сериозни в очите на тези,които ги подкрепяме ОСТАВКА на всичко веднъж подписали!!!Другото е бла,бла и никой за нищо няма да им вярва!Не се огъвайте защото вие бъхтите и живота ви е АД!!!Ако вас ви нямаше НС щеше да си избере Симеонов и той да си действа.Но ви има и се борете до край!!Всички подписали ВЪН!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • висок

    24 Ное 2019 8:57ч.

    Корни е ухапана по мозъка!!! Не го ли разбрахте?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи