Православни богослови: Истанбулската конвенция вменява джендър идеологията като юридическа норма

Православни богослови: Истанбулската конвенция вменява джендър идеологията като юридическа норма
"Истанбулската конвенцията вменява на едно неюридическо понятие (знаково за определени ЛГБТ среди) юридическо значение за всички българи. В редица текстове на конвенцията се въвежда понятието джендър не само в смисъл на социален пол, но и в смисъл на идентичност. Истанбулската конвенция отваря възможности за въвеждането на дефиниции за човека и на ценности, които противоречат на християнската ни идентичност като личности – мъже и жени, на християнската ни традиция като народ и на способността ни като общество да защитим слабите от всяка форма на насилие." Това се казва в становище на трима православни богослови и преподаватели от Православния богословски факултет на ВТУ „Св. Кирил и Методий“. Доц. д-р Свилен Тутеков, доц. д-р Димитър Попмаринов и доц. д-р Мариян Стоядинов, представят богословската гледна точка към Истанбулската конвенция. Те предупреждават, че „налагането на тази Конвенция на обществото като свършен факт може да доведе до много и непредвидими проблеми“.

 

„С оглед изникналите в обществото и политическите среди разисквания относно Истанбулската конвенция смятаме за необходимо да се чуе гласът и на православни богослови. Налагането на тази Конвенция на обществото като свършен факт може да доведе до много и непредвидими проблеми.

 

Основните въпроси, които текстът на конвенцията поставя и които изискват осмисляне и отговори, са следните:

1. Истанбулската конвенция отваря възможности за въвеждането на дефиниции за човека и на ценности, които противоречат на християнската ни идентичност като личности – мъже и жени, на християнската ни традиция като народ и на способността ни като общество – спасило евреите през Втората световна война – да защитим слабите от всяка форма на насилие. В редица текстове на конвенцията (напр. чл. 3, б, чл. 4, ал. 2, чл. 66, ал. 1 и т. н.) се въвежда понятието джендър не само в смисъл на социален пол, но и в смисъл на идентичност.

 

1.1. Конвенцията вменява на едно неюридическо понятие (знаково за определени ЛГБТ среди) юридическо значение за всички българи;

 

1.1.1. За първи път то е изведено през 50-те години на ХХ в. от лингвистиката и е въведено в сексологията;

 

1.1.2. Впоследствие – особено след 1990 г., когато Джудит Бътлър формулира понятието джендър перформативност – то се използва като инструмент за целите на една нова идеология, синтезирала културния марксизъм и тежкия комплекс за вина в развитите обществата с колониално, робовладелско и нацистко минало.

 

1.2. На трето място идва използването му в документи като Истанбулската конвенция, като норма, която всяко национално законодателство трябва да приложи, генерира и развие за целите на споменатата вече идеология;

 

1.3. Четвъртото му приложение е на нивото на политическата демагогия. За тази цел всеки опонент бива „стигматизиран“ като протагонист на „домашното насилие“ или дори като геополитически лобист.

 

2. Понятието джендър е квазинаучно и е част от идеологията на джендър идентичността, съгласно която полът е изцяло социален конструкт:

 

2.1. Въвеждането в законодателството на идеологически натоварено понятие създава възможности за последващото налагане на културни модели и ценностни нагласи, които рушат основите на личностната идентичност и на семейството като основна структурна единица на обществото.

 

2.2. Предвидените в Конвенцията мерки за промяна на социалните модели на поведение на жените и мъжете (чл. 12, ал. 1) и за джендър образование с цел изкореняване на техните стереотипни роли (чл. 14, ал. 1) са инструктивни изисквания, които имат изцяло идеологическо съдържание. Като такива, те нямат място в националното законодателство.

 

2.3. Ратифицирането на Истанбулската конвенция в този ѝ вид (и превод) от Българския парламент ще докаже дефицит в националното законодателство по отношение насилието изобщо: спрямо жените, спрямо децата, а защо не и спрямо човека по принцип.

 

2.4. Основателно се поставя въпросът: съществува ли такъв правен дефицит в България? Ако отговорът е „да“, тогава следващият въпрос към законодателната (и изпълнителната) ни власт е „защо“?

 

2.4.1. Защо правното министерство досега не е инициирало (и не инициира) законодателни промени в тази област през последните три десетилетия от най-новата ни история?

 

2.4.2. Ако отговорът е „не“, тогава какво (освен дипломатическата куртоазия) прави въпросната Истанбулска конвенция насъщна потребност за дневния ред на обществото ни?

 

2.5. Джендър идеологията е единственото ново, което липсва в нашето национално законодателство.

 

2.6. Ратифицирането на конвенцията всъщност ще наложи понятието джендър не на равнището на сексологична хипотеза (където му е мястото), а на равнището на идеология, тоталитарно налагана на всеки българин – от новороденото, до всеки от нас като обект на правото.

 

3. Истанбулската конвенция и заложените в нея модели на обществено поведение, морални предписания и законово нормотворство са провокация към Православното християнство като „традиционна религия в Република България“ (Конституция на РБ, чл. 13 [3]).

 

3.1. Християнското съзнание отнася тайната на пола към човешката природа, която е дарувана от Бога. За него тайната на пола е основана в сътворената от Бога човешка природа.

 

3.2. Природата, телесността и полът са промислително дарувани на човека и следва да бъдат осъществени в неговото формиране като личност.

 

3.3. Полът се отнася към различния начин на функциониране на богодаруваната природа, на която в еднаква степен са носители и мъжът, и жената.

 

3.4. Полът е природна (биологична) характеристика, която трябва да бъде осъществена в рамките на брачното съжителство като служение на съпружеството, родителството, майчинството, бащинството.

 

3.5. Всички тези „социални роли“ не могат да бъдат отделени от тяхната биологична, природна обусловеност и да бъдат мислени като „джендърни роли“, т. е. като създаване на социална полова идентичност.

 

3.6. Социалната и културната реализация на мъжа и жената предполага зададеното в тяхната природа полово различие и не може да се сведе до т. нар. джендърни роли.

 

3.7. Приемането на идеологическото понятие джендър е изцяло неприемливо за християнската антропология, която разглежда човека като личност, носител на природа и телесност с присъщото ѝ полово различие.

 

4. За православно то съзнание единственият начин за осъществяването на пола, като възможност за живот, е семейството – като брачен съюз на мъж и жена.

 

4.1. Семейството е естествената среда, в която зададеният пол може да бъде осъществен като съпружество, родителство, майчинство или бащинство в живота на отделната личност.

 

4.2. Идеята на джендър идеологията за изграждането на джендърни роли или идентичности, които подменят тези служения на мъжа и жената няма антропологично основание и е изцяло идеологически конструкт.

 

С оглед всичко, казано до тук, питаме: кое прави ратифицирането на тази конвенция (в този ѝ вид и превод) жизненоважна тема за дневния ред на обществото ни?

 

Демографската и ценностната криза, масираната имиграция на млади и образовани българи, са много по-насъщни проблеми, които трябва да бъдат предмет на обществения дебат, на законодателни инициативи и на конкретни управленски действия тук и сега.

 

 

Източник: dveri.bg

 

Свързани текстове: 

Мариян Стоядинов: Истанбулската конвенция се прицелва в децата ни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • Дръндорков

    03 Фев 2018 9:42ч.

    Някой да се е съмнявал!? Нали затова е цялата дандания...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "... питаме: кое прави ратифицирането на тази конвенция жизненоважна тема за ... обществото ни?"

    03 Фев 2018 14:42ч.

    Отговаряме: За вашето общество - НИЩО, но за други общества ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Продължавайте все така! И работете за събуждане на духа на народа!

    03 Фев 2018 15:14ч.

    И тук да напиша за кризисните центрове. В Америка им казват шалтери. Шалтерите у нас ще станат хляб единствено и само за НПО-тата, които ще смучат държавата за построяването им и поддържането им. ______________________________________ Или пък офшорните пари на Станишев и сие ще се върнат като инвестиция в шалтери. ________ Помислете само. Кризисен център. Семейството е в криза и някоя си мила дама, на която очите и две минути не могат да се задържат на едно място, поради психични проблеми, тръгва да решава твоите! __________________________________ Семейството минава и пред радост, и през мъка! Семейството се гради с години! А ние промиваме мозъците на жените, че след всяко недоразумение в къщи тя може да тича по шалтери. Или той, знам ли, ако жената изгони мъжа, той къде ще иде! ___________________ Според мен църквата да си поема кръста и да помага на българското семейство. _____________________ И съм в пълно недоумение! Как Министерството на образованието намери хиляди причини да не допусне да се изучава абсолютно нищо в училищата във връзка с вярата, а допуска НПО-та със съмнителна репутация и още по-съмнително чуждо спонсориране, да си развява байрака при децата ни? _______________________________________

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Муйо

    03 Фев 2018 22:13ч.

    Пак да кажа, че "пол е съвкупността от признаци, по които живите същества се делят на мъжки и женски и с които се допълват в продължението на рода". Ясно и точно, ама на тия с половите извращения не им харесва. ПП - кризисните центрове се казват шелтъри. Шалтери казват на токопрекъсвачите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • passer-by

    04 Фев 2018 1:06ч.

    Турция подписа и ратифицира Истанбулската конвенция... И какво от това ?! Турското министерство на исляма /Дианет/ излезе с тълкувателно становище на мюфтиите /и което е задължително за правоверните мюсюлмани/, че момиче с навършени 9 години може да бъде съпруга...А турският Дианет /с изричното съгласие на българската държава/ ръководи и наставлява мюсюлманите у нас какво поведение да следват...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос към авторите

    04 Фев 2018 8:17ч.

    Проблемът е, че Църквата изначално не вярва, че мъжът и жената са равни. Че независимо от пола си са в еднаква степен ЧОВЕЦИ. Да, полът със сигурност означава различна генитална анатомия, различни био-химични процеси. При сключване на църковен брак, обаче, в проповедите си поповете масово обясняват на жените как трябва да са послушни и да се подчиняват на мъжете си, да са безгласни букви, без собствени нужди, които се съобразяват изцяло с това, което мъжът им иска, очаква, мисли и пр. Това как се връзва с богодаруваните природни полови характеристики? Значи излиза, че Църквата поддържа една чисто социална неравнопоставеност между половете. Но нека не забравяме изреченото от Св. Апостол Павел: "Няма вече иудеин, ни елин; няма роб, ни свободник; няма мъжки пол, ни женски; защото всички вие едно сте в Христа Иисуса" (Галатяни, 3: 28) Да не вземем да изкараме сега и Св. Апостол Павел, че е джендър социален инженер?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Учен

    04 Фев 2018 9:26ч.

    Мъжът и Жената НЕ СА РАВНИ. И не Църквата , а природата е направила така. Мъжът е по-силен , жената е по-крехка. Мъжът е с по-развит мозък за определени дейности , женският за други такива. Мъжът е по-агресивен /хормони/ , жената е по-кротка. Мъжът живее по-кратко , жената е по-дълголетна. В природата се раждат малко повече момчета , спрямо момичета ... и т.н. и т.н ! Мъжът + жената са хармонията на природата. Те са балансът от Бог. Те са инг и янг , единството и борбата на противоположностите. ... Джендърството е КВАЗИнаука. Идеологическо шарлатанство , вредно но агресивно. Това е нов болшевизъм , по-лош от ленинският. Озаконена сбърканящина. Общество , църква , наука ... трябва да се борят и оборват тази сбърканящина , тази идейна чума на 21-ви век.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бензиновоза

    04 Фев 2018 9:45ч.

    Много подходящо и навременно включване на господата доценти от ВТУ, приветствам! Стратегическата цел на рептилистичните кръгове, нагло и безумно прокарващи тая античовешка конвенция, е пречупване на мъжественото, воинското, творческия логос, и замяната им с женския джендърен конформизъм, който никога не е творчески, лесно се поддава на материалистични изкушения, влиза в дългосрочни и вечни съглашателства с княжествата и властите на "тоя свят". Набарат ли един път произволно и безпрепятствено психичното форматиране на децата чрез джендър образователни политики - работата им е изпечена и гарантирана, до едно поколение и половина всичко, що е божествено и мОжествено напрегнато на тая Земя, ще бъде пречупено и в перспектива - изкоренено. Нужна е непрекъсната съпротива и бдителност в Бога, този път няма да им позволим!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • биогноза

    04 Фев 2018 9:52ч.

    До Въпрос към авторите на 04.02.2018 в 08:17 - Няма как да са равни, докато не бъде поправена грешката чрез регресивно покаяние, изкупителна дисциплина и творческа логосна обхода - жената е белязана всеки месец да кърви заради своеволното си отдалечаване от соларната божественост - към лунарното и пасивното, тъкмо тя е съществото, което съблазни мъжа, за да не се съпротивлява на дявола и неговите козни. Жената може да бъде метафизично спасена само чрез разумността и воинската съпротива на мъжа чрез Волята Божия. Т.е. тъкмо противоположното на всякакви доктрини за "човешки права", които в нищетата на обозримостта си ни на йота не досягат теологията, онтологията и сотирологията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • биогноза

    04 Фев 2018 9:57ч.

    Само да отбележа, че не съм автор на материала и позицията ми не следва да ангажира авторите!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    04 Фев 2018 12:03ч.

    Коя религия забранява правото на обич ?! Кое противоречи с “Вашата” религия?! Нима религията не е само и единствено любов ?! Аз смата едва дочетох цялата статия... Всеки един човек има общочовешки права. И никой не може да ти отнеме правото да обичаш, правото да бъдеш щастлив и да имаш семейство! На вас господа теолози, никого, нищо не ви налага, по никакъв начин. Вие сте тези, които се опитват да налагат. Много се надявам да спрете да се опитвате да дефинирате това що е религия, само защото сте теолози... Говоря от позицита на високообразован човек, така, че всеки един ваш “богословски” аргумент по темата не ме касае. И макар коментара ми да не засяга до толкова темата за въпросната Конвенция, която вие самите тълкувате погрешно, в отговор на това ваше тълкуване ще си позволя да изразя своето простичко желание: Искам да живея свободно и да имам елементарните права, които се полагат на мен и на жената до мен като брачни партньори. Тези права Вас не касаят като представители на здраво Християнско семейство. Следователно на вас никого не пречи, но не пречете и вие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос към авторите@Учен - 09:26

    04 Фев 2018 12:08ч.

    Извъртате логиката на написаното от мен както ви изнася. Привеждате чисто биологични и физични аргументи (сила, крехкост, хормони, мозъчни функции и т.н.) като доказателство за социална хармония и едва ли не равнопоставеност. Това са различни неща, обаче, от съвсем различен порядък. Изобщо не съм привърженик на крайни течения като джендър/куиър-идеологията, мисля, че натрапването им на политическо ниво като "норма" си е чиста проба тоталитаризъм. Но да се твърди, че мъжът и жената не са равни поради изначално дадени природни характеристики е, меко казано, чудовищно. Такава линия на разсъждение не е много по-различна от идеите на национал-социализма или ИДИЛ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги ДимИтров

    04 Фев 2018 12:25ч.

    Едно време, по комунизма, се считаше за голям срам мъж да бута детска количка. Явно някак си не се вписваше в маркискто-ленинската представа за природно дадени полови характеристики. А БПЦ тогава мълчеше, нищо, че формално никой не я беше забранил...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гост

    04 Фев 2018 12:39ч.

    То вече е очевадно каква е целта на ИК. Браво на БПЦ. Не може една групичка хора с всевъзможни сексуални наклонности и поведение (различни от нормалните), да дават наклон на дъгата на всички останали. Баста.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Учен

    04 Фев 2018 13:23ч.

    Воден на научен спор с игноранти , индоктринирани с идеология , кауза пердута. Пак повтарям бавно и напоително , за останалите. Джендър идеологията е АНТИнаука. Това е съвременна лисенковщина отричаща достиженията на биологията , медицината , физиология , психиатрия , както и социално-обществените достижения на човечеството от 20-ти век. Но докато марксисзма-ленинизма освен лисенковщината имаше и рационални звена , например респекта пред точните науки , джендър-болшевиците отричат и очевидните материални дадености на природата. Те отричат това което имат децата между краката , настояват че момченцето няма пишка , а е безполово. Настояват че момиченцето не е такова каквото е , а ... също безполово ! Това е опасен фанатизъм , сектанщина , много прилепчива и пробивна в управленските структури на държавите ! Съвършено очевидно е че джендърите са ИДИОТИ. Но не "полезни" идиоти , а маши в плановете на световното задкулисие. Тези които дърпат конците на Света и нарастването на населението на планетата е неприемливо. Тези които искат да управляват маса от биороботи , объркани същества които не знаят от каква народност са , коя е родината им , кои са корените им , кои са родителите им , не знаят те мъже ли са или жени ! Това е светът на Оруел , но в ++ . И джендър болшевизма е едно от оръжията за налагането му. Теолозите нека си го наричат "сатанизъм" , "содомизъм" ... съгласен съм. Но аз не съм теолог , аз съм учен. И коментирам това зло от към научната му страна. Безумно е да се твърди че няма връзка между биологичното и психичното в хората , и социалното и общественото им проециране. Връзките са огромни , многопосочни , и са обекти на множество науки. И хуманитарни , и нехуманитарни. Науката е безсилна пред идеологическия фанатизъм. Науката не може да обори фанатика с научни аргументи. Лисенко приживе е ръководил съветската агронаука , бил е академик и висш партиен кадър. Никой не го е оборил приживе /не е посмял/ с научни аргументи , да му докаже че генетиката съществува. Че Мендел и Морган са прави защото доказват по научен път наследствеността. По времето на тоталитаризма Мендел и Морган се отричаха /или поне през почти цялото време на соца.../ , Мендел беше наричан "мръсен поп" , а експирементите му с грахови зърна бяха заклеймявани от мастити комунистически авторитети , окичени с академични титли... Трябваше да си тръгне този строй ,за да падне идеолигическото табу за генетиката. Източния блок /СССР/ беше безнадеждно закъснял в тази наука... Днес наблюдаваме огледален исторически процес. Вече достигнати познания от Науката биват отричани с фанатична сила. Под натиска на гейове и лесбийки се прекрои списъка с болестите на СЗО и от него бяха извадени сексуалните им девиации ! Това е не повече не по-малко от това което правеха в СССР лисенковците. По държавна линия , от името на Партията и Идеологията те игнорираха природните закони , тъй като не съответстваха на идеологическите им "разбирания". Така и девиантите днес , въоръжени с идеологията за джендърството , игнорират атрибутите на дацата , с които се раждат от Майката Природа. Проблемът е страшен. Ако бяхме през Средните векове , Църквата като всесилна щеше да поеме борбата с това зло. Но днес сме 21-век , /уж/ сме евоюлирали , имаме демокрация /??/ , правата на човека и т.н. ценности , зад които това зло се прикрива и пълзи. Ценности които това зло експлоатира подло и преиначава. Ценности , които т.н.джендъри четат така , както Дявола чете евангелието. Борбата ще бъде трудна и продължителна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    04 Фев 2018 13:23ч.

    ГОСТ, щом на вас някой ви дава налкон на дъгата, явно имате нужда нужда !? Всеки за себе си определя какво е нормално и какво не (говоря за обикновенните неща). Всеки има право да бъде себе си, по-нормално от това аз не виждам! Защо хора като вас - хомофоби да определят секуалността на други хора ? Щом не искате вас никой да определя, не определяйте и вие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • в кратце - Учен

    04 Фев 2018 13:35ч.

    Или отговор в кратце на въпросния джендър --- да се твърди, че мъжът и жената са равни въпреки изначално дадените различни природни характеристики е, меко казано, чудовищно . Мъжът и жената ТРЯБВА да имат равни права в обществото. Но те не са природно "равни" - те са различни. Биологически, анатомически , физиологически , интелектуално , психически , поведенчески , сексуално... И съответно тези разлики определят СОЦИАЛНИТЕ ИМ РОЛИ. Различни роли.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Историк

    04 Фев 2018 13:46ч.

    От над 200 години ,от Френската революция , хомосексуализмът е декриминализиран. При нас също след края социализма , макар че педераси имаше и в онова време. И никой не ги преследваше истински , даже стигаха до високи обществени позиции на известни артисти , певци ... Никога у нас не е имало истинска хомофобия , каквато например е имало в Нацистка Германия. Какво искат днес хомовците ??? Право на сексуална идентичност ? ЧЕ КОЙ ИМ ПРЕЧИ ? Кой застрашава сексуалните предпочитания на хората днес ??? Кой пречи един педераст да води сексуален живот на педераст ? Н И К О Й ! Никой не им пречи на "наклона" , никой не им налага на сила да бъдат нормални. Това си е техен личен избор. Нормалните хора просто не желаят ХОМОСЕКСУАЛИСТИТЕ ДА ИМАТ СПЕЦИАЛНИ ПРИВИЛЕГИИ . Нормалните хора се дразнят и отвръщават от агресивните ЛГБТ и техните безкрайни и постоянни настоявания за още , и още , и още права. Ама не сексуални права , защото те това го имат. Те искат непрекъснато нови и нови СОЦИАЛНИ ПРАВА. Права , каквито няма за нормалните хора , което значи че хомовците настояват само и единствено за привилегии ! Ами аз пък не съм съгласен някой да има привилегии спрямо мен , основани на неговите нетрадиционни сексуални предпочитания. Това противоречи на базовите правила на Демокрацията. Това е противоконституционно !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВНИМАНИЕ, ВНИМАНИЕ!!!!!

    04 Фев 2018 14:16ч.

    Алармирам обществото, че линковете с текста на Конституцията не се отварят! До вчера се отваряха и можеше да се прочете текстът на Конституцията, а днес вече няма достъп. До там ли стигна ЦЕНЗУРАТА - да се ограничава достъпът до Основния закон на държавата??? Или на "Територията" не се полага да има такъв! Не е ли подозрително, че точно сега крият Конституцията от народа??? Разпространете за това безобразие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    04 Фев 2018 14:22ч.

    Историк, никой не ика да има повече права от вас, а да има такива като вашите права, при евентулен брак с половинката си. Аз също не понасям парадирането по която и да било тема! Хората не са агресивни, на тях им се налага цял живот да доказвт нещо, за сметка на друго. Агресивни хора се срещат навсякъде, съмнявам се, че са концентрирани само в едно ГЛБТ общество.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дръндорков

    04 Фев 2018 14:44ч.

    Е, аз пък не съм съгласен "при евентуален брак с половинката си" хомо- и всякакво- сексуалните да имат съвсем равни права с "нас"!!! Женете се или се мъжете или каквото там се правите, въпреки че и това никакъв брак не е според никой валиден закон, наследявайте се включително - никой от "нас" не иска нещо чуждо... Но когато става въпрос за "раждане" на деца (по някой от вече възможните начини, поне за жени) или за осиновяване, отглеждане и възпитание на децата - НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН И НЯМА ДА СЕ СЪГЛАСЯ. Искам някой да ми обясни, ама без пяна на устата и без крясъци какво точно по пол дете - момче или момиче, и как би било отглеждано в семейство от двама мъже, по начин, че да има майка, ама не "майка" в кавички, а майка... Колкото и да е женствен, мъжът си е мъж и за мен това е противоестествено, а пък вие си говорете, каквото си искате. Та затова съм против тъпата конвенция и ще бъда против, и ще си защитавам позицията докрай, бъдете сигурни. И се надявам да не съм сам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Миню до Учен и Историк от по-горе

    04 Фев 2018 15:01ч.

    Господа Граждани, абсолютно съм съгласен с вас в разсъжденията ви. Истанбулската Конвенция е троянският кон за въвеждане на “джендера” в живота на нормалните хора. Това значи насилствено коригиране на даденостите на природата само заради някакъв телесен и психически сърбеж в растежа на индивидите. Педарастията и сексуалните откачалки искат социални и юридически гаранции за извращенията си. Осиновяват се деца от педеруги и лесбийки, който деца в последствие страдат психически от ненормалността в която са живели и обществото трябва да ги лекува. Ненормалниците нямат насита. А пък “джендъра-личната определяемост на пола, основан на телесни и психически сърбежи и отклонения в момент на растежа) ще ни го въведът в норма. Това ще е краят на “цивилизования свят” а след него ще дойдат варварите(вече са пред портите ни) защото те не са чували за джендър. Затова бойкот на троянския кон - джендъра от Истанбул.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    04 Фев 2018 15:10ч.

    Не мисля, че вие или който и да бил друг ще определи как трябва хомосексуалните да отглеждат децата си. Защо да не може да бъде отгледано дете в едно щастливо семейство изпълнено с любов ?! От вашите думи бих заключила, че ако семейтвото е хетеросексуално, но не е щастливо и в него има насилие е по-добре за детето... А знаете ли, че има ЛГБТ хора с много добър социален статус, с много добро образование и много положително мислене, тези хора не могат да дадат прекрасно бъдеще на някое дете ли ?! Обяснете ми какво против имате това ? Никой не иска да ви убеди в нещо, което сам не разбирате. Както аз, така и вие имаме право на менение. Аз също не разбирам вашето мислене...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    04 Фев 2018 15:16ч.

    А що се отнася до ИК - прочетете я внимателно цялата, тя не касае възникналите спорове в коментарите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До госпожата... от по-горе

    04 Фев 2018 15:44ч.

    Едно щастливо педераско или лесбийско семейство не е по-добро от едно семейство от мама и тати, та ако ще и последните да имат своите проблеми в живота. Една джендърска двойка колкото финансово заможна и интелектуална да е не може да даде на детето НОРМАЛНОСТ, а да го изкривят в развитието му. Следя дискусиите в западните СМИ, хората със здрав разум се противопоставят на опитите за налагане на дрендъра, но изкривеняците са много. Явно зад последните стои някаква идеологическа доктрина. Затова НЕ на конвенцията, прикрита като “борба срещу насилието върху жените и децата”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Към господин/ госпожа/джендър.. по-горе

    04 Фев 2018 16:01ч.

    Зад тази конвенция нищо прикрито не виждам, не знам защо вие изкривявате. Що се отнася до “нормалността” в семейните отношения и проблемите - всяко семейство е различно. Има добри, но има и лоши примери в хетеросексоалните двойки, докато при хомосексуалните досега не съм чувала за насилие и други извращения. Не се опитвам да ви убедя в нещо, споделям собственото си мение. Не мисля, че хомосексуалноста е проблем за мен, а по-скоро вие имате проблем с нея.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нике вики

    04 Фев 2018 16:15ч.

    Цитирам част от поста на " ... на 04.02.2018 в 12:03 Коя религия забранява правото на обич ?! Кое противоречи с “Вашата” религия?! Нима религията не е само и единствено любов ?! (...)" Госпожо, намесвам се, защото забелязвам, че преиграхте в следващите си постове, насочвайки се към джендър-пропагандиране (при все декларирайки, че не го искате!), неполучавайки достоен отговор от самото начало. Нека се върнем на тези Ваши думи, които съм цитирал. Религия не значи лигавене или ре-лигавене, религията не се занимава просто с някаква си любов и комфортабилния гъдел, който създава на нечии груби сетива, религията ни приучава да обичаме Бога. Първото в живота е Любов към Бога и тази любов е дълбоко духовна, преди да бъде всякаква друга. Нека жената първо обича Бога, така тя ще знае защо да се подчинява на мъжа си и ще осъзнае жалкостта на положението си да претендираш за права без Бог. Нека и мъжът първо обича Бога, така той гарантирано ще изпитва обич и уважение към жена си и няма да я насилва никога от егоистични съображения, защото не такава е Волята Божия. Но за религията на първо място си остава Богът. Защото само Божията любов е любов, както казваше един известен български мъдрец. Всичките ви опити за "свободни" разсъждения в полза на някакви хора, независими от Божията Воля и живеещи в света на своята егоистична паднала воля или в модерния свят на някакви си претенциозни социо-инженерни експерименти с пола и възпитанието на децата, на практика отричат духа на посланието в настоящия материал и със сигурност служат на подкопаването на нормалното християнско семейство и здравия морал на обществото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Миню до госпожата и жената и

    04 Фев 2018 16:31ч.

    И аз открих постинга Ви госпожо като Нике Вики “... на 04.02.2018 в 12:03 Коя религия забранява правото на обич ?! Кое противоречи с “Вашата” религия?! Нима религията не е само и единствено любов ?! Аз смата едва дочетох цялата статия... Всеки един човек има общочовешки права. И никой не може да ти отнеме правото да обичаш, правото да бъдеш щастлив и да имаш семейство! На вас господа теолози, никого, нищо не ви налага, по никакъв начин. Вие сте тези, които се опитват да налагат. Много се надявам да спрете да се опитвате да дефинирате това що е религия, само защото сте теолози... Говоря от позицита на високообразован човек, така, че всеки един ваш “богословски” аргумент по темата не ме касае. И макар коментара ми да не засяга до толкова темата за въпросната Конвенция, която вие самите тълкувате погрешно, в отговор на това ваше тълкуване ще си позволя да изразя своето простичко желание: Искам да живея свободно и да имам елементарните права, които се полагат на мен и на жената до мен като брачни партньори. Тези права Вас не касаят като представители на здраво Християнско семейство. Следователно на вас никого не пречи, но не пречете и вие” Спорът с Вас е безполезен- Вие сте на другата страна на барикадата!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Какъв идиотизъм е !

    04 Фев 2018 17:44ч.

    Непрекъснато да се говори за насилие! Погледнали те накриво! Насилие! Не те погледнали изобщо! Пак насилие! Ако това не е изкуствено промиване на мозъци, да виждаш във всяко нещо насилие и да го търсиш! Или домашно насилие! Тази цивилизация загива!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Когато кокошката измъти пиленцата си те по инстинкт вечер се крият под крилата и да се топлят и спят

    04 Фев 2018 17:57ч.

    Да сте виждали пиленца да се крият под петела? Пиленцата по умни от нас хората ли са ! Защо ли? А знаете ли колко е трудно от една кокошка да сложиш пиленца да ги гледа друга кокошка? Трябва да са на часове, да ги сложиш нощем в тъмното под крилата на другата квачка, за да има шанс да ги приеме. Но ако видите как сутринта чуждите пиленца се накълвани от майката кокошка мащеха, не се учудвайте! ___________ Пълно умопомрачение е всичко свързано с насилствено осиновяване, сурогатни майки, двама бащи играещи роля на майка и баща или лесбийки искащи чужди деца! Земята е адът! Господ да пази децата на България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И още нещо за пиленцата

    04 Фев 2018 18:00ч.

    Ако в инкубатор се измътят пиленцата няма никакъв шанс да ги оставиш на кокошка да ги гледа! Никакъв! Хората са полудели!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Джендъропатия

    04 Фев 2018 19:09ч.

    Джендърите да прекратят незабавно употребата на понятията "Брак" и "Семейство" . Това са понятия касаещи нормалното , установено от памтивека съжителство на Мъж и Жена. Когато живеят заедно двойка гейове или двойка лесбийки , това нито е семейство , нито може да се обсъжда "брак". Това е съжителстване заради еднополов секс . Нека си съжителстват , демокрация е. Никой не им пречи ! Но да не смеят да престъпят в Семейството и Брака !!! И да не протягат девиантните си ръчичички и други части на тялото към децата !!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Малиии...

    04 Фев 2018 21:16ч.

    Яко сте параноясали всичките!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    06 Фев 2018 0:29ч.

    До "Въпрос към авторите", насилието не е част от света, то е привнесено в него. Нищо от природата на нещата, каквито са били от начало, не включва насилие. Но включва субординация! Когато имате сложна система, в нея има ред и колкото тя е по-сложна или висша, като висш организъм, толкова редът е по-строг, за да се крепи хармонията и баланса. Чудесна илюстрация на това е здравото човешко тяло с многобройните връзки в него. При най-малката промяна в една част, потичат процеси навсякъде и идват нови и нови команди от мозъка. Частите всъщност непрестанно изпълняват команди! Така функционира и зрялото общество. Животът е ред, подредени процеси, перпетум мобиле и осъзнаване на твоята роля на служба и дори подчинение на този ред. Примитивното мислене, порочното мислене свързва субординацията с насилие. Насилието си го внасяме ние, гледайки егоистично, то не е в естествата. Светът може да се изцели от агресията само чрез изцеляване на злото око на човека. Това прави Бог с човечеството от Атам насетне, отваря очите на хората за друг поглед. За да гледат един на друг като почитаеми и нужни съучастници в живота, а не да се обиждат и ръфат, както правят мнозина. Насилникът е егоиста, който поставя себе си в центъра на света. А върхът на егоизма е точно едно такова мислене, унищожавам всичко, което ме дразни, заедно с всички добри естества и природи, целия досаден ред. И пак ще бъдеш подчинен, толкова подчинен, че въздух няма да можеш да си поемеш, на всякакви неща, които и през ум не са ти минавали...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • observer

    06 Фев 2018 10:30ч.

    Цитат: “3.5. Всички тези „социални роли“ не могат да бъдат отделени от тяхната биологична, природна обусловеност и да бъдат мислени като „джендърни роли“, т. е. като създаване на социална полова идентичност. 3.6. Социалната и културната реализация на мъжа и жената предполага зададеното в тяхната природа полово различие и не може да се сведе до т. нар. джендърни роли.” Да, ама не. Поне не съвсем. Авторите напълно загърбват културните, цивилизационните и икономически фактори. До днес в Саудитска Арабия жените не можеха да карат кола, до неотдавна жените в цял свят не можеха да гласуват, да се занимават с наука, с бизнес, а днес ние приемаме това за нормално, както и мъжът да помага в домакинството и в отглеждането на децата. Нещо, което старите българи например щяха да приемат за позорно. Въпреки това всеки баща знае, не може да замени майката, не става. Жените знаят, че кариерата пречи на възпитанието на децата им, съчетаването им е много трудно. Децата инстинктивно усещат разликите между майка и татко. Някои неща могат да се променят, други не.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бла-бла, четете това...

    07 Фев 2018 18:13ч.

    https://edition.cnn.com/2018/02/06/health/teens-gender-nonconforming-study-trnd/index.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Без илюзии

    07 Фев 2018 22:26ч.

    Трябва да знаете едно - много отдавна трансджендърите са внедрени сред нас, представят се с новите си самоличности на мъже/жени, и вие изобщо дори и не подозирате за това. Сега чрез дебата за Истанбулската конвенция просто идентифицират своите врагови, които впоследствие ще отстранят по един или друг начин. Повярвайте, те ще разработят/вече са разработили съответните мерки за унищожаване на противниците на трансджендър идеологията. Ще ги проучат внимателно и ще ги елеминират един по един, чрез компромати, чрез маргинализация, чрез физическо унищожаване, ако се наложи. Вие какво си мислите - това е конспирация! Да си трансджендър предполага, че трябва да се научиш да живееш като част от един заговор и ежедневно да лъжеш хората около себе си за истинската си същност. И да си способен на всичко, за да запазиш лъжливата си самоличност на мъж/жена в ТАЙНА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Един

    11 Фев 2018 20:35ч.

    Тия тримата наскоро не ги ли съдиха (и осъдиха), защото се гавриха със свой колега, който рече да "понадигне глава" без тяхно разрешение ? Подходът им е калпав, общи приказки и юридически нескопосани опити да блеснат и те... Ей, пичове, пишете, че полът е даруван и т.н. и т.н. Да, бе, така е, но ходете и обяснете на законодателите за даруванията, свирнете им на тънката струна, ако я намерите, де и може и да имате успех. И методите ви и речника ви е остарял, язък, че сте православни доценти (доколкото знам, единият, другите двама са от "новото котило", домашно правени доценти). С тази аргументация, момчета, няма да прогресирате. Не се сърдете - принципно сте прави, но не благодарение на вашите усилия и речи, а заради недопустимостта на конвенцията... Дано ме разберете...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до един

    13 Фев 2018 9:56ч.

    Хората имат имена и излизат с тях. А ти си явно някакъв анонимен мишок. В контекста на темата... може и да си мишка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • марги

    13 Фев 2018 15:45ч.

    "ГОСТ, .......... Всеки за себе си определя какво е нормално и какво не (говоря за обикновенните неща). Всеки има право да бъде себе си, по-нормално от това аз не виждам! Защо хора като вас - хомофоби да определят секуалността на други хора ? Щом не искате вас никой да определя, не определяйте и вие." - цитирам анонимния гост и питам - по собствено желание ли се родихте? Или може би определихте момче или момиче да се родите? Или пък установихте физичните закони на нашия свят? Попаднахте в установен вече свят със собствени правила! Кой го е сътворил? Как вие ще определяте кое е нормално, кое не, когато Творецът има думата. И много ясно Той е показал нормата - това не съм аз, нито който и да е "хомофоб"! " Всеки за себе си определя какво е нормално и какво не..." - тогава мога да реша да съм педофил, изнасилвач, убиец, човекоядец....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи