Зам.-финансовият министър Горанов: Той (Дянков) е загубил всякакъв авторитет пред премиера с действия и бездействия

Зам.-финансовият министър Горанов: Той (Дянков) е загубил всякакъв авторитет пред премиера с действия и бездействия
3. Разговор между Ваньо Танов и Владислав Горанов непосредствено преди участието на Танов в bTV на 18 май 2010 г. Шум, вероятно си казват "здравей". Владислав Горанов: Аз понеже знам, че си изправен мъж, няма да решиш да отвърнеш утре на Цецо, исках да те чуя, да ти кажа аз как ги виждам нещата отстрани, защото на фона на поведението на Симеон (б.р. – Симеон Дянков) от ония дни и на всички тия неща около него не е ясно самият той как стои пред премиера. Говорим за нашия министър. И по-скоро си мислех дали... аз знам, че на тебе не ти пука да бъдеш на тоя пост ,самоцелно или не, но няма смисъл да влизаш в темата на Цецо утре, щото те неминуемо ще провокират...
<p>Ваньо Танов: Аз знам, че ще ме провокират. Мен не че не ми пука. Аз дойдох с желанието да променя нещата в друга посока...</p> <p>Владислав Горанов: Самият факт, че генералът Борисов, който ти познаваш добре, мълча и не каза една дума, говори, че той не е с чиста позиция за себе си. Най-малкото знае, че и Цецо си има кусури, че има емоционални залитания. Знае, че Цецо малко смесва и партията, и работата, в което няма нищо лошо... нали в смисъл... той си има и други отговорности, но... По-скоро ще напраим само сеир на чужди хора, отколкото...</p> <p>Ваньо Танов: Аз исках единственото нещо, което... и зат'ва звъннах и на премиера. Ако т'ва, което той (б.р. &ndash; Цветан Цветанов) казва, че го има, вий кат' си тръгнахте, ний останахме още време да говорим по всички тези въпроси и мисля, че стана ясно, много от нещата, защото те са написали един доклад &ndash; ДАНС &ndash; който за мен е преписан от 2006 година.</p> <p>Владислав Горанов: Тоя доклад мога да го напиша и аз. В смисъл всеки...</p> <p>Танов: В този доклад пише, примерно, с тяхно разрешение да се определял митническият посредник, но ние сме държава в Европейския съюз &ndash; първото. Пише за мита от турското карго, само че Турция е член на Митническия съюз и няма мита. Как да обясня, че няма далавера, защото няма мита?</p> <p>Горанов: Е, ма не...</p> <p>Танов: Не събираме мита... Как да обясня, че на митническия посредник пише фирма и се избира митническият посредник? Как аз да го накарам определения от ДАНС последник ти да го наемеш?</p> <p><strong>Горанов: На всички беше ясно, че Цецо говори ангро и че не е запознат с материята. Това, повярвай ми, и на Бойко Борисов му е ясно.</strong></p> <p>Танов: Цецо не е длъжен да е запознат с материята, но въпросът е друг, защото нямаме проблеми в нито една регионална дирекция. Проблемът е... защото той дава този картбланш на БОП-а по някакви лични или други причини да...</p> <p>Горанов: Добре де, защо продължава той (б.р. &ndash; Цветанов) и да го заявява публично и къде ли не, че няма проблеми с НАП, а има проблеми с митниците. Айде, остави НАП настрани, защо той твърди, че има проблеми с митниците.</p> <p>Танов:<strong> Ами за мене в БОП-а са раздразнени, че в края на краищата не могат те да отчитат дейността на митниците, не могат всеки път, когато ти си задържал определени количества, и даже да стигнат дотам да кажат съвместно, ами те отиват и казват МВР... И понеже ние реагирваме остро на... защото как аз да мотивирам работещите, защото те денем работят, а вечерта слушат, че някой друг е свършил работата. Това е много порочно.</strong> Второто много важно е, че тези, хората от другата страна, които би трябвало да се учат на професионализъм, те свикват по лесния начин, че могат нищо да не правят, задържано на границата &ndash; хоп... С много гръм обявяване на резултати. Това не е добре и за МВР, и за митницата. Трябва да се знае, че кат' работиш и има резултати, те се обявяват... к'вото си постигнал, това е. Може би това е една от причините. Сигурно има, спрямо мен има друга по... която аз не я знам, и аз няколко път съм казал, аз съм готов тука, искам, нали, щот' сме мъже, да седнем и да кажем: &bdquo;Аз имам срещу тебе това и това&ldquo;. Аз никога не си позволих по никакъв начин да коментирам МВР. Колкото пъти са се опитвали да ме провокират с въпроси, защото ме провокират понеже съм бивш служител на МВР... Нещото, което не е добре, е, че като министър на вътрешните работи и като вицепремиер, нито едното, нито другото в дейността на министрите му е в ресора. Все едно ся ти да започнеш да коментираш работата на МВР.</p> <p>Горанов: Е, на мене ми е малко по-лесно, щото аз мога да я коментирам от гледна точка финанси. Но така или иначе, ти виждаш, че има един огромен конфликт между двамата и че всъщност...</p> <p>Танов: Ма не мога да разбера откъде е този конфликт...</p> <p>Горанов: Не, не, не между тебе и него (б.р. &ndash; Цветанов). Значи между тебе и него си има, едно на ръка. Отделно, отделно, той счита тия две неща за изпуснати карти. Нито едно кадрово решение не е зависело от него и не му е наложено. Сиреч, сиреч &ndash; нито едно кадрово решение не е успяло да бъде партийно. Първо, това. <strong>Второ, имай предвид, че те със Симеон (б.р. &ndash; Дянков) са гуша за гуша. Това сигурно го знаеш. Ама и постъпката на Симеон беше тъпа...</strong></p> <p>Танов: Е, ми... Аз му се обадих и поисках на другия ден среща, защото неговото неявяване беше... даде възможност да се случат част от нещата.</p> <p><strong>Горанов:</strong> <strong>Значи неговото (б.р. &ndash; на Дянков) неявяване е най-малкият ти проблем, защото той е загубил всякакъв авторитет пред премиера с действия и бездействия, за да може да се допусне такава ситуация на противоборство. Симеон... Симеон, ъъъ, не работи достатъчно.</strong></p> <p>Танов: Еми... хубаво... ами... аз съм подчинен на минстъра на финансите и не е редно аз да... и никога няма да си позволя.</p> <p>Горанов: Не искам да го казваш и да правиш каквито и да е заключения, но нашият проблем идва оттам.</p> <p>Танов: Е, идва, ний го знаем всички... Но кой откъде идва... въпросът, когато има две позиции, знаеш, мойта съм я казал и по въпроса за това, дето горе-долу прехвърлихме целия дълг на комунистите го поехме ние...</p> <p>Горанов: Така е...</p> <p>Танов: Ти знайш, че през цялото време казвах т'ва е... Д<strong>обре, аз съм го казвал, съвестта ми е чиста, така съм ги виждал нещата и животът го показа, че наистина сгрешихме.</strong> Но кат' сме сгрешили, сега трябва да намерим вариант да излезем от ситуацията.</p> <p>Горанов: Ми това не е вариантът, който... Това не е вариантът, в който не се явява (б.р. &ndash; Дянков) на среща при премиера.</p> <p>Танов: Да де, не е т'ва вариантът.</p> <p>Горанов: Аз се почувствах като борче там.</p> <p>Танов: Ми и аз се почувствах много зле. Другото &ndash; ти ми знаеш мнението к'во беше за туй. Аз го показах все така. То хубаво, обаче тъй или иначе, вече се е случило, трябва да излезем от т'ва положение, трябва да намерим точните решения как да излезем, щот' то се случи. Поради липса на опит ли, поради други лични ли, поради инат ли, поради т'ва, но се е случило. В края на краищата има политическо решение за вдигане на акциза на цигарите и грозното е, че ако сега тръгна по тоя... Де факто всички получават пари за вземането на политическо решение, грозно е да прехвърлиш вината само върху един човек...</p> <p>Горанов: Така е...</p> <p>Танов: <strong>Ами като сме биле повече, значи не е могло да се стигне дотам да не го гласуваме т'ва решение за вземане (б.р. &ndash; за вдигането на акцизите, което предизвика увеличаване на контрабандата). А ние всички сме се съгласили и кат' сме сe съгласили всички, сега трябва всички да излезем от това положение, защото иначе е грозно &ndash; корабът потъва, оставаме един.</strong> Не е само един виновен, защото ние с мълчанието си или с незаемането на позиция сме подпомогнали да се случи това. И аз съм най-малко човекът, който е подпомогнал да се случи.</p> <p>Горанов: Така е, прав си...</p> <p>Танов: И въпреки т'ва аз няма да избягам и казах, че съм готов цялата горчилка и цялата чернилка, защото не съм политическо лице, да я поема. Но не мога да поема повече от това, което...</p> <p>Горанов: Добре, що те мачка толкова Цецо освен някакви стари...?</p> <p>Танов: Не знам! Ама нямаме стари... До изборите с него, той беше човекът, с който колко пъти сме се срещали да ме кан... да иска да участвам в кандидаткметските избори (б.р. &ndash; на местните избори през 2007 г. Ваньо Танов беше кандидат-кмет на ГЕРБ в Русе). Ма многократно сме се срещали с него и аз отказвах, защото му казвам, че имам картонче (б.р. &ndash; досие в ДС). По какви причини... А на всичкото отгоре се оказа, че като се проверяваха в системата на МВР, само една буква има в азбуката, това беше буквата &bdquo;В&ldquo; и за нея се изчете цялата справка, която е в делото, защото такова дело няма истински съществувало, аз го знам кат' оперативник как стоят нещата, което показва... <strong>Той (б.р. &ndash; Цветанов) беше човекът, който ме убеждаваше, че няма никакво значение, казах, че ще има атаки ,и така и след изборите...</strong> Един-единствен път съм имал спор заради това, което се случи с парцела, който е пред хотела. <strong>Защото ние заявихме по време на изборите и в нашата програма беше заложено, че там ще се правят зелени площи, че тази пожарна ще се събори... За русенци, те го подкрепяха, изведнъж ние бяхме хората, които направихме точно обратното.</strong></p> <p>Горанов: Хотелът там на тоя...</p> <p>Танов: Да, на къщичката, която е. <strong>И тази къщичка, която целият град знае, че беше една съборетина 200 квадрата, която ако я ритнеш, тя беше ааа, туй... Тази къща беше оценена за 1 млн. и 800 хил. и няма как да убедиш...</strong> И на всичкото отгоре няма... Тя беше съборена, пък беше оценена за милион и осемстотин, след което се заведе дело и те осъдиха тази жена, която правеше оценката, на 4 години. И аз казах, че това е изключително грешно и ще бъде използвано на по-късен етап срещу ГЕРБ. Никога не съм имал нищо общо с това. <strong>И казах: 13 човека е групата. Няма как да гласувам &bdquo;за&ldquo;. Ей т'ва ми беше. Ама не, ние искаме тринайсетте. Казах: &bdquo;Няма да гласувам &bdquo;за&ldquo;, защото това е против моите принципи, но аз ще се съобразя и по време на сесията ще гласувам, както гласува групата&ldquo;. И гласувах, както гласува групата. Зат'ва... Макар че все едно че си ядях акото, като гласувах &bdquo;за&ldquo;.</strong> Но не мога, когато се обсъжда в групата на ГЕРБ тая тема, да гласувам &bdquo;за&ldquo;, защото това е мястото, в което трябва да си кажем аргументите. И в края на краищата това беше. Казвам: &bdquo;Не, няма да гласувам&ldquo;. &bdquo;Ма дайте да има единно мнение...&ldquo; Защо трябва първо да има единно мнение? Първо, това беше абсолютно груба грешка, която голямо петно лепна на ГЕРБ и няма и да се измие, защото на следващата кметска надпревара това ще бъде извадено вече. Но пак казвам, аз съм човек дисциплиниран, след като мнозинството е вземало решение, там, където е трябвало, съм си казал мойто, но на сесията аз си гласувах &bdquo;за&ldquo;. И им казах, че ще се съставят документи, не мога да го премълча, но съм го казал открито и не задкулисно и след т'ва съм поддържал тази линия, харесва ми не харесва ми, съм я поддържал. Това е било единственият ми ааа... Ако т'ва е... Според мен... аз не мога... Ако сме зрели хора, аз не мисля, че това може да бъде причина за някаква лична... такова...</p> <p>Горанов: Добре де...</p> <p>Танов: Дори и да има лична... Разбираш ли, дори и да има лична... Аз имам лична срещу теб, ами хубаво, ама ние тук сме дошли да работим в името на една кауза, в името на един проект. Ако аз имам нещо лично срещу тебе, значе аз няма да изляза с тебе и да пия едно питие. В т'ва би трябвало да се изразява личното. Давам ти... Не всички хора се харесват. Не ме харесват. Ма кат' не ме харесват &ndash; не сме приятели, няма да си пием пиенето заедно... Но трябва да работим за този проект. Зат'ва сме дошле всички &ndash; да работим заедно, за да го реализираме и да покажем, че сме по-добри от тез...<strong> А то ся к'во излиза, че с тез, за които се борихме и срещу тяхните методи, сега почваме да ги прилагаме. Ние караме Румен Петков да звънне на Тони Странджев, защото, както и сега, се записва целият разговор, за да запишем и след това да излъжем на срещата, че Тони Странджев ходи на срещи с Румен Петков, а то има един разговор на Румен Петков, пиян кат' мотика, който му казва:&nbsp; &bdquo;Аз много търсих Ваньо, много сгреших с вас, заложих на куци коне, нещо подобно, вие сте много свястни и така нататък&ldquo;.</strong> И ти можеш ли да отговаряш... И така цялата постройка и цялата разработка беше построена на тоз' принцип. Този да бъде накаран да каже нещо, онзи да бъде накаран, да бъде оформено в рапорт и да бъде заведена разработка. И по най-непочтения начин сега да се контролират разговорите &ndash; ти си ми началник и разговорът между тебе и мене да се контролира.</p> <p>Горанов: Няма лошо да ги контролират, ама...</p> <p>Танов: <strong>Виж, аз, виждаш, че говоря спокойно, защото това, което го казвам сега и се записва, т'ва същото ще го кажа и в присъствието на...</strong> То няма никаква разлика. Аз няма к'во да се крия. И казах хиляда пъти &ndash; нямам никакви притеснения, защото знам, че през моя живот не съм вземал от никой нищо &ndash; една стотинка. И ако дори и враговете ми, и Жоро Самуилов, и който и да попитат, могат да, може да съм всякакъв, може да са ми викали &bdquo;мръсно ченге гадно&ldquo;, &bdquo;еничар&ldquo;, какво ли не, но никой не ми е казал, че съм боклук. На 52 години съм, никой не ми е казал, че съм боклук. Но не мога да гарантирам, аз дори за децата си не мога да гарантирам, а камо ли за някой, че еди си кой бил казал на границата туй... Румен, който ми го доведе Румен, бил казал: &bdquo;Шефът стои отгоре?&ldquo;. Ами всеки може ти каже. И Румен може да отиде и да каже, че ти стоиш отгоре. Въпросът обаче е, нека като водят разработка, да кажат верно ли е? Всеки може да си говори всичко. Не може в цялата страна, 600 човека има съкратени, всеки може да прави всякакви коментари, но има неща, които не е нужно да завеждаш разработка. Пишат конфликт на интереси по туй... Добре, кажете, кой има конфликт на интереси? В доклада на ДАНС пише: &bdquo;Конфликт на интереси в ръководството&ldquo;. Ами в ръководството сме трима. Конфликтът на интереси се изразява в еди си какво, веднага се извършва проверка.</p> <p>Горанов: Имам... Обичам да се шегувам &ndash; няма такова нещо като конфликт на интереси, интересите винаги са в синхрон, не са в конфликт.</p> <p>Танов: Не, ама, да речем от законова гледна точка. Не е нужно да ми заведат разработка, за да ми доказват дали имам конфликт на интереси. Може веднага да се извърши проверката и да се види &bdquo;да&ldquo; или &bdquo;не&ldquo;. Аз една фирма, в която съм работил, кандидатства. В момента, в който разбрах съвсем случайно, защото документите минават по отношение на фирмите през туй, щеше да мине разрешителното, моменталически подадох до министъра, че аз се оттеглям и няма да взема решение, макар че законът казва, че само началникът на митниците дава лиценз за... данъчни...</p> <p>Горанов: Как го разписахте?</p> <p>Танов: Да... Е...</p> <p>Горанов: Разрешихте да го вземе... Ха-ха...</p> <p>Танов: В момента, в който съм видял, че може да има конфликт на интереси, веднага съм вземал отношение, за да не се случи. Така че това е проверимо. Ако има друг случай, при който те се съмняват, че аз имам конфликт или Тони Странджев ли, Красьо ли или който и да било &ndash; да, кажете го и извършете проверка. Но не да търсиш повод, да харчиш... Вчера цял ден аз ходя до министерството... Хвърчат парите на държавата... Хубаво, какво установихте, отидох до министерството, нали, дойдох до митницата... Просто...</p> <p>Горанов: Имаш инстинкти и гледаш в задното огледало... Ха-ха-ха...</p> <p>Танов: Не, аз съм деформиран... Не може аз да съм бил циркаджия 25 години и като ги гледам как се пускат неправилно по въжето, да не ми направи впечатление.</p> <p>Горанов: Ха-ха-ха... Забавлявам се със сравнението ти...</p> <p>Танов: Не мога да се забавлявам, щото т'ва, което съм учил осемдесет и четвърта година, по Тодор-Живково време, като че ли е било по-добро, щото сега действат толкоз елементарно, че...</p> <p>Горанов: Викаш, са много уязвими...</p> <p>Танов: Това няма никакво значение... Време ще мине... въпросът е... <strong>Защото, знаеш, всякакви доклади &ndash; написваш един доклад и си прехвърляш разсъжденията, и желанията ги прехвърляш в този доклад. И на базата на тоз доклад да се вземе политическо решение за... Ами ти можеш да бъдеш очернен по всякакъв начин. Ти как се защитаваш и-и-и... т'ва е така или не е така.</strong></p> <p>Горанов: Няма как, т'ва е простотията на високите нива.</p> <p>Танов: Емиии...</p> <p>Горанов: Няма как. Зат'ва според мене днеска т'ва беше провокация, на която, на нивото на която...</p> <p>Танов: Не, аз няма да отговоря на таз' провокация по никакъв начин...</p> <p>Горанов: Ти имаш позиция. Ти можеш да кажеш, че осъзнаваш, че всичко, което се е случвало години наред в митниците, е лошо и всъщност усилията, които полагаш, са за подобряване. Така че ако има някакви критики, те са...</p> <p>Танов: Аз знам, че е по-лошо и правя всичко възможно. Затуй днес правя 14 часа национално съвещание. Ма не може да се промени всичко с магическа пръчка...</p> <p>Горанов: Ама ето т'ва ти е отговорът утре. Ей т'ва ти е отговорът утре.</p> <p>Танов: Г-н Горанов, нито в МВР, нито в ДАНС, нито в митницата, значи нито в МВР има само ангели, нито в митницата са само дяволи. И тука има свястни хора. Въпросът е да намерим свястните хора и с тях да променим нещата. Но хора, които 20 години им е налагано нищо да не правят, да не смеят да бутнат нито един &ndash; тоз е на тоз, тоз е на оня... Знайш колко се оглеждат и се ослушват и ги е страх да предприемат... Докат' ги накарам да се почувстват, че никой няма да оказва никакво въздействие върху тях и че единственото нещо, което трябва да спазват, е законът, да го прилагат еднакво... Как се променя тоз' манталитет? Те умират от страх, щото там има фирми, които знаят кой стои зад тях и не могат да ги спрат. Така че нещо, което е набивано 20 години, не може да бъде промемено нито за един, нито за два, нито за пет месеца. Аз подготвям... И започваме, по 30 човека започват курса, карат един месец, отиват един месец на стаж по това, което са изкарали. Почва другия месец следващ курс и така с млади, с нови хора. Купих програмен продукт за психоанализ. Разработих тестове сега за интелигентност, туй за всяка категория. Да ги пресея, да влязат нови хора, с друго мислене, интелигентни. Внимателно, лека-полека да подменим този състав, защото...</p> <p>Горанов: Дано успееш, щото ще е много трудно.</p> <p>Танов: Е, трудно е, ама разбери, аз не мога да закрия и митницата. Не мога, защото пък в митниците едно трябва да е ясно &ndash; това не е институция, която може човек с политическо решение да вземе и да направи началника на митницата. <strong>Началникът на митницата трябва да има огромни знания, за да може да си свърши работата. Защото всеки експеримент, който си направихме, доведе до крайно тежки резултати. В условията на криза и правиш структурна реформа, обединяваш митници...</strong> Ааа назначил съм, да, някои от старите съм ги назначил, но съм вземал мерки, за да спечеля време, и ако тези хора не се справят, аз съм им казал на всички, че шест месеца имат. Днеска съм го казал, че т'ва е последният месец, в който ще направя анализ кой как се справя със задачите и ще кажа на които не се справят, да освободят тези длъжности. Но и печеля време да намеря подходящите хора, които хем да имат знания, хем да не са корумпирани, защото обикновено тези със знанията са доста корумпирани.</p> <p>Горанов: Две неща от мене &ndash; първо, утре не трябва да влизаш в някаква...</p> <p>Танов: Не, няма да влизам...</p> <p>Горанов: Второ... според мене... мой съвет, мое наблюдение и то не е свързано със... <strong>Ти знаеш, че аз и на Симеон (б.р. &ndash; Дянков) му казвам, обаче за съжаление не ме слуша. Мисли за трети заместник.</strong> Не го казвам с лошо. Не е заради тебе, не е заради който и да било. Системата ти е огромна. Т'ва е море.</p> <p>Танов: Добре, но тука е въпросът, че искат да няма втори, а камо ли за трети. И проблемът знаеше ли какъв е, защото това, което се е случвало тук, в митницата &ndash; Арабаджиев и Цайса са управлявали митницата, този само е подписвал... ааа човека... те са му викали: &bdquo;Подпиши туй, подпиши онуй&ldquo;. <strong>Аз не искам да стане така, да бъде назначен за мой заместник политическо лице, което да му бъдат възложени определени задачи, и аз да стоя тука на тоя стол, да ям хурката и в крайна сметка някъде на друго място да се вземат решенията.</strong></p> <p>Горанов: Казвам трети не за да е политическо назначение или да е някой, който само ще подписва. Аз ти казвам трети, щото е тежка система и да може да помага. Т'ва е моят извод. Аз не ти го натрапвам. Той дори не е... Е, сега като го изговарям по тоя телефон, ще го чуят и други, но въобще не е говорено с никой.</p> <p>Танов: Човек ми трябва по отношение на... да е пекан юрист и всички тея промени, които ми е трудно да ги направя, защото аз имам понятие по наказателно право, обаче по другото нямам. Колко тежко ми беше, щото виждам, че и Министерството на финансите ги няма тез'...</p> <p>Горанов: Няма ги.</p> <p>Танов: И зат'ва толкоз ми е трудно да изготвим промени и на ред и така нататък. Ако имаше един пекан юрист, този процес щяхме да го ускорим. Трябва ми такъв човек.</p> <p>Горанов: Т'ва Шараков едно време вършеше тая работа, ама...</p> <p>Танов: Аз разговарях с него и той е много добър специалист. Но който е влязъл в частния бизнес и е направил някакви пари, няма да се върне никога в този хаос.</p> <p>Горанов. Ами няма. Той ще изкара един мандат точно...</p> <p>Танов: <strong>Вторият, който предложих, беше към, к'во да направя, като се яви на изборите от РЗС, т'ва беше Елеонора Николова. Тя е била председател на съд, била е окръжен прокурор, била е кмет на град, била е в работата си перфектна. Т'ва, което ние се мъчехме, тя щеше да го направи за няколко нощи. Изключително грамотен човек, но не може да стане, защото, да речем, е от РЗС. Добре, макар че аз пак казвам, за една такава структура е важно да ги има експертите, да си вършат работата, а пък кой на кого симпатизира, кой кого обича, не е чак толкоз важно. </strong>Добре, ще мисля по тоз въпрос. Аз пак казвам...</p> <p>Горанов: Не, аз не ти казвам...</p> <p>Танов: Аз пак казвам, има ли такова политическо решение... ако има такова политическо решение, к'во повече да коментираме. Има го решението, съобразявам се с него и приключва въпросът.</p> <p>Горанов: Какво политическо решение?</p> <p>Танов: Да си тръгвам.</p> <p>Горанов: Ааа, глупости.</p> <p>Танов: <strong>Защото остава единствено месец и половина да влезе и последната мярка, защото сега в момента атаките са срещу тази наредба, защото аз виждам какво стана с GPS-ите, като въвеждахме, кат' затворихме почти всички възможни начини да такова, щото, съгласи се, дори 15 процента да е спадът, да сложим т'ва, което сме възстановили повече от миналата година, ми ний имаме 4 процента.</strong> Значи останалите, когато има икономически растеж, не можеш да оцениш мерките, които си вземал, но когато имаш спад и той не съответства, както сега имаме спад 15 процента на потреблението, или, ако вземем, на горива, а при мене е паднал само с 4 процента, като прибавим онез суми, значи все пак 10 процента от този спад сме го компенсирали с подобряване събираемостта и затваряне на туй... Що не се види това нещо? Т'ва е за мене... Щото и друга причина няма. Отиваш надолу, а някъде си и увеличил в сравнение с 2009 г. Ами ако не беше криза, ако работeхме при нормални условия, ако не бяхме направили тез' грешки в началото, къде щяхме да бъдем сега?</p> <p>Горанов: Ние сме на власт, защото е криза.</p> <p>Танов: <strong>Олигарсите, които не са плащали, а и в този бранш, алкохолния, няма, и в горивата да ти кажа, че и за последен път се убеждавам, че няма напълно да са на светло нещата при който и да било.</strong></p> <p>Горанов: Ние сме на власт, щото е криза.</p> <p>Танов: Еми то сигурно и аз съм началник на митницата, щото е зле, а иначе никой нямаше да ми се обади на мене. Ако беше добре, щеше да има много кандидати.</p> <p>Горанов: Ей тука с тебе партия може да си направим и да се черпим.</p> <p>Танов: Ха-ха-ха... Добре...</p> <p>Горанов: (смее се)</p> <p>Танов: ...партия и ще бъдеш депутат...</p> <p>Горанов: Абсолютно...</p> <p>Танов: И да не се ядосваш за нищо...</p> <p>Горанов: Абсолютно...</p> <p>Танов: Има много голяма разлика.</p> <p>Горанов: Е, със сигурност е така.</p> <p>Танов: Ха-ха-ха...</p> <p>Горанов: Ще излеземе някоя вечер да почерпя за вечеря, да ги поговориме тия неща, важното е да не им се поддаваш, щото т'ва, което осъзнава премиерът, е, че ти си другата страна на един и същи медал и си мъдър човек. Той ти го е казвал лично и всъщност в момента т'ва противопоставяне с Цветанов, единственият резултат от него ще е само срещу премиера. Нито ще спечелиш ти, нито ще спечели той (б.р. &ndash; Цветанов)...</p> <p>Танов: Не, не мога да се противопоставя. Никога. Защото аз ти казах, за мене беше важно да знам има ли го... все пак да не изляза пък хептен...</p> <p>Горанов: И като останахте (б.р. &ndash; с Борисов и Цветанов), какво излезе от целия разговор?</p> <p>Танов: Ами пак същото. Мълчание от едната страна, но мълчанието в тоя случай действа на моя гръб... Защото за определени неща, за които стана ясно, че са пълна измишльотина и че изкушението (?) е по този начин и че произнесените лица са доста некомпетентни, запазвайки и неговото и моето, мълчанието беше наистина най-добрата форма и ако човек е умен, ще си направи извода. Аз ако съм направил някакви думи...</p> <p>Горанов: Нищо не си казал.</p> <p>Танов: ...и си направя справка колко съм, колко са ми били неверни твърденията, ще се коригирам.</p> <p>Горанов: Всичко е наред.</p> <p>Танов: И понеже не ми се дава възможност и затова тук постъпихме много неочаквано...</p> <p>Горанов: Всичко е наред. Тука мишената не си само ти.</p> <p>Танов: Е, знам. Знам, че...</p> <p>Горанов: ...Знаеш...</p> <p>Танов: Зная, през мене трябва да се атакува и министърът (б.р. &ndash; Дянков)...</p> <p>Горанов: Не, т'ва първо. Т'ва първо. Там е първото. Ти си второто.</p> <p>Танов: Но добре. В края на краищата, така да е. А какво, ми ние само наливаме вода в мелницата на хората, срещу които се борихме. К'во казват те &ndash; Танов и Цветанов се скараха само за девет месеца. Ми к'во ще стане до края на мандата. Те ще се разбият и...</p> <p>Горанов: Ей зат'ва не трябва утре да се продължават тези кавги, щото...</p> <p>Танов: Е, няма, аз ще съм по-мъдър, щото съм на повече години и няма да вляза в такъв спор.</p> <p>Горанов: Е, не, не бива.</p> <p>Танов: Сигурно си има к'во да се желае...</p> <p>Горанов: Не, не, ти си имаш много верен извод. Ти го каза преди малко. Няма нужда от противопоставяне. Ти може да споделяш, да подкрепяш Цветанов и пак да си вършиш работата...</p> <p>Танов: Но аз го подкрепям... Аз го подкрепям във всяко действие и се радвам на всеки успех на МВР.</p> <p>Горанов: Основното послание е да не им даваш повод на враговете да се забавляват.</p> <p>Танов: А, т'ва което мога да кажа, е, ааа, че се отнася за взаимодействия. Т'ва мога да кажа. Той (б.р. &ndash; Цветанов) не ме е критикувал, а се отнася за взаимодействие...</p> <p>Горанов: Да, точно така.</p> <p>Танов: В едно взаимодействие между службите за сигурност винаги има какво да се желай, винаги може да бъде подобрявано това взаимодействие, тъй че нещата ще се изясняват в тази посока. Ако той ме надскочи, казвам, че министърът (б.р. &ndash; Дянков) не е приел това, щото не е нормално министърът на вътрешните работи да прави оценка на служител на Министерството на финансите. Значи не е правил това, говорил е за взаимодействие.</p> <p>Горанов: Абсолютно.</p> <p>Танов: То си е негова работа... Те ще ме провокират. Аз знам к'во ще става, те ще бият... Целият, т'ва, разговор ще се вплете в тази посока.</p> <p>Горанов: И ти трябва да го връщаш оттам. Шест пъти ще те мушкат там, шест пъти трябва да излизаш. Защото т'ва ще им е основната тема.</p> <p>Танов: Знам. Те днеска се скъсаха телефоните, докато бях, кой знае утре какви глупости и к'во такова ще имат, пак ще излезе на преден план. Ей зат'ва се ядосвам, че пак ще даде тон на Ревизоро (б.р. &ndash; бившият шеф на митниците Емил Димитров) да говори глупости и да прави нападки...</p> <p>Горанов: Абе кой е Ревизоро, та му се връзваш толкоз бе...</p> <p>Танов: Е, не се вързвам, ама такива като него.</p> <p>Горанов: Е, кой е Ревизоро?<strong> Знаеш ли, ще те запозная с приятели, които са работили едно време след Ревизоро с бившия шеф на митниците. 29 кашона папки.</strong></p> <p>Танов: Ма т'ва го знаят всичките. Тука ще го замерят с камъни. Той не може да се появи в митницата. Той е един Рамбо, който е обикалял с един джип и е правил...</p> <p>Горанов: Глупости само...</p> <p>Танов: Само глупости...</p> <p>Горанов: Еми кой е Ревизоро тогава?</p> <p><strong>Танов: При растеж на държавата единственият човек, който е смъкнал&nbsp; приходите на таз агенция.</strong></p> <p>Горанов: Еми къв' ти е тогава темата.</p> <p>Танов: Никакъв не ми е, ама всичко т'ва, дето го говори от 2001 година, не е приложимо и в 2010-а, щото едно нещо няма вярно, и да се говори за държава в Европейския съюз...</p> <p>Горанов: Остави го тоя бе...</p> <p>Танов: На мен ми се говори, че за износ тютюните 300 лева трябва да плащат, кат' изнасят горива.</p> <p>Горанов: Чух го, ама просто много изнервена беше ситуацията и не исках да се намесвам. <strong>Трябваше Краси да се намеси, щеше да му направи чест, щото той също знае за какво иде реч, ама и Краси кат' замълча, викам си...</strong></p> <p>Танов: Ама какво Краси да се намеси... Турското карго аз му давам фактурата той да провери дали на тази фактура е заведена в данъчното. Оттук нататък, като се проследят нещата, би трябвало да се платят данъците. Нямам като митница по отношение на...</p> <p><strong>Горанов: Премиерът ги знай, премиерът ги знай тия неща и той замълча. Той просто гледаше сеир. И сеирът беше наш...</strong></p> <p>Танов: Хубаво, наш... Наш-наш.</p> <p>Горанов: Еми наш!</p> <p>Танов: Стана сеирът. Аз никога не съм бил злобар, мога да оценя нещата. Но когато направиш... винаги трябва да се гледа и другата страна... Ако т'ва се използва като слабост и продължат атаките, няма да е добре. Т'ва вече е оценка на премиера, той да каже къде са проблемите, щото аз не мога да кажа къв' е проблемът.</p> <p><strong>Горанов: Той, той го знай. Той има друг проблем, много по-голям с общия ни началник (б.р. &ndash; Дянков) и той с него първо трябва да си реши... Не може т'ва, което става, да става. Няма как...</strong></p> <p>Танов: Ти виждаше ли аз как реагирах, кат' бях там...</p> <p>Горанов: Е, виждах...</p> <p>Танов: Едни пиратчета, които са...</p> <p>Горанов: Деца идиотчета са се подредили отвънка... Няма как да стане...</p> <p>Танов: Е, няма как. Тази позиция не я одобрявам и затова поисках на другия ден да се видя и със самия министър. Защо бяхме поставени в такова положение? Попитах го.</p> <p>Горанов: И видя ли го?</p> <p>Танов: Видях го.</p> <p>Горанов: И к'во ти отговори?</p> <p>Танов: Каза, че бил разбрал от премиера и му казал, че няма да може да дойде...</p> <p>Горанов: Глупости. Ще ни играе панаир ли на нас, ти доколкото го познаваш.</p> <p>Танов: Не, ний с него (Борисов) си приличаме много по характер. Първи палим фитила и сме директни, тъй че...</p> <p><strong>Горанов: Той (б.р. &ndash; Борисов) не искаше да почне срещата без него (б.р. &ndash; Дянков). Стига глупости.</strong></p> <p>Танов: Е, хубаво, то стана ясно, един път няма да дойде, после дете то всеки си има...</p> <p><strong>Горанов: Десет минути след като беше свършила срещата, Симеон ми се обади да ме пита как е минала срещата и кой какво е говорил. И след това ти се обади на тебе. 9,15&ndash;9,20 ти звъня на тебе. Не знам дали си му вдигнал, но ти беше звънял, нали? </strong></p> <p><strong>Танов: Звъня ми и аз го видях, кат' сe прибрах, и наистина ми беше гадно и...<br /></strong></p> <p><strong>Горанов: И не му вдигна. Правилно, к'во...<br /></strong></p> <p><strong>Танов: И малко по-късно вдигнах, щото си викам, то, кат' ти умре хуя, путки...</strong></p> <p>Горанов: Ха-ха-ха...</p> <p>Танов: Щото то като се стигне дотук, и да се обясняваме половин час по телефоните, то е безсмислено.</p> <p>Горанов: Прав си. Той ми звънна, точно си тръгнах оттам, и той ми звънна. Имах чувството, че ни следеше как се движим, примерно, или не знам по къв' начин...</p> <p>Танов: Ха-ха-ха... Да не му пускат разговорите и на него?</p> <p>Горанов: Еми няма лошо и да му ги пускат.</p> <p>Танов: Но аз не говоря по-различно от тези, които водя... Няма кчво да се крия. Това са мои разсъждения и не виждам нищо лошо в тчва хората да си обменят мисли по различни въпроси. Не пиша анонимки, да се крия зад някой. Винаги съм си изказвал позицията, води все до неприятности, ама такъв е животът... Ами съжалявам, че...</p> <p>Горанов: Няма проблеми. Почивайq лека нощ!</p> <p>Танов: Малко да почина за утре, че...</p> <p>Горанов: Няма к'во толкова да им се (...) за утре. Спокойно, всичко ти е в главата. Няма, спокойно, ти си сам утре, нямаш конкуренция по темата, никой не знае повече от тебе. Единственото нещо е да бягаш от...</p> <p>Танов: ...Провокация...</p> <p>Горанов: Точно така. Абсолютно. Никой не знае повече от тебе.</p> <p>Танов: Добре, благодаря ти и приятна вечер!</p> <p>Горанов: Всичко добро и доскоро!</p> <p><em>Стенограмата е публикувана във в. "Галерия".</em></p>

Коментари

  • Лъчо

    05 Яну 2011 19:23ч.

    В.Танов - български език за напреднали. Боже , кога ще си събереш версиите ....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лъчо

    05 Яну 2011 19:27ч.

    ..... Щях да пропусна. Явно е че най-старата професия е зам. министър. Извинете ме труженички от околовръсното.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бачи КИКИ

    05 Яну 2011 20:39ч.

    Това на какъв език си говорят няма значение! Първо те знаят че ги подслушват и както се вижда изпускат повечето думи, за това се получават тези дупки и изглежда, че говорят глупости. Всъщност каква е картинката за мен - Танов и Дянков явно нещо са оплескали, спрямо политическата власт. Този Горанов се обади просто да провери В. Танов да не дооплеска работата и да му каже, че са приятели!!! Жалкото ще е , че няма нищо да се промени в политическото управление, защото &quot;знаят тая и оная фирма на кой са&quot; Така че живи и здрави и на следващите избори ви препоръчвам на всички да си останете вкъщи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ние може да сме хейтъри, но тези са си идиоти!

    05 Яну 2011 20:55ч.

    От цялата работа става ясно, че Танов е един &quot;умрял х*й&quot;, а наоколо е пълно с п***и, една от които е Дянков, който се крие и бяга по тъча, докато л**ното Влади Горанов не пропуска да го кисне тук таме пред &quot;Туй&quot;(ЦЦ) и &quot;Онуй&quot;(ББ). Остава Танов да каже кои са ония няколко фирми (не че всички не ги знаят, но е добре да се чуе от неговите уста). Той и без това вече пътува за Русе.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Бачи Кики

    05 Яну 2011 22:00ч.

    Основното ти изречение те издава, да си останем в къщи на следващите избори. Това искат ГЕРБ да не излязат хората да гласуват. Да ама пак ще излязат както искаха ГЕРБ през юли 2009 да излязат сега пак ще излязат за да ги изметат

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментиращ

    05 Яну 2011 22:24ч.

    Вижте какво, в този свят има мъже с чест и достойнство и такива без тези качества. Кой какъв е знае само тоя отгоре. От едни разговори като този може да стане ясно само че г-н Танов не си служи с Българският език по начин подобаващ на човек с неговия пост, но в никакъв случай не означава че е некомпетентен или на чист Български ПРОСТ. НЕ, уважаеми сънародници! Имам честта да го познавам лично и отдавна...Има си кусури,както всеки живял на тази земя с изключение на един , който умря на кръст. Но е верен на държавата и това му е заложено в генетиката. Не е женчо и не си трае. Все пак е бил циркаджия 25 години и му прави впечатление когато някой се пуска неправилно по въжето!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Анализатор

    05 Яну 2011 23:18ч.

    &quot;Горанов: Добре де, защо продължава той (б.р. – Цветанов) и да го заявява публично и къде ли не, че няма проблеми с НАП, а има проблеми с митниците. Айде, остави НАП настрани, защо той твърди, че има проблеми с митниците.&quot; Ами защото Краси Стефанов е служил при Мария Мургина, а тя служеше на много господари и тази техника е добре усвоена и от него.Сега е досттъчно удобен с няколкото ПР акции и услугите които им върши за същите големи фирми.Дори му помогнаха да си отчете изпълнение на плана за приходите за 2010г.Много е интересно как, като една седмица преди Нова Година най голямото очасвано изпълнение беше около 96%, изведнъж взе , че изпълни плана на 100% и нито стотна повече,че възстанови и доста големички сумички на доста големички фирми.А г-н Танов да не хленчи само по телефоните, където го записват, ами да се поучи от младежа К.С. Него , както виждате не го записват. Той не хленчи, изпълнява си плана,направи си супер успешна ПР акция на 30.12.2010г.във всички известни електронни и други медии.И въобще в НАП всичко е цветя и рози.Проблемите са в А&quot;Митници&quot;.Да му мисли г-н Ваньо Танов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • енчо

    05 Яну 2011 23:51ч.

    Толкова ужасно и тиокова българско!А след това казваме,че отвън ни били виновни!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • alfaom.dir.bg

    06 Яну 2011 0:38ч.

    Защо сте се организирали да правите съботажи срещу правителството! Нима вашият живот е чист!От какво всички се страхувате?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • pres

    06 Яну 2011 1:28ч.

    emi talpata da iska oshte neshto poveche - ima si vsichko - cirk, p**ki, h*i - mi showto e pulno, a glupacite deto davat vlastta na toia-onia - NIKOGA NIMA DA SVURSHAT!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • la piowra

    06 Яну 2011 3:01ч.

    w momenta nai-golemiq mizerabyl w prawitelstwoto e cwyklioto, dokato ne go smeni, Boiko, problemite 6te stawat wse po-golemi, i 6te se syzdade oktopod ot nowo pokolenie

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • za kwo goworim izob6to, za kwi pet lewa

    06 Яну 2011 3:39ч.

    wsi4ko towa koeto se hwyrlq w ob6testwenoto prostranstwo, spored men si e 4ist kiorfi6ek, praweno s edni4kata cel pak da se syzdawat izkustweni skandali i da se otklonqwa rabotata na prawitelstwoto ot istinski naleja6tite problemi, to e qsno 4e wyw wsqko stado si ima myr6a, no konkretno za tezi zapisi, edinstwenata cel e da se diskreditira ob6testwenoto mnenie na ob6testwoto sprqmo prawitelstwoto, kato wsy6tnost na wsi4ki e qsno 4e towa si e politi4eska pory4ka kym edna mediq, obslujwa6ta interesite na A.petrow, Qni Qnew, Goce i kompaniq i t.n. i t.n., t.e. na t. nar. oktopod- elementarno Uotsyn!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • аноним

    06 Яну 2011 3:41ч.

    Четейки горното, на простия ми електорален ум му идват няколко интересни мисли: 1.Защо ги ручахме жабетата досега. 2.И тия са както всички останали предишни. 3.Че във власта трябва да влезнат личности, който нямат нищо общо с предишните. Но уважаеми електорат последното няма как да стане с лицностите от т.3 а с хора на който пъпната връв е на светлинни години от това поколение управляващи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Аман

    06 Яну 2011 4:05ч.

    Простият ти електорален ум първо да се научи да пише правилно, а след това да мисли! Пише се &quot;личности, които&quot;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • jcked

    06 Яну 2011 6:11ч.

    @ Коментиращ: Kvota: &quot;се пак е бил циркаджия 25 години...&quot; Jalko e kato циркаджия e postaven na vajen durjaven post. Ne za choveka Tanov, kolkoto za tozu koito go e slojil tam. Jalko za BG-to...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валя

    06 Яну 2011 6:34ч.

    Край на скуката!!! &quot;ПРАВИТЕЛСТВОТО&quot; си дойде от ваканция и щоуто продължава... Че то по Нова година - скукаааа:водичка ,бензинец ,ток ,данъчета -само нагоре ,никакво разнообразие.Такава скука и по социалистическо не е била. Между другото кой управляваше държавата като го нямаше премиера и двете му вицета бяха на &quot;курорт&quot;?!? Май бяхме на автопилот. Че то можело и без управници и спасители...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валя

    06 Яну 2011 6:40ч.

    Най-краткото описание на скуката: В град Аахен и псетата дори от скука молят с умиление:&quot;ооо,пътнико, с един ритник създай ни малко настроение&quot; Хайне

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Валя

    06 Яну 2011 6:43ч.

    Е ми то и ние като псетата на Аахен...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • geo

    06 Яну 2011 7:26ч.

    кви са им батериите на тези бе много време говорят

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • IVANOV

    06 Яну 2011 9:11ч.

    NESE PLA6I NAROODE,IDVAT IZBORI TTIABVA KRADCITE DA VZEMAT MESTNATA VLAST A POSLE I CENTRALNATA,ZATVA VIKAT NA TIA DETO GI SVALIHA OT VLAST-,,I TIA SA KATO NAS..,,,DA,AMA NE,NE VI PODGONIHA I NE VI VZATVOR VKARAHA TVA E PROBLEMA NA BG,AMA NE MOGAT ...SPOMNETE SI DUMITE NA BORISOV PREDI IZBORITE SRE6TU MENE SA IZPRAVENI MNOGO MILIARDI,HAIDE IDI SE BORI S TIAH,I TOI SE BORI ,NO SILITE SA NERAVNI ,OPITVAT SEDA GO SVALIAT S RAZGOVORI,AKO NE USPEIAT I DRUGO-300 000 EVRO DAVAT ZA GLAVATA MU,TE VE4E GUBIAT MILIARDI OT NEGO...NARODE MISLI DOBRE I NE SE PODAVAI NA TEZI RAZGOVORI,SAKO ZNAE6 RAZGOVORITE NA PREDI6NITE I GRABEJITE V MILIARDI 6TE TI SE ISKA DA SE GRUMNE6

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • &quot;аз&quot; е моето име

    06 Яну 2011 12:11ч.

    Mного е омерзително прочетеното/като съдържание/, а колкото до езика и грамотността,ужас -единият уж интелигентен,а&quot;мека&quot;, другият..... Боже,божее- слез и си прибери вересиите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Pi4aga edin

    06 Яну 2011 13:01ч.

    Интересно ако не беше &quot;печен&quot; циркаджия с добра школовща да ги усети, че го записват и следят дансаджиите, дали щеше толкова идеалистично и лицемерно да говори бате Владо ?!...Щото едно е да говориш тенденциозно, знаейки че те слушат и записват и после ще докладват, съвсем друго е да си говориш каквото мислиш наистина. Близачи на гъзове...български мантлитет... Времената на позьори-тъпунгери, обградили се с по-тъпи и от тях дупелизковци, които да им казват по 3 пъти на ден колко са умни и велики. Ще отиде Владо Танов след полицията и след шеф на БОП-а да става шеф на митниците за 1000 лева на месец идеалистично, вместо да си играе с организираната престъпност и да си трупа пачките без данъци.....Верно е циркаджия от Большой театр, то е ясно, ма чак толкоз големи овце ли са останали у БГ само, та му се вържат на номерата....че и Левски го нарекли по коментарите някъде....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Pi4aga edin

    06 Яну 2011 13:10ч.

    Отделно, щях да попитам...ко прай като шеф на митниците и какъв точно специалист/ръководител е и с какви точно познания, като не знае, повишавайки акциз/данъци реално увеличаваш сивия сектор и намаляваш потреблението...и в крайна сметка имаш по-ниски приходи с по-лоша събираемост.....като това дори всеки един студент учил по един или друг повод икономика в първи курс ще ти ко каже (и го пише във всеки един учебник по макроикономика). Изобщо толкова &quot;експертно&quot; е това правителство, че...да ти се додрайфа. Ма реалната цел е именно да се стимулира сивата икономика и контрабандата...щото тогава се дават пари под масата и се облагодетелстваш като изоглавен от корумпираност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бате гошо

    06 Яну 2011 17:00ч.

    танов си признава че не знае как да направи реформа в митницата,а боико го назначил като експерт да я прави,

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • питащ

    06 Яну 2011 18:55ч.

    &quot;Шефът на Агенция &quot;Митници&quot; заяви на пресконференция, че за да се освободи от корумпираните служители, трябва да закрие цялата служба&quot;.Това е цитат от интервю през април 2010. Така и не стана ясно коя е службата. Може би инспектората в АМ, който после бе закрит а шефа &quot;Фашиста&quot; освободен. Времето е същото когато Танов е бил записван.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • горчо

    06 Яну 2011 18:56ч.

    към jcked - този, който не пише с български букви,но го е еня за BG: Чували ли сте някога за метафора. Танов ти казва, че 25 г. е бил ченге и вижда, как като правят лоши, ченгеджийски номера, той ги усеща. Демек- на стар краставичар, краставици да продаваш. Така , че не приемай нещата едно към едно или само да напишеш нещо и да кажеш, че всички са маскари.Четейки коментарите на другите , оставам с впечатление, че не са чели разговорите. Танов намеква, че е бил против увеличението на акциза, но след като това е политическо решение, следва всички, а не само той да е отговорен за последствията. Иначе е лесно да критикуваме &quot;бате Владко&quot;/ВАНЬО Танов/ ,че бил ченге , че не бил специалист, че това , че онова. Няма лошо в това да е бил действащ полицай. В митниците си има специалисти за всичко. Нали Ревизоро беше голям специалист. Всички дигнаха ръце от него. Не съм му адвокат на Танов, но плитки и повърхностни коментаери по темата са смешни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Илиева

    06 Яну 2011 19:36ч.

    Браво на редакцията на в-к &quot;Гласове, че се осмелиха да публикуват стенограмите. Дано опростачения ни народ, който с цялото си малоумие гласува за господата от ГЕРБ проумее, че колкото повече тези останат на власт толкова повече ние ще се разорим - както икономически, така и културно. Не мога да проумея как може хора, които &quot;упрвляват&quot; държава да разговарят с има-няма 50-100 думи. Това е страшно.Народът ни стана зъл и опростачен. Тези безобразни клипчета от МВР- пиар акциите како показват на децата, на младите - бийте, удряйте,тръшкайте на земята,размахвайте пистолети, защото това е норално . Не разбирам, защо е този страх и от медиите - БНТ,БТВ, Нова ТВ.Такъв страх не е имало близо 20 години. Не мога да си представя какви политически трудове щяха да настъпят ако по време на управлението било на Виденов, Ив.Костов прословутата тройна коалиция бяха публикувани такива стенограми с подобно съдържание.А тук излиза г-н премиера, за когото управлението май е наистина бразилски карнавал и бръщолеви някакви глупости. ИСТИНСКИ СЕ НАДЯВАМ НА ПРЕДСРОЧНИ ИЗБОРИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Морж

    06 Яну 2011 20:24ч.

    Ако си мислите , че това което Галерия излага е изолирано събитие дълбоко се лъжите. Цялата управленска върхушка на ГЕРБ е п ропита с далавери и подли игрички за получаване на политическо и икономическо влияние и не се интересува от хала на държавата.Важни са личните интереси на ББ ЦЦ Дянков, Танев и друга пасмина. Време е за ПРЕДСРОЧНИ ИЗБОРИ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Весо

    06 Яну 2011 20:50ч.

    В.Танов явно иска да защити хората си, да повиши Авторитета на митниците, и своя, като с ПРОСТИ, но МЪДРИ виждания,предложения и решения се опитва да бъде максимално полезен на правителството и държавата си, респективно на обикновенния български данъкоплатец.Но както се вижда не среща нужното разбиране и подкрепа от, иначе доста по-ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ от него минестри.Това Неуважение и Подценяване на неговите качества и опити да Пребори Корупцията(предизборните обещания на Бойко) срещат стъклената преграда в очите на Дянков, който делеч по-неориентиран и без ясна позиция от Танов се крие, отлага разговора с Бойко, и накрая Мишока му с Мишок, измъквайки се му казва сам да се обади на премиера, пък какъв е проблема да си хване автобусчето от Русе и да се срещне лично с Борисов, пък той дано го приеме и изслуша.Генерала обаче май не иска да Обиди Цецо и Абдикира от проблема, като заявява, че неговите подчинени нямало нужда да се обичат, а да се мразят и така да работят заедно. Това означава-Няма да нападна Цецо, пък дано въпроса намери Решение от самосебеси .В такъв случай нека Медийната звезда Цветанов да вземе да свърши някаква полезна работа вместо да си приписва чужди успехи пред Бойко и обществото-визирам заловените късове цигари от Танов.В МВР има достатъчно проблеми за решаване.Г-н министър Цветанов РАБОТИ! Хората ти нямат Униформи, Обувки с който да ходят на работа, а ти си тръгнал да интригантстваш и да правиш медийна кариера.Наглостта ти взе да идва в повече на хората!Г-н премиер подкрепете не индиректно, а Директно Митничаря Танов.Този човек иска да работи и да пълни хазната от данъци, и борейки се с контрабандата помага и на г-н министъра Цветанов.Г-н Танов не се отказвайте.Малко са хората-Родолюбци като Вас!Желая Ви Успех!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • &quot;ВНИМАНИЕ!, противник подслушивает ! &quot; ( пишеше го на всяка Съветска радиостанция !!! )

    06 Яну 2011 21:02ч.

    &quot;ВНИМАНИЕ!, противник подслушивает ! &quot; ( пишеше го на всяка Съветска радиостанция !!! )

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • серГЕЙ Станишев

    06 Яну 2011 21:40ч.

    Бойко Борисов е пич!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бойко Борисов

    06 Яну 2011 21:42ч.

    На едни предсрочни избори пълната изборна победа ми е гарантирана и няма да се налага да разчитам и на АТАКА дори. ;)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • случаен

    06 Яну 2011 21:43ч.

    разхвърляне на стръв и преброяване на шараните

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йоан

    07 Яну 2011 4:48ч.

    Прост,по-прост,най-прост,ТЕ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гого

    07 Яну 2011 5:12ч.

    Нищо от този разговор не бива да се взема за чиста монета - както виждате, и двамата говорещи са 100% наясно, че разговорът се записва. Казали са това, което са искали да бъде прочетено после.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • стария гербер

    07 Яну 2011 21:49ч.

    Започна ли да пиша ще се забравя .За това ви препоръчвам да се позаинтересовате за двете действащи лица ТАНОВиДянков.Малко ще се опитам да ви помогна: БлюдолизецаТАНОВ Е МЕТРЕСА НА ВСИЧКИ ПРАВИТЕЛСТВА ОТ БАЙ ТОШЕВО ВРЕМЕ И Е СТРАХОТЕН ИНТРИГАНТ. С Г-Н ДЯНКОВ ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА ВНИМАВАТЕ.ОТ ВСИЧКИТЕ НАЙ ДОБРИ ИКОНОМИСТИ ПОДБРАНИ ОТ ЖОРЖ СОРОС/4МА СА БЪЛГАРИ/КЛАСИРАНИ В СТОТИЦАТА ТОЙ Е НА ДОСТА ПРЕСТИЖНО МЕСТО И НИЕ МОЖЕМ САМО ДА СМЕ БЛАГОДАРНИ НА Б.ЧЕ Е УСПЯЛ ДА АНГАЖИРА СОРОС ДА МУ ПОМАГА В УПРАВЛЕНИЕТО НА СТРАНАТА.Палете свещи за ДЯНКОВ в неговите ръце е спасението на България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • иванчо

    20 Яну 2011 6:11ч.

    умрете бееее...тоя другар е другар и на другаря...ясно ли е?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • иванчо

    20 Яну 2011 6:21ч.

    до стария гербер будали сте и такива ще си останете..мафията не се показва само там където е на власт...италия и българия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • CeararexJek

    13 Дек 2011 3:56ч.

    Where to celebrate Christmas advise?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Adrienn

    03 Окт 2012 17:42ч.

    This is way better than a brick & motarr establishment.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • gvcibtiezn

    04 Окт 2012 10:55ч.

    k3Tw7S rqnntmbfkgpe

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • glfyahz

    06 Окт 2012 11:09ч.

    49pdn0 pilatgxkabsi

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи